» »

Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri

Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri

«
1
2

OutOfTheBox ::

Kadar kupujete rabljen avto, imate kakšne insta red flag-e ki nato zaradi njih oglas preskočite? Pri teh filtrih ne gre samo za zgolj en podatek, ampak tudi poznavanje konteksta oz. situacije.

Npr. velikokrat vidim oglas da je avtu bil narejen glavni servis, nato pa ga po nekaj tisoč km prodaja. Zgolj naključje ali mu je mehanik po glavnem servisu povedal da bodo v kratkem treba menjat še to ali ono (torej dodatni stroški). Zakaj bi ljudje delali glavni servis, če avto nameravajo prodat, ker (verjetno?) glavni servis čeprav mikavno za končnega kupca, prodajalcu (verjetno?) ne da neke dodane vrednosti.

Torej je nakup rabljenega avta takoj po glavnem servisu, lahko red flag?

Obstajajo še kakšne podobne finte na katere je treba pazit in načeloma niso samoumevne?

tony1 ::

"Torej je nakup rabljenega avta takoj po glavnem servisu, lahko red flag?"

Pretiravaš. Lahko ja, lahko ne. Če iščeš nov avto, jih imajo samo v salonu.

freesty ::

Odvisno od konteksta prodajalca, ki pa ga pac ne mores vedet.

Lahko, da je avto super, pa je delal skoz redno servise. Pa zdaj ravno je prislo do nekega razloga, da hoce/mora prodat. Mogoce mu je kdo ponudil boljsi avto za male pare(druzina/prijatelji).

Lahko pa, da se z avtom zajebava ze 3 leta, pa je naredu zdaj velik servis, da najvecje stvari poflika tolko, da ga lahk proda.

Poglej pri kolko kilometrih ima ta tip avta predviden velik servis, ce je ravno prisel na te kilometre potem je ok. Ce pa ima dosti kilometrov manj potem pa se je ze za vprasat zakaj se je delal servis.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: freesty ()

tony1 ::

Red flagi so: premalo narejenih / prepozni servisi, servisi na 2 leti (tega ne kupim, pa če lastnik živi 5m stran od AC uvoza), avto pije vodo/olje (videl sem že tako odprto flašo antifriza kot olja v kufru... Pa napis Tesnilec! na servisnem listku), avto je bil zaleten (to se je videlo na zadnjem koncu... no, kasneje se izkaže, da je je bil razbit zadaj IN spredaj, le da so spredaj to bolje skrili; v avto je zaradi slabega popravila pri blatnikih spredaj tekla voda)... Aja, red flag je tudi smrad po čikih, svinjariji, domačih živalih (ali po osvežilcih, s katerimi hočejo prej našteto prikriti) v avtu...

Še najboljši razlog za prodajo se zdi nekaj, kar je razlog, da kupi nov avto, pa je opravičljiv. Npr. človek gre v penzijo in je fasal šitload odpravnine. Je pa lahko tudi to (včasih je bilo to standard na VAG), da je treba po petih letih narediti veliki servis, pa se sicer brezhiben avto raje proda, kot da bi se šlo v ta strošek...

OutOfTheBox ::

Poglej pri kolko kilometrih ima ta tip avta predviden velik servis, ce je ravno prisel na te kilometre potem je ok.


Gre se že za jasen vzorec ki ga opažam, ne razumem pa zakaj. Avto ima narejen glavni servis kadar je načeloma to predvideno (drugi glavni ponavadi cca 240k odvisno od modela?), nato se po parih tisoč prodaja. Mogoče je lahko razlog prodaje čisto naključje, mi pa ne da miru zato sem moral povprašat če je kakšna fora.

Trenutno imam v zavihkih samo tega, ampak kot rečeno sem jih sedaj že nekaj opazil (tudi na FB marketplace-u). Tale se mi zdi za to ceno še prepoceni (na prvo žogo) glede na to da so drugi, isti letnik med 5.4k do 6.5k.

Zgodovina sprememb…

edi45 ::

Odvisno. Sam sem že tudi prodal par avtov, par tisoč km za tem, ko je bil narejen veliki servis. Saj to ni takšen strošek, pri privat mehaniku, da bi se silil imeti avto še vsaj leto ali dve, ker sem dal 600-700EUR za servis. Če druga ne, se lažje proda.

Meni so red flagi:
Celjska regija
Uvožen avto
Več kot 2 lastnika
Če ni potrjene servisne, ali računov o servisih
Premalo km
Servisni interval 30 tisoč km. (sam delam na 15k)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

OutOfTheBox ::

Več kot 2 lastnika


Tudi to sem pozabil omenit ja - npr 150k km in 2 ali več lastnika je čudno. Če je pa zamenjal več rok v družini pa je ponavadi napisano v opombah.

