Forum » Na cesti » Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje
Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje
hojnikb ::
Ga porihta in bo imel še naprej odličen avto.
Ti pa lahko voziš Dacio.
Nebo mel odličnega avta, ker bo se vedno 16 let star dizlski francoz. Sam vprasanje časa je kdaj ga naslednjič pusti na cesti oz. bo spet nov problem, ki bo naredil se eno ekonomsko totalko...
Nwm zakaj eni mislite če bos dal 500€ v staro kanto, da bo stvar magično prfektna za naslednjih 100kkm...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
darkolord ::
In na kaj točno vpliva ekonomska totalka, razen na to, da tebi poči žilica v možganih, ko to vidiš?
Ti si eden od tistih, ki misli, da stvar avtomatsko postane neuporaben kup železa in plastike, ko ima računovodsko vrednost 0?
Nikoli ne bo nov cenejši.
Ti si eden od tistih, ki misli, da stvar avtomatsko postane neuporaben kup železa in plastike, ko ima računovodsko vrednost 0?
Nikoli ne bo nov cenejši.
Ganon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto s takšnimi tezavami je vreden max jurja. Ga bo zrihtal za manj kot 500€? Ne bo ga, torej se ne splaca.
Zakaj je pomembno, koliko je vreden? Primerjaj ceno popravila z novim avtom. "500 evrov, si nor? Raje plačaj 40-krat več, se splača!"
Nebo mel odličnega avta, ker bo se vedno 16 let star dizlski francoz. Sam vprasanje časa je kdaj ga naslednjič pusti na cesti oz. bo spet nov problem, ki bo naredil se eno ekonomsko totalko...
Nwm zakaj eni mislite če bos dal 500€ v staro kanto, da bo stvar magično prfektna za naslednjih 100kkm...
Še parkrat boš natipkal "dizlski francoz" in "stara kanta", pa ga boš prepričal. Garantirano.
hojnikb ::
Če je povprečen mesečni strosek vzdrzevanja večji od obroka enga precej novejsega avta, potem ja, si absolutno presegel koncept ekonomske totalke.
In tudi nov avto je lahko oprativno cenejsi kot stara kanta, posebi, če delas dost kilometrov. Ampak te koncept povprečnemu slotechovcu ni jasn, ker za TCO se nikol ni slisal.
Say you're triggered without saying you're triggered.
In tudi nov avto je lahko oprativno cenejsi kot stara kanta, posebi, če delas dost kilometrov. Ampak te koncept povprečnemu slotechovcu ni jasn, ker za TCO se nikol ni slisal.
Še parkrat boš natipkal "dizlski francoz" in "stara kanta", pa ga boš prepričal. Garantirano.
Say you're triggered without saying you're triggered.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Zakaj je pomembno, koliko je vreden? Primerjaj ceno popravila z novim avtom. "500 evrov, si nor? Raje plačaj 40-krat več, se splača!"
Se enkrat, kdo je reku da mora kupit novo kanto in da mora bit to nova kanta vredna 40 jurjov? Se par let stara 10 jurjov vredna kanta bo neprimerno bolj zanesljiva kot tale citroen in verjeto tudi stroskovno cenejsa.
Sam eni ste pač radi večni suznji petrola in lokalnega mehanika, sam da se lohk hvalte, kok se splača met jurja vredn avto.
Ne. Drži pa, da me vsakič znova fascinira, kako otročji ste lahko na tem forumu.
Mene pa vsakič fascinira, kako eni poosebljate tole sliko
No sj je res, da je neumnost hudo neozdravljiva bolezn...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Ganon ::
IL_DIAVOLO ::
Citroen c5 je preverjeno drag avto za vzdrževati, posebej star in tak ki se ga je par let pustilo pri miru in ignorirali malo moteče napake.
Pa bogve, kako je vzdrzeval avto prejsnji lastnik. Praktično vsak avto je cenejsi za vzdrzevat kot c5.
Prodal ga bo itak cez 2 ali najpozneje 3. Kaj dejansko naredi s tem, da mece denar v vreco brez dna, ga potem kljub temu proda za isti denar kot bi ga danes? Samo se vecji minus.
