Forum » Na cesti » Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge
Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge
ravend123 ::
Pozdravljeni forumaši!
Kot je že iz naslova razbrati mi Passat B8 2.0TDI letnik 2015 ne vžge. Težave so se začele pojavljati pred cca. 14 dnevi in sicer mi avto dopoldne okrog 11. ure po lepo prespani noči ni vžgal na parkingu pred hišo. Simptomi so bili takšni, da sem najprej pomislil na akumulator, saj je sprva še kazal neke znake in verglal, potem pa je samo še klikal, utripati je začel tudi MFD display na števcu.
Pokličem asistenco, pride mojster z baterijo in klemami avto nekako vžge, sprva mogoče malo čuden zvok motorja, čez par minut kot običajno. Ker sem sumil akumulator sem avto peljal na CIM v Domžalah, kjer imajo servis, prodajajo pa tudi Duracell akumulatorje, katerega imam tudi sam v avtu in je še celo v garanciji, ker je bil menjan cca. 1 leto nazaj. Premerijo napetost in te zadeve, pravijo da akumulator ni. OK, pa že nek splet okoliščin. V glavnem avto se pelje normalno, na armaturki ne sveti nobena lučka, tudi ugasnem in vžgem lahko motor čisto normalno.
Potem cca. teden dni vse normalno, prejšnji četrtek dopoldne pa spet signal da nekaj ni v redu. Avto je sicer vžgal, ampak v drugem poizkusu. V petek avta nisem več uspel zagnati. S pomočjo drugega avta sem priklopil "kleme" in še vedno upal na slab akumulator, čeprav se mi je glede na to, da je trenutni star šele kako leto dni že svitalo, da to ni to. Avto itak ni vžgal, spet kličem asistenco. Mojster pride, enako proba s pomočjo drugega akumulatorja na "kleme" vžgat avto in mu na koncu celo uspe, ampak nisva pustila avta prižganega več kot 5-10 sekund, je rekel mojster da ima čuden zvok in, da se on rajši ne bi kam peljal.
Sem se strinjal, tako, da ga je naložil in odpeljal do mehanika, ki mi je do sedaj že menjal jermen, vodno pumpo na cca. 190.000 km, letos v juliju pa tudi naftni filter, oljni filter, menjava olja, se pravi redni servis. Tester, ni pokazal nobene napake, prav tako nobena lučka na armaturki ne gori. Razdrl je mašino, jermeni ok, odmična gred ok, skratka motor izgleda v nulo. Od zadnjega dolivanja goriva je bilo narejenih cca. 200 km, tako da težava z nafto verjetno ne pride v poštev. Avto ima 218.000 prevoženih kilometrov.
Se mogoče kdo s tega foruma spozna na zadeve in ima kakšno idejo kaj bi lahko bilo?
Kot je že iz naslova razbrati mi Passat B8 2.0TDI letnik 2015 ne vžge. Težave so se začele pojavljati pred cca. 14 dnevi in sicer mi avto dopoldne okrog 11. ure po lepo prespani noči ni vžgal na parkingu pred hišo. Simptomi so bili takšni, da sem najprej pomislil na akumulator, saj je sprva še kazal neke znake in verglal, potem pa je samo še klikal, utripati je začel tudi MFD display na števcu.
Pokličem asistenco, pride mojster z baterijo in klemami avto nekako vžge, sprva mogoče malo čuden zvok motorja, čez par minut kot običajno. Ker sem sumil akumulator sem avto peljal na CIM v Domžalah, kjer imajo servis, prodajajo pa tudi Duracell akumulatorje, katerega imam tudi sam v avtu in je še celo v garanciji, ker je bil menjan cca. 1 leto nazaj. Premerijo napetost in te zadeve, pravijo da akumulator ni. OK, pa že nek splet okoliščin. V glavnem avto se pelje normalno, na armaturki ne sveti nobena lučka, tudi ugasnem in vžgem lahko motor čisto normalno.
Potem cca. teden dni vse normalno, prejšnji četrtek dopoldne pa spet signal da nekaj ni v redu. Avto je sicer vžgal, ampak v drugem poizkusu. V petek avta nisem več uspel zagnati. S pomočjo drugega avta sem priklopil "kleme" in še vedno upal na slab akumulator, čeprav se mi je glede na to, da je trenutni star šele kako leto dni že svitalo, da to ni to. Avto itak ni vžgal, spet kličem asistenco. Mojster pride, enako proba s pomočjo drugega akumulatorja na "kleme" vžgat avto in mu na koncu celo uspe, ampak nisva pustila avta prižganega več kot 5-10 sekund, je rekel mojster da ima čuden zvok in, da se on rajši ne bi kam peljal.
