» »

Radar

Radar

Temo vidijo: vsi

BigWhale ::

Bogi ste ja, kr smilite se mi... ;)

Enkrat sem bral en clanek, ko so promet primerjali z molekulami plina. Zanimal jih je pretok in prepustnost cest. Prisli so do zanimivih zakljuckov, da je pretok bistveno vecji, ce vsi nekako bolj umirjeno vozijo, kot pa, ce se najde dolocen procent, ki nori, prehiteva in divja naprej. To vso stvar samo upocasni...

Hecno, a? :)

Tody ::

sej to je že zdej, kar so dosegli z radarji je da se tisti ki se normalno pomikajo pomikajo samo še bolj počasi, ker norci bodo ostal norci...

Gandalfar ::

ce se gibljejo normalno - torej ne krsijo pravil - ne vem zakaj bi se gibali pocasneje .. saj se nimajo nicesar za bat?

Tody ::

normalno kot 100 kjer se lahko 100 komot pelje in ne iz 130-140 bremzat k budala ker vidiš znak za omejitev na 80. Mene je kr strah se peljat zdej po obvoznici, ker neveš katera budala se bo spomnla na prehitevalnem pasu zabremzat, ker bo vozila 130 namesto 100.

nodrim ::

to je že res.. ampak večina folka iz meni neznanega razloga zmanjša hitrost, ko opazijo policiste ob cesti ... tudi, če se peljejo 90 km/h na cesti izven naselja in vidijo policiste, lepo upočasnijo na 70 km/h ... bogsigavedi zakaj ... pa jih sploh ni malo ...:\

cryptozaver ::

Ker smo po defoltu (boga ali bilokoga) bojeci. Tako nas vzgajajo. Kot pravi Gandalf .. saj se nimajo nicesar za bat...

Saj ni point v tem da bi se mogu cesa bat, ampak da enostavno spostujes naka pravila v smislu: live and let live !!!

BigWhale ::

Jaz policaje ponavadi prehitim, ce gredo prepocasi, tega si tudi noben prakticno ne upa. Potem se pa zgodi, da je na avtocesti kolona vozil, ki vozi 110 lepo pocasi za policajem. :)

STASI ::

Ja ljudje nimajo jajc! :))
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Microsoft ::

Ce bi se policaj peljal 110 po AC ga gres pa po desni prehitet, ane. :D No, jst se to nism prakticiru... mogoce kdaj...


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

nodrim ::

zakaj pa po desni .. ?? poblendu bi mu in ima da se mi umakne ...

fora je v tem, da se kdaj policaj pelje 110 po AC po desnem pasu in ga kdo ne upa prehitet al pa kej tazga .. :\

STASI ::

prehitevaš pol pa po odstavnem pasu!:D
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Gandalfar ::

Microsoft: ?!?!

BigWhale ::

Ja jest tud nevem, kako ljudje berejo poste... MEd vrsticami, tam kjer sploh ni nic napisano med vrsticami...

Fuzz ::

Glede teh statičnih radarjev..Mam podatek ki naj bi 100% držal, da le ta deluje pred ali v tunelu pod Golovcem. kako vem..ker pooznam osebo, ki je bila z njim slikana in je dobila kazen na dom



LOL... mal naklada tale tvoja oseba... iz tistega radarja ziher ni dobil nobene slike...

Scorpia ::

Jaz sem že 5 policijskih avtomobilov prehitel>:D 1x na avtocesti. vozil je okol120 km/h, ene 15 avtomobilov za njim, jaz pa lepo 130km/h mogoče mal več. pol so vsi za mano peljali. 4x sem po magistrali prehitel. 1x me zaustavil ;( na dolenjski, pa mi je pribil, da sem pijan 8-O in pihal 0.0, pa preveril vso dodatno opremo. hotel mi je dat kazen, se mu je videlo v očeh in obnašanju. 40 minut sem vzuni stal pr -3 stopinjah. Ni mi mogel dokazat, da sem prehiter vozil. eni pač radi zajebavajo!

tomaz321 ::

Zadeva s policaji je obup!

Noben ku..ac od policajev se ne bo vprašal, ali so table smiselno postavljene, važno da oni merijo s tistimi svojimi pištolcami in da imajo najnovejše radarje!

