Forum » Pomoč in nasveti » SONY OLED - Big Bang vračilo kupnine
SONY OLED - Big Bang vračilo kupnine
Sinaloa ::
Pozdravljeni,
9 dni nazaj sem kupil SONY OLED TV v Big Bangu z Triglav garancijo. Po 3 dneh uporabe, so se mi na levi strani ekrana pojavile neke debelejše črte (zgleda kot burn in). TV sem nato ugasnil in se odpravil spat in nato prižgal zjutraj in črt ni bilo več vidnih. Si mislim vredu, se je rešilo samo od sebe, slika je bila do včeraj normalna dokler nisem ponovno prižgal TV-ja včeraj zvečer, črte ponovno vidne ki ostajajo med gledanjem TV-ja, TV ponovno ugasnem in ga prižgem šele zjutraj in črt ponovno ni več videti
Kako zadeva izgleda ko se to zgodi:
https://file.si/m99D/img-6328.jpeg
https://file.si/4QQx/fdf93cae-3e26-448e...
Opomnim, da ima TV vse skupaj 10 ur delovanja, in da nisem puščal TV-ja prižganega kadar je slika mirujoča. TV je na zadnjem SW-ju Google TV-ja, Panel Refresh opravljen ki ne reši zadeve, TV-ja ne izklapljam iz elektrike. Pisal sem na BB reklamacijsko službo z vsemi slikami, kjer mi pravijo da moram TV vrnit v embalaži, ki jo seveda imam. Sedaj pa pride dilema, kakor sem bral v drugih temah o BB da najraje dajo takšen TV v popravilo kar pa nočem da se mi šara po še ne 10 dni starem TV-ju in menja panelo. Zahtevam ali nov izdelek ali pa vračilo kupnine. Kako se temu izognem, da oni pošljejo izdelek na servis in mi ga dajo popravit? Tudi te črte pridejo in potem čez noč izginejo, kar je potem še težje dokazati. TV je pa kot nov brez praske.
Obrazec, ki so mi ga poslali:
https://file.si/344B/obrazec-neskladnos...
Vsaka pomoč bi mi prišla prav.
Vnaprej hvala,
Lep pozdrav.
9 dni nazaj sem kupil SONY OLED TV v Big Bangu z Triglav garancijo. Po 3 dneh uporabe, so se mi na levi strani ekrana pojavile neke debelejše črte (zgleda kot burn in). TV sem nato ugasnil in se odpravil spat in nato prižgal zjutraj in črt ni bilo več vidnih. Si mislim vredu, se je rešilo samo od sebe, slika je bila do včeraj normalna dokler nisem ponovno prižgal TV-ja včeraj zvečer, črte ponovno vidne ki ostajajo med gledanjem TV-ja, TV ponovno ugasnem in ga prižgem šele zjutraj in črt ponovno ni več videti
Kako zadeva izgleda ko se to zgodi:
https://file.si/m99D/img-6328.jpeg
https://file.si/4QQx/fdf93cae-3e26-448e...
Opomnim, da ima TV vse skupaj 10 ur delovanja, in da nisem puščal TV-ja prižganega kadar je slika mirujoča. TV je na zadnjem SW-ju Google TV-ja, Panel Refresh opravljen ki ne reši zadeve, TV-ja ne izklapljam iz elektrike. Pisal sem na BB reklamacijsko službo z vsemi slikami, kjer mi pravijo da moram TV vrnit v embalaži, ki jo seveda imam. Sedaj pa pride dilema, kakor sem bral v drugih temah o BB da najraje dajo takšen TV v popravilo kar pa nočem da se mi šara po še ne 10 dni starem TV-ju in menja panelo. Zahtevam ali nov izdelek ali pa vračilo kupnine. Kako se temu izognem, da oni pošljejo izdelek na servis in mi ga dajo popravit? Tudi te črte pridejo in potem čez noč izginejo, kar je potem še težje dokazati. TV je pa kot nov brez praske.
Obrazec, ki so mi ga poslali:
https://file.si/344B/obrazec-neskladnos...
Vsaka pomoč bi mi prišla prav.
Vnaprej hvala,
Lep pozdrav.