Sem se strinjal, tako, da ga je naložil in odpeljal do mehanika, ki mi je do sedaj že menjal jermen, vodno pumpo na cca. 190.000 km, letos v juliju pa tudi naftni filter, oljni filter, menjava olja, se pravi redni servis. Tester, ni pokazal nobene napake, prav tako nobena lučka na armaturki ne gori. Razdrl je mašino, jermeni ok, odmična gred ok, skratka motor izgleda v nulo. Od zadnjega dolivanja goriva je bilo narejenih cca. 200 km, tako da težava z nafto verjetno ne pride v poštev. Avto ima 218.000 prevoženih kilometrov.
Se mogoče kdo s tega foruma spozna na zadeve in ima kakšno idejo kaj bi lahko bilo?
mr_chai ::
Nisem mehanik, ampak WTF ? Razdrl ti je mašino ? Tole mi je malo sumljivo, jst bi raje menjal mehanika na tvojem mestu.
Ozemljitev akumulatorja je preveril ? Če ti ne vžge, lahko probaš še če je problem ozemljitev, tako da vzameš eno klemo. Ter jo z enim delom priključiš na negatinvi pol akumulatorja, drugim delom pa na nek kovinski del v prostoru motorja. Če pol vžge bp, pol je verjento sam ozemljitveni kabel zarjavel pri kontaktih z šasijo. Teh kablov je ponavadi lahko tudi več, dva ali trije... Odšraufaš skrtačiš kontakte, pošpricaš z wd-jem in zašraufaš nazaj..
Kako pa je s senzorjem odmične gredi ? Če ozemljitev ne štima, potem tudi lahko da za senzor nima dobre ozemljitve in ne daje signala računalniku, ker ne dobi elektrike. Ponavadi so trije pini, faza, signal pa ozemljitev.
Lahko da sam senzor ne dela več dobro. Kaj se zgodi če odklopiš konektor za ta senzor ? Ali računalnik dobi obrate odmične gredi ? (preveriš v OBD diagnostični aplikaciji)
Druga stvar pa je lahko problem v tajmingu. A lahko pošleš sliko kako izgledajo zobniki na odmični gredi. Ker če so nastavljive, se lahko tam kdaj pokvari timing, če se kakšen šrauf mal premakne. Mogoče je treba samo tam malo nastaviti. Sploh ker omenjaš da mašina bl na trdo laufa.
Ozemljitev akumulatorja je preveril ? Če ti ne vžge, lahko probaš še če je problem ozemljitev, tako da vzameš eno klemo. Ter jo z enim delom priključiš na negatinvi pol akumulatorja, drugim delom pa na nek kovinski del v prostoru motorja. Če pol vžge bp, pol je verjento sam ozemljitveni kabel zarjavel pri kontaktih z šasijo. Teh kablov je ponavadi lahko tudi več, dva ali trije... Odšraufaš skrtačiš kontakte, pošpricaš z wd-jem in zašraufaš nazaj..
Kako pa je s senzorjem odmične gredi ? Če ozemljitev ne štima, potem tudi lahko da za senzor nima dobre ozemljitve in ne daje signala računalniku, ker ne dobi elektrike. Ponavadi so trije pini, faza, signal pa ozemljitev.
Lahko da sam senzor ne dela več dobro. Kaj se zgodi če odklopiš konektor za ta senzor ? Ali računalnik dobi obrate odmične gredi ? (preveriš v OBD diagnostični aplikaciji)
Druga stvar pa je lahko problem v tajmingu. A lahko pošleš sliko kako izgledajo zobniki na odmični gredi. Ker če so nastavljive, se lahko tam kdaj pokvari timing, če se kakšen šrauf mal premakne. Mogoče je treba samo tam malo nastaviti. Sploh ker omenjaš da mašina bl na trdo laufa.
blblb ::
Štarter?
edit... videl da je TDI, grelne tuljave?
lp, blblb
edit... videl da je TDI, grelne tuljave?
lp, blblb
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blblb ()
ravend123 ::
Nisem mehanik, ampak WTF ? Razdrl ti je mašino ? Tole mi je malo sumljivo, jst bi raje menjal mehanika na tvojem mestu.
Ozemljitev akumulatorja je preveril ? Če ti ne vžge, lahko probaš še če je problem ozemljitev, tako da vzameš eno klemo. Ter jo z enim delom priključiš na negatinvi pol akumulatorja, drugim delom pa na nek kovinski del v prostoru motorja. Če pol vžge bp, pol je verjento sam ozemljitveni kabel zarjavel pri kontaktih z šasijo. Teh kablov je ponavadi lahko tudi več, dva ali trije... Odšraufaš skrtačiš kontakte, pošpricaš z wd-jem in zašraufaš nazaj..
Kako pa je s senzorjem odmične gredi ? Če ozemljitev ne štima, potem tudi lahko da za senzor nima dobre ozemljitve in ne daje signala računalniku, ker ne dobi elektrike. Ponavadi so trije pini, faza, signal pa ozemljitev.
