Forum » Na cesti » Tesla Model Y
Tesla Model Y
Ahim ::
Tesla ima zaradi panorame malo vec headrooma na zadnjih sedezih, ampak pol se clovek vprasa, saj pa ne vozis kosarkase zadaj.
Lepo je napisal, da Tesla Y nima vec prostora za glavo in da on s 180 cm visine ze zadeva z glavo v strop.
Tudi jaz sem vcasih mislil, da imajo avti s stekleno streho vec prostora za glavo (ker je pac samo steklo, ane), a sem potem vsakic fino zadel z glavo ravno v tisti del, kjer je prehod med oblazinjenjem in steklom, in ta se mi je zdel nizji kot v istem modelu brez panoramske strehe ... Razen ce bi bila steklena streha cisto do roba
Tomson ::
drži, na delu kjer je steklo je že več prostora za glavo, a ko se nasloniš na naslonjalo, glava ne pride v ta prostor (vsaj zadnji del glave ne) s steklom ampak na rob, ki pa je zaradi precej velikega naklona zadnjega stekla občutno nižji kot npr. pri Enyaq modelu. Izgleda sicer Tesla Y steklo čez celo strehom ki se nadaljuje do prtljažnika super, a se pozna kompromis na prostoru zadnjih potnikov in malo nižjega prtljažnega prostora ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomson ()
m0LN4r ::
Do you even follow?Tesla ima zaradi panorame malo vec headrooma na zadnjih sedezih, ampak pol se clovek vprasa, saj pa ne vozis kosarkase zadaj.
Lepo je napisal, da Tesla Y nima vec prostora za glavo in da on s 180 cm visine ze zadeva z glavo v strop.
Tudi jaz sem vcasih mislil, da imajo avti s stekleno streho vec prostora za glavo (ker je pac samo steklo, ane), a sem potem vsakic fino zadel z glavo ravno v tisti del, kjer je prehod med oblazinjenjem in steklom, in ta se mi je zdel nizji kot v istem modelu brez panoramske strehe ... Razen ce bi bila steklena streha cisto do roba
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ahim ::
Do you even follow?Tesla ima zaradi panorame malo vec headrooma na zadnjih sedezih, ampak pol se clovek vprasa, saj pa ne vozis kosarkase zadaj.
Lepo je napisal, da Tesla Y nima vec prostora za glavo in da on s 180 cm visine ze zadeva z glavo v strop.
Tudi jaz sem vcasih mislil, da imajo avti s stekleno streho vec prostora za glavo (ker je pac samo steklo, ane), a sem potem vsakic fino zadel z glavo ravno v tisti del, kjer je prehod med oblazinjenjem in steklom, in ta se mi je zdel nizji kot v istem modelu brez panoramske strehe ... Razen ce bi bila steklena streha cisto do roba
Se kar, pa ti?
m0LN4r ::
Vec kot ocitno ne. Spredaj ni zadaj za zacetek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BogyX ::
Ne bom se preveč vtikal v debato, ker se ne štejem za Tesla fana...
Sem se sedaj prvič vsedel na zadnji sedež in pri 190cm sem imel nad glavo 3cm do stekla in na levo stran od roba glave do nosilca dobrih 5cm če je bila glava na sredini naslonjala.
Sam sem bil za Škodo zagret od predstavitve in imam šošolca ki jih prodaja - a je na koncu odločila cena (če ignoriram bolše performanse in neproblematična potovanja ob mreži superchargerjev), ki za to kaj ponuja pač previsoka in sem vzel Y.
Sem se sedaj prvič vsedel na zadnji sedež in pri 190cm sem imel nad glavo 3cm do stekla in na levo stran od roba glave do nosilca dobrih 5cm če je bila glava na sredini naslonjala.
Sam sem bil za Škodo zagret od predstavitve in imam šošolca ki jih prodaja - a je na koncu odločila cena (če ignoriram bolše performanse in neproblematična potovanja ob mreži superchargerjev), ki za to kaj ponuja pač previsoka in sem vzel Y.
