Forum » Loža » Nakup stroja s Kitajske (doo)
Nakup stroja s Kitajske (doo)
avtek ::
Prijatelj me je prosil, če bi mu lahko pomagal pri (morebitnem) nakupu stroja za njegovo firmo (d.o.o.) in sicer s Kitajske.
S Kitajske zaradi tega, ker v EU ne najde takšnega stroja (mašine). Imel/a bi pa par vprašanj, če je mogoče kdo v tem bolj domač?
Kako se vam zdi ta spletna stran/izdelovalec/prodajalec (http://www.clcprecision.com/). Se vam zdi legit? Mnenja?
Prijatelj je že poslal povpraševalni e-mail in dobil nazaj tudi okviren predračun. Prilagam izsek iz predračuna/ponudbe.
Glede na to, da znesek ni majhen in da se to potrebuje za podjetje, bi želel nakup opraviti preko firme.
Kako do sploh urediti? Nakazilo na banki direktno na njihov račun, kako je obračunavanjem DDV (v Sloveniji), morda še kakšna informacija, ki bi bila potrebna?
Razumem, da bo zadeva prišla v Luko Koper, ampak kdo bo obvestil kdaj je/bo prišla, da se lahko pošiljka naloži in odpelje na lokacijo?
Hvala za pomoč.
S Kitajske zaradi tega, ker v EU ne najde takšnega stroja (mašine). Imel/a bi pa par vprašanj, če je mogoče kdo v tem bolj domač?
Kako se vam zdi ta spletna stran/izdelovalec/prodajalec (http://www.clcprecision.com/). Se vam zdi legit? Mnenja?
Prijatelj je že poslal povpraševalni e-mail in dobil nazaj tudi okviren predračun. Prilagam izsek iz predračuna/ponudbe.
Glede na to, da znesek ni majhen in da se to potrebuje za podjetje, bi želel nakup opraviti preko firme.
Kako do sploh urediti? Nakazilo na banki direktno na njihov račun, kako je obračunavanjem DDV (v Sloveniji), morda še kakšna informacija, ki bi bila potrebna?
Razumem, da bo zadeva prišla v Luko Koper, ampak kdo bo obvestil kdaj je/bo prišla, da se lahko pošiljka naloži in odpelje na lokacijo?
Hvala za pomoč.
avtek ::
Transport (od Luke Koper) bi uredili sami, za ostale stvari pa žal ne vemo kako gre v takšnih situacijah, zato tudi sprašujem kako sploh pristopiti k stvari. Imamo namreč 0% izkušenj s tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: avtek ()
Tody ::
Jah sej to ni raketna znanost. Zaboj pride v luko koper in ga dajo v skladišče na njemju piše za koga je. Če ne drugega te cariniki pokličejo in rečejo hey, dejte nam papirje. Zdaj so se sicer tudi moderniziral in jim lahko to elektronsko dostaviš. Potem ko plačaš vse skupaj povedo kdaj moreš it zadevo iskat in kam. Luka koper lahko tudi ekstra računa kako storitev, ker so lih pač tam. Nalaganja in transport do ciljne destinacije se ekstra plača.
Druga varjanta je da najameš špedicijo in rečeš v tovarni čing čung čaka stroj, ki ga je treba prepeljati v Kranj. Make it happen. In čez 2 meseca te čaka stroj, ti pa pač plačaš račun in davke, ki jih oni zaračunajo in uredijo.
Druga varjanta je da najameš špedicijo in rečeš v tovarni čing čung čaka stroj, ki ga je treba prepeljati v Kranj. Make it happen. In čez 2 meseca te čaka stroj, ti pa pač plačaš račun in davke, ki jih oni zaračunajo in uredijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
darkolord ::
Mislim, da je razlika v večkratniku, če si prej izbereš špediterja, kot če robo prevzame dežurni špediter v Luki in te "olupi".
