Forum » Na cesti » EV ali hibrid?
EV ali hibrid?
Temo vidijo: vsi
hojnikb ::
Clio type EV bi moral bit tam okrog 17k... to bi blo okish... ajde za CLiota z 400km elektrika dosegom bi plačal celo 19k... ampak pol mora bit res 400k, ne 325k pri -1
Maš 3 leta stare Zoe-ja , kar je rang clio za 13.000€ po subvenciji. Z dometom 350 km.
ja, sam tle ne pozabit še najema baterija. Ker 99% rabljenih je takšnih.
#brezpodpisa
feryz ::
Očitno sem z naročilom hibrida naredil napako.
Vzeti bi moral dva avta. Prvega, za vožnjo naokrog, dizla in drugega, za okrog hiše, EV. Tistih 300 jurjev plus za dva avta, pa tudi ni tak problem.
Vzeti bi moral dva avta. Prvega, za vožnjo naokrog, dizla in drugega, za okrog hiše, EV. Tistih 300 jurjev plus za dva avta, pa tudi ni tak problem.
2dark ::
Ne vem če so. Cene rabljenih so še zmeraj visoke.
3 leta starega Zoe-ja s 30.000 km in 52 KWh baterijo dobiš za 13.000€ ( na rabljen avto dobiš 3000€ subvencije)
A, ja. Ni Tesla.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
Ne vem če so. Cene rabljenih so še zmeraj visoke.
3 leta starega Zoe-ja s 30.000 km in 52 KWh baterijo dobiš za 13.000€ ( na rabljen avto dobiš 3000€ subvencije)
A, ja. Ni Tesla.
+ najem baterije. Ne splača se...
#brezpodpisa
2dark ::
ja, sam tle ne pozabit še najema baterija. Ker 99% rabljenih je takšnih.
Spet nekaj po domače. To je avto z lastniško baterijo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Ne vem če so. Cene rabljenih so še zmeraj visoke.
3 leta starega Zoe-ja s 30.000 km in 52 KWh baterijo dobiš za 13.000€ ( na rabljen avto dobiš 3000€ subvencije)
A, ja. Ni Tesla.
+ najem baterije. Ne splača se...
Model. Spet nekaj pametuješ. Napisal sem, da je to cena z lastniško baterijo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vanadium ::
KrajncTibor je izjavil:
Terminathor je izjavil:
Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.
ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši
Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...
Problem je, ker ne znaš vozit hibrida!. Vozil sem tako Passata B8 automatik, kot manual, vozil sem Novo Corollo 1.8 ter 2.0 z brezstopenskim oz planetarnim menjalnikom. Corolla se vozi odlično za ta rang vozila, to potrjujejo večina, ki se ukvarja s testiranjem v avtomobilski industriji, tudi kupci v večini. Motorni sklop in menjalnik sta v Corolli odlična v to sem se prepričal tudi sam! In nikakor ne pije 8l na 100km, razen če si jo gonil do onemoglosti!!! In ja avto ima sicer 180+ konjev, sicer!
In nisem lastnik Toyote!
A sem slučajno kje napisal, koliko je litrov na 100 km, napisal sem povprečno hitrost 110 kmh ter pol tanka (nisem šel merit koliko ga ima) in to je dejansko bila "panoramska" vožnja med 100 in max 140 km/h skladno z razmerami in omejitvami na cesti, divjanja ni bilo, je bilo pa veliko prehitevanja tovornjakov. Ne bluzi o tem, da ne znam voziti, ker se nikoli nisi z mano peljal, da bi podajal take ocene, tako da je ta debata odveč sploh pa ne bom debatiral okoli voznega parka, ki sem ga do sedaj vozil... Kakor sem napisal za po mestu je vrhunska in vožnjo po regionalnih cestah medtem, ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ... Skratka avto recimo, da je fin, relativno udoben, zvočna izolacija bi lahko bila boljša, kabina je pač japonska in stvar okusa ter navade, ampak tank, če je 40 l je občutno premajhen sploh za AC rabo torej domet ene 400-450 km max, menjalnik izredno nepredvidljiv (mogoče se mora še mal logika naučit če jo ima ampak vem, da ko vozim klasični avtomatski npr. EAT8 od PSA ali DSG od VAG je tako preprosto z nogo kontrolirat kaj hočeš od menjalnika) ... Skratka bi skoraj raje videl več izvedb, da bencinski motor goni elektro generator, ki polni baterije oziroma poganja elektro motor, če se ne motim je bila ampera neki podobnega. Zadeva je več kot preizkušena v železnicah...
