Forum » Na cesti » Avtopralnica [odstranjeno] - največji šalabajzarji
Avtopralnica [odstranjeno] - največji šalabajzarji

endelin ::
Kolko stane 300 konjski bencinar? To je vse min 50k
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

sbawe64 ::
Kolko stane 300 konjski bencinar? To je vse min 50k
2000 eur
BMW serija 7: 745LiA
245 kW (333 KM), 4398 ccm
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ostali
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

endelin ::
Govorim za nove avte ne 20 let stare kante z 10 lastniki kjer moraš met na lagerju 20 jurjev če gre kaj v drek


sbawe64 ::
Ko si pisal odgovor, bi lahko par kljukic prestavil in dobil pravi odgovor.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Drugače direktno iz avto hiše
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Drugače direktno iz avto hiše
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

kriptobog ::
GrimReaper5 je izjavil:
hahaha lol. Vic na vic. Imas mocnejsih avtov ze samo v svoji obcini kar veliko. Samo verjetno se jim ne ljubi tekmovati s tabo in tvojo kripo in pac vozijo bolj kulturno. Ze samo Cupre Born in Tesl imas celga boga tukaj okoli in lih vsak te nazge bp do 150, do 130 kolikor je omejitev pa itak. Te vsi pustijo zadaj, pa niti sportni avti niso to. Se Reno 5 te pajsne do 100, sem jih tudi ze videl v Radovljici vsaj dve. Pol mas pa samo v Lescah par hudih makin s 300+ konji. Imam premalo prstov da jih prestejem pa so to samo od znancev. Tako da ne se prevec hvalit s tvojo kripto. Ti si res zaljubljen v svoj avto![]()
Cupra Born, prvič slišim. Tukaj vidim, da je spet hitrejši samo najboljši model s 326 KM:
https://de.wikipedia.org/wiki/Cupra_Bor...
Pa drugače me bk, če bi bili tukaj okoli sami 1000 KM avti. Če bi vsi po vrsti leteli 160 na 90, se da tudi poklicati policijo. Čeprav kar je slišati motoristov zadnji 2 leti, beri: nič ni slišati, videti je pa samo motorje pri 80-90, so vsi največji dirkači že pocrkali.
Sicer sem pa mnenja, da moraš biti res preserant, da greš sedaj kupovati EV avto. Tudi če bi si lastil tak avto, bi vedel da sem preserant, problem je da večina lastnikov teh avtov tega ne ve. Naslednjih 20 let boš še komot fural bencinarja in prišel ceneje skozi. Kaj ti fora cenejši energent, če moraš dati 50k za avto. Naj naredijo 150 KM avto za 10k, to bo pa potem šlo v promet. Potem bomo pa itak že prestari za vožnjo. Kdaj je sigurno prestaro se ve, včeraj sta se smrtno zaletela 73 letni voznik avta in 69 letni voznik motorja, eto, že preveč. Voziš do 70 in je to to. Mercator itak že 26 let vozi fasngo do doma preko spletnih nakupov, tako da niti ne rabiš za to avta, če nisi več sposoben hodit 1 km do trgovine.
Sj ne vem kaj zelis sploh povedati.


GrimReaper5 ::
Ti maš res probleme ej. Dej se dejansko obrnit na kako zdravniško pomoč, preden bo prepozno. Govorim dobronamerno, da ne boš rekel da te slučajno "napadam".
Kakšne probleme točno imam jaz ter kako točno ti veš, da nimam istih problemov že od rojstva? Takole se iti psihologa po internetu moraš biti res en pacient, da ga ni večjega.
Kaj točno bi bilo lahko prepozno?

val46 ::
Evo, prvi znak duševne motnje = zanikanje. Naprej si pa sam pomagaj, jaz nimam znanja, da bi ti lahko.

mancini ::
OP avto dobesedno malikuje, tukaj mu pise pesmi in eseje.
Potem pa ga opere 1x letno, kako je to mozno.
Dober trol
Potem pa ga opere 1x letno, kako je to mozno.
Dober trol

GrimReaper5 ::
Je šlo ven s poliranjem. Razen pač tiste do osnovne barve, jo je videti samo še polovico prvotne dolžine. Ravno nekaj takega sem si zamislil jaz pred poliranjem.
Itak avto ni več brez prask, ker sem se včasih vozil po regionalki s kamni po cesti ter kdaj so kaj delali na cesti. Recimo ko so delali krožno, sem dobil grdo prasko na feltni. Pa enkrat je ornk počilo na AC, šele pred kratkim sem videl na havbi zakaj, se kar lepo pozna od enega 2 cm kamna. Za 8 let je sicer povsem OK, sigurno 90% ohranjenost, za marsikoga 95%.
Sem pozabil vprašati, ampak pomoje je smiselno, če imaš avto več kot 20 let, ga celega prebarvati po ene 12 letih in imaš potem spet novega. To pomoje pride ene 2000EUR. Seveda mora biti za to avto mehansko v top formi, kar ta je.
Prej sem rekel, da sem 90%, da sem jaz to naredil. Če že, ne bi bilo nešteto prask in tista, ki je povsem do osnovne barve, jo je nemogoče narediti, če nisi res en noob.
Zakaj zdaj tako mislim? Ker sem preden sem ga peljal na servis, vzel krpo, ki jo imam še iz 2017, ko sem kupil avto, pa je bolj čista kot tiste umazane od avtopralnice.
Ter ko sem jo dobro zmočil pod vodo, sem razmišljal, da tudi če bi jo imel polno kamnov, jaz osebno ne bi naredil prask do osnovne barve preprosto zato, ker ne drgnem tako močno, ampak povsem narahlo.
10% možnosti vseeno prepuščam. Na žalost ne bom nikoli vedel kaj se je dogajalo, sem pa videl kako perejo avte na lastne oči, tako da si lahko vsaj predstavljam.
Ma najbolje da sam odprem avtopralnico, če jo zdaj očitno lahko že kar vsak, ki sploh nima pojma o pranju avtov.
Slo-Tech pa spet kot vedno eni tipični odgovori, res žalostno. Ma jaz bi vam vsem po vrsti pobral avte, ker jih niste vredni. Vem kako to izgleda, imata zgornja 2 soseda take avte samo za otroke vozit. Praske in to niso pomembne nič, ker ima že 2 leti močno podrsan avto na blatniku zadaj desno. In to od praktično prvega dne. Pa to ni prvič, da sem videl pri ženski, da ga "mora" opraskati prvi dan, potem pa lahko tudi 10 let nič, res čudne so babe.
Kar je pa najbolj moteče, ostalim hočete močno vsiljevati naj se ne brigajo za praske. Meni so praske velik del življenja, ni mi treba vsiljevati, da mi ne bodo. In to na vsaki stvari. Recimo če pogledam kaj imam zdaj pred sabo, monitor. Ja najbrž, da bom zadovoljen, če bo ves spraskan. Pač vsako stvar čuvaš da nima prask, paziš da se ne butaš z uro v ostale predmete in tako naprej. To res ni nekaj posebej izčrpajočega.
Itak avto ni več brez prask, ker sem se včasih vozil po regionalki s kamni po cesti ter kdaj so kaj delali na cesti. Recimo ko so delali krožno, sem dobil grdo prasko na feltni. Pa enkrat je ornk počilo na AC, šele pred kratkim sem videl na havbi zakaj, se kar lepo pozna od enega 2 cm kamna. Za 8 let je sicer povsem OK, sigurno 90% ohranjenost, za marsikoga 95%.
Sem pozabil vprašati, ampak pomoje je smiselno, če imaš avto več kot 20 let, ga celega prebarvati po ene 12 letih in imaš potem spet novega. To pomoje pride ene 2000EUR. Seveda mora biti za to avto mehansko v top formi, kar ta je.
Prej sem rekel, da sem 90%, da sem jaz to naredil. Če že, ne bi bilo nešteto prask in tista, ki je povsem do osnovne barve, jo je nemogoče narediti, če nisi res en noob.
Zakaj zdaj tako mislim? Ker sem preden sem ga peljal na servis, vzel krpo, ki jo imam še iz 2017, ko sem kupil avto, pa je bolj čista kot tiste umazane od avtopralnice.
Ter ko sem jo dobro zmočil pod vodo, sem razmišljal, da tudi če bi jo imel polno kamnov, jaz osebno ne bi naredil prask do osnovne barve preprosto zato, ker ne drgnem tako močno, ampak povsem narahlo.
10% možnosti vseeno prepuščam. Na žalost ne bom nikoli vedel kaj se je dogajalo, sem pa videl kako perejo avte na lastne oči, tako da si lahko vsaj predstavljam.
Ma najbolje da sam odprem avtopralnico, če jo zdaj očitno lahko že kar vsak, ki sploh nima pojma o pranju avtov.
Slo-Tech pa spet kot vedno eni tipični odgovori, res žalostno. Ma jaz bi vam vsem po vrsti pobral avte, ker jih niste vredni. Vem kako to izgleda, imata zgornja 2 soseda take avte samo za otroke vozit. Praske in to niso pomembne nič, ker ima že 2 leti močno podrsan avto na blatniku zadaj desno. In to od praktično prvega dne. Pa to ni prvič, da sem videl pri ženski, da ga "mora" opraskati prvi dan, potem pa lahko tudi 10 let nič, res čudne so babe.
Kar je pa najbolj moteče, ostalim hočete močno vsiljevati naj se ne brigajo za praske. Meni so praske velik del življenja, ni mi treba vsiljevati, da mi ne bodo. In to na vsaki stvari. Recimo če pogledam kaj imam zdaj pred sabo, monitor. Ja najbrž, da bom zadovoljen, če bo ves spraskan. Pač vsako stvar čuvaš da nima prask, paziš da se ne butaš z uro v ostale predmete in tako naprej. To res ni nekaj posebej izčrpajočega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

