Forum » Na cesti » Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary
Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

urosz ::

IL_DIAVOLO ::
Pol pa novo kupi

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GenZNPC ::
Koncno dobil ponudbo od interauto v MB, celih 2% popusta
pa se pozabli naklikat vec kot polovico dodatne opreme. Ajajaj, pa 4 dni sem cakal na to, ne delujejo resno, a biznis tako dobro laufa?
Medtem pa sem pisal nemcem za tegale passata: https://www.auto-imperium.de/fahrzeug/4... in dobil odgovor cez 5 minut, da je pripravljen za testno voznjo.
Tezka, cena se mi zdi ok, ampak 200 konjev in 4motion glih ne potrebujem oz. nevem kdaj bi potreboval.
Malo me se vedno bega Touran, chatgpt pravi, da nekateri userji pravijo, da je bolj prakticen. Sem ga vozil za vikend s sportnim podvozjem, pa recimo, da je okej, sicer se ziba bolj kot navaden golf se vedno zaradi visine verjetno. Kar me je presenetilo, da med zadnjim in sprednjim sedezem niti ni toliko prostora, se mi na oko zdi, da ga je v octaviji vec, je pa res da sta v kombiju pac dva sedeza bolj na komot, pri touranu pa so trije, ampak sedis bolj pokoncno.
Hmmm.

Medtem pa sem pisal nemcem za tegale passata: https://www.auto-imperium.de/fahrzeug/4... in dobil odgovor cez 5 minut, da je pripravljen za testno voznjo.
Tezka, cena se mi zdi ok, ampak 200 konjev in 4motion glih ne potrebujem oz. nevem kdaj bi potreboval.
Malo me se vedno bega Touran, chatgpt pravi, da nekateri userji pravijo, da je bolj prakticen. Sem ga vozil za vikend s sportnim podvozjem, pa recimo, da je okej, sicer se ziba bolj kot navaden golf se vedno zaradi visine verjetno. Kar me je presenetilo, da med zadnjim in sprednjim sedezem niti ni toliko prostora, se mi na oko zdi, da ga je v octaviji vec, je pa res da sta v kombiju pac dva sedeza bolj na komot, pri touranu pa so trije, ampak sedis bolj pokoncno.
Hmmm.
skibidi

endelin ::
Pa kaj imate s temi škodami.
Deluje kot neka sekta lmao.
Deluje kot neka sekta lmao.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Tody ()

borisk ::
Medtem pa sem pisal nemcem za tegale passata: https://www.auto-imperium.de/fahrzeug/4... in dobil odgovor cez 5 minut, da je pripravljen za testno voznjo.
Tezka, cena se mi zdi ok, ampak 200 konjev in 4motion glih ne potrebujem oz. nevem kdaj bi potreboval.
Hmmm.
Oh in sploh, ampak za mene in mojo ženo, ki sva na nasprotni strani JUS lestvice kar se mer tiče, mi ni janso, koliko moraš dat za avto, da ima memory zice? ena bolj uporabnih stvari v avtu, če se vozita dva voznika v avtu.

iKst_ ::
Če prav vidim je najcenejši Dongfeng Box (cca. 18k s subvencijo). Potem pa dolgo ni nič. Naslednji je potem že Model 3, da ima to serijsko v vseh verzijah.
Zanimivo, da tudi v avtomobilih za 35-40k to ni nekaj običajnega.
Zanimivo, da tudi v avtomobilih za 35-40k to ni nekaj običajnega.

Jebomir ::

Motion ::
Prjatu je v službi po 7ih letih dobil tiguana namesto tourana, pa po cca pol leta pravi, da se mu turan dosti bolj dopade.

