Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če primerjam BZX4 s teslo, je tesla ko jugo proti mercedesu.
Igračke na baterije, lahko jima daješ imena kakršne hočeš. Ob prvem 2 dnevnem izpadu elektrike boš šel do prvega soseda z ICE motorjem fehtat, če te lahko pelje po špecarijo v najbližni Spar.
Dokler v parih minutah napolnim tank za nadaljnih 1000km ali cel mesec vožnje v službo, EV ali hibrida še ne bom imel nekaj časa. Šele potem ko bo to edina možnost avtomobila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
IL_DIAVOLO ::
Torej je bila?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej je bila?
Vsi avtomobili so šajtrge. Ampak nekateri vsaj gnijejo ne več. Zeljarji pa vsako leto bolj, ker so vsako leto slabše narejeni in manj kvalitetni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
njyngs ::
KobayashiM je izjavil:
Si tolk star da se spomniš 2 dnevnega izpada elektrike v večjem mestu v Sloveniji? Sam se ga ne, pa nisem ravno rosno mlad.
Prva misel ki mi pade na pamet je žledolom izpred 10 let. Naslednja so poplave kjer so bili izpadi elektrike doooolgi. Good luck with that. Ne vem pa zakaj si v debato zvlekel večja mesta - v mestu lahko greš peš v štacuno. Ne rabiš avtomobila sploh.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
WizzardOfOZ ::
KobayashiM je izjavil:
Mogoče zato ker živim v večjem mestu? Za bogu iza leđa pa ev niso ja
Za po mestu jih pa ne rabiš. Torej niso za nikamor in so brezvezno zapravljanje dobrin (za baterije recimo).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
njyngs ::
KobayashiM je izjavil:
Mogoče zato ker živim v večjem mestu? Za bogu iza leđa pa ev niso ja
Roflol what? EV se ti izplača še ekstra za tiste, ki se ogromno prevozijo (e.g. vsakodnevni delavski migranti na dolge proge). EV za v mesto je vstran metanje denarja. Kolo stane manj, pa hitrejše je.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
KobayashiM ::
A sta vidva malo poseben program? A če živim v mestu so moje poti samo v tem mestu? Ok ;))
njyngs ::
Naju sprašuješ a sma poseben program, sam si pa ob izpadu pomislil izključno na mesto. Huh, the pot calling the kettle black.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Magic1 ::
On je hotu povedat, da bo vedno imel elektriko v mestu. Tebi bo poplava povzročila težavo s dobavo, on bo pa skočil s EVjem v toplice. Naslednji dan pa še na kofe na obalo. Ti pa ne smeš imeti atmoferca, ker fuj.
Magic
njyngs ::
Jaz sem v mestu in imam ICE. V toplicah bom že spil en pir, preden ob on uspel napolnit svojo igračo
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
njyngs ::
Ampak jim bomo pa vozili. Medtem, ko boš ti čez 10 let čakal na nov paket baterij za 20k€
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
KobayashiM ::
Pozabte da jih bote vozili, bencina ne bo nikjer za kupiti, dizla pa še manj. Zalogo delat, ampak kaj ko bencin propada
Magic1 ::
Problem za čez 40 let. Takrat bo vprašanje ali bom sploh rabil bencin, ali kakršnokoli prevozno sredstvo. Verjetno bom bil čast zadovoljen, če bom lahko okopaval svoj vrtič.
Magic
Magic1 ::
Mah ne, čez 10 let si bomo kupili bencinskega Japonca in bo to to. Saj bo lahko prišel še kakšen EV za 2nd avto. Nisem jaz proti čemerkoli, samo mora bit cost effective in uporabno.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WizzardOfOZ ::
KobayashiM je izjavil:
Misliš če 6 let, ne 40.
Čez 40, mogoče 50. Pa še takrat bo sintetični bencin. EV je slepa ulica. Ni dovolj štroma, da bi vsi imeli EV. Če pa misliš, da se bodo ljudje vozilom odpovedali, si pa bedak.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Napisal si, da naprej od hibrida niso priguncali. BZX4 te postavlja na laž.
Podpovrečen EV z en kurc izkoristkom, slabim dosegom, počasnim filanjem, zgleda k da bi ga narisal 4 letnik.. In kjub znizanim cenam jih nemorejo prodat, ker jih noben noče.
