Forum » Na cesti » redni servis na 15.000km al 10.000km ?
redni servis na 15.000km al 10.000km ?
Ganon ::
Barva na šipki se lahko spremeni iz svetlega po 2000km na skoraj povsem črno. Vsaj na našem puretechu je bilo tako, ko si ga prvič po menjavi olja stisnil na AC za kakšno uro na 160 km/h je postalo kar občutno bolj temno. Osebno me je to zelo motilo, občutek, da je olje že zanič, pa je bilo komaj menjano.
Po 2000km? Pri dizlu je takoj črno. Pa ne pomeni, da je zanič.
borut_p ::
Ne netu je prispevek kako po 200km spremeni barvo .. tako da iz tega gledati ali je olje kakorkoli drugacno ... nima smisla.
DejchSLO ::
gruntfürmich je izjavil:
Isto kot s pnevmatikami. V vseh člankih razlagajo, da ne smejo biti starejše od 4 let. Ko ti pa jih prodajajo, je za njih čisto normalno, da so "pravilno" skladiščene že 5 let.
torej ti ne čutiš razlike, ko imaš gor 4 leta gume in si z njimi prevozil 100.000km? sploh imaš izpit za avto?
razlike pri normalni vožnji vredne omembe ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DejchSLO ()
WizzardOfOZ ::
subscriber je izjavil:
Zadnje čase zaradi čim manjše porabe goriva pretiravajo tudi pri premajhni viskoznosti olj. Olja za novejše motorje so tekoča kot voda. Tako redko olje ne more več vzdrževati mazalnega filma pri večjih obratih in obremenitvah, zato se površine prej obrabijo. Pametno je povečevati viskoznost olja skozi delovno dobo. Sam uporabljam viskoznost 5W-50.
Če greš na kako strani priznanih olj, imaš tam konfiguratro in izbereš kakšno olje naj bi šlo v tvojo mašino. Za moj avto lepo piše v tabelci, da do 100k kilometrov se tanka 0W-20, po teh kilometrih pa 5W-30.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zvezdica27 ::
nove mašine, nova olja. se pa strinjam, da so čist preveč tekoča, sam mašine so zdaj take... in najbrž vedo, kaj predpišejo...napredek, manjše mašine, vrtljaji, vse na limitu.
Vendar so full synth olja gotovo tudi boljša, če ne bi vse ribalo, pa ne.
Ne pa to dajat v stare mašine.
zz
Vendar so full synth olja gotovo tudi boljša, če ne bi vse ribalo, pa ne.
Ne pa to dajat v stare mašine.
zz
joez7 ::
Barva na šipki se lahko spremeni iz svetlega po 2000km na skoraj povsem črno. Vsaj na našem puretechu je bilo tako, ko si ga prvič po menjavi olja stisnil na AC za kakšno uro na 160 km/h je postalo kar občutno bolj temno. Osebno me je to zelo motilo, občutek, da je olje že zanič, pa je bilo komaj menjano.
Po 2000km? Pri dizlu je takoj črno. Pa ne pomeni, da je zanič.
Črno je takoj, če prej dolgo nisi zamenjal olja.(si pač oblekel umazane gate, si jih samo otresel)
Če pravočasno menjaš olje, začne temnet šele po 2kkm.
Zvezdica27 je izjavil:
nove mašine, nova olja. se pa strinjam, da so čist preveč tekoča, sam mašine so zdaj take... in najbrž vedo, kaj predpišejo...napredek, manjše mašine, vrtljaji, vse na limitu.
Vendar so full synth olja gotovo tudi boljša, če ne bi vse ribalo, pa ne.