delavec44 ::
GrimReaper5 je izjavil:
Prej sem rekel, da sem 90%, da sem jaz to naredil.
Meni so praske velik del življenja, ni mi treba vsiljevati, da mi ne bodo.
Saj za take motnje obstaja strokovna pomoč. Kaj če bi raje delal na ženi in otrocih in se manj obremenjeval za avto in praske?

jest10 ::
GrimReaper5 je izjavil:
Prej sem rekel, da sem 90%, da sem jaz to naredil.
Meni so praske velik del življenja, ni mi treba vsiljevati, da mi ne bodo.
Saj za take motnje obstaja strokovna pomoč. Kaj če bi raje delal na ženi in otrocih in se manj obremenjeval za avto in praske?
A se ti zdi, da je tip, ki se mu dvigne samo na avto, sploh sposoben imeti žensko?


GrimReaper5 ::
Za take psihiče kot je bil zadnjič, ko mi je priletel s 160 km/h in zaviral zadnji trenutek 10 cm do odbijača, si moram nekaj umisliti za v prtljažnik, da imam nekaj za jih nalomiti. Takega bi sicer najraje ubil in ne samo nalomil, ker kdaj točno sem mu dal jaz pisno dovoljenje, da mi to lahko naredi?
Sploh pa še zdaj ne vem zakaj je bil jezen name (glede na pogled in kretnje tudi tako močno, da bi me najraje ubil), ker če bi bil sam, bi še zastopil, ampak jih je bilo ene 3-5 pred mano. To moraš biti res moten, da misliš, da boš prišel s 160 skozi kolono petih, ki so že na prehitevalnem in prehitevajo tovornjak pri manj kot 120, pač ker se vedno znova eden vriva in potem pade hitrost prehitevanja pod sprejemljivo. Itak da bi se lahko vsaj jaz umaknil nazaj desno, ampak komu na čast, saj sem bil jaz pred njim. Naj gre drugič 5s prej na pot.
Ter kaj je bil toliko presenečen, da sem zaviral, narahlo in ne na vso silo. Normalno, da če se ti eden vrine, da mu ne boš vozil 1m za ritjo kot je očitno hotel ta, ampak vzpostaviš vsaj nekih minimalnih 10-20 m. Pa tudi če bi mu vozil za ritjo, bi imel še vedno samo 120 namesto 110. Na 160 on lahko pozabi.
Saj eni so res smotani s tem prehitevanjem, ko tega ne morejo varno storiti. Včeraj je pa eden BMW-ju pri 160 začel prehitevat. OK, takega hitro tudi spregledaš, ker to je že prevelika hitrost. Potem je moral pa seveda zapreti pot tistemu na voznem pasu, da ga je potem ta klel. Tako da je z enim manevrom ujezil 2 naenkrat. Kaj sploh prehitevati, če več kot očitno tega ne znaš.
Sploh pa še zdaj ne vem zakaj je bil jezen name (glede na pogled in kretnje tudi tako močno, da bi me najraje ubil), ker če bi bil sam, bi še zastopil, ampak jih je bilo ene 3-5 pred mano. To moraš biti res moten, da misliš, da boš prišel s 160 skozi kolono petih, ki so že na prehitevalnem in prehitevajo tovornjak pri manj kot 120, pač ker se vedno znova eden vriva in potem pade hitrost prehitevanja pod sprejemljivo. Itak da bi se lahko vsaj jaz umaknil nazaj desno, ampak komu na čast, saj sem bil jaz pred njim. Naj gre drugič 5s prej na pot.
Ter kaj je bil toliko presenečen, da sem zaviral, narahlo in ne na vso silo. Normalno, da če se ti eden vrine, da mu ne boš vozil 1m za ritjo kot je očitno hotel ta, ampak vzpostaviš vsaj nekih minimalnih 10-20 m. Pa tudi če bi mu vozil za ritjo, bi imel še vedno samo 120 namesto 110. Na 160 on lahko pozabi.
Saj eni so res smotani s tem prehitevanjem, ko tega ne morejo varno storiti. Včeraj je pa eden BMW-ju pri 160 začel prehitevat. OK, takega hitro tudi spregledaš, ker to je že prevelika hitrost. Potem je moral pa seveda zapreti pot tistemu na voznem pasu, da ga je potem ta klel. Tako da je z enim manevrom ujezil 2 naenkrat. Kaj sploh prehitevati, če več kot očitno tega ne znaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Pa en Kangoo tudi ni za dirkanje, naj si prvo ubavi boljši avto. Saj se je videlo potem, ko se je odprla cesta, da sem ga takoj pustil 500 m zadaj. V takih primerih greš pa lahko kolikor ti da duša, ne moreš pa enemu tako prileteti v zadek.
Na AC rabiš tako za prehitevanja kot za dirkanja 140-200 KM, s Kangoojem z bogih 80-110 KM se vozi 120 in se prehiteva samo tovornjake. Ta je pa vozil kot bi bežal policajem iz pravkar opravljenega ropa banke.
Na AC rabiš tako za prehitevanja kot za dirkanja 140-200 KM, s Kangoojem z bogih 80-110 KM se vozi 120 in se prehiteva samo tovornjake. Ta je pa vozil kot bi bežal policajem iz pravkar opravljenega ropa banke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