To je pač rezultat, k se firma loti delat energet, k ga na noben način noče delat... Vmes se pa ze 15 let hvalijo kok so solidstate baterije right around the corner, as if that changed anything
Toyota je prva večja firma za odstrel v prihodnosti, če se nebojo resno fokusiral na EV... Oz. so ze ene 5 let prepozn.
WizzardOfOZ je izjavil:
KobayashiM je izjavil:
Misliš če 6 let, ne 40.
Čez 40, mogoče 50. Pa še takrat bo sintetični bencin. EV je slepa ulica. Ni dovolj štroma, da bi vsi imeli EV. Če pa misliš, da se bodo ljudje vozilom odpovedali, si pa bedak.
seveda je dovolj stroma.
V sloveniji je dost da eno nukico naredmo, pa mamo dost stroma za 1.2M vozil. Kater scenarij je bolj realn; da _vse_ avtomobile spravimo na EV al da postavimo JEK2?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Lonsarg ::
Elektrika je samo prenosni medij, ni to "vir" energije. Vir energije za elektriko je še vedno komot nafta, če drugega ne bo dovolj. Je bolj učinkovito in tudi ceneje kurit nafto v termoelektrani in nato polniti EV kot direkt kurit nafto v ICE motorju.
Toyota je pametna, zdele imajo navadne hibride, ko bodo dovoljeni samo še PHEV bodo pa imeli PHEV hibride na veliko in bodo na boljšem kot EV-only konkurenca. Ker PHEV bo tisto kar bodo vsi ki nočejo pure EV kupovali, in teh bo ogromno.
Toyota je pametna, zdele imajo navadne hibride, ko bodo dovoljeni samo še PHEV bodo pa imeli PHEV hibride na veliko in bodo na boljšem kot EV-only konkurenca. Ker PHEV bo tisto kar bodo vsi ki nočejo pure EV kupovali, in teh bo ogromno.
Telbanc ::
KobayashiM je izjavil:
Si tolk star da se spomniš 2 dnevnega izpada elektrike v večjem mestu v Sloveniji? Sam se ga ne, pa nisem ravno rosno mlad.
Ob zadnjem žlebu je bil Logatec, Vrhnika in predvsem Borovnica ene 4-6 dni brez štroma sredi zime. Železnica je še dolgo potem vozila dizel lokomotive, ker so ble zajle na tleh. Ko ni štroma, lah sred zime z električno igračo sviraš kur.u.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
hojnikb ::
PHEV je literally worst of both worlds... Zakaj bi to kdorkoli kupo za pricepremium, men nebo nikol jasno.
Toyota je set in old way, ker so japonci zahojeni do konca (če ne verjames, poglej kaksna je tam kultura). Na njihovem domačem trgu ta logika spila, ker je bencin pocen, elektrika pa draga in polnilna mreza slaba.
Ampak nakonc bo toyota tko kot je zdej daihatzu alpa isuzu... Irelavanten v zahodnem svetu.
Toyota je pametna, zdele imajo navadne hibride, ko bodo dovoljeni samo še PHEV bodo pa imeli PHEV hibride na veliko in bodo na boljšem kot EV-only konkurenca. Ker PHEV bo tisto kar bodo vsi ki nočejo pure EV kupovali, in teh bo ogromno.
Toyota je set in old way, ker so japonci zahojeni do konca (če ne verjames, poglej kaksna je tam kultura). Na njihovem domačem trgu ta logika spila, ker je bencin pocen, elektrika pa draga in polnilna mreza slaba.
Ampak nakonc bo toyota tko kot je zdej daihatzu alpa isuzu... Irelavanten v zahodnem svetu.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
starfotr ::
KobayashiM je izjavil:
Si tolk star da se spomniš 2 dnevnega izpada elektrike v večjem mestu v Sloveniji? Sam se ga ne, pa nisem ravno rosno mlad.
Ob zadnjem žlebu je bil Logatec, Vrhnika in predvsem Borovnica ene 4-6 dni brez štroma sredi zime. Železnica je še dolgo potem vozila dizel lokomotive, ker so ble zajle na tleh. Ko ni štroma, lah sred zime z električno igračo sviraš kur.u.
Brez elektrike tudi tankat ne moreš.
