» »

IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server

IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server

««
11 / 32
»»

BaRtMaN ::

Ah fantje, sm ponesreč mikrofon mutal, pol se pa ni hotu več odmutat. :|

BTW, nimam trenutno IL-2 pa ne morem špilat.

Pa ne mi vulcher govort!

ali3n ::

LOL >:D

no ja - par sovragov smo stolkli (bigwhale, jabaleze (sirof), mesoreznica in jaz); blo je fino, BF je reku, da je teamspik "praktičen" :D ; se vidmo jutri ko poštimam server (morm par map narest...).

zzzzzzzzzz.......
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

BigWhale ::

Za nas neuke letenja bi bilo dobro, da odletimo nekaj prakticnih misih grupiranja, letenja v parih in formacija, tako za trening.

Fino bi bilo, da je 'radio chatter' na minimumu (press to talk, je kar dobra opcija in bi bilo zanimivo jo sprobat), da se pogovarjamo najnujnejse zadeve. In da uporabljamo vedno ene in isti callsigne... :) Pa da se navadimo da koordinate na mapi sporocamo kar v kvadrantih. B1, A3, C3, ... etc, ko prides tja je pa ze dovolj blizu, da vidis sovraga/prijatelja... :)

Te stvari sem jaz opazil...

mesoreznica ::

Koordinate so uporabne samo takrat, ko si na res veliki mapi. Problem koordinat je ker zavzemajo prevelik prostor.

Sicer pa tisto včeraj ni bila glih zgledna komunikacija. Danes bo boljše.

BW če boš danes letel se obvezno razdelimo v dvojice. Do zdaj smo smo skupaj leteli vedno jaz, siroff (jabalaze) in Ali3n. Tako, da so dvojice odpadle. Če boš še ti zraven to lahko naredimo.

PS BW sprobaj Bf 109 G-14. Tega navadno letimo v skupinah.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

root987 ::

Je še kako prosto mesto za nezasedenega pilota?
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

BigWhale ::

Ma se vedno bolje, da reces C3, kot pa 'tam zgoraj malo levo nad jezerom...' :)

Bf109? Mnjaaahh.. ok, bom malo sprobal... vsec mi je kanon, ni mi pa vsec, kako se ta sajtrga na hrbet obraca, ko si nizko... ;)

Bom natreniral...

mesoreznica ::

Jezero in del okolice je skoraj v enem sektorju. Če rečeš zgoraj nad jezerom malo levo je bolj natančno.

Poleg tega pa, ne moreč brat koordinat z mape ko se boriš. Lahko pa rečeš sem med jezerom in letališčem tudi ko se boriš.

Boš videl, danes na večji mapi tako ali tako uporabljamo sektorje in heading-e.

Bf 109 je pa res eno najzahtevnejših letal. Ko ga pa obvladaš je pa smrt.>:D

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

ali3n ::

server je UP... zaenkrat ena mapa :8)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

WarMaker ::

Samo neki me zanima... kje gostuje ta vaš dedicated server?

BigWhale ::

Ce ta sajtrga ne bi imela tiste stange po vrhu cockpita.. ;> Je kje kak manual za Bf109 oz kak 'hints' page, ki se ga splaca prebrat? :)

Alien: Je to dedicated server, ki bo vedno up ali samo takrat, ko ga bos ti pognal? :)

ali3n ::

Glede na to, da hostam doma, bo up vsak dan od cca 18h naprej...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

BigWhale ::

Bf-109G14:

Ena tezava, ki jo imam je crkovanje motorja... Namrec, ko se odlocim, dam gas do konca (110%) in vklopim WEP zacne vse skripat...

To je precej, precej nadlezno... Pa nisem odkril kakega recepta zakaj to pocne, je pa more or less random...

PS: Ima ta avion auto-pitch propeler in auto mixure? Ali je kaka posebna finta, da vklopis to, da lahko sam stimas?

ali3n ::

Bf-109G14: potovalna hitrost je max. na 90%, radiatorji na Auto Closed/open; ko se približaš sovragu, odpri radiatorje in leti z močjo po potrebi; vklapljanje MVja: pred vklopom obvezno znižaj moč na recimo 80%, vklopi MV in nažgi do konca (sam ne predolgo! >:D ); če vklopiš MW na 110, je motor v parih sekundah kaput (škripa itd...).
te mašine se hitro skurijo, če pa delaš z njimi v rokavicah, ti pa lepo služi (npr. med rahlim vzpenjanjem bežiš LA7...)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

BigWhale ::

Hm, kdo je ze omenjal, da so radiatorji priblizno tko kot da bi padalo odprl... ;>

root987 ::

Jaz sem jih včasih vedno, ampak res VEDNO odprl, ampak se motor vseeno tolk greje da je kar hudo. Zadnje čase jih raje pustim closed večino časa - vsaj med bojem če ne že drugače.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

mesoreznica ::

Bf 109 G6A/S, G10, G14, K4 vsi uporablajo MW50. Ne mešaj MW50 (Water metanol injection) z WEP.
WEP omogoča dvig obratov čez mejo za kratek čas(ko si v sili) in samo prtisneš tipko ter žgiš.

