» »

Vrinjene kolesarske steze

Vrinjene kolesarske steze

Temo vidijo: vsi
1
2
3 4 5

PacificBlue ::

feryz je izjavil:

Avto ima zavarovanje, kolesar ne.
Če misliš, da si vreden več kot par milijonov, se pa malo precenjuješ.


Obstaja zavarovanje mikromobilnosti.
I’m out.
:3

feryz ::

Ojoj, ker nesreče se ne dogajajo.
Avtobus bo raje zapeljal s ceste, kot zbil kolesarja, ki ga je izsilil. Posledice pa sam oceni.

Lonsarg ::

kow je izjavil:

Ne razumem. Kaj tocno je problem? Predraga barva?
Problem je da vsaka fejk kolesarska pomeni manj pravih kolesarskih in da bo zaradi tega kolesarska infrastruktura še slabša, kot bi bila sicer.

Jaz kljub tej fejk kolesarski peljem po pločniku za pešce, ker pač dam nekaj na svojo varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Ojoj, ker nesreče se ne dogajajo.
Avtobus bo raje zapeljal s ceste, kot zbil kolesarja, ki ga je izsilil. Posledice pa sam oceni.

Enako za avtomobil.

feryz ::

Seveda, ampak ima zavarovanje.

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Seveda, ampak ima zavarovanje.

Ki ga kolesar ne bo nikoli koristil, ker ne bo izsilil avtobus, če ga pa bo, ga v drugo ne bo. Mogoče pa prepovemo kletke, varovalne pasove in airbage, za motorje pa zahtevamo, da so v avtomobilu zadaj.

Uredimo v enem zamahu vse sranje s prepotentnimi avtomobilskimi idioti na naših cestah. No ne enem zamahu, malo bo treba počakati, da se pobijejo ampak to bo hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

feryz ::

Lej, pejt na tubo in si oglej vožnje kolesarjev. Velika večina bi morala vrniti kolo v trgovino po 20 minutah vožnje.
Pri avtomobilistih je procent vseeno krepko manjši. Drugače bi bil totalen darmar.

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Lej, pejt na tubo in si oglej vožnje kolesarjev. Velika večina bi morala vrniti kolo v trgovino po 20 minutah vožnje.
Pri avtomobilistih je procent vseeno krepko manjši. Drugače bi bil totalen darmar.

Kakorkoli se vozijo, je nepomembno, če se znebimo avtomobilov s cest. Bo prostora toliko, da se bojo lahko cikcak vozili celo pot, če jim paše. Pa piknik imeli na sredi dvopasovnice.

Radi se pritožujete čez njih, ker vam ne potegne, da so problem vaše prevelike kante. Prestavi se v Smarta, pa da vidimo ali boš še imel težave z njimi.

Pri OPovi sliki se lahko med dvema kolesarjema še trije do štirje Smarti peljejo.

Ali tole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

starfotr ::

Comandante je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.

Tako je. Ce ne mores slediti toku prometa, nimas kaj delat guzve. Ze 50 kubicna enosledna vozila delajo guzvo, pa vozijo z dvojno hitrostjo kolesarjev. Kolesarje je potrebno speljati po ekstra poteh. Bomo vsi bolj srecni.

Sam se rad vozim z biciklom, ampak ne po istih cestah kot dvotonska vozila 90km/h. Zato se pac peljem tam, kjer jih ni. Tako ne oviram njih, ona pa ne ogrozajo mene.


Zato je pa treba omejit hitrost vozil. V vseh naseljih na 30 km/h. Izven naselja na 70 km/h in na avtocesti na 110 km/h.

nejc_nejc ::

tlaloc je izjavil:

feryz je izjavil:

Lej, pejt na tubo in si oglej vožnje kolesarjev. Velika večina bi morala vrniti kolo v trgovino po 20 minutah vožnje.
Pri avtomobilistih je procent vseeno krepko manjši. Drugače bi bil totalen darmar.

Kakorkoli se vozijo, je nepomembno, če se znebimo avtomobilov s cest. Bo prostora toliko, da se bojo lahko cikcak vozili celo pot, če jim paše. Pa piknik imeli na sredi dvopasovnice.

Radi se pritožujete čez njih, ker vam ne potegne, da so problem vaše prevelike kante. Prestavi se v Smarta, pa da vidimo ali boš še imel težave z njimi.

Pri OPovi sliki se lahko med dvema kolesarjema še trije do štirje Smarti peljejo.

