» »

Omejitev 40 km/h v naseljih?

Omejitev 40 km/h v naseljih?

starfotr ::

Je bolj smiselno ritopike odstranit in kaznovat, so večja grožnja.

GupeM ::

starfotr je izjavil:

Je bolj smiselno ritopike odstranit in kaznovat, so večja grožnja.

Se strinjam, da so večja grožnja, ne strinjam se pa, da se odstrani samo njih. V takšnem primeru bi bilo najbolje odstranit oba.

starfotr ::

Zaprimo ceste!

socialec ::

Pismo, starfotr, si prevekslal med komediante, sem se kar moral nasmejati :D

Saj je v redu, ampak ne spozabi se in ne leti previsoko kot Ikar, Seinfeld je samo en.

WizzardOfOZ ::

GrimReaper5 je izjavil:


-Se približati s polnim plinom ostalim vozilom povsem do zadka. Ravno 2 dni nazaj mi je eden to naredil. To je zame že poizkus uboja, ker me je dobro videl, da sem na prehitevalnem, hitreje pa nisem mogel zaradi vozil pred mano.

Pri takemu spustiš pedal za plin, nastaviš tempomat na 130 in naviješ dobro muziko pa se voziš naprej mirno, tisti zadaj naj pa trpi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

sbawe64 je izjavil:

c23po je izjavil:

Hvala za potrditev.

Kakšna potrditev ?
Avti so postali 10x bolj varni, kletka, gume in zavore veliko boljše.
Poleg tega iz vsakega grma/nadvoza strelja policaj z radarjem, provide.

Poleg tega so nabili astronomske kazni glede na plače, če ne boš umrl na cesti, boš sigurno doma, od lakote.
Ter celo leto obvezne dnevne luči.


Če damo omejitev najvišje hitrosti na 15 kmh, bodo šle številke še dol.

Kar seveda ne bo veljalo za vladna vozila, oni ne morejo tako cijaziti.

Vladna vozila, policaji, reševalci, civilna zaščita, reševalci in gasilci se ne smejo cjaziti in je prav, da je urejeno tako kot je.
Omejitve najvišjih hitrosti so kompromis med efikasnostjo prometa in potencialnih škod, ki s tem nastanejo. Drugače: nekdo bolj pameten od naju je izračunal, da te maksimalne hitrosti povzročajo obvladljive stroške škod.
Za astronomske kazni in policaje ki te "streljajo" si že dobil recept. Le poskrbi, da ne boš "ustreljen".
Mnenje, da 10x(?) bolj varni avtomobili povzročijo manjše poškodbe in bi zato bil smotrn dvig hitrosti je skregano s temeljno fiziko. Einstein, e=mc2! Po domače: če mulca kresneš s superduper varnim avtomobilom pri hitrosti 50 km/h ga boš superduper sfaširal. Če se ti to zgodi pri 30 km/h, bodo poškodbe manjše, kot bi se to zgodilo s starejšim plehom. Isto je, ko ti sediš v superduper varnem avtu. Ob dvigu hitrosti na tako zaželenih 160 km/h (zaradi tistega kvadrata v formuli) kletka samo poskrbi, da bo truplo lepše. Notranji organi se, ne glede na varnost, razcefrajo.

Torej: srečno, po pameti in po predpisih!(izberi najbolj varno varianto)
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::

V tem primeru ni Einstein ampak so Newtonovi zakoni gibanja.

starfotr ::

In če že govorite o varnosti avtov, današnji avti imajo večjo maso, kot so jo imeli kadarkoli v preteklosti na naših cestah. In če imate vsaj nekaj znanja, boste z lahkoto povezali kje v enačbi se skriva masa in kaj to pomeni.

Zelo zmogljive zavore ti ne pomagajo kaj dosti. Predstavljaj si, da hodiš po ledu in ti drsi. Drselo/zdrselo ti bo isto, če imaš namesto normalnih nog zelo močne "pohorske šunke". In glede na vsesplošno varčevanje pri gumah, kjer se uporabljajo zimske gume poleti ali pa celoletne, ki imajo daljšo zavorno pot kot letne.

