» »

Rok za odpravo napake / vračilo denarja

Rok za odpravo napake / vračilo denarja

Netrunner ::

Če kupiš kuhinjo po meri npr. v rutarju od nekega proizvajalca kot je npr. alples in da po dobavi in montaži ugotoviš da ni takšna kot bi morala biti. Če se ne motim je rok za odpravo napake 30 dni oz. če je kaj bolj zahtevnega se lahko podaljša do maksimalno 45 dni. Dnevi se štejejo neglede na praznike in vikende.

Ali mogoče veste...
1. Kdo in na kakšen način se določi, da ne bo šlo v 30 dnevih ampak bo potrebnih 45?
2. Kdaj začne teči čas? Ko oddaš reklamacijo na rutar (posredinika) ali ko oni posredujejo na alples (proizvajalec)?

Bral sem, da ti morajo napake odpraviti ali izdelek zamenjati, samo nevem kako je to pri pohištvu po meri.

3. Kdaj se lahko zahteva denar nazaj?
4. Kdo določi da je sedaj izdelek tak kot mora biti?

hvala
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

nejc_nejc ::

ni takšna kot bi morala biti

kakšna pa je?

Netrunner ::

nejc_nejc je izjavil:

ni takšna kot bi morala biti

kakšna pa je?

Nerelevantno. Vprašanje ne temelji na aktualnem primeru ampak na splošno za takšne situacije. Kaj je lahko narobe: napačna barva, nepravilna vodila, slabo obdelani elementi, napačna okovja....
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

nejc_nejc ::

relevantno
v taki situaciji, bi prevzel izvedbo oziroma bi ti jo predali, tako, da.....

Utk ::

Če se predali odpirajo in zapirajo, je kar se njih tiče ok. Če barva malo odstopa, lahko priznajo lahko ne. Les je les. Tu ti 45 dni nič ne pomaga, če oni rečejo da je tako kot je v redu. Lahko jih potem samo tožiš.

OutOfTheBox ::

Če se predali odpirajo in zapirajo, je kar se njih tiče ok.


Predali se lahko zapirajo na več različnih načinov. Lahko jih je potreba potisnit ročno do konca, lahko jih pa samo potisneš z začetno silo in se zaprejo sami. Dodatno, lahko se zaprejo sami s pomočjo začetne sile ampak znajo upočasnit hitrost zapiranja na koncu.

Če so bili naročeni drugi, dostavljeni pa so bili npr prvi, potem je zagotovo problem.

Kuhinja je zelo personalizirana zadeva in vsaka zadeva šteje. Če kaj ne bi štimalo bi tud mene jezilo.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

nejc_nejc je izjavil:

relevantno
v taki situaciji, bi prevzel izvedbo oziroma bi ti jo predali, tako, da.....


tako da kaj ? ... monterji naredijo svoje delo, ugotovijo se napake ter se poda reklamacija. Nereleventno je kakšne napake so, pomembno je le to da izdelek ne ustreza specifikacijam.

Utk je izjavil:

Če se predali odpirajo in zapirajo, je kar se njih tiče ok.
Če barva malo odstopa, lahko priznajo lahko ne. Les je les. Tu ti 45 dni nič ne pomaga, če oni rečejo da je tako kot je v redu. Lahko jih potem samo tožiš.

PRedali se zapirajo, vendar če je na računu naveden X proizvajalec okovja in ti oni dajo pol cenejšo alternativo to pa ni ok. Kar se barv tiče pa je tako da če ti naročiš zeleno in dobiš marelično se ne morejo zgovarjati na nianse lesa. Pa tu ne govorimo o masivi kjer se tekstura lesa vidi.

Po zakonu so dolžni odpraviti v 30 dneh kar je meni znano oz. max v 45. Če tega ne naredijo imaš pravno podlago za vračilo denarja ipd...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Netrunner ::

Kar me zanima predvsem kdo je najbolj odogovren za te roke, ali je to posrednik Rutar ali proizvajalec Alples.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

feryz ::

Tisti, ki mu plačaš in ti da garancijo.
Torej prodajalec.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tipska kuhinja vs Mizar (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
984560 (688) Utk
»

Nakup novih oken (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
354113122 (16495) BCSman
»

Okna (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9422356 (5296) Invictus
»

Nakup kuhinje

Oddelek: Loža
134619 (4168) Machete

Več podobnih tem