Servisni interval 30 tisoč km. (sam delam na 15k)


A so kakšni modeli ki imajo intervale na 30k, da bi bilo to normalizirano?

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Če je iz avtologa razvidno, da je avto menjal dosti lastnikov v prejšnjih letih.

Tisti napisi o pravkar narejenem velikem servisu so verodostojni kolikor so pač verodostojni. Jaz ne bi računal preveč na to, da je to res. Še vedno lahko kupiš in upaš, da je res, kot pravi prodajalec.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tony1 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Trenutno imam v zavihkih samo tega, ampak kot rečeno sem jih sedaj že nekaj opazil (tudi na FB marketplace-u). Tale se mi zdi za to ceno še prepoceni (na prvo žogo) glede na to da so drugi, isti letnik med 5.4k do 6.5k.


Ko že ravno omenjaš oglas, gre še za enega od stotine istih dilerjev z več deset avti na hofu. Zares dobrega avta se tam ne da kupiti. Dobiš neko srednjo žalost, kot "dobro voljo" ti pa s smrdečim maksibrilom namažejo gumi tepihe (če imaš srečo vsaj ne mažejo še po armaturni plošči). Super.

Avto je najbolje kupiti od prvega lastnika (direktno ali v v avtohiši, kjer ga je dal v račun). Vsega drugega se sam ne grem več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

OutOfTheBox ::

gre še za enega od stotine istih dilerjev z več deset avti na hofu.


Kako to misliš točno? Ista oseba, več podjetij?

Sicer sedaj ko si omenil, vidim da je ta trgovec registriran šele dva meseca na avtonetu, dejavnost pa je odprl šele februarja. Če je to vzorec tudi pri drugih trgovcih zna bit red flag.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Ne, v SLO je vsaj 100 (morda se motim, pa jih je še 10x več) različnih dilerjev z različnimi lastniki "od dol", ki pač nekje najdejo en večji parking in gor nasračkajo ene 50 avtov in dilajo pleh. Razen po mentaliteti niso neposredno povezani. Prepoznaš jih tako, da tam ves božji dan sedijo eni štirje modeli, po Vesotu: "ko od gore odvaljeni". Kaj delajo tam, sam bog ve.

Tale iz oglasa je eden takšnih, sicer ga pa ne poznam.

Pa seveda, da ne pozabim, gazda vsakega ima par let star X6 :)).

tony1 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Trenutno imam v zavihkih samo tega, ampak kot rečeno sem jih sedaj že nekaj opazil (tudi na FB marketplace-u). Tale se mi zdi za to ceno še prepoceni (na prvo žogo) glede na to da so drugi, isti letnik med 5.4k do 6.5k.


Ko že ravno omenjaš oglas, gre še za enega od stotine istih dilerjev z več deset avti na hofu. Zares dobrega avta se tam ne da kupiti. Dobiš neko srednjo žalost, kot "dobro voljo" ti pa s smrdečim maksibrilom namažejo gumi tepihe (če imaš srečo vsaj ne mažejo še po armaturni plošči). Super.

Avto je najbolje kupiti od prvega lastnika (direktno ali v v avtohiši, kjer ga je dal v račun). Vsega drugega se sam ne grem več...


Je pa res, da ti bodo podarili okvirčke za tablice z imenom firme dilerja. To pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

DejchSLO ::

Za glavni servis folk napiše (včasih sm napiše, niso pa ga dejansko naredili) al pa so ga naredili, oboje je zato, da bi se avto za več prodal in da dobi več potencialnih kupcev, saj glavni servis je kar velik strošek. Problem doskrat je tudi, da folk ta glavni servis sicer naredi, ampak pri popoldancu in potem nima računa in je pol isti kurac kot da ga neb naredil, ker ti ne more dokazat tega.

Men je bolj red flag k napišejo, da prodajajo avto zaradi selitve v tujino. Nekak se mi zdi, da je takega folka bolj malo, včasih je pa to pisalo kar pogosto pri prodaji. Zdaj pa tako avta nisem kupoval že 7 let.

tony1 ::

"Problem doskrat je tudi, da folk ta glavni servis sicer naredi, ampak pri popoldancu in potem nima računa in je pol isti kurac kot da ga neb naredil, ker ti ne more dokazat tega."

