Forum » Na cesti » Najcenejši in najbolj ekonomičen avto
Najcenejši in najbolj ekonomičen avto
Netrunner ::
Kateri avto je najcenejši iz vidika nakupa in vzdrževanja čez celo življensko dobo?
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
Je mogoče kakšen električist... mogoče oni mopedavto ... ali kak clio .. ali kakšen kitajc ... renault twizy ... ?
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
Je mogoče kakšen električist... mogoče oni mopedavto ... ali kak clio .. ali kakšen kitajc ... renault twizy ... ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Netrunner ::
dača spring, by far...
Kakšna utemeljitev bi bila dobrodošla. Do sedaj kar sem bral se folk poslužuje starejših manjših avtomobilov, kateri so poceni za kupiti, malo porabijo in dele dobiš kjerkoli.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
kow ::
hojnikb ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
boš dobil... ampak če rabiš avto _danes_, pomožnosti rabljen, je to to. Če ti je cilj šparanje, se na tehnologijo neboš oziral, ampak samo na tco.
Ker dača poleg tega da je "relativno" poceni za kupit rabljena, je tudi poceni za vzdrzevanje. Zelo ozke gume, zelo mala moč (zelo pocen zavarovanje) in relativno ok poraba. Pa nekih hudih tezav v 4 letih ta avto ni pokazal.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
dača spring, by far...
Kakšna utemeljitev bi bila dobrodošla. Do sedaj kar sem bral se folk poslužuje starejših manjših avtomobilov, kateri so poceni za kupiti, malo porabijo in dele dobiš kjerkoli.
Osnovno zavarovanje pri WIZ z PR1 je ca 85€.
Registracije ni, imaš samo manipulativne stroške 13€ (to je za vse EVje)
Letnih servisov ni, ker ni olja in filtrov.
Gume so reda 50€ dalje za nek midrange
2-3 lete stari se pa dobijo že za pod 9k€ v tujini + 3k€ subvencije.
Poraba na najdražji tarifi bo pa pod 3€, ponoč na nizki pa še dost manj.
#brezpodpisa
kow ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
boš dobil... ampak če rabiš avto _danes_, pomožnosti rabljen, je to to. Če ti je cilj šparanje, se na tehnologijo neboš oziral, ampak samo na tco.
Ker dača poleg tega da je "relativno" poceni za kupit rabljena, je tudi poceni za vzdrzevanje. Zelo ozke gume, zelo mala moč (zelo pocen zavarovanje) in relativno ok poraba. Pa nekih hudih tezav v 4 letih ta avto ni pokazal.
Idealno, bi spustili cene in ohranili mizerno moc, ja. Samo cene morajo iti dol za najmanj 5k evrov. S subvencijami bi tak avtocek moral stati cirka 10k evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
hojnikb ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
boš dobil... ampak če rabiš avto _danes_, pomožnosti rabljen, je to to. Če ti je cilj šparanje, se na tehnologijo neboš oziral, ampak samo na tco.
Ker dača poleg tega da je "relativno" poceni za kupit rabljena, je tudi poceni za vzdrzevanje. Zelo ozke gume, zelo mala moč (zelo pocen zavarovanje) in relativno ok poraba. Pa nekih hudih tezav v 4 letih ta avto ni pokazal.
Idealno, bi spustili cene in ohranili mizerno moc, ja. Samo cene morajo iti dol za najmanj 5k evrov. S subvencijami bi tak avtocek moral stati cirka 10k evrov.
Sj osnovni model (k je res olupljen) je v tujini ca 16-17€, kar bi z našo subvencijo pršl glih na okol 10 jurjov. Ampak ja, kar se tiče novih so absolutno predragi. Ampak tako pač je, k (še) nimaš poplave kitajske konkurence v tem segmentu.
https://www.autoscout24.com/offers/daci...
recimo tole je kr solid value for money. Odštej še 3k€ subvencije pa en obisk pr kleparju, k pride v slovenijo, pa lahko tale shitbox postaviš na cesto za pod 5 jurjov.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
OutOfTheBox ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
Kadar je prioriteta zanesljivost in cena, ne boš gledal na tehnologijo / modernost. Več tehnologije, pomeni tudi manjšo zanesljivost (več stvari se lahko pokvari, kar pomeni večji stroški).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
HotBurek ::
Clio 1-ka.
