Forum » Na cesti » Najcenejši in najbolj ekonomičen avto
Najcenejši in najbolj ekonomičen avto
energetik ::
Zame je obratno, jebeš avto, če nima klime. Grem raje na bicikl, če je nima. Jaz jo vklopim tudi če grem v Mercator 2km stran.Točno takole imamo mi. S šitboxom naredimo nekje 2-3k letno. Ni nobene računice, da bi šel nabavljat karkoli dražje ali električnega, ker grem tankat glih 5x letno.
Ne rabimo nobenega udobja, ker ta šitbox je namenjen točno temu - če 1. avta ni na voljo, se s tem zapeljemo do štacune ali froce do šole ali max po diagonali čez LJ 25km. Včasih stoji po 1 mesec, nato ga en vikend rabimo 10x po 5km. Olje, filtre, jermene, zavorno tekočino menjam sam, na nekje 3 leta. Servis stane dobesedno drobiž. Cestnina, osnovno zavarovanje, osnovna asistenca, to je pa to.
No, sedaj močno pušča klima sistem in očitno bo čas za iskanje novega šitboxa, ker popravljat se ne splača. Razen če se bom lotil sam, za čisti hobi. Orodje in znanje imam.
Klimo rabis zgolj v trimesecnem obdobju v letu, pa se takrat ni nujno vedno vrocina, naredis pa 2-3k km na leto. Jebes klimo, ce ti avto normalno deluje.
vires in numeris
nejc_nejc ::
Ali nimaš kar skoz vklopljene?
OP naj kupi avto, ta katerega ima možnost poceni servisa. S tem mislim delavnico in mehanika.
Nabijanje, pri tej marki so pa deli dragi in obratno je debilno. Seveda govorim o normalnih znamkah, ne maseratijih.....ipd
Na koncu so cisto vsi avtomobili za par 100€, če so približno normalno ohranjeni, ista pašta.
OP naj kupi avto, ta katerega ima možnost poceni servisa. S tem mislim delavnico in mehanika.
Nabijanje, pri tej marki so pa deli dragi in obratno je debilno. Seveda govorim o normalnih znamkah, ne maseratijih.....ipd
Na koncu so cisto vsi avtomobili za par 100€, če so približno normalno ohranjeni, ista pašta.
hojnikb ::
Klima je praktično must, če nič druga zarad kondenza na vetrobranu...
Če imaš avto v garancijo in brez rednih servisov, se sploh neboš ukvarjal, kje je najblizji fušar za šraufat.
OP naj kupi avto, ta katerega ima možnost poceni servisa. S tem mislim delavnico in mehanika.
Nabijanje, pri tej marki so pa deli dragi in obratno je debilno. Seveda govorim o normalnih znamkah, ne maseratijih.....ipd
Na koncu so cisto vsi avtomobili za par 100€, če so približno normalno ohranjeni, ista pašta.
Če imaš avto v garancijo in brez rednih servisov, se sploh neboš ukvarjal, kje je najblizji fušar za šraufat.
#brezpodpisa
tony1 ::
"Klima je praktično must, če nič druga zarad kondenza na vetrobranu..."
Klima ni nek poseben plus, ki bi ga podobno nujno rabil kot jo rabiš poleti, ker je ventilacija brez klime mnogo bolj "prehodna" in še lažje odvlažuješ šipo s tako ventilacijo, ker ima več pretoka zraka.
Je pa res, da rabiš pečko, ki dela, ni zabita in nima sfukanih ventilov. Dokler pa avto ni segret, odvlažuješ z mrzlim zrakom.
Klima ni nek poseben plus, ki bi ga podobno nujno rabil kot jo rabiš poleti, ker je ventilacija brez klime mnogo bolj "prehodna" in še lažje odvlažuješ šipo s tako ventilacijo, ker ima več pretoka zraka.
Je pa res, da rabiš pečko, ki dela, ni zabita in nima sfukanih ventilov. Dokler pa avto ni segret, odvlažuješ z mrzlim zrakom.
nejc_nejc ::
Hojnik
Ja in za drobiš, dobiš avto z garancijo, haloo.
