» »

Omejitev 40 km/h v naseljih?

Omejitev 40 km/h v naseljih?

predi ::

GupeM je izjavil:

Sicer pa takšnih primerov v Sloveniji praktično ni, da bi križišče razveljavilo višjo omejitev, za križiščem pa ne bi bilo znaka, ki ali končuje povišano omejitev, ali pa "na novo" odredi splošno omejitev.
Pri nas so taki primeri v naselju.

Recimo: v naselju znak 70, ponovljen dokler velja, nato brez ponovitve ali preklica (torej 50 s pravilom, ne znakom).
https://maps.app.goo.gl/u1apxDLcL3xofFM...
https://maps.app.goo.gl/1sy7TYf6QYfHS9m...
https://maps.app.goo.gl/eeGWCifBZpHMKQj...

Praktično enaka zgodba (ena izmed pomembnejših prometnic):
https://maps.app.goo.gl/nURTwJcKFR16geh...
https://maps.app.goo.gl/oNoSKhBdpNfMqmg...
https://maps.app.goo.gl/ZPeFtmFksEAdMH9...

Zna biti kar naporno na neznani cesti, ampak.. Vožnja v cestnem prometu ni trivialno ali sprostitveno opravilo. Niti približno.

Avenger ::

^^^^Ja, točn to je precej grozno. V delovnem spominu moraš imet, da si V NASELJU, dokler ni tabla za konec naselja, vmes je dovoljeno zvišanje hitrosti in greš 70, potem križišče razveljavi in moraš iz spomina takoj priklicat ven, da si še vedno v naselju, torej je 50. Bože mili. Poleg tega, fensi moderni avti, ki prepoznavajo znake ti ne bojo povedali da tam ni več 70 in je ta funkcija čist brez veze.

starfotr je izjavil:

Sicer bi zelo veliko naredili, če bi celo leto in 24/7 imeli policijski nadzor kot ga imajo kadar imajo "akcije pooestrenega nadzora". Ampak takrat enkrat merijo hitrost, drugič gledajo zimske gume, uporabo pasu itd. Morali bi dosledno izvajat to. Ampak potem bi aktualna opozicija takoj skočila in govorila o policijski državi.

Pač, če bi policaji stali skoraj da na vsakem koraku in merili ter dosledno pisali kazni, bi se promet zelo umiril - ob trenutnih že obstoječih predpisih. Največje bedake bi odstranili s cest in s tem za ostale naredili mnogo boljše in varnejše okolje. Povsem enostavno Paretovo pravilo, odstraniš manjšino in rešiš glavnino težav.

Tako pa je treba namesto policijske države spremeniti generalna pravila za nižje hitrosti, kjer je v začetku nekaj negodovanja, ščasoma pa postane to povsem domače. Verjetno bo še v tem desetletju uvedena splošna nižja hitrost v naseljih.


Država včasih deluje po preprostem algoritmu. Več policijske prisotnosti na cestah pomeni več uslužbencev, torej manj denarja državi. Višje kazni pomenijo več denarja državi. Država ima raje več denarja kot manj in zato zviša kazni. Učinke, ko je manj mrtvih, gladko brez dokazov in študij pripiše višjim kaznim in strožjim omejitvam, kot da je to gotovo dejstvo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

starfotr ::

Že sama prisotnost policije ali pa samo kartonastega policaja bistveno izboljša razmere. Brez kontrole prometa in brez opravljanja radarskih meritev.

https://www.policija.si/component/tags/...

fikus_ ::

Na mojem koncu so policisti puščali službeni policijski avto ob cesti, vsak dan drugje, dokler jim ga enkrat niso "nepridipravi" postavili na klocne. Niso ga poškodovali, samo toliko so ga dvignili, da so lahko podložili roke na pogonskih kolesih, da ga niso mogli odpeljati. Mislim da je bila to Octavia.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

kamiKaZaA ::

30 let nazaj so avti bili manj varni, večina jih ni imela varnostnih pasov na zadnjih sedežih. Otroci smo se vozili večinoma nepreipeti na zadnjih sedežih (tudi sam sem bil eden izmed njih). In vse to je vplivalo na takratno velio število smrtnih žrtev v prometu, plus 30 let nazaj še ni bilo avtoceste med Mariborom in Ljubljano in je po tej poti vodila dvopasovna hitra cesta z neprekinjeno kolono vozil, kjer se je dosti prehitevalo in prihajalo do smrtonostnih čelnih trčenj.

