Novice » Znanost in tehnologija » Na Norveškem električni avtomobili že zmagali
MikeRotch ::
Na 30km se ne delajo počivališča, standard je 50...
Pa še to se včasih zgodi, ko menjaš avtocestno kodo, da je ta razdalja večja...
So tudi na manj kot 50km. Pa niso vse polnilnice na počivališčih, za nekatere moraš zapeljati dol iz avtoceste. Pa res je, da je na kakšnem odseku mogoče več kot 30km, na kakšnem pa manj.
V praksi polnjenje pri potovanju po EU ni problem.
Gambino ::
MikeRotch ::
Oz. 2036
Glede na stanje trga bodo omenjene baterije kmalu na trgu:
LINK
LINK
LINK
Glede na ta članek bo Toyota imela solid state baterije v kratkem, mogoče že leta 2015 :)
https://www.greencarcongress.com/2011/1...
A ti vsaj vsak hotel omogoča polnenje?
Ne. Vsak ne. Jih je pa vedno več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
a_borlak ::
Ko smo ravno pri času in hitrosti, prej sem za 170km pot, od katere je 140km AC (po omejitvah) z dizlom porabil minimalno 1:55 (cestnine, meja), zdaj 2:05 in tudi manj. Tako da ja, prej sem bil 10 minut hitrejši pri tašči na nedeljski župci. In tista škatla je bila še dokaj varčna, okoli 6l/100km oziroma 9€/100km, z EVjem pa celih 2,5€/100km. Skratka, sem na veliki časovni zgubi. Na regionalki ni razlike, sem z EVjem celo hitrejši (lažje prehitevaš, preden tistemu spredaj pride dodaten bencin/nafta do motorja in nato slednji začne dvigovati obrate si že dobil 10km razlike v hitrosti in ga brez težav prehitiš), tako da če potegnem črto, je bil EV več kot smiselen. BTW, za prehitevanje ne rabiš 400+ konjev, ker nima vsak klasičen avto 200 ali več, večinoma okoli 100 in vse, kar rabiš je odzivnost, ki ga večina klasike nima, večina EVjev pa ima. GTI ni klasika, samo povem.
Gambino ::
Zakaj izgubis 10 minut? Za polnenje ali ker vozis pocasneje?
Zato da mu baterije ne zmanjka, pa da pride nazaj domov, ker v enem šusu +150km/h ne pride. Tak je to pri sedanjih jajčkih od EVjev. Ampak tudi to se bo spremenilo, ko bo range večji bo malo bolje. Ampak bo potrebno še infrastrukturo porihtat.
Oz. 2036
Glede na stanje trga bodo omenjene baterije kmalu na trgu:
LINK
LINK
LINK
Glede na ta članek bo Toyota imela solid state baterije v kratkem, mogoče že leta 2015 :)
https://www.greencarcongress.com/2011/1...
A ti vsaj vsak hotel omogoča polnenje?
Ne. Vsak ne. Jih je pa vedno več.
Če ne bodo oni, bodo pa drugi, saj je vseeno. Veliko se dela na SSB tako da ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
kow ::
Zato da mu baterije ne zmanjka, pa da pride nazaj domov, ker v enem šusu +150km/h ne pride.
Sprasujem njega, ne tebe. Ampak ja, verjetno je hiter voznik. Vprasanje kako je ta problem dolgorocno najenostavneje resiti. Ni enostavne resitve.
Tudi, ce ima tasca elektricni avto (in polnilec), je nerodno pretikati kable. Verjetno je kombinacija samodejne voznje in brezzicnega polnenja se najbolj enostavna resitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Drugace je povprecna hitrost pri 170km/1h55min nekaj manj kot 90km/h. Z malenkost visjo gostoto baterij je problem resen za 170km v eno smer. To seveda ne spremeni situacije za nekoga, ki se pelje 250km v eno smer. Problem ostaja.
Moja intuitivna resitev za vse te probleme je brezzicno polnenje in ne tezji avtomobili (vec baterij).
Moja intuitivna resitev za vse te probleme je brezzicno polnenje in ne tezji avtomobili (vec baterij).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
endelin ::
150kmh je no go za EV.
Zato se vecina vozi kot po jajcih po AC
bo treba prilagoditi vozniške navade
Zato se vecina vozi kot po jajcih po AC
bo treba prilagoditi vozniške navade
starfotr ::
... kar rabiš je odzivnost, ki ga večina klasike nima, večina EVjev pa ima. GTI ni klasika, samo povem.