Pri spodnjem bi jst samo felge zamenjal, ostalo je pa top.
https://www.autoscout24.com/offers/rena...
Pri spodnjem bi jst samo felge zamenjal, ostalo je pa top.
https://www.autoscout24.com/offers/rena...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
wcpapir ::
energetik ::
OP vprašanju manjka letna kilometrina in zahtevana stopnja udobja.
Za res majhno kilometrino je verjetno najcenejši na leto nek manjši rabljen bencinar. Clio, I20 in podobno.
Za res majhno kilometrino je verjetno najcenejši na leto nek manjši rabljen bencinar. Clio, I20 in podobno.
vires in numeris
fikus_ ::
Op je napisal:
"Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage."
Torej zna biti Dacia, Clio,... ok.
"Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage."
Torej zna biti Dacia, Clio,... ok.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
RedDrake ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
Kateri tehnološko napreden avto pa je tudi poceni in ekonomičen ?
Vsaka Tesla.
Ker Tesla bo kmalu imela FSD in Tesla Network. In avto bo kar naenkrat prinašal denar. Tako da odgovor je Tesla, tudi una za 100k EUR, je cenejša od najcenejšega shitboxa za 100 EUR.
Comandante ::
Vsekakor starejši rabljen voz. Nekaj bencinskega (elektrika pri malo km nima smisla, ker je strošek goriva zanemarljiv), majhen atmosferski motor, ročni menjalnik, standardne gume, majhna kolesa. Naredi ožji izbor, preveri zanesljivost modela (za 10-15 let stara vozila je na voljo dobra statistika), pa ne kupuj neke eksotike. Nekaj, za kar boš dobil dele povsod. Pa zgolj obvezno zavarovanje seveda.
Amortizacija avta je pogosto največji strošek, zato moraš že v osnovi izbrati poceni shitbox. Vzdrževanje takšnega avta je trivialno, olje in filter te prideta 50€ pa 20€ menjava. Zanemarljivo.
Nekaj ranga twingota ali cliota bo najbrž ok. Čeprav, nisem še videl 15 let starega cliota brez problemov z elektroniko. Peljejo pa se vseeno.
Amortizacija avta je pogosto največji strošek, zato moraš že v osnovi izbrati poceni shitbox. Vzdrževanje takšnega avta je trivialno, olje in filter te prideta 50€ pa 20€ menjava. Zanemarljivo.
Nekaj ranga twingota ali cliota bo najbrž ok. Čeprav, nisem še videl 15 let starega cliota brez problemov z elektroniko. Peljejo pa se vseeno.
wcpapir ::
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
Kateri tehnološko napreden avto pa je tudi poceni in ekonomičen ?
Vsaka Tesla.
Ker Tesla bo kmalu imela FSD in Tesla Network. In avto bo kar naenkrat prinašal denar. Tako da odgovor je Tesla, tudi una za 100k EUR, je cenejša od najcenejšega shitboxa za 100 EUR.
Dvomim da bo nosila 5000eur letno, toliko kot izgublja povprečno prva 4 leta.
pegasus ::
Comandante je izjavil:
Vsekakor starejši rabljen voz. Nekaj bencinskega (elektrika pri malo km nima smisla, ker je strošek goriva zanemarljiv), majhen atmosferski motor, ročni menjalnik, standardne gume, majhna kolesa. Naredi ožji izbor, preveri zanesljivost modela (za 10-15 let stara vozila je na voljo dobra statistika), pa ne kupuj neke eksotike. Nekaj, za kar boš dobil dele povsod. Pa zgolj obvezno zavarovanje seveda.To se bere kot subaru ;) Lahko delim osebne izkušnje.
tony1 ::
dača spring, by far...