Lahko da sam senzor ne dela več dobro. Kaj se zgodi če odklopiš konektor za ta senzor ? Ali računalnik dobi obrate odmične gredi ? (preveriš v OBD diagnostični aplikaciji)
Druga stvar pa je lahko problem v tajmingu. A lahko pošleš sliko kako izgledajo zobniki na odmični gredi. Ker če so nastavljive, se lahko tam kdaj pokvari timing, če se kakšen šrauf mal premakne. Mogoče je treba samo tam malo nastaviti. Sploh ker omenjaš da mašina bl na trdo laufa.
Mogoče sem se malo napak izrazil, dajmo rečt, da je preveril, če je jermen na svojem mestu, če je z odmično gredjo vse ok ipd. Ker je on to menjal 30k km nazaj.
Jutri okrog 15. ure bom dobil več info, ker bo še en drug mojster preveril par zadev okrog avta, je pa omenil mehanik tudi to, da bi lahko bili senzorji odmične gredi. Bomo videli.
Hvala za ta odgovor, preverim tudi te zadeve potem, če jutri ne bo diagnoze.
EDIT: Pravi tudi, da bi lahko bila visokotlačna črpalka.
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ravend123 ()
JanBrezov ::
Kable so preverili? Lahko, da je kakšna kuna ali podobno pregrizla kakšen kabel. Jaz sem na Passatu 2021 slučajno ob dolivanju tekočine vetrobranskega stekla na akumulatorju našel mrtvo podgano (ali nekaj takega). K sreči ni bilo nič.
hojnikb ::
senzor odmične gredi bi se pokazal na testerju...
Drgač pa če ma čez 200kkm, sploh če je mel ob nakupu še kej prevertene podlage (kar je tipično za nemške tdije) zna bit visokotlačna ze na konc. Ker če to zamelje, lahk računaš par jurjov stroska.
Drgač pa če ma čez 200kkm, sploh če je mel ob nakupu še kej prevertene podlage (kar je tipično za nemške tdije) zna bit visokotlačna ze na konc. Ker če to zamelje, lahk računaš par jurjov stroska.
#brezpodpisa
ravend123 ::
ravend123 ::
senzor odmične gredi bi se pokazal na testerju...
Drgač pa če ma čez 200kkm, sploh če je mel ob nakupu še kej prevertene podlage (kar je tipično za nemške tdije) zna bit visokotlačna ze na konc. Ker če to zamelje, lahk računaš par jurjov stroska.
Verjetno tudi odvisno od testerja. Na pooblaščenem servisu bo verjetno pokazalo, morda bo treba spravit avto tja. Gledal sem na YouTube-u in v primerih, ko je bil kriv senzor na odmični gredi so bili simptomi identični kot pri mojem avtu. Drugače pa ni nič prevrteno, to se pa da preverit že z OBD Eleven, ker navadno budale, ki vrtijo kilometre nazaj pozabijo to spremenit na vseh mestih, število prevoženih kilometrov je shranjeno na več različnih modulih v avtu. Vseeno ne morem biti 100%, ampak bi rekel da so za ta letnik avta bili realni kilometri, ko sem ga kupil cca. 4 leta nazaj.
Par jurjev stroška za visokotlačno? Gledam na spletu pa jih najdem za 500-700EUR. Je potrebno še kaj drugega poleg menjati, da bi bil strošek par jurjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ravend123 ()
bbbbbb2015 ::
Pozdravljeni forumaši!
Kot je že iz naslova razbrati mi Passat B8 2.0TDI letnik 2015 ne vžge. Težave so se začele pojavljati pred cca. 14 dnevi in sicer mi avto dopoldne okrog 11. ure po lepo prespani noči ni vžgal na parkingu pred hišo. Simptomi so bili takšni, da sem najprej pomislil na akumulator, saj je sprva še kazal neke znake in verglal, potem pa je samo še klikal, utripati je začel tudi MFD display na števcu.
Pokličem asistenco, pride mojster z baterijo in klemami avto nekako vžge, sprva mogoče malo čuden zvok motorja, čez par minut kot običajno. Ker sem sumil akumulator sem avto peljal na CIM v Domžalah, kjer imajo servis, prodajajo pa tudi Duracell akumulatorje, katerega imam tudi sam v avtu in je še celo v garanciji, ker je bil menjan cca. 1 leto nazaj. Premerijo napetost in te zadeve, pravijo da akumulator ni. OK, pa že nek splet okoliščin. V glavnem avto se pelje normalno, na armaturki ne sveti nobena lučka, tudi ugasnem in vžgem lahko motor čisto normalno.