Zato je tudi leta 1994 na cestah umrlo 505 ljudi, 30 let pozneje (2024) pa 71 (86% manj smrtnih žrtev na cesti napram letu 1994). Torej avtoceste in bolj varni avtomobili z varnostnimi pasovi na zadnjih sedežih so zmanjšali smrtnost na cestah. In nobene omejitve tega ne morejo zmanjšati, če želimo pretočnost v prometu in da se nekam pride v doglednem času. Lahko pa imamo 0 smrtnih žrtev na cestah, če ukinemo avte, avtobuse, kamione, tramvaje, kolesa, skiroje... Ali pa zmanjšamo celotni promet na cesti na največ 5 km/h vključno s kolesi in skiroji. Ampak v tem primeru bi se 3 dni vozil na dopust ali malo bolj oddaljen kraj.


Še nekaj statistike:
1994 število smrtnih žrtev v cestnem prometu: 505
2024 število smrtnih žrtev v cestnem prometu: 71

2000 število vseh prometnih nesreč: 39.500
2024 število vseh prometnih nesreč: 19.669

Prva avtocesta v Sloveniji: leta 1976 je bil odprt 30 kilometrov dolg odsek med Vrhniko in Postojno. Avtocestni križ pa se je začel intenzivno graditi od leta 1994.

Med letoma 1976 in 1994 je bilo tako zgrajenih skupno 146,6 kilometra štiripasovnih avtocest in hitrih cest ter 59,1 kilometra dvopasovnih hitrih cest (v povprečju osem kilometrov na leto).

Družba za avtoceste je od leta 1994 do 2022 zgradila še dodatnih skoraj 425 kilometrov cest (približno 16 kilometrov na leto).

starfotr ::

Na primorki med LJ in Vrhniko v zadnjem letu ali dveh odkar delajo nov priključek in je hitrost bistveno nižja skoraj da ne poka nič več. Prej je bila nesreča nekajkrat tedensko na tem odseku. In ti boš brihten, kako nižja hitrost ne vpliva na št. prometnih nesreč in na pretočnost. Hint: nižja hitrost pomeni BOLJŠO pretočnost v času visoke gostote prometa. Je pa res, da tega verjetno ne uspeš dojet. Razlog je pa sledeč:

kamiKaZaA ::

starfotr je izjavil:

In ti boš brihten, kako nižja hitrost ne vpliva na št. prometnih nesreč in na pretočnost.

Kako prepoznaš IQ šimpanze?

a) od točke A do točke B se voziš s 100 km/h in pot prevoziš v 1 uri.
b) na isti cesti se od točke A do točke B voziš s 50 km/h in pot prevoziš v 2 urah

Za šimpanzo je pod točko b) boljša pretočnost. Manj kot se pelješ hitreje prideš na cilj in boljša je pretočnost (manjša kolona, manjša gužva). To je definicija IQ šimpanze.

starfotr je izjavil:

Hint: nižja hitrost pomeni BOLJŠO pretočnost

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Za opice je značilno da zadev ne razumejo in jih jemljejo iz konteksta.

kamiKaZaA ::

Tako pa izgleda pretočnost prometa, ko znižajo hitrost na avtocesti na 60 km/h. Zelo pretočno.



:)):)):))

starfotr je izjavil:

Hint: nižja hitrost pomeni BOLJŠO pretočnost

:)):))8-)

predi ::

Ma ni treba pretiravat. Poleg tega so študije namesto nas že opravili drugi.


Tu imaš povsem dosegljive spremembe najvišjih hitrosti, ki bi zagotovile večjo varnost tudi na naših cestah.
https://swov.nl/system/files/publicatio..., Stran 18. Pa niso izbrane naključno.

GupeM ::

predi je izjavil:

GupeM je izjavil:

Sicer pa takšnih primerov v Sloveniji praktično ni, da bi križišče razveljavilo višjo omejitev, za križiščem pa ne bi bilo znaka, ki ali končuje povišano omejitev, ali pa "na novo" odredi splošno omejitev.
Pri nas so taki primeri v naselju.

