Forum » Na cesti » Praske po pranju avtomobila
Praske po pranju avtomobila
GrimReaper ::
V 5 letih sem si lastil že 3 avtomobile, ampak na nobenem nisem povzročil kake praske.
Letos se je pa začelo, maja, ko sem po strehi najprej probal usnjeno krpo. Ampak je puščala res močne bele madeže, pa vsa lepljiva je bla. Nato sem hotel to umazanijo spravit dol, in vzmem umetno krpo.
Seveda sem moral močno pritiskat, in ko končam opazim na strehi veliko 30cm prasko. Ok, to se hitro zgodi, ali je bil kamenček v krpi, ki je nisem spral, ali pa že na strehi.
Potem pa ta vikend po treh mesecih spet perem avto, najprej splaknem s šlaufom, ok, nato s šamponom in gobo, še vedno ok.
Nato se pa odločim šipe pobrisat z ročnim brisalcem. Je pa take glupe U oblike, da ga morš res močno pritiskat. Kasneje ko sem že posušil cel avto, opazim na sprednjem desnem, zadnjem levem in zadnjem steklu res globoke praske, take da jih čutiš z nohtom in vidiš od daleč.
Vsa ta stekla so kaljena, v nasprotju z vetrobranskim, zato mi sploh ne gre v glavo kako se je to lahko zgodilo, ne vem če lahko navaden kamenček tolk spraska. Res da brisalca prej nisem spral, prej sem ga imel pa v prtljažniku.
Te pa res stisne ko vidiš to, mislim da ne bom mogel prebolet dokler ne kupim novega avta. Ampak pri 5 let starem je spet težko dobit takega ki je brez prask.
Lahko pa rečem da prejšnja dva 9 let stara nista imela takih prask na steklih.
Sem pa januarja kupil te izdelke pri Mimovrste:
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342032...
To krpo za sušenje sem imel že prej in jo še imam za bolj umazane dele avtomobila, vse kar je pod letvicami na vratih, odbijači, itd.
Sej tud ta nova lahko da je ok, ampak sem jo vseeno označil da praska in dal za druge namene.
Ravno tako uporabljam staro gobo za omenjene dele, novo imam samo za po strehi, havbi in vratih nad letvicami.
Brisalec sem pa prej vedno uporabljal in ga še, Mašna, ki ga dobiš na Petrolu. Tega imam skos v avtu brez da bi ga pral, pa mi ni nič praskal.
Sem pa tako to krpo kot brisalec sprobal po enem ogledalu, pa ni bilo nič opazit.
Je pa res da se bom zdej bal prat avto. Ampak ga vseeno bom še enkrat letos. Bom pa po vsaki fazi dobro pogledal za praskami.
Letos se je pa začelo, maja, ko sem po strehi najprej probal usnjeno krpo. Ampak je puščala res močne bele madeže, pa vsa lepljiva je bla. Nato sem hotel to umazanijo spravit dol, in vzmem umetno krpo.
Seveda sem moral močno pritiskat, in ko končam opazim na strehi veliko 30cm prasko. Ok, to se hitro zgodi, ali je bil kamenček v krpi, ki je nisem spral, ali pa že na strehi.
Potem pa ta vikend po treh mesecih spet perem avto, najprej splaknem s šlaufom, ok, nato s šamponom in gobo, še vedno ok.
Nato se pa odločim šipe pobrisat z ročnim brisalcem. Je pa take glupe U oblike, da ga morš res močno pritiskat. Kasneje ko sem že posušil cel avto, opazim na sprednjem desnem, zadnjem levem in zadnjem steklu res globoke praske, take da jih čutiš z nohtom in vidiš od daleč.
Vsa ta stekla so kaljena, v nasprotju z vetrobranskim, zato mi sploh ne gre v glavo kako se je to lahko zgodilo, ne vem če lahko navaden kamenček tolk spraska. Res da brisalca prej nisem spral, prej sem ga imel pa v prtljažniku.
Te pa res stisne ko vidiš to, mislim da ne bom mogel prebolet dokler ne kupim novega avta. Ampak pri 5 let starem je spet težko dobit takega ki je brez prask.
Lahko pa rečem da prejšnja dva 9 let stara nista imela takih prask na steklih.
Sem pa januarja kupil te izdelke pri Mimovrste:
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342026...
http://www.mimovrste.com/artikel/342032...
To krpo za sušenje sem imel že prej in jo še imam za bolj umazane dele avtomobila, vse kar je pod letvicami na vratih, odbijači, itd.
Sej tud ta nova lahko da je ok, ampak sem jo vseeno označil da praska in dal za druge namene.
