» »

kombinacija bencin/plin

kombinacija bencin/plin

MIHAc27 ::

Zamenjat morem trenutni avto... ogledal sem si enega Scenica, ki pa je kombiniran na plin in bencin. Moj mehankar pravi raje roke stran od tega, da zna kaj nagajat, pa da plin ni varen.

Po pravici povedano pojma nimam, kako to funkcionira. Sem mislil, da če je avto na plin, da dela samo na plin. Lahko kdo na hitro razloži ta sistem... moraš sam kaj preklapljat, ali računalnik avtomatsko koristi kar mu paše? Je kdaj bolje uporabljat bencin kot plin (na primer vožnja v hrib),....

Pa a je res nezanesljivo. Za porabo mi je drugače vseeno. Delam premalo Km.

MadMax ::

Na bencin se ogreje, nato preklopi na plin. Pomoje boš že težko našel kako starino, ki ima še ročni preklop.
Če ne delaš ogromno km, tace stran. Dobiš združene probleme dveh svetov.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

matobeli ::

Vsi imajo možnost ročnega priklopa na knofku, ampak tudi vsem računalnik to naredi avtomatsko ko je avto ogret.

Varno je, vsaj če je naprava homologirana in vpisana v prometno, kar jih ke verjetno 99.999%, težave se pojavljajo redko, je pa potrebno tudi LPG inštalacijo nekaj vzdrževat. Menjava filtra goriva (plina), včasih kakšen senzor za temperaturo crkne, včasih kaj za popravit v računalniku... Nič dragega.
Lahko tudi povprašaš pri kakšnem priznanem serviserju za LPG če je avto primeren za vgradnjo LPG oziroma kakšno napravo vgrajujejo v take avtomobile in potem primerjaš s tem ki ga kupuješ.

MadMax ::

Glede varnosti je res še najmanjši problem.
Niso to več PZ-ji v času Titovega življenja, ko je folk iz gospodinjskih jeklenk pretakal v avto, s čikom v roki...
Imaš pa s tem vseeno tudi prepoved vstopa v garažne hiše, vsaj tiste podzemne.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

MIHAc27 ::

Kilometrov bom delal malo... v prometni in na avtologu je uradni zaznamek, da je plin dograjen.
kaj pa če plina sploh ne tankam.. bo potem na bencin delal skoz?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

2dark ::

ZAkaj bi pol kupoval tak avto. Plin se vgrajuje v bencinarje t visoko porabo. Plin za tankat tudi nimaš na vsaki bencinski.

Scenici so jajca od avta. Razjebani.. boš veliko dal za popravila.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

slon4 ::

Kaj pa hibrid ? Bencin elektrika... jaz bi v tej smeri gledal.

MIHAc27 ::

Elektrike doma ne morem filat, tko da to še manj pride v poštev.

Zakaj tega sploh gledam... v cenovnem razponu, kolk mislim za avto dat je še nekak najbolj ohranjen videt, pa da je prostoren.

HrščPščvnk ::

Avto na plin deluje takole. Ko zalaufaš motor bo nekaj časa kuril bencin da se ogreje na delovno temperaturo, potem pa bo kuril večinoma plin. Za daljšo življensko dobo motorja, bo morda še kuril bencina kakšen Liter na 1000km. To pa zato ker mora motor podmazat, in ker plin ni masten mora dodajat še malo bencina da ne pride prehitro do okvare motorja.
Hrošč Puščavnik, ogrožena živalska vrsta iz Tivolija.

slon4 ::

Smem vprašat zakaj ne morete filat? Sej gre tud na navadno vtičnico...

starfotr ::

V 99,9 % stanovanjskih blokih ne moreš filat doma.

Pinzl ::

slon4 je izjavil:

Smem vprašat zakaj ne morete filat? Sej gre tud na navadno vtičnico...


Ker lahko da živi v 12 nadstropju, pa mu nekako ni za vlečt podaljšek vsakič.

2dark ::

MIHAc27 je izjavil:

Elektrike doma ne morem filat, tko da to še manj pride v poštev.

Zakaj tega sploh gledam... v cenovnem razponu, kolk mislim za avto dat je še nekak najbolj ohranjen videt, pa da je prostoren.


Hibridi niso vsi takšni, da jih moraš polnit. Imaš hibride, kjer se baterija smaodjeno polni, kot ima to narejeno Toyota. Samo poceni pa ni.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

deco16 ::

Če je stari NA, (da ni TCe) nima bit kaj. Moj prejšni(bil je renault) se še vedno vozi tudi po cca 300k km.

Je pa res da ma mazanje ventilov(dodatna posoda).

Če ma to dvoje si golden, strošek manj kot na diesel, je pa res da se je nedolgo plin kar fajn podražal.

Če rabiš še kaj informacij kar vprašaj. Nekdo v familiji je kupil spet plinskega, tokrat senika. Dela tko kot more.

slon4 ::

starfotr je izjavil:

V 99,9 % stanovanjskih blokih ne moreš filat doma.


Se vidi , da smo v Sloveniji...

starfotr ::

Aja, pri vas v Bosni je pa mogoče?

slon4 ::

Ne ker nisem v bloku...

hojnikb ::

mazanje sploh ni taksen problem pr plinu,ker tudi bencin kurac kaj maze. Pri plinu je največji problem visja temparatura izgorevanja, zato za nekatere motorje, k majo poddimenzionirane ventile, odsvetujejo plin... Je pa temparatura izgorevanja precej odvisna tudi od nastavitev piggyback računalnika od plina.
#brezpodpisa

WhiteAngel ::

Plin lahko vedno izklopiš med vožnjo, če ti dela težave in ga nočeš servisirat. Mehankarji so pa itak tečni za vse, kar je izvenserijsko. Pri meni je vedno bil "plin" kriv za vse tegobe, vsa cukanja in check engine lučke. V bistvu je pa hecal crank senzor in čez 50k km še utrujen O2 senzor. Oboje dokaj običajno za 250k km. Plin je bil le bolj občutljiv in je hitreje računalnik potem napake javljal in v varni način metal motor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinar v dizel km (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10710650 (7307) WizzardOfOZ
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35344373 (31765) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069928 (6735) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912327 (5701) zobnik

Več podobnih tem