Recimo: v naselju znak 70, ponovljen dokler velja, nato brez ponovitve ali preklica (torej 50 s pravilom, ne znakom).
https://maps.app.goo.gl/u1apxDLcL3xofFM...
https://maps.app.goo.gl/1sy7TYf6QYfHS9m...
https://maps.app.goo.gl/eeGWCifBZpHMKQj...

Praktično enaka zgodba (ena izmed pomembnejših prometnic):
https://maps.app.goo.gl/nURTwJcKFR16geh...
https://maps.app.goo.gl/oNoSKhBdpNfMqmg...
https://maps.app.goo.gl/ZPeFtmFksEAdMH9...

Zna biti kar naporno na neznani cesti, ampak.. Vožnja v cestnem prometu ni trivialno ali sprostitveno opravilo. Niti približno.

Ok, očitno je tega nekoliko več, kot sem mislil, ali pa si zgolj našel dva takšna primera. Vsekakor pa to ne sme biti izgovor, da ne veš koliko je omejitev. Še posebej, če gre za semaforizirano križišče, kot v tvojem primeru.

Drugi primer je pa itak zelo na meji, ker je kmalu za križiščem že konec naselja. In če ne drugega, ko greš čez križišče, že vidiš znak za konec naselja in je na daleč jasno, da si v naselju.

bm1973 ::

starfotr je izjavil:

Na primorki med LJ in Vrhniko v zadnjem letu ali dveh odkar delajo nov priključek in je hitrost bistveno nižja skoraj da ne poka nič več. Prej je bila nesreča nekajkrat tedensko na tem odseku. In ti boš brihten, kako nižja hitrost ne vpliva na št. prometnih nesreč in na pretočnost. Hint: nižja hitrost pomeni BOLJŠO pretočnost v času visoke gostote prometa. Je pa res, da tega verjetno ne uspeš dojet. Razlog je pa sledeč:


Predvsem je to zaradi kolone, ki je tam na dnevni bazi...

nejc_nejc ::

Na prkmorki VP laufa normalno, ker špeficije drzijo tempo. Na PP se pa modeli nabijajo in kar nekaj časa stojiš....

Kar se pa omejitev tiče in preklanja na forumu.
Nam bodo hitro montiral "črne škatlice" v avte, za katere opažam, jih mnogo ploska. Sicer v drugih oblikah....8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

feryz ::

Pravzaprav na primorki poka skorajda vsak dan. Ampak gre za ritopikanje, ki ni vredno omembe.
Je pa posledica zastojev in kolon, torej vožnje blizu nič km na h.

Včeraj sta se kar fajn, sta bila oba lepo zmečkana.

predi ::

GupeM je izjavil:

Vsekakor pa to ne sme biti izgovor, da ne veš koliko je omejitev.
Se strinjam. Zato tisti "ampak" v mojem prejšnjem postu.

GupeM je izjavil:

Drugi primer je pa itak zelo na meji, ker je kmalu za križiščem že konec naselja. In če ne drugega, ko greš čez križišče, že vidiš znak za konec naselja in je na daleč jasno, da si v naselju.
Tale tabla je kar daleč naprej. Dal sem jo zato, da bi bilo jasno, da gre za naselje samo iz linkov. V bistvu je ta odsek do nje neskončno dolg, ko ti vsi gnjavijo zadaj ali šibajo mimo, ker itak že pred križiščem niso imeli 70.

Je pa še kar nekaj takšnih primerov tod okoli. Recimo na Proletarskih brigad jih imam par v spominu (praktično mimo vseh avtobusnih postajališč po semaforjih je 50 na tej cesti), pa na Ptujski cesti se mi zdi, da tudi. Še par primerov globoko v naselju, za vsak slučaj:

https://maps.app.goo.gl/cvK491kTKzvCvSR...
https://maps.app.goo.gl/WoXtVv6AqjLDv1D...

https://maps.app.goo.gl/2bQDVvGL3eJFHew...
https://maps.app.goo.gl/ar2xDan7tmLs9K6...

https://maps.app.goo.gl/MsH9RqW59S2ovTS...
https://maps.app.goo.gl/PQ64qrrK5fcB9Jq...

V glavnem, tu so kar šparovni z znaki. Pa to so večinoma državne ceste, če se ne motim.

