Forum » Na cesti » Večji avto
Večji avto
Trubar ::
Živjo,
trenutni avto (Mercedes class A) gre počasi v večna lovišča in tako moramo kupiti nov/rabljen avto. Naredimo do 8k km na leto tako, da nam poraba ni ravno pomembna. V obstoječega sicer spraviva vso prtljago (smo 3ije) toda se nebi branil več prostora (sploh moja boljša polovica). Skratka ciljam na Citroen C4 SpaceTourer oz. Picasso. Za Citroen-a bi se mogoce odlocili zato, ker imamo mehanika, ki je maher in predvsem mu zaupamo. Razen prostora je želja tudi po panoramski strehi in pa da ima sanke. Ne kompliciramo in nam je avto nujno zlo - sploh zaradi otroka. Skratka, če ima kdo kakšen nasvet, se priporočam.
trenutni avto (Mercedes class A) gre počasi v večna lovišča in tako moramo kupiti nov/rabljen avto. Naredimo do 8k km na leto tako, da nam poraba ni ravno pomembna. V obstoječega sicer spraviva vso prtljago (smo 3ije) toda se nebi branil več prostora (sploh moja boljša polovica). Skratka ciljam na Citroen C4 SpaceTourer oz. Picasso. Za Citroen-a bi se mogoce odlocili zato, ker imamo mehanika, ki je maher in predvsem mu zaupamo. Razen prostora je želja tudi po panoramski strehi in pa da ima sanke. Ne kompliciramo in nam je avto nujno zlo - sploh zaradi otroka. Skratka, če ima kdo kakšen nasvet, se priporočam.
Ref exchange link:
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
edi45 ::
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ahim ::
Živjo,
trenutni avto (Mercedes class A) gre počasi v večna lovišča in tako moramo kupiti nov/rabljen avto. Naredimo do 8k km na leto tako, da nam poraba ni ravno pomembna. V obstoječega sicer spraviva vso prtljago (smo 3ije) toda se nebi branil več prostora (sploh moja boljša polovica). Skratka ciljam na Citroen C4 SpaceTourer oz. Picasso. Za Citroen-a bi se mogoce odlocili zato, ker imamo mehanika, ki je maher in predvsem mu zaupamo. Razen prostora je želja tudi po panoramski strehi in pa da ima sanke. Ne kompliciramo in nam je avto nujno zlo - sploh zaradi otroka. Skratka, če ima kdo kakšen nasvet, se priporočam.
Ce nisi (niste) ze kdaj prej imeli avta s panoramsko streho, toplo priporocam da greste na testno voznjo na lep soncen dan v guzvi s celo druzinico, recimo do nase obale, da vas fino pregreje in boste potem razmislili se enkrat o tem kako mocno si zelite panoramsko streho.
Sanke za prtljaznik (saj si mislil to?) imam obcutek da ima zadnje case vsak avto, ker najbrz stane kokice da namontirajo dva profila.
Invictus ::
Panoramska streha je fajn, dokler ne pušča... In ne stojiš na soncu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Trubar ::
Glede puščanja vem, da so lahko težave (pred leti je imel kolega podobne težave z zamakanjem; ne vem kako je rešil in katero znamko je imel; je tega +5let)
A ni pri panormski strehi ponavadi se "ruleta" ? Bom preveril preden kupim. Je pa takšna streha bolj kot ne pobožna želja.
Mehanik je rekel, da če ne narediva vsaj na 3-4 dni vsaj ene 30km vožnje, priporoča bencinerja.
"Navaden" C4 je manjši od našega M class A kateri je podaljšana verzija. Zato pa bi vzel eno izmed podaljšanih oz. povečanih verzij.
A ni pri panormski strehi ponavadi se "ruleta" ? Bom preveril preden kupim. Je pa takšna streha bolj kot ne pobožna želja.
Mehanik je rekel, da če ne narediva vsaj na 3-4 dni vsaj ene 30km vožnje, priporoča bencinerja.
"Navaden" C4 je manjši od našega M class A kateri je podaljšana verzija. Zato pa bi vzel eno izmed podaljšanih oz. povečanih verzij.