Ta avto je odslužil svoje, sam je povedal da ze nekaj casa cuka. Nic ni vlagal v njega in to je to. Lahko vloži vse to kar ni zadnjih nekaj let ali preprosto kupi drug avto, pa ni nujno za 40k. So tudi za 10k solidni avti, ne kante.
Pa bogve, kako je vzdrzeval avto prejsnji lastnik. Praktično vsak avto je cenejsi za vzdrzevat kot c5.
Prodal ga bo itak cez 2 ali najpozneje 3. Kaj dejansko naredi s tem, da mece denar v vreco brez dna, ga potem kljub temu proda za isti denar kot bi ga danes? Samo se vecji minus.
Ta avto je odslužil svoje, sam je povedal da ze nekaj casa cuka. Nic ni vlagal v njega in to je to. Lahko vloži vse to kar ni zadnjih nekaj let ali preprosto kupi drug avto, pa ni nujno za 40k. So tudi za 10k solidni avti, ne kante.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
blay44 ::
Na skupni liniji injektorjev imaš senzor pritiska. Ta daje nap. 0-5V(0,5-4,5)oziroma (1-4,2 za denso) glede na visokotlačni pritisk. Tako boš vedel, če dosegaš 1500(1800) barov.
Tud sensor je ene 40€ max. Skratka mehanik ma tudi analogno orodje za preizkus.
Lahko, da je tudi motorček prostega teka v visokotalčni pumpi. Tud ta ni drag.
Zakaj pa vsi mehaniki in štromarji vozijo renoje for daily?
Tud sensor je ene 40€ max. Skratka mehanik ma tudi analogno orodje za preizkus.
Lahko, da je tudi motorček prostega teka v visokotalčni pumpi. Tud ta ni drag.
Zakaj pa vsi mehaniki in štromarji vozijo renoje for daily?
IL_DIAVOLO ::
Reno ni citroen ali peugeot. Cisto druga tehnologija, simpl ko pasulj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
Nisem suženj ne enega ne drugega, sem ti že pojasnil. Čas bo, da spoliraš kristalno kroglo.
No sj je res, da je neumnost hudo neozdravljiva bolezn...
Oh, večna slo-techovska ironija.
Seveda si, ampak se tega niti ne zavedaš. In takšne majo najraje!
Na skupni liniji injektorjev imaš senzor pritiska. Ta daje nap. 0-5V(0,5-4,5)oziroma (1-4,2 za denso) glede na visokotlačni pritisk. Tako boš vedel, če dosegaš 1500(1800) barov.
Tud sensor je ene 40€ max. Skratka mehanik ma tudi analogno orodje za preizkus.
Lahko, da je tudi motorček prostega teka v visokotalčni pumpi. Tud ta ni drag.
Zakaj pa vsi mehaniki in štromarji vozijo renoje for daily?
Ali ga enostavno izklopiš. Motor bo res laufal grš, ampak če je to problem, nebo več tezav z slabim prostim tekom ali ugašamnjem..
Ampak OP ma verjetno problem bolj globje narave in ni nujno da je problem sam en senzor... Nenazadnje, lahko da je visokotlačna v zadnjih izdihljajih. Če pa to crkne, potem pa res lahko avto pela v prešo. Razn če mu darkolord donira set injektorjev, visokotplačno pa čiščenje celga sistema.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Sepravi, najbolje da zmeče se par jurjev v crkajokečega konja, da bo potem profitiral kaj točno?Ga porihta in bo imel še naprej odličen avto.
Ti pa lahko voziš Dacio.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto s takšnimi tezavami je vreden max jurja. Ga bo zrihtal za manj kot 500EUR? Ne bo ga, torej se ne splaca.Kaj se pa "splača"? Da kupi novega?
Vrednost popravila se primerja s ceno novega, ne starega.
Ko bo enkrat ostal s tem odličnim avtom na avtocesti pri 40 stopinjah po možnosti s kakim otrokom lahko ponovi matematiko kaj se "splača". Na neki točki je pač treba potegnit črto, požret zgubo in se malo izkašljat. Magari za dacio, če ni denarja za kaj drugega.
