» »

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

endelin ::

Ravno na AC hočem da je avto tih:)

Ryuchi ::

A zdej ste vsi EV fanbojčiki še v tole temo prilezli? Noben noče v vašo temo več pa ste začeli še v Octavia temi gnojit?

GenZNPC ::

endelin je izjavil:

Ravno na AC hočem da je avto tih:)

Exactly. Na prakplacu in v naselju zadeva ni omembe vredna, niti pri ICE niti pri EVju, ker itak ni glasneje od avtoradia.
skibidi

iKst_ ::

endelin je izjavil:

Ravno na AC hočem da je avto tih:)


Evo, sem šel pogooglat za Škodo Elroq. - Noise @ 130 kph : 66 dB. Torej, tišja zgoraj omenjenega BMWja in VWja.

Je pa ravno zaradi takih stvari bistveno, da OP pove kako in kje se bo vozil. Jaz imam občutek, da trola, glede na to, da najbolj bistvenega podatek tako vztrajno skriva.

Ryuchi je izjavil:

A zdej ste vsi EV fanbojčiki še v tole temo prilezli? Noben noče v vašo temo več pa ste začeli še v Octavia temi gnojit?


Smo mu že takoj na začetku odsvetovali EV, ker pač ni primerljivih EV karavanov za tak denar. Ampak očitno sam počasi prihaja do spoznanja kako kul so EVji in sprašuje po njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

UkrFTW!! ::

Predenj pride do spoznanja, da so 2x predragi zato kar ponujajo...

iKst_ ::

Bo pač kupil dizla, če je EV predrag. V čem točno vidiš problem?

GenZNPC ::

Vozim se vecinoma na avtocesti v tujini 140 ali vec tam do 160, ko je mozno in regionalke 100+ - ce je to ta podatek, ki ga iscete. Po mestih in vaseh se vozim minimalno.
2.0 TDI ima, ce se prav spomnim pri 145km/h 2400 obratov in je enako glasen, kot Model Y, ki sem ga peljal.

Bomo vidl, ce se pri Skodi izpogajam da pri 35k dajo se zraven komplet zimskih koles, je to to- Octavia. Enakovreden EV, ce gledam prtljaznik bi bil Enyaq bi me prisel z kolesi vred 10.000EUR vec in ne vidim, razlik pri voznji na AC, ki bi bile vredne 10k doplacila.

Pa se, kot to berem komentarje na tujem forumu je pri EV tako, da ce hoces potovati efektivno, se moras ustaviti, ko je to za EVja najbolj optimalno. Pri ICEju pa sam odlocam, kdaj se bom ustavil ali pa se ne bom.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

pegasus ::

GenZNPC je izjavil:

Pri ICEju pa sam odlocam, kdaj se bom ustavil ali pa se ne bom.
:))

iKst_ ::

Vozim se vecinoma na avtocesti v tujini 140 ali vec tam do 160, ko je mozno in regionalke 100+ - ce je to ta podatek, ki ga iscete. Po mestih in vaseh se vozim minimalno.


Bistven podatek je koliko km na dan delaš. Če se redko pelješ več kot 200km se splača gledati EV. Če pogosto delaš 200km+, pozabi in uživaj v dizlu.

Pa se, kot to berem komentarje na tujem forumu je pri EV tako, da ce hoces potovati efektivno, se moras ustaviti, ko je to za EVja najbolj optimalno. Pri ICEju pa sam odlocam, kdaj se bom ustavil ali pa se ne bom.


Možno, da je to pri kakšnih novih dizlih. Moj najnovejši je 2019, pa še nima te tehnologije, da gre nafta lahko v minus. Se moram lepo ustaviti, ko je tank prazen.

UkrFTW!! ::

Lastniki EVjev ste kot sekta... Malo posebni

codeMonkey ::

Ryuchi je izjavil:

A zdej ste vsi EV fanbojčiki še v tole temo prilezli? Noben noče v vašo temo več pa ste začeli še v Octavia temi gnojit?