Potem cca. teden dni vse normalno, prejšnji četrtek dopoldne pa spet signal da nekaj ni v redu. Avto je sicer vžgal, ampak v drugem poizkusu. V petek avta nisem več uspel zagnati. S pomočjo drugega avta sem priklopil "kleme" in še vedno upal na slab akumulator, čeprav se mi je glede na to, da je trenutni star šele kako leto dni že svitalo, da to ni to. Avto itak ni vžgal, spet kličem asistenco. Mojster pride, enako proba s pomočjo drugega akumulatorja na "kleme" vžgat avto in mu na koncu celo uspe, ampak nisva pustila avta prižganega več kot 5-10 sekund, je rekel mojster da ima čuden zvok in, da se on rajši ne bi kam peljal.
Sem se strinjal, tako, da ga je naložil in odpeljal do mehanika, ki mi je do sedaj že menjal jermen, vodno pumpo na cca. 190.000 km, letos v juliju pa tudi naftni filter, oljni filter, menjava olja, se pravi redni servis. Tester, ni pokazal nobene napake, prav tako nobena lučka na armaturki ne gori. Razdrl je mašino, jermeni ok, odmična gred ok, skratka motor izgleda v nulo. Od zadnjega dolivanja goriva je bilo narejenih cca. 200 km, tako da težava z nafto verjetno ne pride v poštev. Avto ima 218.000 prevoženih kilometrov.
Se mogoče kdo s tega foruma spozna na zadeve in ima kakšno idejo kaj bi lahko bilo?
Preveri OBD z original testerjem ali z zelo dobrim. Preveri grelne tuljave. Preveri črpalko goriva. Preveri visokotlačno črpalko. Senzor odmične gredi je za preveriti, čeprav to bi ti napisalo motnje v motorju. Filter goriva ne bi smel biti, samo enkrat sem imel primer, da je filter zabasalo s smetmi iz rezervoarja na črpalki. Napačnega goriva nisi natankal, ali? Bilo pa je že tudi, da so na črpalki zamenjali vrsto goriva po pomoti, oz. natankali napačno gorivo.
Na Renaultih smo imeli probleme, če je prišel zrak v dovod za gorivo. Simptomi so bili podobni. Ko se je odzračilo, je avto v nulo delal.
val46 ::
Ne, tistih par jurjev stroškov ti je napisal verjetno v primeru da ti visokotlačna črpalka crkne...pa gre poleg tega še kak del motorja v franže. Tako da če še ni bila menjana, bi jo jaz na tvojem mestu menjal že iz preventive. Ker, sej veš...če ti, kot laik veš kje vse se nahajajo ti "moduli", kamor se zapisujejo prevoženi kilometri, verjemi da vedo tudi tisti "majstri", ki se ukvarjajo s preprodajo avtov.
Pa alternator preveri. Če ti med vožnjo sploh polni baterijo.
Pa alternator preveri. Če ti med vožnjo sploh polni baterijo.
hojnikb ::
senzor odmične gredi bi se pokazal na testerju...
Drgač pa če ma čez 200kkm, sploh če je mel ob nakupu še kej prevertene podlage (kar je tipično za nemške tdije) zna bit visokotlačna ze na konc. Ker če to zamelje, lahk računaš par jurjov stroska.
Verjetno tudi odvisno od testerja. Na pooblaščenem servisu bo verjetno pokazalo, morda bo treba spravit avto tja. Gledal sem na YouTube-u in v primerih, ko je bil kriv senzor na odmični gredi so bili simptomi identični kot pri mojem avtu. Drugače pa ni nič prevrteno, to se pa da preverit že z OBD Eleven, ker navadno budale, ki vrtijo kilometre nazaj pozabijo to spremenit na vseh mestih, število prevoženih kilometrov je shranjeno na več različnih modulih v avtu. Vseeno ne morem biti 100%, ampak bi rekel da so za ta letnik avta bili realni kilometri, ko sem ga kupil cca. 4 leta nazaj.
Par jurjev stroška za visokotlačno? Gledam na spletu pa jih najdem za 500-700EUR. Je potrebno še kaj drugega poleg menjati, da bi bil strošek par jurjev?
ze vcds klon za 15€ ti bo pokazal vse napake, kot bi jih original tester.
Kar se pa tiče prevertenih kilometrov; če je avto uvozen ali od dilerja kupljen, nikol nemors bit ziher..
Ja, visokotlačna ej res 500-700€, AMPAK, če jo zamelje, bo treba tut vse 4 injektorje menjat, filtre, cevi in kesl spucat, tut naftna crpalka (če jo ma) lahko kaj fase. Problem so opilki, k zaokrozijo po celem sistemu.
#brezpodpisa
ravend123 ::
Avto gre jutri na pooblaščeni servis, bi pa naj pri enem batu špricalo ven olje, kakšne stroške bo to za sabo potegnilo in kaj vse bo treba menjat bomo pa videli.