Ne, odzivnosti ne rabiš. Pravzaprav bodo slej ko prej proizvalaci morali omejevat pospeške EV, ker gre za zelo nevarne manevre, ker ljudje ne znajo vozit.
Če ne bodo proizvajalci, bodo pa zavarovalnice poskrbele za to. Z višjimi premijami za tiste, ki imajo boljše pospeške.
Prav tako se bolj onesnažuje zaradi večje izrabe gum itd. Saj imamo EV zaradi ekologije, kajne?
Magic1 ::
Sej to sploh ne bi bila težava pri 100kWh baterijah in 2500kg+ težkih kravah. Tank za 50l, 100kg dodatne teže in imaš jurja dosega. Sam to je nono danes.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
MikeRotch ::
150kmh je no go za EV.
Zato se vecina vozi kot po jajcih po AC
bo treba prilagoditi vozniške navade
Jaz imam večino časa nastavljen tempomat na 150 pri omejitvi 130kmh. To sicer ne pomeni, da dejansko vozim 150 zaradi prometa, tunelov, dela na cesti, odsekov z nižjo omejitvijo... Sem pa s takšnim režimom vožnje med hitrejšimi, verjetno vsaj med top 10% če ne top 5%.
Kljub temu, da gremo praktično vsak drugi vikend na kak izlet po Sloveniji ali bližnji okolici (do max. 300, 400km v eno smer), nimam potrebe po cijazenju 110kmh za tovornjaki.
Meizu ::
Sem pa s takšnim režimom vožnje med hitrejšimi, verjetno vsaj med top 10% če ne top 5%.
Mah kje, jaz vozim 140kmh ponavadi, glih toliko da se nekam premikam in da nihče ne morem rečt da potujem s svetlobno hitrostjo brez obzira na druge - pa sem konstantno najpočasnejši na levem pasu. Vsi se limajo v rit jebemu miša.
, da gremo praktično vsak drugi vikend na kak izlet po Sloveniji ali bližnji okolici
E vidiš, v tem bo težava, zakaj ne vidiš potrebe po daljših dometih. Enkrat na vsak drugi vikend it na izlet je čisto nekaj drugega kot pa delat kilometre službeno. Zato pa tudi ne pridemo na podlagi argumentov skupaj.
Grimnir3 ::
Sem pa s takšnim režimom vožnje med hitrejšimi, verjetno vsaj med top 10% če ne top 5%.
Mah kje, jaz vozim 140kmh ponavadi, glih toliko da se nekam premikam in da nihče ne morem rečt da potujem s svetlobno hitrostjo brez obzira na druge - pa sem konstantno najpočasnejši na levem pasu. Vsi se limajo v rit jebemu miša.
, da gremo praktično vsak drugi vikend na kak izlet po Sloveniji ali bližnji okolici
E vidiš, v tem bo težava, zakaj ne vidiš potrebe po daljših dometih. Enkrat na vsak drugi vikend it na izlet je čisto nekaj drugega kot pa delat kilometre službeno. Zato pa tudi ne pridemo na podlagi argumentov skupaj.
Nismo vsi trgovski potniki.
Takih vas je 5% procentov ali manj. Samo glasni ste oz iščete izgovore.
MikeRotch ::
E vidiš, v tem bo težava, zakaj ne vidiš potrebe po daljših dometih. Enkrat na vsak drugi vikend it na izlet je čisto nekaj drugega kot pa delat kilometre službeno. Zato pa tudi ne pridemo na podlagi argumentov skupaj.
Seveda pridemo. Nikjer v tej temi ni nihče trdil, da so EVji dobra ideja za ljudi, ki delajo po 300, 400km ali več na dan (ali vsaj nekajkrat tedensko).
Ampak glede na to, da Slovenci v povprečju prevozimo tistih cca. 40km na dan ste taki v manjšini.
a_borlak ::
Vozim počasneje, a ne prav veliko in se zaradi tega tudi ne sekiram prav veliko. Že prej nisem videl neke potrebe po tem, da vozim 150 ali več, mi ni do tega. Zdaj mi je bolj pomembno, da pridem tja in nazaj brez vmesnega polnenja. Pa to ne pomeni, da se vlečem za tovornjaki, ampak namesto 130 vozim večino časa okoli 120. Povprečna hitrost pa hitro pade zaradi regionalke in naselij.