Za uvoze podobnih strojev iz Kitajske so večkrat pohvalili tele: http://spedicija-daj.si/default.aspx
Za uvoze podobnih strojev iz Kitajske so večkrat pohvalili tele: http://spedicija-daj.si/default.aspx
borisk ::
Tako kot je napisal darko pred mano. Dobi si špediterja (pripočam zgoraj omenjeni DAJ) , in kupi pri kitajcih FOB pariteto, pri nas pa bo preko špediterja bistveno ceneje in enostavneje.
Kar se tiče biznisa.
Preko alibabe ti pošljejo ponudbo (na alibabi odpri račun z vpisano davčno)
Meni ravno nakladajo en stroj, pričakuj cca 35-45 dni plovbe. cene so se umirile. kitajce stisni za ceno ali dodatno potrošno robo, ker jih jebe recesija in manjko izvoza...
ponudba zgleda takšna kot od vsakega ostalega kitajca, stroja pa ne poznam...
Kar se tiče biznisa.
Preko alibabe ti pošljejo ponudbo (na alibabi odpri račun z vpisano davčno)
plačaš na račun ki so ga napisali v proformi
kitajci ti javijo kakšne zaboj bo (velikost in teža)
kontakiraš DAJ in poveš kakšen zaboj imaš, glede na to ti priporočijo LCL ali FCL (celoten kontejner za tebe, manj problemov ali "zbirnik"-lahko pride do težav v pristanišču, dodatni stroški za razklad zbirnika)
dobiš ponudbo od špediterja in jo potrdiš, hkrati pošlješ kontakt od kitajca špediterju, kjer se bo lokalni predstavnik zmenu s kitajcem, kjer in kdaj bodo pobral tvoj zaboj.
ko pride v koper, bo špediter prevzel kontejner in ga ocarinil nekje na poti (lahko v kopru, lahko v ljubljani ali celju itd.) Špediter bo oddal obrazce in dodatna dokazila ki so potrebna za uvoz (na kratko je fajn če imaš pripravljeno fotografijo napisne tablice z vidnim CE, celotno sliko stroja, navodila vsaj v angleščini, CE certifikat). Od špediterja boš dobil vse potrebne dokumente za FURS
čez kak dan pride škatla preko zbirnika če ima LCL ali pa kamionđija s kontejnerjem, kjer z viličarjem razložiš.
Meni ravno nakladajo en stroj, pričakuj cca 35-45 dni plovbe. cene so se umirile. kitajce stisni za ceno ali dodatno potrošno robo, ker jih jebe recesija in manjko izvoza...
ponudba zgleda takšna kot od vsakega ostalega kitajca, stroja pa ne poznam...
pwn3rrr ::
Tudi jaz bi svetoval, da naredi točno tako kot je zapisal @borisk. Jaz sem nazadnje poslal par 10 povpraševanj različnim špediterjem, najceneje me je vse skupaj s prevozom do doma prišlo preko DHL Global Forwarding, vse bp.
Za ceno se zagotovo da izpogajat, glede kitajske firme bi se pa jaz pozanimal po kakšnih forumih, če je kakšna debata kje oz. meni je bila do sedaj najboljša opcija, ko so mi Kitajci kar poslali kontakte od kupcev v sosednjih državah (v Slo sem bil prvi) in sem potem kar direktno od njih dobil feedback. After-Sales Support zna biti pri Kitajcih problem, sploh pri kakšnih manjših firmah.
Za ceno se zagotovo da izpogajat, glede kitajske firme bi se pa jaz pozanimal po kakšnih forumih, če je kakšna debata kje oz. meni je bila do sedaj najboljša opcija, ko so mi Kitajci kar poslali kontakte od kupcev v sosednjih državah (v Slo sem bil prvi) in sem potem kar direktno od njih dobil feedback. After-Sales Support zna biti pri Kitajcih problem, sploh pri kakšnih manjših firmah.
darkolord ::
Pa tile v predračunu ponujajo, da pregledaš stroj pred plačilom. V večjih mestih je veliko ljudi, ki za nizko ceno gredo do tovarne in ti pofotkajo vse, kar te zanima.
avtek ::
@borisk hvala za zelo lepo pojasnilo oz. napotke!
