Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
dronyx ::
Potem bi lahko bolj rekli, da kapitalizem propada, ker družine niso več popularne. Družina s otroci je največji potrošnik. Hkrati pa še ekstra motiviran, da vedno več zasluži.
Nevem, ce. Zadnje case se gibam v krogu, kjer je potrosnja vedno bolj v ozadju in druzenje doma v ospredju.
Imajo samo en star avto za vsak slucaj, televizij nimajo, majo sluzbeni telefon in to je to.
Otroci nimajo nekih konzol, niti tablic.
Pa kaj se to giblješ v krogih z amiši?
Jaz sem pred nekaj leti postal amiš in zahteval, da se iz moje pisarne odstrani vse tehnološke naprave - računalnik, tiskalnik, dva mrežna stikala, eno pokvarjeno dostopno točko za wi-fi, optični čitalnik, usmerjevalnik in dva zunanja trda diska. Sem pa prosil, če bi lahko obdržal telefon, tablico in klimatsko napravo. Prav tako sem prosil za parkirni prostor za kočijo. Pa so se samo smejali...
Magic1 ::
Jaz bi brez otrok porabil par sto evričev na mesec. Zaradi otrok, gre takoj jurčka. Pa se ne preseravam in jim ne kupujem fancy drage zadeve. Vse je dost basic. Kolo ima tamal za 80EUR pa vidim, da se vsi tamali(3-6 let) vozijo okoli z woomi za 440EUR.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
https://apnews.com/article/bmw-recall-b...
Tako to delajo resni proizvajalci avtomobilov. Če se najde problem z zavorami, se izda software "fix", ki ti bo vklopil lučko, da imaš problem, in šele potem se menja komponente, za katere se sicer že zdaj ve, da niso dobre, ampak verjetno bojo vseeno zdržale vsaj nek čas.
Tako to delajo resni proizvajalci avtomobilov. Če se najde problem z zavorami, se izda software "fix", ki ti bo vklopil lučko, da imaš problem, in šele potem se menja komponente, za katere se sicer že zdaj ve, da niso dobre, ampak verjetno bojo vseeno zdržale vsaj nek čas.
Machete ::
https://apnews.com/article/bmw-recall-b...
Tako to delajo resni proizvajalci avtomobilov. Če se najde problem z zavorami, se izda software "fix", ki ti bo vklopil lučko, da imaš problem, in šele potem se menja komponente, za katere se sicer že zdaj ve, da niso dobre, ampak verjetno bojo vseeno zdržale vsaj nek čas.
Moj X je excluded. Vsaj neki :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Bolj je zanimivo, da so excluded cele države. Čeprav tu nekateri trdijo, da se vgrajuje iste komponente ne glede kam gre. Zdaj, ali nas diskreminirajo v tovarni, ali pa pri recallih, druge variante ne vidim.
Tako da ne veš niti če je tvoj x excluded...lahko je samo dovolj redek, da se ne bojo ubadali z njim, kot se ne bojo z nobenim slovenskim.
Tako da ne veš niti če je tvoj x excluded...lahko je samo dovolj redek, da se ne bojo ubadali z njim, kot se ne bojo z nobenim slovenskim.
Magic1 ::
Ko ga boš peljal na servis zaradi lučke, ti bodo pozabili omenit, da je bil narejen odpoklic in ti bodo "popravilo" gladko zaračunali. Mogoče so zato izključili določene države, ker se zavedajo, da bo tam servis gladko zaračunal.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
kriptobog ::
Jaz bi brez otrok porabil par sto evričev na mesec. Zaradi otrok, gre takoj jurčka. Pa se ne preseravam in jim ne kupujem fancy drage zadeve. Vse je dost basic. Kolo ima tamal za 80EUR pa vidim, da se vsi tamali(3-6 let) vozijo okoli z woomi za 440EUR.
Voom je se najmanjsi problem. Samo mesecna cena vrtca je visja kot en voom
DamijanD ::
Če se poigramo malce s številkam:
Tesla je konec lanskega leta imel 140.473 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 1,85mio avtomobilov. Količnik 13,17
VW je konec lansega leta imel 684.025 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 9,24mio avtomobilov. Količnik 13,51.