MW50 in podobne v drugih letalih(Ki 84) pa omogočajo prisilno hlajenje zraka, kar povzroči presežek zraka in pomankanje goriva in v skladu z tem povzroči detonacije v motorju kar ga nakoncu uniči. Zato moraš pred vlopom MW-ja zmanjšat moč pod 100% ter še počakaj sekundo preden vklopiš MW pol pa gas do konca. Če imaš koga za vratom kr pusti MW vklopljen ker se automatsko izklopi ko greš pod 100% moči in spet vklopi ko greš čez 100%.

Radiatorje je treba pri Bf 109 zelo pazit, ker imajo ogromen upor. Pri normalnem letenju uporabiš zaprte radiatorje in 90% moči, vendar samo če hitro premikaš. Če pa so hirosti okoli 300 km/h jih kr odprite do konca. Meni se motor zelo redko pregreje, pač uporabljate polno moč za kratek čas skupaj z MW. Potem pa ko se da moč na 75% pri odprtih radiatorjih da se shladi.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Mene bolj zanima, kaj ti je storiti, ko si se zaplezal v neskoncno vrtenje s priblizno enakovrednim nasprotnikom... Hitrost in visina padata.... In kaj kmalu si cisto pri tleh z 250kmh...

mesoreznica ::

Odpreš radiatorje, vklopiš MW, zakrilca na combat in poln gas. Zavijaš bolj položno nos pa strmo dvigneš. Sploh ne vem kako prideš z Bf-jem pri neskončnem vrtenju blizu tal. Močna stran Bf-ja je glih dviganje pri majhni hitrosti pri vklopljenem MW-ju.

Ne pozabite, da Bf G-14 komot ostane za spitfire-om tudi v najbolj ostrih zavojih. Smo stestirali nešteto krat.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Aha. Good to know... :) Bom se malo letal... ;)

mesoreznica ::

Pridi danes po 20 uri na slo-tech server. Bomo malo vadli letenje v dvojicah.0:)

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

Zmenjeno, si bom uro navil, drugace bom pozabil ;>

mesoreznica ::

Pride še kdo? Root?
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

BigWhale ::

PS: Seveda, ce ne bom sel rodit ;)

root987 ::

Danes nikakor... jutri pišem nemščino in se mi bo ta predmet precej odločilen pri končnem uspehu, tako da raje ne bi danes igral. Jutri pa imam prav fino čas.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

BigWhale ::

No, jaz cakam...

kita103 ::

Fantje kako pridem na vaš server? Tam, kjer se moj pc skuša povezati s servejem ni dolgo nič, nato pa mi napiše timeout.
Prej sem vedno igral preko HL in zadeva dela bp.

Rokomah ::

Ne mešaj MW50 (Water metanol injection) z WEP.


Jest sem se zmeraj izogibal prekurit motorje, zato nisem nikoli niti WEP uporabljal.
Vendar kot kaže bo tudi to počasi treba znati. Za WEP ni problema, ne vem pa kira tipka je za MW???
Drugač pa tud jest nimam težav s pregrevanjem motorja, ker letim predvsem B&Z in se izogibam DFjem. Pri tem sem mel radijatorje redno na AUTO, pa je builo vedno OK.

Me pa neki druzga zanima?
Na kakšen način testirate različna letala? Kako sprobaš, da npr. eno bolje zavija, drug se pa hitreje vzpenja. Kak orentir uporabljate oz. primerjalno merilo?
Tud mi ni jasno, kok lahko Bf sledi Spitu v zavoj!!!??? Ma ja izgubiš vso energijo in res mi ni jasno kdo to dela ....in ostane živ:D Fantje, res morte bit dobri:)

mesoreznica ::

Eni avioni majo WEP eni pa MW. Bf tako ali tako ni B&Z letalo tako, da gasa pa za njim. Katero letalo je boljše v čem lahko zveš tako, da ti poveja ali pa sprobaš pri dogfightu. Recimo jaz se trudim že dva dni z Ta 152 pa se mi je zdel OK. No danes sem pa srečal dobrega nasprotnika (Mirage) pa se je pokazalo, da mi Ta ne gre. Tako, da ostajam pri Bf 109 na nemški strani in P-51 na zavezniški strani.