Clovek sam resno razmislja o Elroqu kot alternativi: https://slo-tech.com/forum/t844792/p858...

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Da, sekta "victory of knowledge over common sense".

LapD ::

GenZNPC je izjavil:

Ok zdaj pa se Octavia 35k vs. Elroq 46k (6500€ subvencije) 39500 oz. s toplotno pol 40,5k, ista oprema drugac, akusticna stekla, dcc podvozje, kljuka...
Elroq bi me prisel torej 4000€ vec, ze v startu.


Na ceno 46k imas 4500 subvencije. 6500 je subvencije za ceno do 45k.
web&motion designer

codeMonkey ::

GenZNPC je izjavil:


Pa se, kot to berem komentarje na tujem forumu je pri EV tako, da ce hoces potovati efektivno, se moras ustaviti, ko je to za EVja najbolj optimalno.


Nisem opazil iz izkusenj. Bi pa rekel da glede na infrastrukturo. Tudi ce je polnilnic po AC vec, naceloma gledas Ionity, ali pa Tesla SC, kar ti pac pride ceneje zaradi narocnine in podobnih razlogov. Ampak ja, si naravnan na zunanji dejavnik.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če so to neki resni kilometri po tujini, in ne 100 na dan recimo, ne bi jaz ravno octavie gledal. Bi pa že raje passata, za teh par jurjev več. Ok, tudi id7 se dobi za 38 jurjev po subvenciji, ampak potem bomo spet sektaši...

GenZNPC ::

Misljeno je seveda scenarij poti 500km ali vec, najbolj pametno se je ustaviti pri 20% in polnitis do 80% in ponovi vajo.

Pri dizlu pa pac, tankat na taki relaciji ni mus, se ustavis samo takrat, ko mehur pravi.

In sparkiras na cilju ne glede na to ali je tam polnilnica ali ne in peljes naprej in ne isces primerno mesto nekje 800m vstran, da napolnis, da se lahko vracas.

Wir fahren seit 4 Jahren einen 80er und haben zwei kleine Kinder.
Ich kenne eure Sorgen und Überlegungen nur zu gut.
Uns ging dieser Ladezirkus auf langen Urlaubsfahrten so auf den Keks, dass wir diese nur noch mit unserem Diesel-Tiguan fahren.
Model 80 vozimo že 4 leta in imamo dva majhna otroka.
Vaše skrbi in premisleke zelo dobro razumem.
Tudi nam je šel ta polnilni cirkus na dolgih počitniških poteh tako na živce, da se na te vozimo samo še z našim dizelskim Tiguanom.

Evo vsaj kdo napise tudi iskreno mnenje.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

iKst_ ::

Misljeno je seveda scenarij poti 500km ali vec, najbolj pametno se je ustaviti pri 20% in polnitis do 80% in ponovi vajo.


Tole ni nujno najbolj optimalno. Lahko polniš od 5% do 65% npr, pa bo precej hitreje. Po Sloveniji, Avstriji, Italiji, Nemčiji itd. je polnilnic dovolj, da ni problem, če prazniš pod 10%.

Evo vsaj kdo napise tudi iskreno mnenje.


Lej, če je zate iskreno mnenje samo takrat, ko nekdo jamra čez EV, si pač izbriši elektriko iz glave in kupi dizla.

Res ne štekam zakaj se obremenjuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

mr_chai ::

Svetujem nakup Citroen Ami EV. :)) S tem se boš lahk dobr pelu pa AC. :)):))

;) Sam resno, kdo odcola slabih 10k za tak mali šrot od avta, ko pa dobiš nekega dobrega starega cliota za 1k, ki je 100x bolj uporaben avto kot ta mala gajba od avta ? Če lahko temu sploh rečemo avto, to je men nek skiro s streho...

feryz ::

GenZNPC je izjavil:

Vozim se vecinoma na avtocesti v tujini 140 ali vec tam do 160, ko je mozno in regionalke 100+ - ce je to ta podatek, ki ga iscete. Po mestih in vaseh se vozim minimalno.
Pri taki vožnji kar takoj pozabi na 250 prevoženih kilometrov. 160 km/h ti požira baterijo, že 140 jo.