Kakšna utemeljitev bi bila dobrodošla. Do sedaj kar sem bral se folk poslužuje starejših manjših avtomobilov, kateri so poceni za kupiti, malo porabijo in dele dobiš kjerkoli.
Osnovno zavarovanje pri WIZ z PR1 je ca 85EUR.
Registracije ni, imaš samo manipulativne stroške 13EUR (to je za vse EVje)
Letnih servisov ni, ker ni olja in filtrov.
Gume so reda 50EUR dalje za nek midrange
2-3 lete stari se pa dobijo že za pod 9kEUR v tujini + 3kEUR subvencije.
Poraba na najdražji tarifi bo pa pod 3EUR, ponoč na nizki pa še dost manj.
To je to. Če ga le imaš kje filati.
dača spring, by far...
Hkrati pa tudi najbolj neumen nakup, ker je tehnolosko zaostal avto. Za isti denar bos kmalu dobil veliko vec.
Še eden iz zgodbe "do leta 2043 bodo zunaj vesoljsko dobri in vesoljsko poceni SMR reaktorji, ki jih bomo dali v vsako vas, NEK2 je brezveze"...
HojnikB: Kako je z zvočno izolacijo pri Dacii? V primerjavi z japonci, ki pa nekaj hrupa skrijejo že zato, ker so ICE?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
deco16 ::
Vsakič sem presenečen ko še vedno folk misli da bo z (robo)taksijem služil 5000€ na leto. Medtem pa letna karta za javni prevoz stane drobiž. In to že od leta 2017. Reality check, ne FSD tvoja tesla nebo mela, ne z tem HWjem. In ne neboš služil z njo. In ne robotaxiji so rešitev samo za taksije ne pa za slovensko vas.
Anyway clio za 500€ je čist ok opcija, problem je sam rizik popravil. Malo elektičnih za drugi avto je smiselen. Je pa potem fora da to postane prvi avto pa se zadeve mal premešajo ;)
Anyway clio za 500€ je čist ok opcija, problem je sam rizik popravil. Malo elektičnih za drugi avto je smiselen. Je pa potem fora da to postane prvi avto pa se zadeve mal premešajo ;)
bm1973 ::
Anyway clio za 500€ je čist ok opcija, problem je sam rizik popravil. Malo elektičnih za drugi avto je smiselen. Je pa potem fora da to postane prvi avto pa se zadeve mal premešajo ;)
Ti stari avti so tako poceni za nakup in vzdrževanje, da si ga lahko privošči skoraj vsak...
In precej bolj udobno je kot pa javni promet.
KAVINSKY ::
Kateri avto je najcenejši iz vidika nakupa in vzdrževanja čez celo življensko dobo?
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
Je mogoče kakšen električist... mogoče oni mopedavto ... ali kak clio .. ali kakšen kitajc ... renault twizy ... ?
Mopedavto ali twizi. Saj nisi fetišist, da bi se mučil z temi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če rabiš več prostora:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Lahko pa poiščeš kaj 3 ali 4 leta starega.
Comandante ::
Kateri avto je najcenejši iz vidika nakupa in vzdrževanja čez celo življensko dobo?
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
Je mogoče kakšen električist... mogoče oni mopedavto ... ali kak clio .. ali kakšen kitajc ... renault twizy ... ?
Mopedavto ali twizi. Saj nisi fetišist, da bi se mučil z temi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če rabiš več prostora:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Lahko pa poiščeš kaj 3 ali 4 leta starega.