DarwiN ::
ZPS: Pravice potrošnikov: stvarna napaka ali garancija
Kupili ste televizor, ko ste ga doma hoteli prižgati, pa ste ugotovili, da ne dela. Seveda ste ga takoj odnesli nazaj v trgovino, kjer so vas napotili na servis, da bo televizor popravil. Pa veste, da to ni edina možnost, ki jo imate na izbiro?
Če ima izdelek napako, zakon določa pravila, na podlagi katerih ima potrošnik pravico izbirati, ali zahteva vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka. To so vaše pravice, če uveljavljate stvarno napako. Stvarno napako lahko uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Katero pot boste izbrali, se morate odločiti, preden se odpravite do trgovine, v kateri ste kupili izdelek! Če boste izdelek oddali na servis v garancijsko popravilo, si ne boste mogli več premisliti in zahtevati pravic, ki bi vam pripadale, če bi se odločili uveljavljati stvarno napako.
P.s: Spodaj pod člankom imaš word obrazec.. Izpolni, sprintaj in nesi skupaj s TVjem v BB.
Kupili ste televizor, ko ste ga doma hoteli prižgati, pa ste ugotovili, da ne dela. Seveda ste ga takoj odnesli nazaj v trgovino, kjer so vas napotili na servis, da bo televizor popravil. Pa veste, da to ni edina možnost, ki jo imate na izbiro?
Če ima izdelek napako, zakon določa pravila, na podlagi katerih ima potrošnik pravico izbirati, ali zahteva vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka. To so vaše pravice, če uveljavljate stvarno napako. Stvarno napako lahko uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Katero pot boste izbrali, se morate odločiti, preden se odpravite do trgovine, v kateri ste kupili izdelek! Če boste izdelek oddali na servis v garancijsko popravilo, si ne boste mogli več premisliti in zahtevati pravic, ki bi vam pripadale, če bi se odločili uveljavljati stvarno napako.
P.s: Spodaj pod člankom imaš word obrazec.. Izpolni, sprintaj in nesi skupaj s TVjem v BB.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
chuck ::
To je stari zakon, sedaj ni več stvarne napake ampak je neskladnost po novem.
https://vemvec.si/index.php/pravice-pot...
Big Bang mu je celo poslal ta obrazec, kar je fer od njih, kolikor sem videl lahko izbereš menjavo blago.
Si ga sploh odprl ali si se ustrašil?
https://vemvec.si/index.php/pravice-pot...
Big Bang mu je celo poslal ta obrazec, kar je fer od njih, kolikor sem videl lahko izbereš menjavo blago.
Si ga sploh odprl ali si se ustrašil?
twom ::
To je stari zakon, sedaj ni več stvarne napake ampak je neskladnost po novem.+1
https://vemvec.si/index.php/pravice-pot...
Big Bang mu je celo poslal ta obrazec, kar je fer od njih, kolikor sem videl lahko izbereš menjavo blago.
Če prav zastopim, lahko zahtevaš zamenjavo za drugega? Se nisem poglobil v tanov zakon, amapak vračila kupnine se mi zdi da ni več?
VelkBla ::
To je stari zakon, sedaj ni več stvarne napake ampak je neskladnost po novem.+1
https://vemvec.si/index.php/pravice-pot...
Big Bang mu je celo poslal ta obrazec, kar je fer od njih, kolikor sem videl lahko izbereš menjavo blago.
Če prav zastopim, lahko zahtevaš zamenjavo za drugega? Se nisem poglobil v tanov zakon, amapak vračila kupnine se mi zdi da ni več?
V linku zgoraj (VemVec) potrošnik lahko zahteva vračilo kupnine, če se skladnost blaga pojavi v 30 dneh ali manj. Če se skladnost pojavi v več kot 30 dneh, pa popravilo ali zamenjava izdelka z novim in brezhibnim izdelkom (nekaj izjem s strani potrošnika) ali sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine izdelka (odstop od pogodbe). Zgleda par določenih sprememb in "popravkov".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VelkBla ()
Sinaloa ::
Hvala vsem za odgovore. Zanima me samo sledeče, če izpolnem obrazec od BB za menjavo izdelka z novim. A moram "star" TV pripeljat na njihov center? Ker skrbi me edino da bi ga potem dali direktno na servis in bi stem izgubil vse pravice ki jih imam in bi se TV popravljal.