Z napisanim dokazuješ, da je to, kar sem napisal pravilno. Ne znaš vozit omenjenih vozil z CVT menjalnikom! Hvala za potrditev!
Spet neka namigovanja o mojem stilu vožnje, medtem ko nisi bil na mojem sovoznikovem sedežu niti 100 m mislm, dej prosim vsi jasnovidci mi na ZS še napišite kombinacijo za Eurojackpot, če zadanem, dobiš 1 % dobitka keš na roke kar znaša po trenutnem stanju na loteriji 490,000,00 € pred odbitki ... Mislim, če stisneš z zmernim pritiskom do polovice pedal za plin na AC in se nič ne zgodi in potem še malo pritisneš pa se CVT-ju odpuli ... je po tvojem mišljenju očitno seveda problem v meni. Bom kar ostal na klasiki ročni oziroma normalna avtomatika, ko bo čas za štrom bom pa pač šel na štrom ... Pa ni ti treba biti užaljen, da si navdušen nad Carjolo oziroma, če si jo pač kupil, kakor sem reku za po mestu in coasting po regionalkah top avto, za AC pa pač to ni to ...
Mato989 ::
Ljudje želimo samo podobno kot imamo zdaj, torej če zdaj natankamo 50l v X minutah in je to dosega za 800km, bi si ŽELELI ali HOTELI enako v NAPREDNEJŠI TEHNOLOGIJI...
Zakaj nabijaš nekaj, kar ni možno izvedet? KOt drugo, če imaš štrom avto je zelo zaželjeno, da maš doma možnost polnjenja ali na vtičnico ali daš 1000€ za polnilnico.
Seveda je možno izvest... zakaj pa misliš da je nemogoče naredit Clita z baterijo dosega 400km pa da je podobne cene ali pa jurija dražji? Ziher se da, če se hoče.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Spet neka namigovanja o mojem stilu vožnje, medtem ko nisi bil na mojem sovoznikovem sedežu niti 100 m mislm, dej prosim vsi jasnovidci mi na ZS še napišite kombinacijo za Eurojackpot, če zadanem, dobiš 1 % dobitka keš na roke kar znaša po trenutnem stanju na loteriji 490,000,00 € pred odbitki ... Mislim, če stisneš z zmernim pritiskom do polovice pedal za plin na AC in se nič ne zgodi in potem še malo pritisneš pa se CVT-ju odpuli ... je po tvojem mišljenju očitno seveda problem v meni. Bom kar ostal na klasiki ročni oziroma normalna avtomatika, ko bo čas za štrom bom pa pač šel na štrom ... Pa ni ti treba biti užaljen, da si navdušen nad Carjolo oziroma, če si jo pač kupil, kakor sem reku za po mestu in coasting po regionalkah top avto, za AC pa pač to ni to ...CVTju se nič ne odpuli, samo izpolni tvojo željo po zahtevani moči. Vsak avtomatik bi downshiftal, če ga stisneš. Razlika je pač v moči ICE, 2.0 atmosferski bencinar pač ne more iste moči dobavljati pri enakih obratih kot nek 180KM turbodizel! Kot rečeno za redne, dolge vožnje po AC nad 150km/h ne nabaviš te Corolle, ampak nekega 180KM+ turbodizla.
vires in numeris
2dark ::
pokazi. Pa da je iz tujine, ker za domače ne velja ta subvencija.