Ryuchi ::
Touran je zakon. Sem ga imel pred leti, kot družinski avto, z otroci, ki (še) niso 1.8m plus, meni daleč najboljši.

mit3k ::
Če prav vidim je najcenejši Dongfeng Box (cca. 18k s subvencijo). Potem pa dolgo ni nič. Naslednji je potem že Model 3, da ima to serijsko v vseh verzijah.
Zanimivo, da tudi v avtomobilih za 35-40k to ni nekaj običajnega.
DONGfeng


iKst_ ::
Ja, meni ni jasno kako Kitajci ne ugotovijo tega. Mogoče dobra priložnost za consulting firmo.
Pa ne samo pri avtomobilih, ogromno izdelkov je poimenovanih tako, da že zaradi imena avtomatično odpadejo.
Pa ne samo pri avtomobilih, ogromno izdelkov je poimenovanih tako, da že zaradi imena avtomatično odpadejo.

GenZNPC ::
Medtem pa sem pisal nemcem za tegale passata: https://www.auto-imperium.de/fahrzeug/4... in dobil odgovor cez 5 minut, da je pripravljen za testno voznjo.
Tezka, cena se mi zdi ok, ampak 200 konjev in 4motion glih ne potrebujem oz. nevem kdaj bi potreboval.
Hmmm.
Oh in sploh, ampak za mene in mojo ženo, ki sva na nasprotni strani JUS lestvice kar se mer tiče, mi ni janso, koliko moraš dat za avto, da ima memory zice? ena bolj uporabnih stvari v avtu, če se vozita dva voznika v avtu.
Se nikoli nisva sedeze prestavljala, ista postava velikost. Ne rabimo in ne pogresamo.
skibidi

LapD ::
Kateri Škodin salon bi priporočili za ogled, testno vožnjo in ponudbo za podobno Octavio kot je v naslovu teme? Ima kdo kakšne dobre ali slabe izkušnje z določeno lokacijo ali prodajalcem ali je praktično vseeno kam greš?
web&motion designer

fikus_ ::
Octavie se prodajajo kot vroče žemljice, tako da boš težko kje dobil kaj cenejšo, razen če ne poznaš koga v salonu, tako da je načeloma vseeno. Lahko pa gres v dva najbližja salona in primerjaš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

makucv ::
Na Dolenjskem sem že dvakrat dobil boljšo ceno kot v Ljubljani. Prvič za octavijo in drugič za kamiqa.

GenZNPC ::
Moje izkusnje so, da izgleda hocejo prodajati samo se financiranja in pobirati obresti in marzo na vozila iz zaloge. Ko pa prides z konfiguracijo in reces, da bi placal takoj, pa jim vec nisi zanimiv.
500EUR popusta pri 35.000EUR niso resni oz. kaze samo, da jim se prevec dobro gre.
Danes smo bli, pa me prodajalec prvo vprasa ali leasing ali kredit, pa mu recem cash takoj in je ze zavil z ocmi.
Pol pa gledam na nemski strani ReImport nov je cenej, kot nov prinas, lolol. Pa se avtohisa ma ime "Tabor"
tako, da lufta pri ceni mora biti se kr nekaj, ce je ReImport v Nemciji 3 jurje cenej, kot ce gres osebno v stacuno.
500EUR popusta pri 35.000EUR niso resni oz. kaze samo, da jim se prevec dobro gre.
Danes smo bli, pa me prodajalec prvo vprasa ali leasing ali kredit, pa mu recem cash takoj in je ze zavil z ocmi.
Pol pa gledam na nemski strani ReImport nov je cenej, kot nov prinas, lolol. Pa se avtohisa ma ime "Tabor"

skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

OutOfTheBox ::
Danes smo bli, pa me prodajalec prvo vprasa ali leasing ali kredit, pa mu recem cash takoj in je ze zavil z ocmi.
Sorodnik je niti slab mesec nazaj kupoval novega Citroena. Zadeva je bila ista - cash niti podrazno.. leasing na vse načine.

codeMonkey ::
Pa kaj imate s temi škodami.
Deluje kot neka sekta lmao.
Naceloma je to avto za racionalne. Znajo dati uporabnost pred sminko in drugimi zadevami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

IL_DIAVOLO ::
Za racionalne ja...dokler si ne navlecejo vse mozne premium opreme.
Zadnje racionalne octavie so bile okoli leta 2012.
Zadnje racionalne octavie so bile okoli leta 2012.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