Mehaniku bi moralo točno dve minuti vzeti, da to vsaj do neke mere preveri. Če je jermen čisto nov (ali pa če je 10 let star pa sploh) se to vidi, na vseh rolicah in šponarjih pa se najde letnico kdaj je bila narejena.

IL_DIAVOLO ::

Veliki servis bom itak sam delal, to me ne zanima, ce je bil narejen. Verjetno je bil narejen da se skrije druge napake oz. opravici višji resale value, ker je bil lastnik vsa leta toliko malomaren, da ni vodil servisne evidence.

Pro tip. Kupi avto z malo km, kjer se ni bil delan veliki servis, ki ga nato naredis ti in ga zacnes servisirati tako kot se zagre.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Twixz ::

Jaz sploh ne verjamem več red flagom in ostalemu, pri nakupu avta si je treba vzet čas in preverit zgodovino vozila. Najbolje je, če so vsi papirji, drugače pa autolog, carvertical, itd., fizično ponuja marsikdo za 20, 30€ pregled vozila.

Npr. kolega kupoval avto od "1. lastnika" (gre se za Audi), 140k prevoženih, letnik 2017. V predalu pred sovoznikovim sedežem papir, servis narejen pri 233k.
Drug ekstrem, ena najbolj znanih avtohiš pri nas, Škoda Octavia 2018 letnik, karavan. Super ohranjen, malo prevoženih, opreme ni da ni. Kupili za 18k (to je bilo 5 let nazaj), naslednji dan se en zaleti v rit. Avto je bil že orng karamboliran prej, se je videlo po laku, itd. Pa jamstvo na avto hahaha :))

Velik servis prej se dokazuje s papirji, pogojno s pregledom vozila. Je bolj plus kot red flag za mene. :)

Silvo ::

Meni je "red flag"že ta oglas v tvojem zavihku,kje piše,da gre za boljšo Titanium različico,pa to seveda ne drži.
Vsi oglasi tega prodajalca imajo podoben opis o velikem servisu.
Lahko je avto čist ok...ampak govora je o red flagu.
Velik servis šteje samo,če ima sledljiv račun,najbolje pri pooblaščenem servisu znamke.
Sam naredim velik servis raje prej (cca 15K-30K),kot je predpisano,za vsak slučaj.
Silvo

tony1 ::

" Vsi oglasi tega prodajalca imajo podoben opis o velikem servisu."

Good one, kapo dol. ;)

Matthew ::

Osebno pri preprodajalcih ne bi nikoli kupoval. Vedno od fizične osebe, kjer se lahko dobiš in pomeniš z lastnikom in dobiš tudi nek občutek o človeku. Enkrat samkrat sem gledal ravno nek Ford Focus pri enem preprodajalcu, ki je imel za svojo nedokončano hišo brez fasade peščeno parkirišče z nekaj rabljenimi avtomobili. Avto zglancan in spucan bolj kot nov v trgovini in mi ga ni mogel prehvalit. Slučajno mi je po nekih vezah uspelo priti do podatka o prejšnjem lastniku, ki mi je povedal, da je zaspal med vožnjo in je avto bil totalka, ki jo je odkupila ena od avtohiš. No, potem se je očitno kot lepo ohranjen prodajal pri tem preprodajalcu.
Medtem ko s kupovanjem od fizične osebe imam dobre izkušnje. S prodajalcem sva se dobila in pogovorila o stanju in zgodovini avtomovila, o razlogih za prodajo, dobil sem celo sprintano zgodovino vozila z uradnega servisa, dovolil mi je avto v njegovi prisotnosti preizkusiti in pregledati. Potem sva skupaj šla na AMZS in opravila uraden pregled vozila. Ker je bilo vse točno tako, kot mi je lastnik povedal, sem avto kupil in mi je potem tudi lepo služil.

no comment ::

Ne kupit avta od mene. Rdečih zastav dovolj za manjšo kitajsko proslavo.

Večino časa sem delal LongLife servise na 30k. V avtu imam plastenko olja in hladilne tekočine. Pa še rezervne žarnice. In vlečno vrv!!! Kdo rabi to v brezhibnem avtu?!

Nekako je, očitno bolj po sreči kot pa moji pameti, avto brez problemov prišel do pol milijona kilometrov in skoraj polnoletnosti. Če bi se pa kdaj spomnil avto oprati, bi verjetno bil tudi manj rjav, ampak nikoli nisem trdil, da sem popoln...