Prileti jutri na naš server po 20-i uri. Zdaj nas je že kr blo veliko.:D

Mirage midva se pa jutri srečava.>:D :D Dobro letenje.8-)

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

ali3n ::

MIrage - kapo dol. Nice flying - SAM NE ČELNO LETET... je prevelika ruleta! >:D

PS: probaj si mal poštelat mikrofon, da se te bo bolj razločno slišalo.. :))
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

BigWhale ::

Kita: Imeti moras ACE 2.01 verzijo, pa bi moralo it.

Hm, jaz se zadnje dva dni trudim z Bf... Vceraj sem jih kar pokasiral... ;) Edino kar mi je uspelo je to, da sem Alienu rudderje odmontiral... :))

mesoreznica ::

BigWhale si isto testiral kot jaz z Ta-152 na začetku.:D

No saj danes lahko greš na rusko stran boš poleg Mirage-a.>:D Ni saj jaz bi že tudi rad šel malo na zavezniško stran. Že celo večnost nisem letel P-51.

Se vidimo nekje zgoraj.:D
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

mirage ::

Kaj pa če bi igrali mapo, na kateri lahko obe strani zbereta enaka letala :) .

ali3n ::

mnja .-- glede na to, da imate želje leteti "čim bolj realno" bom sčasoma izklopil barve na ikonah - po pisal samo tip letala... (pa še to šele na dveh kilometrih); tko da naj kar ostane allied vs. axis...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

BigWhale ::

To, ali je izbor letal na eni in na drugi strani omejen, se ne pomeni, da je zadeva bolj realna. :) Je pa to pogoj, ce so izklopljene barve letal.

Kar se mene tice, bi mi mogoce bilo celo ljubse, ce bi igrali z mesanimi letali in bi barva ostala. Nevem, najbrz se bom tudi 109ke navadil prej ali slej...

:)

mesoreznica ::

Meni pa se zdi brezveze da se borita recimo Bf 109 proti Bf 109. Pol ni več fore, da veš v čem je prednost tvojega letala in v čem je prednost nasprotnikovega letala. Saj vsa fora je glih v tem, da igraš na ahilovo peto nasprotnika. Razen proti Ki 84 Lc, ki sploh nima šibke točke, tam je pa že bolj zajebano.:D Pol pa lahko samo upaš, da boš mel prednost v višini, wingman-a ali pa da je nasprotnik slabši pilot od tebe.>:D

Sorry včeraj me ni blo sem že ob 6-tih zaspal.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Partizanen ::

"Bf tako ali tako ni B&Z letalo tako, da gasa pa za njim."

Bf je prav to. BnZ letalo. Kasnejsi model Bf-a kot je, bolj je le BnZ, ker so bili vedno tezji in tezji, torej so tudi slabse obracal. Spita se znebis z diveom (resda ti nima kaj na rit pocet, ker se v dani kolicini casa ti vzpnes visje kot on, therefore u should own him). Mas 30kmh fore pred njim v koncni hitrosti, preden zacnejo deli odpadat. Naceloma se da tud spita (govorim o primerljivih letnikih letal) obrnt, vendar zelo tezko. Se pa da, v laboratorijskih pogojih, lol. 1v1, ce je druzba zraven, to tako ali tako ni pametno pocet. Pogoj je hitrost prek 400kmh, pa nezno s komandami in doooooolgi zavoji, brez go-cart pristopa. Definitvno pa ne zavijat, ce ni nujno potrebno. Keep the speed&alt.


"Mene bolj zanima, kaj ti je storiti, ko si se zaplezal v neskoncno vrtenje s priblizno enakovrednim nasprotnikom... Hitrost in visina padata.... In kaj kmalu si cisto pri tleh z 250kmh..."

0% throttle, turn left, opposite rudder (da dvignes nos in ti hitrost se dodatno pade - drzis visino v zavoju, medtem ko jo nasprotnik izgublja)), combat/takeoff flaps (pa magari se radiator open, sam da zbremzas). Tako zbremzas hitrost padanja v spirali in slej ko prej bo nasprotnik pod teboj. Ko si pa enkrat nad njim, je pa tvoj. (BTW, z messerjem VEDNO v levi zavoj, 360stopinjski zavoj je 1-2 sekunde hitrejsi kot oni v desno). Enako velja za plezanje v visino. Levi zavoj. Vrtilni moment motorja pac...


Have fun.