Runner71 ::
Hvala vsem za odgovore. Zanima me samo sledeče, če izpolnem obrazec od BB za menjavo izdelka z novim. A moram "star" TV pripeljat na njihov center? Ker skrbi me edino da bi ga potem dali direktno na servis in bi stem izgubil vse pravice ki jih imam in bi se TV popravljal.
Nimaš kaj dajat na servis nekaj dni star tv, ali izberi menjavo z novim in novo garancijo - pozanimaj se tudi kako je s tisto Triglavovo katero omenjaš, ali pa vračilo celotne kupnine....
chuck ::
Najprej preveri kdo je garant, ker to je ključnega pomena. Po novem prodajalec več ne odgovarja za izdelek po prodaji, če hkrati tudi ni uvoznik (beri garant), kar je bolj redko pri tehniki. Meni znana izjema je samo spletni nakup. Drugače pa sekundo ko dobiš fakturo v roke in si plačal, nimajo več odgovornosti do tebe, če niso garant. No v BB pogosto tudi kasiraš še njihovo zavarovanje, ki pa ga ponovno ureja zavarovalnica in njihovi pooblaščeni serviserji. Torej BB večinoma prestavlja škatle in papirje, odgovornost je pa na drugih (garant/zavarovalnica/firma, ki ti odobri kredit).
To je dobro vedet povsod kadar nekaj ne gre po načrtih in se spravlja na bogega zaposlenega ali prodajalca, kdo je posrednik in kdo ti dejansko prodaja.
To je dobro vedet povsod kadar nekaj ne gre po načrtih in se spravlja na bogega zaposlenega ali prodajalca, kdo je posrednik in kdo ti dejansko prodaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chuck ()
darkolord ::
Garant je tisti, ki daje garancijo za brezhibno delovanje. Za neskladnosti (bivša stvarna napaka) je odgovoren prodajalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
twom ::
9 dni nazaj sem kupil SONY OLED TV v Big BanguVprašanje…
televizor je bil v zapakirani škatli ali s kakšnim 'hudim' popustom, morda celo razstavni eksponat? Morda zaupaš model tvja, lahko tudi zs?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
edi45 ::
To ni burn in. To je banding. Gre za slab panel. To ti morajo menjati TV: Sam sem 6 let nazaj kupil Sony LED. Pridem domov, vzamem iz škatle in imel je en mrtev pixel. Naslednji dan nesem nazaj in sem dobil novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Sinaloa ::
Sinaloa ::
Kako se je odneslo na koncu?
TV bi šel v vsakem primeru na servis na pregled, glede na to da se potem čez noč potem črte "izginile", bi mi na servisu zadevo elegantno zavrnili + da bi bil tačas brez TV-ja. TV zdaj odkar sem odprl temo ne prikazuje več črt :) Ko se bojo pa pokazale, izključim TV iz. el. in ga dostavim na servis da se vidi dejansko stanje.
fikus_ ::
Fotografiraj, da se bo videlo artefakte na zaslonu. To sliko priložiš, ko boš dajal na servis, vračal,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
freesty ::
Ma daj na stvarno napako, naj ti dajo drugega. Sploh ne razmisljaj o cem drugem. Kaki servis, to te bodo sam drkali, na koncu bos pa skoz s strahom prizigal TV, ce bi se slucajno crte spet pojavile. Sploh, ko garancija potece.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Sinaloa ::
Zadeva je sledeča, sem mislil tako kot ste mi napisali. Imam posnetke in slike, ampak vsakem primeru gre TV na ocenitev na servis. Glede na to, da imajo servis s katastrofalno oceno že vnaprej vidim izid kako in kaj + da bom še vmes brez TV-ja. TV je tako ali tako g garanciji tako da ko se to ponovi gre na servis + imam preko Triglava dodatno zav. (Baje je ok). TV sam po sebi mi je všeč, zvok odličen, SDR content je uredu, gaming pa tudi. Verjamem pa da je LG glede same svetlosti sploh pri HDR/SDR boljši isto za gaming 4x HDMI 2.1 ampak igram itak samo igre preko konzol kjer vemo kako je z 120 FPS realno. Po drugi strani je pa sam WebOS na LG dosti manj funkcijski + vizualno slabši. Sam imam VPN in SW ki ga podpira žal samo Google TV oz. Android. Dodatnih Android STB-jev nerabim ker vem da je to opcija če bi želel imeti Google TV na LG TV-ju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sinaloa ()
freesty ::
Zaradi taksne administrativne zmesnjave jaz rajsi vse narocim preko spleta in potem samo prevzamem v fizicni trgovini. Tako si zasciten in lahko produkt v 14 dneh od nakupa vrnes z razlogom ali brez in ni potrebno nobene stvarne napake/garancije uveljavljat.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Sinaloa ::
Zaradi taksne administrativne zmesnjave jaz rajsi vse narocim preko spleta in potem samo prevzamem v fizicni trgovini. Tako si zasciten in lahko produkt v 14 dneh od nakupa vrnes z razlogom ali brez in ni potrebno nobene stvarne napake/garancije uveljavljat.