Ne pa to dajat v stare mašine.
zz
Se podpišem pod tole. V stare motorje < 2010 gre 10w40
v > 2015 pa 3w30 alo 0w30 C1 ali C2. Ta C postane pomemben pri EURO 6 in več motorjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
Ganon ::
Barva na šipki se lahko spremeni iz svetlega po 2000km na skoraj povsem črno. Vsaj na našem puretechu je bilo tako, ko si ga prvič po menjavi olja stisnil na AC za kakšno uro na 160 km/h je postalo kar občutno bolj temno. Osebno me je to zelo motilo, občutek, da je olje že zanič, pa je bilo komaj menjano.
Po 2000km? Pri dizlu je takoj črno. Pa ne pomeni, da je zanič.
Črno je takoj, če prej dolgo nisi zamenjal olja.(si pač oblekel umazane gate, si jih samo otresel)
Če pravočasno menjaš olje, začne temnet šele po 2kkm.
Ni res, Google ti lahko postreže z enako informacijo. Olje in filter drugače zamenjam vsako leto, je minimalen strošek in niti ni vredno debate, kako pogosto naj se to počne.
IL_DIAVOLO ::
5-40 pa ne kompliciraj
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Hudobec82 ::
Slotech: Olje se čist normalno menja na 30k km, sploh pri VW in Renoju, pa proizvajalc ponavad predpiše preredkiga in je bolš enga mal bl gostga ulit notr, sploh pozim. Subaru pa itak zariba še pred prvo menjavo olja in vsi zgornji problemi avtomatično odpadejo.
m0LN4r ::
Sfrezkaj na cnc masini cilinder in zvrtaj lukno tko da ko das cilinder not se zrak ne pride ven takoj.
Zdaj pa ta cilinder namazi z gostim hladnim oljem in poskusi cilinder dat v to lukno.
Zdaj pa ta cilinder namazi z gostim hladnim oljem in poskusi cilinder dat v to lukno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
joez7 ::
Slotech: Olje se čist normalno menja na 30k km, sploh pri VW in Renoju, pa proizvajalc ponavad predpiše preredkiga in je bolš enga mal bl gostga ulit notr, sploh pozim. Subaru pa itak zariba še pred prvo menjavo olja in vsi zgornji problemi avtomatično odpadejo.
Samo na določenih modelih, kjer je proizvajalec rešil obrabo.
Reno z valčki na odmikačih - odmični gredi -- prenese marsikaj.
VW je mel celo štalo v povezavi PumpeDIze in olje.
Fiat z drsnim elementom med odmikačem in odmično gredjo -- katastrofa po 30kkm (obrabljena odmična gred in pol konjušnice - pomaga samo menjava odmične gredi in redna menjava olja na 10kkm JTD MJET itd.)
Eno je kar predpiše tovarna - sigurno zdrži garancijo in njihovo predvideno življenjsko dobo (160kkm), drugo pa je v praksi > 250kkm. (Sam mam že nekaj avtov na vesti in preko 1Mkm na sedežu.) Aja svoja avte sam servisiram. (Če je pa kaj večjega, pa s kolegom na dvigalo, pa pir na koncu...)
Majo starejši Citroeni (dizli) kar nekaj problemov z zastrupitvijo olja in posledično odpovedjo motorja.
Pomaga ali omili to, samo pravočasna menjava olja. Drugače gre turbina, zabije sifon, zabije filter turbine, problemi z hidravličnimi dročniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
denabiker ::
Slotech: Olje se čist normalno menja na 30k km, sploh pri VW in Renoju, pa proizvajalc ponavad predpiše preredkiga in je bolš enga mal bl gostga ulit notr, sploh pozim. Subaru pa itak zariba še pred prvo menjavo olja in vsi zgornji problemi avtomatično odpadejo.
Me zanima, ker ti predpišejo recimo servis na 30k in potem so recimo težave sploh pri kakšnih renojih z ojničnimi ležaji, turbinami, spodnjimi ležaji kako je potem z uveljavljanjem garancije, a ti vse oni krijejo - 100%???