Amortizacija ga bo ubijala. Če gledaš strogo iz finančnega vidika, je pametno kupiti vsaj 4-5 let star avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
denabiker ::
Hja no, ena gospa v žlahti je prodala tam 7-8 let staro zvoženo Dacio za tak denar kot ga je kupila. A ni to dober posel , kupiš nov avto vse novo, zvoziš, dobiš takšno vsoto nazaj, oni novi lastnik pa naj menjava od zavor, akumulatorja, popravilo karoserije - rja, sklopka, zglobov, končnikov itd. itd.
pegasus ::
Sodelavec je kupil zgonjeno corso, v kateri je moral na roke brisalce poganjat, za 300eur. Štiri leta kasneje jo je prodal za 400eur :D
energetik ::
Vsakič sem presenečen ko še vedno folk misli da bo z (robo)taksijem služil 5000€ na leto. Medtem pa letna karta za javni prevoz stane drobiž. In to že od leta 2017. Reality check, ne FSD tvoja tesla nebo mela, ne z tem HWjem. In ne neboš služil z njo. In ne robotaxiji so rešitev samo za taksije ne pa za slovensko vas.
Anyway clio za 500€ je čist ok opcija, problem je sam rizik popravil. Malo elektičnih za drugi avto je smiselen. Je pa potem fora da to postane prvi avto pa se zadeve mal premešajo ;)
Rizik popravil pri 500€ avtu?
Če kaj večjega crkne, ga pošlješ direkt v prešo in greš iskat drugega.
vires in numeris
Magic1 ::
Dacio se je včasih dobilo pod 10k€. Zdaj štartajo pri 14k€+ novi. Če ne more folk nove poceni kupit, tudi stare pridobijo na ceni. Itak je pa avto trg že 5 let čist nor.
Sem gledal en srednji razred 2020, pa so bile razlike med avti s 100kkm+, 5let+ in novim glih ene 20-25%. To se itak izkorišča folk, ki si glih še malo več ne more privoščit, krede pa ne dobijo.
Sem gledal en srednji razred 2020, pa so bile razlike med avti s 100kkm+, 5let+ in novim glih ene 20-25%. To se itak izkorišča folk, ki si glih še malo več ne more privoščit, krede pa ne dobijo.
Magic
hojnikb ::
HojnikB: Kako je z zvočno izolacijo pri Dacii? V primerjavi z japonci, ki pa nekaj hrupa skrijejo že zato, ker so ICE?
na ravni kašnega cliota iz leta 2005. Tak avto ne kupiš, ker bi rad udobje ali redne fure na avtocesti.
Za ekonomično voznjo po regionalki ali mestu je pa ok.
Comandante je izjavil:
Vsekakor starejši rabljen voz. Nekaj bencinskega (elektrika pri malo km nima smisla, ker je strošek goriva zanemarljiv), majhen atmosferski motor, ročni menjalnik, standardne gume, majhna kolesa. Naredi ožji izbor, preveri zanesljivost modela (za 10-15 let stara vozila je na voljo dobra statistika), pa ne kupuj neke eksotike. Nekaj, za kar boš dobil dele povsod. Pa zgolj obvezno zavarovanje seveda.
Amortizacija avta je pogosto največji strošek, zato moraš že v osnovi izbrati poceni shitbox. Vzdrževanje takšnega avta je trivialno, olje in filter te prideta 50€ pa 20€ menjava. Zanemarljivo.
Nekaj ranga twingota ali cliota bo najbrž ok. Čeprav, nisem še videl 15 let starega cliota brez problemov z elektroniko. Peljejo pa se vseeno.
v resnic ne.
Starejši voz za 500-1000€ je lahko dražji kot malo rabljena EV dača, če se pogovarjamo striktno o TCO.
Namreč stara kanta bo zahtevala minimalno 50-100€ letno za servise in vsaj 62€ za registracijo. In pri porabi 6L/100km tudi cena goriva nebo zanemarljiva na letni ravni, če glih ne delaš 2000km/leto
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
denabiker ::
Utk ::
Hja no, ena gospa v žlahti je prodala tam 7-8 let staro zvoženo Dacio za tak denar kot ga je kupila. A ni to dober posel :D, kupiš nov avto vse novo, zvoziš, dobiš takšno vsoto nazaj, oni novi lastnik pa naj menjava od zavor, akumulatorja, popravilo karoserije - rja, sklopka, zglobov, končnikov itd. itd.