Se podpišem, šola za drugič.
MrStein ::
Zaradi taksne administrativne zmesnjave jaz rajsi vse narocim preko spleta in potem samo prevzamem v fizicni trgovini. Tako si zasciten in lahko produkt v 14 dneh od nakupa vrnes z razlogom ali brez in ni potrebno nobene stvarne napake/garancije uveljavljat.
Ne jamrajo zaradi odprte embalaže in podobno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
freesty ::
Jaz naceloma vedno lepo odpakiram pa lepo zapakiram preden vrnem ampak mislim, da je po zakonu, da embalaze niti ne bi rabil.
Gre za dve razlicni vracili. Eno je to, ko v trgovini kupis pa hoces vrnit. Tu ti niso dolzni dat denarja nazaj, niti bona, niti nic. Trgovine jemljejo nazaj zaradi dobre poslovne prakse in v tem primeru dostikrat gledajo na embalazo.
Drugo pa je, ko preko spleta narocis, tam pa lahko zakonsko v 14(?) dneh vrnes brez razloga. Pa nima veze embalaza.
Gre za dve razlicni vracili. Eno je to, ko v trgovini kupis pa hoces vrnit. Tu ti niso dolzni dat denarja nazaj, niti bona, niti nic. Trgovine jemljejo nazaj zaradi dobre poslovne prakse in v tem primeru dostikrat gledajo na embalazo.
Drugo pa je, ko preko spleta narocis, tam pa lahko zakonsko v 14(?) dneh vrnes brez razloga. Pa nima veze embalaza.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Technics111 ::
Evo se vedno se najdejo telički ki kupujejo v Gnilem napizdovalskem Bigbangu... Z njimi sem zaključil davnega leta 1999, ko so mi prodali defekten technics CD player, katerega so mi 2 meseca vlačli po servisu, naredli pa tak niso nič..skozi so imeli sae izgovori, zaradi tega, onega tretjega bla bla bla.. . Na koncu sem zgubil živce in komaj po grožnjah sem dobil denar nazaj..
zajtam123 ::
Jaz naceloma vedno lepo odpakiram pa lepo zapakiram preden vrnem ampak mislim, da je po zakonu, da embalaze niti ne bi rabil.
Gre za dve razlicni vracili. Eno je to, ko v trgovini kupis pa hoces vrnit. Tu ti niso dolzni dat denarja nazaj, niti bona, niti nic. Trgovine jemljejo nazaj zaradi dobre poslovne prakse in v tem primeru dostikrat gledajo na embalazo.
Drugo pa je, ko preko spleta narocis, tam pa lahko zakonsko v 14(?) dneh vrnes brez razloga. Pa nima veze embalaza.
Lahko vrneš brez embalaže. Ampak mislim da prodajalcu ni potrebno vrniti celotnega zneska v tem primeru. Nisem pa ravno 100%.
Likalnik ::
Technics111 je izjavil:
Evo se vedno se najdejo telički ki kupujejo v Gnilem napizdovalskem Bigbangu... Z njimi sem zaključil davnega leta 1999, ko so mi prodali defekten technics CD player, katerega so mi 2 meseca vlačli po servisu, naredli pa tak niso nič..skozi so imeli sae izgovori, zaradi tega, onega tretjega bla bla bla.. . Na koncu sem zgubil živce in komaj po grožnjah sem dobil denar nazaj..
enako tudi jaz...razni BB-ji, Harvey Normani in podobno mene ne vidijo....pa ne toliko zaradi kasnejše uveljavitve garancije ampak predvsem, ker v tujini oziroma spletu najdem enake produkte ceneje in posledično ni težav glede vračila
chuck ::
Preveč osebno (jst temu rečem čustveno/hormonsko/nagonsko) se gleda na to kje se kaj kupuje.