Sem mislil, da ima tesla bistveno bolj avtomatiziran, poenostavljen proizvodnji proces in posledično bistveno manj zaposlenih...
Koliko se EVji globalno poznajo pri CO2 ne vem, verjetno ne ogromno. Ampak v mestih, kjer pa imajo zaradi prometa obupen zrak, pa lahko bistveno pomagajo.
Kayzon ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
!!!!
Tocno to kar je napisal kolega, to da uvajamo samo v evropi nima nubenega pomena ker pripmoro k onesnazevanju manj kotprt rp
IL_DIAVOLO ::
Mislili smo rect, da smo samo v Evropi blesavi in obsedeni z zelenimi cilji, medtem ko jih ostali uporabljajo samo kot alternativo.
Kot ze rečeno Kitajci imajo katastrofalno slab zrak, Američani pa imajo zelo ohlapne predpise glede avtomobilov, ki najbolj onesnazujejo in jih boli kurac za zdravje ljudi.
Kot ze rečeno Kitajci imajo katastrofalno slab zrak, Američani pa imajo zelo ohlapne predpise glede avtomobilov, ki najbolj onesnazujejo in jih boli kurac za zdravje ljudi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mislili smo rect, da smo samo v Evropi blesavi in obsedeni z zelenimi cilji, medtem ko jih ostali uporabljajo samo kot alternativo.
Kot ze rečeno Kitajci imajo katastrofalno slab zrak, Američani pa imajo zelo ohlapne predpise glede avtomobilov, ki najbolj onesnazujejo in jih boli kurac za zdravje ljudi.
Kot rečeno, Kitajci (tudi) delajo na tem. Najbrž več in bolj konkretno od Evrope, ki samo gobezda in preprodaja kupone.
Ne skrbi za Kitajce, raje se vprašaj kako si oni lahko privoščijo EV, in jih imajo tudi kje polnit, ti (pa ne samo ti osebno) si pa tako broke, da si še novega bencinarja ne moreš kupit.
Sc0ut ::
Če nasje VW kaj naučil je to,da je idiot. Tipično obnašanje hohštaplerja.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mislili smo rect, da smo samo v Evropi blesavi in obsedeni z zelenimi cilji, medtem ko jih ostali uporabljajo samo kot alternativo.
Kot ze rečeno Kitajci imajo katastrofalno slab zrak, Američani pa imajo zelo ohlapne predpise glede avtomobilov, ki najbolj onesnazujejo in jih boli kurac za zdravje ljudi.
Kot rečeno, Kitajci (tudi) delajo na tem. Najbrž več in bolj konkretno od Evrope, ki samo gobezda in preprodaja kupone.
Ne skrbi za Kitajce, raje se vprašaj kako si oni lahko privoščijo EV, in jih imajo tudi kje polnit, ti (pa ne samo ti osebno) si pa tako broke, da si še novega bencinarja ne moreš kupit.
No ja, vsaj nisem primitiven 40-letnik, ki bi se ukvarjal z zivljenji drugih.
Zivi in pusti ziveti.
Lp
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
Nisem mislil na tebe osebno, ampak na splošno vse, ki jamrate kako so električni dragi, ne bojo rešili sveta, itd. Kako si jih kitajci privoščijo, kje jih polnejo, zakaj so njihovi celo boljši (za isti denar). Zakaj je evropa tega nesposobna?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
starfotr ::
Meni gre pa to "reševanje firm" z državnim denarjem zelo na živce. Firme morajo propast, če ne znajo delat.
Ne držijo se osnov, to je da nimajo vseh jajc v eni košari.
Pa naj bo nazi vagen ali pa en naš dobavitelj, ki jim prodaja.
Nek naš dobavitelj bi lahko delal za več različnih industrij in ne samo za eno. Oziroma celo samo za eno firmo v te industriji.
Pač naj zaprejo, ljudje naj gredo na cesto. Iz stečaja bodo prodali imetje in karavana gre dalje.
Če lahko vsak dan imamo ogromne količine plastične embalaže za enkratno uporabo in jo brez slabe vesti odvržemo v morje, pa dajmo isto naredit še s firmami. Odvrzimo jih stran.
Ne držijo se osnov, to je da nimajo vseh jajc v eni košari.
Pa naj bo nazi vagen ali pa en naš dobavitelj, ki jim prodaja.