Niti ne. Kupila za 8 jurjev in prodala za 8, dodat mora vsaj 6 za novo. Če bi ostalo stanje kot je bilo prej, bi 7-8 let staro dacio prodala za 3 jurje in dodala 5 za novo.
hojnikb ::
če primerjamo cliota za jurja in zgoraj omenjeno dačo za 5kEUR je razlika nekje 4kEUR v nakupu. Za 10kkm letno je strošek pr cliotu 900EUR gorivo, 113EUR registracija, 100EUR servis in 114EUR zavarovanje. Sepravi letni strošek cca 1250EUR +-
Dača za iste kilometre bo 13EUR registracija (tp ignoriram, ker so tolk novi avti še in ga nerabijo), zavarovanje 85EUR, servis 0EUR. Elektrika pri 15kWh/100km porabe pri trenutnih cenah 10c/kWh pa 150EUR. sepravi cca 350EUR ali ca 900EUR razlike v prid dače. Sepravi da se dača armotizira v cenejših stroških rabiš ca 4-5 let proti 20 let starmu cliotu. Če delaš več kilometrov, še prej. 10kkm na leto je ca 20km na dan v eno smer šihta...
Tko da poceni star shitbox se hitro ne splača...
Dača za iste kilometre bo 13EUR registracija (tp ignoriram, ker so tolk novi avti še in ga nerabijo), zavarovanje 85EUR, servis 0EUR. Elektrika pri 15kWh/100km porabe pri trenutnih cenah 10c/kWh pa 150EUR. sepravi cca 350EUR ali ca 900EUR razlike v prid dače. Sepravi da se dača armotizira v cenejših stroških rabiš ca 4-5 let proti 20 let starmu cliotu. Če delaš več kilometrov, še prej. 10kkm na leto je ca 20km na dan v eno smer šihta...
Tko da poceni star shitbox se hitro ne splača...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LapD ::
Hja no, ena gospa v žlahti je prodala tam 7-8 let staro zvoženo Dacio za tak denar kot ga je kupila. A ni to dober posel , kupiš nov avto vse novo, zvoziš, dobiš takšno vsoto nazaj, oni novi lastnik pa naj menjava od zavor, akumulatorja, popravilo karoserije - rja, sklopka, zglobov, končnikov itd. itd.
To je dober posel samo, če je ta žlahta stara 80 let in avta več ne rabi in bo zdej s tem denarjem hodila v toplice. V nasprotnem primeru pa je vprašanje kakšen avto si bo ta gospa sedaj lahko kupila s tem denarjem? Ali druge garje, kjer bo mogoče morala menjati zavore, sklopko, akumulator in kaj še vse, ali pa dodati še enkrat toliko denarja za nov avto.
web&motion designer
Comandante ::
če primerjamo cliota za jurja in zgoraj omenjeno dačo za 5kEUR je razlika nekje 4kEUR v nakupu. Za 10kkm letno je strošek pr cliotu 900EUR gorivo, 113EUR registracija, 100EUR servis in 114EUR zavarovanje. Sepravi letni strošek cca 1250EUR +-
Dača za iste kilometre bo 13EUR registracija (tp ignoriram, ker so tolk novi avti še in ga nerabijo), zavarovanje 85EUR, servis 0EUR. Elektrika pri 15kWh/100km porabe pri trenutnih cenah 10c/kWh pa 150EUR. sepravi cca 350EUR ali ca 900EUR razlike v prid dače. Sepravi da se dača armotizira v cenejših stroških rabiš ca 4-5 let proti 20 let starmu cliotu. Če delaš več kilometrov, še prej. 10kkm na leto je ca 20km na dan v eno smer šihta...
