Forum » Na cesti » Renault Twingo Intens SCe65 - mali servis
Renault Twingo Intens SCe65 - mali servis
con28 ::
Pozdravljeni,
zanima me, katere filtre je potrebno nabaviti pri zamenjavi olja (mali servis)? Samo oljni in kabinski filter, ali še kakšen drug?
zanima me, katere filtre je potrebno nabaviti pri zamenjavi olja (mali servis)? Samo oljni in kabinski filter, ali še kakšen drug?
mugen999 ::
Če si pameten jih nabavi na netu. V trgovinah imajo filtri zadnja leta zlatarske cene. Bencinskega filtra ne rabiš.
Blinder ::
O tem sploh ni za razmišljat, naroči se na autodoc.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheBlueOne ::
Uradni servis menda stane 160€. Vprasanje kaj se pri taki ceni sploh izplaca, ce kaj cenis svoj cas.
Mr_Globus ::
Hja... olje je 40€, filter olja 5€, filter kabine 5€. Če imaš 2 levi si v eni uri uredil - za 100€ neto na uro naredim raje sam
TheBlueOne ::
Hja... olje je 40EUR, filter olja 5EUR, filter kabine 5EUR. Če imaš 2 levi si v eni uri uredil - za 100EUR neto na uro naredim raje sam
Kar si prihranil bos morda placal pri prodaji, ker vsi servisi pri uradnem serviserju je zazeljena karakteristika.
Se prej pa si za vsak servis moral najti dele in kot pravi skrt si verjetno pregledal vsaj nekaj strani. Potem si jih moral narociti, iti iskati. Potem si jih moral montirati. Orodje ti je verjetno samoumevno. Avta ne poznas kakor na servisu in zna biti, da si spregledal kaksno drugo napako, ki te bo morda stala vec kasneje. Potem verjetno ne poznas doticnega avta, ki ima motor zadaj, kar te bo verjetno stalo se nekaj casa...
Ce ti je to vse vredno tiste 100EUR razlike, ce sploh, pa tvoj cas ni dosti vreden. Pa si preprican, da je material tako poceni?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Blinder ::
100 EUR razlike za vsak servis. Pet servisov, 500 EUR vrzenih skozi okno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheBlueOne ::
100 EUR razlike za vsak servis. Pet servisov, 500 EUR vrzenih skozi okno.
Kor prvo ne verjamem, da je 100€ razlike. Bi pa vprasal koliko ur dela je vse skupaj, da ga naredis sam. Torej najti dele, narociti, preveriti, montirati, testirati itn. Da vidim kam vrednotite svoj cas.
In koliko naj bi stalo orodje? Ali je samoumevno? Kakor tudi, da ne naredis kaksnega kiksa in bos sigurno vse naredil odlicno. Ali se tega lotis kar na parkingu in si se ena od cvetk, ki je ugotovila kako nevarno je to? Ali je dvigalka morda pravtako samoumevna?
To mi disi na tipicno slovensko racunanje, kjer je cena poti od A do B enaka ceni bencina. Kjer je zasluzek od kmetije enak prodajni ceni. Kjer je cena servisa enaka kot cene materiala ...
Utk ::
Jaz imam doma kanal, nobenih dvigalk, in če avto ni v garanciji, to v glavnem delam sam. Razne ključe imam itak. Kupil sem nek specialni ključ za odvit klinčev čep, ker reno mora bit nekaj posebnega, ampak tisto je bilo 12 evrov, pa en podaljšek, da sem dobil ven svečke, tudi nekih 10 evrov. To se ti povrne že ko zapelješ avto v garažo. Zarad tega ni bilo nikoli nobenga problema. Olje, filtri, svečke, itd., tudi termostat sem zamenjal, kakšen senzor.
Z amortizerji in zavorami se pa ne ukvarjam, to je tudi preredko na sporedu, da se bi mi splačalo s tem ukvarjat. Od zdaj naprej bojo itak samo še električarji, filter kabine bom že zmogel zamenjat.
Z amortizerji in zavorami se pa ne ukvarjam, to je tudi preredko na sporedu, da se bi mi splačalo s tem ukvarjat. Od zdaj naprej bojo itak samo še električarji, filter kabine bom že zmogel zamenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mr_Globus ::
Avto imam dokler dela, pri prodaji ne bi profitiral nič.
Nič ne rabiš brskat po trgovinah, v autodoc vneseš svoj avto, daš v košarico kar rabiš in app ti sam javi kdaj imajo popuste in takrat nabaviš.
Ja prvič skačeš malo okoli ker nisi ziher kakšen ključ boš rabil za čep olja in filter odvit... ampak vsakič naslednjič si v pol ure fertik, ne rabiš se s servisom menit za termin in ne izgubljaš časa z dostavo in prevzemom vozila.
Nič ne rabiš brskat po trgovinah, v autodoc vneseš svoj avto, daš v košarico kar rabiš in app ti sam javi kdaj imajo popuste in takrat nabaviš.
