Forum » Na cesti » Kako se "pogleda" rabljen avtomobil?
Kako se "pogleda" rabljen avtomobil?
z550050 ::
Pozdravljeni,
jutri grem gledat en avto, na kaj moram biti pozoren oz. kaj takoj pove, da nekaj ni ok z avtom?
Če je uvožen, kako lahko preverim, če so kilometri OK?, Če se ne motim, avtolog.si bo le pokazal stanje, ko je v Sloveniji?
Se da pri prodajalcih tud pogajat kot pa če ga kupuješ od fizične osebe?
Verjamem, da so butasta vprašanja ampak če ima kdo kak nasvet, bom zelo vesel :)
jutri grem gledat en avto, na kaj moram biti pozoren oz. kaj takoj pove, da nekaj ni ok z avtom?
Če je uvožen, kako lahko preverim, če so kilometri OK?, Če se ne motim, avtolog.si bo le pokazal stanje, ko je v Sloveniji?
Se da pri prodajalcih tud pogajat kot pa če ga kupuješ od fizične osebe?
Verjamem, da so butasta vprašanja ampak če ima kdo kak nasvet, bom zelo vesel :)
- spremenilo: z550050 ()
hojnikb ::
Najprej napredi research beforehand za dotični model avta za pogostimi napakami (sploh v kombinaciji z motorjem, k ga ma). Tko ze v startu prides oborozen z informacjami in na kaj mors bit pozorn.
Kaksn OBD tester (se bolje, ce je namenski za znamko) tudi ne skodi.
Kilometre lahko preveris z autodna (ali podobno) proti plačilu. Rabu bos VIN. Ni pa to seveda 100% garancija, da bodo dejansko realni, ker je toliko nacinov za susmarit z kilometri, se predn pride sploh na prodaj.
Naceloma je pr dilerjih manj maneverskega prostora za pogajanje (sploh ce financiras). Odvisno je sicer od avta; če je nekaj nezanimivega k stoji na hofu ze pol leta, so sanse za dilanje vecje.
Kaksn OBD tester (se bolje, ce je namenski za znamko) tudi ne skodi.
Kilometre lahko preveris z autodna (ali podobno) proti plačilu. Rabu bos VIN. Ni pa to seveda 100% garancija, da bodo dejansko realni, ker je toliko nacinov za susmarit z kilometri, se predn pride sploh na prodaj.
Naceloma je pr dilerjih manj maneverskega prostora za pogajanje (sploh ce financiras). Odvisno je sicer od avta; če je nekaj nezanimivega k stoji na hofu ze pol leta, so sanse za dilanje vecje.
#brezpodpisa
sdafsda ::
Odvisno za kok star avto gre. Pri starih najprej pogledaš olje. Če je namest olja bež mleko, pušča tesnilo glave. Iz avspuha se ne sme kadit, tut pri dizlih ne. Za gume je važno, da so dost enakomerno obrabljene po levi in desni strani. Full je važno, da so menjani jermeni, olje po intervalih,... Po obrabi notranjosti se vidi, kolk ma avto km. Če je kak volan al pa prestavna ročica nova, je sumljivo. Pr 100k km bi moral avto bit še kr zlo nov. Vzem sabo lučko in preveri pleh, da ni rjast. Iščeš tudi razliko v barvni niansi med raznimi površinami avta, recimo med havbo in blatniki. Takoj se vidi, al je bil štrihan al ne.
janezvalva ::
vedno boš kaj spregledal.
jaz sem kupil rabljen, sem šele kasneje ugotovil, da ima popraskane šipe...
jaz sem kupil rabljen, sem šele kasneje ugotovil, da ima popraskane šipe...
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
Pithlit ::
Pozdravljeni,
jutri grem gledat en avto, na kaj moram biti pozoren oz. kaj takoj pove, da nekaj ni ok z avtom?
Če je uvožen, kako lahko preverim, če so kilometri OK?, Če se ne motim, avtolog.si bo le pokazal stanje, ko je v Sloveniji?