GrimReaper5 ::

feryz je izjavil:

GupeM je izjavil:

Obratno pa ne velja. Recimo regionalka. Splošna omejitev 90, znak 70 zaradi križišča, za križiščem pa ni nujno, da je znak za preklic omejitve 70. Včasih je, velikokrat pa ni. Če v takšnem primeru voziš še naprej 70, je pač manj nevarno kot v zgornjem primeru.
Takšnih kretenov je dejansko neskončno veliko.
Kar dokazuje, da je že predaleč od opravljanja izpita, ali da celo imajo kupljene teste.
In bi jim bilo treba izpite pobrati.

Ne vem kaj se toliko špara s temi znaki. Lahko bi že zdavnaj ugotovili, da folk ne ve, da so znaki 70 samo zaradi nevarnosti križišča, za križiščem pa ne rabiš več voziti 70. In bi preprosto posejali po SLO ene par 1000 teh znakov, ampak seveda, to stane.

Zanimivo, da je iz AC proti Radovljici zelo redko, da greš lahko več kot 70 zaradi prometa, v nasprotno smer pa povečini kar gre 90. 100% zato, ker folk vidi znak 70 in seveda nimajo toliko kognitivnih kapacitet, da bi bi pomislili, da je ta znak zavoljo križišča in na čisti ravnini ne delaš nobenemu usluge, da voziš 70, prej si ovira na cesti. Nekaj pa na nizke hitrosti vpliva tudi poraba goriva, ker že pred znakom 70 vozijo 50.
Tam kjer je res treba iti počasi, čez semaforizirano križišče, pa ne gredo 50, ampak 70 ali več. Zato pa so pri Petrolu redne policijske kontrole. Folk kar misli, da zelena pomeni ultimativno največjo prednost na svetu kjer se ti ne more nič narediti. Eh, samo včeraj sta bila 2 sredi križišča, jaz pa imel že vsaj 5s zeleno.

V bistvu jaz znakov sploh ne bi rabil, itak da moraš mimo križišč zmanjšati hitrost. Znaki so itak bolj za primere nesreč, da lahko rečejo, da je imel eden neprilagojeno hitrost. Če ne bi bilo nobenega znaka bi se težko sklicevali na katero hitrost točno ni prilagodil.
No, priznam, da če vozim po neznanih krajih mi pa zelo prav pride znak za nevaren ovinek. Tistega pri 60 ne spelješ in zaradi znaka že prej prilagodiš na 40.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Prometnih znakov je v današnjem času kvečjemu preveč in ne premalo.

GupeM ::

predi je izjavil:

GupeM je izjavil:

Vsekakor pa to ne sme biti izgovor, da ne veš koliko je omejitev.
Se strinjam. Zato tisti "ampak" v mojem prejšnjem postu.

GupeM je izjavil:

Drugi primer je pa itak zelo na meji, ker je kmalu za križiščem že konec naselja. In če ne drugega, ko greš čez križišče, že vidiš znak za konec naselja in je na daleč jasno, da si v naselju.
Tale tabla je kar daleč naprej. Dal sem jo zato, da bi bilo jasno, da gre za naselje samo iz linkov. V bistvu je ta odsek do nje neskončno dolg, ko ti vsi gnjavijo zadaj ali šibajo mimo, ker itak že pred križiščem niso imeli 70.

Je pa še kar nekaj takšnih primerov tod okoli. Recimo na Proletarskih brigad jih imam par v spominu (praktično mimo vseh avtobusnih postajališč po semaforjih je 50 na tej cesti), pa na Ptujski cesti se mi zdi, da tudi. Še par primerov globoko v naselju, za vsak slučaj:

https://maps.app.goo.gl/cvK491kTKzvCvSR...
https://maps.app.goo.gl/WoXtVv6AqjLDv1D...

https://maps.app.goo.gl/2bQDVvGL3eJFHew...
https://maps.app.goo.gl/ar2xDan7tmLs9K6...

https://maps.app.goo.gl/MsH9RqW59S2ovTS...
https://maps.app.goo.gl/PQ64qrrK5fcB9Jq...

V glavnem, tu so kar šparovni z znaki. Pa to so večinoma državne ceste, če se ne motim.

Sem se zdaj malo sprehodil s street viewom po Ljubljani, pa vidim, da je tudi tam kar nekaj takšnih primerov. V bistvu na vseh vpadnicah, ko prideš blizu centra.

