» »

Vrinjene kolesarske steze

Vrinjene kolesarske steze

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
5

Ahim ::

kow je izjavil:

Govorim o cesti na OP sliki. Predlagaj traso, hvala.

Kje pise, da mora biti povsod se trasa za kolesarje ob lokalni cesti? Glavna cesta (z glavnino prometa) gre po drugi strani reke. To je lokalna cesta, na kateri je bistveno manj prometa, kot ga je bilo pred izgradnjo obvoznice, ko so ljudje kljub temu sli s kolesom po dolini, pa ni bilo potrebe po risanju nekih buck po cesti od katerih ima dejansko korist samo izvajalec del. To isto lokalno cesto so ravno na mestu, kjer je slika, ne tako dolgo nazaj tudi obnovili/razsirili ... pred nekaj desetletji takega luksuza za kolesarjenje ni bilo, promet po njej pa je bil bistveno bolj frekventen in nevaren (tovornjaki, avtobusi).

Ce pa bi bilo dejansko zapovedano (in za povrh se da se ne rusi nicesar in ne vpliva na obstojeco lokalno cesto), bi bil pa odgovor najbrz "po juzni strani his pod cesto" (torej preko polja, kjer so zdaj random kolovozi in njive, oziroma nekje ob levem bregu). Kolesarjem bi tudi bilo lazje, ker ne bi gonili po nepotrebnem v tisti klancek, spust s katerega vidis na sliki :)

dronyx ::

gaoZjQP je izjavil:

Se strinjamo glede vsega tega (pazi!)
1. Omejitev na kolesarski stezi ni vezana na zahtevanost števca.
2. Ker kolo nima zahtevanega števca, pomeni tudi, da za njega ne držijo ostale omejitve hitrosti v prometu?
3. Omejitev na kolesarski stezi za mopede je 25 km/h.
4. Nobene omejitve ne veljajo za vozila, ki nimajo zahtevanih števcev.
5. Prehiter kolesar lahko naredi nesrečo na kolesarski stezi in mora voziti s prilagojeno hitrostjo?
6. Ne vemo, kako se določa odgovornost za nesrečo na kolesarski stezi, če nismo priča in nimamo posnetka?
7. Četudi je formalna omejitev na kolesarski 25 km/h, še ne pomeni, da bo kadarkoli kaznovan, če jo prekorači?
8. Omejitev na kolesarsi stezi za mopede 25 km/h ne velja hkrati tudi za kolesa, ki so posledično brez kakršnekoli hitrostne omejitve na kolesarskih stezah?

Sem se odpovedal vožnji kolesa, dokler se vseh teh dilem ne razčisti. Še najbolj me pa na kolesu zaboli, ko tisti znak s smeškotom naredi žalosten obraz, ko se peljem mimo.

kow ::

Comandante je izjavil:

feryz je izjavil:

kow je izjavil:

Govorim o cesti na OP sliki. Predlagaj traso, hvala.
Na takih CESTAH predlagam tako označbo.

En redkih pametnih predlogov v temi. Vozite se s kolesi po neprometnih potkah, kjer ne boste ogrozali svojih zivljenj in kradli casa avtomobilistom.


Ljudje ne kolesarijo samo zaradi rekreacije. Je tudi transportno sredstvo. Ne vem sicer koliko je oddaljena najblizja vas, ampak domnevam da ne vec 10km. Zakaj mislis, da se ne more kdo 'legit' voziti v Skofjo Loko po opravkih? Ce nekatere tukaj prav razumem, bi ljudem kar prepovedali svobodo gibanja?

Bi pa lahko kolesarjem omejili hitrost, to se pa strinjam. Nobene potrebe ni, da po takih lokalnih cestah vozijo 'rekreativci' s 30km/h in vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dronyx ::

kow je izjavil:

Bi pa lahko kolesarjem omejili hitrost, to se pa strinjam. Nobene potrebe ni, da po takih lokalnih cestah vozijo 'rekreativci' s 30km/h in vec.

Torej "rekreativi" voznik Tomosa APN lahko po lokalni cesti pelje 60 km/h, kolesarjem bi pa omejili na 30 km/h. Ne razumem najbolje kaj bi bila poanta takega ukrepa. Problem so alkoholizirani kolesarji, ki vijugajo po cesti in pa večje skupine kolesarjev s specialkami, ki se obnašajo, kot da so na tekmovanju. To nima pa kaj delati na lokalni cesti, ali si naj pa priskrbijo spremstvo. Ali tu tudi velja, da je bilo pač žal vode nekoliko (bistveno) več, kot so kazali optimistični izračuni, tako kot pri vremenski napovedi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

gaoZjQP ::

dronyx je izjavil:

Sem se odpovedal vožnji kolesa, dokler se vseh teh dilem ne razčisti. Še najbolj me pa na kolesu zaboli, ko tisti znak s smeškotom naredi žalosten obraz, ko se peljem mimo.