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

In tudi od mene ne. Prvih par let se je moj dizel vozil 40kkm+ letno. Zadnjih 6 let pa le 8kkm letno. Sedaj gre v prodajo s precej precej nižjimi kilometri kot imajo povprečno in zdaj sem sumljiv! CIAO!
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

DejchSLO ::

tony1 je izjavil:

"Problem doskrat je tudi, da folk ta glavni servis sicer naredi, ampak pri popoldancu in potem nima računa in je pol isti kurac kot da ga neb naredil, ker ti ne more dokazat tega."

Mehaniku bi moralo točno dve minuti vzeti, da to vsaj do neke mere preveri. Če je jermen čisto nov (ali pa če je 10 let star pa sploh) se to vidi, na vseh rolicah in šponarjih pa se najde letnico kdaj je bila narejena.

To je že res, sam če ne poznaš nekega mehanika, morš za tak pregled valda plačat, ker dost jermenov je skritih pod plastiko in treba mal šraufat, to ni tko kot včasih 30 let nazaj k so bli jermeni vidni. Pač zato je dobr, da maš nek račun, če avto prodajaš, če si recimo sam šraufal je dobr, da maš račune od tega kar si sam menjal itd.

Kle se gre za to, da ti stranki čimprej dokažeš to, kar si napisal ali govoril po telefonu. Za korektnost se gre. Pač lahk si menjal pri popoldancu, da je blo cenej, sam računa nimaš, pol pa ti potencialnemu kupcu to dokaž, ne gre, valda kupec pol opravičeno dvomi, ker je tok lažnjivcev a ne.

Pa teli prevoženi kilometri z manj pa da nima servisa narejenga je tud bol tko tko, kilometre se pač vrti nazaj že od pamtiveka, pač kdo bo pa kupil dizla z 700k km.

MIHAc27 ::

Jaz sem dvakrat prodajal po večjih servisih. Enkrat menjaval zavore pa še kup stvari, je prišel sam servis 600€. Avto sem se potem vseeno kmalu odločil zamenjat, ker sem vozil še prikolico. Je šel za 450€ komaj.

Pri drugem sem pa moral menjati sprednje luči (poliranje ni več pomagalo) vse skupaj je prišlo 450€.. potem je pa začel nagajat (cukat). Sem rekel dovolj in je šel za 200€ na koncu. Čisto možno, da je bila samo kaka malenkost ampak... ko imaš zadosti je pač treba menjati...

Škoda mi je samo enega, ki so mi vsi svetovali, naj menjam, da je preveč rjast. Ok prodam, vprašam kupca kaj bo z njem, a bo za dele: "Ne pošvasal ga bom pa vozil."

Drugače red flag: služben avto

Utk ::

Nekateri se strašno spoznajo pa kupijo sranje, nekdo nima pojma pa se potem vozi 10 let bp.
Jaz bi reku, da je metanje kocke katerga kupit enako učinkovito kot vsi strokovnjaki, nasveti in red flagi skupaj.

DejchSLO ::

Jaz če povem poresnic, sem vse avte kupil bol tko na blef. Razn reno 5ke, ki sem jo vozil 2k km letno in je skoz začuda neki blo, sem kar dobro izbral. Najbolj mi je blo ko sem kupil Alfo 145 QV, čista beštija, 7 lastnikov pred mano 272k km na števcu realnih in sem jo mel vsaj 4 leta in prišel do 340k km brez kakršnegakoli večjega posega, sam alternator mi je crknil. Pol sm jo pa nažalost razbil k sm bil v slabem stanju. Zdaj bi ta avto bil vreden vsaj 4k€ dal sm pa takrat za njo 700€. :D

Super avto pa še tako dobro se je dru do 7.5k rpmjev. Ama nič nisem gledal k sm ga šel kupovat, mal sm sprobal tist kar sm od prejšnjega avta 146 vedel, pa je kr delalo in delalo.

mugen999 ::

Vsi govorite o velikem servisu. Avtomobili imajo tudi verigo na odmičnih gredeh in na takih avtih ni velikega servisa, razn če gre za bmwja s shimano ketno na odmičnih. Kar se pa red flagov tiče, je pa danes glavni od njih manjko vin številke na avto netu. Zakaj. Zato ker s to številko na avto vlogu hitro vidiš koliko je ura z avtomobilom, če je ta le star vsaj 4 leza da je naredil prvega tehničnega. Tam se prvič vidi koliko je avto imel lastnikov, ali je bil uvožen iz druge države in pa naraščanje kilometrov skozi leta. Seveda pri kilometrih še vedno ne gre za 100% ker je lahko lastnik predno je šel na tehnicne zbijal kmje. Kdor kaj resnega prikriva nikoli ne bo dal vin stevilko na avtonet. Seveda ko vprasate takega zakaj ni vin stevilke na oglasu se bo naredil neumnega, češ kaj je pa to vin stevilka. Da nekdo ne ve kaj je to bi verjel edino staremu atu ali mami, vsi ostali lažejo.