Zadnjič sem bral podatke za moje novo ev čudo, ki sem ga kupil. Razlika v porabi med 120 km/h in 135 km/h je 25 procentov. Pri dizlu jo skorajda ni.

pegasus ::

Pri dizlu je enaka ali večja, samo opaziš jo ne, ker gre večina energije iz dizla itak v luft.

feryz ::

Kakor rečeš.

A si napisal, da voziš 20 let star avto? V 10 letih sem jih jaz menjal 10. Od tega 4 take, ki jih večina tukaj ne bo imela nikoli v življenju. Niti enega od štirih.
Sprobal, se pravi imel vsaj par dni, pa še 3x več. Vključno z vsaj desetimi ev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

codeMonkey ::

A si ti razlagal da si Toyoto vzel? V tem primeru imas zanic EV. Enega najslabsih za te hece.

OP, na koncu ti lahko svetujem le se ABRP in da se igras z nastavitvami za svojo relacijo (manj postankov in daljsi, vec krajsih, stanje baterije na zacetku in koncu). Tam bos videl kaj te caka za Elroqa. Potem racunaj Ionity narocnino za tisti mesec/mesece, ko gres veckrat, ker hitro noter prineses. ABRP ti tudi pokaze koliko energije bos rabil filati, pa si izracunas. Ampak ce te tako skrbi, potem je verjetno Octavia avto zate.

https://abetterrouteplanner.com/

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Pri taki vožnji kar takoj pozabi na 250 prevoženih kilometrov. 160 km/h ti požira baterijo, že 140 jo.


Model Y LR AWD pri vožnji med 140 in 160 naredi 300km v vseh pogojih. Govorim za real world vožnjo, kjer je povprečna hitrost v takem režimu nekje 120-130kmh.

feryz ::

Sem tudi napisal, da ga nisem kupil zase.
V odločitve drugih se ne vtikam, niti jih nočem izpodbijati ali kritizirati. Vsak ima svojo pamet. Ne nujno dobro.

codeMonkey ::

Saj dolocene potrebe lahko cisto ok pokriva, ampak hitrejsa voznja po AC ni to. Je pa res da ti je pri neki Octaviji vseeno, medtem ko je pri EV to pomembno.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

pegasus je izjavil:

Pri dizlu je enaka ali večja, samo opaziš jo ne, ker gre večina energije iz dizla itak v luft.


če voziš 40 konjski dizel bo verjetno večja, pri zmogljivih dizlih bo manjša. Za normalne dizle ne vem, kadar se zahteva od motorja večji navor izkoriste narašča do določene meje, potem, ko doseže vrh pa pada.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PROTEINSKI ::

Škoda Octavia 2.0 TDI ti dela 1.000.000 km za šalo malo. Je pa res, da se je podražila za 100% v parih letih. Škoda, da nisi vzel Škode pred 5 leti, ko je bila že od 14.000 € dalje.
Še vedno ni slaba cena za trenutne razmere. Za AE SL 2.0 TDI DSG 32.500 €, kar je danes neka povprečna cena avta, ki ga kupuje Janez. Dodaš še nekaj opreme in si na 35.000 €.

jernejl ::

GenZNPC je izjavil:

Prtljaznik Elroqa je 88x100x51cm, Octavia Kombi 109x100x61 in dolzina vozila ne presega 4,7m - id.7 pa ima 105x100x55 in ima okornih 5m.
ID.7 ima kljub "okorni" dolžini (in precej večji medosni razdalji skupaj s prednostmi, ki jih ta prinaša) tudi malce boljši (manjši) obračalni krog kot recimo Octavia.
Pri izbiri EV je predvsem pomembno, ali ga lahko polniš doma. Če ne, se bo EV težko finančno splačal. Če lahko - ID.7 košta 39k po subvenciji, kar je nekaj več od Octavie, se pa to s časom prinese notri, ker je vožnja na (doma napolnjeno) elektriko precej cenejša kot na bencin ali nafto. Kaj se komu bolj splača, si mora pa vsak sam izračunat glede na to, koliko kilometrov na leto dela, koliko ga košta kWh elektrike in koliko ga košta liter goriva.

