Forum » Na cesti » Kupujem Teslo model 3
Kupujem Teslo model 3
2dark ::
Ja a ni tako da so pri Teslah baterije že po 100.000 km zanič?
Ne vem kje si ti slišal to neumnost. TEsla je edini proizvajalec, pir katerem so baterije dejansko zanesljive in tako s prvo baterijo prevoziš lahko 500.000 km.
Ne pravim, da se bo vmes pokvarila, ampak največja verjetnost, da bo baterja delala bp.
Če gledam v mojem primeru, ko prevozim letno nekje 10.000 km, to pomeni , da v 20 letih ne bi spravil skupaj 200.000 km.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Magic1 ::
Sam kaj ima smisel 40k€+ avto za 10kkm letno? To je za jurja bencina. Samo kasko za Teslo te toliko dodatno več stane.
Magic
Bicii ::
Sam kaj ima smisel 40k€+ avto za 10kkm letno? To je za jurja bencina. Samo kasko za Teslo te toliko dodatno več stane.
Ker ti je avto všeč?
Po tem istem kriteriju lahko sodimo tudi običajne avte. Zakaj ima sosed Tiguana za 40k, če pa gre z njim v nedeljo k maši pa 2x na let na dopust.
feryz ::
Ok, ampak tukaj je govora o tesli, ne o avtu, ki bi bil komurkoli všeč.
Še vsak, s katerim sem se pogovarjal in si ga lasti, pravi da nikoli več tesle.
Pravzaprav so že spizdili z nje, če so imeli možnost.
Ampak glede na prodajno politiko in dejstvo da so novi cenejši od rabljenih, zaradi spuščanj cen, se je tega hudiča težko rešiti brez velike izgube.
Še vsak, s katerim sem se pogovarjal in si ga lasti, pravi da nikoli več tesle.
Pravzaprav so že spizdili z nje, če so imeli možnost.
Ampak glede na prodajno politiko in dejstvo da so novi cenejši od rabljenih, zaradi spuščanj cen, se je tega hudiča težko rešiti brez velike izgube.
Bicii ::
a so te kastriral, da boš električni avto kupu?
Jaz ga (še) ne bom kupil. In ko ga bom kupil bo to tak ki bo imel vsaj del gumbov fizičnih in normalno notranjost.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: d4vid ()
Bicii ::
Ok, ampak tukaj je govora o tesli, ne o avtu, ki bi bil komurkoli všeč.
Še vsak, s katerim sem se pogovarjal in si ga lasti, pravi da nikoli več tesle.
Pravzaprav so že spizdili z nje, če so imeli možnost.
Ampak glede na prodajno politiko in dejstvo da so novi cenejši od rabljenih, zaradi spuščanj cen, se je tega hudiča težko rešiti brez velike izgube.
Jaz poznam kar nekaj folka, ki jim je tesla všeč. Ne sam všeč celo VAU jim je. Sicer ne vem zakaj ampak tko je.
a_borlak ::
Tesle imajo med 3-10% degradacije baterije na 100.000km, odvisno od polnenja, največ prvo in drugo leto, potem pada počasneje. Podobno je tudi pri drugih, danes praktično nimaš več avta s spodobnim hlajenjem baterije. Se pravi z veliko smole si pri 200.000km pri 20% degradaciji, v resnici nekje okoli 5-10%. Poleg tega treba upoštevat, da tu notri ni zajet buffer, ki ga imajo praktično vsi in z njim korigirajo kapaciteto. In še to, servis baterije pri Tesli je okoli tisočaka, največ je dela z demontažo in montažo nazaj, lociranje okvarjene celice gre hitro, nato še, da jo zamenjajo in tojeto. Takih servisov še ni veliko, bodo pa hitro vzniknili, EV Clinic se utaplja v delu. Sicer predvsem s PHEVi, a vseeno imajo dela čez glavo. Skratka, tudi tu gre lahko kaj narobe, tako kot pri vseh avtih, se pa da izven garancije priti skozi bistveno ceneje, tako kot pri zafirah in štirih krogcih.
pegasus ::
c3p0 ::
Pri 12k€ za en odbijač bi krepko razmislil. Četudi bi vse ostalo štimalo, kar pa ne. Pa da jo težko prodaš po normalni ceni.
2dark ::
Sam kaj ima smisel 40k€+ avto za 10kkm letno? To je za jurja bencina. Samo kasko za Teslo te toliko dodatno več stane.