V glavnem cela piz*arija, smao ljudje tako vozijo tistih 100k +/- in potem staro za novo, zajebavajo se potem naslednji lastniki, ker so bili samo 3 servisi delani do 100k. Prvo menjavo bi moral tak prej naredit, tako kot smo včasih pri utekanju motorja (delčki...)...ko sem kupil novo Ninjo, sem že menjal prvo na 2-3K, pa potem na 5K itd. ČE bi hotel biti picajzlast bi tudi moral avto tak rihtat.
Olje se ful spremeni, sploh po naših hribovitih cestah, kratke vožnje itd. Da ne omenjam teranja, ali pa vleke prikolice, čolna....Ko je kolega vlekel s SUV-om velik čoln na morje je olje bilo skos tam v kritičnih temperaturah, po vleki je tudi zamenjal olje, saj je mehanik, pa se spozna na viskoznost olja, smoke point itd.
joez7 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
subscriber je izjavil:
Zadnje čase zaradi čim manjše porabe goriva pretiravajo tudi pri premajhni viskoznosti olj. Olja za novejše motorje so tekoča kot voda. Tako redko olje ne more več vzdrževati mazalnega filma pri večjih obratih in obremenitvah, zato se površine prej obrabijo. Pametno je povečevati viskoznost olja skozi delovno dobo. Sam uporabljam viskoznost 5W-50.
Če greš na kako strani priznanih olj, imaš tam konfiguratro in izbereš kakšno olje naj bi šlo v tvojo mašino. Za moj avto lepo piše v tabelci, da do 100k kilometrov se tanka 0W-20, po teh kilometrih pa 5W-30.
Problem so hidravlični dročniki. Ti optimalno delujejo samo ob pravilni gradiaciji olja.
Če je konstruktor avta predvidel redkejše olje in naliješ gostejše olje - se zmanjša varnostni razmak zaprtega ventila - možnost pregoretja izpušnega ventila.
Če je konstruktor avta predvidel gostejše olje in naliješ redkejše olje - se poveča varnostni razmak zaprtega ventila - glasnejši tek motorja in manjša moč. Pri redkejšem olju so v nevarnosti tudi glavni ležaji. Kjer je predvideno gostejše olje - je ležajna blazinica ojža in toleranca večja.
Kjer je predvideno redkejše olje - je ležajna blazinica širša in toleranca manjša.
To je lepo vidno pri motorjih starejše in novejše generacije (1990l - 2020l)
joez7 ::
Aja ma kolega kar nekaj glav od BMW jev z pregorenimi izpušnimi ventili.
So umetniki nalivali 10w60 olje namesto 5w30. Tu je posebej občutljiv 3l 6c motor z preko 300km.
So umetniki nalivali 10w60 olje namesto 5w30. Tu je posebej občutljiv 3l 6c motor z preko 300km.
IL_DIAVOLO ::
Slotech: Olje se čist normalno menja na 30k km, sploh pri VW in Renoju, pa proizvajalc ponavad predpiše preredkiga in je bolš enga mal bl gostga ulit notr, sploh pozim. Subaru pa itak zariba še pred prvo menjavo olja in vsi zgornji problemi avtomatično odpadejo.
Me zanima, ker ti predpišejo recimo servis na 30k in potem so recimo težave sploh pri kakšnih renojih z ojničnimi ležaji, turbinami, spodnjimi ležaji kako je potem z uveljavljanjem garancije, a ti vse oni krijejo - 100%???
V glavnem cela piz*arija, smao ljudje tako vozijo tistih 100k +/- in potem staro za novo, zajebavajo se potem naslednji lastniki, ker so bili samo 3 servisi delani do 100k. Prvo menjavo bi moral tak prej naredit, tako kot smo včasih pri utekanju motorja (delčki...)...ko sem kupil novo Ninjo, sem že menjal prvo na 2-3K, pa potem na 5K itd. ČE bi hotel biti picajzlast bi tudi moral avto tak rihtat.