S prijateljem sva govorila, da bo verjetno najbolje da se najprej kontaktira/pokliče DAJ, malo opišemo situacijo, pa tudi oni predlagajo. Mogoče za ne prevelik strošek vse uredijo oni, da se midva (oz. on) ne rabiva preveč sekirat in grizt nohte zaradi tega.
Se javim :)
S prijateljem sva govorila, da bo verjetno najbolje da se najprej kontaktira/pokliče DAJ, malo opišemo situacijo, pa tudi oni predlagajo. Mogoče za ne prevelik strošek vse uredijo oni, da se midva (oz. on) ne rabiva preveč sekirat in grizt nohte zaradi tega.
Se javim :)
borisk ::
samo za idejo kakšne so trenutno cene:
20`GP kontejner FOB QIINGDAO, do tvojih vrat 2350€
dodatno so še storški:
THC v Kopru eur 300/kt
Predaja blaga eur 50/b/l
T1 50 eur/cntr
Luška špedicija 50 eur/cntr
LCL :
Za 1 koli / 1000 kg / 10,8 cbm / naložljivo, generalno blago
FOB QINGDAO - DAP SLOVENIJA ALL IN 745 eur / pošiljka
tukaj še ni omenjene carinske dajatve, ki je odvisna on vrste blaga, v kolikor je potrebno plačati carino, je treba dodati še nekaj za garancijo itd.
20`GP kontejner FOB QIINGDAO, do tvojih vrat 2350€
dodatno so še storški:
THC v Kopru eur 300/kt
Predaja blaga eur 50/b/l
T1 50 eur/cntr
Luška špedicija 50 eur/cntr
LCL :
Za 1 koli / 1000 kg / 10,8 cbm / naložljivo, generalno blago
FOB QINGDAO - DAP SLOVENIJA ALL IN 745 eur / pošiljka
tukaj še ni omenjene carinske dajatve, ki je odvisna on vrste blaga, v kolikor je potrebno plačati carino, je treba dodati še nekaj za garancijo itd.
kajpavem ::
Še tole, v primeru polnega kontejnerja (FCL) lahko tudi Kitajce vprašaš, za koliko uspejo zadevo spraviti do Kopra, torej CIF/CFR pariteta, saj te pri takem prevozu lokalni špediter (ga izbereš sam) nima kje olupiti. Lokalni stroški v Kopru so znani (omenjeni že zgoraj), Kitajci pa včasih lahko dobijo zelo ugodno ceno pri svojih špediterjih za prevoz kontejnerja.
Prednost izbire slovenske špedicije za celoten prevoz je, da te bodo bolje obveščali, in da bo zadeva malo bolj "pod kontrolo", kar se tiče prvega možnega odhoda ladje s Kitajske.
V primeru zbirnika (LCL) pa se obvezno dogovori za FOB pariteto, saj te v nasprotnem primeru ob prihodu v Koper čakajo oderuški stroški špedicije, ki bo prejemnik blaga po navodilih kitajskega agenta.
Prednost izbire slovenske špedicije za celoten prevoz je, da te bodo bolje obveščali, in da bo zadeva malo bolj "pod kontrolo", kar se tiče prvega možnega odhoda ladje s Kitajske.
V primeru zbirnika (LCL) pa se obvezno dogovori za FOB pariteto, saj te v nasprotnem primeru ob prihodu v Koper čakajo oderuški stroški špedicije, ki bo prejemnik blaga po navodilih kitajskega agenta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alibaba in uvozOddelek: Loža | 7624 (3250) | Basika8 |
» | Uvoz iz kitajskeOddelek: Loža | 10181 (6263) | MIHAc27 |
» | Uvoz in carina + ddvOddelek: Loža | 3799 (2517) | suki |
» | Nabava stolov - zelo poceni do le teh za st uporabnike! ;) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 111697 (45142) | zcetrt |
» | [Fork] Zakaj so tovornjaki prava stvar (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6989 (6013) | keber |