Avtomobilov s cest se ne boš znebil.
Me zanima, kje kupuješ hrano, pa katero, pa kje si dobu pohištvo itd.

tlaloc ::

nejc_nejc je izjavil:

tlaloc je izjavil:

feryz je izjavil:

Lej, pejt na tubo in si oglej vožnje kolesarjev. Velika večina bi morala vrniti kolo v trgovino po 20 minutah vožnje.
Pri avtomobilistih je procent vseeno krepko manjši. Drugače bi bil totalen darmar.

Kakorkoli se vozijo, je nepomembno, če se znebimo avtomobilov s cest. Bo prostora toliko, da se bojo lahko cikcak vozili celo pot, če jim paše. Pa piknik imeli na sredi dvopasovnice.

Radi se pritožujete čez njih, ker vam ne potegne, da so problem vaše prevelike kante. Prestavi se v Smarta, pa da vidimo ali boš še imel težave z njimi.

Pri OPovi sliki se lahko med dvema kolesarjema še trije do štirje Smarti peljejo.

Avtomobilov s cest se ne boš znebil.
Me zanima, kje kupuješ hrano, pa katero, pa kje si dobu pohištvo itd.

Peš grem do trgovine, pohištvo mi pripelje tovornjak, če gre za večjo nabavo mi pripelje dostava trgovine, poklikaš po netu.

A veš, takole, 3.50 eura zagonim, če samo zakurblam avto in imam rdečo na križišču: https://www.spar.si/online/prevzem-naro...

Kaj, ti vse tovoriš z avtom? Si nor? V kakšni vukojebini pa živiš, si pozabil pogledati v kakšno infrastrukturo si se preselil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

nejc_nejc ::

Aja še to, koliko otrok imas in kako jih v vrtec furaš, ko močno dezuje.

throo ::

nejc_nejc je izjavil:

Aja še to, koliko otrok imas in kako jih v vrtec furaš, ko močno dezuje.

Lahko ti jaz povem :)



Ta mali uživata na polno. Super tudi za izlete, priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: throo ()

nejc_nejc ::

Samo izvolite.

k--p ::

Čeprav ni idealno, je po mojem mnenju bolj varno za kolesarja, saj voznike opozarja, da niso sami na cesti ... Predvsem pa idiote, ki so znali celo trobit kolearjem, ker obstajajo ...

Če voziš po omejitvah, se ni problem na takih cestah križati, mal upočasniš pa je. Žal za veliko ljudi 30 pomeni karkoli < 50, 50 pa tja do 70.

delavec44 ::

Ne sej je kul. Kolesarji imajo polno črto z njihove strani in točno vidijo, da ne moreta več 2 voziti vštric ali eden po sredini ceste.

nejc_nejc ::

delavec44 je izjavil:

Ne sej je kul. Kolesarji imajo polno črto z njihove strani in točno vidijo, da ne moreta več 2 voziti vštric ali eden po sredini ceste.


No, bo polcija tudi njih lahko kasirala. Je postalo binarno.

IL_DIAVOLO ::

Haha kolesarji pa kaj vidijo ja. Se 2 se bosta vstric peljala, da bosta testirala, kdo zmore vec W, ne da bi kateri koristil zavetrje. Dajmo se zanašati na inteligenco kolesarjev, potem pa bomo res naredili preboj v prometu :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

c3p0 ::

Zadeva je slaba in neumna, poceni "rešitev". Samo čopič in barva namesto, prave (in drage) ureditve kolesarskih stez. Če se ne motim, gre za nek EU projekt, kar marsikaj pojasni.

Posledično se bodo kolesarji, ki zvečinoma tako kršijo pravila levo in desno, še bolj bohotili "po svojem" pasu, nato pa grizli asfalt. Bomo videli koliko, če kaj manj bo žrtev. Če že, po zaslugi 30km/h omejitev, ne pa teh črt.

Ahim ::

njyngs je izjavil:

Te kolesarske steze so posledice tega, da naša država noče z ustrezno kolesarsko infrastrukturo poskrbeti za kolesarje. Enako velja tudi za pešce.