Ravno tako uporabljam staro gobo za omenjene dele, novo imam samo za po strehi, havbi in vratih nad letvicami.
Brisalec sem pa prej vedno uporabljal in ga še, Mašna, ki ga dobiš na Petrolu. Tega imam skos v avtu brez da bi ga pral, pa mi ni nič praskal.
Sem pa tako to krpo kot brisalec sprobal po enem ogledalu, pa ni bilo nič opazit.
Je pa res da se bom zdej bal prat avto. Ampak ga vseeno bom še enkrat letos. Bom pa po vsaki fazi dobro pogledal za praskami.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
- spremenil: GrimReaper ()
;-) ::
Peri z metodo dveh veder in gob ter uporabljaj kvalitetne izdelke naprimer iz cfs trgovine. Ogibaj se mimovrste, spar, sonax itd.
GrimReaper ::
Aja, še ene praske sem opazil. In sicer vertikalne po celi širini avtomobila pod zadnjo sredinsko zavorno lučjo, nad zadnjim steklom.
Za nekatere ti res ni jasno kako nastanejo.
Pa tiste pod kljukami na vratih, zakaj je vse spraskano, če pa odpiram na daljinca. Sicer imajo pa to vsi avti kolker sem gledal, pa tud ta je že mel ko sem ga dobil. A je to slučajno od umazanije ki teče dol?
Kakorkol že, pa te na steklih najbolj bolijo.
Za nekatere ti res ni jasno kako nastanejo.
Pa tiste pod kljukami na vratih, zakaj je vse spraskano, če pa odpiram na daljinca. Sicer imajo pa to vsi avti kolker sem gledal, pa tud ta je že mel ko sem ga dobil. A je to slučajno od umazanije ki teče dol?
Kakorkol že, pa te na steklih najbolj bolijo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
RejZoR ::
A uporabljaš eno gobo za spodnjo četrtino avta (tko nekako, torej pragovi, odbijači in feltne) in drugo za vse nad tem nivojem? Ker v spodnjem delu je dost več svinjarije v obliki peska, grobega prahu itd, ki ti lahko grdo spraska barvo, če boš šel z isto gobo, ki je polna te svinjarije drgnit preostali pleh...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oemdzi ::
Pa tiste pod kljukami na vratih, zakaj je vse spraskano, če pa odpiram na daljinca.
Jaz se tudi to sprašujem, nisem ga v življenju fizično na ključ rabil odklepat....Je sploh možno, da je od kakšnih nohtov?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
korenje3 ::
če so mikro praske, ponavadi pomaga vosek, ki zapolni te reže in se ponoči pod lučjo nič ne vidi. edin ko dežuje postane šipa bela ko brisalci delajo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
RejZoR ::
Pa tiste pod kljukami na vratih, zakaj je vse spraskano, če pa odpiram na daljinca.
Jaz se tudi to sprašujem, nisem ga v življenju fizično na ključ rabil odklepat....Je sploh možno, da je od kakšnih nohtov?
O je ja. Od babjih nohtov...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Map ::
Vaše žene opozorte ne prstane, ker je moja pozimi z roko šipo brisala, ker se ni nič čez vidlo in ob tem naredila nekaj lepih risov. Dobro, da je že malo poknjena od kamenčkov in se bo kmalu menjala.
blackbfm ::
ne rečem da si kupiš avto za 15 let pa ga na začetku spraskaš al pa da maš nek oldtimer al pa nevm..sam če menjaš v 5ih letih 3 avte, res nevem kva bi se sekeru..avto = potrošna roba
Map ::
To je res, ampak ima marsikdo dober in drag avto, ki ga bo imel še lep čas, ostali oz. večina pa v teh časih nima denarja za nov avto vsaki dve leti.
GrimReaper ::
A uporabljaš eno gobo za spodnjo četrtino avta (tko nekako, torej pragovi, odbijači in feltne) in drugo za vse nad tem nivojem? Ker v spodnjem delu je dost več svinjarije v obliki peska, grobega prahu itd, ki ti lahko grdo spraska barvo, če boš šel z isto gobo, ki je polna te svinjarije drgnit preostali pleh...
Mam ja. Sej pleh je ok, razen parih bolj površinskih prask na vratih, pač za 8 let star avto težko da bi bil bolje ohranjen.
O je ja. Od babjih nohtov...
Na voznikovi strani to ni možno, pa so vseeno praske.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Vikking ::
- Prvo kot prvo, kot je že bilo povedano. Uporabljaj metodo dveh veder, to je osnova. Ravno pri tej medotdi se izogneš, večini prask pri pranju vozila (posledica je valjanje umazanije, na krpi za pranje). Ko enkrat začneš uporabljat metodo dveh veder, boš ugotovil z koliko umazanije drgneš vozilo pri uporabi enega vedra.