Ti spet nekaj po svoje in pišeš zavajajoče poste. Do zdaj je bilo tako, da za EV iz tujine nisi bil upravičen do subvencije!
"Za rabljeni električni avtomobil je sicer mogoče subvencijo dobiti že od letošnjega maja, vendar je bil, kot smo ugotavljali tedaj, razpis sestavljen tako, da je subvencija prišla v poštev samo za tistega, ki je rabljeni električni avtomobil kupil v Sloveniji."
pokazi...
Resno? Tle maš po odbiti subvenciji za 13 jurjev z lastniško baterijo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
Seveda je možno izvest... zakaj pa misliš da je nemogoče naredit Clita z baterijo dosega 400km pa da je podobne cene ali pa jurija dražji? Ziher se da, če se hoče.
Ker bi rabil baterijo 75 kWh , kar pa bi stalo vsaj 37 tisočakov.
Dajte že enkrat razumet, da je potrebno met visoko kapaciteto za domet 400 km, dober izkoristek... Ne moreš ti imet domet 400 km z baterijo 50 kWh.. a boš vozil 40 km/h maksimalno ves čas?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
Še enkrat, nimaš pojma od pojma. Ta zakon je bil par mescov nazaj spremenjen.
Subvencija 3000EUR velja za domača vozila zgolj v tem primeru, če že v pretkelosti ni bila porabljena subvencija (tisth 7500EUR al kolk je ze blo). To v praksi pomen, da so vsi avti v privat rabi takoj out.
Za tuja vozila pa velja za vse, če so tapravega letnika (afaik late 2020 in novejše).
Torej tvoj ZOE odpade v obeh točkah (tako letnik, ker je prestar, kot tudi to, da je v 99% ze izkoristo subvencijo). Za 16,5kEUR je pa zlo slaba prepozicija, k maš recimo en takle MG4
https://www.autoscout24.com/offers/mg-m... za 17kEUR + uvoz...
Subvencija 3000EUR velja za domača vozila zgolj v tem primeru, če že v pretkelosti ni bila porabljena subvencija (tisth 7500EUR al kolk je ze blo). To v praksi pomen, da so vsi avti v privat rabi takoj out.
Za tuja vozila pa velja za vse, če so tapravega letnika (afaik late 2020 in novejše).
Torej tvoj ZOE odpade v obeh točkah (tako letnik, ker je prestar, kot tudi to, da je v 99% ze izkoristo subvencijo). Za 16,5kEUR je pa zlo slaba prepozicija, k maš recimo en takle MG4
https://www.autoscout24.com/offers/mg-m... za 17kEUR + uvoz...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mato989 ::
Seveda je možno izvest... zakaj pa misliš da je nemogoče naredit Clita z baterijo dosega 400km pa da je podobne cene ali pa jurija dražji? Ziher se da, če se hoče.
Ker bi rabil baterijo 75 kWh , kar pa bi stalo vsaj 37 tisočakov.
Dajte že enkrat razumet, da je potrebno met visoko kapaciteto za domet 400 km, dober izkoristek... Ne moreš ti imet domet 400 km z baterijo 50 kWh.. a boš vozil 40 km/h maksimalno ves čas?