Utk ::
Kolikokrat se 190 visoki vozite zadaj v svojem avtu? Koliko otrok 190 visokih imate, ki jih prevažate naokoli? Kupujete avto glede na to kaj bo kolega reku, ko se bo za foro vsedel zadaj?
Mene res ne zanima kaj bo reku nekdo, ki se bo slučajno enkrat na 3 leta zadaj vsedel. Otroci so drugo, ampak za njih je bolj pomembno kaj drugega.
Mene res ne zanima kaj bo reku nekdo, ki se bo slučajno enkrat na 3 leta zadaj vsedel. Otroci so drugo, ampak za njih je bolj pomembno kaj drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
Pri Tesli se splača pogledat obstoječo zalogo, ki je včasih krepko cenejša.
https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n...
Če ti ustreza bela barva in osnovni doseg je že za 45k dalje.
https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n...
Če ti ustreza bela barva in osnovni doseg je že za 45k dalje.
hojnikb ::
Druga stvar je, da za Skodo imas servis na vsakem vogalu, za teslo pa pac ne. Pa tudi obresti in popusti so boljsi.
Ja, sam vsak servis za vogalom se se električne skode z dolgo palco nebo hotu dotaknat, kaj sele da bi to kaj sraufal...
#brezpodpisa
Tomson ::
Ne bom se preveč vtikal v debato, ker se ne štejem za Tesla fana...
Sem se sedaj prvič vsedel na zadnji sedež in pri 190cm sem imel nad glavo 3cm do stekla in na levo stran od roba glave do nosilca dobrih 5cm če je bila glava na sredini naslonjala.
očitno je problem, če ne daš glave na sredino naslonjala, oz. ne sediš povsem na sredini sedeža, pa je rob na straneh občutno nižji, ker druge razlage nimam, vem pa, da se je zadnji del glave dotikal roba stropa. Bom ob naslednji priliki prav še enkrat preveril v čem je štos, ker je tudi meni bilo malo čudno, da se strop tako močno spusti, ampak ko na hitro preizkusiš je seveda možno, da se nisem namestil na sredino sedeža. Sporočim ko še enkrat preizkusim ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
bastadu ::
Pozabljate (ali pa ne veste), da se dajo zadnji sedeži v Y nastavljati po nagibu. Lahko da so v demo avtu bili nagnjeni čisto nazaj in si zato z glavo segal do roba...
DamijanD ::
bastadu +1
hojnikb: pogonskega sklopa se bodo mogoče izogibali, ampak podvozje bodo pa vseeno zrihtali.
hojnikb: pogonskega sklopa se bodo mogoče izogibali, ampak podvozje bodo pa vseeno zrihtali.
m0LN4r ::
Je komu jasno zakaj so Eniaqi na slovenskem konfiguratorju za 10+k drazji kot na nemskem?
EU export vozila so vedno veljala za cenejsa ponavadi.
EU export vozila so vedno veljala za cenejsa ponavadi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ahim ::
hojnikb ::
bastadu +1
hojnikb: pogonskega sklopa se bodo mogoče izogibali, ampak podvozje bodo pa vseeno zrihtali.
in kaj bos rihtal na podvozju? ploscice menjaval 1x na 200kkm?
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Vec kot ocitno ne. Spredaj ni zadaj za zacetek.
Vidim da ne, sicer se ne bi se kar naprej tako vztrajno blamiral. Se enkrat peberi citirano, potem se pa opravici.
Ce si na citirano se napacno odzval, jebiga. Ne blamiraj se se bolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DamijanD ::
hojnikb: končniki so po naših cestah "potrošna" roba. Pomisli na razne nesreče, trke, zdrse ipd.
Ahim ::
Vec kot ocitno ne. Spredaj ni zadaj za zacetek.