Eh, pač kolesari po liniji najmanjšega skupnega imenovalca pravil, če nikakor nisi prepričan. Dvomim, da ti bo kdo na kolesarski resnično meril hitrost in te kaznoval za odstopanje... Pisali smo samo o 'teoriji', pešači/kolesari/vozi (/...) varno zase in za druge. Se pa opravičujem, če me je kdaj kje kako zaneslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

predi ::

b3D_950 je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Ali lahko nekdo, ki za 100% ve pravila, napiše, kako se z avtom pravilno peljat po takšni cesti, ko si na cesti čisto sam?

Po tastarem, na sredini desne polovice asfalta, ali po sredini?


'Pravila vožnje so navedena v 37. in 45. členu Zakona o pravilih cestnega prometa. V tem primeru gre za souporabo prometnega pasu, t. i. pomožni kolesarski pas po 8. in 16. členu Pravilnika o kolesarskih površinah. Zaradi širine ceste ni sredinskih označb, se pa sme prevoziti črtkano označbo, t. i. pomožni kolesarski pas.'

'Gre za območje mešanega prometa, kjer vozijo tako kolesarji kot motorizirana vozila. Kolesarji tako ne vozijo več avtomatično po pločniku, vozniki motoriziranih vozil pa se veliko bolj zavedajo prisotnosti kolesarjev v prometu, čeprav se za voznike nič ne spremeni. Kljub temu, da ni sredinske črte, vozijo tako kot prej.'

'Načeloma take zadeve pripomorejo k zmanjšanju hitrosti, ker pasovi niso več ločeni, zarisani in vozniki običajno vozijo počasneje, ker imajo občutek, da je cesta ožja.'

tekst
V OPovem primeru nikakor ne gre za souporabo prometnega pasu! Ta se označuje s sharrowom, talno označbo kolesa z dvema narobe obrnjenima strešicama nad njim (oznaka 5607 v istem pravilniku, ki ga članek omenja). Na OPovi sliki so samo trije označeni pasovi, označeni z oznako 5121 (ločilna prekinjena črta) oz. njena izvedenka 5121-3. Uporabljaš tisti pas, ki ti je namenjen, razen izjemoma.

Comandante ::

Ce nekatere tukaj prav razumem, bi ljudem kar prepovedali svobodo gibanja?

Ne, ne razumemo se.

Vsak se lahko prosto giblje. Ampak ni pametno, da se kolesarji vozijo po cestah, kjer je omejitev vec kot 50km/h, ker so ovire, ter v nevarnosti. V bistvu je zona 30 max kar je se pametno za njih, in da prevec ne motijo motornega prometa. Se strinjam, da je omejitev 30km/h za mesta marsikje primerna, razen za glavne/ograjene ceste in vecpasovnice. Tako kot je recimo v Grazu.

Na prometne regionalke kolesa ne spadajo. Zgraditi solidno alternativno omrezje za kolesa marsikje ni tako hud zalogaj, kot ga poskusajo prikazati nekateri. Prostora je praviloma dovolj.

Da kolesarji pricakujejo, da dvo- in vectonska vozila zaradi njih upocasnijo iz 90 na 5km/h ter po nepotrebnem trosijo gorivo, povzrocajo nevarnost naleta in zgubljajo cas, je mimo.

kow ::

Se enkrat. Potegni kolesarsko traso za zgornji primer pa nam prilepi zemljevid.

Se sicer strinjam, da potrebujemo veliko vec kolesarskih stez, ampak to ne more biti v domeni zupanov, ampak je potrebna ornk strategija na nivoju drzave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

starfotr ::

Kaj pa če ke obratno? Da so vozila problem in ne kolesarji?

Treba bo menjat generacije, da se spremeni miselnost. Mladi že sedaj nimajo fetiša na avte, tako da v prihodnosti bo zagotovo drugače, kot je bilo.

b3D_950 ::

predi je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Ali lahko nekdo, ki za 100% ve pravila, napiše, kako se z avtom pravilno peljat po takšni cesti, ko si na cesti čisto sam?

Po tastarem, na sredini desne polovice asfalta, ali po sredini?


'Pravila vožnje so navedena v 37. in 45. členu Zakona o pravilih cestnega prometa. V tem primeru gre za souporabo prometnega pasu, t. i. pomožni kolesarski pas po 8. in 16. členu Pravilnika o kolesarskih površinah. Zaradi širine ceste ni sredinskih označb, se pa sme prevoziti črtkano označbo, t. i. pomožni kolesarski pas.'