val46 ::
Ej, tebe je en "bosanc" s kangojem tolk iziritiral, da bi zdej si nabavil kij, pištolo, lok, morda kar bazuko pa ga ubil??? Ti res nimaš vse pošlihtano pod tvojo kapo. Pa dej, če že tko palamudiš...postavi se v kožo tisočih, ki si jih ti do sedaj spravljal ob živce s tvojim norenjem pocestah, prehitevanjem po desnem pasu in ne vem še kakimi budalaščinimi še vse, boš vidu kolk od njih je tebe želelo vsaj namlatit!

Miha59 ::
Spoštovani,
oglašamo se kot ekipa Avtopralnice Naklo.
Na provokativne in negativne zapise praviloma ne odgovarjamo, vendar v tem primeru zaradi številnih neresnic in škodoželjnosti ne moremo ostati tiho.
Najprej se vam zahvaljujemo - vaš zapis nam je prinesel dodatno prepoznavnost in že dve novi stranki sta se odločili za storitev dekontaminacije laka prav zaradi njega. Če nas boste obiskali, vas z veseljem pogostimo s kavo - je v naši režiji.
Zdaj pa k dejstvom.
Že ob vašem obisku smo opazili precej napet in neprimeren ton komunikacije, zato smo slutili, da bi lahko prišlo do težav. Vaše vozilo smo očistili temeljito in natančno, kot vedno, saj vsako vozilo pred zaključkom dvakrat pregledamo.
Po dveh dneh ste vozilo pripeljali nazaj, češ da je na havbi ostal krvav insekt. Kot verjetno veste, je vsak avtomobil, ki se pelje po cesti, takoj izpostavljen insektom - na to, žal, nimamo vpliva.
Glede masti v vratnih pantih - površino med vrati smo, kot ste sami omenili, očistili. Mazivo v vratnih pantih pa namenoma ne odstranjujemo, saj je tam z razlogom - za pravilno delovanje vrat.
Kar se tiče praske - gre za zelo globoko poškodbo, ki je z našimi pripomočki in načinom dela ni mogoče povzročiti. Če želite, vas vabimo, da pri nas sami poskusite z običajnim ključem narediti podobno prasko na enem od naših vozil - boste videli, koliko sile je potrebne. Tudi če bi jo želeli narediti namenoma, bi bilo to zelo težko, kaj šele po nesreči.
Ob tem naj dodamo, da smo na drugih forumih zasledili vaše lastne zapise, v katerih ste opisovali, kako ste v preteklosti zaradi nepravilne tehnike pranja sami poškodovali lak na vozilu. Kako naj torej vemo, da se enako ni zgodilo tudi na tem Oplu, še preden ste se oglasili pri nas? Vaša zgodovina kaže, da to ni izključena možnost.
Mikropraske, ki ste jih opazili ponoči pod lučjo, so pogosta posledica slabo spirane umazanije (npr. puščavskega peska). Te najdemo na večini vozil - še posebej pri starejših avtomobilih, ki se redkeje perejo. Vaš Opel je star 8 let, zato takšne poškodbe niso nič nenavadnega.
Kar zadeva uro, ki sem jo imel na roki - običajno je pri delu ne nosim. V tistem trenutku smo se pravkar vrnili z malice in zaradi vašega vpitja nisem imel priložnosti, da bi jo snel. Ura je sicer iz mehke gume in silikona, a vseeno se vam opravičujem, če vas je to zmotilo.
Mladenič, ki ste ga označili kot "preveč potetoviranega" ni naš zaposleni. Bil je zgolj ena izmed strank. Vaša ocena je bila torej napačna in - tudi če bi bil naš sodelavec - tetovaže ne določajo človekove sposobnosti ali vrednosti. Verjamemo, da se z njim vašemu vozilu ne bi zgodilo prav nič slabega.
Tudi vaša pripomba o starem meganu, s katerim se peljemo, je nepotrebna. Gre za naše nadomestno vozilo, ki ga uporabljamo vsi - tudi direktorji podjetij, katerih vozila čistimo, in katerih vrednost presega 100.000 EUR.
Še huje pa je, da ste javno žalili naše cenjene stranke, češ da so "šalabajzerji brez pojma". To je povsem nesprejemljivo. Lahko izražate nezadovoljstvo nad našim delom, vendar vas prosimo, da ne žalite ljudi, ki z nami sodelujejo, nas spoštujejo in nas pozdravijo s tistim starim, preprostim, a toplim "dober dan".
Na koncu še glede mikrovlaken, ki jih sušimo na stojalu. To počnemo, ker vemo, da se mikrokrp ne sme sušiti v sušilnem stroju. Zato vas iskreno vprašamo: kako bi jih vi sušili, če ne na stojalu? Menimo, da je to najhigieničnejši, najbolj učinkovit in varen način - in obenem dokaz, da za vsako vozilo uporabimo svežo, oprano mikrokrpo.
S tem naš odgovor zaključujemo.
Za vaše nezadovoljstvo nam je iskreno žal in se vam opravičujemo, če je prišlo do nesporazuma. Vseeno vam želimo lep dan, poln spoštovanja, pozitivne energije in prijaznih srečanj.
Lep pozdrav,
ekipa Avtopralnice Naklo
oglašamo se kot ekipa Avtopralnice Naklo.
Na provokativne in negativne zapise praviloma ne odgovarjamo, vendar v tem primeru zaradi številnih neresnic in škodoželjnosti ne moremo ostati tiho.
Najprej se vam zahvaljujemo - vaš zapis nam je prinesel dodatno prepoznavnost in že dve novi stranki sta se odločili za storitev dekontaminacije laka prav zaradi njega. Če nas boste obiskali, vas z veseljem pogostimo s kavo - je v naši režiji.
Zdaj pa k dejstvom.
Že ob vašem obisku smo opazili precej napet in neprimeren ton komunikacije, zato smo slutili, da bi lahko prišlo do težav. Vaše vozilo smo očistili temeljito in natančno, kot vedno, saj vsako vozilo pred zaključkom dvakrat pregledamo.
Po dveh dneh ste vozilo pripeljali nazaj, češ da je na havbi ostal krvav insekt. Kot verjetno veste, je vsak avtomobil, ki se pelje po cesti, takoj izpostavljen insektom - na to, žal, nimamo vpliva.
Glede masti v vratnih pantih - površino med vrati smo, kot ste sami omenili, očistili. Mazivo v vratnih pantih pa namenoma ne odstranjujemo, saj je tam z razlogom - za pravilno delovanje vrat.
Kar se tiče praske - gre za zelo globoko poškodbo, ki je z našimi pripomočki in načinom dela ni mogoče povzročiti. Če želite, vas vabimo, da pri nas sami poskusite z običajnim ključem narediti podobno prasko na enem od naših vozil - boste videli, koliko sile je potrebne. Tudi če bi jo želeli narediti namenoma, bi bilo to zelo težko, kaj šele po nesreči.
Ob tem naj dodamo, da smo na drugih forumih zasledili vaše lastne zapise, v katerih ste opisovali, kako ste v preteklosti zaradi nepravilne tehnike pranja sami poškodovali lak na vozilu. Kako naj torej vemo, da se enako ni zgodilo tudi na tem Oplu, še preden ste se oglasili pri nas? Vaša zgodovina kaže, da to ni izključena možnost.
Mikropraske, ki ste jih opazili ponoči pod lučjo, so pogosta posledica slabo spirane umazanije (npr. puščavskega peska). Te najdemo na večini vozil - še posebej pri starejših avtomobilih, ki se redkeje perejo. Vaš Opel je star 8 let, zato takšne poškodbe niso nič nenavadnega.
Kar zadeva uro, ki sem jo imel na roki - običajno je pri delu ne nosim. V tistem trenutku smo se pravkar vrnili z malice in zaradi vašega vpitja nisem imel priložnosti, da bi jo snel. Ura je sicer iz mehke gume in silikona, a vseeno se vam opravičujem, če vas je to zmotilo.
Mladenič, ki ste ga označili kot "preveč potetoviranega" ni naš zaposleni. Bil je zgolj ena izmed strank. Vaša ocena je bila torej napačna in - tudi če bi bil naš sodelavec - tetovaže ne določajo človekove sposobnosti ali vrednosti. Verjamemo, da se z njim vašemu vozilu ne bi zgodilo prav nič slabega.
Tudi vaša pripomba o starem meganu, s katerim se peljemo, je nepotrebna. Gre za naše nadomestno vozilo, ki ga uporabljamo vsi - tudi direktorji podjetij, katerih vozila čistimo, in katerih vrednost presega 100.000 EUR.
Še huje pa je, da ste javno žalili naše cenjene stranke, češ da so "šalabajzerji brez pojma". To je povsem nesprejemljivo. Lahko izražate nezadovoljstvo nad našim delom, vendar vas prosimo, da ne žalite ljudi, ki z nami sodelujejo, nas spoštujejo in nas pozdravijo s tistim starim, preprostim, a toplim "dober dan".
Na koncu še glede mikrovlaken, ki jih sušimo na stojalu. To počnemo, ker vemo, da se mikrokrp ne sme sušiti v sušilnem stroju. Zato vas iskreno vprašamo: kako bi jih vi sušili, če ne na stojalu? Menimo, da je to najhigieničnejši, najbolj učinkovit in varen način - in obenem dokaz, da za vsako vozilo uporabimo svežo, oprano mikrokrpo.
S tem naš odgovor zaključujemo.
Za vaše nezadovoljstvo nam je iskreno žal in se vam opravičujemo, če je prišlo do nesporazuma. Vseeno vam želimo lep dan, poln spoštovanja, pozitivne energije in prijaznih srečanj.
Lep pozdrav,
ekipa Avtopralnice Naklo