S tem se strinjam. Samo v primeru. če bi si lastil teslo model 3 lR, bi se več vozil, ker je polnjenje poceni. Sam imam možnost zastonj polnjenja 24 ur.
Ok, ampak tukaj je govora o tesli, ne o avtu, ki bi bil komurkoli všeč.
Še vsak, s katerim sem se pogovarjal in si ga lasti, pravi da nikoli več tesle.
Pravzaprav so že spizdili z nje, če so imeli možnost.
Ne vem s kom se ti pogovarjaš. Jaz sem na Fb-ju v slovenski skupini el. vozila in še vsak je napisal, da je s Teslo zadovoljen.
Meni je tesla model 3 LR všeč. Lanskoletni prenovljen model ime brez problema povprečno porabo 14 kWh , kar znese 535 km z enim polnjenjem.
Ok, ampak tukaj je govora o tesli, ne o avtu, ki bi bil komurkoli všeč.
Še vsak, s katerim sem se pogovarjal in si ga lasti, pravi da nikoli več tesle.
Pravzaprav so že spizdili z nje, če so imeli možnost.
Ampak glede na prodajno politiko in dejstvo da so novi cenejši od rabljenih, zaradi spuščanj cen, se je tega hudiča težko rešiti brez velike izgube.
Jaz poznam kar nekaj folka, ki jim je tesla všeč. Ne sam všeč celo VAU jim je. Sicer ne vem zakaj ampak tko je.
Tudi zaradi enostvanega polnjenja na teslinih polnilnicah, ker je polnjenje vezano na tvoj up. račun in ti potem jemlje z računa. Ne rabiš nobenih aplikacij, pa nikamor klicat. Samo pripelješ se, vklopiš, napolniš in se pelješ.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
a_borlak ::
Za razliko od feryza si recimo ne morem privoščiti zafire z avtomatskim menjalnikom, si pa lahko avto za 7k, ki je letnik 2020, ima avtomatski menjalnik, gretje sedežev, gretje volana in pozimi ima doseg 250km, čeprav dnevno rabim 10km. Zakaj? Ne zato, ker se mi splača, ampak ker mi je udobneje. Lahko bi kupil Cliota za 1000€, pa se mi ne da prestavljat, nima gretja sedežev, itd. Za letno cca 10kkm se zaenkrat super obnese in to je to, kar pričakujem od avta. Ampak vsak ima svoje zahteve in svoj limit.
delavec44 ::
Cveto ::
Jaz imam letnik 2023 Model Long Range RWD. Avto sem kupil julija 2023, do sedaj prevozil 55.000km (ja, veliko , delam dnevno od 100-200km).
Degradacije baterije v dobrem letu in pri teh 55k prevoženih je 2,7% (pri nakupu je kazalo domet 550km, sedaj 535km). Lifetime poraba je 16kWh na 100km, s tem da avto vozim 90% po avtocestah in da ga dobro žgem (po Nemčiji tudi skoraj 240kmh). Z neko zmerno vožnjo se da vozit z porabo 10-12. Realen doseg je od 350-450 km po avtocesti (od doma sem z polnim avto prišel recimo do Bergama, šlo bi tudi do Milana.
Zavarovanje pride v 1 premijskem razredu in z raznimi popusti pri Triglavu cca 1600eur. Cestnina se ne plača, serivsov ni, tako da me pride zadeva tam nekje kot prešnji avto, ki je bil vreden enako (Ford S-max).
Popravljat ni bilo treba še nič, sem pa gledal da so blatniki in podobno zelo poceni. Baterije popravlja EV Clinic iz Zagreba, za par jurjev se jo da obniviti.
Avto ima veliko opreme in je fenomenalen za vozi. Ima dobro ozvočenje in celoten infotainment dela vrhnusko.
Slabe strani? Avto je nizek, steklena streha poleti precej ogreva kabino, sedeži so sicer udobni, a umetno usnje ni najbolj prijetno, zvočna izolacija kabine ni najboljša.
Če potegnem črto, mi ni žal. Kako bo pa čez nekaj let bomo pa videli. Na ICE bom šel težko nazaj, morda na kakega Id.7.