V primeru elektronskih stvari so trgovine v večini samo posrednik, isto kot POS terminal, ki sprejme tvojo kartico. Dejansko pa pravno gledano kupuješ od firme, ki je zadevo uvozila, oziroma korak dlje od tovarne, ki je zadevo skupaj spacala. Tko da na koncu je izkušnja bolj odvisna od tega kaj si kupil kot pa kje.
Že če se odločiš za npr BB ali drugo zavarovanje, pa misliš, da to krije npr Triglav ni res, saj bo servis opravil pogodbenik Triglava. Torej v končni fazi se odločaš za zavarovanje Janeza s.p. čez 2 posrednika.
To, da se zavrača naročanje preko naših firm štekam, kdo pa hoče gledat soseda z novim Mercedesom (zdej Teslo verjetno).
V primeru elektronskih stvari so trgovine v večini samo posrednik, isto kot POS terminal, ki sprejme tvojo kartico. Dejansko pa pravno gledano kupuješ od firme, ki je zadevo uvozila, oziroma korak dlje od tovarne, ki je zadevo skupaj spacala. Tko da na koncu je izkušnja bolj odvisna od tega kaj si kupil kot pa kje.
Že če se odločiš za npr BB ali drugo zavarovanje, pa misliš, da to krije npr Triglav ni res, saj bo servis opravil pogodbenik Triglava. Torej v končni fazi se odločaš za zavarovanje Janeza s.p. čez 2 posrednika.
To, da se zavrača naročanje preko naših firm štekam, kdo pa hoče gledat soseda z novim Mercedesom (zdej Teslo verjetno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chuck ()
Technics111 ::
Preveč osebno (jst temu rečem čustveno/hormonsko/nagonsko) se gleda na to kje se kaj kupuje.
V primeru elektronskih stvari so trgovine v večini samo posrednik, isto kot POS terminal, ki sprejme tvojo kartico. Dejansko pa pravno gledano kupuješ od firme, ki je zadevo uvozila, oziroma korak dlje od tovarne, ki je zadevo skupaj spacala. Tko da na koncu je izkušnja bolj odvisna od tega kaj si kupil kot pa kje.
Že če se odločiš za npr BB ali drugo zavarovanje, pa misliš, da to krije npr Triglav ni res, saj bo servis opravil pogodbenik Triglava. Torej v končni fazi se odločaš za zavarovanje Janeza s.p. čez 2 posrednika.
To, da se zavrača naročanje preko naših firm štekam, kdo pa hoče gledat soseda z novim Mercedesom (zdej Teslo verjetno).
Ni res, kupec kupi tam kjer je bolj ugodno, ter da mu lepo rešijo reklamacijo, če le do te pride.. Kupca ne zanima kakšne mučke se gredo oni potem z uvozniki oz servisi, kupec hoče imet brezhibno stvar, ker jo je tudi pošteno plačal..kdor pa ni sposoben trgovec,v tem primeru bigbang in se kr nekaj cvetk v sloveniji, pa seveda zavračajo pravice kupcev in krivdo valijo na njih.. zaradi lastne nesposobnosti!!
Invictus ::
Technics111 je izjavil:
kdor pa ni sposoben trgovec,v tem primeru bigbang in se kr nekaj cvetk v sloveniji, pa seveda zavračajo pravice kupcev in krivdo valijo na njih.. zaradi lastne nesposobnosti!!
Taka so navodila managementa tistim na blagajni, ker kupci ne poznajo svojih pravic.
Ko zagnojiš in znoriš, tudi v teh štacunah pride poslovodja, vtipka svoj password in ti vrne denar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ginekk ::
Preveč osebno (jst temu rečem čustveno/hormonsko/nagonsko) se gleda na to kje se kaj kupuje.
V primeru elektronskih stvari so trgovine v večini samo posrednik, isto kot POS terminal, ki sprejme tvojo kartico. Dejansko pa pravno gledano kupuješ od firme, ki je zadevo uvozila, oziroma korak dlje od tovarne, ki je zadevo skupaj spacala. Tko da na koncu je izkušnja bolj odvisna od tega kaj si kupil kot pa kje.