Kako če se pa hvalijo da je povprečna poraba Tesle 16KWh/100
Po tej logiki rabiš za 400km dosega 4x 16kwh ali 65kw ajde 70 ok... zakaj pa to stane 37k? Če pravite da Produkcija CLiota stane okol 2k... torej je baterija + DDV 34k?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
a_borlak ::
Za EV iz tujine dobiš 3k€ subvencije, če ima avto prvo registracijo po 2020/11. Na mobile.de se da najti kar nekaj Zoe-tov za ceno 13k naprej (baje da se da hitro dogovoriti za kakšnega tisočaka popusta, ampak nepreverjeno), se pravi da ga dobiš v Sloveniji na cesto za 11.000€, odkup baterije je okoli 7k€. Druga možnost je recimo Hyundai Kona, te se dobijo za od 19.000€ dalje z 39kWh baterijo, če dodaš subvencijo, prideš na 17.000€, kar je konkretno ceneje, kot pri nas. Ugodno so tudi Ioniqi, Souli, itd. čeprav Kia pri nas baje kar teži glede servisne knjižice. Skratka, moje mnenje, zdaj se počasi splača kupit rabljen EV iz tujine, ker dobiš čisto spodobno vozilo.
hojnikb ::
Za EV iz tujine dobiš 3k€ subvencije, če ima avto prvo registracijo po 2020/11. Na mobile.de se da najti kar nekaj Zoe-tov za ceno 13k naprej (baje da se da hitro dogovoriti za kakšnega tisočaka popusta, ampak nepreverjeno), se pravi da ga dobiš v Sloveniji na cesto za 11.000€, odkup baterije je okoli 7k€.
za 18 čukov se tak zoe ne splača več...
#brezpodpisa
deco16 ::
Kako če se pa hvalijo da je povprečna poraba Tesle 16KWh/100
Po tej logiki rabiš za 400km dosega 4x 16kwh ali 65kw ajde 70 ok... zakaj pa to stane 37k? Če pravite da Produkcija CLiota stane okol 2k... torej je baterija + DDV 34k?
Kaj se hvalijo ni bitno zate, tvoja poraba bi bila 12-13kWh/100. Za 23k si mel teslo nekaj časa nazaj z 70kWh baterijo, še iz tvojih koncev. Zakaj nisi kupil?
Splačalo bi se ti bolj kot tvoja KIA.
Torej kaj te ovira? Letnik?
Zakaj bi mel ravno cliota? Zakaj ne nekaj boljšega?
Zakaj postavljaš svoje zahteve če veš da so tvoje dejanske manjše?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Utk ::
Resno? Tle maš po odbiti subvenciji za 13 jurjev z lastniško baterijo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
LOL, ti pa si brihta...Nardimo tako, ti ga kupiš za 13, jaz od tebe za 10, ti od mene za 6500, še dvakrat tako in ga dobimo zastonj.
Na tega ni subvencije, razen če je še v Nemčiji.
strel ::
Danes sem imel testno vožno z MG4 Comfort 64 kWh. Kar se tiče vožnje ni pripomb, avto se lepo pelje. Je pa to cenejši model npr: pri 130 se začne slišat veter, zvok radia je :) osnoven, nimaš recimo vzvratne kamere. Kolikor sem uspel ugotovit v 1 uri, doseg po avtocesti pri 0C in 140kmh bi bil ~200km.
Kako se ti je zdelo gretje v kabini? En tester (po moje sem v drugi temi objavil link) je imel nastavljeno na 25°, ker mu je bilo hladno notri.
Gretje je blo ok, nasloh vse ok pri vožnji. Je pa res da v eni uri ne moreš naštudirat vse elektronike v avtu :)
LeQuack ::
Mazda MX-30 R-EV hibrid, Mazda obuja Wankel motor ponovno
PS: najboljši del je na 8:00
PS: najboljši del je na 8:00
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Lonsarg ::
Zlati casi hibridov so se zaceli 10 let nazaj in se bodo koncali cez cirka 5 let. Toyota je tle zownala in vecino samo se hibride prodaja.
Tak da firme ki sele zdaj vstopajo v hibridnost so mal prepozne, za njih bi bilo bolje full EV, no ali pa vsaj PHEV.