Degradacije baterije v dobrem letu in pri teh 55k prevoženih je 2,7% (pri nakupu je kazalo domet 550km, sedaj 535km). Lifetime poraba je 16kWh na 100km, s tem da avto vozim 90% po avtocestah in da ga dobro žgem (po Nemčiji tudi skoraj 240kmh). Z neko zmerno vožnjo se da vozit z porabo 10-12. Realen doseg je od 350-450 km po avtocesti (od doma sem z polnim avto prišel recimo do Bergama, šlo bi tudi do Milana.
Zavarovanje pride v 1 premijskem razredu in z raznimi popusti pri Triglavu cca 1600eur. Cestnina se ne plača, serivsov ni, tako da me pride zadeva tam nekje kot prešnji avto, ki je bil vreden enako (Ford S-max).
Popravljat ni bilo treba še nič, sem pa gledal da so blatniki in podobno zelo poceni. Baterije popravlja EV Clinic iz Zagreba, za par jurjev se jo da obniviti.
Avto ima veliko opreme in je fenomenalen za vozi. Ima dobro ozvočenje in celoten infotainment dela vrhnusko.
Slabe strani? Avto je nizek, steklena streha poleti precej ogreva kabino, sedeži so sicer udobni, a umetno usnje ni najbolj prijetno, zvočna izolacija kabine ni najboljša.
Če potegnem črto, mi ni žal. Kako bo pa čez nekaj let bomo pa videli. Na ICE bom šel težko nazaj, morda na kakega Id.7.
delavec44 ::
Kaj ne bi pri tako novem avtu degradirane celice baterije morale še zamenjevati rezervne in avto še vedno kazati 100%. Ali si narobe predstavljam kako to deluje?
Sparkxl ::
Tudi zaradi enostvanega polnjenja na teslinih polnilnicah, ker je polnjenje vezano na tvoj up. račun in ti potem jemlje z računa. Ne rabiš nobenih aplikacij, pa nikamor klicat. Samo pripelješ se, vklopiš, napolniš in se pelješ.
Pa to se sliši sanjsko! Čakaj, koliko jih je že v slo? 2?
Torej če nisem iz lj in mb, moram prevozit par 10 ali 100km da izkusim ta luxus?
Utk ::
Kaj ne bi pri tako novem avtu degradirane celice baterije morale še zamenjevati rezervne in avto še vedno kazati 100%. Ali si narobe predstavljam kako to deluje?
Ne gre tako. Nobene rezerve ni v takem smislu. Celica se bi lahko polnila na 4,3 volta, pa se namesto tega polne na 4,15. Na primer. Tu je rezerva. Ko baterija degradira, se še zmeraj polne na 4,15. Isto je na spodnji strani, se pač ne prazni do 3,5, ampak samo do 3,6. Na primer, točnih številk se ne spomnem na pamet.
Ker je tu malo rezerve baterija počasneje degradira, ni pa glih tako, da se izgubljene 3 kwh nadomestijo iz rezerve.
a_borlak ::
Magic1 ::
Kaj ne bi pri tako novem avtu degradirane celice baterije morale še zamenjevati rezervne in avto še vedno kazati 100%. Ali si narobe predstavljam kako to deluje?
Ne gre tako. Nobene rezerve ni v takem smislu. Celica se bi lahko polnila na 4,3 volta, pa se namesto tega polne na 4,15. Na primer. Tu je rezerva. Ko baterija degradira, se še zmeraj polne na 4,15. Isto je na spodnji strani, se pač ne prazni do 3,5, ampak samo do 3,6. Na primer, točnih številk se ne spomnem na pamet.
Ker je tu malo rezerve baterija počasneje degradira, ni pa glih tako, da se izgubljene 3 kwh nadomestijo iz rezerve.
To je vse stvar interpretacije proizvajalca. Kaj je 100% je odvisno od tega, koliko hočejo iztisnit iz baterije. Tesla bi lahko komot dvignila kapaciteto dodatnih 20% s dviganjem napetosti, vendar je to trade off na račun življenske dobe. Drugače lahko tudi sam uporabnik dodatno skrbi za baterijo, tako da ne polni nad 80%, ali izprazni pod 20%. Seveda bi lahko tudi "poguljofali" in s degredacijo dvigovali napetosti, vendar bi bil to začaran krog vedno hitrejše degredacije. Tako bi verjetno fasali kakšno skupinsko tožbo, ker bi baterija bila 100% ene 5 let, nato pa začela zelo hitro padat in bi bil po 10 letih namesto na 75%, pod 50% (primer za neke zmerne kilometre).