Le nekaj primerov:
1. Avtocesta Celje Maribor, malo po cestniski postaji za Slo. konice je avtocesta zožana (ne vem če je še) samo na en, vendar širok pas (širine skoraj 1,5 voznega pasu) omejitev pa je po celem 60!!! Tisti del avtoceste se vidi vse naprej, je izključno naravnost in nima nobenega odcepa. Kako je lahko človek božji omejitev nižja kot na cesti izven naselja, ko je promet dvosmeren, ovinki in še nepregleden. Zožanje ne povzroča menjave voznih pasov - je izključno naravnost. Mislim, da zgleda obupno, ko si sam na tisti cesti, kjer vidiš vse pred seboj in moraš peljati 60, saj je bil na koncu skrit policaj - da slučajno ne bo pomote!¨

2. Peljem se po avtocesti na morje. Spet delo na cesti - tokrat 80! Čakam, da vidim, kaj bo in dejansko je bil odstavni pas zaprt 50m. Halllooo! Sem svojo pot nadaljeval v Italijo- ista zadeva, sam z razliko, da so Italiani postavili le opozorilno tablo za delo na cesti, vendar brez omejitve hitrosti, kar je po mojem mnenju zadosti, da ne pride do nepotrebnega zaviranja, hkrati si pa le pozoren! (Aja pa še to, ni bilo table za konec omejitve pri nas)

3. Mislim, zakaj je pri nas prav šport policajev, da te lovijo na koncu avtoceste, če si prekoračil tistih butastih 60. Konec avtoceste - takoj tabla 60 (juhuhu metrov pred zožanjem), prazna cesta in nato nadaljevanje 100! Še enkrat - prazna cesta ob butasti uri - ampak eni policaji pa tm res radi kontrolirajo. Če boš iz 130 naravnost zbremzal na 60 - kjer boš vse naprej vidu , da boš pol spet pospešu na 100.

4. Jaz ne pomnim nesreče na cestninski postaji, medtem ko pa sem že videl policaje da merijo, če en kilometer pred to postajo pelješ 60!

5.Policaji delaj večinoma le zmedo na cesti, namesto da bi skrbeli za varnost. Poleti je bila v LJ zaprta Linhartova cesta do rondoja pri Žalah. Če si šel po omenjeni cesti proti Žalam bi moral na zadnjem križišču pred zaporo biti opozorilna tabla, da se ulica konča in kje je možen obvoz. Ker te table ni bilo, si šel po Linhartovi naravnost, pol je pa čez 200m bila tabla prepovedano za ves promet. Nastali so zastoji, ker so morali ljudje sredi ceste obračati. Pokličem policijo, naj zadevo uredijo in naj na križišče s Topniško postavijo tablo da se naravnost nikamor ne pride in da je potreben obvoz - policaj pa mi na 113 odgovori, naj poiščem izvajalca del in naj ga obvestim o pomanjkanju opzorilnih tabl. Jaz sem dobesedno pop..zdil in hvala bogu da mi ni to direkt v faco reku, ker bi me lahko zaprli (tok se mi je utrgal)

6.Policaj me zveč ustavi - peljem po predpisih, dober večer, kontrola dokumentov. Nisem pil, imel sem vso opremo in vse je bilo brezhibno. Od zadaj se sliši, da nekdo pušča gume na tleh in motor cvili do onemoglosti, policaj ga gleda in mirno mene naprej sprašuje. Nato pa ga skorajda naderem, zakaj ne ustavi avtomobila, on pa mi odgovori, da ima on le kontrolo dokumentov. Pa kdo je bil bolj sumljiv oz. kdo je bolj nevaren okolici?????

7.Da ne omenjam, kolikorat se že doživel, da policaji prižgejo plavo luč, le da grejo čez semafor, pol pa mirno naprej, da ne bodo čakali. Saj se jim glede na to, da jih potem še dohitim, ko peljem po predpisih, verjetno nikamor ne mudi - ali pač??

8. Danes so avtomobili že zelo zmogljivi in tudi varnejši - Zakaj se policaj spravi na enega mercedesa, ki pelje 150 po avtocesti, ko ni nikogar tam??? Za tak avto je 150 enako kot za cliota 80! Ko pa se en jugo (ki ga je samo še rja) mimo mene po avtocesti pritrese s 130, ko je na cesti mokro in slaba vidljivost, jih pa to nič ne moti!

9. Zloglasni tunel Golovec. 80 pa trije pasovi. V tujini sem že pri dveh pasovih zasledil 120, da o treh niti ne govorim, saj v tujini še nisem zasledil, da bi bila hitrost tam kaj zmanjšana. Mogoče je zaradi odcepa na koncu, vendar v drugo stran jaz tega odcepa še nisem videl, videl pa sem kamero, da slučajno ne bom šel prehitro!

Skratka, to so vse samo moje opazke iz prometa in še bi jih lahko našteval. Naj omeni, da peljem že skoraj 10 let in nisem imel še nobene nesreče oz. prekrška, kakor se tudi ne spomnim, da sem kadarkoli kogarkoli ogrožal oz. izsilil! Lahko bi rekel da peljem varno, kar pa še ne pomeni da peljem počasi in po predpisih!