Torej zmogljivejše zavore pri novih avtih so zaradi mase. Zavorna pot je pa skoraj da identična pri večini vozil.

WizzardOfOZ ::

Čisto nakladanje. Z dobrimi gumami in vožnji po omejitvah, se z vsemi tremi (zimske, letne ali all season) brez problemov ustaviš do ovire.
Nimajo tukaj gume tako velike vloge. Ego, ego ima vlogo. Ker je težko voziti po omejitvi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Grimnir3 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

GrimReaper5 je izjavil:


-Se približati s polnim plinom ostalim vozilom povsem do zadka. Ravno 2 dni nazaj mi je eden to naredil. To je zame že poizkus uboja, ker me je dobro videl, da sem na prehitevalnem, hitreje pa nisem mogel zaradi vozil pred mano.

Pri takemu spustiš pedal za plin, nastaviš tempomat na 130 in naviješ dobro muziko pa se voziš naprej mirno, tisti zadaj naj pa trpi.


To je neumnost.
Če je bad ni zadaj idiot, ne bit še ti.

Sem videl točno take kombinacije kot sedaj ti opisuješ in je bilo tako, da je bolnik zadaj potem prehiteval po odstavnem pasu.

GenZNPC ::

Se malo pa boste vsi sli na bus in kolesa.
skibidi

WizzardOfOZ ::

Grimnir3 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

GrimReaper5 je izjavil:


-Se približati s polnim plinom ostalim vozilom povsem do zadka. Ravno 2 dni nazaj mi je eden to naredil. To je zame že poizkus uboja, ker me je dobro videl, da sem na prehitevalnem, hitreje pa nisem mogel zaradi vozil pred mano.

Pri takemu spustiš pedal za plin, nastaviš tempomat na 130 in naviješ dobro muziko pa se voziš naprej mirno, tisti zadaj naj pa trpi.


To je neumnost.
Če je bad ni zadaj idiot, ne bit še ti.

Sem videl točno take kombinacije kot sedaj ti opisuješ in je bilo tako, da je bolnik zadaj potem prehiteval po odstavnem pasu.

Omejitev je 130km/h. Če si hitrejši, potem počakaj na varni varnostni razdalji, da jaz prehitim, se umaknem in se potem odpelji naprej.
Če tega nisi sposoben, odnesi vozniško nazaj na občino in se vozi z javnim potniškim prometom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Dami3n ::

bm1973 je izjavil:

Jaz se postavim na sredo ceste, če vidim, da je ozka, če me kdo prehiti na preblizu, mu z roko butnem po avtu...

Sem se skoraj že stepel zaradi tega...

Danes grem ob avtu, ki se hoče vključiti. Itak da bi mu lahko pustil prosto pot, tako da bi se jaz ustavil pred križiščem, sploh ker sem že prej predvideval kaj točno se bo zgodilo.
In res se je zgodilo to, ko grem ob avtu, se mi on s sklopko premika naprej, tako da mi je bil na koncu že povsem blizu. Pa kam točno boš šel, čez moje kolo in čez mene? Povsem enako bi bilo če bi držal še 5s zavoro ter s tem mene ne bi nič spravljal v stres.
Sem mu z nogo brcnil proti havbi, nisem ga pa zadel. Potem pa gledam jaz nazaj njega in on mene. Lahko bi se tudi jaz obrnil in začel besedni dvoboj, ampak se mi ni dalo. Zakaj le je on mene gledal, mi ni bilo jasno, saj si ti začel vse skupaj. Seveda, zaradi tiste brce. Držal bi zavoro kot normalen človek in ne bi imel problemov.
Pa to dela veliko ljudi, ni bil ta izjema.