Gambino ::
Poceni ne bo. Nimaš kaj, verjetno avto nima realnih kilometrov, pa še VW je, kar je sicer kul, ker ti ga pri nas šraufa vsak.
hojnikb ::
Avto gre jutri na pooblaščeni servis, bi pa naj pri enem batu špricalo ven olje, kakšne stroške bo to za sabo potegnilo in kaj vse bo treba menjat bomo pa videli.
"spricalo ven olje" Say what now?
#brezpodpisa
val46 ::
To je tudi meni višek motoroznanstva in mi na kraj pameti ne pride, kako se je to lohk zgodilo oz kaj vse bo potrebno v tem primeru menjat/popravit Upam na kak update OPja v tej temi...
sbawe64 ::
Avto gre jutri na pooblaščeni servis, bi pa naj pri enem batu špricalo ven olje, kakšne stroške bo to za sabo potegnilo in kaj vse bo treba menjat bomo pa videli.
"spricalo ven olje" Say what now?
Obročki ali luknja v batu.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
ravend123 ::
Poceni ne bo. Nimaš kaj, verjetno avto nima realnih kilometrov, pa še VW je, kar je sicer kul, ker ti ga pri nas šraufa vsak.
Ok, potem pa nima, če tako pravite.
Avto je imel ob nakupu aprila 2020 169.000 prevoženih km, se to ne zdijo realni kilometri?
Od tistega trenutka dalje, jermeni že zamenjani, vodna pumpa, skratka avto servisiran kot je treba. Od takrat pa do danes se je naredilo pa 50.000 km.
Kolega ima enakega Passata, enak letnik pa mu je tudi že pri dveh batih olje ven teklo pred časom. Strošek 1700€. To sem danes izvedel.
Niso vedno krivi prevrteni kilometri. Pač očitno serijsko, hiba na tem letniku avta.
V pondeljek/torek bom več vedel in bom še napisal kaj, če bi koga morda zanimalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ravend123 ()
kixs ::
Samo za referenco. Pred leti sem kupil 7 let staro Alfo 145 JTD L.2000 iz Italije (itak), po stevcu 130.000km. Sem si rekel, ajd, recimo, da ima duplo. Cez leto ga peljem enem na racunalnik, je pokazalo 480.000km. Vmes sem naredil cca 30.000km. Torej je imela ob nakupu 450KKM. Sicer ni bilo nobenih problemov z masino, le potrosni material - lezaji, koncniki, zavore, senzor gredi... (sigurno sem se kaj pozabil). Ko sem jo prodal, je imela realnih 540.000km - kar sem tudi kupcu povedal.
Ob nakupu sem jo seveda peljal na alfa seris - Stepancic pri Celju - jo je priklopil na racunalnik, je rekel vse v redu. Da se pa kilometrov ne vidi... Sej sem vedel, da se na Stajerskem avte ne kupuje, ampak sem moral :lol:
Ob nakupu sem jo seveda peljal na alfa seris - Stepancic pri Celju - jo je priklopil na racunalnik, je rekel vse v redu. Da se pa kilometrov ne vidi... Sej sem vedel, da se na Stajerskem avte ne kupuje, ampak sem moral :lol:
Valvoline ::
Poceni ne bo. Nimaš kaj, verjetno avto nima realnih kilometrov, pa še VW je, kar je sicer kul, ker ti ga pri nas šraufa vsak.
Ok, potem pa nima, če tako pravite.
Avto je imel ob nakupu aprila 2020 169.000 prevoženih km, se to ne zdijo realni kilometri?
Od tistega trenutka dalje, jermeni že zamenjani, vodna pumpa, skratka avto servisiran kot je treba. Od takrat pa do danes se je naredilo pa 50.000 km.
Kolega ima enakega Passata, enak letnik pa mu je tudi že pri dveh batih olje ven teklo pred časom. Strošek 1700EUR. To sem danes izvedel.
Niso vedno krivi prevrteni kilometri. Pač očitno serijsko, hiba na tem letniku avta.
V pondeljek/torek bom več vedel in bom še napisal kaj, če bi koga morda zanimalo.
Predvidevam da je tu govora o bakrenih tesnilnih podlozkah za sobe ki stanejo par evrov, tam uhaja nafta, mogoce tudi malo olja mimo, je pa ponavadi gosto crno za videt k zagorelo olje. Lahko zaradi tega pade kompresija ce sobe ne tesnijo vredu ampak dvomim da tolko da motor ne bo vzgal ce je starter ok pa akumulator dober. Po simptomih bi reku da je ena ali vec sob kaput, prevec nafte spuscajo nazaj posledicno pade tlak v skupnem vodu, ko pade pod doloceno mejno vrednost motor ne bo startal. Probaj zakurblat z start sprejem lahko uporabis tudi sprej za armaturko maxibril in podobno tudi deluje, ce bo vzgal pa potem normalno delal je tezava zagotovo tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
ravend123 ::
Poceni ne bo. Nimaš kaj, verjetno avto nima realnih kilometrov, pa še VW je, kar je sicer kul, ker ti ga pri nas šraufa vsak.