Olje se ful spremeni, sploh po naših hribovitih cestah, kratke vožnje itd. Da ne omenjam teranja, ali pa vleke prikolice, čolna....Ko je kolega vlekel s SUV-om velik čoln na morje je olje bilo skos tam v kritičnih temperaturah, po vleki je tudi zamenjal olje, saj je mehanik, pa se spozna na viskoznost olja, smoke point itd.
Veliki servis + menjava ojnicnih lezajev in gasa. Ce pa mislis da bo avto sel nadaljnih 100k km brez vzdrzevanja, pa kupi novega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Colt1911 ::
Sem vprašal enega prevoznika na koliko menja olje na kamijonih pa je rekel da na Mercedesih na 90.000 km, na Scanijah pa na 120.000 km.
Ali mogoče ravno obratno, nisem čist ziher.
Ali mogoče ravno obratno, nisem čist ziher.
Zvezdica27 ::
kamionov pa ne moreš sploh primerjati z avti.
mi ko tu bluzimo je eno, kamioni, ko pod nizkimi diesel obrati naredi 1000km na dan pa je čist drugo. fotr je servisiral kamione, to nima veze z avti... to je primerjanje marsa z Iss... oboje je vesolje...
lej, proizvajalec predpuše olhe (vizkoznost)in interval. drži se tega. ko zasveti lučka začni tuhtati, imaš max leto lufta, prej eno zimo (torej 2, 3 mes). če boš peljal takoj, si narefil najbolje (kateeokoli specificirano olje). tud če boš sam menjal (garancija!))
če se mi pogovarhamo o gredi in glavnih lržajih je to well above average janez mehanika. Do tu sploh ne sme priti.
zz
mi ko tu bluzimo je eno, kamioni, ko pod nizkimi diesel obrati naredi 1000km na dan pa je čist drugo. fotr je servisiral kamione, to nima veze z avti... to je primerjanje marsa z Iss... oboje je vesolje...
lej, proizvajalec predpuše olhe (vizkoznost)in interval. drži se tega. ko zasveti lučka začni tuhtati, imaš max leto lufta, prej eno zimo (torej 2, 3 mes). če boš peljal takoj, si narefil najbolje (kateeokoli specificirano olje). tud če boš sam menjal (garancija!))
če se mi pogovarhamo o gredi in glavnih lržajih je to well above average janez mehanika. Do tu sploh ne sme priti.
zz
fikus_ ::
Pogostost menjave olja je odvisna tudi od kolicine olja v motorju.
Nekateri 2.0 motorji imajo npr. okrog 5-5,5 l, nekateri celo 6+ l.
Nekateri 2.0 motorji imajo npr. okrog 5-5,5 l, nekateri celo 6+ l.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
joez7 ::
mugen999 ::
Sem vprašal enega prevoznika na koliko menja olje na kamijonih pa je rekel da na Mercedesih na 90.000 km, na Scanijah pa na 120.000 km.
Ali mogoče ravno obratno, nisem čist ziher.
Vprašaj ga še koliko litrov ga gre v tak kamion. Toliko večja kot je količina olja toliko pozneje se olje znuca.
fikus_ ::
Ze motorji dostavnik kombijev so bolje delani, imajo vec olja, za tovornjake so pa prva liga, delajo brez problama tudi milijon km, tega v osebnih avtomobilih ne dobite.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
joez7 ::
Misliš nekaj takega (pač popolnoma druga kategorija)
https://www.fleetnews.co.uk/news/truck-...
16 l motor in 43 l olja v motorju, servis na 100kkm (na 6m), pričakovana doba 5Mkm in več.
https://www.fleetnews.co.uk/news/truck-...
16 l motor in 43 l olja v motorju, servis na 100kkm (na 6m), pričakovana doba 5Mkm in več.