Radarji naj bodo na kritičnih območjih, kjer so zaradi mene lahko postavljene tudi samo škatle! Naj pa policaji ne je.ejo v glavo zaradi butastih prekrškov, ki po mojem mnenju sploh ne ogrožajo varnosti v cestnem prometu, saj dosledno upoštevanje pravil včasih lahko tudi ogroža varnost (če se vse premika enakomerno in počasi lahko ljudje hitreje postaneju utrujeni in zaspani , kar je vzrok za veliko majhnih trkov in bog ne daj kaj hujšega, saj jim misli ob takšni vožnji hitro uidejo drugam)!

Vici o policajih niso vici, amapk je vse res!!!! Policaj ima v glavi zakon in če ga kdo malo prekrši že ogroža sebe in druge!!!! Nimajo pa te kritične mase logike, ki bi jim dala misliti, ali je kršenje zakona res v vseh primerih ogrožanje,ali pa je mogoče le napaka v postavljenih tablah in oznakah oz. zahteva zakon še kanček lastne presoje, saj vse udeležence v prometu meče v isti koš (ja, 90 za fičkota je velik in tudi nevarno)! Pa še to, pomoje je zelo nevarno tudi početje policajev, ki dobesedno izivajo za prekrške (10 KM te na avtocesti iziva da bi se malo dirkal z njim)==> kakšen smisel ima to. Policaj in 200KM avto, ki drvi in te malo provocira - ali je to vse za varnost al kaj???

BigWhale ::

1. Zaleti se s hitrostjo 100km/h v tisti stebricek, ki omejuje vozno povrsino. Potem pa prepricaj se enega kolega, da se zaleti s 60km/h. Bos videl razliko.

2. Na cesti so izredne razmere. Potrebna je previdnost. Pri 130km/h si tezko previden, ce pa si, je pa tvoja pot ustavljanja dvakrat daljsa kot pri olovicni hitrosti, se vec v bistvu.

3. Ni ti cisto jasno zakaj so tam omejitve? A ne? Zato, ker ko ti vidis tablo cestnina, zacnes okrog iskat denarnico, pa gledas kje mas drobiz, volan drzis z nogami. Aja, ti ne. Ti si preden avto vzges pripravis drobiz in ga das na prej pripravljeno mesto v avtu. Ali pa imas celo ABC in z 130 pripeljes pred rampo, ki se potem ne uspe dvignit in potem zabases celo linijo, ker te noben od tovornjakarjev ne spusti predse. ;>

4. Jaz pa ze, dostikrat. Se premalo vozis. Videl sem ze celo sajasto cestninsko postajo, ker se je nesrecnik zaletel not in zgorel v avtu.

5. Ja, izvajalec del mora poskrbeti za table.

6., 7. Ja, se zgodi. Tudi policaji so ljudje. :)

8. Tisti v mercedesu je ravno tako nevaren tistemu v Cliotu. Izvoli se nastaviti nekomu, ki pelje 150, ti pa lepo po predpisih, 130. Na avtocesti, da te malo butne. Te bo zavrtelo? Bo njega zavrtelo? Vrtenje pri 130? Ne hvala.

9. Pri nas ljudje v tunelih obracajo....


Jasno, stvari niso crno bele, zato se lahko na vsak ukrep policije tudi pritozis. Ce so oni v tako veliki zmoti, potem ti ne bo problem prepricati sodnika, da si ti ravnal prav.

tomaz321 ::

RE:BigWhale

Si pa ti pameten! Sploh, ker si bil vsem stvarem, ki sem jih jaz povedal ti priča!

1. Ja, zakaj bi se zaletel v stebriček- a si videl o kakšnem zožanju sem sploh govoril ( če se zaletiš v stebriček pri 60 ali pa pri 30 je tut razlika - zakaj pol ne 30, da bo bolj varno)

2. Izredne razmere prikazuje tabla delo na cesti in če je zaprt ustavljalni pas - sploh se pa na njem ni nič dogajalo (nobenega stroja, luknje,....) to pomoje ni treba sredi avtoceste na 80 zabremzat, da ti še kdo v rit prileti (ker tabla je bila samo ena in ta na začetku "gradbišča")

3. Zmanjšanje na avtocesti na 60 oz na cestnini je dostikrat nesmiselno, nisem pa rekel da povsod. Nesmisel je kontrolorat 60, ko ni nobenega prometa, avtocesta pa se prelevi v hitro cesto !