DejchSLO je izjavil:

Jaz če povem poresnic, sem vse avte kupil bol tko na blef.

Ni problem kupit staro kanto na blef za par jurjev, ampak je pa velik problem kupit rabljen avto za 10, 15, 20k in se z njim nasrati, zato ker pri nakupu nisi bil dovolj previden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

OutOfTheBox ::

Ko kupujete rabljen avto, do kolk kilometrov ste pripravljeni še zadevo kupit (ob predpostavki da so napisani kilometri realni)? Gledate na kilometre enako če je motor dizelski / bencinski, ali razlikujete (npr. če je bencinski ga nikoli ne kupite s 250k km, medtem ko bi pri dizlu s tolk km. še kupili).

Zgodovina sprememb…

mugen999 ::

To je odvisno za kakšne denarje se avto kupuje. Če se kupuje do 3k ima lahko do 300k km, če se kupuje do 7k ima lahko do 170k km, če pa se kupuje za več od 10k eur pa sam nebi hotel da ima avto več od 130k km.

hojnikb ::

Prvi red flag je da je iz 03 regije
Naslednji red fleg je da ima v opisu "MODIFICIRAN, OČUVAN, ATRAKTIVEN"
Tretji red fleg pa je da ma več k 0km na stevcu...

Hočes nočes, z čisto vsakim rabljenim avtom je loterija. Pa je lahko to audi od famoznih celjskih dilerjov k ma 180kkm in 300kkm podlage ali clio od sosedove micke, s katero se ze 30 let poznata. Nategnjen si lahko v obeh primereh zelo grdo brez lubrikanta.

V praksi je verjetno najbolsa strategija to, da si kupis čimnovejsi avto k ti ga premore proračun (novejsi k je, manj je potencialne zgodovine mahinacij).

Ali pa tiste 3 jurje, k si jih mislu dat za shitbox namenis za polog in kupis novega. Magari osnovnega cliota...
#brezpodpisa

VelkBla ::

To, da ti ne pusti na testno vožnjo ali pa če se že to zgodi, da ne zna biti tiho za minuto, samo hvalisanje oh in sploh. Tudi to, da ko prideš na ogled, da se pretvarja da ga glih tisti moment kliče 69 potencialnih kupcev in se moraš odločiti takoj oz. kar se da hitro.

Aja, za nekatere je red flag predhodna najava. To je ravno tisto, da malo zrihta avto, ga spravi na delovno temperaturo in predstavi kupcu, da je vse ok.

Kot so ti ostali povedali, dan danes kupovanje avta zna biti loterija in kaos. Imaš xyz t.i. preprodajalcev s kontejnerjem in 10 avti na parkirišču, ki so se povsod razpasli, imaš tudi "fizične" preprodajalce, ki kupi avto, ga malo vozi, toliko da ga zrihta in ga začne preprodajati (tudi na avtonetu). Ne rečem, da se nekdo zaleti z nakupom in potem ugotovi, da to ni to in mu avto ne ugaja in ga želi prodati dalje, stara mama gre v dom, naraščaj, ampak to naenkrat naraste na številko 6 in več.

sreda ::

Da je štrihana, menjana sprednja havba.

borut_p ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ko kupujete rabljen avto, do kolk kilometrov ste pripravljeni še zadevo kupit (ob predpostavki da so napisani kilometri realni)? Gledate na kilometre enako če je motor dizelski / bencinski, ali razlikujete (npr. če je bencinski ga nikoli ne kupite s 250k km, medtem ko bi pri dizlu s tolk km. še kupili).


Sam gledam do 60kkm 2 leti starega ... dobro utecen, veliko izgube na vrednosti

mugen999 ::

Dan danes za 2 leti rabljenega hocejo toliko kot je bil takrat nov, eni celo se vec....ja v takih casih se nismo ziveli...

OutOfTheBox ::

borut_p je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Ko kupujete rabljen avto, do kolk kilometrov ste pripravljeni še zadevo kupit (ob predpostavki da so napisani kilometri realni)? Gledate na kilometre enako če je motor dizelski / bencinski, ali razlikujete (npr. če je bencinski ga nikoli ne kupite s 250k km, medtem ko bi pri dizlu s tolk km. še kupili).