Tko da poceni star shitbox se hitro ne splača...
OP išče sekundarni avto za lokalne prevoze. Da bo nekdo lahko šel do Lidla, ko ne bo prvega avta doma, če bo že treba. To je 2-3kkm na leto, če. To je 180-270€ za gorivo, kar ni nič. Avto bo večino časa stal, prav je, da ima vezanega minimalno denarja v njem. Denar lahko vmes investira in dobiva 8-10% donose, in je prav gotovo na boljšem, kot če ga vloži v avto, ki izgublja na vrednosti. Sploh zdaj je dobro držati gotovino na strani, ko se v roku 3-12 mesecev pričakuje korekcija na ameriški borzi.
hojnikb ::
niti clio za 1000EUR niti dača k si jo prpelu razbito za 5 jurjov po subvenciji nebota pr prodaji v parih letih zgubila kaj na prvotni ceni :) Tko da to ni faktor.
Koliko kilometrov pa dela OP, bo mogu pa sam povedat. Če je zelo malo, potem se prevaga na starga shitboxa, ja. Ampak tudi stalno stanje ni pretirano dobro za star avto...
Koliko kilometrov pa dela OP, bo mogu pa sam povedat. Če je zelo malo, potem se prevaga na starga shitboxa, ja. Ampak tudi stalno stanje ni pretirano dobro za star avto...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
če primerjamo cliota za jurja in zgoraj omenjeno dačo za 5kEUR je razlika nekje 4kEUR v nakupu. Za 10kkm letno je strošek pr cliotu 900EUR gorivo, 113EUR registracija, 100EUR servis in 114EUR zavarovanje. Sepravi letni strošek cca 1250EUR +-
Dača za iste kilometre bo 13EUR registracija (tp ignoriram, ker so tolk novi avti še in ga nerabijo), zavarovanje 85EUR, servis 0EUR. Elektrika pri 15kWh/100km porabe pri trenutnih cenah 10c/kWh pa 150EUR. sepravi cca 350EUR ali ca 900EUR razlike v prid dače. Sepravi da se dača armotizira v cenejših stroških rabiš ca 4-5 let proti 20 let starmu cliotu. Če delaš več kilometrov, še prej. 10kkm na leto je ca 20km na dan v eno smer šihta...
Tko da poceni star shitbox se hitro ne splača...
Hkrati je pa clio 2006 verjetno bolj udoben od dacie letnika 2020 :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
pr nobenem od teh avtu nemorš govorit o nekem udobju. Je pa dača višja in ma carplay pa webasto, kar clio nima... tko da...
#brezpodpisa
energetik ::
Comandante je izjavil:
OP išče sekundarni avto za lokalne prevoze. Da bo nekdo lahko šel do Lidla, ko ne bo prvega avta doma, če bo že treba. To je 2-3kkm na leto, če. To je 180-270EUR za gorivo, kar ni nič. Avto bo večino časa stal, prav je, da ima vezanega minimalno denarja v njem. Denar lahko vmes investira in dobiva 8-10% donose, in je prav gotovo na boljšem, kot če ga vloži v avto, ki izgublja na vrednosti. Sploh zdaj je dobro držati gotovino na strani, ko se v roku 3-12 mesecev pričakuje korekcija na ameriški borzi.
Točno takole imamo mi. S šitboxom naredimo nekje 2-3k letno. Ni nobene računice, da bi šel nabavljat karkoli dražje ali električnega, ker grem tankat glih 5x letno.
Ne rabimo nobenega udobja, ker ta šitbox je namenjen točno temu - če 1. avta ni na voljo, se s tem zapeljemo do štacune ali froce do šole ali max po diagonali čez LJ 25km. Včasih stoji po 1 mesec, nato ga en vikend rabimo 10x po 5km. Olje, filtre, jermene, zavorno tekočino menjam sam, na nekje 3 leta. Servis stane dobesedno drobiž. Cestnina, osnovno zavarovanje, osnovna asistenca, to je pa to.