4.Jaz imam ABC in to vedno poln, če pa plačujem z denarjem pa to pripravim pred samim potovanjem (ker nisem tok glup da me preseneti cestninska postaja). Ti pa praviš, da je bolje da me ustavijo policaji ker bom peljal 80 pred cestninsko postajo, kot pa tistega ki pelje 40 in išče denarnico??? Aja un k se je pa u cestninsko postajo zaletel je pa mel tablo 60 pa očitno ni pomagal (kaj pa če ga je infarkt oz. kap - kako boš pa to rešil)

8. Če jaz hitro peljem, sem v vsakem primeru tudi obziren do ostalih, nikoli - NIKOLI nisem rekel, da se sedaj z Mercedesom pa mirno furaj 150 in piči na une, ki so počasnejši. Pravim če si sam na cesti ......Sploh pa jaz dobesedno ubijem tiste, ki mi pridrvijo za rit, pa mi žmigajo naj se umaknem, če pa jaz že peljem z najvišjo dovoljeno hitrostjo oz. če že jaz malo čez peljem! (al pa če se mi na rid prilepijo brez varnostne razdalje)

9. Meni bi tut v tunelu prišlo na misel da bi obrnil, če pa ne vidim v katero smer promet teče :)


Ne vem če si razumel problem, ki sem ga želel izpostaviti? Pravila jasno da morajo biti, vendar morajo biti tudi označbe pravilno postavljene in temu primerno prilagojene, ne pa da se dogaja, da po nesreči manjka tabla na nemški cesti za konec dela na cesti (ker ga je bilo konec) in te na koncu nemške ceste ustavi policaj, da si prehitro peljal, ker naj bi še vedno bilo delo na cesti, kar pa že kilometer ni več => spet resničen primer. Naj se ne zajebavajo in naj raje tablo za konec dela na cesti postavijo!!!!

SEM PROTI DIVJAKOM IN NASILNEŽEM ampak nočem pa imeti policaja na grbi če bom po prazni avtocesti peljal 150 in pred cestnino 80 oz. enako na koncu avtoceste, če pri tem ne bom nobenega ovirel, izsiljeval, se ob tem izpostavil kakršnikoli nevarnosti,....

BigWhale ne govort kako jaz peljem in mi nekaj določat, ampak glede na to, kako si me okarakteriziral ti prisežem da bi ti jajca odtrgal, če bi te videl peljati 65 pred cestninsko postajo!

G-Force ::

tomazek, ne vem kaj ti grejo te omejitve tko v nos, saj mamo zakon, kjer lepo vse piše in je vse lepo opredeljeno in če ti kaj ne pase si ga izvoli prebrat pa pol sodniku al pa policaju razlozi kdo ma prav in zakaj ma prav.

Pa ne mi s takimi hodit vn, da pred cestninskimi ne rabis radarjev al pa omejitev...kres smotani!!!
Ti je VelikiKit lepo povedal zakaj so tam radarji in policaji.

Ne recem, da so policaji v SLO vredu, dalec od tega...ampak bo se ze bolje. Saj so navsezadnje le ljudje. Sicer v uniformah..so pa se vedno samo ljudje.

Zarad takih trzalic pa zivcekov, kot si pa ti, je pa stanje na cestah tako kot je.
Jz bi dal vse SLO AC pod videonadzor, na vsake par km, pa, da te pol vidim, kk bi sele pol bentu cez policaje in omejitve.
Sam vozit bi te pa naucili, verjami da.

Zal vecini norcev na cesti ni pomoci, ampak za njih me itak boli K****, zal mi je le nedolznih zrtev, ki jim taki norci prekrizajo pot.

SEM PROTI DIVJAKOM IN NASILNEŽEM ampak nočem pa imeti policaja na grbi če bom po prazni avtocesti peljal 150 in pred cestnino 80 oz. enako na koncu avtoceste, če pri tem ne bom nobenega ovirel, izsiljeval, se ob tem izpostavil kakršnikoli nevarnosti,....

In kk boš ti vedel, da nikogar ne oviraš, da nisi nikomur nevaren??? Boš to lepo sam merodajno ocenu in potem policaju reku, da po tvojem mnenju nisi nikogar oviral?
Pol si pa dajmo kar sami zakon sestavit, za vsakega posebej opredelimo, kdaj koga ovira, kje lahko kolko pele ipd ipd ipd......PA TI SE STVARNO HECAS A NE?!
Pa pojma nimas, vozi lepo po omejitvah, kakrsnekoli so ze, pa daj lepo tiho!
Ce ti pa kaj ne pase, pa vozi po svoje in placuj kazni.
Zakoni veljajo za vse, torej bodo tudi zate!

LP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-Force ()

G-Force ::

P.S. Pa tk BTW. ce bi ti v tunelu obrnu, ker nebi vedu kam se je treba pelat, ker ne vidis avtov na nasprotnem pasu - pa ves, da ti dam dosmtrno prepoved voznje z avtom.
Takih pa res ne nucamo na cesti, se unmu, ko mu je izpit dal, dam 1milijon kazni, da ga bo izucil kaj!
|P4 3,0HT|1024MB RAM|GA81915P-G|160GB Maxtor SATA|Leadtek 6600GT PCI-E|

tomaz321 ::

Ok, priznam!

Jaz sem tisti, ki vas je ogrožal in ne bom se več peljal po cestah!