val46 ::
Jst bi mu še rekel, da ga boste tožili, če bo še naprej blatil vaše podjetje brez osnovanih dokazov.

GrimReaper5 ::
Tudi sam vidim moj zapis spodaj:
Praske po pranju avtomobila
Takrat sem res uporabljal napačne pripomočke, recimo umetna krpa v stilu jelenove kože. To je res slaba kombinacija, če pride vmes kak kamen. V mikro krpi se kamen lahko skrije, čeprav tudi ni najbolje če je.
Zaključimo potem, da sem sam naredil praske.
Ker kot sem rekel že večkrat v tej temi, sem enkrat pozimi čistil ravno na tem mestu ter na sprednjem levem blatniku kjer sem po pranju tudi opazil praske. Nisem celega avta, ker ga pozimi iz očitnih razlogov ne, zato dobro vem da sem samo na teh dveh mestih, ki sta imela največ umazanije.
Ter ker si nisem vzel dovolj časa in tudi drugače bi pozimi težko dovolj dobro splaknil avto, je rezultat tu.
Res da sem tako delal že večkrat prej in sem do sedaj naredil prasko samo na zgornjem delu sprednjega odbijača, tisti lip kot mu pravijo Angleži.
Glede mikro prask na strehi, to se tudi res spomnim, da sem večkrat brisal streho, ker mi po njej hodi maček. Tudi se spomnim, da je povsem možno, da sem kdaj v naglici v prečni in ne vzdolžni smeri. Ampak dobro, mikro praske, ki jih od takrat, ko sem nazadnje gledal, nisem opazil.
Glede mojega odnosa, ko sem videl praske. Pri tako močnih praskah bi prekipelo vsakomur, ker ni bila samo ena 2 cm praska, ampak je bilo vse porisano.
Ter prvič sem jih opazil pri drugem obisku pred vašo avtopralnico, tako da če že veliko drugega glede mojih zapisov, mi ne morete zameriti, da sem v tistem trenutku najprej pomislil na vas.
Praske po pranju avtomobila
Takrat sem res uporabljal napačne pripomočke, recimo umetna krpa v stilu jelenove kože. To je res slaba kombinacija, če pride vmes kak kamen. V mikro krpi se kamen lahko skrije, čeprav tudi ni najbolje če je.
Zaključimo potem, da sem sam naredil praske.
Ker kot sem rekel že večkrat v tej temi, sem enkrat pozimi čistil ravno na tem mestu ter na sprednjem levem blatniku kjer sem po pranju tudi opazil praske. Nisem celega avta, ker ga pozimi iz očitnih razlogov ne, zato dobro vem da sem samo na teh dveh mestih, ki sta imela največ umazanije.
Ter ker si nisem vzel dovolj časa in tudi drugače bi pozimi težko dovolj dobro splaknil avto, je rezultat tu.
Res da sem tako delal že večkrat prej in sem do sedaj naredil prasko samo na zgornjem delu sprednjega odbijača, tisti lip kot mu pravijo Angleži.
Glede mikro prask na strehi, to se tudi res spomnim, da sem večkrat brisal streho, ker mi po njej hodi maček. Tudi se spomnim, da je povsem možno, da sem kdaj v naglici v prečni in ne vzdolžni smeri. Ampak dobro, mikro praske, ki jih od takrat, ko sem nazadnje gledal, nisem opazil.
Glede mojega odnosa, ko sem videl praske. Pri tako močnih praskah bi prekipelo vsakomur, ker ni bila samo ena 2 cm praska, ampak je bilo vse porisano.
Ter prvič sem jih opazil pri drugem obisku pred vašo avtopralnico, tako da če že veliko drugega glede mojih zapisov, mi ne morete zameriti, da sem v tistem trenutku najprej pomislil na vas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Še eno dobro vprašanje, ali ste pripravljeni narediti kaj v izogib takim problemom?
Seveda ne zame, jaz vem, da tja nimam več vstopa, za kar sem si kriv samo jaz.
Npr. da bi šla oba čez cel avto in bi si napisala praske oz. če jih ni, napisala to, potem pa bi se oba podpisala?
Verjamete toliko v svoje delo?
Recimo za tistega 550i bi bilo kaj takega že smiselno, tako za lastnika kot za vašo zaščito.
Dejstvo je, da je kakšna poškodba neizogibna. Že če greš na menjavo gum. Meni je sprejemljivo, da je na platiščih po tem kakšna praskica. Nikakor pa ne kot so mi 10 let nazaj v Avto Mony Lesce do amena spraskali platišča. Ker je pač delal en nov, ki je bil prej nadstropje višje na servisu koles.
Seveda povračila nisem dobil nobenega.
Jaz pa nimam več nobenih zamer do vas, če vam to kaj pomeni.
Seveda ne zame, jaz vem, da tja nimam več vstopa, za kar sem si kriv samo jaz.
Npr. da bi šla oba čez cel avto in bi si napisala praske oz. če jih ni, napisala to, potem pa bi se oba podpisala?
Verjamete toliko v svoje delo?
Recimo za tistega 550i bi bilo kaj takega že smiselno, tako za lastnika kot za vašo zaščito.
Dejstvo je, da je kakšna poškodba neizogibna. Že če greš na menjavo gum. Meni je sprejemljivo, da je na platiščih po tem kakšna praskica. Nikakor pa ne kot so mi 10 let nazaj v Avto Mony Lesce do amena spraskali platišča. Ker je pač delal en nov, ki je bil prej nadstropje višje na servisu koles.
Seveda povračila nisem dobil nobenega.
Jaz pa nimam več nobenih zamer do vas, če vam to kaj pomeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Še glede ptičjih iztrebkov. Verjetno res niste šli voskat avta čez iztrebke, tako da so se pojavili kasneje.
Tudi ko sem bil najprej razočaran, da niste očistili pragov, sem kasneje ugotovil, da to niso pragovi, ampak pod pragovi kjer je za dvigalko. Tistega se res ne čisti in tudi jaz ne.
Saj drugače je bilo res dobro opravljeno, tudi znotraj sem zadovoljen.
Še glede cene, seveda da dekontaminiranje avta ni lahek postopek. Za 2-3 ure dela je cena 70EUR povsem normalna. Saj tudi zdaj za servis avta za 200 min dela sem dal 73EUR.
Tudi ko sem bil najprej razočaran, da niste očistili pragov, sem kasneje ugotovil, da to niso pragovi, ampak pod pragovi kjer je za dvigalko. Tistega se res ne čisti in tudi jaz ne.
Saj drugače je bilo res dobro opravljeno, tudi znotraj sem zadovoljen.
Še glede cene, seveda da dekontaminiranje avta ni lahek postopek. Za 2-3 ure dela je cena 70EUR povsem normalna. Saj tudi zdaj za servis avta za 200 min dela sem dal 73EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Xserces ::
Torej popluval si jih na fertik in zdaj jokaš tukaj da si se pa se mogoče zmotil? Ti si res en trot
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