'Gre za območje mešanega prometa, kjer vozijo tako kolesarji kot motorizirana vozila. Kolesarji tako ne vozijo več avtomatično po pločniku, vozniki motoriziranih vozil pa se veliko bolj zavedajo prisotnosti kolesarjev v prometu, čeprav se za voznike nič ne spremeni. Kljub temu, da ni sredinske črte, vozijo tako kot prej.'

'Načeloma take zadeve pripomorejo k zmanjšanju hitrosti, ker pasovi niso več ločeni, zarisani in vozniki običajno vozijo počasneje, ker imajo občutek, da je cesta ožja.'

tekst
V OPovem primeru nikakor ne gre za souporabo prometnega pasu! Ta se označuje s sharrowom, talno označbo kolesa z dvema narobe obrnjenima strešicama nad njim (oznaka 5607 v istem pravilniku, ki ga članek omenja). Na OPovi sliki so samo trije označeni pasovi, označeni z oznako 5121 (ločilna prekinjena črta) oz. njena izvedenka 5121-3. Uporabljaš tisti pas, ki ti je namenjen, razen izjemoma.


...........

https://www.ovtar24.si/aktualno/item/24...


"Kolesarski pas je namenjen enosmernemu prometu kolesarjev in mora biti izveden ob desnem robu vozišča. Širina kolesarskega pasu, ki je označen s prekinjeno vzdolžno črto (pomožni kolesarski pas) na vozišču, je najmanj 1 meter. Torej, če je širina kolesarskega pasu večja ali enaka 1 metru in manjša od 1,25 metra, se ta od prometnega pasu loči samo z vzdolžno prekinjeno črto. Na pomožnem kolesarskem pasu so zarisani piktogrami »kolesarski pas«. Pri obojestranskih pasovih mora biti širina dela vozišča med kolesarskima pasovoma, ki je namenjen motornim vozilom večja ali enaka od 3,5 metra. Vozišče je v tem primeru brez ločilne (sredinske) črte."

Na pomožnem kolesarskem pasu imajo prednost kolesarji, torej se morajo motorna vozila prilagoditi tej prometni ureditvi na način, da ne ovirajo kolesarjev in se predhodno prepričajo, da lahko varno in po pravilih cestnega prometa, prehitijo kolesarja.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

dronyx ::

Se oproščam, če sem idiot, ampak na tisti prvi sliki izpred Škofje Loke jaz še vedno ne razumem, če šofiraš lahko ves čas po kolesarski stezi, s kakšno hitrostjo pa potem pelješ?

A) Do 90 km/h, ker si izven naselja
B) Do 25 km/h, ker z avtom voziš po kolesarski stezi
C) Onyx ima prav, po kolesarski stezi lahko voziš le izjemoma, ko se srečuješ z nasproti vozečimi vozili
D) Nič od tega

predi ::

Ta termin "pomožni kolesarski pas" v Zakonu ne obstaja oz. ga sam ne najdem. Gre za popolnoma običajen kolesarski pas, ki je od prometnega pasu ločen z oznako 5121-3 in ne predstavlja nič posebnega. Definicija "kolesarskega pasu" je v ZCes-2 in iz nje je popolnoma jasno, komu je ta pas namenjen. Še enkrat: uporabljaš tisti pas, ki ti je namenjen, razen izjemoma. Če ni dovolj prostora se z motornim vozilom umakneš nanj, v kolikor so za to izpolnjeni vsi pogoji, drugače pa voziš po prometnem pasu. Kolesar lahko prehiteva drugega kolesarja preko prometnega pasu, če so za to izpolnjeni vsi pogoji.

Lonsarg ::

Ja ta črtkana črta iz 6. člena je važna http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.
Ta "tudi prometu drugih vozil" se pač razume da se lahko uporablja tudi za avto, nikjer ni kake omejitve v stilu "le če gre nasproti drugo vozilo", torej si lahko na tem pasu konstantno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

dronyx ::

Kolesarski pas na cestah v naselju...

To na prvi sliki na začetku te teme je pred naseljem. Če je seveda tudi to morda kaj važno?

Ahim ::

dronyx je izjavil:

Kolesarski pas na cestah v naselju...

To na prvi sliki na začetku te teme je pred naseljem. Če je seveda tudi to morda kaj važno?

Tam ni 90, ker je ze prej tabla 50, Ce gres malo nazaj je tabla 40 (od zacetka Podpulfrce). Ce gres pa se bolj nazaj (ta "pas" se zacne pri starem mostu v Bodovlje) je pa spet tabla 50.

dronyx ::

Ahim je izjavil:

dronyx je izjavil:

Kolesarski pas na cestah v naselju...

To na prvi sliki na začetku te teme je pred naseljem. Če je seveda tudi to morda kaj važno?

Tam ni 90, ker je ze prej tabla 50, Ce gres malo nazaj je tabla 40 (od zacetka Podpulfrce). Ce gres pa se bolj nazaj (ta "pas" se zacne pri starem mostu v Bodovlje) je pa spet tabla 50.