Zanimivo je, da imam vsako vožnjo, pa če je samo 50 min, probleme. Seveda jih iščem sam, pa čeprav jaz povsem pravilno vozim, in se jim znam izogniti, ampak take res rad učim, da morajo voziti bolje. Da en človek na kolesu ve več od vožnje avta od tistega, ki vozi avto, že veliko pove. Saj na koncu se kolo, motor in avto vse vozi enako. Tudi jaz na kolesu, če je stop znak, se ne premikam počasi naprej, ampak sem povsem ustavljen, ko je frej, pa speljem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Omejitev je 130km/h. Če si hitrejši, potem počakaj na varni varnostni razdalji, da jaz prehitim, se umaknem in se potem odpelji naprej.
Če tega nisi sposoben, odnesi vozniško nazaj na občino in se vozi z javnim potniškim prometom.

Ni problem tvojih 130 km/h, problem so budale s 100 km/h na levem pasu. Ravno danes od Primorske proti Ljubljani en jodlarski avtobus "prehiteva" avtodom ... vozil je pa skupaj s se enim od iste firme in ni nic profitiral, je pa blokiral levi pas za vsaj 5 minut.

starfotr ::

Ni avtobus problem. Problem ste vsi, ki ne znate prilagodit svoje prisotnosti v prometu razmeram na cesti, torej zmanjšat hitrost in upoštevat varnostno razdaljo.

In razmera je tudi to, da avtobus prehiteva na avtocesti.

bm1973 ::

Ahim je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Omejitev je 130km/h. Če si hitrejši, potem počakaj na varni varnostni razdalji, da jaz prehitim, se umaknem in se potem odpelji naprej.
Če tega nisi sposoben, odnesi vozniško nazaj na občino in se vozi z javnim potniškim prometom.

Ni problem tvojih 130 km/h, problem so budale s 100 km/h na levem pasu. Ravno danes od Primorske proti Ljubljani en jodlarski avtobus "prehiteva" avtodom ... vozil je pa skupaj s se enim od iste firme in ni nic profitiral, je pa blokiral levi pas za vsaj 5 minut.

Tudi budale s 130km/h, na prehitevalnem pasu, ki se ne umaknejo, ko se lahko, so del problema...

Jaz se umaknem vsakomur, če se mu lahko, pa je mir...

starfotr ::

Zakaj bi se umikal? Vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo. Oni zadaj naj prilagodi hitrost razmeram.

bm1973 ::

Pasovi na avtocesti -> Prehitevalni - vozni - odstavni

Očitno demenca aktivna pri starih fotrih...

starfotr ::

Saj lahko prehiteva s 130 km/h po prehitevalnem. Hitreje itak ne sme iti.

fikus_ ::

Ne se iti policaja na cesti. Imamo prave policaje za to.
Sem imel sodelavca, ki je isto trdil ter vozil po AC, max. 130km/h tudi na prehitevalnem, čeprav bi se lahko umaknil, ker itak nihče ne sme več.
Tudi v zasebnem življenju je bil težek karakter.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

Tak, samozvani policaj, bo 1x naletel na večjo budalo od sebe, in jih bo fasal...

Pa bo mogoče pozdravljen >:D.

starfotr ::

Če se kdo gre policaja so to ritopiki, ki mislijo da se jim bo kar vsak umaknil kateremu bodo prišli za rit in mu blendali.

feryz ::

Jaz nič ne blendam, nič ne trobim ali kaj podobnega, vozim pa 2 metra za ritjo, v upanju, da bo tisti spredaj kdaj, tekom cele vožnje, pogledal v ogledalo in se umaknil na prazen vozni pas. Upanje je ponavadi zaman, zato ga prehitrim po desni.