Magic
paradajzos ::
Tudi zaradi enostvanega polnjenja na teslinih polnilnicah, ker je polnjenje vezano na tvoj up. račun in ti potem jemlje z računa. Ne rabiš nobenih aplikacij, pa nikamor klicat. Samo pripelješ se, vklopiš, napolniš in se pelješ.
Pa to se sliši sanjsko! Čakaj, koliko jih je že v slo? 2?
Torej če nisem iz lj in mb, moram prevozit par 10 ali 100km da izkusim ta luxus?
Zakaj bi ti polnil v Sloveniji na SC, če ti je vse v “akcijskem radiju”? Od kje vlečete te neumnosti?
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
EU FIRST!
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
EU FIRST!
Apple ::
Tudi zaradi enostvanega polnjenja na teslinih polnilnicah, ker je polnjenje vezano na tvoj up. račun in ti potem jemlje z računa. Ne rabiš nobenih aplikacij, pa nikamor klicat. Samo pripelješ se, vklopiš, napolniš in se pelješ.
Pa to se sliši sanjsko! Čakaj, koliko jih je že v slo? 2?
Torej če nisem iz lj in mb, moram prevozit par 10 ali 100km da izkusim ta luxus?
8 lokacij v SLO: link
Polnis doma… na javnih polnilnicah je za daljse poti…
LP, Apple
2dark ::
Pa to se sliši sanjsko! Čakaj, koliko jih je že v slo? 2?
Teslinih polnilnic? Sej maš tudi Ionity hitre polnilnice.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
red_baron ::
V glavnem uživaj v vožnji kar boš sigurno
Sam imamm pol leta ID3. Naredil sem 13.000 km.
Najdaljša tura je bila do Stutgarta.
Sam več ne grem na ice vozila.
Imam pa doma "tankštele" +sončno, ki sem jo planiral tako, da imam viške ki jih pretočim v avto, kak megavat pa šenkam elektru, da si malo omilijo izgube :)
Sam imamm pol leta ID3. Naredil sem 13.000 km.
Najdaljša tura je bila do Stutgarta.
Sam več ne grem na ice vozila.
Imam pa doma "tankštele" +sončno, ki sem jo planiral tako, da imam viške ki jih pretočim v avto, kak megavat pa šenkam elektru, da si malo omilijo izgube :)
denabiker ::
Dragi so ti avti tule pri nas, v ZDA so skoraj vsi kolegi/ce nabavili Tesle tudi kot dodaten avto, pa se spomnim, da so trojke prišle tam okrog 25.000 USD z odbitkom federal + state tax, pa še z dostavo... dostave so tam bile okrog dobrega jurja, če se prav spomnim...En kolega je kupil punci za njen rojstni dan eno Teslo, dobro saj ima tudi lepo plačo, tiste dve plače pa kupi nov avto:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
denabiker ::
Tam preko noben ne kupi karkoli na cash.
ne vem točnih podatkov za tam, ampak ti lahko povem za nas, ko sem spraševal kolega, kateri ima avto hišo, pa sem ga vprašal koliko A8 si prodal na keš, pa je rekel do sedaj samo dve na keš, ostalo vse financiranje leasing ali kredit. Glih pred ene pol leta je sodelavec kupoval za hčero avto, pa je rekel, da bi dal kar keš 48K, ker ga je imel zraven, pa so ga gledali kot fukjenega, keš tak niso hoteli vzeti, je potem nakazal na TRR, pa še menda neko preverjanje je bilo ali s strani FURS-a, ne vem točno, vem da je imel neko štalo....leasing/kredit je pri nas normalno to hočem povedati...
Apple ::
Preverjanje zaradi poročanja uradu za preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma...
LP, Apple
Ahim ::
V glavnem uživaj v vožnji kar boš sigurno
Sam imamm pol leta ID3. Naredil sem 13.000 km.
Najdaljša tura je bila do Stutgarta.
Sam več ne grem na ice vozila.
Imam pa doma "tankštele" +sončno, ki sem jo planiral tako, da imam viške ki jih pretočim v avto, kak megavat pa šenkam elektru, da si malo omilijo izgube :)
Megavat a? In ti si planiral soncno elektrarno ...
feryz ::
Kaj bi rad povedal?
Moj tastari ima trenutno 7 MWh viška. Malo bo sicer padlo, ampak kakih 5-6 MWh bo ostalo za golobnjak.
Ima se može se.
Moj tastari ima trenutno 7 MWh viška. Malo bo sicer padlo, ampak kakih 5-6 MWh bo ostalo za golobnjak.