Mah, tole na sliki so projekti mongoloida, ki so ga izvolili za zupana (ko imas na voljo njega in neke klero-jansiste in lastnika bordela je rezultat pricakovan), ceprav je komaj zdelal osnovno solo, njegov najvecji uspeh v zivljenju pa je bilo sodelovanje na podporni funkciji s prejsnjim zupanom (ki je dejansko vsaj kaj naredil v zivljneju, potem pa nehal kandidirat). Vazno je da ima dvorni gradbeni izvajalec posel, tako kot je bilo ze pod Drakslerjem :))

Cronus ::

c3p0 je izjavil:

Zadeva je slaba in neumna, poceni "rešitev". Samo čopič in barva namesto, prave (in drage) ureditve kolesarskih stez.


Saj ne morejo denarja zbrati, pri naših mikroobčinah povprečna občina ne premore proračuna niti za vzdrževati obstoječo infrastrukturo, kaj šele narediti nekaj novega.

Že davno bi morali iti na pokrajine.

b3D_950 ::

HotBurek je izjavil:

Ali lahko nekdo, ki za 100% ve pravila, napiše, kako se z avtom pravilno peljat po takšni cesti, ko si na cesti čisto sam?

Po tastarem, na sredini desne polovice asfalta, ali po sredini?


'Pravila vožnje so navedena v 37. in 45. členu Zakona o pravilih cestnega prometa. V tem primeru gre za souporabo prometnega pasu, t. i. pomožni kolesarski pas po 8. in 16. členu Pravilnika o kolesarskih površinah. Zaradi širine ceste ni sredinskih označb, se pa sme prevoziti črtkano označbo, t. i. pomožni kolesarski pas.'

'Gre za območje mešanega prometa, kjer vozijo tako kolesarji kot motorizirana vozila. Kolesarji tako ne vozijo več avtomatično po pločniku, vozniki motoriziranih vozil pa se veliko bolj zavedajo prisotnosti kolesarjev v prometu, čeprav se za voznike nič ne spremeni. Kljub temu, da ni sredinske črte, vozijo tako kot prej.'

'Načeloma take zadeve pripomorejo k zmanjšanju hitrosti, ker pasovi niso več ločeni, zarisani in vozniki običajno vozijo počasneje, ker imajo občutek, da je cesta ožja.'

tekst
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

mirator ::

delavec44 je izjavil:

s1m0n je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Saj na sredini ceste je tudi črtkana črta (včasih), pa to ne pomeni da lahko voziš čez, če ne prehitevaš.

Če cestišče ni dovolj široko, da gre za dvosmerno z ločilno črto bo brez nje tako kot je v tem primeru.


Seveda. Govorim le, da črtkana črta na sredi ceste ni nič drugačna kot črtkana na robu ceste. Obe prevoziš takrat, ko prehitevaš ali se umikaš. Ne voziš čez njih, če je prazna cesta (sekaš ovinke).

Ne vem, kaj te moti, ko pa že sam veš.
V tem primeru je cestišče med kolesarskima stezama preozko za sredinsko črto oz. za srečanje dveh vozil. Zaradi tega je pač ob kolesarski stezi narejena prekinjena črta, ki ti dovoljuje da se ob srečanju z nasproti vozečim vozilom in pogojem, da na kolesarski stezi ni kolesarja, ki bi ga oviral, zapelješ nanjo. Če je na tvoji strani kolesar, potem se ti mora umakniti nasproti vozeče vozilo oz. moraš kolesarju odstopiti prednost. Saj bi bilo enako, če kolesarske steze ne bi bile narisane.
Kolesarji pa imajo s svoje strani polno črto, kar pa pomeni da je ne smejo prevoziti.
Res je to salomonska rešitev, vendar povsem razumna glede na prostorsko stisko in ceno.
Simpl kot pasulj.

HotBurek ::

b3D_950, hvala za informacije.

Se pravi, z avtom se pelješ isto kot prej (po desni polovici asfalta), se pravi delno tudi po "pomožni kolesarski poti".

...ampak da lahko vozniki z delom vozila, kadar kolesarji niso prisotni, uporabljajo tudi ta del vozišča.

Vožnja, ki jo opisuje mirator, je potem napačna.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

dronyx ::

Avenger je izjavil:

Bom najprej sliko dal:

 cesta

cesta




To je spet ena bizarna prometna signalizacija. Če je na tej cesti kolesarjev bistveno več kot avtomobilov potem ajde, recimo, sicer pa bedarija. To šoferje prisili, da vozijo vsi po sredini ceste (čeprav je verjetno mišljeno da te prekinjene črte ignoriraš?) in se potem umikajo levo ali desno. Ko se bo nekdo čelno zaletel zaradi te signalizacije pa morda poštudirajo kaj novega. Če ni prostora za ločeno kolesarsko stezo, to po moje ni nič bolj varno. Boljše se mi zdi, da se ob robu ceste vsake toliko časa nariše kolo, da se vozniki zavedajo, da so lahko kolesarji na cesti (torej od te inštalacije ostanejo samo oznake za kolo, črte se pa pobriše).