Kaj je smisel razvoja? Dajemo slovenci (tudi jaz plačujem) velike denarce v proračun za izgradnjo najboljših cest! Razvoj avtomobilov vemo kam je pripeljal! Predlagam da se spustijo omejitve povsod za 30%!!!!! (V nemčijo pa za kazen ne bom več šel)

Vsi ste še rdeče pofarbani, pa naj to velja tudi za cestne predpise!

Zakaj dovoljijo potem homologirati avto z več kot 60 konji???????? Čeeeemmmmuuu? Zakaj? Zakaj? Naj gredo predpisi potem v to smer, da ljudje sploh ne bodo mogli kršiti zakona, ne pa da jim daš vsak dan še več možnostih za kršitev ==> tu jaz vidim smisel in dejansko željo po reševanju problema.

Problem je ker se stvari rešujejo na neumen način in ker vi ne razumete mojih postov! Reševanje prometa pometi pri nas reševanje cesarjevega plitvega žepa! Če bi bila varnost na prvem mestu mi ne bi imeli dostopa do dobrih, hitrih zmogljivih avtomobilo. Cesar razmišlja tako: Dejmo jim ponudt vse kar je mogoče, za dobre stvari pa naj še zlo velik plača (višje cestnine,......) ampak če bo pa pol hotu sprobat zadevo (ni važn ja je varno ali ne - ali je zmogljivo ali ne, ali ogroža koga ali ne) ga pa kresni po žepu!

Komu je mar za varnost? Če praute da je cestninska postaja nevarna (zakaj jih sploh mamo?? - tuki je še en problem)!

Najbolj mi je pa všeč, ko ste me kar naenkrat vsi označili za enega kretena, divjaka, ki pobija ljudi po cesti. Moje opazke so znane in post je bil namenjen predvsem temu, da je po mojem mnenju prevelika polemika o tem kako bom nekoga kaznoval, ki ne pelje po predpisih, ali je to smiselno ali ne oz. ali je mogoče promet urediti bolje ali ne pa nikogar ne zanima ==>to je cel smisel mojega nakladanja! ZAKAJ se nobeden ne vpraša čemu je tam tabla 40 oz. če ugotovimo čeu, ali je mogoče zadevo drugače rešiti!!!!

Naj omenim samo še to: Jaz sem bil tudi eden izmed tistih, ki je poslal pritožbo na ministrstvo za notranje zadeve, ko je bilo včasih zaključevanje avtoceste tako, da so se morali počasnejši vključiti v prehitevalni pas! Takrat so me tudi vsi neumno bulili, pa kaj čivka, saj je vse po zakonu! Takrat se je to tudi vsem fajn zdel, men pa ni bilo logično, kako naj se kamioni vključujejo na prehitevalni pas??? Upam da boste zdaj razumel kaj vam hočem povedat! Sem za varnost, ampak sem tudi za razumnejše oznake, omejitve, postavitve tabl,...in nisem eden izmed tistih, ki bi kadarkoli kogarkoli izsiljeval oz. ogrožal. Če policaj preži na nekem odseku samo zato da bo izpolnil normo za tist dan je to po mojem mnenju neumno in nepotrebno!

P.S Pa drugič preber vse preden komentiraš o obračanju v tunelu (pa še šala je bla če nisi razumel)

Gandalfar ::

tomaz321: pa saj je zainteresiran za varnost. Novi avtomobili so boljsi, kakor si tudi sam ugotovil. S tem ko so boljsi so tudi varnejsi. To, da so posledicno tudi 2x hitrejsi je pa stranski produkt, ki pa ni zazeljen s stalisca varnosti in ga je treba regulirati.

tomaz321 ::

Ta je pa dobra!

Zakaj ga pa ni mogoče regulirati? Samo pri proizvajalcih se zmeniš da ti avto sprogramirajo na max. ne vem 140km/h oz drugače ne daš homologacije, sam pozabil si da pol država ne bi imela nič od tega!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tomaz321 ()

tomaz321 ::

Na leto se ubije ne vem okoli 250-400 ljudi, koliko ljudem bi pa rešili življenja če bi namesto v nove močne vectre, mondeote, passate z 200+ konji investirali v aparature za onkološki inštitut?

BigWhale ::

> SEM PROTI DIVJAKOM IN NASILNEŽEM ampak nočem pa imeti policaja na
> grbi če bom po prazni avtocesti peljal 150 in pred cestnino 80 oz.
> enako na koncu avtoceste, če pri tem ne bom nobenega ovirel,
> izsiljeval, se ob tem izpostavil kakršnikoli nevarnosti,....

Ce je pa z zakonom to prepovedano. Zakaj bi potem vozil hitreje? Ker lahko?

> BigWhale ne govort kako jaz peljem in mi nekaj določat, ampak glede
> na to, kako si me okarakteriziral ti prisežem da bi ti jajca odtrgal,
> če bi te videl peljati 65 pred cestninsko postajo!