Če je tako odličen avto in mu samo malo manjka, ga pač naj pelje k resnemu mehaniku, magari uradnem servisu, in naj zrihtajo, kolk stane stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Ko bo enkrat ostal s tem odličnim avtom na avtocesti pri 40 stopinjah po možnosti s kakim otrokom lahko ponovi matematiko kaj se "splača". Na neki točki je pač treba potegnit črto, požret zgubo in se malo izkašljat. Magari za dacio, če ni denarja za kaj drugega.
Slo-Tech intelligenza, k potrebuje avto samo do prve gostilne in furry meetinga, tega koncepta pač ne razume.
#brezpodpisa
tony1 ::
__Devil__ ::
Sem imel podoben problem, da je avto cukal prvih 200-500m vožnje ko si dal gas. Še vedno je ta problem, ampak sem ugotovil, da pred vožnjo vedno izklopim ASR (proti zdrsu) in potem ne cuka nikoli. Zgleda je nek senzor v napaki, da avto misli da "drsi" oz. koplje in hoče zmanjšat gas :)
stara mama ::
Citroen C5 2008, 2.0 HDi
Sredi vožje mi je avto začel cukati, po sto metrih so obrati padli in avto je ugasnil. Ga probam prižgat, verglam, verglam, nič. Ga le uspem vžgat, in sem moral gas tiščat do polovice, da mi je v leru nekako držal obrate na 2000 obratih. Predivno speljem in med vožnjo mi je po sto metrih spet crknil, obrati kar padli iznenada. Spet verglanje, verglanje, da ga vžgem. Z mukami sem potem v drugi prestavi in z gasom skoraj na pol avto le spravil do doma. V leru sem pred hišo dal po gasu in ene parkrat se je lepo zavrtel do 4000, večinoma pa kar ni hotel čez 2500.
Zaštopan filter goriva?
Senzor obratov?
Našmu so šle šobe. Najprej ena, pol še druga.....
Pripravi dobrega jurja.
Ekologija™ in Trajnost™
DamijanD ::
Sem imel podoben problem, da je avto cukal prvih 200-500m vožnje ko si dal gas. Še vedno je ta problem, ampak sem ugotovil, da pred vožnjo vedno izklopim ASR (proti zdrsu) in potem ne cuka nikoli. Zgleda je nek senzor v napaki, da avto misli da "drsi" oz. koplje in hoče zmanjšat gas :)
A to na začetku vožnje ali zmerom (tudi že po pol ure vožnje)? Ker lahko samo kaj serje, ker še ni povsem ogreto...
Orias ::
Mene je pred nekaj tedni hecal scenic dci l.17. Pri pospeševanju in nizkih obratih je avto cukal. Nazadnje mi je avto na avtocesti cukalo tako, da sem se komaj pripeljal do počivališča. Ugasnem avto, ko ga ponovno prižgem pa mi napiše Nevarnost okvare motorja. Avto je imel čisto drugačen zvok, pa obrati so nihali. Na srečo sem bil 3 km od doma. Vprašam kolega, kaj bi lahko bilo narobe in mi začne naštevati vse od a-ž.Tak, da sem se že malo za glavo držal. Na koncu, ko je avto priključil na tester je javilo neke napake zaradi EGR ventila in Končna rešitev je bila, da je zamenjal samo en kabel (ne vem katerega, ker ga nisem spraševal) in sedaj vse deluje kot mora. Tak, da je problem rešil v eni uri. Sej na koncu mi je rekel, da je pri novih avtih tako, kot bi recimo mene brcnil v nogo, bolela bi me pa potem roka :D :D :D.
IL_DIAVOLO ::
stara mama je izjavil:
Citroen C5 2008, 2.0 HDi
Sredi vožje mi je avto začel cukati, po sto metrih so obrati padli in avto je ugasnil. Ga probam prižgat, verglam, verglam, nič. Ga le uspem vžgat, in sem moral gas tiščat do polovice, da mi je v leru nekako držal obrate na 2000 obratih. Predivno speljem in med vožnjo mi je po sto metrih spet crknil, obrati kar padli iznenada. Spet verglanje, verglanje, da ga vžgem. Z mukami sem potem v drugi prestavi in z gasom skoraj na pol avto le spravil do doma. V leru sem pred hišo dal po gasu in ene parkrat se je lepo zavrtel do 4000, večinoma pa kar ni hotel čez 2500.