Brez goriva v agregatu pa imaš lahko 30000 l goriva par metrov od agregata, pa ga ne moreš na tankat brez elektrike. Tudi to je zgodba izpred 10 let.
pegasus ::
Ko ni štroma, lah sred zime z električno igračo sviraš kur.u.Ko ni štroma, se z EVjem odpelješ tja, kjer je, ga napolniš, se pripelješ nazaj in priklopiš celo bajto na EV. Maš dovolj za par dni, če si šparoven, pa še več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
starfotr ::
Ali pa če imaš agregat za pazi to nekaj stotatkov. In dnevno skuriš za recimo do 20 eur goriva.
Univerzalna rešitev za krizne dni.
Vse kar se tiče V2X je mnogo dražje, kot pa ta rešitev z agregatom.
Univerzalna rešitev za krizne dni.
Vse kar se tiče V2X je mnogo dražje, kot pa ta rešitev z agregatom.
Magic1 ::
Če si preper imaš itak vse. Agregat in par deset litrov kuriva. Nekaj deset metrov drvi. Sončne celice in baterije pa si pokrit za vse scenarije. Ter seveda hrane za vsaj 14 dni na zalogi. Če pa si Janez na selu, ki pričakuje vse od države pa itak pokliče gasilce in mu dostavijo karkoli rabi.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
KobayashiM ::
KobayashiM je izjavil:
Si tolk star da se spomniš 2 dnevnega izpada elektrike v večjem mestu v Sloveniji? Sam se ga ne, pa nisem ravno rosno mlad.
Ob zadnjem žlebu je bil Logatec, Vrhnika in predvsem Borovnica ene 4-6 dni brez štroma sredi zime. Železnica je še dolgo potem vozila dizel lokomotive, ker so ble zajle na tleh. Ko ni štroma, lah sred zime z električno igračo sviraš kur.u.
Ne nabijaj, Vrhnika ni bila niti en dan brez štroma...
Machete ::
Mi smo bili 10 ali celo 12 dni brez. Vsi preživeli.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Kalibri ::
Machete ::
Saj je tudi tukaj to bilo prvič, ne bi pa za noben kraj dal roke v ogenj tako nonšalantno. Saj vidiš, da je klimatsko vezje prešmelcano.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WizzardOfOZ ::
Saj je tudi tukaj to bilo prvič, ne bi pa za noben kraj dal roke v ogenj tako nonšalantno. Saj vidiš, da je klimatsko vezje prešmelcano.
Nič ni prešmelcano. To je vse čisto naravno. (Ko te napade virus, dobiš vročino in se ga probaš znebit s segrevanjem telesa.)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Matejjjjj ::
Delam zelo pogosto na Kitajskem. V tokratni rundi se vozmo samo še z električarji. BYD itd. Zadeva je raketa v vožnji. Prosim vas, kaki passati ipd traktorji. Niti Toyot več ne marajo, stalni taksist je zamennjal corollo za byd. Dizli so tu itak prepovedani, bencin še vztraja pri manj kot 50% prodanih avtov. Primerjamo situacijo tu z domom. Evropski e avti so dejansko slabi in to je njihov problem, ne konkurenca. VW ni še toliko slab ampak predrag in neopremljen glede na teslo in kitajce. Audi pa ne zna dobiti dosega iz baterij in bo najbrž najbolj nastradal od vseh znamk. Vsakič ko sem tu je več lokalnih znamk na cesti, VW je prav sinonim za starost in zato ga koncern želi zamenjati s Škodo.
Moje mnenje glede na to, da sem tu 10x letno, EU nima nobene možnosti. Tempi passati. Tehnološko pradavnina. Kitajci imajo navigacijo, ki je sinhronizirana s semaforji. Ko pa prideš na postajo metroja, navigacija postane 3D oz deluje v nadstropjih, saj so postaje tako velike... pri mas pa google, kot da gledaš film iz 80ih... skratka, mislim da je stanje še veliko veliko hujše kot se govori.
Ne gre več za majhne avte, tu se vozijo z električnimi SUV velikosti G klase. Ki niso poceni, daj stanejo 70k. Ampak ravno to boli, ti avti izpodrivajo nemški prestiž, zato pa take težave v VW.
Apple so že pozabili, iphone je zgodovina. V dveh letih nihče ne bo več vedel kaj je to jabolko... najbolj se to vidi pri navigaciji v mestih, kot da bi igral call of duty jim kaže kam pa kako...