GodoBoy ::
Pa dejte vozit na omejitev matr, taki kot si ti potem zastoje delate. Vas človek lepo s 130 dohiti pa mora na levi pas da vas prehiti. Isti ko tovornjakarji ste, le da po lastni izbiri tolk vozite. Pa ne zdej da naj pa mi vozimo 120. Omejitev na 130 je z razlogom.
Pa prav hejtam teslaše ravno zaradi tega...
Pa prav hejtam teslaše ravno zaradi tega...
nejc_nejc ::
Greš na levi pas in kolikor gre gre, s cca 50 m za vozilom pred sabo in to je to.
Smešno mi je pri 170+, da se še najdejo kreteni, ki blendajo.
Smešno mi je pri 170+, da se še najdejo kreteni, ki blendajo.
MikeRotch ::
Pa dejte vozit na omejitev matr, taki kot si ti potem zastoje delate. Vas človek lepo s 130 dohiti pa mora na levi pas da vas prehiti. Isti ko tovornjakarji ste, le da po lastni izbiri tolk vozite. Pa ne zdej da naj pa mi vozimo 120. Omejitev na 130 je z razlogom.
Pa prav hejtam teslaše ravno zaradi tega...
V čem je problem? 130 je maksimalna hitrost, ne minimalna. Če kdo pelje 120 ga pač prehitiš. Če kdo želi voziti 150+ bo pa že počakal.
Btw, vidim več dizlov, ki vozijo 110 kot Tesel.
Gregor P ::
Zadnjič sem moral voziti 110 na AC, ker sta mi dva vozila sledila in je bilo res grozno. To je preprosto prepočasi (za AC se razume).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Lonsarg ::
Ja nakvec 110 voznikov ki jih videm je dizelasov.
Za tekoc promet in vecjo varnost mora bit hitrost cimbolj enaka, vsi bi morali 130-140 vozit in pika (140 je maks da se ni kazni). Odrezat vse hitrejse/pocasnejse.
EV bodo pa za dolge izpete pac morali ob nakupo imeti dejanskih 500km ranga, torej deklaliranih 700. Zato da bodo po 10 letih se vedno zmogli dejanskih 400, da se bo dalo znotrajdrzavne tripe do 200km delat brez polnjenja vmes. Torej 100kWh baterije mora postati standard, trenutno se highend range prodaja z 70kWh, torej nismo vec dalec.
Za tekoc promet in vecjo varnost mora bit hitrost cimbolj enaka, vsi bi morali 130-140 vozit in pika (140 je maks da se ni kazni). Odrezat vse hitrejse/pocasnejse.
EV bodo pa za dolge izpete pac morali ob nakupo imeti dejanskih 500km ranga, torej deklaliranih 700. Zato da bodo po 10 letih se vedno zmogli dejanskih 400, da se bo dalo znotrajdrzavne tripe do 200km delat brez polnjenja vmes. Torej 100kWh baterije mora postati standard, trenutno se highend range prodaja z 70kWh, torej nismo vec dalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
MikeRotch ::
Zato da bodo po 10 letih se vedno zmogli dejanskih 400, da se bo dalo znotrajdrzavne tripe do 200km delat brez polnjenja vmes.
Še vedno ne razumem zakaj tak fokus na "brez polnjenja". Ustaviš se v vsakem primeru. Zakaj se ne bi avto vmes polnil?
Mislim, osebno ne bi imel nič proti 100kWh bateriji, ampak plačal pa ne bi ravno veliko zanjo. Že zdaj bi preživel s standard range verzijo. Osebno sem LR vzel zaradi 4wd in konjev, ne toliko zaradi dosega.
a_borlak ::
Ja nakvec 110 voznikov ki jih videm je dizelasov.
Za tekoc promet in vecjo varnost mora bit hitrost cimbolj enaka, vsi bi morali 130-140 vozit in pika (140 je maks da se ni kazni). Odrezat vse hitrejse/pocasnejse.
Največja pretočnost je tam med 80 in 100, ker tudi če gre hitreje, moraš držati neko varnostno razdaljo in višja hitrost ne pomeni večje pretočnosti.
Kodrnusa ::
Zato da bodo po 10 letih se vedno zmogli dejanskih 400, da se bo dalo znotrajdrzavne tripe do 200km delat brez polnjenja vmes.
Še vedno ne razumem zakaj tak fokus na "brez polnjenja". Ustaviš se v vsakem primeru. Zakaj se ne bi avto vmes polnil?
Mislim, osebno ne bi imel nič proti 100kWh bateriji, ampak plačal pa ne bi ravno veliko zanjo. Že zdaj bi preživel s standard range verzijo. Osebno sem LR vzel zaradi 4wd in konjev, ne toliko zaradi dosega.