Cakaj, da te se enkrat citiram:

> SEM PROTI DIVJAKOM IN NASILNEŽEM

Aham...

tomaz321 ::

Ampak enih stvari pa res ne štekaš BigWhale!

1. Če je pa z zakonom prepovedano - pa sej to že skos govorim, da zakon pišejo samo ljudje, sej ni od boga poslan. Zakaj je pa v nemčiji avtocesta neomejeno ? (Da, zakon je mogoče tudi spremeniti) Pa ne mi spet posta poslat, da zdej hočem met pa povsod neomejeno hitrost.

2.65 Km/h pomeni, da če boš 5 km čez peljal, ne da hočem da divjaš!!!!!Pravm da če te dobim da enkrat prekršiš zakon, glede na to kako si me ti označil, ti bom jaz sigurno jajca odtrgal!

BigWhale ::

Cedalje manj je cest v nemciji kjer je hitrost neomejena.

Kaj ti pomaga vsa avtomobilska in cestna tehnologija, ce te pri 150 na glavo obrne?

Hitrost ubija. In alkohol. Zdaj je omejitev 60, ljudje vozijo 90. Ce bi bila omejitev 90, bi vozili 120.

Si upas reci, da ni res?

Utk ::

Če bi ble omejitve bolj pametne, bi se jih bolj držali, brez skrbi...tako jih pa ponekod res sploh ne morš resno jemat, in začneš še druge malo manj resno jemat... Na neki cesti proti naši krasni prestolnici (od ivanče gorice proti jugu,...) je cesta res sesuta, posebne omejitve ni, se pravi 90, in nekje kar naenkrat stoji tabla za konec omejitve 40...nikjer pa ni začetka te omejitve...nekje drugje je spet tabla 40, spodaj pa dopolnilna za grbine(=luknje), in to traja kar nekaj km, ni naselja, dost ravna cesta...boš to resno jemal? Tam se ljudje brez problema vseeno vozijo 80,90, luknje gor al dol, res pa ni to preveč varno tam...če bi dali neko razumno omejitev 60-70 bi je še morda kdo upošteval, tako pa če že greš hitreje zakaj nebi res šel kolk se da. Druga stvar je pa spet to, da tista tabla za 40 stoji že vsaj 10 let, da bi cesto popravli pa ne...je lažje tablo postavit.
Na obvoznici je nekje omejitev 80, zadnjič so mi pršli policaji zadaj, in grem lepo po omejitvi...naredu sm takšno kolono da ni blo videt konca, na obeh pasovih, ker se nihče ni upal prehitevat...dokler se niso policaji opugumli, potem so šli še drugi za njimi, z 20 km nad omejitvijo...so zato norci, ki jih je treba zapret? Kako naj pol človek kaj resno jemlje? Nazadnje moraš vozit počasi res samo tam kjer je dost verjetno da bo radar, kar je pa žalostno.
Na izvozih z avtoceste pa tudi...mislim da nihče ki bi rad obržal celo rit, ne bo šel tam 40.

BigWhale ::

> Na izvozih z avtoceste pa tudi...mislim da nihče ki bi rad obržal
> celo rit, ne bo šel tam 40.

A to mislis, na tistih, ki se koncajo s precej ostrim ovinkom v desno? Da kaksnega takega 'izvoza', ki bi si bolj zasluzil ime pristajalna rampa, kot izvoz? ;)

Da bi se kdo komu v rit zaletel, ker je tam vozil po omejitvah, se nisem videl. Sem pa videl ze vec takih, ki jih je ven iz ovinka odneslo na kaksnih mestih. V nekaterih primerih celo tako zelo, da je bilo ljudem potem zal, da so prehitro peljali, nekaterih pa sploh ni bilo vec po tem....

To da so pa omejitve optimalno postavljenje in vedno upravicene, pa ni nihce rekel. Niso. Ampak lazje prides skozi, ce jih upostevas.

ABX ::

Tomaz: jaz se pogosto vozim iz GO v Izolo čez Italijo. 65km po Italiji in 20km po Sloveniji. Na Italjanski strani vidim policaje enkarat vsake 6 mesecev da izvajajo aktivno kontrolo prometa. Na naši strani pa vsakič vsaj 1 patruljo.


Kaj češ, bo še hujše.


P.S: Če imaš tujo državljanstvo ali firmo v tujini si tam registriraj avto, vsaj iz stacionarnih radarjev ne boš dobil kazen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

STASI ::

PRVI TEDEN DELOVANJA STACIONARNEGA MERILNIKA HITROSTI

V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obroču okoli Ljubljane, pri predoru Golovec, pričel z delovanjem prvi stacionarni radar za merjenje hitrosti. Lokacija ni bila izbrana naključno. Na tem odseku ceste sta lani v 53 prometnih nesrečah umrli 2 osebi, 13 pa jih je bilo telesno poškodovanih.