Root cause vsega pa je lenoba na zahodu. Pravice pravice pravice
Moje mnenje glede na to, da sem tu 10x letno, EU nima nobene možnosti. Tempi passati. Tehnološko pradavnina. Kitajci imajo navigacijo, ki je sinhronizirana s semaforji. Ko pa prideš na postajo metroja, navigacija postane 3D oz deluje v nadstropjih, saj so postaje tako velike... pri mas pa google, kot da gledaš film iz 80ih... skratka, mislim da je stanje še veliko veliko hujše kot se govori.
Ne gre več za majhne avte, tu se vozijo z električnimi SUV velikosti G klase. Ki niso poceni, daj stanejo 70k. Ampak ravno to boli, ti avti izpodrivajo nemški prestiž, zato pa take težave v VW.
Apple so že pozabili, iphone je zgodovina. V dveh letih nihče ne bo več vedel kaj je to jabolko... najbolj se to vidi pri navigaciji v mestih, kot da bi igral call of duty jim kaže kam pa kako...
Root cause vsega pa je lenoba na zahodu. Pravice pravice pravice
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
Matejjjjj ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Utk ::
Ja še pred električnimi avti so se dogajale nerazumljive stvari. Smo se že takrat spraševali zakaj nimajo avti nekih stvari, ki so zelo praktične in ne stanejo praktično nič. So recimo enkrat končno prišli cdji v avte, ampak ne mp3, to je bilo treba čakat še leta. Ko je že zdavnaj imel vsak kitajski radio usb vhod, je trajalo še leta in leta, da so ga začeli dobivat avti. Potem ko so že zdavnaj imeli avti spodobne ekrane, nemci še zmeraj kasirajo par 100 evrov za rikverc kamero, ki realno stane par evrov. Sem se vozil v čip šit toyoti iz leta 2007, ki je imela kamero. Kater nemc za manj kot 80 jurjev jo je imel...še danes so škrti s temi kamerami.
Potem je bilo razkrito da je v resnici obstajal nemški kartel proizvajalcev, ki se je dogovarjal kdaj bojo dodali kater feature. Ne takoj preveč, ker bi bil to enkraten zaslužek, ampak vsake 2 leti nekaj, da bojo ljudje imeli razlog za menjavo avto.
To je super dokler imaš ti monopol. Ko ga ni,in ko si še zmeraj navajen tako delat, grejo pa stvari hitro po zlu.
Potem je bilo razkrito da je v resnici obstajal nemški kartel proizvajalcev, ki se je dogovarjal kdaj bojo dodali kater feature. Ne takoj preveč, ker bi bil to enkraten zaslužek, ampak vsake 2 leti nekaj, da bojo ljudje imeli razlog za menjavo avto.
To je super dokler imaš ti monopol. Ko ga ni,in ko si še zmeraj navajen tako delat, grejo pa stvari hitro po zlu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zodiak ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Utk ::
Ja, to da si s hdmi povezal eno kitajsko stvar z drugo kitajsko stvarjo pa nisi opazil, a ne da.
zodiak ::
Kar hočem povedat je , da zadeve crkujejo. Kot po tekočem traku. Ja povezal sem prenosnik in projektor. Nisem gledal od kje je narejeno. Prenosnik mislim, da je kitajski za projektor pa ne vem.
starfotr ::
Ja še pred električnimi avti so se dogajale nerazumljive stvari. Smo se že takrat spraševali zakaj nimajo avti nekih stvari, ki so zelo praktične in ne stanejo praktično nič. So recimo enkrat končno prišli cdji v avte, ampak ne mp3, to je bilo treba čakat še leta. Ko je že zdavnaj imel vsak kitajski radio usb vhod, je trajalo še leta in leta, da so ga začeli dobivat avti. Potem ko so že zdavnaj imeli avti spodobne ekrane, nemci še zmeraj kasirajo par 100 evrov za rikverc kamero, ki realno stane par evrov. Sem se vozil v čip šit toyoti iz leta 2007, ki je imela kamero. Kater nemc za manj kot 80 jurjev jo je imel...še danes so škrti s temi kamerami.
Potem je bilo razkrito da je v resnici obstajal nemški kartel proizvajalcev, ki se je dogovarjal kdaj bojo dodali kater feature. Ne takoj preveč, ker bi bil to enkraten zaslužek, ampak vsake 2 leti nekaj, da bojo ljudje imeli razlog za menjavo avto.
To je super dokler imaš ti monopol. Ko ga ni,in ko si še zmeraj navajen tako delat, grejo pa stvari hitro po zlu.
To delajo vsi. Kaj se sedaj delaš neumnega?