Tak da firme ki sele zdaj vstopajo v hibridnost so mal prepozne, za njih bi bilo bolje full EV, no ali pa vsaj PHEV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
MadMax ::
Hibrid (PHEV) je odlično zastavljena, a na koncu ne tako ekonomična zadeva. Za edini avto ajd, za drugega (poleg starega karavan smrdljivčka recimo) pa vsekakor čistokrvni EV.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Magic1 ::
Hibrid (PHEV) je odlično zastavljena, a na koncu ne tako ekonomična zadeva. Za edini avto ajd, za drugega (poleg starega karavan smrdljivčka recimo) pa vsekakor čistokrvni EV.
In kaj je na koncu bolj nujno, prvi ali drugi avto?
Magic
Lonsarg ::
Hibrid (PHEV) je odlično zastavljena, a na koncu ne tako ekonomična zadeva. Za edini avto ajd, za drugega (poleg starega karavan smrdljivčka recimo) pa vsekakor čistokrvni EV.Dolgoročno itak pure EV tu ni dileme. Prehodno obdobje kjer bodo PHEV zelo dobra izbira pa bo trajalo še 10-15 let. Pač tak soliden PHEV ima 100km ranga in itak delaš 90%+ vožnje na elektriko, tak da so sprotni stroški bolj ali manj isti (za dolge vožnje si tudi pri EV prisiljen iti na drage superchargerje ki te pridejo toliko kot bencin) in tudi za nakup niso dražji od pure EV. Pa tudi vprašanje če bodo sploh kdaj dražji, ker ekstra 300km baterije vs ekstra bencinski montor bo s stališča izdelava najbrž še dolgo tam-tam, ker so se cene baterij sedaj po dolgih letih padcev precej ustalile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
LeQuack ::
Hibrid (PHEV) je odlično zastavljena, a na koncu ne tako ekonomična zadeva. Za edini avto ajd, za drugega (poleg starega karavan smrdljivčka recimo) pa vsekakor čistokrvni EV.Dolgoročno itak pure EV tu ni dileme. Prehodno obdobje kjer bodo PHEV zelo dobra izbira pa bo trajalo še 10-15 let. Pač tak soliden PHEV ima 100km ranga in itak delaš 90%+ vožnje na elektriko, tak da so sprotni stroški bolj ali manj isti (za dolge vožnje si tudi pri EV prisiljen iti na drage superchargerje ki te pridejo toliko kot bencin) in tudi za nakup niso dražji od pure EV. Pa tudi vprašanje če bodo sploh kdaj dražji, ker ekstra 300km baterije vs ekstra bencinski montor bo s stališča izdelava najbrž še dolgo tam-tam, ker so se cene baterij sedaj po dolgih letih padcev precej ustalile.
Hyundai pravi da je nova baterija 60.000 USD.
Quack !
Magic1 ::
Naslednji korak bo kodiranje baterije, ki ti bo permanentno zaklenilo avto, če bo nepoblaščen menjal, ali posegal v baterijo. Nato ne boš imel izbire, kot da sprejmeš kakršnokoli ceno bodo določili za popravilo. Cena baterije višja od samega avta, ostalo je extra gratis.
Magic
a_borlak ::
Kar se popravil tiče se zna zgoditi EU, ki bo določila, da morajo biti deli popravljivi, zamenljivi in ne vezani na proizvajalca. Zna preveč potrošniških organizacij skočiti v zrak, ampak bomo videli.
hojnikb ::
Ja ampak Mazda fani bodo navdušeni.
dokler ne vidijo porabe k dela tisti wankel..