No, sedaj močno pušča klima sistem in očitno bo čas za iskanje novega šitboxa, ker popravljat se ne splača. Razen če se bom lotil sam, za čisti hobi. Orodje in znanje imam.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Magic1 ::
Samo novejšemu 8+ let staremu šitboxu bo tudi klima puščala. Če boš pa novejše vzel, bo pa šla vsa računica čez okno.
Samo zakaj sploh rabiš klimo na šitboxu?!?
Samo zakaj sploh rabiš klimo na šitboxu?!?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
kow ::
Kateri tehnološko napreden avto pa je tudi poceni in ekonomičen ?
Tehnolosko napreden je nevtralen izraz. To ne pomeni, da ima notri milijon senzorjev, velik zaslon in milijon featurjev. Glavni problem Dacia je, da ima presvoh motor, preslabo varnost ter doseg za trenutno ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
IL_DIAVOLO ::
Samo novejšemu 8+ let staremu šitboxu bo tudi klima puščala. Če boš pa novejše vzel, bo pa šla vsa računica čez okno.
Samo zakaj sploh rabiš klimo na šitboxu?!?
Zakaj sploh rabis avto, ki nima klime? Boljse da gres na kolo ali pes. No kidding.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
denabiker ::
Peljite se enkrat s to Dacio, jaz sem iz firbca v Joggerja se usedel, pa je toliko cenen avto, ful čudne vibracije vse trese, tudi če si na sovoznikovem sedežu se trese plastika na vratih, toliko vibracij povzroča motor, baje je hrupna in neznosna za vozit pri višjih hitrostih, potem pri enem je menjalnik odpovedal pri 20kkm, no da se prestavljat, če je pod stand gasom, na drugem že treba menjat diske pri 60kkm, ja na servisu so rekli, da je mehkejši material, ne vem no... Če bi bila stare cene 7-8k za novega ajd pol drugace pa ne bi. Kdo še ima čas in živce se servisi ukvarjat.
hojnikb ::
električna dačia razn s plastikami nebo mela nobega od nastetih problemv. Je pa jasno, da če si presedlal iz E klase na joggerja, da bo to totaln shitbox.
Govorit o varnosti je brezveze, k s pogovarjamo o shitboxih starih 15+ let. Čeprav dača ma zlo mal zvezdic, je strukturno se vedno bolj varna kot praktično karkol v tem segmentu izpred 15+ let. Ncap leta 2020 ali 2002 je precej drugače ocenjeval avte...
Kateri tehnološko napreden avto pa je tudi poceni in ekonomičen ?
Tehnolosko napreden je nevtralen izraz. To ne pomeni, da ima notri milijon senzorjev, velik zaslon in milijon featurjev. Glavni problem Dacia je, da ima presvoh motor, preslabo varnost ter doseg za trenutno ceno.
Govorit o varnosti je brezveze, k s pogovarjamo o shitboxih starih 15+ let. Čeprav dača ma zlo mal zvezdic, je strukturno se vedno bolj varna kot praktično karkol v tem segmentu izpred 15+ let. Ncap leta 2020 ali 2002 je precej drugače ocenjeval avte...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
HotBurek ::
Pa vključit moraš tudi to, kako ta avto opravlja osebno prezentacijo. Imidž je pomemben.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
HotBurek ::
Če se na situacijo pripelješ z primerno vzdrževanim Clio 1-ka, ter oblečen casual, vsi vejo, da si pravi mačo, v iskanju novih (poslovnih) priložnosti.
Če pa prideš z Dacio, pa noben ne bo zares želel sedeti s tabo za isto mizo. In tudi posle se potem težje sklepa.
