» »

Vrinjene kolesarske steze

Vrinjene kolesarske steze

Temo vidijo: vsi
1
...
3 4
5
»

dronyx ::

gaoZjQP je izjavil:

dronyx je izjavil:

Nisem mislil da bi šli mi še enkrat delat izpit! Mislil sem, da bi mi pripravili izpitne pole za teoretični del izpita. ;((

Zakaj, meniš, bi ti kdo naložil takšno delo v realnosti?

Stanje na cestah je zaskrbljujoče. Očitno imajo vozniške izpite tudi taki, ki jim niso jasne niti osnove. Po moje je potrebno drugače zastaviti te izpitne pole. Jaz se čutim sposobnega narediti konkretno selekcijo. Tako je bilo tudi na faksu. Imeli so profesroja za matematiko, ki je v prvem letniku sam zabrisal polovico študentov. Nekdo pač mora delati selekcijo. :D

gaoZjQP ::

dronyx je izjavil:

Stanje na cestah je zaskrbljujoče. Očitno imajo vozniške izpite tudi taki, ki jim niso jasne niti osnove. Po moje je potrebno drugače zastaviti te izpitne pole.

Joj no, prilepi nek graf (lahko tudi svojega), da se vidi, da gre za neka posebna odstopanja glede na obdobje, čas v dnevu ali količino prometa? COVID-karantene naj ne bi upošteval.

dronyx ::

gaoZjQP je izjavil:

Joj no, prilepi nek graf (lahko tudi svojega), da se vidi, da gre za neka posebna odstopanja glede na obdobje, čas v dnevu ali količino prometa? COVID-karantene naj ne bi upošteval.

Jaz ne verjamem v grafe. Lahko ti pošljem izrezke iz črne kronike.

gaoZjQP ::

dronyx je izjavil:

gaoZjQP je izjavil:

Joj no, prilepi nek graf (lahko tudi svojega), da se vidi, da gre za neka posebna odstopanja glede na obdobje, čas v dnevu ali količino prometa? COVID-karantene naj ne bi upošteval.

Jaz ne verjamem v grafe. Lahko ti pošljem izrezke iz črne kronike.

Ja, pa napravi graf iz čimvečih kronološko urejenih izrezkov iz črne kronike. Te ne zafrkavam in se strinjam, da je promet kaos, še sam sem (bil) priča večim (od preplastevanja velikega odseka avtoceste, požganih tunelov, plazov in uničenega cestišča, nepričakovanih dopustniških gneč s Hrvaško v Šengenu). Imam pa srečo, da mi praviloma ni potrebno riniti v gnečo - in posledično imam verjetno izkrivljen pogled, naj bo 'služba', nakupi, obiski. Za dopust je pa potrebno malo potrpeti, da se potem lahko 'potikaš' med otoki na drug način.

fikus_ ::

dronyx je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Pričakujem, da se te črte narisejo tudi na avtocestah-tam kjer je odstavni pas.

Jaz pričakujem da se na avtocestah postavi parkomate, vsaj tam, kjer pride pogosto do večjih zastojev in ljudje stojijo v kolonah. Avtoceste so namenjene vožnji, ne pa parkiranju. V takem primeru bi morali šoferji po moje plačati parkirnino. Tako pa če hočeš zastonj parkirat greš v nedeljo popoldan na primorsko avtocesto.


+ pri vsakem podvozu parkomat, ker nekateri ob hudem nalivu ali toči tam parkirajo. Cena ustezno visoka, za pleh se marsikaj plača.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

dronyx ::

fikus_ je izjavil:

+ pri vsakem podvozu parkomat, ker nekateri ob hudem nalivu ali toči tam parkirajo. Cena ustezno visoka, za pleh se marsikaj plača.

V tem primeru se obračuna kot privez za čolne.

49106 ::

gaoZjQP je izjavil:

49106 je izjavil:

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Moped z zunanjim pogonom, e-kolo in verjetno še e-skiro, mora biti konstrukcijsko (aktivno) omejen na 25 km/h, praktično nezaščiten kolesar z ukrivljenim stiroporom na glavi, če sploh, pa lahko z lastno močjo ali s pomočjo gravitacije kolesari veliko hitreje in naredi škodo/poškodbe sebi ali drugim, pa je uradno omejen na 50 ali 90. Se zna spremeniti v prihodnosti.



Kje si pobral aktivno omejen? In kako lahko zreduciramo, da je kolesar bolj nevaren kot mopedist, ki je vsaj 2x težji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

gaoZjQP ::

49106 je izjavil:

gaoZjQP je izjavil:

49106 je izjavil:

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Moped z zunanjim pogonom, e-kolo in verjetno še e-skiro, mora biti konstrukcijsko (aktivno) omejen na 25 km/h, praktično nezaščiten kolesar z ukrivljenim stiroporom na glavi, če sploh, pa lahko z lastno močjo ali s pomočjo gravitacije kolesari veliko hitreje in naredi škodo/poškodbe sebi ali drugim, pa je uradno omejen na 50 ali 90. Se zna spremeniti v prihodnosti.



Kje si pobral aktivno omejen? In kako lahko zreduciramo, da je kolesar bolj nevaren kot mopedist, ki je vsaj 2x težji?