Glede na dejstvo, da sta bila stacionarni merilnik ter njegova lokacija podrobno predstavljena javnosti na novinarski konferenci, 3. marca 2005, in glede na to, da so mediji voznikom prenesli informacije o začetku delovanja radarja, je policija pričakovala, da večjega števila kršitev ne bo ugotovila. Kljub omenjeni predstavitvi lokacije in posledic, je policija v enem tednu delovanja ugotovila 1211 prekoračitev hitrosti:

- do 20 km/h: 1033
- od 20 - 30 km/h: 123
- od 30 - 40 km/h: 27
- od 40 - 50 km/h: 16
- več kot 50 km/h: 12

Najvišja izmerjena hitrost je bila 211 km/h.

Zaradi navedenega je policija spremenila organizacijo dela v Specializirani enoti za nadzor prometa, saj policista, ki sta določena za administrativno obdelavo kršitev, zaradi velikega števila kršitev v preteklem tednu vsega dela nista zmogla, zato je bilo z današnjim dnem vključeno dodatno število policistov.

Skrb vzbujajoče je tudi dejstvo, da številnih voznikov niti podatki o zgostitvah prometnih nesreč na tem odseku, niti vsem javno znani podatki o lokaciji merilnika in datumu začetka delovanja, niso prepričali, da bi hitrost prilagodili veljavnim omejitvam. 1211 prekoračitev hitrosti zgolj v enem tednu je več kot zgovoren dokaz, da je stopnja upoštevanja prometnih predpisov v Sloveniji še vedno na nizki ravni.

V tem tednu je policija prejela kar nekaj vprašanj, povezanih z delovanjem stacionarnega radarja, na katera ob tej priliki tudi odgovarjamo:

Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika

Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji več kot 500 metrov pred točko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajoče se vsebine, na katerem se občasno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se približujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na točki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h.

Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti

Načelno stališče Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z določili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile učinkovite in koristne.


Ukrepanje zoper kršitve, pri katerih bo na enem posnetku več vozil in ne bo jasno, kdo je prekoračil hitrost

Kot verodostojne posnetke kršitev na podlagi katerih bo policija pričela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upoštevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali kršitev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

tomaz321 ::

Te številke ne povedo nič!

Joj, če so ve enem tedni zabeležili 1200 kršitev!!!! UUUUUU

1. 1000 (ogromna večina) kršitev je tistih do 20 km/h čez - nič ne piše koliko ; 106 km/h je že kršitev Skratka manj kod 200 ljudi jih je v enem tednu tam peljalo čez 120 (kar je čisto mogoče pripisati tudi dejstvu da so to bili ne-lokalci, ki so lahko tablo spregledali bodisi zaradi prehitevanja kamiona, ki jim je lahko tablo tudi zakril, bodisi zardi česarkoli drugega)
2. 1200 kršitev na koliko vozil - to bi bil relevanten podatek, če se jih je v enem tednu tam mimo peljalo 50.000 - to pomeni, da je le okoli 2 % vozil peljalo nad dovoljeno hitrostjo; če se jih je pa vsegaskupaj peljalo 5.000 se pa % spremenijo!

Skratka najhuje je, da vsi predstavljajo neke statistične podatke in dajejo komentarje, medtem ko ni nobene ustrezne osnove za primerjavo. Najhuje pa je, da se na osnovi takšnih slabih statističnih raziskav sprejemajo zakoni (Kebrov,...).

neoto ::

Zanimiv mi je tale stavek
Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se približujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska).
Torej to pomeni, da ta svetilna telesa sploh niso znaki ali kaj?

MadMicka ::

A kdo ve kej zanesljivga povedat (mogoče kak edu link :)) ) v zvezi z elektronskimi napravami, ki lahko motijo oz. prevarajo radar?

cryptozaver ::

To je dalec naboljsa obramba pred radarji. Noben detektor ni in ne more bit tako dober (tut ce je zlo dober, clovek nima dost refleksov). Zadevo se da kupit tut pri nas, sploh pa v ZDA. Linkov nimam se je treba mal potrudit :)

Ne pozabi: naprave o katerih pisem so po novem zakonu KAZNIVE!!!

DominusSLO ::

cryptozaver
Linka sicer nimam nobenega, mam pa enega kolega, ki ima detektor in pravi, da detektor ni eksplicitno prepovedan. Prepovedan naj bi bil le motilec.

Dr_M ::

ksn uvoznik v slo za radar detektorje??

seveda detektorji niso prepovedani, so pa motilci. ze zelo dolgo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zorro ::

Za tiste, ki razmišljate o motilcu, naj vam za informacijo povem, da je kazen za njegovo uporabo najmanj 120.000 SIT (24. člen ZVCP-1), poleg tega pa bi bil uporaben brez posledic najbrž le za radar pri predoru Golovec (trenutno edini stacionarni).