Recimo tukaj na Celovški za kontra smer je pa posebej znak. Sicer ni takoj za križiščem, oz je malo pred naslednjim križiščem, kar je pa tudi logično.
https://maps.app.goo.gl/ZEtSFEkV39PNPyq...
Ampak ko vozim, mi je vedno jasno, da od križišča naprej pač velja splošna omejitev, če ni drugače določena z znakom. Nimam nikoli problemov, da kje ne bi vedel, kakšna je omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Avenger ::

predi je izjavil:

Ma ni treba pretiravat. Poleg tega so študije namesto nas že opravili drugi.


Tu imaš povsem dosegljive spremembe najvišjih hitrosti, ki bi zagotovile večjo varnost tudi na naših cestah.
https://swov.nl/system/files/publicatio..., Stran 18. Pa niso izbrane naključno.


Ej ko vidim "sustainable" dobim pike.

Če bi bila maksimalna hitrost 100 na avtocesti, 70 na hitri cesti, 60 na regionalki, 40 v naselju, bi se še vedno našel nekdo, ki bi hotel vpeljat nižje hitrosti za večjo varnost v prometu. Če bi bile 90, 60, 50 in 30. Bi se ponovno našel nekdo. Resno, katera hitrost je varna? 10 na uro, mogoče. Prosto po WEFu je najbolje, da imamo "sustainable" 15 minutna mesta in se vozimo po tekočih trakovih, brez kakih neumnosti kot so avtomobili, kolesa in skiroji...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

predi ::

Brez kompromisov bo bolj težko doseči 0 smrti in težkih poškodb. Kot rečeno, hitrosti v tisti tabeli so takšne z razlogom. Point je, da se lahko še vedno vsi skupaj premikamo, ampak pri tem nikogar ne ubijemo ali hudo poškodujemo, ko gre kaj narobe. Pa narobe gre kaj marsikdaj.

feryz ::

Neprilagojena hitrost, kot vzrok za nesrečo, se uporabi takrat, ko ne morejo najti pravega vzroka za nesrečo. Ali pa se jim preprosto ne da, ker imajo izgovor na dlani.

Povedano drugače, če v coni 30 s hitrostjo 50 km/h, povoziš mulca, ni vzrok neprilagojena hitrost, ampak dejstvo, da je bil mulc na cesti, čeprav tam nima kaj početi.

Razen če ima, ker nima druge možnosti. Ampak takih primerov je izredno malo in niso merilo.

Avenger ::

Ja. Neprilagojena hitrost je vzrok nesreče tudi v vseh primerih, ko voznik ni prekoračil dovoljene najvišje hitrosti, vendar je glede na cesto prehitro peljal. Veliko cest je izven naselja, kjer je omejitev 90, ampak so ovinki, nepregledni, klanec. Če voziš več kot 40, je to neprilagojena hitrost. A bojo potem zato zmanjšali z 90 na 70 vse regionalke? Pozimi je v naselju 50 lahko veliko preveč. Spet, neprilagojena hitrost. Moraš znat vozit, upoštevaš cesto, prilagodiš hitrost.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Trias ::

Novi avti in ceste so bistveno boljše kot so bili v času 130/60. Gre se samo za novi davek.

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Neprilagojena hitrost, kot vzrok za nesrečo, se uporabi takrat, ko ne morejo najti pravega vzroka za nesrečo. Ali pa se jim preprosto ne da, ker imajo izgovor na dlani.

Povedano drugače, če v coni 30 s hitrostjo 50 km/h, povoziš mulca, ni vzrok neprilagojena hitrost, ampak dejstvo, da je bil mulc na cesti, čeprav tam nima kaj početi.

Razen če ima, ker nima druge možnosti. Ampak takih primerov je izredno malo in niso merilo.


Izgovori psihopatov, ki se jim vedno nekam mudi. In zaradi tega bi se mogli vsi njim prilagajati.

Pac prilagojeni program.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GupeM ::

feryz je izjavil:


Povedano drugače, če v coni 30 s hitrostjo 50 km/h, povoziš mulca, ni vzrok neprilagojena hitrost, ampak dejstvo, da je bil mulc na cesti, čeprav tam nima kaj početi.

Ni res. Če bi ti lahko pravočasno ustavil, bi bil mulec lahko na cesti brez posledic. Razen mogoče vzgojnih, če bi ga kaznovali starši ali policaj/sodnik.

feryz ::

To ti praviš.
Jaz ti pa povem za primer, ko je človek povozil otroka do smrti, ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo. In sicer je drvel manj kot 5 (pet) km/h. Ni bil kriv, btw. Se bo pa žrl do smrti.
Tako je, če se otrok znajde na napačnem mestu.