Ref exchange link:
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
edi45 ::
Pri fiksni panorami, to kar ima citroen ni straha da bi puščalo. Ima senčilo, katero odpreš ali zapreš, strehe oz panorame pa ne moreš. Bencinarja bi se izognil samo zaradi tega, ker ima 3 valje.
znoritis ::
Imeli prej Citroen Grand Picasso - otroci se še sedaj jočejo za njim. Zelo udoben. Nekaj časa (kupilo smo že novega Kodiaqa in Citrena še kar nismo prodali, ker si vd mož ni vzel čas za par lepotnih popravkov) smo furali izmenično Kodiaqa in CitroenGP in so otroci vedno težili, da gremo s Citroenom.
Setrešno okno imam sedaj na tem tanovem in je to največja traparija ever. Piha ti v glavo in mrši lase, ko je sončno pa ti sonce nabija direkt na glavo ali pa še po možnosti v oči. Tole strešno uporabljam samo toliko, da mi prepiha avto, ko stoji dalj časa kje na vročini.
Setrešno okno imam sedaj na tem tanovem in je to največja traparija ever. Piha ti v glavo in mrši lase, ko je sončno pa ti sonce nabija direkt na glavo ali pa še po možnosti v oči. Tole strešno uporabljam samo toliko, da mi prepiha avto, ko stoji dalj časa kje na vročini.
solatko ::
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Delo krepa človeka
Utk ::
Solatko še svoje familije ne more prepričat, da bi kupila "avto višjega cenovnega razreda 3 leta starega za pol cene iz nemškega trga preko znanca, ki se spozna", pa bo nas...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
edi123 ::
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
bmw ali audi?
edi45 ::
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Slab mehanik. Drugače pa, sem že marsikaj vozil in nič se ne približa Citroenu C5 z hidroaktivnim vzmetenjem po udobju ;)
andromedar ::
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ti mu dejansko predlagaš dizla za 8k km na leto?
Kaj se ti je kaj zameril? Ker to je recept za katastrofo.
Eh?
MadMen ::
andromedar je izjavil:
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ti mu dejansko predlagaš dizla za 8k km na leto?
Kaj se ti je kaj zameril? Ker to je recept za katastrofo.
Pri modernih dizlih naj nebi bile kratke razdalje toliko problem, če se redno odpraviš na avto cesto, da avto opravi DFP regeneracijo. Kakšne mate izkušnje?
GizmoX ::
Tipično dela naš dizel dnevne kratke vožnje 2x po 5 minut (se komaj ogreje) in na 14 dni vožnja 2x po 30 min. Vsakih 150-300 km se spravi delat DPF regeneracijo. Traja 5 minut v tistih 30 minutah. Ni nujno avtocesta - ko je primerno ogret in zabasan se avto za to odloči. Je pa pri nas to tipično res na avtocesti.
Se je že zgodilo, da je svetila lučka "pejd se peljat en krog po obvoznici da spucam DPF". Ne piše tega, ampak ker ni bilo dolgih fur na obzorju sem to naredil.
Se je že zgodilo, da je svetila lučka "pejd se peljat en krog po obvoznici da spucam DPF". Ne piše tega, ampak ker ni bilo dolgih fur na obzorju sem to naredil.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
IL_DIAVOLO ::
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Slab mehanik. Drugače pa, sem že marsikaj vozil in nič se ne približa Citroenu C5 z hidroaktivnim vzmetenjem po udobju ;)
Saj ves zakaj govorijo da je c5 avion? Ker so taki stroski z njim
Ps: Baje navadno vzmetenje citroena sploh ni bistveno slabše od hidravlike.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
solatko ::
Utk - Jaz nikogar v nič ne silim, samo poslušam kakšne težave imajo. Sem za svoje potrebe vedno dobil odličen avto za nizko ceno, ti se pa znajdi.
edi45 - Trije pooblaščeni servisi (skupaj 6 za oba). Lahko pa poveš, kateri so tisti mehaniki za citroen, ki so o.k. in hitro najdejo napake, ne, da menjajo pol avta pa je še vedno ista napaka? Oba uporabnika c4 že razmišljata o naselenjem citroenu in bi bil podatek dobrodošel.
edi45 - Trije pooblaščeni servisi (skupaj 6 za oba). Lahko pa poveš, kateri so tisti mehaniki za citroen, ki so o.k. in hitro najdejo napake, ne, da menjajo pol avta pa je še vedno ista napaka? Oba uporabnika c4 že razmišljata o naselenjem citroenu in bi bil podatek dobrodošel.