val46 ::
Ne, zdej se sam ven iz dreka vleče, k je ugotovil, da njegove besede lahko privedejo da sankcij. Kakšnih, pa čist odvisno s kakimi ljudmi ima opravka. Nisem iz tistih koncev, tako da ne poznam in ne morem vedet, ali imajo raje pravne rešitve, ali rešitve ulice.

GrimReaper5 ::
Saj ve se, da se tukaj na Slo-Tech piše bolj po trolovsko. Problem je bil samo, da sem omenil točno določeno avtopralnico, edino če jih je v Naklem več.
Lahko da se vlečem iz dreka, ampak en dober odgovor iz moje strani si pa vseeno zasluži za tako lep, premišljen in časovno zahteven odpis.
Drugače res spoštujem, da iz vaše strani ni bilo napisno bolj v tonu psihičnega napada name, čeprav bi si glede na moje pisanje zaslužil. Moram priznati, da sem se za trenutek ustrašil, ko sem videl kdo odpisuje, ampak ko sem prebiral, je bilo vse napisano v dobronamernem tonu.
Ker jaz imam že tako vedno neke probleme in ne potrebujem še dodatnih. Ravno sedaj sem pisal GLS-u zakaj mi danes niso mogli dostaviti paketa čeprav sem bil cel dan doma.
Da sem se mogoče zmotil, sem pa premišljeval že večkrat v tej temi in si nisem sedaj premislil samo zaradi tega zapisa.
Avto je sedaj OK, in že leti po gorenjski AC, to je najbolj pomembno. Ter ne zaletavam se v riti kot to delajo nekateri dirkači, to je tudi pomembno. Danes sem enega Nemca pri 120 raje pustil pri miru, se umaknil na vozni pas, in počakal da z njim obračuna en Švicar v Q5, se mu je zapodil v rit z vsem gasom.
Sem pa ravno, ko sem se potem zapeljal za Q5, pa sem bil kar nekaj za njim, slišal glasen pok. Mogoče tudi od kakega na voznem pasu. Ups, spet ena luknjica od kamenčka več.
Lahko da se vlečem iz dreka, ampak en dober odgovor iz moje strani si pa vseeno zasluži za tako lep, premišljen in časovno zahteven odpis.
Drugače res spoštujem, da iz vaše strani ni bilo napisno bolj v tonu psihičnega napada name, čeprav bi si glede na moje pisanje zaslužil. Moram priznati, da sem se za trenutek ustrašil, ko sem videl kdo odpisuje, ampak ko sem prebiral, je bilo vse napisano v dobronamernem tonu.
Ker jaz imam že tako vedno neke probleme in ne potrebujem še dodatnih. Ravno sedaj sem pisal GLS-u zakaj mi danes niso mogli dostaviti paketa čeprav sem bil cel dan doma.
Da sem se mogoče zmotil, sem pa premišljeval že večkrat v tej temi in si nisem sedaj premislil samo zaradi tega zapisa.
Avto je sedaj OK, in že leti po gorenjski AC, to je najbolj pomembno. Ter ne zaletavam se v riti kot to delajo nekateri dirkači, to je tudi pomembno. Danes sem enega Nemca pri 120 raje pustil pri miru, se umaknil na vozni pas, in počakal da z njim obračuna en Švicar v Q5, se mu je zapodil v rit z vsem gasom.
Sem pa ravno, ko sem se potem zapeljal za Q5, pa sem bil kar nekaj za njim, slišal glasen pok. Mogoče tudi od kakega na voznem pasu. Ups, spet ena luknjica od kamenčka več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Na koncu še glede mikrovlaken, ki jih sušimo na stojalu. To počnemo, ker vemo, da se mikrokrp ne sme sušiti v sušilnem stroju. Zato vas iskreno vprašamo: kako bi jih vi sušili, če ne na stojalu? Menimo, da je to najhigieničnejši, najbolj učinkovit in varen način - in obenem dokaz, da za vsako vozilo uporabimo svežo, oprano mikrokrpo.
Saj to je že OK, da jih sušite zunaj na toplem zraku. Jaz sem bil bolj začuden, da imate enako stojalo kot jaz doma za sušenje perila. Sem pač pričakoval, da bo bolj profesionalno. Ampak ja, saj je res še najbolje, pa še zloži se in ga lahko pospraviš v garažo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Saj ne vem, ampak pričakoval bi, da drugače kot to, ki ga lahko kupiš v Merkurju. Seveda zgraditi/izdelati se da marsikaj, res pa vprašanje, če je to stroškovno smiselno za sušenje krp.
To je povsem dobronamerna kritika, lahko pošteno povem, da je bila to prva stvar, ki mi je padla v oči, ko sem prišel tja. Res pa da še nisem bil v drugih avtopralnicah in ne vem kako imajo drugje.
To je povsem dobronamerna kritika, lahko pošteno povem, da je bila to prva stvar, ki mi je padla v oči, ko sem prišel tja. Res pa da še nisem bil v drugih avtopralnicah in ne vem kako imajo drugje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Buggy ::
Ce nimas dost problemov, si jih pac ustvaris 
Boze mili, jeben pleh furas, ki bo slej kot prej pristal v stiskalnici zaradi vecjih tezav, kot je jebena lak praska.
Ne recem da gre za neko rare zadevo...daj se zamisli, pa uzivaj raje zivljenje brez da si ga dodatno konmpliciras. Ni vredno!
Jaz imam na avtu neko biserno barvo (prisla z avtom), ki je po ceniku najdrazja, pa me boli patak kaj je z njo. Da bi sel gledat mikropraske mi na kraj pameti ne pride. Po koncu zime grem v samostrezno pralnico in ga operem, al pa ce zagazim po kaksen blatu v vukojebini...to je to...no al pa ce me moja napodi, ker je avto res tolk svinjski...ROFL