Zadnjič pičim pozno popoldan iz Ljubljane po Primorki. Klasika, 175 km/h, tempomat.
Vidim v ogledalu utripajoče luči, kar hitro se mi približujejo. Najprej sem mislil, da mene lovijo, torej sem zmanjšal hitrost in se umaknil na desni pas.
Policaji odbrzijo mimo, jaz nazaj na prehitevalni in gas.
Po pol minute jih že dohitim. Policaj se je zahaklal za enim na prehitevalnem, luči še vedno utripajo, policaj leze z avtom na levo k ograji, ker zmotno misli, da ga bo tepec pred njim tako lažje opazil.
Un pa kar vztraja na prehitevalnem, okrog 120 km/h, briga njega za celi svet. Policaj je vljudno čakal kake pol minute ali še več, nato je vendar prižgal sireno in začel blebdati tistemu kretenu pred njim. Vendar je un spredaj opazil, kaj se dogaja za njim, videlo se je, da se je ustrašil, trznil in mrzlično začel iskati možnost, da se umakne na vozni pas.
Ja, taka brezobzirna možganska trupla se vozijo po naših cestah.

bm1973 ::

Jaz se zadnjič peljem proti Gorenjski, v Kranj, zadaj rešilec z lučmi.

Se lepo umaknem, rešilec gre mimo, jaz za njim. Jih ujamem, rešilec 110 km/h na prehitevalnem, spredaj en kreten.

En kreten se ni umaknil rešilcu na prehitevalnem pasu, kljub lučem in sireni... Ne vem, če se je umaknil, ampak praktično ga je blokiral od Vodic, do izvoza za letališče, kjer sem šel dol...

Debil tipa @starfotr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

predi ::

Dami3n je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Jaz se postavim na sredo ceste, če vidim, da je ozka, če me kdo prehiti na preblizu, mu z roko butnem po avtu...

Sem se skoraj že stepel zaradi tega...

Danes grem ob avtu, ki se hoče vključiti. Itak da bi mu lahko pustil prosto pot, tako da bi se jaz ustavil pred križiščem, sploh ker sem že prej predvideval kaj točno se bo zgodilo.
In res se je zgodilo to, ko grem ob avtu, se mi on s sklopko premika naprej, tako da mi je bil na koncu že povsem blizu. Pa kam točno boš šel, čez moje kolo in čez mene? Povsem enako bi bilo če bi držal še 5s zavoro ter s tem mene ne bi nič spravljal v stres.
Sem mu z nogo brcnil proti havbi, nisem ga pa zadel. Potem pa gledam jaz nazaj njega in on mene. Lahko bi se tudi jaz obrnil in začel besedni dvoboj, ampak se mi ni dalo. Zakaj le je on mene gledal, mi ni bilo jasno, saj si ti začel vse skupaj. Seveda, zaradi tiste brce. Držal bi zavoro kot normalen človek in ne bi imel problemov.
Pa to dela veliko ljudi, ni bil ta izjema.

Ni se vredno fizično ali vokalno znašat nad njimi. Tudi gestikuliranja se odvajam.

Dami3n ::

feryz je izjavil:

Jaz nič ne blendam, nič ne trobim ali kaj podobnega, vozim pa 2 metra za ritjo, v upanju, da bo tisti spredaj kdaj, tekom cele vožnje, pogledal v ogledalo in se umaknil na prazen vozni pas. Upanje je ponavadi zaman, zato ga prehitrim po desni.

Saj blenda podnevi ne vem kaj ti bo koristila, če že hočeš biti opazen so že bolje 4 varnostne utripalke. Da bi kar vozil 2m za ritjo je brezveze, to se prvič približaš z gasom, če to ne zaleže, ne bo nič in vseeno če takoj povečaš razdaljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

c23po ::

feryz je izjavil:

Jaz nič ne blendam, nič ne trobim ali kaj podobnega, vozim pa 2 metra za ritjo, v upanju, da bo tisti spredaj kdaj, tekom cele vožnje, pogledal v ogledalo in se umaknil na prazen vozni pas. Upanje je ponavadi zaman, zato ga prehitrim po desni.
...