Pa tudi ta ideja, da bodo zaradi rdeče črte kolesarji vozili ob robu je neumnost, ker večina kolesarjev že tako ali tako vozi ob robu cestišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Lonsarg ::

Haha, večina v tej temi je dejansko mislila da moraš nujno peljat levo od črte (no, še jaz, sicer v praksi na cestah ki jih uporabljam zaradi prometa pač sem 50%+ časa na kolesarski), zakon pa očitno pravi da lahko voziš prosto po prešernu, torej da imaš gumo magari kar stalno na kolesarski.

Res smo obubožani v EU infrastrukturno, da ne znamo enih bogih kolesarskih postavit, no Nizozemci znajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

dronyx ::

V bistvu so tu odveč bele prekinjene črte. Ampak kot rečeno večina kolesarjev ne vozi po sredini ceste, da bi potrebovali posebno oznako, do kje smejo oz. da jim nekdo na cesto nariše "kolesarsko stezo" (kar seveda to ni, saj si promet delijo z ostalimi vozili na tej cesti).

gaoZjQP ::

throo je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Aja še to, koliko otrok imas in kako jih v vrtec furaš, ko močno dezuje.

Lahko ti jaz povem :)



Ta mali uživata na polno. Super tudi za izlete, priporočam.

Povej še, ko bosta 15.

darkolord ::

Lonsarg je izjavil:

Res smo obubožani v EU infrastrukturno, da ne znamo enih bogih kolesarskih postavit, no Nizozemci znajo.
Ne, da ne znamo, nočemo.

Saj se lepo vidi po tej temi, avtomobilisti mislijo, da so ceste njihove in da so kolesarji samo nadlega, ki jih ogroža. In takim naj bi še ločeno stezo gradili, z denarjem!?!? /s

otago ::

Kot kolesar na specialki in kot voznik avtomobila mi je predlagana rešitev čisto ok. V bližini so obnovili most, prej 2 ozka pasova za motorni promet, zdaj enotno širše cestišče in 2 ločena pasova za kolesarje. Ureditev ima verjetno psihološki efekt umirjanja prometa na voznike motornih vozil.

Bolj vidim problem, da so občine speljale kolesarske ceste, te pa se brez opozorila končajo. Npr. regionalka Lenart-Ptuj oz. Ormož-Ptuj. Kolesarska steza je speljana, nakar je preprosto zmanjka. Ali pa dokončani kolesarske steze odcepov po 1-2km, pred in potem pa si prisiljen koristiti širino regionalke. Zmagovalno pa seveda, končati kolesarsko stezo pred potokom. Brez talnih ali kakršnikolih znakov.

Sicer si mislim, vem, da so problem lastniki, ki ne želijo podariti, dati v odkup občini parcelo. Ali pa je lažje potegniti nekaj km kolesarske steze, za premostitvene objekte pa zmanjka denarja, izvajalcev.

Na koncu vse skupaj služi le namenu, da imamo uradno kolesarske steze in dobro statiskiko km/preb.. Nihče pa jih ne uporablja, kolesarji pa se izpostavljajo na cestišču z motornim prometom

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Kalibri ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Haha kolesarji pa kaj vidijo ja. Se 2 se bosta vstric peljala, da bosta testirala, kdo zmore vec W, ne da bi kateri koristil zavetrje. Dajmo se zanašati na inteligenco kolesarjev, potem pa bomo res naredili preboj v prometu :))

Preboj smo naredili, ko smo se zanašali na inteligenco voznikov, fijuuuuuuuuuu

starfotr ::

dronyx je izjavil:

V bistvu so tu odveč bele prekinjene črte. Ampak kot rečeno večina kolesarjev ne vozi po sredini ceste, da bi potrebovali posebno oznako, do kje smejo oz. da jim nekdo na cesto nariše "kolesarsko stezo" (kar seveda to ni, saj si promet delijo z ostalimi vozili na tej cesti).