Zaštopan filter goriva?
Senzor obratov?
Našmu so šle šobe. Najprej ena, pol še druga.....
Pripravi dobrega jurja.
Ja za obnovljene sobe, za nove naj pripravi 2k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
IL_DIAVOLO ::
.
Meni so rekli, da se menjajo vse.
Meni so rekli, da se menjajo vse.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
IL_DIAVOLO ::
Me niso, jaz sem njih ko sem avto prodal
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
Menjaš tisto, ki je crknila.
potem bos pač menjal se 3x, sam po obrokih...
je pa zlo slaba ideja dajat neuparjenje injektorje not, ker mas potem med posameznimi precej deviacij... in to pač ni blagodejno za motor, niti porabo...
Če ze menjujes/popravljas, potem das not 4 stestirane injektorje. In seveda vprogramas v ecu, ker marsikater avto to zahteva.
Če tega ne nardis, je skor tko kot da bi sel menjat sam eno zavorno ploscico, k je najbolj znucana...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
darkolord ::
Neumnost.
Injektorje se menja zaradi okvare, ne zaradi obrabe. Obraba je minimalna.
Injektorji niso med seboj nič "uparjeni"; dokler so v tolerancah, bo ECU izmeril timing med kompresijskimi gibi v posameznih valjih in prilagodil vbrizg.
Injektorje se menja zaradi okvare, ne zaradi obrabe. Obraba je minimalna.
Injektorji niso med seboj nič "uparjeni"; dokler so v tolerancah, bo ECU izmeril timing med kompresijskimi gibi v posameznih valjih in prilagodil vbrizg.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
hojnikb ::
seveda so, zato tudi programiranje... Korekcijo vbrizga pa tudi nemors delat v neskončnost...
Ampak itk vse "dela"... Če si navajen tdija, k ropoče in trese, tko neopazis razlik...
Ampak itk vse "dela"... Če si navajen tdija, k ropoče in trese, tko neopazis razlik...
#brezpodpisa
darkolord ::
Ne, niso. "Programiranje" je samo za začetne vrednosti, od tam naprej ECU dela korekcije, po nekaj letih so karakteristike dovolj drugačne, da tista koda nima več vpliva.
Korekcija se lahko dela vse dokler so parametri v okviru toleranc.
Tako recimo dela korekcijo Siemens SID na HDI motorjih:
Korekcija se lahko dela vse dokler so parametri v okviru toleranc.
Tako recimo dela korekcijo Siemens SID na HDI motorjih:
Objective
Re-setting injectors for reduced flow rates, whatever the drift throughout the life of the vehicle
How
- Injector drift learning in closed circuit
- Performing microinjections during deceleration phase
- Measuring the impact on the engine and correcting the injected quantities
EXAMPLE OF "FAST" LEARNING ON 1 INJECTOR
During the first use, learning is performed on a calibration point (flow rate, pressure ramp)
Duplication over the entire correction range allowing a rapid correction of the injector
As soon as the conditions are met:
The injection computer feeds the injector with its minimum injection time and increasing it by small steps until it detects an increase in speed.
It retains as a final value the average between the last 2 injection time values (the one without an increase in speed and then the one with an increase in speed).
A variation in speed of less than 25 rpm is not perceptible to the driver.
The learning of the correction factors for each injector is established at regulated pressures and flow rates: 400, 800, 1200 bar and at 2 flow rates (1 mg/stroke and 2 mg/stroke).
The injection computer first carries out a "Fast" learning of the pilot injection timing: A first correction factor is set at one point and is duplicated at all the other calibration points of the same injector.