Kok si ti naporen model. Vse ev teme so neberljive zarad tvojga onaniranja na teslo...
Dam primer zakaj bi se ne ustavljal.. Se peljem iz Maribora v Koper na kosilo h tasci ki zivi v bloku kjer ni nobenih polnilnic, zima je, mraz... (hipoteticen primer). Po tvojem bi moral se vmes ustavit se na polnilnilci prej ali potem se drugje da napolnim avto da se pripeljem do doma? To je prilagajanje katerega nikomur ne privoščim.
Pa ne vem a nihce se ni bil v ljubljani nikoli? Fužine, savsko, bs, štepanjc... Blokovska naselja kjer zivi vec 10.000 ljudi kamor ni možno naštimati polnilnic za vse. Da pojasnim.. V vseh teh naseljih je primankljaj parkingov zaradi razmerja gradnje 40 do 60 let nazaj (stanovanje 1 parking). Parkira se po plocnikih, igriscih...
Tako da v Ljubljani zaenkrat ni možno polnjenje za ogromno ljudi. Pa pozabite na sej si lahko delite.. :)
MikeRotch ::
Se peljem iz Maribora v Koper na kosilo h tasci ki zivi v bloku kjer ni nobenih polnilnic, zima je, mraz... (hipoteticen primer).
Na poti sta 2 Tesla superchargerja, en Ionity pa v Kopru je en supercharger. Res se je problem ustaviti za 10 minut. Povsem enako, kot če greš od doma s pol tanka, pa moraš na poti zaviti na črpalko.
Še vedno si v plusu s časom in "prilagajanjem", ker za ostalih 90% kilometrov ne bo treba hoditi na pumpo.
Tako da v Ljubljani zaenkrat ni možno polnjenje za ogromno ljudi. Pa pozabite na sej si lahko delite.. :)
Ja, saj smo prišli do zaključka, da trenutno cca. 20% ljudi izvisi. Pa 2% je trgovskih potnikov in mazohistov, ki radi vozijo 8 ur v enem kosu. Za ostalih 78% ljudi ni večjih ovir.
Zimonem ::
Mr kaj ti sploh avto rabiš? Kot statusni simbol. Itak delaš od doma pred zajtrkom kosilom in večerjo greš laufat. Pa podobne. Vse ostalo pa narediš na iPhonu pa poti.
Kodrnusa ::
Se peljem iz Maribora v Koper na kosilo h tasci ki zivi v bloku kjer ni nobenih polnilnic, zima je, mraz... (hipoteticen primer).
Na poti sta 2 Tesla superchargerja, en Ionity pa v Kopru je en supercharger. Res se je problem ustaviti za 10 minut. Povsem enako, kot če greš od doma s pol tanka, pa moraš na poti zaviti na črpalko.
Še vedno si v plusu s časom in "prilagajanjem", ker za ostalih 90% kilometrov ne bo treba hoditi na pumpo.
Tako da v Ljubljani zaenkrat ni možno polnjenje za ogromno ljudi. Pa pozabite na sej si lahko delite.. :)
Ja, saj smo prišli do zaključka, da trenutno cca. 20% ljudi izvisi. Pa 2% je trgovskih potnikov in mazohistov, ki radi vozijo 8 ur v enem kosu. Za ostalih 78% ljudi ni večjih ovir.
Ma ti si fuknjen model. Kako ne vidiš kaj pišem? A ne znaš brati? Koji kurac se bom na pumpi ustavljal pa ce je to za 10 minut. V avtu zena otroci hocejo babici na kosilo, jaz pa bom se ustavljal? PRILAGAJANJE AVTU!!!
Disel/bencin natocis in peljes, ne pa da racunam kje moram stati. Tezko butl kot si ti to razumes vidim, pa pejd mal v vecja starejsa naselja , pa preracunaj kam bos vse polnilnilce dal... Bedak res...
MikeRotch ::
Mr kaj ti sploh avto rabiš? Kot statusni simbol. Itak delaš od doma pred zajtrkom kosilom in večerjo greš laufat. Pa podobne. Vse ostalo pa narediš na iPhonu pa poti.
Za vikend izlete večinoma. Pa žena se vozi po opravkih. Jaz se večino časa vozim z biciklom.
V avtu zena otroci hocejo babici na kosilo, jaz pa bom se ustavljal? PRILAGAJANJE AVTU!!!
Disel/bencin natocis in peljes, ne pa da racunam kje moram stati.