Optično zoženje ceste pripomore k temu, da vozniki upočasnijo. Ni brez veze.

dronyx ::

otago je izjavil:

Kot kolesar na specialki in kot voznik avtomobila mi je predlagana rešitev čisto ok. V bližini so obnovili most, prej 2 ozka pasova za motorni promet, zdaj enotno širše cestišče in 2 ločena pasova za kolesarje. Ureditev ima verjetno psihološki efekt umirjanja prometa na voznike motornih

Sem kolesar in šofer ter mi ta rešitev ni všeč. Kot kolesar se ne počutim nič bolj varnega, saj nimam ločene kolesarske ceste, se pa počutim bistveno bolj nevarno kot šofer, saj me silijo, da vozim po sredini ceste, ki očitno ni enosmerna. Poleg tega takih črt ne moreš imeti na nepreglednih delih ceste, saj se bodo šoferji čelno zaletavali, ali pa v zadnjem trenutku odvili in po možnosti pri tem zbili še kakšnega kolesarja. Kot rečeno, zame so te črte neumnost.

Kalibri ::

dronyx je izjavil:

se pa počutim bistveno bolj nevarno kot šofer, saj me silijo, da vozim po sredini ceste, ki očitno ni enosmerna.

V bistvu mi imamo te črte.
Lokalci vozimo tako, da smo z vozilom ves čas tudi na kolesarski stezi, torej tako kot prej, ko črt ni bilo. Seveda, če ni kolesarja na njej. Prometa je preveč, da bi se vračali na sredino med črte.

Tujci vozijo malo po sredini, malo tako kot mi. Nekateri izrecno znotraj črt. Imajo pač nek strah in raje počijo, kot bi šli čez črto. Taki so npr. Italijani. Tudi na normalni cesti prehitevajo kolesarja tako, da ne zapeljejo čez neprekinjeno črto.

Potem je kategorija 3: prehiteti kolesarja za vse solde, ne glede na kolesarja in ne glede na to, da ima avto nasproti. Črte nimajo veze v teh primerih. Pač mora in ne zmore počakati, da gre avto mimo. Pač kategorija za odvzem. Takih je nekaj.

Tako da črte so fajn in niso napačne, ker so delno zagotovo izboljšale situacijo, delno pa je niso poslabšale.

Aja, pa veleumi so v štartu postavili tudi znak za 30. Sedaj veste, kje je to. Ker je gleda na število prometa pač pravilnik tako napisan. Nato so jih sneli in ponovno štejejo promet. Ker so bili podatki zastareli. Kot da bodo novi boljši....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

dronyx ::

Jaz si predstavljam, da so črte zamišljene tako, da voziš po sredini med prekinjenima črtama, za srečanje z vozili pa lahko zaviješ na kolesarsko stezo. To se mi zdi nevarno. Seveda ko to opaziš, potem voziš kot da teh belih črt ni po "kolesarski cesti".

Podobno se mi zdi nekateri ne razumejo na avtocesti počasnega pasu, torej tisti pas na desni, kjer so bolj goste prekinjene črte. Nekateri to jemljejo kot trije vozni pasovi in peljejo tudi po skrajno desnem 130 km/h. Ampak na tem delu avtocesta nima odstavnega pasu in če se nekomu avto pokvari, bo ga ustavil tu. Torej ni mišljeno, da pelješ po tem pasu s polno hitrostjo, ker se boš težko ustavil. Resda so običajno table, ki označujejo začetek takega pasu in hitrost, samo to marsikdo spregleda ali ne razume znaka.

starfotr ::

Narobe. Voziš, kot si vozil do sedaj. Če je kolesar, ga prehitiš z ustrezno varnostno razdaljo.

IL_DIAVOLO ::

Na tako prometni in ozki cesti ni mozno prehitevati varno. Ce pocasni vozniki ustavijo na prvem postajaliscu, da spustijo hitrejse naprej, tega ne morem pricakovati od kolesarja.

Edini kulturni kolesar mi je kvecjemu kazal, naj grem naprej na nepreglednem ovinku. Pac folk brez izpita.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

dronyx ::

starfotr je izjavil:

Narobe. Voziš, kot si vozil do sedaj. Če je kolesar, ga prehitiš z ustrezno varnostno razdaljo.

Zakaj pa so potem sploh narisali belo prekinjeno črto. Če bi vozil kot prej, te črte ne bi bilo, bi bila samo rdeča, ki označuje "navidezno kolesarsko stezo".

starfotr ::

Zaradi optičnega efekta. Ti kot voznik vozila potem voziš počasneje in bolj previdno.

To je eden izmed ukrepov za znižanje hitrosti in posledično narediti vožnjo vozil manj prijetno in bolj varno.