Zato se pa riše krogce po cestah. Da se bodo otroci tam igrali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

endelin ::

130kmh na avtocesti je imelo smisel 30 let nazaj ker avti so tisto komaj dosegali:D
Mogli bi dvignit omejitve na 150kmh


Zakaj pri nas ni časovno veljavnih omejitev kot v avatriji? Ma je smešno ko se v nedeljo pelješ proti rakitni in tam v eni dolgi vasi omejitev 30kmh zaradi šolarčkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

IL_DIAVOLO ::

Se dobro da se vozimo po luftu brez prostorskih omejitev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GrimReaper5 ::

endelin je izjavil:

130kmh na avtocesti je imelo smisel 30 let nazaj ker avti so tisto komaj dosegali:D
Mogli bi dvignit omejitve na 150kmh


Zakaj pri nas ni časovno veljavnih omejitev kot v avatriji? Ma je smešno ko se v nedeljo pelješ proti rakitni in tam v eni dolgi vasi omejitev 30kmh zaradi šolarčkov.

Omejitev je povsem OK. Že sedaj se vozi bolj 150-160. Saj ne da bi se pri omejitvi 150 potem 170-180, omejitev sploh nima nobene veze koliko se kdo vozi. Ker pri nas ni neke kontrole in kazni so nizke. Če bi vsak dan merili hitrost in bi bila kazen 500EUR za 150, bi bilo pa drugače.
Da bo kdo vozil 150 so predvideli že pri omejitvi 130, saj verjetno niso tako neumni, da bodo predvidevali, da bo za 100% voznikov potem max hitrost točno 130,0 km/h. Hitrost 150+ je znosna pri max 10% voznikov. Če bi vsi vozili 150 ne bi bilo nič dobrega, ker toliko voznikov ni sposobnih voziti 150.
V bistvu kot sedaj vozi večina, bi poleg max omejitve 130 morali dati v vse avte blokado na 130. Pa še ta 130 vprašanje če ni preveč, saj za taka raziskovanja so nekateri ravno ta trenutek verjetno plačani.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Se res kdo vozi 130 namesto 150, ker se boji kazni?

c23po ::

bedak_res je izjavil:

Mene pa zanima, ker sem videl tisto raco, ki bo zdej dobila položnico, kaj se zgodi v primeru, če se ti pelješ normalno 30km/h pa ti ravno pri radarju vmes z 52 km/h prileti ptič?
Predvidevam da dobiš ti kazen neglede na to, ker se vidi registrska?

Tu nekje kjer se jaz vozim je en zares strm klanec in seveda je sredi klanca stacionarni radar, omejitev pa 50km/h in moraš bremzati celotno pot, da ne prekoračiš. Je pa ta pot zelo priljubljena med kolesarji, ki pa ga s specialkam dol po temu hribu pičijo krepko čez teh 50km/h. Če sem jaz ravno tam z avtom in en kolesar prileti mimo ter se radar sproži. Spet jaz dobim kazen?

OK. Sedaj bomo zaradi ene race v Angliji prilagodili zakonodajo tako, da dovolimo bogi raci vožnjo brez prekrška. Da ne bo ostala brez dovoljenja za letenje in ne bo fasala preveč pik.

Če prav razumem, je to teza, ki jo predlaga bedak res.
Računalniki nimajo spominov.

sbawe64 ::

feryz je izjavil:

Neprilagojena hitrost, kot vzrok za nesrečo, se uporabi takrat, ko ne morejo najti pravega vzroka za nesrečo. Ali pa se jim preprosto ne da, ker imajo izgovor na dlani.

Povedano drugače, če v coni 30 s hitrostjo 50 km/h, povoziš mulca, ni vzrok neprilagojena hitrost, ampak dejstvo, da je bil mulc na cesti, čeprav tam nima kaj početi.

Razen če ima, ker nima druge možnosti. Ampak takih primerov je izredno malo in niso merilo.