Kaj pa, če bi tako, kot velevajo predpisi: vozil na varni razdalji in dovolil možnost, da bi tisti pred teboj videl tvoj prižgani levi žmigavc? Jaz takšnim prepustim prehitevalni pas takoj, ko je to možno.
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::

Vbij si v glavo.
Če boš vozil z varnostno razdaljo, se ti pezde, ki vozi 110 km/h, ne bo umaknil s prehitevalnega od Murske do Kopra.
Pa četudi bodo na voznem samo pajki.

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

Vbij si v glavo.
Če boš vozil z varnostno razdaljo, se ti pezde, ki vozi 110 km/h, ne bo umaknil s prehitevalnega od Murske do Kopra.
Pa četudi bodo na voznem samo pajki.

Pozna se slaba kultura obojih. Tistih počasnih in tistih hitrih. Namesto, da bi prepočasen prehitel na hitro in se umaknil, tega ne bo naredil in tisti prehitri ne morete počakat tistih par sekund, da bi počasni prehiteli. Oboji ste pač zahojeni kmetavzi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

feryz je izjavil:

Vbij si v glavo.
Če boš vozil z varnostno razdaljo, se ti pezde, ki vozi 110 km/h, ne bo umaknil s prehitevalnega od Murske do Kopra.
Pa četudi bodo na voznem samo pajki.

Vbiva si v glavo tudi to: če si pezde, ki se zabije na 2 metra, ne smeš zahtevati, da bo tisti pred teboj kulturen. Če te pusti čakati od Murske do Kopra je prav, enaka sta. Če pa narediš kulturno, potem bi lahko šlo hitreje. Poizkusi večkrat!
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::

c23po je izjavil:

feryz je izjavil:

Vbij si v glavo.
Če boš vozil z varnostno razdaljo, se ti pezde, ki vozi 110 km/h, ne bo umaknil s prehitevalnega od Murske do Kopra.
Pa četudi bodo na voznem samo pajki.

Vbiva si v glavo tudi to: če si pezde, ki se zabije na 2 metra, ne smeš zahtevati, da bo tisti pred teboj kulturen. Če te pusti čakati od Murske do Kopra je prav, enaka sta. Če pa narediš kulturno, potem bi lahko šlo hitreje. Poizkusi večkrat!

Tle ma Francel kar prav. Folk sploh ogledal na AC ne uporablja...

Je pa čisto logično, ce nekdo pelje 110 in je za njim cca 60m prostora, da se pač pelje enako dalje po PP.. Tudi pri 200 je ista filozofija, samo oba sta bolj z očmi na pecljih....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

starfotr ::

Pri 110 km/h je 60 m še malo premalo glede varnostne razdalje.

WizzardOfOZ ::

za 111cm :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Vidim da ti ni jasen pojem: MINIMALNA varnostna razdalja. Kjer beseda MINIMALNA predstavlja absolutno najmanjšo še sprejemljivo vrednost. Seveda pa lahko ohranjaš varnostno razdaljo, ki je večja od MINIMALNE varnostne razdalje. Ne samo da jo lahko ohranjaš, pač pa je zelo priporočljivo da držiš večjo razdaljo od minimalne možne.

WizzardOfOZ ::

pri 110km/h je varnostna razdalja 61.11m. Če pa gledamo čez prst, pa 60m (hitrost vozila pomnožiš s 3 in to deliš s 5,5. Primer: 110 km/h x 3/5,5 = 60 metrov).

Sicer pa radarski tempomat, pa ti sam drži varnostno razdaljo in se ne ukvarjaš s tem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

V lajfu ne gre vse na "nož". Saj tudi (verjetno) ne zapraviš svoje plače prav do zadnjega centa vsak mesec. In ne ješ do kJ točno vsakega obroka v dnevu. Ne vem zakaj bi pri min. var. raz. šel vedno na nož in se držal kot pijanec plota resnično minimalne vrednosti.

feryz ::

Minimalna varnostna razdalja ne upošteva novih avtov. Kjer je reakcijski čas zelo blizu nule.
Kar je nekako logično, ker niso samo novi na cestah.
Ali ipak, da se varno voziti mnogo bližje.