feryz je izjavil:

Zadnjič sem bral podatke za moje novo ev čudo, ki sem ga kupil. Razlika v porabi med 120 km/h in 135 km/h je 25 procentov.Pri dizlu jo skorajda ni.
Srednješolska fizika. Sila (zračnega) upora narašča s kvadratom hitrosti. Pri 12% višji hitrosti to pač pomeni 25% več porabljene energije.
Pri ICE je razlika manjša, ker se pri manjši hitrosti del energije, ki bi se lahko prihranil, pač pokuri (za gretje motorja) na račun slabše učinkovitosti motorja pri nižjih hitrostih.

WizzardOfOZ ::

mr_chai je izjavil:

Kar mene najbolj moti v segmentu karavanov, je to da izumirajo proper wagni, kokr je bil subaru outback ali volvo xc70. Ker tole kar je zdej postal outback, je čist navadn suv/cross sranje. Ok maš razne scoute pa allroade, sam to ni to. Poznavalci že vedo zakaj.


2026 - Outback. Za posrat.



To je že skoraj velikosti toyote landcruiser. Moraš gledat foresterja. Tanov je že tok velik kot ouback lenik 2011.

Meni je drugače tale outback najbolj všeč po obliki
https://www.avto-fokus.si/Novice/Subaru...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Sodobni ICE v primerjavi z EVji pač niso mirni in tihi. Če ne opaziš razlike je to super zate, ena slabost manj pri ICE. Enako široke gume so enako glasne na ICE in EV, tako, da tukaj ne vem kaj točno hočeš povedati.

Na 20km poti se ti pa tudi ni treba ustavljati. Pa seveda govorim o pospeških. Tudi, če voziš penzionistično se verjetno kdaj vključuješ na avtocesto, speljuješ na kakšno hitrejšo cesto, prehitevaš traktor...

So liegt die Marke Tesla im Schnitt nach den KBA-Messungen von 2022 bei 68,8 Dezibel und ist damit lauter als ein durchschnittlicher BMW (67,7 Dezibel) oder VW (68,1 Dezibel).12.07.2023


En precej bistven podatek ti manjka - Hitrost meritve. Ko stojiš na semaforju v mestu je EV namreč tiho. Ko se pelješ 50 po mestu tudi. Na avtocesti je pa Tesla relativno glasna ja. Velika steklena streha je slab izolator.


Hrup v kabini pri 130km/h
Tesla Model 3: avtocestni hrup v kabini znaša okoli 67,7 – 69,5 dB
Tesla Model Y: avtocestni hrup v kabini znaša okoli 68 dB

Mercedes C 200 (bencinar): 67 dB pri 130 km/h
Jaguar XJ 3.0 V6 Diesel S Luxury: 63 dB pri 130 km/h
BMW 730d Blue Performance: 62 dB pri 130 km/h
BMW 520d Touring: 65 dB pri 130 km/h
Audi A4 2.0 TDI (Ambition): 65 dB pri 130 km/h
Volvo S60 D3 Summum: 66 dB pri 130 km/h
Mercedes-Benz E 200 CGI Avantgarde: 66 dB pri 130 km/h
Audi A6 Avant 2.0 TDI: 67 dB pri 130 km/h
VW Tiguan 2.0 TDI (4Motion DSG): 67 dB pri 130 km/h
Lexus ES 250: 65 dB pri 130 km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

Tody ::

Zdej moreš dat še enga Cliota zdraven za primerjavo.

iKst_ ::

Torej, smo ugotovili, da je Škoda Elroq med tišjimi (razen luksuznih limuzin za 100+ jurjev).

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Torej, smo ugotovili, da je Škoda Elroq med tišjimi (razen luksuznih limuzin za 100+ jurjev).