Že če se odločiš za npr BB ali drugo zavarovanje, pa misliš, da to krije npr Triglav ni res, saj bo servis opravil pogodbenik Triglava. Torej v končni fazi se odločaš za zavarovanje Janeza s.p. čez 2 posrednika.
To, da se zavrača naročanje preko naših firm štekam, kdo pa hoče gledat soseda z novim Mercedesom (zdej Teslo verjetno).
To ni res. Pravno gledano kupiš od podjetja, ki je napisan na računu. To je verjetno končni trgovec. On ni samo POS terminal in njegova (končna) cena vsebuje tud maržo, ki pokrije njegove stroške (+dobiček).
Seveda je še kako pomembno kdo in kakšen je ta trgovec. Koliko ima recimo bufferja pred stečajem, kakšna je izkušnja predhodnih kupcev, kako se obnaša pri reklamacijah, kakšne odnose ima z dobavitelji, itd.
Sigurno lažje in hitreje vrneš kavč našemu trgovcu, kot pa nekemu random prodajalcu iz Francije o katerem poznaš samo spletno stran.
chuck ::
Njegova marža pokrije malce več kot se more ukvarjat s tabo, govorim za tehnične in sorodne izdelke.
Kot smo že zgoraj razbrali je za garancije odgovoren garant. Garant je firma, ki je uvozila izdelek v Slovenijo. Izjema je, če je prodajalec smotan in kljub temu izda garancijski list, v tem primeru sta oba na tapeti. Pa še ena izjema je, kadar namesto garancije uveljavljaš neskladnost. Kadar gre izdelek garantu prodajalec nima besede kaj in kako se bo rešilo. Ta del tko verjetno nikomur ni jasen.
Pri npr zavarovanju pa prav tako ne, dalje ga ureja zavarovalnica in za njo pogodbeni partnerji.
Se pa zakanodaja spreminja in mnogi še kr blodijo 8-dnevno vračilo, ki je bilo verjetno v času Jugoslavije. Letos je bila bistvena sprememba, da je garant odgovoren za garancije in ne več prodajalec.
Nerešeno še vedno ostaja 2-letna evropska zakonodaja, ki nekje je, nekje je ni. In vračilo rabljenih izdelkov.
Kot smo že zgoraj razbrali je za garancije odgovoren garant. Garant je firma, ki je uvozila izdelek v Slovenijo. Izjema je, če je prodajalec smotan in kljub temu izda garancijski list, v tem primeru sta oba na tapeti. Pa še ena izjema je, kadar namesto garancije uveljavljaš neskladnost. Kadar gre izdelek garantu prodajalec nima besede kaj in kako se bo rešilo. Ta del tko verjetno nikomur ni jasen.
Pri npr zavarovanju pa prav tako ne, dalje ga ureja zavarovalnica in za njo pogodbeni partnerji.
Se pa zakanodaja spreminja in mnogi še kr blodijo 8-dnevno vračilo, ki je bilo verjetno v času Jugoslavije. Letos je bila bistvena sprememba, da je garant odgovoren za garancije in ne več prodajalec.
Nerešeno še vedno ostaja 2-letna evropska zakonodaja, ki nekje je, nekje je ni. In vračilo rabljenih izdelkov.
Magic1 ::
Neskladnost je ko je karkoli narobe, ali ni kot bi moralo bit. V 30 dneh od nakupa po novem lahko zahtevaš keš v primeru neskladnosti. Neskladnost se lahko sklicuje 2 leti, vendar je pa enem letu na stranki,da dokazuje. Po 30 dneh ne moreš zahtevati denarja, temveč odpravo neakladnosti. Stvarna je bila 6 mesecev. Neskladnost se podobno kot stara stvarna napaka uveljavlja pri trgovcu.
Magic
ginekk ::
Ja torej vrne v BigBang s stvarno napako/neskladnostjo in naj se jasno oni zajebavajo s tem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | GarancijaOddelek: Pomoč in nasveti | 1568 (610) | zajtam123 |
» | Nategovanje potrošnikov pri nakupu nedelujočih izdelkovOddelek: Loža | 1858 (1027) | k4vz0024 |
» | Stvarna napaka ali GarancijaOddelek: Loža | 2408 (1470) | mancini |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 82703 (73353) | St235 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 7035 (5578) | Seljak |