ššš ::
Mel Škodo tut sam. Vseen mi je za znamko, zdej itak vozim Japonce, samo eno je gotovo: Škoda je razred bolši avto kot Pežo, Renault, Citroen, ...
Vse ostalo, razen Corolle je pa potem že precej dražje in za povprečnega Slovenca ni več tok dosegljivo.
Tut sam bi vzel Octavio, če bi dons kupval nov avto. Prej kot razne Kamiqodiake al kva so že.
Vse ostalo, razen Corolle je pa potem že precej dražje in za povprečnega Slovenca ni več tok dosegljivo.
Tut sam bi vzel Octavio, če bi dons kupval nov avto. Prej kot razne Kamiqodiake al kva so že.

GenZNPC ::
Mah sej konkurenca s kok tolk solidno opremo tudi ni cenejsa, 2.0 toyota style 35k pa se niti vlecne kljuke nima not.
Mi je pa se v oci padel tale: https://www.avp-autoland.de/angebote/Sk...
Eno leto stara, ampak ima se mal vec vsega in te barve v sloveniji ni na voljo.
Ali pa tole: https://www.bierschneider.de/fahrzeuge/...
Passat ima to prednost da imajo prtljazna vrata in zadnji del vecjo zasteklitev in je bolj pregleden ko nazaj pogledas. Pri novih karavanih so to vse zmanjsali in prtljazniki so posevni.
skibidi

codeMonkey ::
Ne vem. Jaz imam prakticno full spec Elroqa. Samo gume sem raje 20" vzel kot 21". Pa sem sprobal tudi marsikaj drugega za ta denar, ampak me je ta preprical ravno zaradi prakticnosti in karakteristik.
Sem imel tudi Octavio 10 let in jo zvozil skoraj do 300k. Top avto. Danes je sicer ne bi kupil, sploh v SLO, ko za malo doplacila dobis ID.7.
Sem imel tudi Octavio 10 let in jo zvozil skoraj do 300k. Top avto. Danes je sicer ne bi kupil, sploh v SLO, ko za malo doplacila dobis ID.7.

Utk ::
Ne spomnem se kdaj sem nazadnje v kateremkoli avtu gledal skozi zadnjo šipo. Kaj naj bi sploh videl na ta način?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

LapD ::
codeMonkey je izjavil:
Sem imel tudi Octavio 10 let in jo zvozil skoraj do 300k. Top avto. Danes je sicer ne bi kupil, sploh v SLO, ko za malo doplacila dobis ID.7.
Ma ni glih malo doplačila, sem ga gledal pa je po subvenciji enih 10k dražji. Tista akcija za 39k je bolj marketinški trik, ker takšnega sploh ni za dobiti pri nas so mi rekli. Za dobrih 30k pa je težko najti boljšo varianto kot Octavia, sploh v tej anniversary akciji.
web&motion designer

IL_DIAVOLO ::
Ne spomnem se kdaj sem nazadnje v kateremkoli avtu gledal skozi zadnjo šipo. Kaj naj bi sploh videl na ta način?
Pesca v mrtvem kotu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

iloveboobz ::
Če prav vidim je najcenejši Dongfeng Box (cca. 18k s subvencijo). Potem pa dolgo ni nič. Naslednji je potem že Model 3, da ima to serijsko v vseh verzijah.
Zanimivo, da tudi v avtomobilih za 35-40k to ni nekaj običajnega.
DONGfengnoro, kaka imena Kitajci dajo avtomobilskim znamkam.
Sj imaš tudi bolj "evropske" kitajce... lotus, mg, volvo itd...
smoki

codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Sem imel tudi Octavio 10 let in jo zvozil skoraj do 300k. Top avto. Danes je sicer ne bi kupil, sploh v SLO, ko za malo doplacila dobis ID.7.
Ma ni glih malo doplačila, sem ga gledal pa je po subvenciji enih 10k dražji. Tista akcija za 39k je bolj marketinški trik, ker takšnega sploh ni za dobiti pri nas so mi rekli. Za dobrih 30k pa je težko najti boljšo varianto kot Octavia, sploh v tej anniversary akciji.
Ja, ampak spet odvisno koliko se vozis. Jaz imam v treh mesecih 9k km in polnim avto vecinoma za 10 centov na kWh. Torej 100 km me pride nekje 2 eur, kar 4x manj in potem teh 10k vec postane hitro 10k manj, po nekem casu. Seveda mora to presoditi vsak sam, zase.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