Ima se može se.
DamijanD ::
Samo to, da je rekel po ljudsko megavat in izpustil "uro" in eni picajzlasti se takoj obregnejo ob to...
Bicii ::
In koliko porabi taka Tesla na 100?
Recimo za neko vožnjo na šiht, nekaj ac in nekaj mestne gužve?
Pa koliko se pozna sedaj ko je malo hladneje?
Recimo za neko vožnjo na šiht, nekaj ac in nekaj mestne gužve?
Pa koliko se pozna sedaj ko je malo hladneje?
Grimnir3 ::
Včeraj in danes, vožnja do pisarne.
10% rrgionalke, 70% AC, 20% mestne gužve.
Temperatura kabine 22C. Vklopilo se je tudi ogrevanje sedeža in volana.
Tempomat na AC je bil na 140, vožnja pa potem kolikor je dopuščal promet, nekje od 100 naprej.
10% rrgionalke, 70% AC, 20% mestne gužve.
Temperatura kabine 22C. Vklopilo se je tudi ogrevanje sedeža in volana.
Tempomat na AC je bil na 140, vožnja pa potem kolikor je dopuščal promet, nekje od 100 naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
red_baron ::
V glavnem uživaj v vožnji kar boš sigurno
Sam imamm pol leta ID3. Naredil sem 13.000 km.
Najdaljša tura je bila do Stutgarta.
Sam več ne grem na ice vozila.
Imam pa doma "tankštele" +sončno, ki sem jo planiral tako, da imam viške ki jih pretočim v avto, kak megavat pa šenkam elektru, da si malo omilijo izgube :)
Megavat a? In ti si planiral soncno elektrarno ...
Seveda, ker je na začetku lažje dati več kot pa potem naknadno nekaj solarnih panelov.
Pa tudi razmišlaticje potrebmo v naprej. Glede na vročino poleti imam torej še "v dobrem" za eno klimo...
Tole je pa res varčno. Sepravi 400km je povsem realnih s teslo.
Jaz imam trenutno na 9000 km 13.8 kW povprečne porabe z ID3
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: red_baron ()
Grimnir3 ::
Gre pa za teslo Y. Model 3 bi imel še nižjo porabo, ker ima manjšo maso in manjši zračni upor.
Ja kar uredu je. 400 km narediš z lahkoto.
ID.3 je precej manjši avto kot Y in ID.3 nima AWD.
Sploh pa je važno kje je glavnina kilometrov AC, regionalka, mesto.
In kako hitro voziš po AC.
Tole je pa res varčno. Sepravi 400km je povsem realnih s teslo.
Ja kar uredu je. 400 km narediš z lahkoto.
Jaz imam trenutno na 9000 km 13.8 kW povprečne porabe z ID3
ID.3 je precej manjši avto kot Y in ID.3 nima AWD.
Sploh pa je važno kje je glavnina kilometrov AC, regionalka, mesto.
In kako hitro voziš po AC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
denabiker ::
in za enega povprečnega uporabnika vrh glave, recimo da je pri nas podobno, da naredi povprečni voznik 35km/dan kot v eni državi, pa sedaj ne vem kateri, saj sem na pol oddaje prešaltal radio....pustimo sedaj izjeme, ko se skos kurčijo, da je EV za qrac, ker rabijo nujno nor doseg, ker ima danes sestanek v Stuttgartu, jutri mora nazaj v LJ, pojutrišnjem Hannover itd.
Grimnir3 ::
Da. Za 95% uporabnikov zadošča za 95% njihovih primerov uporabe.
Vedno pa vsi jamrajo kako gredo zjutraj na Dunaj, popoldan pa v Dubrovnik in da brez tega ne gre.
Vedno pa vsi jamrajo kako gredo zjutraj na Dunaj, popoldan pa v Dubrovnik in da brez tega ne gre.
KobayashiM ::
Zaljubljenci v EV nočete razumeti, da se ostali nočemo ukvarjati s težavami glede dosega niti 3 krat na leto če imamo samo tri take poti. Za drugi avto je EV, pod pogojem, da imaš možnost polniti doma no-brainer, za prvi pa zame pač ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KobayashiM ()
Magic1 ::
Da. Za 95% uporabnikov zadošča za 95% njihovih primerov uporabe.
Vedno pa vsi jamrajo kako gredo zjutraj na Dunaj, popoldan pa v Dubrovnik in da brez tega ne gre.