Aktivno omejen - blokada ni odstranjena. Ja ne vem, kako se računa kinetična energija - mv2/2 ali tako nekako... Ne vem, če je mopedist/e-kolesar/e-skiraš (s čelado?) ravno dvakrat težji ampak vseeno. Če vzamemo 70kg osebo in 70 kg težak moped pri 25 km/h, dobimo 44 kJ energije? Če pa 70 kg kolesar in samo 10 kg težko kolo pa pri 33 km/h približno enako kinetično? Še takšni preračuni imajo smisel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

predi ::

gaoZjQP je izjavil:

49106 je izjavil:

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Moped z zunanjim pogonom, e-kolo in verjetno še e-skiro, mora biti konstrukcijsko (aktivno) omejen na 25 km/h, praktično nezaščiten kolesar z ukrivljenim stiroporom na glavi, če sploh, pa lahko z lastno močjo ali s pomočjo gravitacije kolesari veliko hitreje in naredi škodo/poškodbe sebi ali drugim, pa je uradno omejen na 50 ali 90. Se zna spremeniti v prihodnosti.
Ni potrebe po spremembi, saj je prilagajanje hitrosti vožnje že del predpisov in ni opcijsko. To, da je splošna ali odrejena najvišja dovoljena hitrost 30/50/90, nikomur ne podeljuje licence za vožnjo s takšno hitrostjo, saj morajo biti za to izpolnjeni dodatni pogoji.

gaoZjQP ::

predi je izjavil:

]Ni potrebe po spremembi, saj je prilagajanje hitrosti vožnje že del predpisov in ni opcijsko. To, da je splošna ali odrejena najvišja dovoljena hitrost 30/50/90, nikomur ne podeljuje licence za vožnjo s takšno hitrostjo, saj morajo biti za to izpolnjeni dodatni pogoji.

To ne velja univerzalno - morda bolj za kolesarje, kjer se verjetno vsak zaveda poškodb, so pa ravno tako usodne zaradi neprilagojene vožnje. Se pa zna zgoditi, da sem že jaz prekoračil omejitev v kakšnem naselju s spustom, se točno spomnim, kje, čeprav preko 60 km/h ne spravim s trekerjem.

PacificBlue ::

Se da preko 30km/h peljat na ravni kolesarski stezi z mtb. Je pa res, da za kolesarje prometna pravila ne veljajo:>

Ali pa ta primer, delo na cesti, postavljen semafor in gori rdeča luč v eno smer..ali se ustavite s kolesom ali ne?
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

gaoZjQP ::

Dajte popravit izračun Wk, ne more biti v km/h ampak menda v m/s :-) Ampak enakost pa menda velja..

Pacific, ne ustavimo, če je možno obvoziti :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

49106 ::

gaoZjQP je izjavil:

49106 je izjavil:

gaoZjQP je izjavil:

49106 je izjavil:

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Moped z zunanjim pogonom, e-kolo in verjetno še e-skiro, mora biti konstrukcijsko (aktivno) omejen na 25 km/h, praktično nezaščiten kolesar z ukrivljenim stiroporom na glavi, če sploh, pa lahko z lastno močjo ali s pomočjo gravitacije kolesari veliko hitreje in naredi škodo/poškodbe sebi ali drugim, pa je uradno omejen na 50 ali 90. Se zna spremeniti v prihodnosti.



Kje si pobral aktivno omejen? In kako lahko zreduciramo, da je kolesar bolj nevaren kot mopedist, ki je vsaj 2x težji?

Aktivno omejen - blokada ni odstranjena. Ja ne vem, kako se računa kinetična energija - mv2/2 ali tako nekako... Ne vem, če je mopedist/e-kolesar/e-skiraš (s čelado?) ravno dvakrat težji ampak vseeno. Če vzamemo 70kg osebo in 70 kg težak moped pri 25 km/h, dobimo 44 kJ energije? Če pa 70 kg kolesar in samo 10 kg težko kolo pa pri 33 km/h približno enako kinetično? Še takšni preračuni imajo smisel?


Moped, ki ima odstranjene blokade, ni tehnično brezhiben.
Piaggo zip, eden najmanjših mopedov, je težak 80 kg.
Tudi z mopedom se lahko pelješ hitreje kot 25, na primer po hribu navzdol ali pa s poganjanjem.

robertotrm ::

Problem niso ne kolesarji ne avti. Nas najvecji sovraznik, so tako kot v vseh podobnih primerih, birokratska sodrga. Ta svojat si zmisljuje vsemogoce bebave umotvore s katerimi samo greni zivljenje slehernika. Koristi ni nobene, ne od te zalege pijavk ne od njihovih bolestnih oslarij. Predstavljajo zgolj sramoto za cel cloveski rod.

Horas ::

robertotrm je izjavil:

Problem niso ne kolesarji ne avti. Nas najvecji sovraznik, so tako kot v vseh podobnih primerih, birokratska sodrga. Ta svojat si zmisljuje vsemogoce bebave umotvore s katerimi samo greni zivljenje slehernika. Koristi ni nobene, ne od te zalege pijavk ne od njihovih bolestnih oslarij. Predstavljajo zgolj sramoto za cel cloveski rod.


tudi to ja. in taki namesto d abi že pred 40leti mesta prilagajali avtomobilom, zdja avte izganjajo iz mest in jih prepovedujejo.

primer je tudi, ker niso že v štartu naredl 3pasovne avtoceste.

primer je recimo da niso že pred 40leti uzakonili će se gradi kakršnikoli objekt, da se gradi al pozdemna ali strešna garaža.

kar se tiče teh kolesarskih stez pa karkol že delajo za kolesarje delajo zarad političnih točk in zelenih ekoteroristov
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222311 (15138) zmaugy
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740422 (35293) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50960984 (54174) jype

Več podobnih tem