Neprilagojena hitrost je vedno razlog, razen ko se skanta Provida.Takrat je lahko tudi poledica (ali pesek na cestišču) - in krivda upravljalca ceste.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

c23po ::

denabiker je izjavil:

včasih omejitev 60km/h v naseljih, vozili smo pred mnogimi desetletji avte s slabimi zavorami, ni bilo nobenih mehkih con na avtu, nobenih pomoči od kamer, senzorjev, zaznavanje peščev in tisoč drugih pomagal, sedaj imamo super zavore, super avte, vsak nov model ima polno novih varnostnih funkcij, še tam ko ni bil urejen pločnik imamo še to urejeno, še kolesarske steze, celo ograja vmes, javna razsvetljava napeljana v vukojebino, omejitev pa precej manjša. A omejitve hitrosti pa kar znižujemo dol. Evo en primer pri nas, omejitev prej 70, pa so naredili med vasi še kolesarsko in celo ograjo ter razsvetljavo, aja cesto razširili, vse je super varno, hitrost pa so zmanjšali na 50. A lahko to razumeš? Pa nobenega ne moreš ogrožat, razen če bi pešec namerno preplezal ograjo in se izpostavljal na cestišču. Aja, pa tak do sedaj še nisem videl da bi kdo kolesaril po tej omenjeni kolesarski stezi ali hodil peš po pločniku, ampak to je pa druga zgodba, ker na naši sončki niti kilometer ne morejo več peš v šole.

In število mrtvih na cestah še vedno trmoglavo upada. Iz leta v leto. Pizda, res ne moreš razumet!
Računalniki nimajo spominov.

sbawe64 ::

2020 is new 1984
Corona World order

c23po ::

Hvala za potrditev.
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::

Še malo več potrditve:
https://varna-pot.si/2024/12/30/statist...

Evo, pa še od leta 1991 do 2006. Ni absolutnih številk, ampak je normalizirano na leto 1991. Se lepo vidi upad števila mrtvih:
https://kazalci.arso.gov.si/sl/content/...

Žal se ne spomnim, kdaj je Slovenija prešla iz 60/80 na 50/90. Glede na podatke z arsove spletne strani in glede na to, kako se jaz spomnim tega, bi rekel, da ravno nekje leta 1995, ko je zaznati konkreten upad števila smrtnih žrtev. Ali se je takrat zgodilo kaj drugega posebnega?

Druga prelomnica pa je leta 2008, ko so se uvedle vinjete in je manj ljudi začelo voziti po regionalkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

bm1973 ::

feryz je izjavil:

Neprilagojena hitrost, kot vzrok za nesrečo, se uporabi takrat, ko ne morejo najti pravega vzroka za nesrečo. Ali pa se jim preprosto ne da, ker imajo izgovor na dlani.

Povedano drugače, če v coni 30 s hitrostjo 50 km/h, povoziš mulca, ni vzrok neprilagojena hitrost, ampak dejstvo, da je bil mulc na cesti, čeprav tam nima kaj početi.

Razen če ima, ker nima druge možnosti. Ampak takih primerov je izredno malo in niso merilo.

Tam, kjer je 30 cona, mulc ponavadi nima druge možnosti, ti pa kot kreten voziš 50 in si ga povozil.

Pa še misliš, da nisi kriv...

Fotr povoženega mulca se najbrž ne bo strinjal...

Avenger ::

endelin je izjavil:


Mogli bi dvignit omejitve na 150kmh


Lahko, zakaj ne. Ampak povem iz izkušenj, da je 150+ precej bolj naporno vozit kot 130, ker moraš bit še bolj na preži za padalci, ki kar naenkrat začnejo prehitevat tovornjak, ampak pospešijo samo do 100. U izi. Marsikdo začne prehitevat tako, da ti zapre pot in moraš krepko bremzat. Iz 130 je precej lažje kot iz 160. Verjetno pa dvig omejitve ne bi bistveno spremenil situacije...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

bm1973 ::

Najbolj bi pomagala omejitev, da na prehitevalnem pasu ne smeš voziti počasneje od 130km/h...