Ja in za drobiš, dobiš avto z garancijo, haloo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Uporabnik ::
dača spring, by far...
Kakšna utemeljitev bi bila dobrodošla. Do sedaj kar sem bral se folk poslužuje starejših manjših avtomobilov, kateri so poceni za kupiti, malo porabijo in dele dobiš kjerkoli.
Osnovno zavarovanje pri WIZ z PR1 je ca 85€.
Registracije ni, imaš samo manipulativne stroške 13€ (to je za vse EVje)
Letnih servisov ni, ker ni olja in filtrov.
Gume so reda 50€ dalje za nek midrange
2-3 lete stari se pa dobijo že za pod 9k€ v tujini + 3k€ subvencije.
Poraba na najdražji tarifi bo pa pod 3€, ponoč na nizki pa še dost manj.
A imaš kakšno povezavo kjer se dobi to subvencijo?
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything
Netrunner ::
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
V bistvu nimam 100% scenarija za kaj bi tak avtomobil potreboval vendar v kratkem bo po vsej verjetnosti prišla potreba po še enem dodatnem avtomobilu. Kot lokalno vožnjo mislim za poti ranga cca 10km od doma. Ali se bom vozil do želežniške postaje oddaljene 3km in nato v sližno ali se bom zapeljlal tistih 15km do službe po navadni cesti še nevem...
Kakorkoli, nisem še tak odaleč da bi kupoval ampak samo malo zbiram informacija v kateri smeri naj gledam. V preteklosti, ko smo imeli dva avtomobila sem kot drugi avto imel ford fiesto in enkrat pa mazdo 2. Planiram nekaj podobnega vendar sem pa tja vidim kakšne male električarje ipd... pa sem rekel da se moram malo pozanimati za alternative. Včasih vem, da se je splačalo imeti avto na plin, danes pa nimam pojma kaj vzeti da bi bilo ekonomično. Luksuza ne potrebujem, važno je da je zanesljivo in ugodno peljem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
hojnikb ::
"Klima je praktično must, če nič druga zarad kondenza na vetrobranu..."
Klima ni nek poseben plus, ki bi ga podobno nujno rabil kot jo rabiš poleti, ker je ventilacija brez klime mnogo bolj "prehodna" in še lažje odvlažuješ šipo s tako ventilacijo, ker ima več pretoka zraka.
Je pa res, da rabiš pečko, ki dela, ni zabita in nima sfukanih ventilov. Dokler pa avto ni segret, odvlažuješ z mrzlim zrakom.
Izklop kdaj klimo na kaksnem starejsem avtu in poročaj kako hitro se kondenz dol pobere brez in z klimo..
Js na svojem shitboxu sploh nebi vedu, da klima ne dela, dokler ni prsl obdobje večje vlage...
dača spring, by far...
Kakšna utemeljitev bi bila dobrodošla. Do sedaj kar sem bral se folk poslužuje starejših manjših avtomobilov, kateri so poceni za kupiti, malo porabijo in dele dobiš kjerkoli.
Osnovno zavarovanje pri WIZ z PR1 je ca 85€.
Registracije ni, imaš samo manipulativne stroške 13€ (to je za vse EVje)
Letnih servisov ni, ker ni olja in filtrov.
Gume so reda 50€ dalje za nek midrange
2-3 lete stari se pa dobijo že za pod 9k€ v tujini + 3k€ subvencije.
Poraba na najdražji tarifi bo pa pod 3€, ponoč na nizki pa še dost manj.
A imaš kakšno povezavo kjer se dobi to subvencijo?
https://borzen.si/sl-si/podpore-za-mobi...
Govorim kot sekundarni avtomobil za lokalne prevoze za vsaj 2 osebi in nekaj maleg prtljage.
V bistvu nimam 100% scenarija za kaj bi tak avtomobil potreboval vendar v kratkem bo po vsej verjetnosti prišla potreba po še enem dodatnem avtomobilu. Kot lokalno vožnjo mislim za poti ranga cca 10km od doma. Ali se bom vozil do želežniške postaje oddaljene 3km in nato v sližno ali se bom zapeljlal tistih 15km do službe po navadni cesti še nevem...