When the replaced injector has completed its "Fast" learning, it then goes on to a "Complete" learning: The correction values are set at each calibration point.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
kondezator ::
Vem kje je problem, imel sem C5 prve generacije 2003, pravtako sodelavec enak problem na svoji C5 prve generacije(mu niso znali porihtati na servisu). Pred kratkim pa sodelavec št. 2 na citroenu C4 2011 letniku isti šmorn. Pusti uradni servis, ne vedo kje je štos. Menjevali ti bodo senzorje po vrsti ti boš plačeval na koncu ne bo bolje. Najbližji forumaši so bli tisti kateri so predlagali nizkotlačno črpalko goriva v rezeovarju. Najbližji pa on kateri je v hecu omenil "zacvikane žičke". Glej težavo imaš v relejni plošči ali pa na konektorju katera pride na to ploščo. To je škatla blizu motorja cca 20x20cm v kateri so releji na njo pa prideta priklopljena vsaj 2 velika konektorja. Citroeni teh letnikov so imeli problem slabih kontaktov v teh konektorjih. Rado se zgodi, da izgubita kontakta za črpalko goriva kontakt med to relejno ploščo ter konektorjem. Ponavadi se hitro opazi, ko izklopiš konektor je vse črno ter osmojeno. Predlagam, da obiščeš avtoelektričarja, ter mu pokažeš kar sem napisal. Kolegu oziroma meni so naknadno še odpovedali kontakti za ventilacijo kabine. Najbolša varjanta je, da se škatla razdre ter se prispajka žice za črpalko direktno na vezje. Izven škatle pa spojiš žice z original inštalacijo za črpalko(cvikneš iz konektorja) ter uporabiš hitre spojke(crimp). Zadeva bo za večno. Ko rešiš zadevo, oziroma če ne se oglasi v naše Celjske konce pa pogledama. V vsakem primeru daš za pivo. :)
Sheteentz ::
Jutri uveljavljam reklamacijo popravila, ko so menjali senzor odmične gredi in senzor obratov motorja.
Kratka obnova: 13. septembra med vožnjo ugasne avto. Verglam ko blesav, da le končno vžge, med vožnjo pa še enkrat crkne. V drugo mi rata pripeljat do hiše. V leru težko pride do obratov, kot da bi ga nekaj bremzalo. Ko pride avtovleka, mi vžge le, če med verglanjem dam po gasu. Na pooblaščenem servisu (Avto Detr Mengeš) pravijo, da gre za senzor odmične gredi, hkrati menjajo še senzor obratov motorja, ker naj bi se menjal v paketu. Ajde, rečem da menjamo vse. En teden se avto pelje brez problemov, naredimo cca 300km. Sedmi dan po prevzemu, prejšnji ponedeljek, spet noče vžgat brez dodajanja po gasu. Armaturka zasveti z generičnim sporočilom, naj obiščem servis. Doma naredim diagnostiko, ki mi pokaže te tri napake:
- P0087 nizek tlak goriva v senzorju tlaka goriva. https://club.autodoc.si/obd-codes/p0087
- P0088 Previsok tlak sistema goriva/voda goriva.
- P1207 Fuel pressure regulator short circuit. a solenoid with a plunger which opens and closes in the fuel line. If it fails the engine will not start.
Kličem na servis in uveljavljam reklamacijo dela, naročen sem za 7. oktober (jutri).
Danes ga preparkiram, spet vžge le z dodajanjem po gasu, armaturka več ne kaže nobene napake, wtf is this shit.
bbbbbb2015 pravi tole: "lahko smeti v gorivu, oddušek na rezervoarju ne dela, pumpa za gorivo v defektu, napaka na instalaciji dovoda goriva, zabit ali neprepusten filter za gorivo, nečistoče v gorivu v smislu da je gorivo zmešano z vodo. Lahko je šla pumpa za gorivo, ter poslala opilke po celem sistemu.
Pravilen pristop bi bil, da se celotna pot goriva prečisti, črpalka za gorivo zamenja, samo, brez zajebancije, eni raje avto prodajo."
IL_DIAVOLO tudi pesimist. Avto sem zadnjih pet let servisiral na predpisane intervale na Autonovi, lani naredil še veliki servis. Avto se je vozil pol po mestu, pol po avtocesti. Tisto cukanje pri malem gasu pri okoli 2k obratov sem jemal kot karakterno značilnost avta, nič posebnega. Da mi ne bo kdo očital, da za avto nisem skrbel, suncevamžarko.
Eni omenjate EGR, ampak da zaradi tega sploh ne bi hotel vžgati brez dodajanja gasa?
kondenzator omenja nizkotlačno pumpo goriva, oziroma relejno ploščo.
Še kaj, na kar lahko opozorim serviserje? Bojim, se, da bodo avto priklopili na diagnostiko in če ne bo pokazalo nič, bodo menjali nekaj na random. A bi senzor odmične gredi dejansko lahko vplival na prvotne težave, ali so že tukaj povsem falili?