Sam gledam do 60kkm 2 leti starega ... dobro utecen, veliko izgube na vrednosti


Drži. Če bi sam kupoval rabljenega in bi želel čim več za čim manj je nakup takega avta velikokrat najboljša izbira.

Je pa moja situacija malo drugačna, kupujem avto namreč za nekoga ki mi je blizu in nujno potrebuje drugi avto.

WizzardOfOZ ::

edi45 je izjavil:

Meni so red flagi:Celjska regija

Tudi tam so pošteni prodajalci. Povsod se pa najdejo taki ki nategujejo. Mene bolj motijo preprodajalci. Teh je pa na celjskem res več.

edi45 je izjavil:

Uvožen avto

Nobenega problema. Avto (letnik 2011) sem uvozil leta 2019 iz italije od prvega lastnika. Nobenih problemov z njim.

edi45 je izjavil:

Več kot 2 lastnika

Mene to ne moti, če je bil redno vzdrževan.

edi45 je izjavil:

Če ni potrjene servisne, ali računov o servisih

Jaz recimo nimam računov s servisov. Sam popravljam. Grem na preventivni tehnični pregled, mu rečem naj se bolj poglobi v avto (nazanje si je vzel eno debelo uro in je preveril vse kar se je dalo) in mi ugotovitve, kaj bi bilo za zamenjat, zapiše na papir. Doma potem naročim vse te dele in jih zamnejam. Pride veliko ceneje. Pa točno veš, kaj in kako je z avtom.

edi45 je izjavil:

Premalo km

13 let star avto imam, pa ima šele 150k kilometrov. Je to premalo? Kupil 2019 v Italiji s 86k km od prvega lastnika in jih delal po 15k na leto.

edi45 je izjavil:

Servisni interval 30 tisoč km. (sam delam na 15k)

Večina nas, ki bi radi dlje časa imeli avto, servise opravljamo tam okoli 15k kilometrov, ker avto ravno tako rabi "sveže" olje za normalno delovanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

borut_p ::

mugen999 je izjavil:

Dan danes za 2 leti rabljenega hocejo toliko kot je bil takrat nov, eni celo se vec....ja v takih casih se nismo ziveli...


Hja to je tudi mogoce ja :) 2 leti nazaj sem nabavil avto, ki je bil 3 leta star, 60kkm - 37.5% vrednosti po ceniku.

WizzardOfOZ ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ko kupujete rabljen avto, do kolk kilometrov ste pripravljeni še zadevo kupit (ob predpostavki da so napisani kilometri realni)? Gledate na kilometre enako če je motor dizelski / bencinski, ali razlikujete (npr. če je bencinski ga nikoli ne kupite s 250k km, medtem ko bi pri dizlu s tolk km. še kupili).


Dizel ali bencinar, je danes vseeno. Vsi avti po letu 2005 bi morali narediti vsaj 500.000 če ne še veliko več brez nekih problemov ob rednem servisiranju. Sem kupil že bencinarja z 290k, šel po mesecu lastništva z njim do Afrike in nazaj in prevozil v 21 dneh preko 10k kilometrov, pa se potem še naprej brez problemov vozil naslednjih 150k kilometrov in avto prodal, pa sedanjemu lastniku še vedno služi. Sem pa tudi že novega po parih tednih peljal na servis, zaradi napake, ki je na novem nebi smelo biti in ga še celo leto v garanciji servisiral, dokler nisem znorel in ga prodal.

Z vsakim se lahko opečeš, lahko pa ti bo služil še leta. Sam se v glavnem ne sekiram toliko ob nakupu. Če mi ni všeč prodajalec, se odpeljem, ker je danes veliko ljudi, ki prodaja avte. Ko kupujem avto, se pozanimam koliko je velik servis in posamezni deli, ki se največ trošijo in kaj največ crkuje na modelu avta, ki ga kupujem in ta denar dam na stran. Potem pridem pogledat rabljen avto, naredim testno vožnjo, se malo pogovorim še o avtu z lastnikom in če se mi zdi dober, ga vzamem. Seveda potem takoj naredim servis in zamenjam dele, ki se mi zdijo obrabljeni ali pa so obrabljeni (avto pač ni nov in kakšna stvar bo seveda izrabljena), pa imam potem mir. Kupujem pa vedno bencinarje. Dizlov niti ne maram.
Preprodajalcev, ki mi obljubljajo "nov", full dober in oh in sploh avto za ceno starega, se pa izogibam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

2dark ::

OutOfTheBox je izjavil:

Kadar kupujete rabljen avto, imate kakšne insta red flag-e ki nato zaradi njih oglas preskočite? Pri teh filtrih ne gre samo za zgolj en podatek, ampak tudi poznavanje konteksta oz. situacije.