Delo krepa človeka
Colt1911 ::
Ja , smo razumeli da si ti car ki mu (pro)dajo avto za pol cene.
In kaj si naj mi ostali pomagamo z tvojim bahanjem?
Dilerja skrivaš kot kača noge
In kaj si naj mi ostali pomagamo z tvojim bahanjem?
Dilerja skrivaš kot kača noge
nejc_nejc ::
..........Drugače pa, sem že marsikaj vozil in nič se ne približa Citroenu C5 z hidroaktivnim vzmetenjem po udobju ;)
al pa tale
Xantia activa 3.0
pa se solatko lahko na trapalnice meče
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
edi45 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Slab mehanik. Drugače pa, sem že marsikaj vozil in nič se ne približa Citroenu C5 z hidroaktivnim vzmetenjem po udobju ;)
Saj ves zakaj govorijo da je c5 avion? Ker so taki stroski z njim
Ps: Baje navadno vzmetenje citroena sploh ni bistveno slabše od hidravlike.
Niti ne. Redni servisi, egr ventil in dva cilindra na hidravliki. Aja pa sklopka pri 250k. To je vse kar smo imeli stroška z njim.
Se pozna razlika. Sem imel možnost sprobati 2.0 HDI C5 z navadnim vzmetenjem.
Utk - Jaz nikogar v nič ne silim, samo poslušam kakšne težave imajo. Sem za svoje potrebe vedno dobil odličen avto za nizko ceno, ti se pa znajdi.
edi45 - Trije pooblaščeni servisi (skupaj 6 za oba). Lahko pa poveš, kateri so tisti mehaniki za citroen, ki so o.k. in hitro najdejo napake, ne, da menjajo pol avta pa je še vedno ista napaka? Oba uporabnika c4 že razmišljata o naselenjem citroenu in bi bil podatek dobrodošel.
Najboljši je Jerovšek v Grosuplju. Noben se ni hotel dotakniti hidravlike na C5, pri Selmarju so hotli komplet menjati cca 2,5k€. Na koncu je Jerovšek ugotovil napako kar preko telefona, čez par dni ko je prišel material, sem avto peljal v Grosuplje in je rešil problem za 120€. Menjali so zadnja dva cilindra hidravlike.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Citroeni so jajca, dela od novega do nekje 6 let b.p., potem pa se začne. V familiji 2 c4, na enem se kaže napaka motorja in na treh citroenovih servisih ne najdejo napake, samo nekaj menjajo in seveda računajo, ne enem ne dela gretje, če stoji na mestu pa tudi ne morejo ugotovit kaj je narobe.
Zato od rabljenih citroenov stran, saj imaš drugih znamk podobnih oblik in dimenzij kolikor hočeš. Francozi so za kulinariko in vina, nikoli pa ne bojo znal nardit avta.
Slab mehanik. Drugače pa, sem že marsikaj vozil in nič se ne približa Citroenu C5 z hidroaktivnim vzmetenjem po udobju ;)
Saj ves zakaj govorijo da je c5 avion? Ker so taki stroski z njim
Ps: Baje navadno vzmetenje citroena sploh ni bistveno slabše od hidravlike.
Niti ne. Redni servisi, egr ventil in dva cilindra na hidravliki. Aja pa sklopka pri 250k. To je vse kar smo imeli stroška z njim.
Se pozna razlika. Sem imel možnost sprobati 2.0 HDI C5 z navadnim vzmetenjem.
Utk - Jaz nikogar v nič ne silim, samo poslušam kakšne težave imajo. Sem za svoje potrebe vedno dobil odličen avto za nizko ceno, ti se pa znajdi.
edi45 - Trije pooblaščeni servisi (skupaj 6 za oba). Lahko pa poveš, kateri so tisti mehaniki za citroen, ki so o.k. in hitro najdejo napake, ne, da menjajo pol avta pa je še vedno ista napaka? Oba uporabnika c4 že razmišljata o naselenjem citroenu in bi bil podatek dobrodošel.