Lahko, samo to je kljub vsemu izven naselja.

predi ::

Lonsarg je izjavil:

Ja ta črtkana črta iz 6. člena je važna http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.
Ta "tudi prometu drugih vozil" se pač razume da se lahko uporablja tudi za avto, nikjer ni kake omejitve v stilu "le če gre nasproti drugo vozilo", torej si lahko na tem pasu konstantno.
Tole je verjetno tisto bistveno. Ampak sem prepričan, da se takšna rešitev pojavi tudi zunaj naselja. Cesta od Kamnice proti Rošpohu in potem Kozjaku se mi zdi, da je primer, ampak ravno tam manjka Street View pa še posodobljen ni.

IL_DIAVOLO ::

Karkoli ne zmore dohitevat minimalne dolocene hitrosti, nima kaj iskati v prometu, vsaj ne na isti povrsini. Me ne moti, ce so na loceni trasi z zascitno ograjo, tudi ce je to avtocesta.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

dronyx ::

dronyx je izjavil:

Lahko, samo to je kljub vsemu izven naselja.

Sem šel gledat Street View in dejansko v tem primeru to ne drži, je pa situacija tam kompleksna. Pred Škofjo Loko je nek kraj smešnega imena Podpufrlca, ki ima sicer oznako za naselje, je pa brez črne obrobe. Torej si dejansko še vedno v naselju, ne spremeni pa to omejitve hitrosti. Ampak to moraš biti res genij, da lahko pravilno interpretiraš vse te predpise. Vozniško dovoljenje ob tako kompleksnih predpisih bi lahko dobilo največ 5 % ljudi po najbolj optimističnem scenariju.

dronyx ::

Avenger je izjavil:

Prehitevanje je tudi v delih kjer je ravnica nemogoče in izjemno nevarno. Drugje so nepregledni ovinki. Zdaj sem že nekajkrat videl, kako sta dva voznika malo v paniki odvila vsak na svoj pas in se izognila trčenju. Za moje pojme, totalen nesmisel. Mogoče bodo kolesarji 3% bolj varni - ampak na tem delu še nisem slišal za niti eno samo nesrečo s kolesarji, nikoli, pa jih je kar precej - bodo pa avtomobilisti 30% bolj v nevarnosti.

Če se res vozi med črtkanimi črtami, tako kot tudi jaz mislim da se, ali morda se ve za kakšno prometno nesrečo, ki se je že zgodila zaradi teh novih (po mojem mnenju) zelo nevarnih talnih oznak? Namreč šele ko se bo zgodila hujša nesreča zaradi tega, bodo razmislili, kaj sploh to rišejo po cestah. Mora pa biti v medijih, sicer se ni zgodilo in v statistikah tako nesrečo skrijejo. Pa tu nikakor ne gre za to, da "starejši" nebi razumeli moderne prometne signalizacije in talnih označb. Ta primer spremembe talnih označb je preprosto neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

No ja, tale zadeva je očitno še bolj bizarna, kot sem si mislil. Menda je celo tako, da občine dobivajo razna evropska sredstva za kolesarske steze in potem ko ne naredijo nič, "kolesarsko stezo" (ki to seveda ni) preprosto narišejo. To je čisto navadna magija iz slikopleskarstva. :)):))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

fikus_ ::

Papir prenese marsikaj, tokrat je v tej vlogi kot kaže asfalt.
Koliko denarja se nameni za te narisane kolesarske ne vem, je pa to polovičarstvo, ne tič, ne miš.
Se občasno vozim po takšni cesti/kolesarski, ponavadi kar po sredini.

PS Se je bolje zabiti v nasproti vozeč avto, kot zbiti kolesarja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

dronyx ::

Jaz sem naredil tudi manjšo raziskavo in spraševal znance, kako bi vozili v takem primeru. Okrog 80% bi vozilo enako kot jaz, torej med belima prekinjenima črtama. Tisti, ki se večkrat srečajo s tako situacijo oziroma imajo to narisano v njihovem kraju pa bi vozili tako, kot da vseh teh črt ni in obstaja črtkana na sredini. :D

predi ::

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

Glej, kakorkoli, lahko šeram topic, tukaj pa je posnetek.