Nek naš dobavitelj bi lahko delal za več različnih industrij in ne samo za eno. Oziroma celo samo za eno firmo v te industriji.
Pač naj zaprejo, ljudje naj gredo na cesto. Iz stečaja bodo prodali imetje in karavana gre dalje.
Če lahko vsak dan imamo ogromne količine plastične embalaže za enkratno uporabo in jo brez slabe vesti odvržemo v morje, pa dajmo isto naredit še s firmami. Odvrzimo jih stran.
Jazon ::
Tesla je tovarno v Evropi zgradila tam, kjer je dobila največje subvencije. Kar hočem povedati je, da vsi igrajo na karto zagotavljanja delovnih mest in plač v nekem okolju. Naš PV z kratkim doletom to imenuje delovna mesta z nizko dodano vrednostjo, ki jih ne bo reševal, če se ne podmaže, pardon lobira. VW bo spackal bilance, podmazal aktualno vlado, znižal dividende, razdelil nagrade upravi in šel dalje.
Kar pa se tiče dobaviteljev. Npr. Tesla ima svojo mrežo dobaviteljev, ki pa se ne smejo izpostavljati. En razlog je kraja tehnologije, drugi pa nadzor Tesle nad prodajo rezervnih delov. Ali bodo ostali proizvajalci posvojili Teslin model proizvodnje, prodaje in servisa? Zaenkrat temu ne kaže tako. Razlog je verjetno to, da so z eno nogo vsi še globoko v ICE/Hybrid proizvodnji in se otepajo prehoda dokler ne oklestijo števila tovarn in zaposlenih, še posebej v državah, ki so vmes po zaslugi leve politike postale prekomplicirane in predrage za široko industrijsko proizvodnjo.
Kar pa se tiče dobaviteljev. Npr. Tesla ima svojo mrežo dobaviteljev, ki pa se ne smejo izpostavljati. En razlog je kraja tehnologije, drugi pa nadzor Tesle nad prodajo rezervnih delov. Ali bodo ostali proizvajalci posvojili Teslin model proizvodnje, prodaje in servisa? Zaenkrat temu ne kaže tako. Razlog je verjetno to, da so z eno nogo vsi še globoko v ICE/Hybrid proizvodnji in se otepajo prehoda dokler ne oklestijo števila tovarn in zaposlenih, še posebej v državah, ki so vmes po zaslugi leve politike postale prekomplicirane in predrage za široko industrijsko proizvodnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
Utk ::
Tesla je zgradila tam zarad subvencij, VW ne bo zaprl, če bo dobil subvencije. Isti šmorn. Gre se samo za cuzanje državnega denarja. VW ima 20 milijard dobička in nič ne kaže, da ga bi bilo letos kaj manj. Razen če vejo, da imajo zanič avte in bojo morali konkretno znižat cene, če bojo hoteli prodat enako. Ampak potem naj raje kaj na tem naredijo.
pero50 ::
https://www.avtomanija.com/2024/09/1118...
vw se je lotil rešiti slabe prodajne rezultate z dvigom cen
vw se je lotil rešiti slabe prodajne rezultate z dvigom cen
Machete ::
Fajn. Vidim lepo cenovno prihodnost za moj rabljen pure ICE. To bo kot vino.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Kaj res nekdo misli, da če VW jutri neha delat električne avte, da bo bolje? Kako bo potem bolje? Jih bojo nehali delat tudi Kitajci? VW na kitajskem proda 3 mio avtov (2019 jih je skoraj 4), dobro tretjino vseh, in na kitajskem EV-ji in plugini pomenijo skoraj 50% prodaje, pri VW pa so ti avti manj kot 10% prodaje. Koliko avtov bo tam prodal leta 2028, če ne bo delal električnih? Mislite, da ima VW tako moč, da bo spreobrnil Kitajsko v dizel?
Lepo je živet tu v mehurčku, ker v vaši vukojebini še zmeraj vsi vozijo na dizel, ampak svet bo šel vseeno naprej.