Se da pri prodajalcih tud pogajat kot pa če ga kupuješ od fizične osebe?
Verjamem, da so butasta vprašanja ampak če ima kdo kak nasvet, bom zelo vesel :)
Tko da s sabo pelješ mehanika in mu plačaš tistih 50€.
Life is as complicated as we make it...
MIHAc27 ::
Tester dvomim da bo šel kupovat, če ga nima. Sploh če še išče, in bo morda moral pogledati še 5,6 vozil, preden najde takega, ki mu odgovarja.
Vprašanje tudi, za kakšen denar gre. Nad 5000 bi jaz lepo peljal do mehankarja, mogoče na AMZS. Računajo tam 100€ za pregled. Gotovo bo bolje pregledan, kot od nekoga, ki se na avte ne spozna najbolje. Strošek je tudi zanemarjiv, če odkrije kaj kritičnega.
Sem že bil npr dogovorjen, da gremo delat tehničnega, ker je bil pred iztekom. Če ga avto naredi ga vzamem, če ne pač ne (ga je brez pripomb).
Verjetno se lahko z prodajalcem dogovoriš, da ti avto da za kak dan, da ga nekam pelješ pregledat (daš aro). Itak še bolje, če imaš kakega prijatelja avtomehanika, da gre z teboj.
Drugače.. ja gume (starost), stekla (če so iste letnice). Za lak obstaja tester. Med testno vožnjo se tudi marsikaj lahko pokaše (a cuka, če pritisneš, zavore dobro primejo?). Pa fino ga je iti gledat, ko je mrzel..a takrat lepo vžge iz prve.
Pa starost akomulatorja (nad 8 je že kr zelo star). Pa upat, da ti po pravici povejo, kdaj je bilo kaj menjano. Jaz sem pri dveh avtih, ko sta bila že moja klical uradne servise, kjer so bili servisirani. Pri renoju so mi rekli, da mi povedo zgodovino, pa mi jo potem niso. Pri Oplu mi je pa povedal še 5x več, kot me je zanimalo, lol. Vse kar je bilo menjano.
Glede kajenja dizla... sem 2 različna mehankarja spraševal, ker je moj pokadil tko 1x na 2 meseca... pa so skoz govoril, da je to ok. Zaradi drugih težav sem ga vseeno menjal (ali pa so bile mogoče kaj povezane.. ne vem).
Pa če ti rekejo: Klimo samo nafilaj, pa bo delala... ne verjemi. (Prvemu, ki je to rekel nisem verjel, jo je sam nafilal in sem avto kupil. Pri drugem pa sem verjel... ja nafilat+800€ za rezervne dele pa bi delala). #neveragain
Vprašanje tudi, za kakšen denar gre. Nad 5000 bi jaz lepo peljal do mehankarja, mogoče na AMZS. Računajo tam 100€ za pregled. Gotovo bo bolje pregledan, kot od nekoga, ki se na avte ne spozna najbolje. Strošek je tudi zanemarjiv, če odkrije kaj kritičnega.
Sem že bil npr dogovorjen, da gremo delat tehničnega, ker je bil pred iztekom. Če ga avto naredi ga vzamem, če ne pač ne (ga je brez pripomb).
Verjetno se lahko z prodajalcem dogovoriš, da ti avto da za kak dan, da ga nekam pelješ pregledat (daš aro). Itak še bolje, če imaš kakega prijatelja avtomehanika, da gre z teboj.
Drugače.. ja gume (starost), stekla (če so iste letnice). Za lak obstaja tester. Med testno vožnjo se tudi marsikaj lahko pokaše (a cuka, če pritisneš, zavore dobro primejo?). Pa fino ga je iti gledat, ko je mrzel..a takrat lepo vžge iz prve.
Pa starost akomulatorja (nad 8 je že kr zelo star). Pa upat, da ti po pravici povejo, kdaj je bilo kaj menjano. Jaz sem pri dveh avtih, ko sta bila že moja klical uradne servise, kjer so bili servisirani. Pri renoju so mi rekli, da mi povedo zgodovino, pa mi jo potem niso. Pri Oplu mi je pa povedal še 5x več, kot me je zanimalo, lol. Vse kar je bilo menjano.