Kakorkoli, nisem še tak odaleč da bi kupoval ampak samo malo zbiram informacija v kateri smeri naj gledam. V preteklosti, ko smo imeli dva avtomobila sem kot drugi avto imel ford fiesto in enkrat pa mazdo 2. Planiram nekaj podobnega vendar sem pa tja vidim kakšne male električarje ipd... pa sem rekel da se moram malo pozanimati za alternative. Včasih vem, da se je splačalo imeti avto na plin, danes pa nimam pojma kaj vzeti da bi bilo ekonomično. Luksuza ne potrebujem, važno je da je zanesljivo in ugodno peljem.
Kot si verjetno ze ugotovil v tem threadu, je ekonomika odvisna od prevozenih kilometrov.
Če vozis zelo mal (beri manj k 5000km/leto) se ti verjetno bolj splača kaksn shitbox za 500-1000€. Tle bo sicer začetni vlozek manjsi, bodo pa operativni stroski bistveno večji.
Če imas pa več kilometrov oz. nasploh kupujes avto za mal več k jurja, se pa ze splača gledat EVje. Ker tudi če bo drazji, se bo plačal skozi cenejse operativne stroske (glej vzorčn izračun zgoraj).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Grapher ::
Sem spremljal temo in so dobre informacije. Glede subvencije je nekje v pogojih zapisan pomemben podatek da mora biti prva registracija vozila, če je rabljen, po 1.11.2021. Pa še glede Dacia Spring, kaj so ljudje ali avto faliran, da so vsi karambolirani avtomobili (na autoscout) poškodovani na sprednji desni strani?
Alexius Heristalski ::
Nova Dacia Spring iz Belgije bi bila zanimiva, vendar bodo dobave šele čez pol leta. Kdo ve, če bodo subvencije še na voljo. Osnovni model za 10600 EUR je sicer brez klime, tako da je potrebno vzeti srednjo opremo (12300), če želite hitro polnjenje, pa morate vzeti motor 65KM (13300) in še doplačati 500 EUR. Se pravi 13800 vse skupaj.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
hojnikb ::
kaj bo čez pol leta nihče ne ve. Nenazadnje če pride T.03 k nam za 18k€, bo to bistveno bolsa skatla kot katerkol spring. In to je cena pred subvencijo.
Tista dača za 10k€ se je izkazala kot z ze vsteto 5k€ subvencijo. Tko da basically redna cena.
Tista dača za 10k€ se je izkazala kot z ze vsteto 5k€ subvencijo. Tko da basically redna cena.
#brezpodpisa
Alexius Heristalski ::
Ne vem, katero subvencijo 5k misliš. 10600 je končna cena z belgijskim DDV (21%) in vključenim popustom Eco Smart, ki znaša 6400 za osnovno opremo in 5700 EUR za srednjo in višjo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
tony1 ::
"Izklop kdaj klimo na kaksnem starejsem avtu in poročaj kako hitro se kondenz dol pobere brez in z klimo..
Js na svojem shitboxu sploh nebi vedu, da klima ne dela, dokler ni prsl obdobje večje vlage..."
V bistvu si povedal, da nisi veliko prevozil v avtih brez klime.
Ja, ob izklopu klime bo šlo res na slabše - zato, ker je na evaporatorju klime nabrana vlaga. Avto brez klime pa evaporatorja nima, in nima teh težav.
Saj drži, da je tudi pozimi bolj komot s klimo, ampak klime se ni nikoli kupovalo zaradi zime. Poleti jo stokrat bolj rabiš.
Js na svojem shitboxu sploh nebi vedu, da klima ne dela, dokler ni prsl obdobje večje vlage..."
V bistvu si povedal, da nisi veliko prevozil v avtih brez klime.
Ja, ob izklopu klime bo šlo res na slabše - zato, ker je na evaporatorju klime nabrana vlaga. Avto brez klime pa evaporatorja nima, in nima teh težav.