Kratka obnova: 13. septembra med vožnjo ugasne avto. Verglam ko blesav, da le končno vžge, med vožnjo pa še enkrat crkne. V drugo mi rata pripeljat do hiše. V leru težko pride do obratov, kot da bi ga nekaj bremzalo. Ko pride avtovleka, mi vžge le, če med verglanjem dam po gasu. Na pooblaščenem servisu (Avto Detr Mengeš) pravijo, da gre za senzor odmične gredi, hkrati menjajo še senzor obratov motorja, ker naj bi se menjal v paketu. Ajde, rečem da menjamo vse. En teden se avto pelje brez problemov, naredimo cca 300km. Sedmi dan po prevzemu, prejšnji ponedeljek, spet noče vžgat brez dodajanja po gasu. Armaturka zasveti z generičnim sporočilom, naj obiščem servis. Doma naredim diagnostiko, ki mi pokaže te tri napake:
- P0087 nizek tlak goriva v senzorju tlaka goriva. https://club.autodoc.si/obd-codes/p0087
- P0088 Previsok tlak sistema goriva/voda goriva.
- P1207 Fuel pressure regulator short circuit. a solenoid with a plunger which opens and closes in the fuel line. If it fails the engine will not start.
Kličem na servis in uveljavljam reklamacijo dela, naročen sem za 7. oktober (jutri).
Danes ga preparkiram, spet vžge le z dodajanjem po gasu, armaturka več ne kaže nobene napake, wtf is this shit.
bbbbbb2015 pravi tole: "lahko smeti v gorivu, oddušek na rezervoarju ne dela, pumpa za gorivo v defektu, napaka na instalaciji dovoda goriva, zabit ali neprepusten filter za gorivo, nečistoče v gorivu v smislu da je gorivo zmešano z vodo. Lahko je šla pumpa za gorivo, ter poslala opilke po celem sistemu.
Pravilen pristop bi bil, da se celotna pot goriva prečisti, črpalka za gorivo zamenja, samo, brez zajebancije, eni raje avto prodajo."
IL_DIAVOLO tudi pesimist. Avto sem zadnjih pet let servisiral na predpisane intervale na Autonovi, lani naredil še veliki servis. Avto se je vozil pol po mestu, pol po avtocesti. Tisto cukanje pri malem gasu pri okoli 2k obratov sem jemal kot karakterno značilnost avta, nič posebnega. Da mi ne bo kdo očital, da za avto nisem skrbel, suncevamžarko.
Eni omenjate EGR, ampak da zaradi tega sploh ne bi hotel vžgati brez dodajanja gasa?
kondenzator omenja nizkotlačno pumpo goriva, oziroma relejno ploščo.
Še kaj, na kar lahko opozorim serviserje? Bojim, se, da bodo avto priklopili na diagnostiko in če ne bo pokazalo nič, bodo menjali nekaj na random. A bi senzor odmične gredi dejansko lahko vplival na prvotne težave, ali so že tukaj povsem falili?
darkolord ::
Senzor odmične vpliva na zagon motorja, ker se uporabi za sinhronizacijo s senzorjem glavne gredi (senzor obratov), da računalnik ve pozicijo posameznih batov in ali je vse OK.
Prvi dve kodi sta lahko precej stvari, praktično vse z dovodom goriva (senzor tlaka, regulator tlaka, črpalka, injektor, ...)
Tretja koda je sicer precej specifična (kratek stik na maso), ampak če je iz generične OBD diagnostike, lahko pomeni tudi kaj drugega, kot npr. samo nepričakovana vrednost tlaka. Na servisu bodo videli pravi opis + vrednosti tlaka v trenutku napake.
Pa naj preverijo še jermen, če ni preskočil.
Prvi dve kodi sta lahko precej stvari, praktično vse z dovodom goriva (senzor tlaka, regulator tlaka, črpalka, injektor, ...)
Tretja koda je sicer precej specifična (kratek stik na maso), ampak če je iz generične OBD diagnostike, lahko pomeni tudi kaj drugega, kot npr. samo nepričakovana vrednost tlaka. Na servisu bodo videli pravi opis + vrednosti tlaka v trenutku napake.