Ne ugotovili smo, da ni neke razlike, kot si ti trdil, da je!

PROTEINSKI ::

Vprašanje koliko je hrupa v kabini, če notri nabijaš še heavy metal. :)

iKst_ ::

Gambino je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Torej, smo ugotovili, da je Škoda Elroq med tišjimi (razen luksuznih limuzin za 100+ jurjev).


Ne ugotovili smo, da ni neke razlike, kot si ti trdil, da je!


Seveda je razlika. Ko stojiš na semaforju je EV tiho, ICE pa še vedno ropota. S hitrostjo se pa razlika manjša, ker veter in gume preglasijo motor.

Zato je pomembno kako in kje se voziš. EV je v praktično vseh pogojih boljši, ampak v nekaterih pogojih je razlika ogromna, v drugih pa minimalna.

Tody ::

Katerih pogojih? Če delaš 20k na leto... Če hočeš po 10 letih avto prodat... Jaz še nisem videl računice, ki bi se izplačala...

deco16 ::

Pač zgonit moraš do konca pa je. Pri 200k se baterija ravno ogreje ;)

feryz ::

iKst_ je izjavil:

Seveda je razlika. Ko stojiš na semaforju je EV tiho, ICE pa še vedno ropota. S hitrostjo se pa razlika manjša, ker veter in gume preglasijo motor.

Zato je pomembno kako in kje se voziš. EV je v praktično vseh pogojih boljši, ampak v nekaterih pogojih je razlika ogromna, v drugih pa minimalna.
Spet laž. Če stojiš na semaforju, sta oba tiho. Saj primerjamo novejše avte, mar ne?
Če pa gledamo kruzanje po mestu, so ev-ji ponavadi glasnejši od novih ice avtov.

Edina očitna razlika je pri pospeševanju. Kolikor tega že je.

jernejl ::

iKst_ je izjavil:

Seveda je razlika. Ko stojiš na semaforju je EV tiho, ICE pa še vedno ropota.
Iščete težave tam, kjer jih ni.
Ne vem s kakšnimi ICE ropotarnicami se nekateri vozite, ampak ko jaz z mojim 10+ let starim ICE stojim na semaforju (z ugasnjenim radiem), moram pogledat na merilnik vrtljajev, če me zanima, ali motor teče ali pa se je ustavil (start-stop).
Najbrž bi ga slišal, če bi stal na semaforju sredi ničesar, kjer je tišina in ni nobenega hrupa iz okolice, ampak na takih mestih semaforjev ponavadi niti ni... ali pa ponoči, če ni prometa.

WizzardOfOZ ::

iKst_ je izjavil:

Seveda je razlika. Ko stojiš na semaforju je EV tiho, ICE pa še vedno ropota. S hitrostjo se pa razlika manjša, ker veter in gume preglasijo motor.


No, to ne drži ravno, če imaš start\stop vklopljen, kjer je ICE ravno tako tiho na križišču.
2 minuti in 30 sekund drži avto v Stop pred križiščem. Se mi še ni zgodilo, da bi bil rdeč semafor dlje časa kot to.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Aha, tudi v največji vročini in v največjem mrazu?

In tudi 300 metrov od starta?

Tudi ko se pa malo vseeno pomikate v koloni? Da je ICE s start&stopom enak kot EV, ali pa samo malo boljši hibrid, lahko govori samo nekdo, ki ni nikoli vozil EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Gambino je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Torej, smo ugotovili, da je Škoda Elroq med tišjimi (razen luksuznih limuzin za 100+ jurjev).


Ne ugotovili smo, da ni neke razlike, kot si ti trdil, da je!


Seveda je razlika. Ko stojiš na semaforju je EV tiho, ICE pa še vedno ropota. S hitrostjo se pa razlika manjša, ker veter in gume preglasijo motor.

Zato je pomembno kako in kje se voziš. EV je v praktično vseh pogojih boljši, ampak v nekaterih pogojih je razlika ogromna, v drugih pa minimalna.


Uf, težko je komunicirati s človekom, ki še ni vozil novejših ICEjev. Ti si tako ene par desetletij za časaom!