Saj drži, da je tudi pozimi bolj komot s klimo, ampak klime se ni nikoli kupovalo zaradi zime. Poleti jo stokrat bolj rabiš.
hojnikb ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Ne vem, katero subvencijo 5k misliš. 10600 je končna cena z belgijskim DDV (21%) in vključenim popustom Eco Smart, ki znaša 6400 za osnovno opremo in 5700 EUR za srednjo in višjo.
ta eco bonus je belgijska subvencija, ne kak fajn popust od dacije.. Sj podobn hec je tudi v romuniji..
sj pri nas dobis star model (k ma več opreme k ta za 10kEUR) tudi za okol 11kEUR po odbiti subvenciji
"Izklop kdaj klimo na kaksnem starejsem avtu in poročaj kako hitro se kondenz dol pobere brez in z klimo..
Js na svojem shitboxu sploh nebi vedu, da klima ne dela, dokler ni prsl obdobje večje vlage..."
V bistvu si povedal, da nisi veliko prevozil v avtih brez klime.
Ja, ob izklopu klime bo šlo res na slabše - zato, ker je na evaporatorju klime nabrana vlaga. Avto brez klime pa evaporatorja nima, in nima teh težav.
Saj drži, da je tudi pozimi bolj komot s klimo, ampak klime se ni nikoli kupovalo zaradi zime. Poleti jo stokrat bolj rabiš.
prvenstven namen klime (ne sicer v avtomobilih) je od začetka bil ravno znizevanje vlage, hlajenje je blo postranskega pomena.
In ja, če si kdaj mel shitbox brez klime, ki ni prfektno dihtal... je to bil kr fun time spravit vlago iz sip. Pri klimi gre vlaga prakticno takoj dol iz sip.
Tko da ja, klima je must. Tudi če kupujes skatlo za 500EUR.
V bistvu si povedal, da nisi veliko prevozil v avtih brez klime. ;)
V resnic sem. Tako s takimi k jih niso mel sploh kot takimi k ni delala. In to je safer tako pr 35C (k je zdej ratu ze skor standard polet) kot pozim.
V časih, k ma basically vsak avto, k je vredn bit na cesti, klimo, razmisljat al bi kupo avto s klimo ali ne, brezvezno početje. Razn če si next level mazohist. No sj če vozis springa, si ze nekje na tej poti, ampak je vsaj upside zelo nizek tco.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
Jao, mnogo slabše je biti pozimi v avtu, ki ima nedelujočo klimo kot v avtu ki je nima. Sem razložil, zakaj.
Zgodovinski razlogi, kaj pomeni air condition na primeru avtov niso pomembni.
Avto, ki ne dihta, pa ni za kupit, tudi kot šitbox ne. Se pa strinjam, če se bo šitbox vozil polet, tudi ni za kupit. Bemu mast, da je še bicikl boljši. Nismo leta 1999, vsak avto mora imeti klimo.
Zgodovinski razlogi, kaj pomeni air condition na primeru avtov niso pomembni.
Avto, ki ne dihta, pa ni za kupit, tudi kot šitbox ne. Se pa strinjam, če se bo šitbox vozil polet, tudi ni za kupit. Bemu mast, da je še bicikl boljši. Nismo leta 1999, vsak avto mora imeti klimo.
hojnikb ::
vecina 20+ let starih shitboxov bo mela taksn ali drugacn problem z dihtanjem. Guma in materiali se starajo..
#brezpodpisa
nejc_nejc ::
Hojnik
Moram...jbg, samo računaš in računaš...
Spominjaš me na čase par_nepar v Jugi ter količino prihranjenega goriva na nivoju cele Juge, ki ga je (Bobovnik ali Čuček) v Dnevniku kazal v zaprti epruveti za reklamno dišavo.
Pustimo zakaj par nepar....
Moram...jbg, samo računaš in računaš...
Spominjaš me na čase par_nepar v Jugi ter količino prihranjenega goriva na nivoju cele Juge, ki ga je (Bobovnik ali Čuček) v Dnevniku kazal v zaprti epruveti za reklamno dišavo.
Pustimo zakaj par nepar....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20719 (14305) | BoredMarvin |
» | Študent naj bo - mobilen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14623 (10966) | immortan |
» | Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17668 (14025) | hojnikb |