Colt1911 ::
Kaj pa vem, razmerje prostornina motorja/količina olja je pri kamijonih in osebnih avtomobilih potem praktično isto: 16.000ccm/43 l olja vs. 1.600 ccm/5 l olja.
gruntfürmich ::
Barva na šipki se lahko spremeni iz svetlega po 2000km na skoraj povsem črno. Vsaj na našem puretechu je bilo tako, ko si ga prvič po menjavi olja stisnil na AC za kakšno uro na 160 km/h je postalo kar občutno bolj temno. Osebno me je to zelo motilo, občutek, da je olje že zanič, pa je bilo komaj menjano.
olje ima funkcijo da čisti motor, ne da je lepo. če je olje lepo, pomeni da ni oddelalo svoje naloge in je zanič.
v nekaterih motorjih mora biti že po parih dneh črno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
fikus_ ::
Olje je po menjavi in nekaj min. delovanja motorja precej temnejse, ker ne izpereš iz motorja staro olje. Se posebej je to vidno pri kaksnem dizlu.
Olje motor maže, hladi in izpira nečistoče, zato je potem filter, ki cisti olje.
Olje motor maže, hladi in izpira nečistoče, zato je potem filter, ki cisti olje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
solatjek ::
gruntfürmich je izjavil:
olje ima funkcijo da čisti motor, ne da je lepo. če je olje lepo, pomeni da ni oddelalo svoje naloge in je zanič.
v nekaterih motorjih mora biti že po parih dneh črno.
Na to, kako hitro olje potemni in kako črno je, vpliva več dejavnikov:
- koliko je saj na splošno prisotnih v motorju, turbo motorji z DI bistveno več sajijo
- režim delovanja motorja, pri naloženem avtu z visokimi hitrostmi na AC bo olje bistveno prej črno
- starost motorja, na novem avtu olje precej dlje ostaja svetlo, kot pa na enakem avtu po 100.000km pri enakem režimu uporabe vozila
Zanimiv je pojav pri hibridnih toyotah, kjer olje zelo dolgo sploh ne spremeni barve ali pa le za kakšno nianso. Je to olje potem zanič?
Zvezdica27 ::
zato imaš kemične teste olja, da točno vidiš kje si (in kaj se dogaja z motorjem, katere kemične procese doživlja motor).
Če se malo ukvarjaš z avti imaš super orodje za grob test: palec in kazalec... ne znam razložiti, a prav čutiš in vidiš ko olje res ni več dobro. barva je samo en od elementov.
v glavnem, bolj kot količina olja so faktor vrtljaji - zdaj smo začeli primerjat z nizkimi vrtljaji vrteče se (kamionske) dizle velikih prostornin s kakimi malimi turbo bencinarji, ki jih folk tišči na 7 jurjev ali več (in še s poceni olji)... Ne moreš tko...
ne šparat pri oljih, ko se pogovarjamo o turbo mašinah, ki se vrtijo u pičkumater. Žal. Če pa imamo "sauchdiesel" pa je v resnici to precej nepomembno.
Če se malo ukvarjaš z avti imaš super orodje za grob test: palec in kazalec... ne znam razložiti, a prav čutiš in vidiš ko olje res ni več dobro. barva je samo en od elementov.
v glavnem, bolj kot količina olja so faktor vrtljaji - zdaj smo začeli primerjat z nizkimi vrtljaji vrteče se (kamionske) dizle velikih prostornin s kakimi malimi turbo bencinarji, ki jih folk tišči na 7 jurjev ali več (in še s poceni olji)... Ne moreš tko...
ne šparat pri oljih, ko se pogovarjamo o turbo mašinah, ki se vrtijo u pičkumater. Žal. Če pa imamo "sauchdiesel" pa je v resnici to precej nepomembno.
jest10 ::
Zvezdica27 je izjavil:
v glavnem, bolj kot količina olja so faktor vrtljaji - zdaj smo začeli primerjat z nizkimi vrtljaji vrteče se (kamionske) dizle velikih prostornin s kakimi malimi turbo bencinarji, ki jih folk tišči na 7 jurjev ali več (in še s poceni olji)... Ne moreš tko...
ne šparat pri oljih, ko se pogovarjamo o turbo mašinah, ki se vrtijo u pičkumater. Žal. Če pa imamo "sauchdiesel" pa je v resnici to precej nepomembno.