V Sloveniji taka varnostna še nekako prođe, vsaj čez dan. Zunaj ti kamioni skačejo na prehitevalni pred tebe pri taki varnostni razdalji.

Miki N ::

Predvsem je razlika kdo je v avtu. Slotech superman s kung-fu refleksi ali kak normi mečkač!!!

Malcolm_Y ::

starfotr je izjavil:

endelin je izjavil:

130kmh na avtocesti je imelo smisel 30 let nazaj ker avti so tisto komaj dosegali:D
Mogli bi dvignit omejitve na 150kmh


Zakaj pri nas ni časovno veljavnih omejitev kot v avatriji? Ma je smešno ko se v nedeljo pelješ proti rakitni in tam v eni dolgi vasi omejitev 30kmh zaradi šolarčkov.


Saj ni samo zaradi varnosti. Je tudi hrup. Seveda tega ne razumete, ker vam je fizika španska vas.

Da ne omenjam večje porabe goriva in več izpustov v naselju, kjer to prebivalci neposredno dihajo.
Spet butalska matematika.
5 km mesto pri 30 km/h prevozim v 10 minutah.
5 km mesto pri 50 km/h prevozim v 6 minutah.
Kdaj bolj (dlje) onesnažujem mesto?

BTW, pri omejitvi 0 km/h bo tudi izpustov 0. Aleluja, hvaljen Jezus, rešeni smo!

mirator ::

feryz je izjavil:

Minimalna varnostna razdalja ne upošteva novih avtov. Kjer je reakcijski čas zelo blizu nule.
Kar je nekako logično, ker niso samo novi na cestah.
Ali ipak, da se varno voziti mnogo bližje.

V Sloveniji taka varnostna še nekako prođe, vsaj čez dan. Zunaj ti kamioni skačejo na prehitevalni pred tebe pri taki varnostni razdalji.
Ti je dolg čas, pa si malo zatrolal?

feryz ::

Ne, zakaj?
Če moj vidi in tipa da zna počiti, bo sam, brez mene, pohodil bremzo.
Kako vaši delajo, pa nimam pojma.

Zna biti pa problem za tistega za mano.
Če njegov dela drugače. Ravno prejšnji teden je eden za mano bežal na odstavni pas med bremzanjem. Malo je falilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

predi ::

Ups.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

GupeM ::

Malcolm_Y je izjavil:

Spet butalska matematika.
5 km mesto pri 30 km/h prevozim v 10 minutah.
5 km mesto pri 50 km/h prevozim v 6 minutah.
Kdaj bolj (dlje) onesnažujem mesto?

BTW, pri omejitvi 0 km/h bo tudi izpustov 0. Aleluja, hvaljen Jezus, rešeni smo!

Butalsko matematiko imaš ti, zato ti bom razložil z butalskim primerom oz dvema.

1. Skozi naselje se 6 minut voziš s 50 km/h. V tem času na cesto zmečeš 1 tono odpadkov.
2. Skozi naselje se 10 minut voziš s 30 km/h. V tem času na cesto zmečeš 0,7 ton odpadkov.

Kdaj si naselje bolj onesnažil? Res je, da si v drugem primeru onesnaževal 4 minute dlje, si pa skupno gledano onesnažil za 0,3 tone manj.

Zdaj pa tone odpadkov spremeni v decilitre porabljenega goriva, pa matematika kar naenkrat ni več tako butalska, ane? Tvoja (res butalska) matematika bi držala, če bi avto pri 30 in 50 km/h porabil enako.