Pa naj preverijo še jermen, če ni preskočil.
Sheteentz ::
Sem bolj natančno prebral poročilo diagnostike, ki sem jo delal 30. septembra (imam original skrekano citroenovo):
P1207 Fuel pressure regulator control
Rail pressure too low on starting
A je možno da spet zajebava bodisi senzor odmične, bodisi glavne gredi, to pa zmede računalnik, ki napačno dovaja gorivo, to pa posledično vžiga tista dva prva errorja? Danes je avto vžgal brez opozorila na armaturki, sem pa moral kar telovadit s pedalom za gas, da se je avto sploh vžgal. Da bi mi po enem tednu spet crknil en od teh dveh senzorjev? Ali pa da so kabli malo precvikani? Čudna reč...
P1207 Fuel pressure regulator control
Rail pressure too low on starting
A je možno da spet zajebava bodisi senzor odmične, bodisi glavne gredi, to pa zmede računalnik, ki napačno dovaja gorivo, to pa posledično vžiga tista dva prva errorja? Danes je avto vžgal brez opozorila na armaturki, sem pa moral kar telovadit s pedalom za gas, da se je avto sploh vžgal. Da bi mi po enem tednu spet crknil en od teh dveh senzorjev? Ali pa da so kabli malo precvikani? Čudna reč...
tony1 ::
Če bi bil novi senzor zanič, bi bil fuč že ob vgradnji in bi delal še večje težave kot stari... Po mojem ni problem v senzorjih... Je pa tako, če sta senzorja najcenejša kosa za zamenjati (in je tista pumpa precej dražja) je njihov način reševanja težave teoretično še kar OK...
Seveda bi bilo bolje, če bi takoj našli nedelujoč kos, ampak na starem avtu je to lahko marsikaj...
Seveda bi bilo bolje, če bi takoj našli nedelujoč kos, ampak na starem avtu je to lahko marsikaj...
WizzardOfOZ ::
Sem bolj natančno prebral poročilo diagnostike, ki sem jo delal 30. septembra (imam original skrekano citroenovo):
P1207 Fuel pressure regulator control
Rail pressure too low on starting
A je možno da spet zajebava bodisi senzor odmične, bodisi glavne gredi, to pa zmede računalnik, ki napačno dovaja gorivo, to pa posledično vžiga tista dva prva errorja? Danes je avto vžgal brez opozorila na armaturki, sem pa moral kar telovadit s pedalom za gas, da se je avto sploh vžgal. Da bi mi po enem tednu spet crknil en od teh dveh senzorjev? Ali pa da so kabli malo precvikani? Čudna reč...
Napaka je nekje na elektriki. Pojdi do avtoelektričarja. Pa dobrega, ne nekega pocarja, ki ne bo nič odkril.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Sheteentz ::
Se vsedem v avto da grem na servis. Najprej dam trikrat kontakt, da res fajn segrejem gorivne svečke in ga vžigam z dodajanjem gasa. Naredim cca 2 kilometra. Ga ugasnem. Ga še enkrat prižgem in vžge brez problema. Štandgas drži enakomerno brez problema in ne crkne že kake 5 minut, prejšnji teden je pa crknil po slabi minuti. Zdaj se mi bodo na servisu smejali, jao...
WizzardOfOZ ::
Vlaga, verjetno zaradi dežja prejšnji teden. Stiki v konektorjih. Ker avto ni več najnovejši, pa vlaga pride zraven in stiki oksidirajo.
Sam bi konektorje žic pod havbo dal narazen in našprical s kakim kontakt sprejem že kar tako, preventivno. Pa potem spremljaj dogajanje, če se bo še pojavljalo.
Sam bi konektorje žic pod havbo dal narazen in našprical s kakim kontakt sprejem že kar tako, preventivno. Pa potem spremljaj dogajanje, če se bo še pojavljalo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Sheteentz ::
Ravnokar klical serviser. Očitno injektorji ob hladnih temperaturah zajebavajo. Mi bo pokazal neko finto, kako to rešit, ko grem zdaj prevzet avto.