Lepo je živet tu v mehurčku, ker v vaši vukojebini še zmeraj vsi vozijo na dizel, ampak svet bo šel vseeno naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Tesla je zgradila tam zarad subvencij, VW ne bo zaprl, če bo dobil subvencije. Isti šmorn. Gre se samo za cuzanje državnega denarja. VW ima 20 milijard dobička in nič ne kaže, da ga bi bilo letos kaj manj. Razen če vejo, da imajo zanič avte in bojo morali konkretno znižat cene, če bojo hoteli prodat enako. Ampak potem naj raje kaj na tem naredijo.
Dobicek konkretno pada.
Eduardo ::
Ali pa se prilagajaš na projekcije in pripravljaš državo in delničarje na bolj turbolentno obdobje.
Da bo imel tale sektor probleme pa ni nobena skrivnost.
Da bo imel tale sektor probleme pa ni nobena skrivnost.
kow ::
Projekcije? Lol, kaksna luzerska mentaliteta. CEO bi se moral ukvarjati, da bo firma naredila proizvod, ki ga bodo ljudje dejansko zeleli. VW gre izredno slabo in izven evrope si njihovih avtomobilov zeli bolj malo ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
starfotr ::
https://www.avtomanija.com/2024/09/1118...
vw se je lotil rešiti slabe prodajne rezultate z dvigom cen
Vsi pišejo in govorijo o tem. Vrhunska poteza za brezplačni marketing in reklame.
red_baron ::
Volkswagen je imel letos v prvem polletju 10.5 milijarde € dobička??
Lani so imeli 16.6 milijarde € dobička.
Zapret druge ni.
To je spet zgodba o tem da so managerji napovedali nore cifre potem so bile pa nižje pa vsi v jok in na drevo ( kot Nvidia pred kratkim). Za nove večje jahte in avione pa že aro plačali zdej pa sam 10 miljard dobička. Groza!!!!
To je samo metanje peska v oči.
Konec leta vseeno padejo nagrade ne glede na rezultate-tako kot v elektro panogi pri nas (včeraj na dnevniku ob 19:00).
Lani so imeli 16.6 milijarde € dobička.
Zapret druge ni.
To je spet zgodba o tem da so managerji napovedali nore cifre potem so bile pa nižje pa vsi v jok in na drevo ( kot Nvidia pred kratkim). Za nove večje jahte in avione pa že aro plačali zdej pa sam 10 miljard dobička. Groza!!!!
To je samo metanje peska v oči.
Konec leta vseeno padejo nagrade ne glede na rezultate-tako kot v elektro panogi pri nas (včeraj na dnevniku ob 19:00).
Eduardo ::
Projekcije? Lol, kaksna luzerska mentaliteta. CEO bi se moral ukvarjati, da bo firma naredila proizvod, ki ga bodo ljudje dejansko zeleli. VW gre izredno slabo in izven evrope si njihovih avtomobilov zeli bolj malo ljudi.
Vsi upoštevajo projekcije in vzporedno razvijajo. Tisti, ki jih ne verjetno propadejo. Projekcije so seveda potrebne tudi zato, da se odločiš kaj boš proizvajal, kar pa za VW verjetno ni enostavno, ker imajo vse brende betonirane v neki filozofiji.
kow ::
Volkswagen je imel letos v prvem polletju 10.5 milijarde € dobička??
Lani so imeli 16.6 milijarde € dobička.
Ne VW, ampak VW Group. Odstej Porsche, tovornjake ipd. Koliko profita ostane?
Vsi upoštevajo projekcije in vzporedno razvijajo. Tisti, ki jih ne verjetno propadejo. Projekcije so seveda potrebne tudi zato, da se odločiš kaj boš proizvajal, kar pa za VW verjetno ni enostavno, ker imajo vse brende betonirane v neki filozofiji.
Jasno. Ko vec nimas ideje kaj ponuditi, rabis "brand filozofijo". Kaj potrosnik hoce, je v resnici zelo enostavno. Fast charging, wireless charging doma v garazi, velik range, prostoren avto, nizje cene. Nemci ne znajo dostaviti, ker imajo prevec zaposlenih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
KobayashiM ::
Volkswagen je imel letos v prvem polletju 10.5 milijarde € dobička??
Lani so imeli 16.6 milijarde € dobička.
Ne VW, ampak VW Group. Odstej Porsche, tovornjake ipd. Koliko profita ostane?
https://www.volkswagen-group.com/en/pre...