GrimReaper5 ::

Res pa da tudi če voziš 160, v takih primerih pravočasno prilagodiš na 140, da potem ni problem zavirat na tistih 120. 100 je sicer po mojih opažanjih zelo redko, razen če se res zabije promet ali začne prehitevat avtobus tovonjaka. Je pa redno, da ne moreš prehitet tovornjaka pri več kot 110-120 zaradi teh padalcev.
Jaz sicer zastopim, da enkrat morajo začeti prehitevati. Saj tudi če tako gledaš, so šli oni na pot pred tabo in če bi dali pravočasno smernik in bi potegnili na vsaj 120, imajo vso pravico začeti prehitevati. Ker pač ni nikjer napisana minimalna hitrost za prehitevalni pas.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

endelin je izjavil:

130kmh na avtocesti je imelo smisel 30 let nazaj ker avti so tisto komaj dosegali:D
Mogli bi dvignit omejitve na 150kmh


Zakaj pri nas ni časovno veljavnih omejitev kot v avatriji? Ma je smešno ko se v nedeljo pelješ proti rakitni in tam v eni dolgi vasi omejitev 30kmh zaradi šolarčkov.


Saj ni samo zaradi varnosti. Je tudi hrup. Seveda tega ne razumete, ker vam je fizika španska vas.

Da ne omenjam večje porabe goriva in več izpustov v naselju, kjer to prebivalci neposredno dihajo.

sbawe64 ::

c23po je izjavil:

Hvala za potrditev.

Kakšna potrditev ?
Avti so postali 10x bolj varni, kletka, gume in zavore veliko boljše.
Poleg tega iz vsakega grma/nadvoza strelja policaj z radarjem, provide.

Poleg tega so nabili astronomske kazni glede na plače, če ne boš umrl na cesti, boš sigurno doma, od lakote.
Ter celo leto obvezne dnevne luči.


Če damo omejitev najvišje hitrosti na 15 kmh, bodo šle številke še dol.

Kar seveda ne bo veljalo za vladna vozila, oni ne morejo tako cijaziti.
2020 is new 1984
Corona World order

predi ::

bm1973 je izjavil:

Najbolj bi pomagala omejitev, da na prehitevalnem pasu ne smeš voziti počasneje od 130km/h...
Ja, ker imaš, ko dohitiš počasnejše vozilo spredaj, vedno 130 na cagru, pa prisotnega nobenega ritopika, ki ga žge 150-180. Ko gre ta mimo pa imaš nemudoma iz 90 - 100 nazaj 130.
Res vam ne bi škodilo kdaj pa kdaj voziti v skladu z omejitvami, da vidite kako to je.

bm1973 ::

Saj bi vozil v skladu z omejitvami, pa ne morem...

Ker je cel kup drekačev z 90 -100 km/h po prehitevalnem...

mirator ::

sbawe64 je izjavil:


Poleg tega so nabili astronomske kazni glede na plače, če ne boš umrl na cesti, boš sigurno doma, od lakote.
Zakaj, saj če voziš skladno s predpisi, ni nobene kazni?

predi ::

bm1973 je izjavil:

Saj bi vozil v skladu z omejitvami, pa ne morem...

Ker je cel kup drekačev z 90 -100 km/h po prehitevalnem...
Mislim, da se ne zavedaš, kako enostavno te je prepoznati kot kršitelja predpisov.. Zakaj bi za vas spreminjali karkoli? Saj se že zdaj niste sposobni držati obstoječega in se tudi po spremembi ne bi.

starfotr ::

bm1973 je izjavil:

Saj bi vozil v skladu z omejitvami, pa ne morem...

Ker je cel kup drekačev z 90 -100 km/h po prehitevalnem...


Seveda ne moreš, če nisi sposoben. Vrni izpit na UE, pa na medicini dela se oglasi, da ti dajo trajno nezmožnost za udeležbo v prometu.

endelin ::

Ljudje ne ločijo med voznim in prehitevalnim pasom. Prehitevalni pas ni za cijazenje pri 110kmh ko ti potem s tako hitrostjo po možnosti nekdo prehitava za 5km tovornjakov na primorki ker se mu ne da umakniti oz. noče ;) prehitiš in se umaknes. Samo prehitiš in ne voziš še 5 kilometrov po prehitevalnem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

starfotr ::

Ti se moraš prilagodit razmeram na cesti. Če se ne, se šteje da nisi sposoben za vožnjo. Ne glede na omejitve hitrosti.

bm1973 ::

Pol naj se še tisti drekači prilagodijo in vozijo hitreje.

In se umikajo na vozni pas, ko ni nič za prehiteti... Razen njih >:D.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
617153 (4327) c23po

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23842838 (37035) dzinks63

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48688561 (81261) Gandalfar

Več podobnih tem