Če pa prideš z Dacio, pa noben ne bo zares želel sedeti s tabo za isto mizo. In tudi posle se potem težje sklepa.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
tony1 ::
"Če se na situacijo pripelješ z primerno vzdrževanim Clio 1-ka, ter oblečen casual, vsi vejo, da si pravi mačo, v iskanju novih (poslovnih) priložnosti."
Umiram, ne, na vesti me boš imel.
Videli bodo hipsterja (ki je prereven za Teslo) ali pa neskončnega, nepoboljšljivega škrtuha.
Umiram, ne, na vesti me boš imel.
Videli bodo hipsterja (ki je prereven za Teslo) ali pa neskončnega, nepoboljšljivega škrtuha.
blink ::
Comandante je izjavil:
OP išče sekundarni avto za lokalne prevoze. Da bo nekdo lahko šel do Lidla, ko ne bo prvega avta doma, če bo že treba. To je 2-3kkm na leto, če. To je 180-270EUR za gorivo, kar ni nič. Avto bo večino časa stal, prav je, da ima vezanega minimalno denarja v njem. Denar lahko vmes investira in dobiva 8-10% donose, in je prav gotovo na boljšem, kot če ga vloži v avto, ki izgublja na vrednosti. Sploh zdaj je dobro držati gotovino na strani, ko se v roku 3-12 mesecev pričakuje korekcija na ameriški borzi.
Točno takole imamo mi. S šitboxom naredimo nekje 2-3k letno. Ni nobene računice, da bi šel nabavljat karkoli dražje ali električnega, ker grem tankat glih 5x letno.
Ne rabimo nobenega udobja, ker ta šitbox je namenjen točno temu - če 1. avta ni na voljo, se s tem zapeljemo do štacune ali froce do šole ali max po diagonali čez LJ 25km. Včasih stoji po 1 mesec, nato ga en vikend rabimo 10x po 5km. Olje, filtre, jermene, zavorno tekočino menjam sam, na nekje 3 leta. Servis stane dobesedno drobiž. Cestnina, osnovno zavarovanje, osnovna asistenca, to je pa to.
No, sedaj močno pušča klima sistem in očitno bo čas za iskanje novega šitboxa, ker popravljat se ne splača. Razen če se bom lotil sam, za čisti hobi. Orodje in znanje imam.
Klimo rabis zgolj v trimesecnem obdobju v letu, pa se takrat ni nujno vedno vrocina, naredis pa 2-3k km na leto. Jebes klimo, ce ti avto normalno deluje.
hojnikb ::
Če se na situacijo pripelješ z primerno vzdrževanim Clio 1-ka, ter oblečen casual, vsi vejo, da si pravi mačo, v iskanju novih (poslovnih) priložnosti.
Če pa prideš z Dacio, pa noben ne bo zares želel sedeti s tabo za isto mizo. In tudi posle se potem težje sklepa.
če gres sklepat posu, si od kolega, k je 3x preplačal nemsko premiijo, sposodis avto...
#brezpodpisa
Comandante ::
Če se na situacijo pripelješ z primerno vzdrževanim Clio 1-ka, ter oblečen casual, vsi vejo, da si pravi mačo, v iskanju novih (poslovnih) priložnosti.
Če pa prideš z Dacio, pa noben ne bo zares želel sedeti s tabo za isto mizo. In tudi posle se potem težje sklepa.
če gres sklepat posu, si od kolega, k je 3x preplačal nemsko premiijo, sposodis avto...
To so neke balkanske fore. Ko vidim 20 ali 25 letnika z avtom za 50k ali več, je to zame jasni pokazatelj katastrofalnih finančnih odločitev. No, razen če gre za premožno familijo, v tem primeru je to zgolj slaba vzgoja otrok.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ali malo rabljen avto - dolge razdalje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6151 (2129) | tony1 |
» | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20657 (14243) | BoredMarvin |
» | Nakup prvega vozila in predlogi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21456 (15134) | bambam20 |
» | Študent naj bo - mobilen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14569 (10912) | immortan |