Najboljši je Jerovšek v Grosuplju. Noben se ni hotel dotakniti hidravlike na C5, pri Selmarju v Celju kamor smo vozili avte na servise, so hoteli komplet hidravliko menjati za cca 2,5k€ z delom. Na koncu je Jerovšek ugotovil napako kar preko telefona, čez par dni ko je prišel material, sem avto peljal v Grosuplje in je rešil problem za 120€. Menjali so zadnja dva cilindra hidravlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
fikus_ ::
Pri modernih dizlih naj nebi bile kratke razdalje toliko problem, če se redno odpraviš na avto cesto, da avto opravi DFP regeneracijo. Kakšne mate izkušnje?
DPF "ubijajo" kratke razdalje, kjer ne dosežejo polne delovne temperature, potem pa še regeneracije ne. Tako da kakšna vožnja na AC (motor, izpušni sistem se ogreje na delovno temperaturo za dalj časa) zna popraviti to zadevo, še posebej, če se ravno tedaj izvaja regeneracija.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Bellzmet ::
Zadevo zna popraviti samo nakup bencinarja ali električarja. Pač ne kupiš dizla, če dnevno delaš majhne kilometre.
Ahim ::
andromedar je izjavil:
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ti mu dejansko predlagaš dizla za 8k km na leto?
Kaj se ti je kaj zameril? Ker to je recept za katastrofo.
Najbrz si zgresil kaj je alternativa: 1.2 pure trash.
IL_DIAVOLO ::
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Scenic 1.33 tce bencinar avtomatik 140 konjicev
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ne glede na vprašanje, reno 1,3 turbo avtomatik ne more bit pravi odgovor.
denabiker ::
jaz osebno ne bi imel renoja, pa če mi ga šenkaš....preveč slabih izkušenj s službenimi lagunami, vel satis-i,...
IL_DIAVOLO ::
Potem pa pocasi preklopi na moderno dobo, pa bos videl da renault pocasi prevzema glavni primat na slo trgu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Bellzmet ::
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Potem pa pocasi preklopi na moderno dobo, pa bos videl da renault pocasi prevzema glavni primat na slo trgu.
Če kaj, to pomeni, da beži stran od njega...
IL_DIAVOLO ::
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
feryz ::
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj to od mercedesa?
https://www.renaultgroup.com/en/news-on...
Ne, Mercedes ima vse motorje, manjše od 2,2 litra, od Renoja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Saj pravim.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
feryz ::
Burazer dela v avtoštacuni.IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj to od mercedesa?
https://www.renaultgroup.com/en/news-on...
Ne, Mercedes ima vse motorje, manjše od 2,2 litra, od Renoja...
Pride en mož in pove, ima mečko a in da rabi oljni filter. Zagrabi filter, mu ga da, stari plača in gre ven.
Pride čez minuto ali dve nazaj, in začne pizdakati, da je filter od renoja in da je on lepo povedal, da ima mercedeza.
MERCEDEZA, ne renoja, ja parkrat poudaril.
In pravi burazer, da je to to. Za renojevo mašino, reno filter.
Mož je šel preverit, gerben se mu je sesedel in videti je bilo zelo opazno razočaranje.
Po mojem je kmalu zatem MERCEDEZA tudi prodal.
IL_DIAVOLO ::
Kaj pa kupuje mercedesa nizje od E klase.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
edi45 ::
Burazer dela v avtoštacuni.IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj to od mercedesa?
https://www.renaultgroup.com/en/news-on...
Ne, Mercedes ima vse motorje, manjše od 2,2 litra, od Renoja...
Pride en mož in pove, ima mečko a in da rabi oljni filter. Zagrabi filter, mu ga da, stari plača in gre ven.
Pride čez minuto ali dve nazaj, in začne pizdakati, da je filter od renoja in da je on lepo povedal, da ima mercedeza.
MERCEDEZA, ne renoja, ja parkrat poudaril.
In pravi burazer, da je to to. Za renojevo mašino, reno filter.
Mož je šel preverit, gerben se mu je sesedel in videti je bilo zelo opazno razočaranje.
Po mojem je kmalu zatem MERCEDEZA tudi prodal.