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Aha, tudi v največji vročini in v največjem mrazu?

In tudi 300 metrov od starta?

Tudi ko se pa malo vseeno pomikate v koloni? Da je ICE s start&stopom enak kot EV, ali pa samo malo boljši hibrid, lahko govori samo nekdo, ki ni nikoli vozil EV.


Ja tudi ko se malo prestaviš se ugasne in tudi pod nulo.

Ravno to je tudi problem pred križiščem, ko zaviša levo, zabremzaš in avto se ugasne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja tudi ko se malo prestaviš se ugasne in tudi pod nulo.

Haha. Ja, ampak da se prestaviš, ga mora vžgat.

Ravno to je tudi problem pred križiščem, ko zaviša levo, zabremzaš in avto se ugasne.

Udobje kočije...

iKst_ ::

Ravno to je tudi problem pred križiščem, ko zaviša levo, zabremzaš in avto se ugasne.


Kaj je zate "novejši ICE"? 2024 letniki štejejo?

Tody je izjavil:

Katerih pogojih? Če delaš 20k na leto... Če hočeš po 10 letih avto prodat... Jaz še nisem videl računice, ki bi se izplačala...


Ja, pri 20k na leto in 10 letih je Elroq definitivno boljši od Octavie tudi iz cenovnega vidika. Razlika v ceni je od oka 5-6€ na 100k. Dobrega jurja prihranka imaš na gorivu.

Čez 10 let boš pa tudi veliko lažje prodal Elroqa kot Octavio, na kateri bo pri 200kkm treba en kup dragih stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

UkrFTW!! ::

iKst_ je izjavil:

Čez 10 let boš pa tudi veliko lažje prodal Elroqa kot Octavio, na kateri bo pri 200kkm treba en kup dragih stvari.

Dvomim. Garancija, baterija, motor. Kar prodaj čet 10 let, ko bo baterija izven garancije. Razen če imaš fetiš na težave.

Tody ::

Evo 10k dobiš za 10 let star avto in 250.000 prevoženih :D

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tesla S pa za 20k :)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

UkrFTW!! ::

Tody je izjavil:

Evo 10k dobiš za 10 let star avto in 250.000 prevoženih :D

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tesla S pa za 20k :)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

2021 MENJANA CELOTNA BATERIJA V SKLOPU GARANCIJE - DOMET KOT PRI NOVEM
2022 MENJANA ELEKTRO MOTORJA
2025 NOV 12V AKUMOLATOR

SIGNATURE EDITION

Gambino ::

iKst_ je izjavil:

Ravno to je tudi problem pred križiščem, ko zaviša levo, zabremzaš in avto se ugasne.


Kaj je zate "novejši ICE"? 2024 letniki štejejo?

Tody je izjavil:

Katerih pogojih? Če delaš 20k na leto... Če hočeš po 10 letih avto prodat... Jaz še nisem videl računice, ki bi se izplačala...


Ja, pri 20k na leto in 10 letih je Elroq definitivno boljši od Octavie tudi iz cenovnega vidika. Razlika v ceni je od oka 5-6€ na 100k. Dobrega jurja prihranka imaš na gorivu.

Čez 10 let boš pa tudi veliko lažje prodal Elroqa kot Octavio, na kateri bo pri 200kkm treba en kup dragih stvari.


EVja po garanciji postane samo še nepremičnina. Kater osel bo to kupoval 10 let staro, pa nimam pojma. ICEje šravfajo povsod, ga ni problem popravljati, EVje, pa .... še dolgo ne toliko, kot ICEjev!

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ja tudi ko se malo prestaviš se ugasne in tudi pod nulo.

Haha. Ja, ampak da se prestaviš, ga mora vžgat.

Ja vžge, se prestaviš in ugasne. Kaj je tu problem?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64797510 (37095) FiReFTW
»

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11118006 (13979) Ghost7
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12329011 (25546) WizzardOfOZ
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14443802 (39584) Mufasa

Več podobnih tem