Se strinjamo glede vsega tega (pazi!)
1. Omejitev na kolesarski stezi ni vezana na zahtevanost števca.
2. Ker kolo nima zahtevanega števca, pomeni tudi, da za njega ne držijo ostale omejitve hitrosti v prometu?
3. Omejitev na kolesarski stezi za mopede je 25 km/h.
4. Nobene omejitve ne veljajo za vozila, ki nimajo zahtevanih števcev.
5. Prehiter kolesar lahko naredi nesrečo na kolesarski stezi in mora voziti s prilagojeno hitrostjo?
6. Ne vemo, kako se določa odgovornost za nesrečo na kolesarski stezi, če nismo priča in nimamo posnetka?
7. Četudi je formalna omejitev na kolesarski 25 km/h, še ne pomeni, da bo kadarkoli kaznovan, če jo prekorači?
8. Omejitev na kolesarsi stezi za mopede 25 km/h ne velja hkrati tudi za kolesa, ki so posledično brez kakršnekoli hitrostne omejitve na kolesarskih stezah?

  1. seveda ni.
  2. za vsa vozila v danem trenutku velja popolnoma enaka omejitev hitrosti.
  3. ne, za mopede velja popolnoma enaka omejitev hitrosti, kot za vsa ostala vozila.
  4. ne, za vsa vozila v danem trenutku velja popolnoma enaka omejitev hitrosti.
  5. seveda, hitrost vožnje moraš vedno prilagoditi.
  6. odgovornost za nesreče se ugotavlja na enak način, kot v vseh drugih primerih nesreč.
  7. formalna omejitev hitrosti na kolesarski je enaka tisti, ki velja za vsa vozila, običajno pa kolesarji res niso podvrženi takšnemu nadzoru.
  8. za vsa vozila v danem trenutku velja popolnoma enaka omejitev hitrosti.

To, da določena vozila fizično niso sposobna doseči predpisane največje dovoljene omejitve hitrosti, je brezpredmetno. Ta mit o omejitvi 25 km/h na kolesarski stezi/pasu izhaja iz zakonodaje, ki je veljala v bivši državi. Takrat je res izrecno pisalo 25 km/h za kolesarje in sicer v členu, ki ga danes nadomešča 46./47./48. člen ZPrCP-ja. To smo že neštetokrat razčistili.

ChatGPT je generator besedila, ne vir, na katerega bi se lahko kdorkoli na kakršenkoli način skliceval v resni debati, razen, če debata poteka o generiranju besedila ali morda o umetni inteligenci. Naslednjič jo prosi, da svoje navedbe podpre s citati. Bo takoj očitno v katerem grmu tiči zajec.

njyngs ::

Ko vidiš, da ljudje jemljejo ChatGPT kot vir podatkov veš, da jih ne moreš jemati resno. Ignoriraj take butare. To so Keyboard warriroji, ki vidijo realni svet od zunaj samo skozi okno mamine hiše ali fotrovega 2002 srebnega passata...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Ahim ::

dronyx je izjavil:

No ja, tale zadeva je očitno še bolj bizarna, kot sem si mislil. Menda je celo tako, da občine dobivajo razna evropska sredstva za kolesarske steze in potem ko ne naredijo nič, "kolesarsko stezo" (ki to seveda ni) preprosto narišejo. To je čisto navadna magija iz slikopleskarstva. :)):))

O, se ti le svetlika ... Samo v enem delu se rabis hevreka trenutek - ne "naredijo" teh zadev obcine, temvec jih naredijo firme, ki za to dobijo denar. Bolj natancno: ponavadi vse v neki taki obcini, kot je primer na sliki, dela ena firma, ki je "dvorni izvajalec", dokler se pac ne zamenja zupan. Ob zadnji menjavi (prejsnji zupan se je navelical) ni bilo menjave izvajalca, ker je sedanji zupan (ki je bil prej na namestnik starega) pristal na tej poziciji po sili razmer, ne po zaslugi svojih sposobnosti (le-teh nima - 0 let normalne delovne dobe, komaj dokoncana sola, ocitno bo vecni funkcionar), in je prevec butast da bi se specal s kaksnim drugim izvajalcem.

Zato se take stavri delajo. Po moznosti vsako leto, ker je itak namalano z barvo, ki se hitro spere ... vazno da se dela, kajne? Vsakrsna podobnost z situacijo po celi drzavi iz zlatih casov "gradbenih baronov" je zgolj nakljucna :))

gaoZjQP ::

predi je izjavil:

ChatGPT je generator besedila, ne vir, na katerega bi se lahko kdorkoli na kakršenkoli način skliceval v resni debati, razen, če debata poteka o generiranju besedila ali morda o umetni inteligenci. Naslednjič jo prosi, da svoje navedbe podpre s citati. Bo takoj očitno v katerem grmu tiči zajec.

Moja vprašanja so bila namenjena k--p in so imela zanko, da NISO vsa ja ali ne. Se lahko strinjam, da omejitev hitrosti velja za vsa vozila enako, kar je zapisano iz 2018, ne, da za bolj nevarne mopede 25 km/h, za bicikle brez števca pa je brez omejitve, ker tudi konstrukcijske omejitve nimajo. Žal se k--p ni več oglasil.

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.


Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.

njyngs je izjavil:

Ko vidiš, da ljudje jemljejo ChatGPT kot vir podatkov veš, da jih ne moreš jemati resno. Ignoriraj take butare. To so Keyboard warriroji, ki vidijo realni svet od zunaj samo skozi okno mamine hiše ali fotrovega 2002 srebnega passata...

Sem fot'r s precej realnim pogledom na svet, bi si upal trditi, da celo s presenetljivo kariero, star sem ~50 let in z družino, resda s srebrnim in črnim avtom (veliko mlajšima od 2002, vsekakor pa zrela za menjavo, verjetno za EV), občasen kolesar, je pa oče umrl nekaj let nazaj in je imel srebrnega peugeuota (tudi veliko mlajšega od 2002), mama pa ima svoja stanovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

predi ::

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.
Glede česa točno želiš konsenz?

dronyx ::

Ahim je izjavil:

O, se ti le svetlika ... Samo v enem delu se rabis hevreka trenutek - ne "naredijo" teh zadev obcine, temvec jih naredijo firme, ki za to dobijo denar. Bolj natancno: ponavadi vse v neki taki obcini, kot je primer na sliki, dela ena firma, ki je "dvorni izvajalec", dokler se pac ne zamenja zupan.

To se razume kot samo po sebi umevno. Ko nek župan trdi, da so zgradili most, obvoznico in javno stranišče to seveda ne pomeni, da so on in občinski svetniki res trdo garali. Oni so v proračunu občine zagotovili sredstva, naložili uradnikom da pripravijo razpis, izbrali izvajalce, potem so pa ti za velike milijone vse to naredili. Ampak pogovorno se pa reče, da je "občina naredila". Dobro, samo to so res čiste osnove za Telebane. :))

gaoZjQP ::

predi je izjavil:

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.
Glede česa točno želiš konsenz?

Ja, če je na kolesarski stezi omejitev za mopede 25 km/h ali ista omejitev velja tudi za kolesa? In če ne, zakaj ne?

feryz ::

fikus_ je izjavil:

Papir prenese marsikaj, tokrat je v tej vlogi kot kaže asfalt.
Koliko denarja se nameni za te narisane kolesarske ne vem, je pa to polovičarstvo, ne tič, ne miš.
Se občasno vozim po takšni cesti/kolesarski, ponavadi kar po sredini.

PS Se je bolje zabiti v nasproti vozeč avto, kot zbiti kolesarja.
Res je, asfalt vse prenese, bi bilo pa zanimivo vedeti, če je vse to tudi dovoljeno.
Čečkati nove in nove črte, oznake in vse ostale budalaštine, ki se jih dnevno izmislijo, z vedno novimi barvami.
Včasih smo talne označbe resno jemali. Kako naj jih zdaj, ko so le površina za trošenje barve? Katere vzeti resno in katere ignorirati?

Invictus ::

Ste pa res butasti, da vas ena nova črta na cesti res zmede...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Črta?
Imaš narisane tudi robnike, 3d štenge namesto zebre in podobno. Niso vsi invictus forumski genialci z iq-je 215.

Normalen avtomobilist in normalen kolesar tega zmazka na cesti niti pod razno ne rabita, da oba preživita vožnjo.
Tako da sploh ni vprašanje, kdo je tukaj butast.

predi ::

gaoZjQP je izjavil:

predi je izjavil:

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.
Glede česa točno želiš konsenz?

Ja, če je na kolesarski stezi omejitev za mopede 25 km/h ali ista omejitev velja tudi za kolesa? In če ne, zakaj ne?
Besedilo, ki ga citiraš, nima nobene veze z omejitvami hitrosti. To je definicija, ki definira prometno površino in tipe vozil, ki jim je ta namenjena. Da bi razumel kaj pravi, moraš prebrati tudi (vsaj) ZPrCP in ZMV-1. Izraz "moped, katerega konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h" se v množinski obliki pojavi na več mestih v Zakonu ter predstavlja tip vozila, tako kot ga predstavlja izraz "kolo".

Če se moped, katerega konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, vozi po kolesarski stezi v coni 30, je najvišja dovoljena hitrost zanj 30 km/h, četudi takšne hitrosti fizično ni sposoben doseči. Popolnoma enako velja za kolesa, s tem da kolesa brez motorja običajno nimajo konstrukcijsko določene hitrosti oz. je nimajo postavljene tako nizko, ker tega zakonodaja ne zahteva.

49106 ::

gaoZjQP je izjavil:

predi je izjavil:

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.
Glede česa točno želiš konsenz?

Ja, če je na kolesarski stezi omejitev za mopede 25 km/h ali ista omejitev velja tudi za kolesa? In če ne, zakaj ne?


