Forum » Na cesti » EV ali hibrid?
EV ali hibrid?
Temo vidijo: vsi
igorpec ::
V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?
Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.
Jasno da večja kompleksnost dvigne možnost težav. To pač vzameš v zakup. Pro / con teorija je drugačna in obremenitev / obraba se gotovo drugače porazdeli. Gume, pogonski sklop, obese, luči, krmiljenje, ... in še cel kup malenkosti, ki se obrabljajo, imasta tako EV kot ICE. Vsak s svojimi specifikami. Recimo zavorni diski in ploščice se tudi tukaj obrabljajo zelo malo.
Cestnina? 150EUR. Isto kot za najbolj običajen avto / ali 1 x 450 EUR za nekaj na podobnem performančnem nivoju. Ali 150 EUR za "Passata" in 1 x 0 EUR za mestni EV + strošek nakupa, zavarovanja, najem parkinga zanj, morda le taksi za po mestu ... kombinacij je več.
Kaj pa ce kupis phev zaradi performancea?
Exactly. MB 63S ni več 4.0 V8 ampak 2.0T HEV. Tudi nekaj pove.
drugo pa neka "dodatna oprema" namenjena šparanju, ki se tebi nikoli ne povrne. Če narediš 5000 km na elektriko, ti prišpara recimo 250 do 300 evrov na leto. Stane pa vsaj 10 jurjev več zarad tega.
Ampak imaš tudi, praktično stalnih, 100kW/440nm navora več samo z malo močnejšim pritiskom na plin. Prvoten načrt je bil 3.0 bencinar druge znamke ...
Moj PHEV je dizel in ima nekoliko slabše performance kot enak bencinski (2.0T malo več HP), ima pa boljši izkoristek goriva in nekoliko večji navor. Bencinski potegne do 100 v 5.7s, moj sekundo dlje. Kar je čisto spodobno za 2 toni težak SUV. Z ICE moraš za to praviloma v en (cestninski) razdred višje.
Utk ::
Za teh tvojih 15 kkm letno, od tega pol po mestu, je to res nekaj kar nujno rabiš.
In drugič, take pospeške bi dal tudi hibrid, ki ni plugin, in bi bil zarad tega 200 kil lažji in vsaj 8 jurjev cenejši.
Volt, oz ampera, iz leta 2010 kot plugin pelje scat vse današnje nemške plugine. Če bi od njega nadaljevali, bi morda še bilo to čemu podobno. Da navadnemu turbo motorju, pa celo dizlu z vsemi njegovimi filtri, natakneš baterijo, obdržiš klasični menjalnik, starter itd, je katastrofa. Garancijo bo morda z nekaj sreče preživelo, 7,8 let starega pa ne bo kupil nihče z nekaj zdrave pameti.
In drugič, take pospeške bi dal tudi hibrid, ki ni plugin, in bi bil zarad tega 200 kil lažji in vsaj 8 jurjev cenejši.
Volt, oz ampera, iz leta 2010 kot plugin pelje scat vse današnje nemške plugine. Če bi od njega nadaljevali, bi morda še bilo to čemu podobno. Da navadnemu turbo motorju, pa celo dizlu z vsemi njegovimi filtri, natakneš baterijo, obdržiš klasični menjalnik, starter itd, je katastrofa. Garancijo bo morda z nekaj sreče preživelo, 7,8 let starega pa ne bo kupil nihče z nekaj zdrave pameti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gambino ::
Gledam BMWjev PHEV z xDrive30e motorjem. Po specifikacijah super zadeva. Ima kdo izkušnje?
hojnikb ::
Gledam BMWjev PHEV z xDrive30e motorjem. Po specifikacijah super zadeva. Ima kdo izkušnje?
kr dobr recept za tezave.. Kupi 30i in je to to. Poraba podobna kot 30e, če nisi na bateriji, pa ene 200 kil lazji in več placa v prtljazniku.
#brezpodpisa
Ahim ::
Gledam BMWjev PHEV z xDrive30e motorjem. Po specifikacijah super zadeva. Ima kdo izkušnje?
kr dobr recept za tezave.. Kupi 30i in je to to. Poraba podobna kot 30e, če nisi na bateriji, pa ene 200 kil lazji in več placa v prtljazniku.
Haha, se nedolgo nazaj (ravno pred Daciami na LPG?) si pa "prodajal" bavarski hibrid kot najboljso iznajdbo po visnjevi marmeladi ...
Le kaj bo na vrsti za MG EVji ...
hojnikb ::
Najbolsa stvar ja... Če si ujel taprav model, k se je lahko remappal na 400konjev... kar sn tudi takrat izrecno izpostavo... Ampak danes te letnike tezko najdes. Pa tudi sicer se danes da do 400 konjev pridit cenej, z manj predglavicami, kot takrat, če je to cilj.
Sam eni ste tok neumni, da se bralnega razumevanja niste osvojil, kaj sele kaj druga.
Sam eni ste tok neumni, da se bralnega razumevanja niste osvojil, kaj sele kaj druga.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Ahim ::
Najbolsa stvar ja... Če si ujel taprav model, k se je lahko remappal na 400konjev... kar sn tudi takrat izrecno izpostavo... Ampak danes te letnike tezko najdes. Pa tudi sicer se danes da do 400 konjev pridit cenej, z manj predglavicami, kot takrat, če je to cilj.
Sam eni ste tok neumni, da se bralnega razumevanja niste osvojil, kaj sele kaj druga.
Nsi ravno v poziciji, da bi kogarkoli oznaceval kot "neumnega" ali ocital komurkoli manjko "bralnega razumevanja".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 257923 (6288) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 130986 (91051) | D3m |
» | Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10902 (7284) | pi pawr |