Vidim da ne, sicer se ne bi se kar naprej tako vztrajno blamiral. Se enkrat peberi citirano, potem se pa opravici.
Ce si na citirano se napacno odzval, jebiga. Ne blamiraj se se bolj.
Saj bi ti napisal da si debil, a si nepismen in niti ne bi dojel ...
Joze_K ::
D
Mogoče res malo "staromodno" razmišljanje, a nek majhen LCD zaslon (kot npr. pri Enyaqu) ali HeadUp zaslon, bi bil zelo zelo dobrodošel, da ni med vožnjo potrebno pogledaovati proti zaslonu na sredini avta, kjer je zabeležena hitrost, ki pa bi tudi lahko bila na malo večje prikazana. Verjetno spet stvar navade, a vsaj zame, vožnja v tej Tesli voznika kar pogosto odvrača od pogleda na cesto ...
Velik minus je manjko Android Auto in Car Play, to bi sam kar pogrešal, a se verjetno navadiš živeti brez ...
opcija, da vgradite kaj takega: Tesla Head Up Display für Modell Y
ali celo kaj takega: Tesla Model 3 Y Instrument Cluster Heads Up Display | Hansshow
Android Auto For Your Tesla
vse se torej da rešiti....
edino z garancijo bi znali kaj hecati potem...
Cveto ::
Disclaimer: vozim Teslo. Sicer Model 3, a vseeno. Zakaj? Ker je glede na opremo in zmogljivosti avto ORENK cenejši od ostalih. S tem da je žalostno, da se recimo z osnovno Model Y RWD primerja edino recimo Enyaq RS, pa še to ne čisto. Ok, materiali, sedeži in še kaj je v Škodi bolje, a to tudi plačaš. Orenk. Po konfiguratorju recimo ene 20k več. Vsaj tako mi je pokazalo, ko sem si zložil primerljiv avto (300 konjev, panorama, 20", usnje, nadgrajen audio, vse asistence, led, keyless, kamere, električni sedeži, gretje vseh sedežev, online infotainment...). S popustom se sicer verjetno pride na kakih 60, kar je še vedno preveč.
Tesla sicer pač je kakršna je. Trd avto, sedeži (material) znajo koga motit, kakšna komanda je morda malo preveč od rok (kot recimo tista z odpret sovoznikov predal), sicer pa se avto (po dobrih cestah) res dobro pelje, res dobro gre, infotainment dela zelo hitro, poraba je nizka (pri mojem M3 se brez težav vozim z 12kwh/100)... Korekten avto za ok denar.
Kar pa res navduši, je Supercharger mreža. Da ima po celi evropi mrežo zelo hitrih polnilnic po zelo OK cenah (35-40centov za kWh) je vredno veliko. In vse dela brez nekih kartic, aplikacij, QR in ne vem česa še. Pripelješ, priklopiš in dela. In je zelo hitro polno, ponavadi še kave ni čas spiti (hitrosti so v večini primerov med 120 in 250kW).
Tesla sicer pač je kakršna je. Trd avto, sedeži (material) znajo koga motit, kakšna komanda je morda malo preveč od rok (kot recimo tista z odpret sovoznikov predal), sicer pa se avto (po dobrih cestah) res dobro pelje, res dobro gre, infotainment dela zelo hitro, poraba je nizka (pri mojem M3 se brez težav vozim z 12kwh/100)... Korekten avto za ok denar.
Kar pa res navduši, je Supercharger mreža. Da ima po celi evropi mrežo zelo hitrih polnilnic po zelo OK cenah (35-40centov za kWh) je vredno veliko. In vse dela brez nekih kartic, aplikacij, QR in ne vem česa še. Pripelješ, priklopiš in dela. In je zelo hitro polno, ponavadi še kave ni čas spiti (hitrosti so v večini primerov med 120 in 250kW).