GenZNPC ::
Ok zdaj pa se Octavia 35k vs. Elroq 46k (6500€ subvencije) 39500 oz. s toplotno pol 40,5k, ista oprema drugac, akusticna stekla, dcc podvozje, kljuka...
Elroq bi me prisel torej 4000€ vec, ze v startu.
Nekaj informacij iz FB skupin Enyaq Elroq
Octavia 4 18" letne gume premium contact 400€, stiri zimske 500€ = 900€ komplet, menjava redkeje
Elroq Sportline 20" 2x235/50 400€ + 2x255/45 500€ = 900€ + zimske se enkrat tolko torej skup 2000€, menjava pogosteje
Izkusnje uporabnikov AC Nemcija 130-140km/h pozimi, doseg bogih 250km, 600km pomeni vsaj dva postanka po 20 minut in na cilju si spet prazen.
Elroq bi me prisel torej 4000€ vec, ze v startu.
Nekaj informacij iz FB skupin Enyaq Elroq
Octavia 4 18" letne gume premium contact 400€, stiri zimske 500€ = 900€ komplet, menjava redkeje
Elroq Sportline 20" 2x235/50 400€ + 2x255/45 500€ = 900€ + zimske se enkrat tolko torej skup 2000€, menjava pogosteje
Izkusnje uporabnikov AC Nemcija 130-140km/h pozimi, doseg bogih 250km, 600km pomeni vsaj dva postanka po 20 minut in na cilju si spet prazen.
skibidi

iKst_ ::
Izkusnje uporabnikov AC Nemcija 130-140km/h pozimi, doseg bogih 250km, 600km pomeni vsaj dva postanka po 20 minut in na cilju si spet prazen.
Bistveno vprašanje je kolikokrat se pelješ teh 600km pozimi.
Če je to 5x na leto, se pač ustaviš in napolniš. Bo EV še vedno toliko boljši na vseh drugih vožnjah, da je teh 2x20 minut dober kompromis.
Če je to 5x na mesec je pa za razmisliti koliko ti pomeni 40 minut in koliko prihranek na gorivu.

feryz ::
Ne ga srat, da boš non stop vedril ob AC. Kupi kar rabiš in kar je uporabno.
Na dolge proge je štromar pogreb. Že 1x mesečno je preveč, kaj šele več.
Na dolge proge je štromar pogreb. Že 1x mesečno je preveč, kaj šele več.

codeMonkey ::
Ne vem kako je pozimi, ampak jaz sem julija prisel iz okolice Pule do Dunaja brez tezav z enim polnjenjem, pa je 590 km. Pa se to samo zato ker sem zelel sprobati, precej na silo in so se ze prikazovali alarmi za utrujenost. Dvomim da je to nek problem, da se ustavis dvakrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Ryuchi ::

IL_DIAVOLO ::
Ce imas komaj za normalen avto 35k, potem verjetno nimas za 10k drazji avto. Subvencija ja, ampak vseeno je treba ta kes najprej imet.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

codeMonkey ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce imas komaj za normalen avto 35k, potem verjetno nimas za 10k drazji avto. Subvencija ja, ampak vseeno je treba ta kes najprej imet.
Spet odvisno. Preplacilo v gorivu (ce za tvoje pogoje drzi) tudi lahko jemljes kot obrok za lizing. Denar moras dati v obeh primerih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

mr_chai ::
Kar mene najbolj moti v segmentu karavanov, je to da izumirajo proper wagni, kokr je bil subaru outback ali volvo xc70. Ker tole kar je zdej postal outback, je čist navadn suv/cross sranje. Ok maš razne scoute pa allroade, sam to ni to. Poznavalci že vedo zakaj.
2026 - Outback. Za posrat.
2026 - Outback. Za posrat.