Ok, potem pa nima, če tako pravite.
Avto je imel ob nakupu aprila 2020 169.000 prevoženih km, se to ne zdijo realni kilometri?
Od tistega trenutka dalje, jermeni že zamenjani, vodna pumpa, skratka avto servisiran kot je treba. Od takrat pa do danes se je naredilo pa 50.000 km.
Kolega ima enakega Passata, enak letnik pa mu je tudi že pri dveh batih olje ven teklo pred časom. Strošek 1700EUR. To sem danes izvedel.
Niso vedno krivi prevrteni kilometri. Pač očitno serijsko, hiba na tem letniku avta.
V pondeljek/torek bom več vedel in bom še napisal kaj, če bi koga morda zanimalo.
Predvidevam da je tu govora o bakrenih tesnilnih podlozkah za sobe ki stanejo par evrov, tam uhaja nafta, mogoce tudi malo olja mimo, je pa ponavadi gosto crno za videt k zagorelo olje. Lahko zaradi tega pade kompresija ce sobe ne tesnijo vredu ampak dvomim da tolko da motor ne bo vzgal ce je starter ok pa akumulator dober. Po simptomih bi reku da je ena ali vec sob kaput, prevec nafte spuscajo nazaj posledicno pade tlak v skupnem vodu, ko pade pod doloceno mejno vrednost motor ne bo startal. Probaj zakurblat z start sprejem lahko uporabis tudi sprej za armaturko maxibril in podobno tudi deluje, ce bo vzgal pa potem normalno delal je tezava zagotovo tam.
Možno, da je to to. Ko sem napisal, da pri batih teče ven olje, sem napisal točno tako kot je prišla informacija do mene. Verjetno je mehanik pač laično povedal kar je videl. So pa že štirje do zdaj avto gledali.
Jaz avta nisem videl zdaj od prejšnjega petka.
Mogoče je tole za probat ja. Hvala!
Samo za referenco. Pred leti sem kupil 7 let staro Alfo 145 JTD L.2000 iz Italije (itak), po stevcu 130.000km. Sem si rekel, ajd, recimo, da ima duplo. Cez leto ga peljem enem na racunalnik, je pokazalo 480.000km. Vmes sem naredil cca 30.000km. Torej je imela ob nakupu 450KKM. Sicer ni bilo nobenih problemov z masino, le potrosni material - lezaji, koncniki, zavore, senzor gredi... (sigurno sem se kaj pozabil). Ko sem jo prodal, je imela realnih 540.000km - kar sem tudi kupcu povedal.
Ob nakupu sem jo seveda peljal na alfa seris - Stepancic pri Celju - jo je priklopil na racunalnik, je rekel vse v redu. Da se pa kilometrov ne vidi... Sej sem vedel, da se na Stajerskem avte ne kupuje, ampak sem moral :lol:
Ne vem kako je Italija, ampak bi rekel, da te makaronarji prej nategnejo kot Nemci? 🤣
Ne pravim, da so pri mojem avtu realni kilometri, ampak močno verjamem da so.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ravend123 ()
kixs ::
Iz IT ga je uvozil en stajerc... sploh ne dvomim, da je kupil zelo poceni s pravimi kilometri - edino tako lahko dobi razliko v ceni in "zasluzek".
hojnikb ::
kilometri pri rabljenem avtu so se bolj simbolni, kot da ti bejba reče da si njen prvi.
Pač, vzames tiste stevilke za simbolne in servisiras kar se poservisirat da/je smiselno in gonis. Make no mistake, mučkanje z kilometri je na vsakem koraku.
Pač, vzames tiste stevilke za simbolne in servisiras kar se poservisirat da/je smiselno in gonis. Make no mistake, mučkanje z kilometri je na vsakem koraku.
#brezpodpisa
kixs ::
kilometri pri rabljenem avtu so se bolj simbolni, kot da ti bejba reče da si njen prvi.
Pač, vzames tiste stevilke za simbolne in servisiras kar se poservisirat da/je smiselno in gonis. Make no mistake, mučkanje z kilometri je na vsakem koraku.
Te stevilke niso simbolne. Kilometrina potegne za sabo visje stroske vzdrzevanja, pa seveda precej visjo nakupno ceno. To je dvojni nateg.
Na zalost je taka realnost.
Zato se se kar vozim s svojo starino in cakam kdaj crkne... pa noce. Vseeno upam, da se nekaj casa pelje, ker se zavedam, da je nakup drugega avta loterija... se posebej rabljenega (s prevrtenimi kilometri).