Ja prvič skačeš malo okoli ker nisi ziher kakšen ključ boš rabil za čep olja in filter odvit... ampak vsakič naslednjič si v pol ure fertik, ne rabiš se s servisom menit za termin in ne izgubljaš časa z dostavo in prevzemom vozila.
aborko ::
Se prej pa si za vsak servis moral najti dele in kot pravi skrt si verjetno pregledal vsaj nekaj strani. Potem si jih moral narociti, iti iskati. Potem si jih moral montirati. Orodje ti je verjetno samoumevno. Avta ne poznas kakor na servisu in zna biti, da si spregledal kaksno drugo napako, ki te bo morda stala vec kasneje. Potem verjetno ne poznas doticnega avta, ki ima motor zadaj, kar te bo verjetno stalo se nekaj casa...
Če bi si on vzel čas in pregledoval strani, bi olje dobil po 1,5€ na l (in ne po 10€/l). Sploh pa za 65 konjskega atmosferca...
https://imgbb.com/jfDZC70
50L (mešano na žaru - diesel, bencin in 2t olja) za 70€ z gratis nekimi aditivi, kupil lani junija.
Če avta ne poznaš, ti vzame dodatno par minut youtube časa, da lociraš filtre in vijak za izpust olja.
Iskati dele? Kam pa? A na pošto? Dele dobiš na dom seveda. Orodje za mali servis? Katero pa, moment kluč in orodje za oljni filter odtegnit/zategnit? Če si malo smotan je skoraj bolje da slednjega nimaš, saj je verjetnost da boš oljni filter preveč zategnil. Iz izkušenj zna biti da prej na servisu spregledajo (ali "zamenjajo") kej ko hitijo, kot pa da sam spregledaš kej, ko delaš zase. Za njih si le denarnica na 2 nogah (seveda si večina misli drugače), a če delaš zase se mnda vsaj potrdiš.
hojnikb ::
TheBlueOne je izjavil:
100 EUR razlike za vsak servis. Pet servisov, 500 EUR vrzenih skozi okno.
Kor prvo ne verjamem, da je 100€ razlike. Bi pa vprasal koliko ur dela je vse skupaj, da ga naredis sam. Torej najti dele, narociti, preveriti, montirati, testirati itn. Da vidim kam vrednotite svoj cas.
In koliko naj bi stalo orodje? Ali je samoumevno? Kakor tudi, da ne naredis kaksnega kiksa in bos sigurno vse naredil odlicno. Ali se tega lotis kar na parkingu in si se ena od cvetk, ki je ugotovila kako nevarno je to? Ali je dvigalka morda pravtako samoumevna?
To mi disi na tipicno slovensko racunanje, kjer je cena poti od A do B enaka ceni bencina. Kjer je zasluzek od kmetije enak prodajni ceni. Kjer je cena servisa enaka kot cene materiala ...
Mislim, če si tak đekson, da delas po 100€+/uro čistega profita z svojim časom, potem se je resno za vprasat zakaj se vedno vozis bencinsko skatlo k potrebuje redni letni servis?
#brezpodpisa
hojnikb ::
TheBlueOne je izjavil:
Hja... olje je 40EUR, filter olja 5EUR, filter kabine 5EUR. Če imaš 2 levi si v eni uri uredil - za 100EUR neto na uro naredim raje sam
Kar si prihranil bos morda placal pri prodaji, ker vsi servisi pri uradnem serviserju je zazeljena karakteristika.
Se prej pa si za vsak servis moral najti dele in kot pravi skrt si verjetno pregledal vsaj nekaj strani. Potem si jih moral narociti, iti iskati. Potem si jih moral montirati. Orodje ti je verjetno samoumevno. Avta ne poznas kakor na servisu in zna biti, da si spregledal kaksno drugo napako, ki te bo morda stala vec kasneje. Potem verjetno ne poznas doticnega avta, ki ima motor zadaj, kar te bo verjetno stalo se nekaj casa...
Ce ti je to vse vredno tiste 100EUR razlike, ce sploh, pa tvoj cas ni dosti vreden. Pa si preprican, da je material tako poceni?
Pri 10+ let stari kanti, kolikor bo stara, k jo bos verjetno prodajal, je čisto vseen al mas kaksne uradne servise al ne. Malo je takih junakov, k jim to dejansko kaj pomeni, pa se tisti so ponavadi bolj obsedeni z kilometri na stevuc.
Bos pa sigurno več zgubil z dodatnim kesom, k ga bos dal servisom (kot če bi to delal sam), kolker bos več dobil za starga...
In ja, material je izjemno poceni. Kvalitetn material (tak k ga bos dobil na uradnem servisu je pod 60€ za običajn letni servis
https://www.autodoc.si/elf/20080216
https://www.autodoc.si/valeo/7142633
S kaksnim popustom ali pa cenejsim oljem pa se ceneje...
Ostalih filtrov pa itk ne menjujes na letni bazi (ker jih tudi na uradnem servisu ne bojo) pa tudi niso več kot 5-10€ na kos.
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
Pri 10+ let stari kanti, kolikor bo stara, k jo bos verjetno prodajal, je čisto vseen al mas kaksne uradne servise al ne. Malo je takih junakov, k jim to dejansko kaj pomeni, pa se tisti so ponavadi bolj obsedeni z kilometri na stevuc.
Kaj imas tele "Twingo Intens SCe65" stare 10 let+? Sem imel obcutek, da so bolj novi. Pri Twingu 10 let + pa verjetno samo se dolivas olje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 22613 (6482) | starfotr |
» | Cena servisa vozila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22546 (9250) | stara mama |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8540 (3759) | Blinder |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 47647 (33095) | robo125 |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 72513 (46457) | D3m |