codeMonkey ::
Če ne tankas doma, ne bo za leasing. Bo treba še kaj dodat.
Dodati ne, ampak ni pa to to. Z nekimi clanstvi je nekoliko ceneje. Ampak ja, v tem primeru pac precej verjetno ne gres na EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

pegasus ::

GenZNPC ::
Odbij se 3000. Škoda bon.
Ne najdem tega vec, kje? S financiranjem?
Izkusnje uporabnikov AC Nemcija 130-140km/h pozimi, doseg bogih 250km, 600km pomeni vsaj dva postanka po 20 minut in na cilju si spet prazen.
Bistveno vprašanje je kolikokrat se pelješ teh 600km pozimi.
Če je to 5x na leto, se pač ustaviš in napolniš. Bo EV še vedno toliko boljši na vseh drugih vožnjah, da je teh 2x20 minut dober kompromis.
Če je to 5x na mesec je pa za razmisliti koliko ti pomeni 40 minut in koliko prihranek na gorivu.
Boljsi? V cem? Na 20km dolgi poti pa je res vseeno.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

feryz ::

GenZNPC ::
Prtljaznik Elroqa je 88x100x51cm, Octavia Kombi 109x100x61 in dolzina vozila ne presega 4,7m - id.7 pa ima 105x100x55 in ima okornih 5m.
skibidi

pegasus ::
Wtf!? A nisi ti Aptera guy? Kakšen id7?Sem. Ampak sem se letos odločil menjat 20 let starega subaruja ... ker sem v 2019 napovedal, da bo aptera letos že v EU. No, svet se ni razvil tako optimistično ... tako da gre Aptera šele zdaj na borzo, pa da vidimo kako in kaj. Če se zgodi, bom VWja na balkanu lahko dobro prodal (ali pa glede na cene, tu v nemčiji s profitom), če se ne zgodi, pa še vedno ostanem s funkcionalnim wagnom, kamor lahko zložim svoje avione tako, da se lahko še kdo pelje z mano.

iKst_ ::
Boljsi? V cem? Na 20km dolgi poti pa je res vseeno.
V praktično vsem. Ne mislim že desetič ponavljati, ampak na kratko, EV se enostavno pelje neprimerno boljše kot ICE. Bolj udobno, tiho, mirno, hitreje...
Kaj ima 20km veze pa ne vem. Če 99% časa delaš 20km dolge poti 1% pa 600km dolge poti je tisti 2x20 minutni postanek zanemarljiv (realno je to 1 postanek več kot z ICE ali pa še to ne), udobje pri 20km vožnjah pa bistveno. Če se voziš 99% časa po 600km je pa EV brezveze sploh mešati v debato.
Se mi zdi pa zanimivo, da še vedno nisi napisal kako pogosto se voziš 600km oz. nisi odgovoril na nobeno vprašanje o načinu vožnje, čeprav gre za bistven podatek.
Ne ga srat, da boš non stop vedril ob AC. Kupi kar rabiš in kar je uporabno.
Na dolge proge je štromar pogreb. Že 1x mesečno je preveč, kaj šele več.
Definiraj dolge proge. Po mojih izkušnjah je nekje 400-500km meja, ko EV postane opazno slabši od dizla ali močnega bencinarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

pegasus ::
Po mojih izkušnjah je nekje 400-500km meja, ko EV postane opazno slabši od dizla ali močnega bencinarja.Bom komentiral čez kako leto, ker poti pod 500km praktično ne bom imel (razen tiste za shopping). Planiram 800-2000km+ in zaenkrat mislim, da bo to veliko bolj komot na ev kot na fosilcih.

iKst_ ::
Odvisno kaj šteješ pod "komot". Če boš spal v avtu, potem ja. Ne vem kako ima id7 to urejeno, ampak v Tesli se spi super :)
Drugače pa po večjem delu EU ni nobenih problemov. Jaz imam najdaljšo pot cca. 1100km v enem kosu. Bil sem cca. 1 uro počasnejši kot z ICE, to je vse.
Drugače pa po večjem delu EU ni nobenih problemov. Jaz imam najdaljšo pot cca. 1100km v enem kosu. Bil sem cca. 1 uro počasnejši kot z ICE, to je vse.