Na primer iPhone ni imel MMS, ni imel copy/paste itd. Nenazadnje ni imel slovenščine do pred par dni nazaj.
Cela industrija dela na tem, da počasi dodaja zadeve. Zakaj to delajo? Zato, ker se jim to izplača.
VW bo preživel. Če ne drugače ga bo Nemčija umetno gor držala, nagonili bodo pa tudi druge države, da prispevajo. Tako, kot so nategnili se v reševanje nemških bank, ko se je zgodila dolžniška kriza Grčije.
Zapirali bodo/bomo tovarne. Marsikateri podizvajalec bo šel v stečaj. Ampak VW bo preživel.
Prav rad gledam te električne avte raznih znamk, začenjši s Teslo, kitajci. Brez servisnih delavnic. Brez dostopa do uradnih rezervnih delov. Pač to je varianta nategni-pobegni. Prodaj in se ne ukvarjaj s podporo. Točno to delajo nove EV znamke. Imajo prodajo avtov, rezervnih delov pa ni, oz. nanje čakaš mesece. Dokler je vse ok, pelje zadeva. Potem, ko se ustavi pa čakaš ko kreten.
WizzardOfOZ ::
Prav rad gledam te električne avte raznih znamk, začenjši s Teslo, kitajci. Brez servisnih delavnic. Brez dostopa do uradnih rezervnih delov. Pač to je varianta nategni-pobegni. Prodaj in se ne ukvarjaj s podporo. Točno to delajo nove EV znamke. Imajo prodajo avtov, rezervnih delov pa ni, oz. nanje čakaš mesece. Dokler je vse ok, pelje zadeva. Potem, ko se ustavi pa čakaš ko kreten.
Enako je delal VW na kitajskem, sedaj se pa to na isti način vrača v EU.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Matejjjjj ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Matejjjjj ::
https://carnewschina.com/2024/03/05/fox...
V tem se sedel zadnjič, to je pa že druga zgodba. Kitajci posegajo v lokalen trg avtov za višji razred, saj en tak velik suv stane 50 ali 60k in to boli VW. Najbrž imate v sloveniji napačno percepcijo voznega parka tu... lj ima najbrž najboljši vozni park v slo pa je to za kitajskega v kakšnem mestu nad 5.000.000 ljudi, kakršnih je nemalo, navaden krš in avtoodpad.
Ko greš zvečer ven, so tu parkirani avti, na tisoče njih, za katere v evropi organizirajo festivale, tu so pa navadno prevozno sredstvo...
V tem se sedel zadnjič, to je pa že druga zgodba. Kitajci posegajo v lokalen trg avtov za višji razred, saj en tak velik suv stane 50 ali 60k in to boli VW. Najbrž imate v sloveniji napačno percepcijo voznega parka tu... lj ima najbrž najboljši vozni park v slo pa je to za kitajskega v kakšnem mestu nad 5.000.000 ljudi, kakršnih je nemalo, navaden krš in avtoodpad.
Ko greš zvečer ven, so tu parkirani avti, na tisoče njih, za katere v evropi organizirajo festivale, tu so pa navadno prevozno sredstvo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
borut_p ::
Lahko je pocen ce nima stroska razvoja oz je vse na sistem 'reverse engineeringa'.
Lahko je pocen ce partija subvencionira izvozne firme
Lahko je pocen ce imajo cele labor campe, kjer je delovna sila zastojn
Zelo smo se razvadili s poceni stvarmi, seveda pa gre tudi huda zamera zahodnim korporacijam ko poslusas kaksne zasluzke in place imajo. Tezko ostanes pripaden ce ti kitajc na videz isto stvar nudi 20,30% ceneje.
Lahko je pocen ce partija subvencionira izvozne firme
Lahko je pocen ce imajo cele labor campe, kjer je delovna sila zastojn
Zelo smo se razvadili s poceni stvarmi, seveda pa gre tudi huda zamera zahodnim korporacijam ko poslusas kaksne zasluzke in place imajo. Tezko ostanes pripaden ce ti kitajc na videz isto stvar nudi 20,30% ceneje.
Matejjjjj ::
Pocen je, ker imajo letno nekaj milijonov novih inženirjev. Ki imajo znanje in prakso pri 22 kot je pri nas nima noben živeči... ker se izobražujejo na faksih, ki so tudi za zahod nedosegljivi... ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo. Ker imajo kitajske letalske firme boljša in modernejša letala od vseh eu prevoznikov, beri floto 100 novih širokotrupnih B787. Ker stane tu pot domov z letalom na navaden dan, 4 urni let, 130 eur.. itd
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
starfotr ::
Saj tudi pri nas "partija" stalno subvencionira (avtomobilske) firme.