#brezpodpisa
hojnikb ::
Hibrid (PHEV) je odlično zastavljena, a na koncu ne tako ekonomična zadeva. Za edini avto ajd, za drugega (poleg starega karavan smrdljivčka recimo) pa vsekakor čistokrvni EV.Dolgoročno itak pure EV tu ni dileme. Prehodno obdobje kjer bodo PHEV zelo dobra izbira pa bo trajalo še 10-15 let. Pač tak soliden PHEV ima 100km ranga in itak delaš 90%+ vožnje na elektriko, tak da so sprotni stroški bolj ali manj isti (za dolge vožnje si tudi pri EV prisiljen iti na drage superchargerje ki te pridejo toliko kot bencin) in tudi za nakup niso dražji od pure EV. Pa tudi vprašanje če bodo sploh kdaj dražji, ker ekstra 300km baterije vs ekstra bencinski montor bo s stališča izdelava najbrž še dolgo tam-tam, ker so se cene baterij sedaj po dolgih letih padcev precej ustalile.
PHEV ni nikol bla dobra izbira. PHEV je dobr za zbijanje flotnega co2ja (tako za firme, kot za proizvajalce) in izogibanju davkov in pobiranje subvencij, kjer je pač to mozno.
Stvar je zlo enostavno, k jo ze ponavljam k papiga. PHEV je slab ICE in slab EV, zdruzen v eno. Noben PHEV nima 100km realnega dosega. Velik PHEVov ne uporablja aktins cycle motorja, tko da ni najbolj varčna zadeva k se vozis samo na gorivo, za razliko od hibridov.
K enkrat vzames v zakup omejen doseg (pr tipičnem PHEV bo to 30-50KM) in pomoznosti se odsotnost kaksnih creature comforts v ev only načinu (klima/gretje) prides do polizdelka k ga nočes.
In tudi če recimo imas taksene relacije, da jih lahko odfuras z enim filanjem. Če to delas vsak dan, je to vsaj 250 ciklov/leto... Bo tista nič hlajenja, mičkena baterija zdrzala 5 let takih vozenj? Verjetno ne.
Pa tudi cenovno so PHEV hudičovo bliz EVjem ali kr tam tam. Tipičen primer je recimo nov prius in model 3... Oba sta cenovno tam ~41-42 jurjov, sam da ma slednji 4x večjo baterijo in bistveno cenejso voznjo oz. TCO... Zakaj pri zdravi pameti bi danes sploh kdo hotu kupit priusa?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Lonsarg ::
Če je zadeva tam-tam bom zaradi slabe polnilne infrastrukture pač kupil PHEV. Meni boš EV prodal edino tako da bo vsaj ene 3k cenejši od PHEV...
No recimo da bo infrastruktura v roku 5-10 let na nivoju in da mi bo EV postal prva izbira.
No recimo da bo infrastruktura v roku 5-10 let na nivoju in da mi bo EV postal prva izbira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
hojnikb ::
zakaj bi kupo PHEV, če lahko za 10 jurjov manj kupis običnega bencinarja... S tistim prihranjenim denarjem mas pa bencina za kr neki časa + nikol glavobola da bo crknala hibridna baterija.
Da kupis PHEV v teh časih, mors bit butec prve klase.
Da kupis PHEV v teh časih, mors bit butec prve klase.
#brezpodpisa
LeQuack ::
Če se nekdo vozi vsak dan max 40-50km služba in nazaj, 2x na leto pa kak izlet na morje. In takih je večina v Sloveniji. To so idealni kandidat za PHEV, ker nima smisla dati v tako vozilo 10x težjo, dražjo in večjo baterijo, zaradi tistih 2x na leto.
Quack !
Kawhi ::
A ne, naziv butec prve klase je prihranjen za kupce kitajskih EV, še posebej mg4
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
hojnikb ::
Če se nekdo vozi vsak dan max 40-50km služba in nazaj, 2x na leto pa kak izlet na morje. In takih je večina v Sloveniji. To so idealni kandidat za PHEV, ker nima smisla dati v tako vozilo 10x težjo, dražjo in večjo baterijo, zaradi tistih 2x na leto.
ZA 2x na let kupujes polizdelek, k 99% časa dela svoje delo zelo slabo.
En spodben EV z 400km realnega dosega je dovolj za 99.9% familij pr nas. Bojo pa mogoče res do hrvaske mel pol ure dalj voznje. Big deal, če zato preostalih 360 dni vozis superioren voz.