Zakaj? Moped je na 25km/h omejen zaradi konstrukcije, ki nima zveze z zakonsko omejitvijo hitrosti.

fikus_ ::

gaoZjQP je izjavil:

predi je izjavil:

/offtopic

gaoZjQP je izjavil:

(1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
Ne vidim ničesar spornega v tem, kar si napisal, če se, seveda, strinjamo s (1), da velja za kolesa enako kot za mopede.
Glede česa točno želiš konsenz?

Ja, če je na kolesarski stezi omejitev za mopede 25 km/h ali ista omejitev velja tudi za kolesa? In če ne, zakaj ne?


Še enkrat preberi " konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h".

To ni omejitev hitrosti na kolesarski stezi ampak opis, za katera vozila je namenjena.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

dronyx ::

feryz je izjavil:

Čečkati nove in nove črte, oznake in vse ostale budalaštine, ki se jih dnevno izmislijo, z vedno novimi barvami.
Včasih smo talne označbe resno jemali. Kako naj jih zdaj, ko so le površina za trošenje barve? Katere vzeti resno in katere ignorirati?


Točno to jaz vidim problem pri tem histeričnem pleskanju cest in risanju najrazličnejših črt, ki naj bi bile nekakšne prometne miselne uganke. Namreč pri poplavi teh talnih oznak, ki naj bi jih kot pravijo nekateri večino kar ignoriral se ti pa lahko enkrat zgodi, da boš nekaj ignoriral, kar ne bi smel in koga povozil ali se pa zaletel. To je zame skrajno neodgovorno početje.

Tule moj povzetek dosedanje konstruktivne razprave, ki sem ga poslal na več raznih naslovov (agencija za varnost v cestnem prometu, direkcija za ceste, vozimse.si). Gospa iz vozimse.si mi je odgovorila...Nove talne oznake so, kot ste tudi sami zapisali, za starejše res pogosto trd oreh...

V redu, starejši šoferji smo bedaki in ne razumemo moderne prometne signalizacije. Pa mi potem povejte, kako se to pravilno prevozi, preden se čelno zaletim. Samo še čakam odgovor. :D

gaoZjQP ::

fikus_ je izjavil:

Še enkrat preberi " konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h".

To ni omejitev hitrosti na kolesarski stezi ampak opis, za katera vozila je namenjena.

Se pravi, "konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h" je pač neka globalna konstrukcijsko določena omejitev hitrost, ki bi lahko bila tudi 20 km/h ali 35 km/h, ampak je pač 25 km/h in ni v nikakršnem skladju z lokalnimi omejitvami na kolesarskih stezah? Možno. Ampak nekoč pa je menda bila omejitev hitrosti na kolesarskih stezah 25 km/h, ki pa je bila kasneje odpravljena? Tudi prav.

fikus_ ::

Elektrobicikli imajo omejeno "pomoč" do 25km/h, kolesa z motorjem so tudi omejena na 25. Ti se lahko vozijo po kolesarski.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gaoZjQP ::

Kakšno omejitev na kolesarski stezi pa imajo sama navadna kolesa samo na nožni pogon brez mehanskih dodatkov, če so vsi ostali dodatni pogoni konstrukcijsko omejeni na 25 km/h?

49106 ::

Ni predpisana oz velja splošna, torej v naselju je to ponavadi 50 in 90 izven

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

dronyx ::

Kolesa, s katerimi je na ravnem terenu možno desegati večje hitrosti, kot 25 km/h niso za na kolesarsko stezo. Kaj se zgodi če motor, ki ima tehnično omejeno hitrost na 25 km/h pelje navzdol po klancu kolesarske steze? Ali taki motorji avtomatično tudi zavirajo, da hitrost ne preseže tehnične omejitve, ali se pričakuje, da zaviraš sam?

49106 ::

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

dronyx ::

PacificBlue je izjavil:

Pričakujem, da se te črte narisejo tudi na avtocestah-tam kjer je odstavni pas.

Jaz pričakujem da se na avtocestah postavi parkomate, vsaj tam, kjer pride pogosto do večjih zastojev in ljudje stojijo v kolonah. Avtoceste so namenjene vožnji, ne pa parkiranju. V takem primeru bi morali šoferji po moje plačati parkirnino. Tako pa če hočeš zastonj parkirat greš v nedeljo popoldan na primorsko avtocesto.

predi ::

Še ena podrobnost za razmislek. Na OPovi sliki ni pločnika. Zakon v pogojih udeležbe pešcev v prometu ne predvideva hoje po kolesarskih pasovih, zgolj po kolesarski stezi in kolesarski poti (izjemoma, glej 83. člen ZPrCP). Kje naj torej hodi pešec v takšni situaciji, kot je prikazana na OPovi sliki? :D

PacificBlue ::

Kje naj torej hodi pešec v takšni situaciji, kot je prikazana na OPovi sliki?