Npr. velikokrat vidim oglas da je avtu bil narejen glavni servis, nato pa ga po nekaj tisoč km prodaja. Zgolj naključje ali mu je mehanik po glavnem servisu povedal da bodo v kratkem treba menjat še to ali ono (torej dodatni stroški). Zakaj bi ljudje delali glavni servis, če avto nameravajo prodat, ker (verjetno?) glavni servis čeprav mikavno za končnega kupca, prodajalcu (verjetno?) ne da neke dodane vrednosti.

Torej je nakup rabljenega avta takoj po glavnem servisu, lahko red flag?

Obstajajo še kakšne podobne finte na katere je treba pazit in načeloma niso samoumevne?



Mene vedno zmoti, ko je v oglasu napisano, da je bila na avtu narejena generalka pred 3000 - 4000 km in se prodaja. Kdo gre v popolno obnovo motorja in ga nato takoj prodajat.


Slabo očiščeno vozilo ali pa sploh ne, tudi veliko pove o lastniku.

DejchSLO je izjavil:



Men je bolj red flag k napišejo, da prodajajo avto zaradi selitve v tujino. Nekak se mi zdi, da je takega folka bolj malo, včasih je pa to pisalo kar pogosto pri prodaji.


Včsasih je še kak šverko napisal v oglasu, da je vozilo bilo od kakšnega zdravnika ali kaj podobnega. Koga kurac briga to.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

2dark ::

mugen999 je izjavil:

če pa se kupuje za več od 10k eur pa sam nebi hotel da ima avto več od 130k km.


Lol.. Pri tej vsoti gledaš, da je od drugega lastnika , pa pod 70.000km. Čim manj kilometrov. Kaj ste eni nori, da bosre kupoval za 10.000€ + avto s 130.000 km , po možnosti vas čaka še menjava pogonskega jermena , mikro jermenov, vodne pumpe, zrabljenih diskov...
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

OutOfTheBox ::

Mene vedno zmoti, ko je v oglasu napisano, da je bila na avtu narejena generalka pred 3000 - 4000 km in se prodaja. Kdo gre v popolno obnovo motorja in ga nato takoj prodajat.


Ja to tudi sprašujem, mi načeloma ni jasno. Edina razlaga ki mi pride na pamet je to da je avto takrat lažje prodat, ker je zadeva rešena in tisti ki avto prodaja je zadevo zrihtal pri popoldanskem fušarju za male pare.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

2dark je izjavil:

po možnosti vas čaka še menjava pogonskega jermena , mikro jermenov, vodne pumpe, zrabljenih diskov...


se sprašujem, če je to tak problem, da je treba (in bo v prihodnosti) menjat potrošni material?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tony1 ::

"Včsasih je še kak šverko napisal v oglasu, da je vozilo bilo od kakšnega zdravnika ali kaj podobnega. Koga kurac briga to."

Če navedba drži, je nekaj vredna. (Če naklada, naj gre v k.... .)

Najboljši avto v lajfu sem kupil od hobi švercerja, ki ga je kupil od privat dohtarja. Ta:
-je imel denar, da je lahko dobrega četrt stoletja nazaj kupil avtomatik (po ceniku je avto stal 8 renojev 5)
-je imel denar, da je lahko kupil tovarniško usnje (stalo ga je 4500 DEM)
-je skrbno shranil vso dokumentacijo
-v avtu ni vozil drv, pač pa je doplačal za original kljuko, zaradi katere je imel avtomatik tovarniški hladilnik olja (kar je za nj. življenjsko dobo izjemno koristno)
-je imel vedenje, kaj je estetsko in kupil avto lepe barve, ki se je ujemalo z barvo notranjosti
-avto je bil garažiran in skrbno vzdrževan (čeprav se takrat ni kaj dosti vedelo o tem, da je treba menjati olje v avtomatiku, je poiskal mehanika, ki je to naredil)
-avta niso vozili lopovi in prasci
-avta ni vozil prešvican 140 kilski švabski knedl
-v avtu se ni vozilo packarije in domačih živali
-avto maksibrila ni videl niti parkiran čez šipo izložbe
-avto je skrbno pazil, po 12 letih lastništva je imel dve praski: eno na knofu štirih žmigavcev in eno v plehu B stebrička, kjer je nekoč z vrati zapel zaponko pasu.

Ful mi je žal, da sem ga prodal. Moral bi kupiti še eno garažo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

2dark ::

tony1 je izjavil:

"Včsasih je še kak šverko napisal v oglasu, da je vozilo bilo od kakšnega zdravnika ali kaj podobnega. Koga kurac briga to."