Aha, če prav razumem. Ustavljal se ne boš pod nobenim pogojem. Bencin boš pa natankal med vožnjo. In-flight refueling varjanta :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
deco16 ::
Vmes naredil tudi selitev, vozil prikolico z cerado. Vse brez problema in z minimalnim polnjenjem na poti. In shocking, gužve na polnilnicah ni bilo. In vi še vedno neke nebuloze mečete ven.
Počakaj, da bo EV vsaj 20%...
Jst nič ne čakam, jst sem svoje že naredu, pa pozabil sem da korona je bla že 5 let nazaj, torej že 5 let vozim EV. Ne stanje s polnilnicami nebo slabše, vsako leto je boljše. In vsako leto jih manj nucam.
Tukaj se vedno čaka na boljše baterije pa na vodik in nevem kaj. Fantje kaj čakate e-C3 se dobi že za 16k, praktično enako ceno kot Clio. Ampak ja se je treba prilagajat in čakat, pa še vedno folk čaka na petrolih ko ce podražajo energenti. Tko da nekateri bodo se vedno prilagajali.
Zimonem ::
Mr kaj ti sploh avto rabiš? Kot statusni simbol. Itak delaš od doma pred zajtrkom kosilom in večerjo greš laufat. Pa podobne. Vse ostalo pa narediš na iPhonu pa poti.
Za vikend izlete večinoma. Pa žena se vozi po opravkih. Jaz se večino časa vozim z biciklom.
V avtu zena otroci hocejo babici na kosilo, jaz pa bom se ustavljal? PRILAGAJANJE AVTU!!!
Disel/bencin natocis in peljes, ne pa da racunam kje moram stati.
Aha, če prav razumem. Ustavljal se ne boš pod nobenim pogojem. Bencin boš pa natankal med vožnjo. In-flight refueling varjanta :)
Kar se mojega dela tiče tiče ,potem čez vikend na hodite ravno v Obertauern ali dlje smučat?
MikeRotch ::
Ne, ne smučam, tako, da Obertauern ni ravno na seznamu destinacij. Saj sem napisal, tam do cca. 350-400km v eno smer je meja za dnevne izlete.
Magic1 ::
300km destinacije izletov in tam te čaka polnilnica, da se nafila za nazaj. Range izletov je /2. Sej za Ljubljano je to praktično večino Slovenije.
Magic
MikeRotch ::
Jaz na destinaciji praktično nikoli ne polnim. Avto se nafila vmes med pavzo. Ko greš na wc, po kakšno kavo, sendvič... 10-15 minut v eno smer je dovolj, pa še 10-15 na poti nazaj pa je. Če gremo z otroci na izlet se v teh 350km ustavimo minimalno enkrat, včasih celo dvakrat. Ni važno ali gremo z dizlom ali EV.
Meizu ::
Uglavnem nehajte sanjat no, za službene namene je EV trenutno (še) neuporabna zadeva.
Ker je videt skozi komentarje, ki jih berem vmes, da tisti ki to zagovarjate, živite v nekem naselju zraven službe, vozite se z biciklom, žena vam pa nuca EV za it po špežo v trgovino. To se žal nikakor ne more primerjat z dejansko potrebo po avtomobilu. Nimate izkušenj s tem.
Ker je videt skozi komentarje, ki jih berem vmes, da tisti ki to zagovarjate, živite v nekem naselju zraven službe, vozite se z biciklom, žena vam pa nuca EV za it po špežo v trgovino. To se žal nikakor ne more primerjat z dejansko potrebo po avtomobilu. Nimate izkušenj s tem.
MikeRotch ::
Kakšne službene namene? Jaz imam en kup kolegov, ki se vozijo v službo 50-60km v eno smer. Za njih je EV idealen, se odplača v parih letih.
Da ne govorimo o avtomobilih na firmo. Subvencija, odbitek DDV in 0% bonitete. Ni računice, da vzameš karkoli drugega kot EV za firmo.
Da ne govorimo o avtomobilih na firmo. Subvencija, odbitek DDV in 0% bonitete. Ni računice, da vzameš karkoli drugega kot EV za firmo.
Meizu ::
Nehaj gledat iz lastnega vzorca. Nimajo niti vse firme polnilnic, no. Kolikokrat je to treba še ponovit. Nihče ne bo vlagal v nekaj kar nima postavljene infrastrukture. Za te stvari se redno vlaga v državno blagajno iz strani davkoplačevalcev in plačnikov cestnih taks, več kot dovolj sredstev imajo, da to poštimajo. Če pač ne, potem pa nič.