95% blokovskega folka nima lastnega parkinga v Sloveniji...
Magic
mikhaair ::
Ampak če je šla tesla na kamera only, potem novejši modeli nimajo več senzorjev v odbijačih (ali imajo tudi tam kamero?), ter popravila ne bi smela biti več nesramno draga.
Utk ::
KobayashiM je izjavil:
Zaljubljenci v EV nočete razumeti, da se ostali nočemo ukvarjati s težavami glede dosega niti 3 krat na leto če imamo samo tri take poti. Za drugi avto je EV, pod pogojem, da imaš možnost polniti doma no-brainer, za prvi pa zame pač ne.
Zate, ki serješ denar in si lahko privoščiš katerikoli avto s 300 konji in njegovo 10 litrsko porabo, zate EV najbrž res ni.
Ostali, ki se lahko z nekim id3/4/7 vozijo skoraj zastonj, avto je pa zabaven, bojo pa pač 3x na leto malo potrpeli.
KobayashiM ::
Ne serjem denar, si ga ornk zaslužim, mi ni nič podarjeno. Zato pa da moram na dopustu "malo potrpeti" za minoren prihranek... Ne, hvala.
KobayashiM ::
Aja, pa še to, ne poznam nobenega, ki bi potreboval, izkoristil, užival s 300km v normalnem prometu na prepolnih evropskih cestah in mu ne bi 200km povsem in še preko glave zadostovalo. Tako da tale da ima Tesla 300 ali 500km se me res popolnoma nič ne dotakne.
Grimnir3 ::
KobayashiM je izjavil:
Ne serjem denar, si ga ornk zaslužim, mi ni nič podarjeno. Zato pa da moram na dopustu "malo potrpeti" za minoren prihranek... Ne, hvala.
To da s klikom na telefon ohladim ali ogrejem avto na željeno temperaturo je vredno mnogo več kot domnevna sitnost s polnjenjem.
Domnevna sitnost zato ker itak polnim doma in mi je trivilano vsakih nekaj dni vštekat kabel v avto. Pravzaprav je to lažje kot se odpeljat na pumpo.
Z dizlom sem bil vsake 2 tedna na pumpi, z EV-jem nisel bil niti 10x na polnilnici v enem letu.
KobayashiM je izjavil:
Aja, pa še to, ne poznam nobenega, ki bi potreboval, izkoristil, užival s 300km v normalnem prometu na prepolnih evropskih cestah in mu ne bi 200km povsem in še preko glave zadostovalo. Tako da tale da ima Tesla 300 ali 500km se me res popolnoma nič ne dotakne.
To se popolnoma strinjam.
Ampak glede na to da folk kupuje hot hatch karjole s 300KM je očitno moč motorja nekaterim zelo pomebna pa čeprav tega potem nikoli zares ne izkoristijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
KobayashiM ::
S klikom na daljinca sem sam sicer segrel avto 20 let nazaj. Verjamem da ga pa ob stekleni strehi moraš vedno ohladiti. Ja, sam sem napisal za drugi avto, ki ga vedno polniš doma je seveda no-brainer, da pa grem 10* na leto nekam in moram čakati na prosto mesto in pol še pol ure ali eno uro polniti, pa ne hvala. Tisti, ki kupujejo 300km hot hatche so mi tudi posebni, ja.
Sparkxl ::
KobayashiM je izjavil:
Zaljubljenci v EV nočete razumeti, da se ostali nočemo ukvarjati s težavami glede dosega niti 3 krat na leto če imamo samo tri take poti. Za drugi avto je EV, pod pogojem, da imaš možnost polniti doma no-brainer, za prvi pa zame pač ne.
Zate, ki serješ denar in si lahko privoščiš katerikoli avto s 300 konji in njegovo 10 litrsko porabo, zate EV najbrž res ni.
Ostali, ki se lahko z nekim id3/4/7 vozijo skoraj zastonj, avto je pa zabaven, bojo pa pač 3x na leto malo potrpeli.
Hočeš rečt, da si EVje kupujejo samo reveži? Fiate 500 po 33k? Passate (aka id7) za 55k? Ni vsem sanjski EV prehistoričen zgonjen Leaf
In kot vedno, prikladno pozabiš potrebno investicijo, da prideš do "zastonj" polnjenja: 60k z lahkoto. 2x avto, paneli, baterija, toplotna črpalka,... Vem ja, ti si to vse dobil za 8k, minus subvencija seveda. Ampak glej, niso vsi taki genialci kot ti.