Rokomah ::

...se mi je že sila čudn zdelo tole pisanje glede Bf109. Da ni B&Z letalo namreč in, da se naj kr v DogFight s Spitom zaganjamo:)
Ni mi sicer znano kako ostali letite. Sam letim BF109 izključno B&Z in se pregovorno nikoli ne spuščal v DF, predvsem pa ne s Spitom, vendar sem bil vseeno presenečen nad komentarjem, da pa BF sploh ni B&Z letalo.
Očitno se sila razlikujejo načini letenja posameznikov, pa vendar si težko predstavljam Bf za repom Spita:D Če se to v DFju kljub vsemu zgodi, so razlage po mojem osebnem mnenju lahko samo dve:
- ali je IL_2 arkada
- ali pa v Spitu "sedi" zanič pilot

V primerjavi z Spitom ali Zerotom, Bf zavija kot tovornjak:\
To so sicer moja iskustva, lahko pa, da se motim. Vi povejte:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

Rokomah ::

0% throttle, turn left, opposite rudder (da dvignes nos in ti hitrost se dodatno pade - drzis visino v zavoju, medtem ko jo nasprotnik izgublja)), combat/takeoff flaps (pa magari se radiator open, sam da zbremzas). Tako zbremzas hitrost padanja v spirali in slej ko prej bo nasprotnik pod teboj. Ko si pa enkrat nad njim, je pa tvoj. (BTW, z messerjem VEDNO v levi zavoj, 360stopinjski zavoj je 1-2 sekunde hitrejsi kot oni v desno). Enako velja za plezanje v visino. Levi zavoj. Vrtilni moment motorja pac...



Mene zelo veselijo takšni (podrobno specifični) komentarji, saj so to iskustva posameznikov, pridobljena na točno določenem letalu, ki jih drugi še ne obvladamo ali pa jih niti ne poznamo. Zato pozdravljam vsak tak komentar in upam, da jih bo še več.
Prav tako bi bil dobrodošel kak komentar o Spitu ali Mustangu, mogoče pa tudi nekaj O P-38 in Bf-110.

Moje mnenje je, da do nekega povprečnega znanja relativno hitro prideš, da postaneš dober ali celo odličen pilot pa odločajo nijanse, do katerih pa veliko težje prilezeš:)

BigWhale ::

> V primerjavi z Spitom ali Zerotom, Bf zavija kot tovornjak

Ja, do tega sklepa sem tudi sam prisel...


Bom probal tisto kar je partizan predlagal... Slisi se zanimivo... Mi pa B&Z ni prav prevec vsec... Ampak zgolj zaradi tega, ker je zadeva dolgotrajna... :P

Hucho ::

Kaj tale server se funkcionira?

Bi se pridruzil a mi malce nagaja. Ali mi lahko kdo kako pomaga?

ali3n ::

še eno mnenje o BF: "if the pilot was good, it could outturn the spit" - tole sta rekla britanski in nemški ww2 pilot - je bila oddaja na Discoveryju - v nedeljo zvečer.

@ Rokomah - pridi kaj na server... pa bomo "testiral", da ne bomo klatili samo prazne slame.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

mesoreznica ::

0% throttle, turn left, opposite rudder (da dvignes nos in ti hitrost se dodatno pade - drzis visino v zavoju, medtem ko jo nasprotnik izgublja)), combat/takeoff flaps (pa magari se radiator open, sam da zbremzas). Tako zbremzas hitrost padanja v spirali in slej ko prej bo nasprotnik pod teboj. Ko si pa enkrat nad njim, je pa tvoj. (BTW, z messerjem VEDNO v levi zavoj, 360stopinjski zavoj je 1-2 sekunde hitrejsi kot oni v desno). Enako velja za plezanje v visino. Levi zavoj. Vrtilni moment motorja pac...

Če to narediš pred malo boljšim pilotom v dofightu si mrtev. Vsekakor zadnji izhod.

Kar se pa zavijanja tiče. Jaz govorim od poskusih z neta. In ni ga spita, ki mi zavije izpred nosu če letim Bf.


LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Rokomah ::

Noben ni omenjal "prazne slame". Gornji komentar je čisto moje mnenje.
Glede tistega kar rečejo na Discovery, si pa nebi dal ravno koleno vrtat.
Sicer pa se ve kakšno taktiko so uporabljali nemški piloti in ta preavgotovo ni bila zapletanje v DFje z okretnejšim Spitom. In zakaj bi tudi se zapletali, saj so imeli premoč v hitrosti in če imaš takšno premoč jo je nespametno izgubljati v zavojih, ni logično!!!
Če pa nekdo zmore v DFju z Bf-109 premagati Spita, mora biti po moje najmanj kar je zelo dober pilot, nikakor pa ne enakovreden, kar je pogoj za primerjavo.