Jaz imam recimo ogromno kolegov, ki imajo tudi EVje, pa je zgodba malo drugačnejša, kot ti praviš. En kolega uletava s Teslo tako, da ga moramo it hodit iskat po mestih, ker išče polnilnico, da pusti avto na polnjenju, kar je dostikrat precej oddaljeno od lokacije meetinga, ali pa mora s sabo trogat električni skiro, da se iz tistega parkirišča pravočasno zategne do meetinga. Ostali pač parkiramo in gremo na delo.
P.S.: Ponavadi pušča avte na nekih parkiriščih od hoferja, tako da potem še nekaj bluzimo s parkirnimi karticami za rampo da sploh ven pride, ker je čas parkiranja tam recimo omejen. To je brezveze.
Jaz imam recimo ogromno kolegov, ki imajo tudi EVje, pa je zgodba malo drugačnejša, kot ti praviš. En kolega uletava s Teslo tako, da ga moramo it hodit iskat po mestih, ker išče polnilnico, da pusti avto na polnjenju, kar je dostikrat precej oddaljeno od lokacije meetinga, ali pa mora s sabo trogat električni skiro, da se iz tistega parkirišča pravočasno zategne do meetinga. Ostali pač parkiramo in gremo na delo.
P.S.: Ponavadi pušča avte na nekih parkiriščih od hoferja, tako da potem še nekaj bluzimo s parkirnimi karticami za rampo da sploh ven pride, ker je čas parkiranja tam recimo omejen. To je brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
MikeRotch ::
Nehaj gledat iz lastnega vzorca. Nimajo niti vse firme polnilnic, no.
Polnilnico ti zmontirajo za slabega jurja. V čem je problem?
To je brezveze.
Se strinjam. Brezveze in povsem nepotrebno. Ampak očitno mu že paše tako.
Si ga kdaj vprašal zakaj to dela?
fm13 ::
MikeRotch ::
Mah za Jurja se marsikaj pride.
Poglej izračun. Tesla 3 pride 41 jurjev. Ko odbiješ DDV ostane 33600€. Odbiješ 6500€ subvencije pa si na 27100€. Ker ni bonitete, ti za osebno uporabo ni treba plačevati ničesar. Teh 27 jurjev je končna cena.
Dobil si 14 jurjev popusta + davčno osnovo si znižaš. Tebe pa skrbi jurja za polnilnico (ki niti ni nujna v vseh primerih).
Meizu ::
Polnilnico ti zmontirajo za slabega jurja. V čem je problem?
V tem, da imaš firmo z 200 zaposlenimi in je posledično treba dat 200 jurjev za polnilnice. Koliko šefov bo za?
Tesla 3 pride 41 jurjev. Ko odbiješ DDV ostane 33600€. Odbiješ 6500€ subvencije pa si na 27100€.
Je treba najprej imet tak promet, da lahko takšen avto sploh zmečeš v stroške.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
MikeRotch ::
V tem, da imaš firmo z 200 zaposlenimi in je posledično treba dat 200 jurjev za polnilnice. Koliko šefov bo za?
Ni treba imeti 200 polnilnic. Pa 200 jurjev za polnilnice res ni veliko. To je v taki firmi za 1 teden plač.
S tem, da so prihranki na avtomobilih ogromni.
Je treba najprej imet tak promet, da lahko takšen avto sploh zmečeš v stroške.
Seveda. To je pogoj, da si kupiš avto. Tudi privat verjetno ne kupiš takšnega avtomobila, če imaš 3 jurje plače.
Meizu ::
S tem, da so prihranki na avtomobilih ogromni.
To bolj malo briga šefa, če te zakonsko še vedno plačuje po 0.21 eur/km. Še raje te tako plačuje - ni obdavčeno.
Seveda. To je pogoj, da si kupiš avto. Tudi privat verjetno ne kupiš takšnega avtomobila, če imaš 3 jurje plače.
Ja no shit. Torej se strinjaš z mano, da so EVji za slovenski standard v povprečju predragi.
To je v taki firmi za 1 teden plač.
Če bi bilo to res, potem gre za neko jebeno firmo, ker mu mora za takšno plačo povprečni delavec delat po najmanj 10 jurjev mesečnega prometa v RVC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8706 (4382) | bluefish |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21318 (17537) | trancer01 |
» | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22825 (17024) | Utk |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 37302 (32524) | kow |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 81295 (69990) | PredatorX |