Eh, nov avto bomo očitno kupovali, da bo mir. Po možnosti enega velikega karavana ali SUV, da bomo lahko prevažali malo deco, vozičke in podobne pičkarije naokoli. Mularija in limuzina je živa muka.
Eh, nov avto bomo očitno kupovali, da bo mir. Po možnosti enega velikega karavana ali SUV, da bomo lahko prevažali malo deco, vozičke in podobne pičkarije naokoli. Mularija in limuzina je živa muka.
Sheteentz ::
Prišel iz servisa: Injektorji delajo probleme, ampak samo v hladnem vremenu, wtf. Popravilo bi prišlo cca 800€.
Mi je ponudil rešitev: če v hladnem ne bo hotel vžgat, bo baje treba ročno napumpat gorivo s tole pumpico. Malo smešna rešitev, ampak če bo avto delal, bomo pa pač pumpali.
Ima kdo še kakšno rešitev, po možnost manj smešno? :D
Mi je ponudil rešitev: če v hladnem ne bo hotel vžgat, bo baje treba ročno napumpat gorivo s tole pumpico. Malo smešna rešitev, ampak če bo avto delal, bomo pa pač pumpali.
Ima kdo še kakšno rešitev, po možnost manj smešno? :D
hojnikb ::
bi reku, da če morš pumpat, ni problem v injektorju samem, ampak da pada nafta, torej kvečjemu tesnila na injektorjih ali pa kje drugje prihaja do lufta...
#brezpodpisa
fikus_ ::
Kaj avto nima črpalke za gorivo v tanku?! Je v slabem stanju???
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Sheteentz ::
Na zadnjem servisu aprila letos mi ga niso menjali, očitno se menja na vsak drugi servis?
nejc_nejc ::
Prvo, menjaj filter, saj ti ja javi nizek pritisk.
S to pumpico "ainliftaš", ko ti disla v puscavi zmanjka.
Drugo,
Je senzor pod desnim kolesom, mislim, da volan v levo ter prespricat kontakte. Senzor za obrate....
S pumpico v filter na sliki, kot so ti predlagali, bos disel čes svinarijo v filtru spravil in bo kao delalo
S to pumpico "ainliftaš", ko ti disla v puscavi zmanjka.
Drugo,
Je senzor pod desnim kolesom, mislim, da volan v levo ter prespricat kontakte. Senzor za obrate....
IL_DIAVOLO ::
Meni je pri hladnen zagonu vplivalo(pazi zdaj), ce je bil parkiran na majhnem naklonu, ampak samo ce je bil zadnji del avta na nizji tocki, ce je visel naprej, je vzgal kot raketa.
Ko je bil parkiran "napacno", je bilo vse v dimu. Zdaj berem, da je to funkcija nepovratnega ventila.
Ko je bil parkiran "napacno", je bilo vse v dimu. Zdaj berem, da je to funkcija nepovratnega ventila.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
nejc_nejc ::
Tretje
Sprasuj na forumu citroenar.
Tukaj jih v vecini ni.
Sam sem, ko sem imel francoza s slabimi 500k km, veliko stvari resil preko foruma.
Sprasuj na forumu citroenar.
Tukaj jih v vecini ni.
Sam sem, ko sem imel francoza s slabimi 500k km, veliko stvari resil preko foruma.
Sheteentz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Meni je pri hladnen zagonu vplivalo(pazi zdaj), ce je bil parkiran na majhnem naklonu, ampak samo ce je bil zadnji del avta na nizji tocki, ce je visel naprej, je vzgal kot raketa.
Ko je bil parkiran "napacno", je bilo vse v dimu. Zdaj berem, da je to funkcija nepovratnega ventila.
Pri meni je tudi parkiran z ritjo dol pred hišo na dovozu. Bom obrnil, da bo rit gor, pa da vidimo. Pri meni ni nič v dimu, samo ne vžge, ko je pod 10 stopinj. Ko bo minus 10, mi verjetno sploh ne bo hotel odpreti vrat
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dizl izguba moči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22693 (2715) | IL_DIAVOLO |
» | Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6362 (4010) | ravend123 |
» | Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7734 (5701) | p3ro |
» | Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)Oddelek: Na cesti | 11234 (7386) | jobers2 |
» | Problem z avtomOddelek: Na cesti | 15764 (14550) | Scylla |