Pač še eno teslo, ki ima predsodke pred francozi, za brezveze. Saj to je že dolgo znano, da se ne splača razvit samo en motor ali menjalnik in ga kupijo od druge znamke. Juguar je tudi uporabljal isti motor, ki ga je imel Citroen C5 3.0 HDI, ki sta ga razvila Peugeot in Ford. Isto je Ford zelo dolga leta uporabljal dizelske motorje od Peugeota. BMW je tudi na določenih modelih uporabljal Aisin menjalnike, ne svoje in bencinske motorje od Peugeota v seriji 1.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa kupuje mercedesa nizje od E klase.
Res je. Prava Mečka se začne pri E klasi in 6 cilindrov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
denabiker ::
Pri velikih avtih vidiš, da je osnova enaka, ampak drobnarija ala elektronika, krmilne enote, pumpe, šobe, turbo,... so pa druge firme.
solatko ::
Colt1911 - Če bi imel vsak svojega, bi bili avti na trgu po vrednosti ET. Torej je na tebi, da si najdeš igralca v tej igri.
Delo krepa človeka
miha98 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj to od mercedesa?
https://www.renaultgroup.com/en/news-on...
Ne, Mercedes ima vse motorje, manjše od 2,2 litra, od Renoja...
Prodaj in kupi BMW. Tam teh težav ni.
m0LN4r ::
andromedar je izjavil:
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ti mu dejansko predlagaš dizla za 8k km na leto?
Kaj se ti je kaj zameril? Ker to je recept za katastrofo.
Kake gostilniske fore spet, to je 600-700km na mesec, pa spet nima veze, ce dela dovolj kilometrov v enem kosu oz. na vsake tolko eno vecjo relacijo in ne bos imel nobenih problemov.
Ok ajd, ce bi se vozil manj kot 5km na relacijo in nikoli daljso, bi imel kak problem, ampak se pred tem bi se prizgala lucka za emisije, pol pa gres za 2 uri na avtocesto ga steras ven in je kot nov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj to od mercedesa?
https://www.renaultgroup.com/en/news-on...
Ne, Mercedes ima vse motorje, manjše od 2,2 litra, od Renoja...
Prodaj in kupi BMW. Tam teh težav ni.
Kot da BMW tudi nima non BMWjih motorjev...
#brezpodpisa
mancini ::
andromedar je izjavil:
C4 grand picasso in grand space tourer sta kar večja avta, prav tako imata večji prtljažnik. Ti pa svetujem da vzameš dizla. Bencinski 3 valjni motorji 1.2 puretech so bolj kot ne jajca.
Ti mu dejansko predlagaš dizla za 8k km na leto?
Kaj se ti je kaj zameril? Ker to je recept za katastrofo.
Kake gostilniske fore spet, to je 600-700km na mesec, pa spet nima veze, ce dela dovolj kilometrov v enem kosu oz. na vsake tolko eno vecjo relacijo in ne bos imel nobenih problemov.
Ok ajd, ce bi se vozil manj kot 5km na relacijo in nikoli daljso, bi imel kak problem, ampak se pred tem bi se prizgala lucka za emisije, pol pa gres za 2 uri na avtocesto ga steras ven in je kot nov.
In tvoj predlog je da od 600 km na mesec jih 300 narediš na AC da ti avto skuri saje :) bravo
Colt1911 ::
Colt1911 - Če bi imel vsak svojega, bi bili avti na trgu po vrednosti ET. Torej je na tebi, da si najdeš igralca v tej igri.
Smisel foruma je izmenjava izkušenj in mnenj, ti pa se samo hvališ, ne pomagaš in prispevaš nič.
To da je najcenejše če ti avto kupi ali šenka nekdo drug vemo vsi, samo njegovega naslova ne vemo!
Tko da bahanje lahko zadržiš zase.
Povrh si še pizda do tega prodajalca, ker ga nočeš priporočiti drugim in mu narditi malo reklame.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C4 Grand Picasso ali Touran (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17587 (10826) | RedDrake |
» | "mehek" avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7882 (5676) | Pac-Man |
» | Nakup avta za 5+ oseb.Oddelek: Na cesti | 7593 (6405) | 111111111111 |
» | Nakup novega enoprostorcaOddelek: Na cesti | 7966 (6850) | Malajlo |