» »

Vračilo aliexpress

Vračilo aliexpress

violamb ::

Pozdravljeni.

Zanima me če je kdo imel podoben primer in mi zna pomagat.
Prek aliexpress sem kupil en izdelek za 500€.
Rad bi ga vrnil ker mi ne ustreza.
In zdaj je težava, kljub temu da je bil izdelek poslan iz Španije prodajalec zahteva da izdelek pošljem na kitajsko.
Preden se obrnem na aliexpress me zanima, glede na to da je izdelek poslan iz evropskega skladišča a velja da v 15 dnih lahko vrneš izdelek v skladu z evropsko zakonodajo.
Hvala za pomoč

tomlin ::

Ne bo šlo. V Španiji je zgolj kitajski proxy pošiljatelj, ki ne bo hotel niti slišati o kakšnem vračilu izdelka.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

starfotr ::

S kitajci bi se šel neke potrošniške pravice in vračilo izdelka :)) S pod katerega kamna si pa ti prišel?

Oprosti, ae niso naše spletne trgovine, kjer se lahko preseravaš in vrneš izdelek, katerega potem pošljejo na uničenje.

OutOfTheBox ::

Oprosti, ae niso naše spletne trgovine, kjer se lahko preseravaš in vrneš izdelek, katerega potem prepakirajo in prodajo kot novega.


malo sem popravil. Nič ne gre na uničenje. Velikokrat niti hrana s pretečenim rokom uporabe, kaj šele izdelek, ki je praktično nov.

Da nisi zamenjal trgovine s carino.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Malo poglej kam gredo stvari iz amazona. Imaš na spletu mnogo napisanega.

tomlin ::

Ne vem če gre katera stvar na uničenje. Živila s pretečenim rokom mora prodajalec umakniti iz prodaje, ima pa možnost spustiti ceno za 50% +,dan dva pred iztekom roka. Tehnično vrnjeno blago, če ni pokvarjeno, lahko prodajajo naprej z znižano ceno, s tem, da morajo opozoriti na to kupca. Nekaj podobnega delajo na mimovrste, kjer zapišejo, da gre za blago brez embalaže.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Runner71 ::

Aliexpress in EU zakonodaja?? ne bo šlo....pa 500€ za izdelek preko Alija?? jaz jim še 100€ komaj zaupam.....srečno za naprej, jaz takega izdelka ne bi upal pošiljati na Kitajsko....

violamb je izjavil:

Pozdravljeni.

Zanima me če je kdo imel podoben primer in mi zna pomagat.
Prek aliexpress sem kupil en izdelek za 500€.
Rad bi ga vrnil ker mi ne ustreza.
In zdaj je težava, kljub temu da je bil izdelek poslan iz Španije prodajalec zahteva da izdelek pošljem na kitajsko.
Preden se obrnem na aliexpress me zanima, glede na to da je izdelek poslan iz evropskega skladišča a velja da v 15 dnih lahko vrneš izdelek v skladu z evropsko zakonodajo.
Hvala za pomoč

k4vz0024 ::

AE na svoji spletni strani zagotavlja, da spoštuje EU potrošniško zakonodajo. V praksi je treba preko dispute doseči, da zadevo vrneš. Vseeno pa je treba upoštevati realnost in se lahko zgodi, da ne boš videl denarja.

tomlin ::

k4vz0024 je izjavil:

AE na svoji spletni strani zagotavlja, da spoštuje EU potrošniško zakonodajo. V praksi je treba preko dispute doseči, da zadevo vrneš. Vseeno pa je treba upoštevati realnost in se lahko zgodi, da ne boš videl denarja.

Če ti uspe vrniti na Kitajsko, se zna zgoditi da ne boš več videl ne denarja ne blaga:(
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

matobeli ::

Ne nabijaj. Na AE se da popolnoma kulturno zmenit z večino trgovcev ki imajo štacuno odprto dlje od 14dni.

Bolj je problematično ker se dogajajo poškodbe pri pošiljanju in napačna vsebina in pol spet čakaš, kot pa da ne bi želeli zrihtat.