Pa tudi PHEV so izredno tezki, za to kar so
https://www.auto-data.net/en/mazda-mx-3...
https://www.auto-data.net/en/mazda-mx-3...
EV različica z 2x večjo baterijo je 100 kil lazja od hibrida...
tudi če primerjamo resen phev in resen ev, je slednji manj kot 200 kil tezji, in to z več kot 4.5x večjo baterijo
https://www.auto-data.net/en/toyota-pri...
https://www.auto-data.net/en/tesla-mode...
Fama, da so EVji pretezki, pač ne drzi več vode, če jih primerjamo z PHEV..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Pa ko ze omenjas 50km relacije na dan. Ok assuming, da to baterija zdrzi v obe smeri (seprav en siht gor dol). Bo zdrzala tut po 5 letih take uporabe?
Pa tudi če realno preračunas. S tako baterijo lahko praktično nardis 12-13kkm na leto z pure elektriko. To je kaj, dobrga jurja manj za gorivo. Seprav če je PHEV drazji od ekvivalent običnega bencinarja za 10k, se tak avto izplača sele po 10 leti... To je assuming, da bo tista baterija vedno zmozna odfurat 50km/dan brez dodatnega filanja....
Ni računice.
Pa tudi če realno preračunas. S tako baterijo lahko praktično nardis 12-13kkm na leto z pure elektriko. To je kaj, dobrga jurja manj za gorivo. Seprav če je PHEV drazji od ekvivalent običnega bencinarja za 10k, se tak avto izplača sele po 10 leti... To je assuming, da bo tista baterija vedno zmozna odfurat 50km/dan brez dodatnega filanja....
Ni računice.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LeQuack ::
Prišel si do spoznanja, da je lastništvo avta zelo drago, in bencin/elektrika je samo en dela tega. To je dobro, naslednji korak je kako se znebiti tega nepotrebnega stroška.
Quack !
a_borlak ::
Hyundai Kona se dobi v Nemčiji od 17k, 64kWh varianta od 21k. Slednja ima tudi pozimi 250km dometa, poleti okoli 400km. Skratka, čisto spodoben EV ne stane več celo premoženje. Aja, to so cene pred subvencijo.
Magic1 ::
Kako lalko rečeš, da je PHEV slab ICE. Hibridni pogon mu omogoča, da motor dela v optimalnih obratih prektično 100%?!?
Hojnikb je spet eden izmet tistih, ki hibrida niso nikoli furali in pametujejo.
Panavadi je tako, da avtomatik pije +10-20%, hibrid pa -10-20%. Torej dobiš avtomatika s nižjo porabo.
Hojnikb je spet eden izmet tistih, ki hibrida niso nikoli furali in pametujejo.
Panavadi je tako, da avtomatik pije +10-20%, hibrid pa -10-20%. Torej dobiš avtomatika s nižjo porabo.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
mailer ::
Prišel si do spoznanja, da je lastništvo avta zelo drago, in bencin/elektrika je samo en dela tega. To je dobro, naslednji korak je kako se znebiti tega nepotrebnega stroška.Seveda, investiraš 500k v precenjena stanovanja v 15 minutnem mestu in "privarčuješ". Še zapestnico na roke in bo sreča popolna.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
hojnikb ::
Kako lalko rečeš, da je PHEV slab ICE. Hibridni pogon mu omogoča, da motor dela v optimalnih obratih prektično 100%?!?
Hojnikb je spet eden izmet tistih, ki hibrida niso nikoli furali in pametujejo.
Panavadi je tako, da avtomatik pije +10-20%, hibrid pa -10-20%. Torej dobiš avtomatika s nižjo porabo.
Pozabljas, da PHEV ni klasicn hibrid. Tipično imajo taksni hibridi se vedno klasične motorje (torej ne atkins) in nek avtomatski menjalnik. Aka tak motor nebo vedno v optimalnih obratih...