Lonsarg ::

Sam ne se pustit politikom poceni prodat. Povsod kjer so te fejk kolesarske je treba vztrajat da zgradijo prave, ce si drzne kak zupan tako cesto obnovit brez da pravo kolesarsko postavi je treba obnovo blokirat, dokler nacrt ne vsebuje tudi fizicno locene kolesarske.

Pravzaprav bi zakon moral blokirat vse obnove ki hkrati z obnovo ne uredijo locenih kolesarskih. Bo pac cesta luknjasta in bo zupan kake obiske dobival dokler se ne zgane.

Jaz pa ko bom na kolesu bom se naprej namesto po teh fejk kolesarskih vozil cimvec po plocniku za pesce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nejc_nejc ::

Se strinjam, samo ti pojdi odkupovat parcele.

borut_p ::

Zakj bi povsod samo sirili ceste? Trend je umik avtomobilov iz cest in obcine temu sledijo na raznorazne nacine.
Zaris teh crt je po moje tudi ukrep za ureditev prometa kolesarjev, ki so bili po celem pasu ceste, sedaj imajo zarisano kje se lahko voziji

IL_DIAVOLO ::

Nisem vedel, da so v Skofji Loki sami socialci in penzionisti. Pa se oni bi naceloma rabili urejen javni prevoz.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

starfotr ::

Lahko naredimo pa sledeče.

Promet za motorna vozila po enem pasu in se naredi izmenični promet.

Drugo polovico ceste se pa uporabi za dvosmerno kolesarsko stezo.

Ni treba nič gradit in odkupovat zemlje.

IL_DIAVOLO ::

starfotr je izjavil:

Lahko naredimo pa sledeče.

Promet za motorna vozila po enem pasu in se naredi izmenični promet.

Drugo polovico ceste se pa uporabi za dvosmerno kolesarsko stezo.

Ni treba nič gradit in odkupovat zemlje.


Ni to Koper.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Lonsarg ::

nejc_nejc je izjavil:

Se strinjam, samo ti pojdi odkupovat parcele.
Cenovno je to minimalna zadeva pri miljonih v občinah. Birokratsko pa tudi ni ovire ker župani imajo vzvode za prisilni odkup (vem za primere ko "zaradi dobrih odnosov" nočejo te vzvode koristit, ampak tak župan ni vreden svojega imena). Skratka ne, nobenega izgovora in vso odgovornost imajo župani da imamo tako slabe in tako malo kolesarskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nejc_nejc ::

Samo izvoli. :))

Lonsarg ::

Če mi daš županski stolček takoj.

FrRoSt ::

Avenger je izjavil:

Bom najprej sliko dal:

 cesta

cesta



Tole se mi zdi, da je rezultat ene take komunistične miselnosti, ko pride komanda in se mora zgodit, ne glede na vse. Manjka kolesarskih površin? Čopič v roke. Pustmo detajl, da je cesta še za avte komaj dovolj široka, za tovornjake itak ni, ampak damo še kolesa zraven. Kaj je naslednja, na tej isti cesti še hitro stezo za kolesa na obeh straneh?

Naj mi tole nekdo pojasni zakaj sem v zmoti in zakaj je tole najboljši izum takoj za optičnimi vlakni in da to nima nobene veze z "vsako življenje šteje" in "močnejša večina se mora prilagajat šibkejši manjšini" in "trajnostna mobilnost proti podnebnim spremembam".


:)):)):)):)):))

NO, to je REZULTAT Butalske miselnosti in Butalskega delovanja! ;) Je pa najhitrejši in najcenejši. 8-)Slava Butalskim ŽUPANOM in njihovemu delovanju. :)

Še čudno, da modiji niso blokirali teme! :)) Seveda je tema politična!! :)):)):)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

kow ::

Kje pa boste postavili dodatne kolesarske steze? Naj uganem, uporabili boste dodatno zemljisce, pa tudi lastne parcele boste zrtvovali za splosno dobro?
Postaviti kolesarske ceste pac ni enostavno, ker so to ogromni posegi. Ce prav vidim na sliki - bo neki kmet moral zmanjsati svoj travnik ali pa bos moral kopati v hrib in rusiti bajte.

Mimogrede, lahko bi jih kar nekaj postavili zraven avtocest, ampak bodo raje gradili dodatne pasove za avtomobile. Butale pac.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222312 (15139) zmaugy
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740423 (35294) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50960987 (54177) jype

Več podobnih tem