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
WizzardOfOZ ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Tudi dobre znamke čevljev enako uvažajo. Po 3 različne modele in to je to. Potem pa kupuješ dobre gojzarje, pa ker maš mal širšo nogo ne dobiš pri nas modelov. V tujini pa za vsak model poleg dobiš še WIDE modele, da sedejo na mojo nogo in še za manj denarja kot pri nas.
Pa za hrano je tudi enako. Kako je lahko enak izdelek (brand, ne neka zadeva od trgovine) v italiji tako cenejši? Pri nas redna cena 3.49, v italiji enak izdelek redna cena 2.49€, s popustom pa 1.74€, kar je polovica cene v slo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Saj tudi pri nas "partija" stalno subvencionira (avtomobilske) firme.
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
Če malo poračunamo. 6 milijonov za 75 zaposlenih (75 novih delovnih mest bo zaradi tega več).
75 x 1.253,90 (minimalna bruto plača) x 12 mesecev = 1.128.510|
pa če prištejemo še 75x regres:
75 x 2144,72 (najvišji neobdavčen bruto) = 160.854€
in 75x božičnico (pa če vzamemo največ kar lahko dobijo):
75 x 2.366,79 (ne sme biti višja od zadnje povprečne bruto plače) = 177.509
Torej skupaj 1.466.873€, ostane jim še 4.5 milijona evrov.
Ali če drugače pogledamo, za 4 leta plače jim bomo dali ali pa za eno leto za 300 delavcev (pa potem itak vsako leto take donacije dajemo Revozu), tako da skoraj za eno četrtino delavcev plačo daje vsako leto država.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Matejjjjj ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Tudi dobre znamke čevljev enako uvažajo. Po 3 različne modele in to je to. Potem pa kupuješ dobre gojzarje, pa ker maš mal širšo nogo ne dobiš pri nas modelov. V tujini pa za vsak model poleg dobiš še WIDE modele, da sedejo na mojo nogo in še za manj denarja kot pri nas.
Pa za hrano je tudi enako. Kako je lahko enak izdelek (brand, ne neka zadeva od trgovine) v italiji tako cenejši? Pri nas redna cena 3.49, v italiji enak izdelek redna cena 2.49EUR, s popustom pa 1.74EUR, kar je polovica cene v slo.
Benchmarking. Ko uničiš lokalno industrijo oz lokalnega trgovca tudi občasno štej zraven, kupec ostane brez alternative. Slovnceljni pa so bedaki mislili, da bodo prevzemi povečali konkurenco in ponudbo na trgu
Škodoželjnost slovenceljnov ob zapiranju in prodaji lokalnih znamk se slovenceljnu janezu vrne kot bumerang. Zato pa slovencelj janez ponoano v hoferju plača 50x nabavne cene čunga lunga vrtalnika in še ponosen je zraven, ker je kupil hofer, le da je iskra propadla. Slovenceljni, gremo naprej!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
Matejjjjj ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Saj tudi pri nas "partija" stalno subvencionira (avtomobilske) firme.
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
Če malo poračunamo. 6 milijonov za 75 zaposlenih (75 novih delovnih mest bo zaradi tega več).
75 x 1.253,90 (minimalna bruto plača) x 12 mesecev = 1.128.510|
pa če prištejemo še 75x regres:
75 x 2144,72 (najvišji neobdavčen bruto) = 160.854€
in 75x božičnico (pa če vzamemo največ kar lahko dobijo):
75 x 2.366,79 (ne sme biti višja od zadnje povprečne bruto plače) = 177.509
Torej skupaj 1.466.873€, ostane jim še 4.5 milijona evrov.
Ali če drugače pogledamo, za 4 leta plače jim bomo dali ali pa za eno leto za 300 delavcev (pa potem itak vsako leto take donacije dajemo Revozu), tako da skoraj za eno četrtino delavcev plačo daje vsako leto država.
Ja in? Ali pa za 6mil zaposliti 40 krav na ministrstvu za kulturo iz fdv ali agrft?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11444 (2005) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 27951 (14739) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 34811 (30033) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36258 (30968) | nevone |