Tomson ::
@Cveto, hvala še za tvoj feedback ... sicer 0.40€ na kW ni ugodno (le mogoče glede na priročnost in hitrost), ker smo potem že zelo blizu cene bencina (15x0.40€=6€ vs 6x1.3€=8€), ampak ok, to je za situacije ko se pač gre na dolgo pot, sicer pa se tako ali tako polni doma, kjer je naujogodneje ... pač Tesla je res tako, super avto na določenih področjih, z nekaj kompromisi na drugih področjih, ki jih je pač potrebno vzeti v zakup, in če s tem kupec nima težav, je to to ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
dj_uro ::
1 leto nazaj, ko sva z zeno kupovala njen EV, cene pri Tesli niso bile nic kaj ugodne. Recimo na danasnji dan se bi mi bolj "splacalo" vzeti model y za slabih 52.000€ kot vw id4. Takrat je bilo ravno obratno??
vw-klub.si
Tomson ::
drži, VW/Škoda/Audi EV modeli so šli v zadnjem letu gor 10-15%, Tesla je v zadnjih mesecih z novo politiko masovne prodaje šla dol za recimo 15% (odvisno od modela, nekateri več, nekateri manj), zato trenutno kar opazna razlika v prid Tesle Y napram konkurenci ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
bastadu ::
Tudi jaz sem to ugotovil, ko sem ca. 3 mesece nazaj kupoval EV ... če primerjaš ceno Modela Y s čim bolj primerljivo konkurenco je slednja v rangu 15-20k€ dražja (pa še to težko dobiš toliko konjev kot v MYLR ali MYP) ... Drži, da notranjost v Y malce šepa, ampak za takšno razliko sem pripravljen sprejeti določen kompromis, in sem ga ...
dj_uro ::
Hja, danes sem bil prav prijetno presenecen, da bi me nova Tesla Y prisla 51.950€. Torej LR brez dodatnega preseravanja. Sva pa z zeno kar zadovoljna z id4... nic presezkov, ni pa niti toliko slab voz. Zeni je super, pa tudi za vikend izlete je vec kot ok. Meni zaenkrat se ne pride v postev, zato ostajam pri dizlu.
vw-klub.si
m0LN4r ::
Sami objestni dirkalci v 500 konjskih teslah na nasih javnih cestah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Cveto ::
Prav nekih silnih dirkačev v Teslah nisem videl. Če se namiguje na to, da se omenja konje, to morda res ni tako relevantno, vsekakor pa meni dosti pomeni, da recimo 150-160 kmh ni že (skoraj) končna hitrost avta in se da normalno peljati z prometom, tudi ko gre ta malo hitreje.
Cene bodo šle verjetno gor z facelifti (letom M3, drugo leto MY). Lahko pa tudi da ne, pri Musku nikoli ne veš. Dobra stran tega je, da se sedaj dejansko dobi tudi id.4 že za okoli 50k (prej skoraj 60). Govorim za neko normalno izvedenko. Ker Tesla tudi ni za vsakogar, če komu recimo ni do pametnega telefona, aplikcij in ostalega, bo težko uporabljal tak avto.
Cene bodo šle verjetno gor z facelifti (letom M3, drugo leto MY). Lahko pa tudi da ne, pri Musku nikoli ne veš. Dobra stran tega je, da se sedaj dejansko dobi tudi id.4 že za okoli 50k (prej skoraj 60). Govorim za neko normalno izvedenko. Ker Tesla tudi ni za vsakogar, če komu recimo ni do pametnega telefona, aplikcij in ostalega, bo težko uporabljal tak avto.
dj_uro ::
Zal ne drzi, id4 je 1 leto kasneje po (mojem) konfiguratorju drazji za 3.200€. Med tem ko je model y cenejsi za cca 10.000€...
vw-klub.si
Blinder ::
Model Y se je ponovno pocenil, tokrat za približno 4000 €.