- uporabljal šampon za pranje ki naredi kvalitetno peno. Ne peri na soncu, ampak v globoki senci, ko je pločevina hladna.
- uporabljaj za pranje rokavico z nudeljni, ki ne povzroča prask, hologramov. Brez metode dveh veder, boš kljub uporabi kvalitetnega materiala na istem kot si sedaj.
- za sušenje vozila uporabljaj krpo iz mikrovlaken, ki nimajo trdih robov. Ker če je ponavadi sam material OK je problem v robovih, ki so pri dosti krpah fino trdi.
- vozilo mora biti tako dobro oprano, da lahko krpo za sušenje uporabiš po celotni površini opranega vozila.
- nikoli ne drgneš umazanije z močnimi pritiski. Če ugotoviš da so določeni madeži na vozilu ostali, se za to uporabi namensko čistilo, ki omogočajo odstranjevanje z mikrokrpo, brez kakršnegakoli pritiska ki bi lahko kot posledica bili risi, hologrami...
- stekla ne brišeš z ročnim brisalcem. Kupi najcenejši stelex ala mercator varianta in uporabi mikrokrpo.
- izgobija se avtopralnicam na krtače, raje imej umazano vozilo, dokler si ne vzameš čas da opereš vozilo doma na roke. Ker pri spoliranem vozilu opaziš kakšne hude rise povzročajo te krtače.
- ne pozabi da imajo različne znamke različne trdote laka. To je predvsem vidno pri poliranju. Naprimer nemci imajo zelo trd lak (sploh Audi in BMW), medtem ko japonci, sploh korejci pa izredno mehek.
Vsekakor pa zelo težko kar tako povzročiš praske na steklu (ponavadi posledica drgnjenje leda iz stekla pozimi. Odvisno od globine praske se da vse spolirati.
Mogoče bi razmislil o kakšni zaščiti ki jo po pranju naneseš na vozilo. Vendar je pogoj: ali spolirano vozilo, oz. vsaj splastelinano, poleg tega še prebrisano z IPA. Drugače bo oprijem zaščite precej klavrn.
Minimalni osnovni material: 4 krpe 40x40cm iz mikrovlaken, rokavice z nudeljni ali rokavico iz merino volne ali gobo iz kvalitetne pene, kvaliteten šampon, čistilo za madeže (npr. FAB), stelex, 2 vedra, wap.
- uporabljal šampon za pranje ki naredi kvalitetno peno. Ne peri na soncu, ampak v globoki senci, ko je pločevina hladna.
- uporabljaj za pranje rokavico z nudeljni, ki ne povzroča prask, hologramov. Brez metode dveh veder, boš kljub uporabi kvalitetnega materiala na istem kot si sedaj.
- za sušenje vozila uporabljaj krpo iz mikrovlaken, ki nimajo trdih robov. Ker če je ponavadi sam material OK je problem v robovih, ki so pri dosti krpah fino trdi.
- vozilo mora biti tako dobro oprano, da lahko krpo za sušenje uporabiš po celotni površini opranega vozila.
- nikoli ne drgneš umazanije z močnimi pritiski. Če ugotoviš da so določeni madeži na vozilu ostali, se za to uporabi namensko čistilo, ki omogočajo odstranjevanje z mikrokrpo, brez kakršnegakoli pritiska ki bi lahko kot posledica bili risi, hologrami...
- stekla ne brišeš z ročnim brisalcem. Kupi najcenejši stelex ala mercator varianta in uporabi mikrokrpo.
- izgobija se avtopralnicam na krtače, raje imej umazano vozilo, dokler si ne vzameš čas da opereš vozilo doma na roke. Ker pri spoliranem vozilu opaziš kakšne hude rise povzročajo te krtače.
- ne pozabi da imajo različne znamke različne trdote laka. To je predvsem vidno pri poliranju. Naprimer nemci imajo zelo trd lak (sploh Audi in BMW), medtem ko japonci, sploh korejci pa izredno mehek.
Vsekakor pa zelo težko kar tako povzročiš praske na steklu (ponavadi posledica drgnjenje leda iz stekla pozimi. Odvisno od globine praske se da vse spolirati.
Mogoče bi razmislil o kakšni zaščiti ki jo po pranju naneseš na vozilo. Vendar je pogoj: ali spolirano vozilo, oz. vsaj splastelinano, poleg tega še prebrisano z IPA. Drugače bo oprijem zaščite precej klavrn.