Glede detektorjev je vprašanje, če so sploh učinkoviti za radarje "Provida" (merjenje iz vozila med vožnjo), katerih je vedno več, predvsem na avtocestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zorro ()

DominusSLO ::

Detektorjev je več vrst;)
Nekateri zaznajo vse, vključno s provido, laserjem(za namerit pištolo), zazna pa tudi navadne kamere.

Btw kazen za motilec dobiš le, če ti ga najdejo>:D

cryptozaver ::

Meni je enkrat sikal policaj zaradi detektorja. Skliceval se je na 72. člen 1. odstavka ki pravi, da ni dovoljena uporaba opreme ki moti vidno in slusno zaznavo voznika.
Sem mu dal vedet da ga ne jemljem resno in je odnehal. 8-)

Sem mel pa strahotne tezave zaradi rdr-detektorja na SLO-IT meji. Makaronar je hotel imet takratnih 1000 DEM. Takrat sem se resil izkljucno z bozjo pomocjo!!! Podoben problem je mel kolega na CRO-SLO meji pa tdi v Avstriji so detektorji izrecno prepovedani.

Se pa sprasujem kako lahko policaji dokazejo obstoj naprave za motenje. Te naprave so skrite ocem in 'pametne' (se potuhnejo ko ni rdr signala). Konckoncev verjetno merilniki obcasno 'zaribajo' tko da...

MadMicka ::

In kok se kej uspešne te naprave? Ma kdo kak link? Ker če je stvar tok preprosta in zanesljiva, kokr nekateri tuki namigujete, pol bi mel že vsi v avtomobilih take naprave.

Zorro ::

Najbrž tako, že npr. 15 minut si ustavljen pri njih in ves ta čas jih radar nekaj j***.
Le zakaj:\?

cryptozaver ::

Te naprave so hudo uspesne a dost stanejo. Poglej v Salomonca ali na Mobisux. Svoje case se je dalo prek vse dobit..

DominusSLO ::

MadMicka
Problem je v tem, da policajem to ni kaj preveč všeč in te pol jebejo za vsako malenkost. Zanesljivost pa je vprašljiva...S tem mislim, da ti enkrat zazna ful prej, drugič pa zna bit prepozno.

Za motilec pa je kazen huda in ne deluje za vse radarje.

Zorro
Stikalo je že dokaj star izum>:D
Brez zamere, LP

Zorro ::

DominusSLO, če si boš omislil tak detektor, ki zaznav tudi navadne kamere, potem boš najbrž živel v večnem strahu, kdaj okoli sebe imaš policijo in kdaj gre zopet za nekega "neumnega" turista, ki snema prečudovito pokrajino na sončni strani Alp:D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zorro ()

Zorro ::

Ja res, ampak takšno stikalo mora biti hitro dosegljivo, da ko ga boš v strahu iskal, ne narediš še kakšne neumnosti na cesti. Kar je pa hitro dosegljivo je tudi zelo blizu očem.
Pa še nekaj, policaji imajo tudi prijatelje od prijateljev, kateri nazadnje imajo tudi za prijatelja tega, ki imam tako napravo in tako zvedo zanj:'(.
Saj veš... Slovenija in foušija....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zorro ()

DominusSLO ::

Zorro
Večkrat sem se peljal s kolegom, ki ima to napravco v avtu in zelo pogosto kej zapiska. Ima pa tudi display, na katerem se za različne signale pojavijo različni znaki in tudi oddaljenost. Na podlagi teh znakov veš za kaj približno gre.

Še nekaj o zanesljivosti: Po moje je pravilno nameščen detektor tako uspešen, kot je uspešen radar od policajev. Lahko se zmoti, v večini primerov pa se ne. Konec koncev je to vse fizika in elektrotehnika:)

Ziga Dolhar ::

Hmmm, bi se dalo potem na podlagi signalov, ki jih detektor prejme, izračunat "hitrost", ki jo izračuna tut sam radar?

(De bi pol s kiflcem lepo preveru, če vse štima ... :P)
https://dolhar.si/

Gandalfar ::

cryptozaver ::

Radar detektor pomeni vec kot samo sredstvo za zaj.... policijo. Je ravno toliko nezanesljiv in se lazno odziva, da cloveka prisili v razmisljanje o tem kako hitro vozi, kje so prometni znaki in kaj na njih pise. IMHO.
S tega stalisca je zame celo priporocljv.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radar detektor (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5714347 (2225) A. Smith
»

Kako je z mobilnimi radarji na avtocesti ?

Oddelek: Loža
256147 (4799) St235
»

Ali blendate nasproti vozečim? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20448900 (43746) kalko
»

Prekoračitev hitrosti v naselju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8012059 (10503) Dr_M

Več podobnih tem