Za povrh pa še upoštevaj hrup, ki je pri 50 km/h večji kot pri 30 km/h. Da varnosti ne omenjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Dami3n ::

WizzardOfOZ je izjavil:

pri 110km/h je varnostna razdalja 61.11m. Če pa gledamo čez prst, pa 60m (hitrost vozila pomnožiš s 3 in to deliš s 5,5. Primer: 110 km/h x 3/5,5 = 60 metrov).

Sicer pa radarski tempomat, pa ti sam drži varnostno razdaljo in se ne ukvarjaš s tem.

Kolk je to sploh 60m, da si znamo predstavljat? Avtobus recimo da ima 12m, se pravi za 4 avtobuse, ki vozijo zelo strnjeno. Pa to je misija nemogoče, da boš imel celo pot tako varnostno. Če bi jo hotel vedno vzpostavljat, boš imel same probleme s tem da oviraš promet za sabo, da se ti limajo na zadek, da te prehitevajo na tesno in ne vem kaj še vse.
Je pa res poezija, ko se ti enkrat vse poklapa, vsi vozijo vsaj 130 in skoraj pozabiš da si sploh na cesti in da voziš. Ravno danes se mi je to naredilo, kot bi padel v trans za pol minute do minuto. Šele potem vidiš koliko je prehitevanje na AC stresno, vedno bočni pogled, smernik, se prepričati da med prehitevanjem ne boš nikogar oviral. Mogoče pa zaradi tega nekateri kar na hojladrija zavijejo levo brez smernika in se ne zanimajo kdo je za njimi, ampak to je vsaj zame pa še 10x bolj stresno od tega, če bi se dobro prepričal. Mogoče celo bolje, da voziš 160 kot jaz običajno, pri taki vožnji si sigurno vedno 100% skoncentriran, razen če si ga prej malo popil.

Drugo vprašanje, ali je res treba vedno voziti na taki razdalji, če nekateri lahko vozijo na 2m in se jim (povečini) izide.
Jaz seveda vozim na oko, zdaj če se mi eden vrine na prehitevalnega, ne bom mogel imeti 60m, če zaradi njega zmanjšam na 120-130, ne bom se mu pa tudi zaletel 2m v rit. Pač v tistem trenutku imaš 10m. Ker tukaj z minimalno razdaljo govorite tako kot da bi jo moral imeti vedno. Ja pajade, ravno prejšnji teden sem samo malo zmanjšal hitrost zaradi padalca, pa se mi je od zadaj že eden skoraj zaletel vame.

Tudi to kar pravi feryz res ni preprosto. Zastopim kaj prakticira on, tisto s približevanjem na 2m, saj je vsak že dal to skozi v življenju ali pa še daje. Jaz zadnje čase prakticiram, da se s takimi sploh ne ukvarjam, ampak da grem vmes na vozni pas. Ampak danes mi pa en Nemec v enem kombiju zablokira prehitevalnega za kar nekaj časa. Tip je čakal klanec dol čez skoraj minuto vožnje, da je lahko prehitel en avtobus + avto, res neverjetno. Če se ti nikamor ne mudi, OK, če bi moral priti kam hitro, pa ni nujno da je bolnica, pa ne bi bilo OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

nejc_nejc ::

Kolk je to sploh 60m, da si znamo predstavljat?

Na AC,
črta + prazen prostor med črtama = 18m

Dami3n ::

https://tinyurl.com/yc5uh7nj
Med temi puščicami je 60m?
Ampak kaj zdaj to sploh pomeni? Da naj bi vsi cel čas vozili na taki razdalji? To je pri nas glede na gostoto prometa nemogoče. Samo na tem linku vidim spredaj in na nasprotnem pasu med avti za 12m prostora.
Med prehitevanji ali če se ti eden vrine, se mi zdi 12m povsem sprejemljivo. Sploh, če upoštevaš, da se nekateri za ustrahovanje približajo na 2m.