Knock yourself out. Core (VW, Skoda, Seat) enako kot predhodno leto, tovornjaki nekaj bolje, Luxury (Porsche) in Advance (Audi) pa slabše. Sam ti ne gre v agendo kako zanič je VW :))
kow ::
Ne vem tocno kaj citiras... Na tvojem linku pise, med drugim, za Core : "operating margin decreased to 5.0%". Nisem pa sel gledati kaj tocno Core pomeni...
Core margin: 5.0%
Progressive margin: 6.4%
sport luxury: 16.4%
itd.
Core margin: 5.0%
Progressive margin: 6.4%
sport luxury: 16.4%
itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
KobayashiM ::
si boš moral downloadati poročilo pa si preberi. pa mal se najprej izobrazi kaj je margin, in kaj so drugi kazalci, pa predvsem glej primerjavo s predhodnimi leti. Da je margin pri Porscheju in pa Audiju seveda višja in vedno bila višja bi moral pa vedeti tudi največji kljukec na slo-tech...
Eduardo ::
Jasno. Ko vec nimas ideje kaj ponuditi, rabis "brand filozofijo". Kaj potrosnik hoce, je v resnici zelo enostavno. Fast charging, wireless charging doma v garazi, velik range, prostoren avto, nizje cene. Nemci ne znajo dostaviti, ker imajo prevec zaposlenih.
Verjetno res manjka tale filozofija katere VW ne more spremeniti, ker je pozicioniram med svojimi brendi. Vprašanje, če so EVji glavni problem, je pa res, da navkljub velikim vložkom še vedno zaostajajo za vodilnimi.
Me zanima kaj bo, ker so strogo definirani in so vpeti v nek ekonomsko političen sistem, ki pravtako ne dovoli nekih velikih potez.
kow ::
Seveda so EVjih glavni problem. ICE avtomobile so ze zdavnaj skopirali tako Korejci, kot sedaj Kitajci. Trenutno globalno rast prodaje belezijo hibridi in BEV. To je jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
KobayashiM ::
Sicer bi moralo biti tule vse jasno kaj je težava VW. Nekaj je manjša prodaja - tu imajo probelem pri Audiju in Porscheju (Core ne), nekaj pa višji stroški, kar jih tepe pri Core, saj je tam marža seveda bistveno nižja. Stroški pa so višji predvsem zaradi višjih plač v Nemčiji. Zato beremo tele naslove ker se začenjajo pogajati z IG metalom.
kow ::
VW bi moral ze 15 let nazaj zaceti seliti proizvodnjo na Poljsko, Madzarsko ipd, da. Samo ni politicno sprejemljivo. Koliko VW proda v Severni Ameriki, na Kitajskem, v Juzni Ameriki itd. ? Prodaja v EU ne bo dovolj za tekmo z ostalimi svetovnimi velikani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Eduardo ::
Pa ni nujno. Zna bit da je problem bolj v pomanjkanju vertikalne integracije. Se zna pokazat, če bodo drugi brendi, ki so bolj "lean" prospirirali tudi v Nemčiji. Dandanes za proizvodnjo strošek delovne sile skoraj ne bi smel biti problem. Prej, da imaš premalo tehničnih kadrov, kar pa v Nemčiji ni problematično.
To so bolj okoliščine. Problem je, da se današnja struktura slabo ujame z njimi.
KobayashiM je izjavil:
Sicer bi moralo biti tule vse jasno kaj je težava VW. Nekaj je manjša prodaja - tu imajo probelem pri Audiju in Porscheju (Core ne), nekaj pa višji stroški, kar jih tepe pri Core, saj je tam marža seveda bistveno nižja. Stroški pa so višji predvsem zaradi višjih plač v Nemčiji. Zato beremo tele naslove ker se začenjajo pogajati z IG metalom.
To so bolj okoliščine. Problem je, da se današnja struktura slabo ujame z njimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
tikitoki ::
Utk ::
Seveda. Ampak zakaj? Samo nižje plače tega ne razložijo. Pa tudi če...VW se vsako leto hvali s 5 jurji bonusa po zaposlenemu (sicer ponavadi samo v Nemčiji toliko). Pač bo treba nekje malo začet šparat. No, še kje drugje kot na kvaliteti avtov, tam že zdaj veliko.