Po travniku, še najbolje bos. Že pri majhnih otrocih je zaželjeno, da hodijo bosi zaradi dražljajev iz okolice, ki pozitivno vplivajo na razvoj možganov.
Torej se izogibajte asfalta, v kolikor to res ni nujno.
I’m out.
:3

dronyx ::

predi je izjavil:

Še ena podrobnost za razmislek. Na OPovi sliki ni pločnika. Zakon v pogojih udeležbe pešcev v prometu ne predvideva hoje po kolesarskih pasovih, zgolj po kolesarski stezi in kolesarski poti (izjemoma, glej 83. člen ZPrCP). Kje naj torej hodi pešec v takšni situaciji, kot je prikazana na OPovi sliki? :D

Si predstavljaš da bi mi strokovnjaki tule lahko delali izpitne pole za teoretični del šoferskega izpita? Moja ocena, da bi jih samo 5% imeli šoferski je potem še bistveno preoptimistična. ta številka bi bila v območju promilov. :))

Jaz moram reči, da dokler nisem bral te teme sem poznal samo različne "kolesarske steze". Sedaj sem se pa naučil, da imaš kolesarske steze, poti, pasove, pa verjetno še kaj obstaja.

Bogi tisti, ki s smernikom v vhodu v krožno križišče nakazujejo, kam nameravajo zapeljati. Tem ni po moje jasno pa skoraj čisto nič.

gaoZjQP ::

49106 je izjavil:

Konstrukcijska hitrost te omejuje, da se sploh smeš peljati po kolesarski stezi, ampak nima nič skupnega s samo omejitvijo hitrosti na cesti.

Moped z zunanjim pogonom, e-kolo in verjetno še e-skiro, mora biti konstrukcijsko (aktivno) omejen na 25 km/h, praktično nezaščiten kolesar z ukrivljenim stiroporom na glavi, če sploh, pa lahko z lastno močjo ali s pomočjo gravitacije kolesari veliko hitreje in naredi škodo/poškodbe sebi ali drugim, pa je uradno omejen na 50 ali 90. Se zna spremeniti v prihodnosti.

dronyx je izjavil:

predi je izjavil:

Še ena podrobnost za razmislek. Na OPovi sliki ni pločnika. Zakon v pogojih udeležbe pešcev v prometu ne predvideva hoje po kolesarskih pasovih, zgolj po kolesarski stezi in kolesarski poti (izjemoma, glej 83. člen ZPrCP). Kje naj torej hodi pešec v takšni situaciji, kot je prikazana na OPovi sliki? :D

Si predstavljaš da bi mi strokovnjaki tule lahko delali izpitne pole za teoretični del šoferskega izpita? Moja ocena, da bi jih samo 5% imeli šoferski je potem še bistveno preoptimistična. ta številka bi bila v območju promilov. :))

Jaz moram reči, da dokler nisem bral te teme sem poznal samo različne "kolesarske steze". Sedaj sem se pa naučil, da imaš kolesarske steze, poti, pasove, pa verjetno še kaj obstaja.

Bogi tisti, ki s smernikom v vhodu v krožno križišče nakazujejo, kam nameravajo zapeljati. Tem ni po moje jasno pa skoraj čisto nič.

Če današnja mladina opravi pri 16 v prvem poskusu, bi verjetno tudi mi. Smo dokazali svoje nekoč, če pa bi morali opravljati znova, bi se bilo potrebno naučiti novih pravil in izrazov. Zelo verjetno večina ne bi opravila brez priprav, kar ne bi bilo nujno slabo, bi znalo imeti politične posledice. Malo verjetno, da se bo spremenilo.

Glede rondojev sem videl samo enkrat, ko je nek mlajši šofer rinil v turbo krožišče (s fizično ločenimi pasovi) in ustavil promet, ker je menil, da je desni glede na obstoječi promet in ima prednost - me je presenetilo, da mu nihče ni niti potrobil. Nekateri peljejo tudi kontra po bližnjici, videl nisem, mi je bilo povedao. Smerokazi pred rondoji se mi zdijo glede tega veliko manjši problem, morda samo smešen. So pa pri turbo krožiščih lahko težave, če so pasovi ločeni samo s črtami in tisti, ki bi moral peljati ven na zunanjem pasu, dela še en krog!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

dronyx ::

Nisem mislil da bi šli mi še enkrat delat izpit! Mislil sem, da bi mi pripravili izpitne pole za teoretični del izpita. ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

gaoZjQP ::

dronyx je izjavil:

Nisem mislil da bi šli mi še enkrat delat izpit! Mislil sem, da bi mi pripravili izpitne pole za teoretični del izpita. ;((

Zakaj, meniš, bi ti kdo naložil takšno delo v realnosti?
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222311 (15138) zmaugy
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740422 (35293) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50960984 (54174) jype

Več podobnih tem