Drugače pa lahko tem prebivalcem teh območij razložiš, kako se naj zastonj vozijo. Sami bogataši z ICE. Slike iz MB, ampak klasika v vseh mestih
https://maribor24.si/lokalno/maribor/ka...
Utk ::
Ne, EV-jev si ne kupujejo reveži. Pa ne zato, ker si ne bi mogli danes privoščit rabljenega, ampak ker so neumni, drugače ne bi bli reveži.
Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki bi lahko kupili karkoli, pa so kupili recimo id3 ali pa borna. Avto se jim dobesedno odplačuje v kompletu od goriva, mesečni obrok je nižji od bencina, ki so ga prej porabili. V čem je tak avto slabši od nekega golfa ali i30? Če se bi jaz vozil malo več, bi si tudi kupil boljšega, ampak meni se pa pač s kilometri pokrije samo leaf. In za tolk km je tudi čisto v redu.
Enga poznam, ki je kupil Y performance za 60 jurjev kot zamenjavo za BMW-ja za 140 jurjev, ki ga je imel prej. Ja, ni kupil tesle zarad prihranka goriva, ampak plačat 80 jurjev več za "podobnega" bmwja...zakaj bi?
Res je tudi da imajo vsi vsaj 2 avta. Ampak to so imeli tudi prej. In nazadnje vseeno, če se le da, tudi morje forsirajo z električnim. Za hec, če ne zarad drugega. In ker je 10x bolj zabaven v vožnji.
Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki bi lahko kupili karkoli, pa so kupili recimo id3 ali pa borna. Avto se jim dobesedno odplačuje v kompletu od goriva, mesečni obrok je nižji od bencina, ki so ga prej porabili. V čem je tak avto slabši od nekega golfa ali i30? Če se bi jaz vozil malo več, bi si tudi kupil boljšega, ampak meni se pa pač s kilometri pokrije samo leaf. In za tolk km je tudi čisto v redu.
Enga poznam, ki je kupil Y performance za 60 jurjev kot zamenjavo za BMW-ja za 140 jurjev, ki ga je imel prej. Ja, ni kupil tesle zarad prihranka goriva, ampak plačat 80 jurjev več za "podobnega" bmwja...zakaj bi?
Res je tudi da imajo vsi vsaj 2 avta. Ampak to so imeli tudi prej. In nazadnje vseeno, če se le da, tudi morje forsirajo z električnim. Za hec, če ne zarad drugega. In ker je 10x bolj zabaven v vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Grimnir3 ::
KobayashiM je izjavil:
S klikom na daljinca sem sam sicer segrel avto 20 let nazaj. Verjamem da ga pa ob stekleni strehi moraš vedno ohladiti. Ja, sam sem napisal za drugi avto, ki ga vedno polniš doma je seveda no-brainer, da pa grem 10* na leto nekam in moram čakati na prosto mesto in pol še pol ure ali eno uro polniti, pa ne hvala. Tisti, ki kupujejo 300km hot hatche so mi tudi posebni, ja.
Webasto grelci v avtih so roko na srce bili zelo redki. Jaz sem ga imel v dizlu in še to samo v enem avtu, poleg sebe v celem krogu znancev poznam samo še enega človeka, ki ima tud webasto. Tako da to je precejšna izjema, pri EV-jih pa standard.
Hlajenje pa sploh. Poleti, ko je zunaj 35C je isti kurac vroče v tesli s stekleno streho ali kakem drugem avtu z navadno streho. Nisem opazil bistvene razlike in tole hlajenje pač zmaga.
400km dosega pomeni v praksi 4 ure vožnje, ker konstantnih 150km/h voziš samo v sanjah in ne realnem življenu, v realnosti je že 100km/h povprečna veliko. In normalnim ljudem v tem času že paše malo pavze in pretegnit noge. In polnjenje na SC pomeni ~200km dosega na 15 minut.
KobayashiM ::
Sam sem imel Webasto na daljinca v Touranu, naslednji avto ne več, ker imam garažo in res ne pogrešam. Za stekleno streho, tudi Teslaši kar jamrajo, da se ornk greje. Polnjenje 15 minut, ja mogoče, če najdeš prosto polnilnico.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250187 (11830) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128459 (88524) | D3m |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23740 (21623) | hojnikb |