DamijanD ::
Mislim, da je hojnikb predvsem ciljal na to, da jim ne moreš zaupat. Jaz sem vedno rekel "ima jih 150k na X podlage"...
Twixz ::
Svečke znajo bit.
Isti problem je mel kolega, avto mu ni vžgal, nekaj prčkajo okol avta, avto vžge ampak se matra, pa spet drug dan ne.
Uglavnem pazi, da te ne bojo na*ukali.
Isti problem je mel kolega, avto mu ni vžgal, nekaj prčkajo okol avta, avto vžge ampak se matra, pa spet drug dan ne.
Uglavnem pazi, da te ne bojo na*ukali.
fikus_ ::
Ne vem tocno, katera serija vw dizlov je imela to napako, da je bila šoba pritrjena samo z enim vijakom na eni strani. Pri teh je šobo privzdignilo po strani in je tam začelo puščati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
undertacker ::
Upam, da ne motim teme, Tudi sam imam Passata 2.0 TDI 150KM, letnik 2015. Prevoženih 285.000km, do sedaj brez vsakih problemov. Servis vedno narejen na 15.000km, tako da OP upam na najboljše.
ravend123 ::
Update: Dve šobi na mašini sta šli, z delom vred in originalnimi deli (2 leti garancije) je strošek cca. 2500 EUR, z neoriginalnimi deli (Bosch in 1 leto garancije) pa je strošek 1300 EUR.
aborko ::
Jebeno, no ce bo samo to, potem ok. Cakata pa se drugi dve sobi, pa dpf, pa vztrajnik pa visokotlacna,.. Zato sem sam raje vzel rabljenega bencinarja, ceprav je bilo bistveno v3c dizlov na izbiro.
ravend123 ::
Ja to me skrbi, da bi šli še drugi dve počasi v večna lovišča pa še kaj tretjega. Jermen in vodna pumpa, to je pa že bilo menjano. Ma bomo videli, kilometrov ima ravno prav, da se ga še proda in kaj iztrži zanj.
hojnikb ::
edin smiseln move tle je najdet na odpadu dve rabljene sobe, zmontirat in čimprej prodat, pa se naj naslednji lastnik ukvarja z potencialnimi problemi...
2500€ dat v ta hec je neumnost.
2500€ dat v ta hec je neumnost.
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Pac VW heci.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
DamijanD ::
A tovarniško obnovljenih se pa ne dobi? Za renojev 1,5 dci je ena obnovljena okrog 300€ - nimam pa pojma a je zadeva čisto primerljiva...
Nazz ::
Update: Dve šobi na mašini sta šli, z delom vred in originalnimi deli (2 leti garancije) je strošek cca. 2500 EUR, z neoriginalnimi deli (Bosch in 1 leto garancije) pa je strošek 1300 EUR.
Pooblaščen servis? Jaz sem imel predračun 450€ na Bosch injektor...
2 injektorja 2.500, cela nova mašina pa 7.000€
krucymucy ::
Update: Dve šobi na mašini sta šli, z delom vred in originalnimi deli (2 leti garancije) je strošek cca. 2500 EUR, z neoriginalnimi deli (Bosch in 1 leto garancije) pa je strošek 1300 EUR.
Lahko da so sle, ampak dvomim da je to povezano s tem da ne vzge.
Meni je 2017 letnik to delal ves cas. Najprej pri 16.000km, drugic pri 22.000km in potem tako naprej do 240.000 ...
Jaz sem sabo nosil 10 kljuc, ce ni vzgal sem odklopil akumulator in pocakal nekaj minut. V drugo je vzgal vedno. Vedno samo mrzel, kadar je stal vsaj 12ur in v zimskem casu.
Na servisu so rekli da nimajo pojma kaj je :)
Avta nimam vec, tako da ne vem ali sedaj vziga ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
River0123 ::
Pozdravljeni forumaši!
Kot je že iz naslova razbrati mi Passat B8 2.0TDI letnik 2015 ne vžge. Težave so se začele pojavljati pred cca. 14 dnevi in sicer mi avto dopoldne okrog 11. ure po lepo prespani noči ni vžgal na parkingu pred hišo. Simptomi so bili takšni, da sem najprej pomislil na akumulator, saj je sprva še kazal neke znake in verglal, potem pa je samo še klikal, utripati je začel tudi MFD display na števcu.
Pokličem asistenco, pride mojster z baterijo in klemami avto nekako vžge, sprva mogoče malo čuden zvok motorja, čez par minut kot običajno. Ker sem sumil akumulator sem avto peljal na CIM v Domžalah, kjer imajo servis, prodajajo pa tudi Duracell akumulatorje, katerega imam tudi sam v avtu in je še celo v garanciji, ker je bil menjan cca. 1 leto nazaj. Premerijo napetost in te zadeve, pravijo da akumulator ni. OK, pa že nek splet okoliščin. V glavnem avto se pelje normalno, na armaturki ne sveti nobena lučka, tudi ugasnem in vžgem lahko motor čisto normalno.