Glede kajenja dizla... sem 2 različna mehankarja spraševal, ker je moj pokadil tko 1x na 2 meseca... pa so skoz govoril, da je to ok. Zaradi drugih težav sem ga vseeno menjal (ali pa so bile mogoče kaj povezane.. ne vem).
Pa če ti rekejo: Klimo samo nafilaj, pa bo delala... ne verjemi. (Prvemu, ki je to rekel nisem verjel, jo je sam nafilal in sem avto kupil. Pri drugem pa sem verjel... ja nafilat+800€ za rezervne dele pa bi delala). #neveragain
mr_chai ::
OBD scanner dobiš za 10 eur. Ampak se najprej prej poduči kako se uporablja. Dobiš že takega ki se poveže s telefonom preko bluetootha.
Se ne strinjam s predhodnikom, nikar na AMZS. Jaz nimam nekih dobrih izkušenj z njimi. Tam nimaš dobrih mehanikov. Raje se zapelji do kakega dobrega pooblaščenca in ti naj oni pogledajo avto.
Pa naj ti da prodajalec VIN številko šasije in pojdi z njo do pooblaščenega serviserja za znamko ki jo kupuješ. Oni ti lahko izpišejo zgodovino vozila. Kdaj so bili delani servisi, kje ..itd..
Kar naj ti na pooblaščencu preverijo je podvozje in motor. Pri motorju je fajn zmerit kompresijo.
Se ne strinjam s predhodnikom, nikar na AMZS. Jaz nimam nekih dobrih izkušenj z njimi. Tam nimaš dobrih mehanikov. Raje se zapelji do kakega dobrega pooblaščenca in ti naj oni pogledajo avto.
Pa naj ti da prodajalec VIN številko šasije in pojdi z njo do pooblaščenega serviserja za znamko ki jo kupuješ. Oni ti lahko izpišejo zgodovino vozila. Kdaj so bili delani servisi, kje ..itd..
Kar naj ti na pooblaščencu preverijo je podvozje in motor. Pri motorju je fajn zmerit kompresijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
MIHAc27 ::
Na AMZS nisem še nikoli peljal, tako da ne vem komentirat, kako dobro preverijo (predvidevam da toliko, kot en tehnični, mogoče malenkost več)
MadMax ::
AMZS je loterija...
Oceno tehnične izpravnosti so nekako dolžni dat, vse ostalo je pa stvar preglednika, ali pozna "finte" dotičnega modela avta, ali se mu sploh ljubi poglobit, ali je tvoj znanec ali prodajalčev....
Oceno tehnične izpravnosti so nekako dolžni dat, vse ostalo je pa stvar preglednika, ali pozna "finte" dotičnega modela avta, ali se mu sploh ljubi poglobit, ali je tvoj znanec ali prodajalčev....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
mgermo ::
Jaz sem kupil pred mesecem dni. Pregledal pleh, nianse, gume, in predvsem servisno. Ker je bil avto na 15kkm servisiran pri lokalnem pooblaščencu, kar so mi potrdili, in ker je avto še v garanciji, ga dodatno nisem preverjal. Če ne bi bilo garancije, bi ga peljal še k kakem mehaniku.
SebyDiamant ::
Za kilometre na tehničnem, število lastnikov, težave na tehničnih pregledih in tudi uvoz,.. imaš http://avtolog.si/
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtolog.si (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 113584 (7651) | starfotr |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168401 (9399) | fujtajksel |
» | Preverjanje zgodovine avtomobilaOddelek: Na cesti | 23797 (6354) | starfotr |
» | nobene dimenzije pnevmatik v homologacijskem kartončkuOddelek: Loža | 2195 (1514) | Kumbaja |
» | Nakup avta - 2ic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6007 (4617) | matobeli |