Recimo Golf na nasprotnem prehitevalnem pasu vozi 12m za Yarisom. Če bi on povečal varnostno na 60m, bi morali trije za njim konkretno zmanjšati hitrost, raje ne govorim na koliko, verjetno 80. Če bi še vsak od tistih treh hotel 60m, bi imel zadnji že 40 km/h.

Če je redek promet, potem pa itak, ali vzpostaviš tako razdaljo do vozila pred sabo ali pa prehitiš tako, da ima tisti za tabo 60m, ne kot nekateri, ki prehitijo kar ob odbijaču.

Ne me narobe razumeti, jaz bi rad vozil pravilno kot se le da, ampak mi matematika kako naj bi to izgledalo, ne štima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

starfotr ::

Kot že nekajkrat omenjeno. Če niste sposobni vozit vsaj približno po pravilih, vrnite vozniško (ali pa naj vam jo vzamejo), prodajte avto (ali pa naj vam ga zaplenijo). Lahko vam ga tudi sprešajo.

socialec ::

GupeM je izjavil:

1. Skozi naselje se 6 minut voziš s 50 km/h. V tem času na cesto zmečeš 1 tono odpadkov.
2. Skozi naselje se 10 minut voziš s 30 km/h. V tem času na cesto zmečeš 0,7 ton odpadkov.

Ja? Saj veste, temi ne sledim najbolj, ampak nekaj ne bo štimalo, to kak kamion trese ven ali kaj? Pelje avto miljonkrat to pot? Če avto sam tehta toliko, gorivo pa kakšne 40kg, tu nekje, odkod ta tona potem v tej vožnji? Avto razpade na poti? Je mišljen kubik?

Malcolm_Y ::

GupeM je izjavil:

Malcolm_Y je izjavil:

Spet butalska matematika.
5 km mesto pri 30 km/h prevozim v 10 minutah.
5 km mesto pri 50 km/h prevozim v 6 minutah.
Kdaj bolj (dlje) onesnažujem mesto?

BTW, pri omejitvi 0 km/h bo tudi izpustov 0. Aleluja, hvaljen Jezus, rešeni smo!

Butalsko matematiko imaš ti, zato ti bom razložil z butalskim primerom oz dvema.

1. Skozi naselje se 6 minut voziš s 50 km/h. V tem času na cesto zmečeš 1 tono odpadkov.
2. Skozi naselje se 10 minut voziš s 30 km/h. V tem času na cesto zmečeš 0,7 ton odpadkov.

Kdaj si naselje bolj onesnažil? Res je, da si v drugem primeru onesnaževal 4 minute dlje, si pa skupno gledano onesnažil za 0,3 tone manj.

Zdaj pa tone odpadkov spremeni v decilitre porabljenega goriva, pa matematika kar naenkrat ni več tako butalska, ane? Tvoja (res butalska) matematika bi držala, če bi avto pri 30 in 50 km/h porabil enako.

Za povrh pa še upoštevaj hrup, ki je pri 50 km/h večji kot pri 30 km/h. Da varnosti ne omenjam.
Če ti tako praviš, bo že držalo. Jaz bi rekel, da pri istih obratih v tretji (pri 30 km/h) ali v četrti prestavi (pri 50 km/h) nastane približno enaka količina izpuhov, morda jih pri 30 km/h celo nastane več. Ampak optimalni 'gear to engine load ratio' si verjetno upošteval pri svojih kalkulacijah.

In pa, seveda, če zbijemo omejitev do 0 km/h, bo hrup na nuli, varnost pa absolutna. Hvaljen Jezus!

starfotr ::

V avtošolah učijo, da voziš z drugo v coni 30 in s tretjo v naselju, kjer je omejitev 50.

Izpusti med 30 in 50 km/h ne morejo biti enaki, ker zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Glede na to, da so ti dali spričevalo osnovne šole, bi svetoval da tudi tega vrneš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
617125 (4299) c23po

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23842789 (36986) dzinks63

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48688486 (81186) Gandalfar

Več podobnih tem