GenZNPC ::
Boljsi? V cem? Na 20km dolgi poti pa je res vseeno.
V praktično vsem. Ne mislim že desetič ponavljati, ampak na kratko, EV se enostavno pelje neprimerno boljše kot ICE. Bolj udobno, tiho, mirno, hitreje...
Kaj ima 20km veze pa ne vem. Če 99% časa delaš 20km dolge poti 1% pa 600km dolge poti je tisti 2x20 minutni postanek zanemarljiv (realno je to 1 postanek več kot z ICE ali pa še to ne), udobje pri 20km vožnjah pa bistveno. Če se voziš 99% časa po 600km je pa EV brezveze sploh mešati v debato.
Se mi zdi pa zanimivo, da še vedno nisi napisal kako pogosto se voziš 600km oz. nisi odgovoril na nobeno vprašanje o načinu vožnje, čeprav gre za bistven podatek.
Ne ga srat, da boš non stop vedril ob AC. Kupi kar rabiš in kar je uporabno.
Na dolge proge je štromar pogreb. Že 1x mesečno je preveč, kaj šele več.
Definiraj dolge proge. Po mojih izkušnjah je nekje 400-500km meja, ko EV postane opazno slabši od dizla ali močnega bencinarja.
Nevem no, ampak sodobni ICE je tudi miren, udoben in tih. Jaz tu neke bistvene razlike nisem opazil, ko sem vozil Yna, je bil kotalni upor sirokih gum tako glasen, da je na koncu blo v avtu na AC isto glasno, kot v sodobnem Golfu ali Passatu. Argument hitrejsi je malo cuden, kako je hitrejsi, ce se moram na poti 3x ustavit, namesto 1x? Al smo zdaj spet pri pospeskih, ki jih itak ne mores v praksi koristit, ce imas pred sabo nekoga.
So liegt die Marke Tesla im Schnitt nach den KBA-Messungen von 2022 bei 68,8 Dezibel und ist damit lauter als ein durchschnittlicher BMW (67,7 Dezibel) oder VW (68,1 Dezibel).12.07.2023
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

iKst_ ::
Sodobni ICE v primerjavi z EVji pač niso mirni in tihi. Če ne opaziš razlike je to super zate, ena slabost manj pri ICE. Enako široke gume so enako glasne na ICE in EV, tako, da tukaj ne vem kaj točno hočeš povedati.
Na 20km poti se ti pa tudi ni treba ustavljati. Pa seveda govorim o pospeških. Tudi, če voziš penzionistično se verjetno kdaj vključuješ na avtocesto, speljuješ na kakšno hitrejšo cesto, prehitevaš traktor...
En precej bistven podatek ti manjka - Hitrost meritve. Ko stojiš na semaforju v mestu je EV namreč tiho. Ko se pelješ 50 po mestu tudi. Na avtocesti je pa Tesla relativno glasna ja. Velika steklena streha je slab izolator.
Na 20km poti se ti pa tudi ni treba ustavljati. Pa seveda govorim o pospeških. Tudi, če voziš penzionistično se verjetno kdaj vključuješ na avtocesto, speljuješ na kakšno hitrejšo cesto, prehitevaš traktor...
So liegt die Marke Tesla im Schnitt nach den KBA-Messungen von 2022 bei 68,8 Dezibel und ist damit lauter als ein durchschnittlicher BMW (67,7 Dezibel) oder VW (68,1 Dezibel).12.07.2023
En precej bistven podatek ti manjka - Hitrost meritve. Ko stojiš na semaforju v mestu je EV namreč tiho. Ko se pelješ 50 po mestu tudi. Na avtocesti je pa Tesla relativno glasna ja. Velika steklena streha je slab izolator.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18001 (13974) | Ghost7 |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 59710 (42369) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28991 (25526) | WizzardOfOZ |
» | Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 43797 (39579) | Mufasa |