Boze mili, jeben pleh furas, ki bo slej kot prej pristal v stiskalnici zaradi vecjih tezav, kot je jebena lak praska.
Ne recem da gre za neko rare zadevo...daj se zamisli, pa uzivaj raje zivljenje brez da si ga dodatno konmpliciras. Ni vredno!
Jaz imam na avtu neko biserno barvo (prisla z avtom), ki je po ceniku najdrazja, pa me boli patak kaj je z njo. Da bi sel gledat mikropraske mi na kraj pameti ne pride. Po koncu zime grem v samostrezno pralnico in ga operem, al pa ce zagazim po kaksen blatu v vukojebini...to je to...no al pa ce me moja napodi, ker je avto res tolk svinjski...ROFL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

GrimReaper5 ::
Če bi vse te praske posejal po celem avtu, bi bilo še sprejemljivo. Da je pa toliko prask na enem mestu, pa zgleda grdo kot bi medved praskal po avtu.
Sicer so bile kar nizko, ampak tako nizko pa tudi ne, takoj pod robom, guglaj "Astra K" kje je ta rob. Bi mogle biti 20 cm nižje, da ne bi bilo moteče vsakič ko greš mimo avta.
Kaj hočem reči, da obstajajo dobre praske in slabe praske. Jaz sem imel na zadnjem odbijaču slabe. Še enkrat poudarim, da sem jih naredil sam s krpo.
Avtoservis mi je rekel, da je nekdo obdrsal grmovje s trdimi vejami. Avto itak vozim samo jaz in nisem zadnje pol leta rikviciral v nobeno grmovje, sploh bi pa moral obenem še zavijati parkrat naprej in nazaj, da bi naredil take praske. Pa veje so težko tako trde. Sicer imam na levem ogledalu globoko prasko od trdega grmovja na mojem dovozu, ampak te praske na zadnjem odbijaču so bile tako globoke, da so bile ali od kamnov ali pa od železnega predmeta.
Lahko je bil tudi vandalizem, nikoli ne veš.
Enkrat sem imel tudi bizarno prigodo. Pridem iz servisa in je bila guma vsa porezana na bočnici. Najprej sem seveda pomislil na vandalizem in nož. Potem ko sem gledal slike in sem jih po sreči naredil samo 1 teden po nakupu gum in so bile že tam vidne poškodbe, sem naredil zaključek, da je bila tovarniška napaka na gumi. Čeprav so mi na Goodyear komaj priznali, najprej so govorili da sem se zadel v robnik. Potem ko sem jim dal slike, sem dobil za novo gumo.
Sicer so bile kar nizko, ampak tako nizko pa tudi ne, takoj pod robom, guglaj "Astra K" kje je ta rob. Bi mogle biti 20 cm nižje, da ne bi bilo moteče vsakič ko greš mimo avta.
Kaj hočem reči, da obstajajo dobre praske in slabe praske. Jaz sem imel na zadnjem odbijaču slabe. Še enkrat poudarim, da sem jih naredil sam s krpo.
Avtoservis mi je rekel, da je nekdo obdrsal grmovje s trdimi vejami. Avto itak vozim samo jaz in nisem zadnje pol leta rikviciral v nobeno grmovje, sploh bi pa moral obenem še zavijati parkrat naprej in nazaj, da bi naredil take praske. Pa veje so težko tako trde. Sicer imam na levem ogledalu globoko prasko od trdega grmovja na mojem dovozu, ampak te praske na zadnjem odbijaču so bile tako globoke, da so bile ali od kamnov ali pa od železnega predmeta.
Lahko je bil tudi vandalizem, nikoli ne veš.
Enkrat sem imel tudi bizarno prigodo. Pridem iz servisa in je bila guma vsa porezana na bočnici. Najprej sem seveda pomislil na vandalizem in nož. Potem ko sem gledal slike in sem jih po sreči naredil samo 1 teden po nakupu gum in so bile že tam vidne poškodbe, sem naredil zaključek, da je bila tovarniška napaka na gumi. Čeprav so mi na Goodyear komaj priznali, najprej so govorili da sem se zadel v robnik. Potem ko sem jim dal slike, sem dobil za novo gumo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Najprej greš pa seveda kriviti tistega pri katerem si bil nazadnje. Meni je žal da je tako, ampak to bo vedno tako, ne samo iz moje strani. Tako da se tukaj opravičujem avtopralnici Naklo za moje zapise.
Še eno možnost sem se spomnil, ker imam ravno tako parkiran avto. Lahko da se je kdo od mojih domačih obdrgnil s hlačami, ker je ravno na tej višini kjer gleda odbijač najbolj ven. Kamnčke sem imel pa sigurno na odbijaču, ker sem se vozil po dežju. Sicer ponavadi vzamem plastenko in sperem dol z vodo, ampak zadnje čase res nisem.
Še eno možnost sem se spomnil, ker imam ravno tako parkiran avto. Lahko da se je kdo od mojih domačih obdrgnil s hlačami, ker je ravno na tej višini kjer gleda odbijač najbolj ven. Kamnčke sem imel pa sigurno na odbijaču, ker sem se vozil po dežju. Sicer ponavadi vzamem plastenko in sperem dol z vodo, ampak zadnje čase res nisem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Buggy ::
Kaj hočem reči, da obstajajo dobre praske in slabe praske.
say what again?!? Pejt malo jutri na zrak!
Še enkrat poudarim, da sem jih naredil sam s krpo.
Potem se pa cloveku, ki si mu neupraviceno naredil slabo reklamo lepo na nivoju opravici! Glede na to kar je mojster povedal, si imel ze pristop "poseben" in si znam predstavljat tudi njegov vidik.
Dobronamerno: Zivljenje imas eno samo, problemi ali kot je moderno reci izzivi prihajajo, brez da bi jih rabil klicat sam nad sabo. Uzivaj v danem trenutku in se ne obremenjuj po nepotrebnem s stvarmi, ki niso zivljensko pomemebne.
Ja te razumem. Imas avto za nek simbol necesa in zelis ohranjati doloceno perfekcijo in ti je avto (kot racunalnik) hobby. Stara se tako pleh/elektronika kot mi, skoda na plehu je brepredmetna in zadeva je potrosna roba, sikerancija glede na to kaj s takimi ali drugacnimi epizodami delas sam sebi (ali drugim) ni vredna!
...za drugic pa prej raje dvakrat premisli, preden tipkas, pa ceprav si se tako jezen. Dejstva stejejo.
Mojster deluje racionalen, tako da bo razumel tudi tvoj primer.