V Italiji se je osnovni RWD model pocenil za 4300 €, zaradi česar ji pripada državna subvencija. Nova cena je 42k €. Če imate staro kanto za v prešo, dobite dodatnih 5000 € subvencije.
V Italiji se je osnovni RWD model pocenil za 4300 €, zaradi česar ji pripada državna subvencija. Nova cena je 42k €. Če imate staro kanto za v prešo, dobite dodatnih 5000 € subvencije.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Tisti s starimi kantami pa imajo staro kanto zato, ker imajo 40k za nov avto
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bastadu ::
Model Y se je ponovno pocenil, tokrat za približno 4000 €.
V Italiji se je osnovni RWD model pocenil za 4300 €, zaradi česar ji pripada državna subvencija. Nova cena je 42k €. Če imate staro kanto za v prešo, dobite dodatnih 5000 € subvencije.
Tole verjetno misliš na pocenitev, ki je bila nekje sredi januarja, torej old news
mikhaair ::
Utk ::
Tisti s starimi kantami pa imajo staro kanto zato, ker imajo 40k za nov avto
Ogromno jih ima, ker na avto ne dajo nič. In bodo furali dalje stare gare. Ker jim zadostujejo. In ker tudi zaradi tega imajo nekaj več na strani.
V resnici je prekleto malo takih, ki ne bi dali nič na avto in zato vozili stare gare. Ali se pa nam razlikujejo definicije starih gar. Nek 8 let star avto to ni. 18 pa že je.
Nihče ne hodi stalno okoli servisov iz hobija. Tako da niti neka ženska, ki je res vseeno za avto, in če ji je še tako vseeno kaj ima, noče starega, ker to pač pomeni probleme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
pegasus ::
feryz ::
Moj je pa že krepko preko 18.
Šteje že 25 dni.
A so Y samo pocenili ali tudi kaj polepšali?
Ker kaj tako grdega pa redko vidiš na cesti.
Šteje že 25 dni.
A so Y samo pocenili ali tudi kaj polepšali?
Ker kaj tako grdega pa redko vidiš na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Bellzmet ::
Sej to so zanalašč naredili grdo. Da ti gre še bolj na živce, ko te prehiti. Un k se pelje v Y ga itak od znotraj gleda samo.
Sicer je pa meni všeč.
Sicer je pa meni všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Blinder ::
V resnici je prekleto malo takih, ki ne bi dali nič na avto in zato vozili stare gare. Ali se pa nam razlikujejo definicije starih gar. Nek 8 let star avto to ni. 18 pa že je.
Nihče ne hodi stalno okoli servisov iz hobija. Tako da niti neka ženska, ki je res vseeno za avto, in če ji je še tako vseeno kaj ima, noče starega, ker to pač pomeni probleme.
V Italji se z subvencijami za reveže in nevemkaterimi vse krediti da dobit tako novo Teslo za 29.xxx €.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Bellzmet ::
Ja Tesla je najbolj smiseln nakup, če želiš elektriko. Vsa ostala elektrika npr. od VW, Škoda je bistveno predraga.
feryz ::
Drži, ampak ljudje načeloma kupujejo avto, ne elektrike.
Na svetu je ogromno čudakov, ki ne kupijo Y, čeprav je najbolj smiseln nakup.
Na svetu je ogromno čudakov, ki ne kupijo Y, čeprav je najbolj smiseln nakup.
Utk ::
Eduardo ::
debelinolife ::
mikhaair ::
debelinolife je izjavil:
Drži, ampak ljudje načeloma kupujejo avto, ne elektrike.
Na svetu je ogromno čudakov, ki ne kupijo Y, čeprav je najbolj smiseln nakup.
Najbolj smiselno je počakat Xiaomi SU7. Za isto ceno veliko več avta.
Kje pa si dobil podatek o ceni v EU?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 74258 (13843) | FiReFTW |
» | Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9265 (4185) | deco16 |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25627 (4665) | Gregor P |