Potem cca. teden dni vse normalno, prejšnji četrtek dopoldne pa spet signal da nekaj ni v redu. Avto je sicer vžgal, ampak v drugem poizkusu. V petek avta nisem več uspel zagnati. S pomočjo drugega avta sem priklopil "kleme" in še vedno upal na slab akumulator, čeprav se mi je glede na to, da je trenutni star šele kako leto dni že svitalo, da to ni to. Avto itak ni vžgal, spet kličem asistenco. Mojster pride, enako proba s pomočjo drugega akumulatorja na "kleme" vžgat avto in mu na koncu celo uspe, ampak nisva pustila avta prižganega več kot 5-10 sekund, je rekel mojster da ima čuden zvok in, da se on rajši ne bi kam peljal.
Sem se strinjal, tako, da ga je naložil in odpeljal do mehanika, ki mi je do sedaj že menjal jermen, vodno pumpo na cca. 190.000 km, letos v juliju pa tudi naftni filter, oljni filter, menjava olja, se pravi redni servis. Tester, ni pokazal nobene napake, prav tako nobena lučka na armaturki ne gori. Razdrl je mašino, jermeni ok, odmična gred ok, skratka motor izgleda v nulo. Od zadnjega dolivanja goriva je bilo narejenih cca. 200 km, tako da težava z nafto verjetno ne pride v poštev. Avto ima 218.000 prevoženih kilometrov.
Se mogoče kdo s tega foruma spozna na zadeve in ima kakšno idejo kaj bi lahko bilo?
Jaz ti svetujem, da ne sparas na dobrem avtomehaniku, ki ti avto v celoti pregleda in opredeli, kaj so tezave. Tolk let star Passat je se dokaj ok avto in s sparanjem ter povprasevanjem po forumih bos kvecjemu izgubil na vrednosti avta...
scythe ::
Update: Dve šobi na mašini sta šli, z delom vred in originalnimi deli (2 leti garancije) je strošek cca. 2500 EUR, z neoriginalnimi deli (Bosch in 1 leto garancije) pa je strošek 1300 EUR.
Napihjena cena v tri pm, vsaj 1kEUR zasluška na poblaščenem servisu. Poglej kataloško številko na šobi in uporabi google, nova šola za Passata B8 150hp pride cca 300EUR in to orginalna (Bosch kataloška 0986435258).
In potem rečejo, da je Bosch neorginalni deli. Kaj bodo pa dali oni noter? Isto Bosch, samo da bo prepakiran v VW škatlo.
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scythe ()
Nazz ::
Sej je čudno, pa je bila o prevoženih kilometrih debata, pa pravi, da jih je dobro preveril in niso vrteni ...
OutOfTheBox ::
Blinder ::
Zakaj niste omenili možnosti obnove injektorjev? 150 EUR po komadu, odvisno od injektorja (cene pred korono).
Za moj traktor je obnova treh injektorjev, kar vključuje tudi kalibriranje, 100-120 € z delom vred (za dat dol s traktorja je 10 min dela).
Za moj traktor je obnova treh injektorjev, kar vključuje tudi kalibriranje, 100-120 € z delom vred (za dat dol s traktorja je 10 min dela).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
hojnikb ::
Zakaj niste omenili možnosti obnove injektorjev? 150 EUR po komadu, odvisno od injektorja (cene pred korono).
Za moj traktor je obnova treh injektorjev, kar vključuje tudi kalibriranje, 100-120 € z delom vred (za dat dol s traktorja je 10 min dela).
ne da se vseh injektorjev obnavlat, vsaj ekonomično ne..
OutOfTheBox je izjavil:
edin smiseln move tle je najdet na odpadu dve rabljene sobe, zmontirat in čimprej prodat, pa se naj naslednji lastnik ukvarja z potencialnimi problemi...
Slovenec in a nutshell..
Taksna je pač ekonomika, ko je enkrat avto star... Bos dal 2 cuka za popravilo, potem pa prodajal? Ga skor ni junaka..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Opel Corsa 1.3 CDTI - avto ne vžgeOddelek: Na cesti | 2482 (2016) | sbawe64 |
» | Zobnik na zobatem jermenu preskočil, 40.000 od servisaOddelek: Na cesti | 4506 (2266) | Twixz |
» | Golf 5 2.0 SDI težko vžigaOddelek: Na cesti | 7807 (6685) | Stipex |
» | Clio 1.5 dci ne vžge - topelOddelek: Loža | 14736 (11393) | BorutK-73 |
» | Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 132089 (116102) | parus |