GrimReaper5 ::
Ne vem če sem imel tako poseben pristop. Seveda nisem mogel povedati v res lepem tonu, ko sem pokazal na praske, ampak preklinjal ga pa tudi nisem, to lahko tudi on prizna.

PINki ::
Do zdaj sem bral to komedijo. Vstati pa moram ob 5ih zjutraj in delati 12 ur. Ne obžalujem.


delavec44 ::

mtošev ::
GrimReaper5 je izjavil:
Ne vem če sem imel tako poseben pristop. Seveda nisem mogel povedati v res lepem tonu, ko sem pokazal na praske, ampak preklinjal ga pa tudi nisem, to lahko tudi on prizna.
KAKO PROSIM? ODPRL SI TEMO, KJER PIZDIŠ ČEZ FIRMO IN NJIHOVE STORITVE, TEDEN KASNEJE PA SI VSE BESEDE VZEL NAZAJ?!
Človek, get some help.

c23po ::
S tem, da je besede vzel nazaj ni nič narobe. Je ponovno premislil. Premogel je celo sprejeti odgovor čistilnice. Pošteno! Še bolj pošteno bi bilo, če bi se čistilnici opravičil z enako mero, kot jih je popljuval.
Računalniki nimajo spominov.

val46 ::
Sej se bo. Sam takrat ne na slo-techu, ampak v kakem žurnalu, slovenskih novicah ali kje drugje, ko bodo ti naši cenjeni novinarji dobili to temo ven in na prvo stran na veliko napisali naslov članka, da je v Naklem avtopralnica, ki uničuje lak na avtih, imajo potetovirance med zaposlenimi in krpe sušijo kar na sušilu iz merkurja 
Sem mu že miljonkrat, v različnih temah tu gor, da naj si poišče kakšno pomoč, pa ne pomaga. Vsake tolko pride nazaj s kakimi takimi temami, da se človek prov vpraša, kaj je narobe z njim. Za shintarota se vsaj ve da je trol, ta pa...no, če bi bil trol, bi moral biti za to plačan, ker mu res uspeva. Sam resnično dvomim da je. Ker ne moreš imet tolk "domišljije" kot jo ma on.

Sem mu že miljonkrat, v različnih temah tu gor, da naj si poišče kakšno pomoč, pa ne pomaga. Vsake tolko pride nazaj s kakimi takimi temami, da se človek prov vpraša, kaj je narobe z njim. Za shintarota se vsaj ve da je trol, ta pa...no, če bi bil trol, bi moral biti za to plačan, ker mu res uspeva. Sam resnično dvomim da je. Ker ne moreš imet tolk "domišljije" kot jo ma on.

Utk ::
Na slotechu se take pač mora ujčkat namesto da se jih bi poslalo v inštitucije. Ni edini primer.

GrimReaper5 ::
8 let je pod povprečjem v SLO, ki je 11 let. Sicer pa vem, da boli enako pri 0 letih, 1 letih, 10 letih in 15 letih. Seveda pa najbolj boli prva, vsaka naslednja pa manj. Mogoče je bolje pri 20-25 letih, bom še videl, če ne bo avto kaj preveč zajebaval, ker zdaj bom imel bolj samo za menjavo olja, še tole z vsemi filtri je bilo letos predrago. Že lansko leto za samo menjavo zadnjih zavor, vem da sem moral hoditi do Gorenjske banke, da so mi dali limit 1000€.

mtošev ::
No, tale zadnji post je pa čisti pokazatelj, da tip trola.
Nihče ni tako tonsko gluh, da bi kritike na svoj račun obarval s sob storyjem dvigovanja limita za menjavo zavor.
Čestitke, you had us in the first 10 years and 15 accounts.
Nihče ni tako tonsko gluh, da bi kritike na svoj račun obarval s sob storyjem dvigovanja limita za menjavo zavor.
Čestitke, you had us in the first 10 years and 15 accounts.