Kar se pa tiče OL letenja, letim na HL.
Če mi bo jasno, kak priti na vaš strežnik, se vam pridružim, ni problema:)

Rokomah ::

Kar se pa zavijanja tiče. Jaz govorim od poskusih z neta. In ni ga spita, ki mi zavije izpred nosu če letim Bf.



@Mesoreznica
Če ti ni pretežko, daj posnami prosim en track.
Še nisem poskušel podobnih manevrov kot ti, bi jih pa z veseljem rad obvladal.
Zanimiva trditev, ni kaj. In potem pravijo da je IL_2 odlična simulacija:D :D :D

BigWhale ::

Hm, Bf dejansko zavija precej hitro... Flape das ven in potegnes k sebi, prakticno do konca, pa kar gre... Je pa res, da pri tem hitrem zavijanju zgubis ogromno hitrosti... Iz 450km/h si zelo hitro na 290km/h v pol zavoja... (S flapi ali pa brez...)

BigWhale ::

Slo Tech server najdete na ubi.com, 24/7 pa laufa (ce se kaj ne sesuje ;>) TeamSpeak server na capybara.lubica.net

Mi ga ze kar nekaj casa uporabljamo in stvar se blazno dobro obnese. Jasno, je pa fino, da se ljudje razporedijo vsak v svoje kanale, po skupinah... ;)

mesoreznica ::

@rokmah nič posebnega od letenja. Samo zavijaš za spitom in to j e to. Sicer sem jaz tako ali tako zaprisežen B&Z letalec. Ampak noben mi ne bo rekel, da je Bf odlično B&Z letalo. Pri hirostih nad 500 km/h maš občutek da letiš bombnik ne pa lovca. Sicer se vedno trudiš imeti prednost v višini. B&Z letalo je zame Mustang, D9, Ki... zelo okretni lovci tudi pri veliki hitrosti.

Boma posnela z yeri-jem en track. On bolj obvlada Bf kot jaz. Bom jaz vzel spita pa boste lahko videli.

Glede discavery pa tole. Če ti v britanski oddaji reče britanski pilot da je bil Bf v rokah dobrega pilota boljši v obračanju to verjamem. Ker se je cel čas oddaje vidlo, da navijajo za spita.

Kar se končne hitrosti tiče. Kolk je bil leta 1940 Bf hitrejši od spita? Kolk je bil leta 1943 Bf hitrejši od spita?

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Rokomah ::

Mesoreznica, hvala na tolmačenju:) Za tisti track se pa res priporočam.
Dajte mi še razložiti zakaj toliko truda okoli postavitve strežnika, če pa lahko kamot na HLu odpreš svojo sobo, izbiraš lahko med množicami map ali nastaviš celo svojo coop misijo. Ping je pa itak odvisen od igralcev.

Sam letim HL- "War clouts" in tam me lahko najdete. Bilo bi pa fino če bi se mi javil kak wingman, saj je v paru lažje. Moji trenutni OL rezultati :
zadnjih 10 poletov, od tega:
- 6x vrnitev v v bazo, nepoškodovan
- 1x pristanek s poškodovanim letalom, nespuščeno podvozje, letalo uničeno
- 3x sestreljen
- 2 zmagi

Letim vse na real, razen speed bar. Polet sestoji iz vzleta, akcije, pristanka. Količina goriva igra svojo vlogo.
Kakšni so vaši OL rezultati na 10 poletov?

mesoreznica ::

V dogfihtu ne vem če kdo to beleži.

Odvisno od dneva tam nekje cca 5-10 killov.So pa tudi dnevi, ko ti nič ne gre pol sam dol padaš. Coop mision me pa ne zanima sorry.

A kdo kupi Saitek EVO star cca 3 mesece cena 6 kSIT. Informacije na PM.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Rokomah ::

Sem v mision editor ravnokar naredil eno kratko enostavno misijo, kjer je Bf cca. 200m za Spitom. Oba sta na isti višini in hitrosti (1000/300). Full real (razen speed bar).

Meni nikakor ne rata slediti Spitu!!!;(
««
11 / 32
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

War Thunder (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11916038 (7290) ziga1990
»

Falcon 4.0, Lock-On, ... moderne simulacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
757037 (4164) SLO_Robert
»

simulacije letenja

Oddelek: Igre
403734 (2757) jamiroq
»

Fly igre

Oddelek: Igre
282511 (2169) San
»

Prvi popravek za IL2 - Sturmovik: Forgotten Battles

Oddelek: Igre
71673 (1602) ali3n

Več podobnih tem