Pa seveda pošiljanje nazaj... Sprejel bodo in denar vrnili, ampak poštnina in jebanje z izvozem bo pa na strani kupca. Bolje da tukaj naprej prodaš če ni ravno popolnoma obskuren izdelek.

tomlin ::

@ violamb
Poročaj nam, kaj si opravil, morda ti bo ratal..
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

k4vz0024 ::

No v mojem primeru je AE odvrnil, da lahko stvar vrnem v 14. dneh na Kitajsko! Z običajno pošto ni mogoče izpolniti roka. S kurirsko službo bi še šlo, a so stroški preveliki. Tako, da sem vrnitev opustil. Mogoče se oglasi kdo, ki je uspešno vrnil in dobil vrnjen denar. Poslovanje s Kitajci je večinoma pozitivno in se da marsikaj znebiti, a ne z vsemi! Velikokrat so je pozitivno presenetili. Se pa je zgodilo, da so bili tudi nateguni in je bilo treba vložiti precej napora, da je AE spoznal, da je temu tako.

sinko999 ::

Pri meni sledeče
Kontaktiral prodajalca za reklamacijo da telefon ne deluje, ker je bila napaka in se je kar sam resetiral , pritožba tja nazaj , video dokazi , potem je AE vstopil in dosodil vračilo kupnine jaz pa sem poslal telefon z pošto s sledljivosto na naslov od prodajalca AE mi je "vrnil" denar , denar ki je bil blokiran za plačilo izdelka je odblokiral ko je dobil dokazilo o sledjivosti pošiljke , par dni je trajalo vračilo , ostalo pisanje pa 2 tedna. vrednost 130€, carina bp ,
Ni? ni ve?no !

Ales ::

k4vz0024 je izjavil:

No v mojem primeru je AE odvrnil, da lahko stvar vrnem v 14. dneh na Kitajsko! Z običajno pošto ni mogoče izpolniti roka. S kurirsko službo ....
Si zih, da je AE zahteval, da mora prispeti v 14-dneh? Niso morda le zahtevali, da moraš odposlati v 14-dneh?

c3p0 ::

Sicer je v mojem primeru šlo za malo vrednost, AE mi je pritrdil, da je zadeva fuč, a kaj ko je poštnina večja od vrednosti izdelka. Konkretnega goljufa nisem preveril pred nakupom, ogromno negativnih reviewov. AE ne reagira pri takih in jih ne bana, žal. Lesson learned.

OutOfTheBox ::

tomlin je izjavil:

Živila s pretečenim rokom mora prodajalec umakniti iz prodaje, ima pa možnost spustiti ceno za 50% +,dan dva pred iztekom roka.


Določene izdelke (ki niso preveč občutljivi na datum) trgovec pošlje nazaj podjetju da dajo nov datum in zadeva gre nazaj v prodajo (velikokrat najbolj poceni opcija). Veliko izdelkov je iz tega izvzetih, npr mesni izdelki so zelo občutljivi na rok trajanja, medtem ko raznim sokovom lahko podaljšajo rok trajanja večkrat. Podobno je z mlečnimi izdelki, ki velikokrat grejo nazaj v proizvodnjo in ponovno skozi proces pasterizacije. Isto sem tudi že videl pri sladoledih.

Je pa sicer potreba poudarit da je EU kar se tiče same kontrole kakovosti in varnosti hrane na vrhu. Npr Hrano iz amerike nebi s palico taknil.

Zgodovina sprememb…

MIHAc27 ::

Če je zadeva drugače izpravna, bi jo jaz tukaj prodal.

violamb ::

Naročil sem en Moving head.
Luč je odlična in vse dela super ampak me moti da nima sprogramiranega sound controla v dmx in ga ne moreš aktivirat prek dashlight.
Ne vem kako so to naredili imam že 3 njihove luči in je to bilo vedno sprogramirano.
Zato bi rad vrnil.
Poročam če mi je kaj uspelo.

tomaz- ::

bom malce "ugrabil" temo, če lahko:

Nabavil sem ene wireless slušalke in leva slušalka ne deluje. Sprožil dispute, vse OK, dobil potrditev disputa in od prodajalca naslov za vračilo - na dispute piše, da ptt plača prodajalec. Vpisati moram tracking number paketka. KAKO potem prodajalec plača poštnino? Kako poteka ta postopek, če kdo lakho svetuje? ker da dobim tracking number, moram najprej plačat poštnino, kajne?

val46 ::

Poglej na email,če si morda dobil za sprintat "nalepko" od poštne službe. Jaz vem da sem enkrat tako dobil ampak par minut kasneje obrazložitev iz AE, da ne rabim nič nazaj pošiljat, ampak da mi vrnejo ves dispute in da artikel lahko obdržim. Se je pa takrat šlo za 10€ in en usnjen pas, ki je bil krajši od deklariranega in plačanega. Drugače pa piši na support AE in boš dobil točna navodila kaj pa kako. Lp.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4194 195 196 197 )

Oddelek: Loža
98371817526 (1602) MIHAc27
!

Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4109 110 111 112 )

Oddelek: Kaj kupiti
55661026627 (691) mtosev
»

kitajske spletne trgovine (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14373060 (6912) darkolord
»

Aliexpress dostava (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6516303 (10043) Luka99
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4712131 (6629) c3p0

Več podobnih tem