Utk ::
Spomnem se debate 15 let nazaj ko sem jaz govoril, da hitra vožnja je draga. Ne samo zarad goriva, tudi gum, zavor in vsega drugega. On je govoril, kaj je to 50 evrov na 2 leti za ene ploščice.
15 let kasneje nima več niti za zavore. Ful napredek v lajfu.
Meni se še zmeraj zdi to brez veze, čeprav bi komot vsako leto kupil celo njegovo astro pa se mi ne bi nikjer poznalo, ne samo ene zavore.
On pa še zmeraj špona na polno...
Kot sem reku, pri 25ih je eno, pri 40ih je pa to že rahlo bedno.
15 let kasneje nima več niti za zavore. Ful napredek v lajfu.
Meni se še zmeraj zdi to brez veze, čeprav bi komot vsako leto kupil celo njegovo astro pa se mi ne bi nikjer poznalo, ne samo ene zavore.
On pa še zmeraj špona na polno...
Kot sem reku, pri 25ih je eno, pri 40ih je pa to že rahlo bedno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GrimReaper5 ::
20 let in 27 računov.
Zakaj sem po 15 letih s stanjem na TRR še slabšem kot sem začel, pa ni razlog samo avto, ampak sem zapravljal za veliko drugih stvari. Samo za ročne ure sem dal 19.000EUR, od marca pa spet nosim samo eno za 800EUR. Pač težko spremeniš kakšen si, jaz vem da sem že pri 7 letih takoj ko sem dobil kaj drobiža, šel v trafiko in nisem šparal, da bi imel več drobiža. Sicer pri 7 letih ne verjamem, da kdo dela drugače.
Da se sicer nekaj prisilit šparat, ampak jaz ne morem tako kot fotr, ki je že po naravi šparoven. Za Alfo Mito sem že prišparal 6400EUR, največ do sedaj v lajfu, ampak kakšna izbira avta je bila to, bi se dalo kupiti kaj veliko boljšega za ta denar. Za trenutno Astro sem sicer tudi dal polog 6500EUR in ga odplačal v 4 letih, ampak to je bilo s prodajo Mitota in Cliota RS, tako da je bil v bistvu še vedno isti denar od Mitota.
Tisto, da sem šponal Astro 2005 do amena ima pa še najmanj, da sem sedaj revež. Tisti avto je imel ob prodaji še prve zavore. Saj niti nisem toliko zaviral, motor in menjalnik sta bila pa vzeta iz tanka, tako da sta tudi preživela moje mrcvarjenje.
Takrat se spomnim, da si se zgražal nad mojo vožnjo, ampak tisti avto res ni bil primerljiv s katerimkoli drugim, 1.6 16V in 5-stopenjski menjalnik je pač tank.
Zakaj sem po 15 letih s stanjem na TRR še slabšem kot sem začel, pa ni razlog samo avto, ampak sem zapravljal za veliko drugih stvari. Samo za ročne ure sem dal 19.000EUR, od marca pa spet nosim samo eno za 800EUR. Pač težko spremeniš kakšen si, jaz vem da sem že pri 7 letih takoj ko sem dobil kaj drobiža, šel v trafiko in nisem šparal, da bi imel več drobiža. Sicer pri 7 letih ne verjamem, da kdo dela drugače.
Da se sicer nekaj prisilit šparat, ampak jaz ne morem tako kot fotr, ki je že po naravi šparoven. Za Alfo Mito sem že prišparal 6400EUR, največ do sedaj v lajfu, ampak kakšna izbira avta je bila to, bi se dalo kupiti kaj veliko boljšega za ta denar. Za trenutno Astro sem sicer tudi dal polog 6500EUR in ga odplačal v 4 letih, ampak to je bilo s prodajo Mitota in Cliota RS, tako da je bil v bistvu še vedno isti denar od Mitota.
Tisto, da sem šponal Astro 2005 do amena ima pa še najmanj, da sem sedaj revež. Tisti avto je imel ob prodaji še prve zavore. Saj niti nisem toliko zaviral, motor in menjalnik sta bila pa vzeta iz tanka, tako da sta tudi preživela moje mrcvarjenje.
Takrat se spomnim, da si se zgražal nad mojo vožnjo, ampak tisti avto res ni bil primerljiv s katerimkoli drugim, 1.6 16V in 5-stopenjski menjalnik je pač tank.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Sicer pa tudi 12 let nazaj pri prvi Astri je bil regulator za klimo 380EUR, pa sem moral iti do pošte, ker nisem imel dovolj dnevnega limita, samo 200EUR, ki ga dobiš ob odprtju računa.
Tako da za to plačevanje servisov imam že od nekdaj problem. Bolj premišljen človek bi začel razmišljat o tem že januarja do marca, če hodim na servis maja do junija.
Plača 1000-1500EUR je bedna, če ne znaš živeti res skromno. Ni to za zapravljivce, zame bi bila primerna plača vsaj 3000EUR. Po 15. septembru pa še te revščine ne bom imel več, ampak še 2x večjo revščino.
Napredek v lajfu? Seveda je dobro, da imaš napredek, ampak če se ti ne izide, kaj pa boš? Avto mi je še najmanj pomemben, ker sploh ni nekaj več užitka kot pa pri vožnji s kolesom. Sicer glede na to da ima vsak socialar avto, mi ga verjetno ne bo treba prodajat. Verjetno že prej celo leto šparajo, da lahko plačajo zavarovanje in registracijo, v mojem primeru 400EUR.
Da bi zdaj dobil kazen za hitrost? To sem pa fucked. Ampak še vedno ga rad žgem 200 po AC.
Tako da za to plačevanje servisov imam že od nekdaj problem. Bolj premišljen človek bi začel razmišljat o tem že januarja do marca, če hodim na servis maja do junija.
Plača 1000-1500EUR je bedna, če ne znaš živeti res skromno. Ni to za zapravljivce, zame bi bila primerna plača vsaj 3000EUR. Po 15. septembru pa še te revščine ne bom imel več, ampak še 2x večjo revščino.
Napredek v lajfu? Seveda je dobro, da imaš napredek, ampak če se ti ne izide, kaj pa boš? Avto mi je še najmanj pomemben, ker sploh ni nekaj več užitka kot pa pri vožnji s kolesom. Sicer glede na to da ima vsak socialar avto, mi ga verjetno ne bo treba prodajat. Verjetno že prej celo leto šparajo, da lahko plačajo zavarovanje in registracijo, v mojem primeru 400EUR.
Da bi zdaj dobil kazen za hitrost? To sem pa fucked. Ampak še vedno ga rad žgem 200 po AC.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

DamijanD ::
GrimReaper5 je izjavil:
Ne vem če sem imel tako poseben pristop. Seveda nisem mogel povedati v res lepem tonu, ko sem pokazal na praske, ampak preklinjal ga pa tudi nisem, to lahko tudi on prizna.
KAKO PROSIM? ODPRL SI TEMO, KJER PIZDIŠ ČEZ FIRMO IN NJIHOVE STORITVE, TEDEN KASNEJE PA SI VSE BESEDE VZEL NAZAJ?!
Človek, get some help.
Saj v bistvu je že po dveh dneh (6.6) napisal, da je ugotovil da je avto spraskal sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()

GrimReaper5 ::
Zaviram sicer kar dosti, sploh ko zapeljem dol iz AC, pač da se ne vozim ne vem koliko časa 100 za ostalimi, ampak vseeno če je kak tovornjak, večkrat raje peljem za njim do izvoza tistih 500 m.
Ampak zadnje zavore so imele neko napako, ali od pranja avta, ali pa je prišla vmes kakšna umazanija. To je pri zadnjih zavorah precej pogosto, ker sem imel že pri Mitu. Ni bilo to od zaviranja oz. kot ti praviš šponanja na polno, ker je bil zadnji levi disk povsem rjav. Šponanje na polno presenetljivo malo stane, če ne delaš z avtom tako kot sem s Puntom 2002, ko sem dal gas do 5000 obratov in nato dvignil sklopko.
Ne zaviram pa brezveze kot nekateri, da se zaletavam v riti. Saj vidiš že naprej glede na gostoto prometa kdaj moraš začeti zmanjševati hitrost.
Prednje diske in ploščice pa itak da bo treba menjat pri 100.000 km (zdaj ima 75.000), to se mi sploh ne zdi tako malo km za obrabo zavor, prej zelo veliko. Enakih 100.000 km sem naredil pri prvi Astri 2005 z original diski in ploščicami.
Ampak zadnje zavore so imele neko napako, ali od pranja avta, ali pa je prišla vmes kakšna umazanija. To je pri zadnjih zavorah precej pogosto, ker sem imel že pri Mitu. Ni bilo to od zaviranja oz. kot ti praviš šponanja na polno, ker je bil zadnji levi disk povsem rjav. Šponanje na polno presenetljivo malo stane, če ne delaš z avtom tako kot sem s Puntom 2002, ko sem dal gas do 5000 obratov in nato dvignil sklopko.
Ne zaviram pa brezveze kot nekateri, da se zaletavam v riti. Saj vidiš že naprej glede na gostoto prometa kdaj moraš začeti zmanjševati hitrost.
Prednje diske in ploščice pa itak da bo treba menjat pri 100.000 km (zdaj ima 75.000), to se mi sploh ne zdi tako malo km za obrabo zavor, prej zelo veliko. Enakih 100.000 km sem naredil pri prvi Astri 2005 z original diski in ploščicami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spraskani stari avtiOddelek: Na cesti | 3866 (2242) | ripmork |
» | avto kozmetika - trgovineOddelek: Na cesti | 4051 (3633) | Raptor F16 |
» | Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 27103 (16635) | radmannsdorf |
» | Visokotlacni cistilec za avto (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 14557 (13464) | IL_DIAVOLO |
» | Praske po pranju avtomobilaOddelek: Na cesti | 15181 (14317) | black ice |