Tko no... Turbo bencinarja voziš na dosti nižjih obratih, kot atmosferca.
Buggy ::
Tankam Mobil 1 0w40 in 5W30, prvega v DI 2.0 TB drugega v 2.0 BiTdi. V obeh cca 5 litrov
V dizlasu je olje ze po par tednih crno, turbo bencinar na LPG pa po 15kkm se vedno ima barvo sicer male temnejso a ne tako crno kot dizel po par tednih.
V dizlasu je olje ze po par tednih crno, turbo bencinar na LPG pa po 15kkm se vedno ima barvo sicer male temnejso a ne tako crno kot dizel po par tednih.
WizzardOfOZ ::
Bencinar proizvaja manj saj, dizel ime večje tolerance in gre posledično tudi več saj v olje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zvezdica27 ::
turbo bencinar se mora vrteti - to je štos turba, da "tlači" več zraka v cilinder. Če turbo bencinarja ne voziš na (še vedno normalnih obratih, sam ne na 7.000), si kupi drug avto.
zz
zz
kixs ::
Ja, pa kaj se :lol:
To je veljalo pred 20+ leti. Danes ima vsak mlincek turbo.
To je veljalo pred 20+ leti. Danes ima vsak mlincek turbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
jest10 ::
Zvezdica27 je izjavil:
turbo bencinar se mora vrteti - to je štos turba, da "tlači" več zraka v cilinder. Če turbo bencinarja ne voziš na (še vedno normalnih obratih, sam ne na 7.000), si kupi drug avto.
zz
Turbo bencinar se vozi enako, kot turbo dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
feryz ::
Sem imel lani zavorne ploščice za menjati.
Ker je imel avto prevoženih 27 kkm od zadnjega servisa, sem jih prosil, da mi še redni servis naredijo.
In so me gladko zavrnili. Servis se opravi, ko avto javi, nič prej in nič kasneje. Če hočem, da garancija še naprej velja. Ne more kar vsak nekaj po svoje delati.
In tako sem šel teden dni kasneje še enkrat na servis.
Ker je imel avto prevoženih 27 kkm od zadnjega servisa, sem jih prosil, da mi še redni servis naredijo.
In so me gladko zavrnili. Servis se opravi, ko avto javi, nič prej in nič kasneje. Če hočem, da garancija še naprej velja. Ne more kar vsak nekaj po svoje delati.
In tako sem šel teden dni kasneje še enkrat na servis.
Buggy ::
Zvezdica27 je izjavil:
turbo bencinar se mora vrteti - to je štos turba, da "tlači" več zraka v cilinder. Če turbo bencinarja ne voziš na (še vedno normalnih obratih, sam ne na 7.000), si kupi drug avto.
zz
Turbo bencinar se vozi enako, kot turbo dizel.
Ce hoces ST porabo pol ze 🤪, ce pa TB (pa ne mincke) zelis izkoristit bos pa krepko nad 4k rpm vozil...tdi nekje okol 2-3k rpm bitdi pa kaksega jurja vec. Atmosferci (za slehernike) pa 5k rpm...tako od oka.. cene ni od nobenga nic 😁
Horas ::
Sem imel lani zavorne ploščice za menjati.
Ker je imel avto prevoženih 27 kkm od zadnjega servisa, sem jih prosil, da mi še redni servis naredijo.
In so me gladko zavrnili. Servis se opravi, ko avto javi, nič prej in nič kasneje. Če hočem, da garancija še naprej velja. Ne more kar vsak nekaj po svoje delati.
In tako sem šel teden dni kasneje še enkrat na servis.
ja najbrž ja spelji se trol en.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 23645 (11522) | m0LN4r |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8579 (3798) | Blinder |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51892 (23940) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15880 (13510) | jest10 |
» | Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14991 (13423) | fikus_ |