Forum » Na cesti » Vrednosti emisij izpušnih plinov na tehničnem pregledu
Vrednosti emisij izpušnih plinov na tehničnem pregledu
blay44 ::
Če se je prižgala kontrolna lučka za olje, ti pa si še kar nakaj časa vozila je motor zrel za generalno obnovo.
To dokazuje tudi poraba olja, če se ni snela ali počila kaka cev, tesilo, odduška...
To dokazuje tudi poraba olja, če se ni snela ali počila kaka cev, tesilo, odduška...
MIHAc27 ::
Evo, pogledal na liste.. dve različni firmi, ki izvajata tehnične.. na obeh so samo kup vrednosti za zavore, ki se razlikujejo za CO, NO pa nič, prazna polja.
tony1 ::
Saj govoriš o listu, ki ti ga sprintajo na tehničnem ("potrdilo o teh. pregledu vozila"), kajne?
Sam še nisem nikoli videl ničel pri vrednostih za pline...
Številke pa seveda ročno vnašajo, podajam primer vrednosti plinov za avto, kjer meritve plinov sploh niso opravili in so zgoljufane:
-vrtljaji: 780
-pov. vrtljaji: 2420
-CO % pri nizki f.: 0.01
-CO % pri pov. f.: 0.10
-lambda: 0.997
-temp. olja: 85
Sam še nisem nikoli videl ničel pri vrednostih za pline...
Številke pa seveda ročno vnašajo, podajam primer vrednosti plinov za avto, kjer meritve plinov sploh niso opravili in so zgoljufane:
-vrtljaji: 780
-pov. vrtljaji: 2420
-CO % pri nizki f.: 0.01
-CO % pri pov. f.: 0.10
-lambda: 0.997
-temp. olja: 85
MIHAc27 ::
ja, o original listih govorim. Na dveh različnih tehničnih mi teh vrednosti niso vpisali. Niti 0 ni notri... prazno polje.
Vrednosti, ki sem jih prej omenjal, da se vidijo, so pa napisane v zgornjem delu tabele, kjer so tovarniški podatki (in se z leti niso nikoli spreminjale).
Edino temeratura olja je vnešeno, enkrat 90 drugič 95
Vrednosti, ki sem jih prej omenjal, da se vidijo, so pa napisane v zgornjem delu tabele, kjer so tovarniški podatki (in se z leti niso nikoli spreminjale).
Edino temeratura olja je vnešeno, enkrat 90 drugič 95
IL_DIAVOLO ::
Tako je. Tabela je blank.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Junip ::
Saj govoriš o listu, ki ti ga sprintajo na tehničnem ("potrdilo o teh. pregledu vozila"), kajne?
Sam še nisem nikoli videl ničel pri vrednostih za pline...
Številke pa seveda ročno vnašajo, podajam primer vrednosti plinov za avto, kjer meritve plinov sploh niso opravili in so zgoljufane:
-vrtljaji: 780
-pov. vrtljaji: 2420
-CO % pri nizki f.: 0.01
-CO % pri pov. f.: 0.10
-lambda: 0.997
-temp. olja: 85
Jaz imam za leto 2021 in 2022 vrednost CO% pri nizki in pri pov. f. 0,0 ter lambda 1.0. Moj prvi tehnični letos pa CO% pri pov. f. 0,37. Tole nekaj ne štima.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako je. Tabela je blank.
Tabela naj bi bila blank samo v primeru, ko si moral tehničnega ponovno delati in so ti na avtu preverili samo
tisti del, ki si ga moral zrihtati. Seveda ti na koncu izdajo nov tehnični zapisnik, vpišejo vrednosti noter
samo tam, kjer so preverjali, ostalo je blank.
V nasprotnem primeru bi moral imeti vpisano komplet vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Junip ()
MIHAc27 ::
Jaz sem obakrat naredil v prvo, brez opozoril ali česar koli... tko da to ne bo držalo. Pred tem je bil lastnik drugi, večinoma je šel isto v prvo čez, dvakrat je pa padel na tehničnem.
Junip ::
Jaz sem obakrat naredil v prvo, brez opozoril ali česar koli... tko da to ne bo držalo. Pred tem je bil lastnik drugi, večinoma je šel isto v prvo čez, dvakrat je pa padel na tehničnem.
Ne razumem ... na tehničnem, ko si ga naredil (in naredil si ga v prvo), ti niso vpisali vrednosti opravljenih meritev? Nekaj so jih, nekaj (emisij izpušnih plinov) pa ne?
MIHAc27 ::
Jup, meni se tudi zdi, da se jim ni dalo tipkat. Vrednosti, ki so vpisane so ali tovarniške ali pa od testa zavor. To da je disel po moje nima veze.
Pa kot omenjeno en tehnični je LOGO, drugi pa Avto KRKA..tko da 2 različne firme. Se ne sekiram preveč, važno da je avto opravil tehničnega.
Pa kot omenjeno en tehnični je LOGO, drugi pa Avto KRKA..tko da 2 različne firme. Se ne sekiram preveč, važno da je avto opravil tehničnega.
Kvatebrigic ::
Avto če bi bil v normalnem stanju, bi bil vreden morda 5 jurjev. Prodaš takega kot je, ni treba nobenga nategnit, za 4 jurje, in greš naprej. Škoda časa in živcev za ta denar.
Če bo kupec to dalje prodajal za 6 kot super ohranjenega in ne vem kaj pa bog pomagaj, to je njegova krivda.
This in debata zaključena. Če kupiš star zgonjen avto, se je treba zavedat da kupuješ tempirano bombo. Ajde razen če je golf II...
In se zdaj jokat ker je avto nenadoma začel piti olje in bo to koštalo n-€ je pač brezveze in utopično.
Ali prodaj in kupcu povej kaj kupuje, ali pa najdi popoldanskega mehanika, ki bo pripravljen zamenjat mašino, jo nekje dobiš dobro ohranjeno za smiseln denar. Če je vse skupaj finančno smiselno je drugo vprašanje...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | redni servis na 15.000km al 10.000km ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12184 (3855) | Horas |
» | Virtualni števci in vrtenje (prirejanje) prevoženih kilometrov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6414 (3717) | PINki |
» | Kako se "pogleda" rabljen avtomobil?Oddelek: Na cesti | 985 (692) | SebyDiamant |
» | Kupujem osebni avto, pa nimam poima o vozilih.Oddelek: Na cesti | 5240 (3371) | matobeli |
» | motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20402 (17452) | andromedar |