Minimalni osnovni material: 4 krpe 40x40cm iz mikrovlaken, rokavice z nudeljni ali rokavico iz merino volne ali gobo iz kvalitetne pene, kvaliteten šampon, čistilo za madeže (npr. FAB), stelex, 2 vedra, wap.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Alamar ::
Najcenejša in najmanj naporna varianta je, da ga vsak teden spereš v samopostrežni pralnici na mikroprah. Vse iz ene pištole brez krtače in se avta sploh ne rabiš dotakniti. Prej še malo našpricaš za insekte po havbi in meglio po feltnah.
Heisenberg ::
Najcenejša in najmanj naporna varianta je, da ga vsak teden spereš v samopostrežni pralnici na mikroprah. Vse iz ene pištole brez krtače in se avta sploh ne rabiš dotakniti. Prej še malo našpricaš za insekte po havbi in meglio po feltnah.
zanimivo, kje pa so take pralnice pri nas ?
Hayabusa ::
To imate eni nekakšen fetiš na pranje pleha ? Saj menda ne vozite 24/7 terencev po blatu ? Če da, potopna črpalka in ga opereš nekje zraven jezera/potoka.
Škoda pitne vode za tako bedarijo.
Jaz ga operem max 3x na leto (predvsem podvozje ter stekla/luči) in še to zaradi jeseni&spomladi soli/ostale nesnage.
Škoda pitne vode za tako bedarijo.
Jaz ga operem max 3x na leto (predvsem podvozje ter stekla/luči) in še to zaradi jeseni&spomladi soli/ostale nesnage.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Vikking ::
To imate eni nekakšen fetiš na pranje pleha ? Saj menda ne vozite 24/7 terencev po blatu ? Če da, potopna črpalka in ga opereš nekje zraven jezera/potoka.
Škoda pitne vode za tako bedarijo.
Jaz ga operem max 3x na leto (predvsem podvozje ter stekla/luči) in še to zaradi jeseni&spomladi soli/ostale nesnage.
Ne govorimo o tem kolikokrat na leto naj bi ga opral. Ampak govorimo o pravilnem pristopku k pranju vozila. Jaz ga tudi samo 3x na leto operem zuanj. Vendar takrat pač pravilno pristopim k čiščenju.
Ti pa z pranjem vozila poleg potoka ali jezera. Narediš več škode pitni vodi, kot pa če bi vsak dan pral vozilo s pitno vodo. Razmisli o tem.
black ice ::
Heisenberg je izjavil:
Najcenejša in najmanj naporna varianta je, da ga vsak teden spereš v samopostrežni pralnici na mikroprah. Vse iz ene pištole brez krtače in se avta sploh ne rabiš dotakniti. Prej še malo našpricaš za insekte po havbi in meglio po feltnah.
zanimivo, kje pa so take pralnice pri nas ?
Samopostrežnih pralnic je povsod dovolj. Tale zadeva na mikroprah mi ni všeč, je predraga in potrebuješ krtačo, če hočeš imeti čist avto. No go. Raje operem tule.
iso2000 ::
Taprav dec pere avto z "drotpiršno"!
No, šalo na stran. Metode so kar dobre opisane že zgoraj - 2 vedri itd.
Me pa zanima, če je še kdo slišal, da imajo novejši avtomobili slabše lake, zaradi strožjih okoljskih zahtev in se uporablja drugačne lake, kot so jih npr. pred 10 - 15 leti? Kdo kaj ve o tem? Pa isto sem slišal za cinkanje, da se ukinja zaradi vplivov procesa na okolje.
Oba podatka sta bolj rezultat gostilniške debate in nista preverjena, zato me zanima če je še kdo slišal kaj takega, morda kakšen uporaben link?
No, šalo na stran. Metode so kar dobre opisane že zgoraj - 2 vedri itd.
Me pa zanima, če je še kdo slišal, da imajo novejši avtomobili slabše lake, zaradi strožjih okoljskih zahtev in se uporablja drugačne lake, kot so jih npr. pred 10 - 15 leti? Kdo kaj ve o tem? Pa isto sem slišal za cinkanje, da se ukinja zaradi vplivov procesa na okolje.
Oba podatka sta bolj rezultat gostilniške debate in nista preverjena, zato me zanima če je še kdo slišal kaj takega, morda kakšen uporaben link?
donfilipo ::
Eh fantje dragi, moji fantje zlati.
Toliko zastarele šare.
Žalostna je vaša mati
Avto se danes obleče. Folij za to imamo kvalitetnih x vrst. Naredimo ga lahko od x-files črnega do nevidnega!