Pozabljas tudi da ima PHEV precejsn pribitek pri tezi, kar pomen, da to kar si profitiral pr recimo bolj optimalni uporabi motorja (če je to recimo toyotin HSD) zgubis hitro zarad kaih 200-300 kil dodatne teze zarad PHEV sklopa...
Mogoče se kdaj pelj z kaksnih PHEV in ga forsiraj v pure ICE načinu, pa bos videl da bo poraba večja kot pri klasičnem hibridu in verjetno nič kaj manjsa kot pri občinem bencincu. To defenitivno drzi pr nemcih, k majo najslabse hibride.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Prišel si do spoznanja, da je lastništvo avta zelo drago, in bencin/elektrika je samo en dela tega. To je dobro, naslednji korak je kako se znebiti tega nepotrebnega stroška.
Ni nujno drago, če si seveda kupis primerno ekonomičen avto. Torej ne PHEV za 50 jurjov, zato da bos potem na letni ravni delal 10kkm...
#brezpodpisa
Utk ::
Pa ko ze omenjas 50km relacije na dan. Ok assuming, da to baterija zdrzi v obe smeri (seprav en siht gor dol). Bo zdrzala tut po 5 letih take uporabe?
Pa tudi če realno preračunas. S tako baterijo lahko praktično nardis 12-13kkm na leto z pure elektriko. To je kaj, dobrga jurja manj za gorivo. Seprav če je PHEV drazji od ekvivalent običnega bencinarja za 10k, se tak avto izplača sele po 10 leti... To je assuming, da bo tista baterija vedno zmozna odfurat 50km/dan brez dodatnega filanja....
Ni računice.
Tako je, tista baterija je plain and simple premajhna, da bi z njo naredil toliko km, da bi se splačalo dat zanj 10 jurjev več kot za DOBREGA navadnega hibrida. Z njo pač ne moreš naredit 20 ali pa 25,000 km na leto, lahko pa tudi z najslabšim EVjem.
Kako lalko rečeš, da je PHEV slab ICE. Hibridni pogon mu omogoča, da motor dela v optimalnih obratih prektično 100%?!?
Hojnikb je spet eden izmet tistih, ki hibrida niso nikoli furali in pametujejo.
Panavadi je tako, da avtomatik pije +10-20%, hibrid pa -10-20%. Torej dobiš avtomatika s nižjo porabo.
Kolikokrat moraš še vsem dokazat, da nimaš niti najmanjšega pojma kako delujejo razni hibridi? Te nismo že zadnjič pošolali, pa se spet vračaš po še.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Tako je, tista baterija je plain and simple premajhna, da bi z njo naredil toliko km, da bi se splačalo dat zanj 10 jurjev več kot za DOBREGA navadnega hibrida. Z njo pač ne moreš naredit 20 ali pa 25,000 km na leto, lahko pa tudi z najslabšim EVjem.
Pa tudi prav smešn mi je, k se omenja familije in kako more bit en avto za vse... Điz, kolk je takih familij, k je samo en avto pr hiš? v Sloveniji, sploh na vaseh, mislim da je takih junakov zelo mal. Posledično pomeni, da je kamot lahk en avto karavan, dizl/bencin za tistega, k dela krajše ture vsak dan (ie manj zgublja zarad bencina) tisti k fura pa daljše razdalje pa kamot kakšn napol spodoben EV. Za tisti 1-2x nujen izlet na morje pa vedno lahk gre karavan. Best of both worlds, namesto worst z PHEV.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Jaz ne poznam familije, da bi imela en avto. Edino če so res ekstremno revni, ampak taki itak niso kandidati niti za nov ice niti ev, in itak jasno da taki zmeraj vse najdražje plačajo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250070 (11713) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128426 (88491) | D3m |
» | Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10772 (7154) | pi pawr |