Eduardo ::
Baje se faktor cene končanega avta giblje med 50%-70% cene.
Nižje plače razložijo deloma. Baterije menda ca. 20% cenejše na Kitajskem. Vsi ostali materiali cenejši. Dosti večje državne ugodnosti za proizvajalce na Kitajskem. Proizvodni pool je ogromen in kar homogen na Kitajskem.
Nižje plače razložijo deloma. Baterije menda ca. 20% cenejše na Kitajskem. Vsi ostali materiali cenejši. Dosti večje državne ugodnosti za proizvajalce na Kitajskem. Proizvodni pool je ogromen in kar homogen na Kitajskem.
Utk ::
Ja, davki in birokracija nas ubijajo. Ne pa elektrika.
Nemci so pa itak mojstri v davkih in birokraciji. V elektriki...not so much.
Nemci so pa itak mojstri v davkih in birokraciji. V elektriki...not so much.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Eduardo ::
Deloma sigurno drži. Davki tako tako, ker potem vračajo denar na X načinov je pa sigurno sranje birokracija. Že zaradi načina izdelave avtov, kjer imaš milion opcij katere dela nebroj podjetij, zaposlenih samo za usklajevanje, prodajo in pošiljanje za skoraj vsak artikel pa je ogromno.
Menda je zrcaljeno pri novih in legacy. Tesla sama dela med med 70% in 80% legacy pa menda sami delajo med 20% in 30%. BYD je baje še bolj vertikalen kot Tesla.
Menda je zrcaljeno pri novih in legacy. Tesla sama dela med med 70% in 80% legacy pa menda sami delajo med 20% in 30%. BYD je baje še bolj vertikalen kot Tesla.
ginekk ::
Kitajska ima tudi bolj učinkovit (diktatorski oz. avtokratski) management, ki se začne v vladi. Ne vem če tam sindikati lahko kaj blokirajo in se pogovarjajo.
Saj ima VW tovarne po svetu, tudi na Kitajskem. In tudi ni da cenejša delovna sila ostane za vedno. V nekaterih segmentih so Azijci že dražji od nas, prav tako se zmanjšujejo razlike znotraj EU.
Namesto da delajo na stroškovni strani, naj delajo na konkurenčnosti produktov. Sploh pa je debilno karkoli jokat na ta način, dokler zajeten del dobička - milijarde - kanalizirajo v dividende.
Napuhlo jokanje za katerega močno upam, da ne bo naletelo na plodna tla.
Saj ima VW tovarne po svetu, tudi na Kitajskem. In tudi ni da cenejša delovna sila ostane za vedno. V nekaterih segmentih so Azijci že dražji od nas, prav tako se zmanjšujejo razlike znotraj EU.
Namesto da delajo na stroškovni strani, naj delajo na konkurenčnosti produktov. Sploh pa je debilno karkoli jokat na ta način, dokler zajeten del dobička - milijarde - kanalizirajo v dividende.
Napuhlo jokanje za katerega močno upam, da ne bo naletelo na plodna tla.
Eduardo ::
Verjetno morajo pokazati perspektivo, ker če začnejo bežati investitorji je megasranje.
Drugače pa seveda VW na Kitajskem zelo trpi zaradi nevertikalne proizvodnje, ker mora dosti uvažati.
Drugače pa seveda VW na Kitajskem zelo trpi zaradi nevertikalne proizvodnje, ker mora dosti uvažati.
Utk ::
Če bi imeli "samo" 5 milijard dobička namesto 20, en čas, v čem točno je problem?
Ok, lahko zaprejo tovarno, če bojo kaj prišparali, ampak to ni neka rešitev. Kako boš delal profit z zaprto tovarno?
Tu je samo iskanje državne pomoči, nič drugega. Če ne boste dali denarja, bomo zaprli (in prekleto sigurno da nekje drugje odprli).
Ok, lahko zaprejo tovarno, če bojo kaj prišparali, ampak to ni neka rešitev. Kako boš delal profit z zaprto tovarno?
Tu je samo iskanje državne pomoči, nič drugega. Če ne boste dali denarja, bomo zaprli (in prekleto sigurno da nekje drugje odprli).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12035 (2596) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 31123 (17911) | m0LN4r |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36788 (31498) | nevone |