Folija avto in original lak obenem ščiti, polepša in spremeni! Ko se naveličamo in želimo kaj drugega, ali prodati, avto spet slečemo in spodaj je nepoškodovan deviški lak.
In še res usposobljeni preverjeno z vsem know-howom in certifikati = wrapping.si
Jaz sem si izbral neviden avto. Nikoli me še ni ustavila policija!
Toliko zastarele šare.
Žalostna je vaša mati
Avto se danes obleče. Folij za to imamo kvalitetnih x vrst. Naredimo ga lahko od x-files črnega do nevidnega!
Folija avto in original lak obenem ščiti, polepša in spremeni! Ko se naveličamo in želimo kaj drugega, ali prodati, avto spet slečemo in spodaj je nepoškodovan deviški lak.
In še res usposobljeni preverjeno z vsem know-howom in certifikati = wrapping.si
Jaz sem si izbral neviden avto. Nikoli me še ni ustavila policija!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: donfilipo ()
Alamar ::
Heisenberg je izjavil:
Najcenejša in najmanj naporna varianta je, da ga vsak teden spereš v samopostrežni pralnici na mikroprah. Vse iz ene pištole brez krtače in se avta sploh ne rabiš dotakniti. Prej še malo našpricaš za insekte po havbi in meglio po feltnah.
zanimivo, kje pa so take pralnice pri nas ?
Samopostrežnih pralnic je povsod dovolj. Tale zadeva na mikroprah mi ni všeč, je predraga in potrebuješ krtačo, če hočeš imeti čist avto. No go. Raje operem tule.
Predraga? Z malo spretnosti si za 2-3 EUR lepo opereš avto pa še brisat ga ne rabiš. Če pereš po zgoraj opisanem postopku in redno ne potrebuješ krtače, ki jo mnoge pralnice sploh nimajo. Sam uporabljam pri Šublju in je top. Sploh za spiranje soli, vržeš 50 centov noter in si spereš podvozje.
Ehrle selfwash imate:
- Jarše pri Domžalah - Avtocenter Šubelj
- Šentjernej, vulkanizerstvo Kovačič,
- Cerknica, Pri Tovarni transportnih naprav
- Pesnica pri Mariboru, Mizarstvo K&K
- Maribor na Studencih, Avtopralnica Elesprom
Zelo podobno tehnologijo in podoben učinek pranja na pralnicah MIX
lahko preizkusite v:
- Kranju na Primskovem pri Mercator centru
- Ljubljani pri Avtotehni VIS, na Celovški cesti 128
- Račah pri Mariboru, Avtopralnica Joca
- Spodnjem Dupleku, Avtopralnica Tkalčič
- Kuzmi na Goričkem, Pri občini Kuzma
black ice ::
Za isti efekt porabim na zgoraj omenjeni avtopralnici na mikroprah 4-6€, na Uniwashu ga operem za 3€. S tem, da na Uniwashu ni potrebe po krtači.
šernk ::
Me pa zanima, če je še kdo slišal, da imajo novejši avtomobili slabše lake, zaradi strožjih okoljskih zahtev in se uporablja drugačne lake, kot so jih npr. pred 10 - 15 leti? Kdo kaj ve o tem? Pa isto sem slišal za cinkanje, da se ukinja zaradi vplivov procesa na okolje.
glede lakov ne vem, cinkanje pločevine se pa res ukinja, vendar jo počasi nadomešča enako dober postopek, če ne celo boljši.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Alamar ::
Za isti efekt porabim na zgoraj omenjeni avtopralnici na mikroprah 4-6€, na Uniwashu ga operem za 3€. S tem, da na Uniwashu ni potrebe po krtači.In kje v SLO lahko preizkusimo tale uniwash? Pri šublju imaš 18 minut na voljo za 6 EUR. Me res zanima, kaj imaš početi toliko časa pri normalno umazanemu avtu.
black ice ::
V Sloveniji Uniwasha še nisem zasledil. Mix avtopralnico sem preizkusil zgolj nekajkrat in nisem bil zadovoljen, zato se je izogibam. Isto na lokalnem Petrolu.
Vsakemu svoje.
Vsakemu svoje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poliranje vetrobranskega steklaOddelek: Na cesti | 25622 (11420) | Smartydug |
» | avto kozmetika - trgovineOddelek: Na cesti | 3431 (3013) | Raptor F16 |
» | Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 25317 (14849) | radmannsdorf |
» | Detajlno čiščenje, politure, voskanje in vse kar sodi zravenOddelek: Na cesti | 6435 (5653) | Map |
» | Visokotlacni cistilec za avto (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13171 (12078) | IL_DIAVOLO |