Če navedba drži, je nekaj vredna. (Če naklada, naj gre v k.... .)


Ful mi je žal, da sem ga prodal. Moral bi kupiti še eno garažo.


Če drži. Kako boš to vedel. ALi pa starejši gospod.. in te fore. Da je motor zamorjen..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

tony1 ::

V avtu je bila servisna knjiga in garancijski list z imenom lastnika in njegovim naslovom. Na netu se je našlo njegovo firmo in ordinacijo; če bi šlo za dohtarja v javnem zdravstvu ga najdeš v registru zdravniške zbornice.

Starejšega gospoda se da preveriti na Avtologu.

Te scene z zamorjenim motorjem je pač treba imeti izkušnje s podobnim avtom, znanje kaj to je in probati. Je pa to mnogo manjši problem odkar imamo elektronsko vbrizgavanje goriva, tj. zadnjih 35 let.

2dark ::

tony1 je izjavil:

V avtu je bila servisna knjiga in garancijski list z imenom lastnika in njegovim naslovom. Na netu se je našlo njegovo firmo in ordinacijo; če bi šlo za dohtarja v javnem zdravstvu ga najdeš v registru zdravniške zbornice.

Starejšega gospoda se da preveriti na Avtologu.

Te scene z zamorjenim motorjem je pač treba imeti izkušnje s podobnim avtom, znanje kaj to je in probati. Je pa to mnogo manjši problem odkar imamo elektronsko vbrizgavanje goriva, tj. zadnjih 35 let.


POnavadi ni nobenih dokazail, kdo ga je prej vozil. So zgodbice o zdravnikih, odvetnikih ipd. Večina kupuje od preprodajalcev, namesto, od lastnika vozila, ker dilerčki majo "boljše" pogoje za obročno odplačevanje 8 let starega zgonjenega audija ali pa BMw-ja na 8 let. NE rabiš ne pologa, še zaposlitve ne rabiš.

To, na banki ne gre skozi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

tony1 ::

Potem se je modro obrniti in kupiti kaj drugega. Saj je tema o red flagih.

Jeffreyy ::

Nimam red flagov pri prodajalcih, vse red flage mam pri modelu avta, modelu motorja, pa preveč eksotičnih ali uglednih znamkah.

hojnikb ::

Te scene z zamorjenim motorjem je pač treba imeti izkušnje s podobnim avtom, znanje kaj to je in probati. Je pa to mnogo manjši problem odkar imamo elektronsko vbrizgavanje goriva, tj. zadnjih 35 let.


Dejansko je večji problem, od kar je GDI pr bencinarjih. Z zamorjeno voznjo se hitreje paca ventile, ker ni bencina ki bi jih čistil.
#brezpodpisa

tony1 ::

Ja, to drži. Ker je problem tako vsesplošen se zdi, da imamo tudi rešitev s peskanjem ventilov (wallnut blasting).

V 70ih, ko fuel injectiona še nismo imeli, se je carbon buildup iz cilindrov (batov?) mnogo težje čistilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

IL_DIAVOLO ::

2dark je izjavil:

mugen999 je izjavil:

če pa se kupuje za več od 10k eur pa sam nebi hotel da ima avto več od 130k km.


Lol.. Pri tej vsoti gledaš, da je od drugega lastnika , pa pod 70.000km. Čim manj kilometrov. Kaj ste eni nori, da bosre kupoval za 10.000€ + avto s 130.000 km , po možnosti vas čaka še menjava pogonskega jermena , mikro jermenov, vodne pumpe, zrabljenih diskov...


V SV Sloveniji gredo taki avti za med...kupiš avto s 50k km, pod havbo jih ima 4x toliko.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

OutOfTheBox ::

A bi red flag bil, da je bilo do določenih km. menjano že dost stvari?

Npr 175k (bencin), 3 lastnik

silent bloki -vsi
tesnilo pokrova ventilov- hiba teh avtomobilov
tesnilo karterja menjalnika +zamenjano olje menjalnika
stabilizatorji spredaj
lani akomulator
vzignalna tuljava +svecke
Pogonski jermen menjan pri 100k.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako pametno kupiti rabljeni avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
603512 (642) OutOfTheBox
»

Preskok zobatega jermena (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598796 (6510) wcpapir
»

Kupovanje rabljenega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12727998 (19906) TheJack
»

Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12224899 (19825) bond007
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12640614 (36012) imagodei

Več podobnih tem