Forum » Na cesti » Tesnilo glave motorja
Tesnilo glave motorja
omnimint ::
Pozdravljeni.
Je že kdo reševal bel dim iz auspuha, izginjanje hladilne tekočine(olje in pokrovček olja izgledata ok) s pomočjo dodatkov ala K-seal gasket sealer, BlueDevil... in seveda kakšni so bili rezultati. Gre za star diesel, ki ni vreden šraufanja profesionalca: komplet obnova pride cca. 1k€, zamenjava celotnega motorja podobno.
Je že kdo reševal bel dim iz auspuha, izginjanje hladilne tekočine(olje in pokrovček olja izgledata ok) s pomočjo dodatkov ala K-seal gasket sealer, BlueDevil... in seveda kakšni so bili rezultati. Gre za star diesel, ki ni vreden šraufanja profesionalca: komplet obnova pride cca. 1k€, zamenjava celotnega motorja podobno.
zobnik ::
Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.
mr_chai ::
Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.
dokler ti ne bo glavo tok skrivil, da boš obtičal v avtocestnem tunelu po tistem ko si ga celotno zadimil
Govorim iz izkušenj
OP. Mogoče pa se loti sam popravila. Imaš YT, "how to change head gasket on ....."
Ja pa predno se lotiš šraufanja, probaj kakšen sealant uporabit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
hojnikb ::
tudi če boš lahko te zadeve kje pr nas sourcal, nekih hudih dolgoročnih rezultatov nebo. Sploh pri starih dizlih, ki imajo precej več kompresije kot bencinarji, so v cilindrih še toliko večji tlaki in posledično toliko raje ven kaj udari.
Če že, se loti sam menjave. Pri starem dizlu to nebo neka huda reč.
Če že, se loti sam menjave. Pri starem dizlu to nebo neka huda reč.
#brezpodpisa
zobnik ::
Kaj pa mast na merici za olje in mehurčki v posodi za dolivanje hladilne. Tud to je treba preverit sicer pa večina prav odvisno kje je tesnilo nacet.
zobnik ::
Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.
dokler ti ne bo glavo tok skrivil, da boš obtičal v avtocestnem tunelu po tistem ko si ga celotno zadimil
Govorim iz izkušenj
OP. Mogoče pa se loti sam popravila. Imaš YT, "how to change head gasket on ....."
Ja pa predno se lotiš šraufanja, probaj kakšen sealant uporabit.
Avtor teme nisem, pred 15 leti .....men je na golf 2 dizl popil vso vodo pa sem normalno še prišel do doma več kot 50km. Tud kasneje ko dolil vodo je avto še zmeraj po 10 sekundah vžgal in peljal, Ne vrjamem da tesnilo tolk uniči da pa avto dokončno crkne...nekaj se sigurno začne slabšat, ampak bi moral še normalno se vozt do servisa, doma.
Večji problem je če hladilnik spusti tam bo pa avto hitr zakuhal.
WizzardOfOZ ::
Pozdravljeni.
Je že kdo reševal bel dim iz auspuha, izginjanje hladilne tekočine(olje in pokrovček olja izgledata ok) s pomočjo dodatkov ala K-seal gasket sealer, BlueDevil... in seveda kakšni so bili rezultati. Gre za star diesel, ki ni vreden šraufanja profesionalca: komplet obnova pride cca. 1k€, zamenjava celotnega motorja podobno.
Menjava dihtunge na starem dizlu bo par sto evrov, nikakor pa ne 1000.
Dihtunge so verjetno do 150€, odšraufa se glava, se jo da poravnat (spet 100€) in potem novo dihtungo gor, pa glavo nazaj in sestavit.
Ni to nek bavbav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
fikus_ ::
Tesnilo glave motorja za nekega starega golfa
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/te...
Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena, potem 20-30€ za tesnilo in en podkozolčni mehanik za nekaj 100€.
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/te...
Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena, potem 20-30€ za tesnilo in en podkozolčni mehanik za nekaj 100€.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Scorpy84 ::
Tesnilo glave motorja za nekega starega golfa
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/te...
Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena, potem 20-30€ za tesnilo in en podkozolčni mehanik za nekaj 100€.
Glavo je treba vedno brusiti, če ne brezveze razdirati in menjati, ker bo spet puščalo.
fikus_ ::
Saj sem napisal: "Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena..."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Scorpy84 ::
Saj sem napisal: "Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena..."
Nima veze, vedno se brusi, tudi če samo preventivno menjaš. Do deformacije glave pride, že ob normalnem delovanju, ko jo daš dol, se zvije, ker jo vijaki ne držijo več skupaj. Sej ti je najbrž jasno, katere temperaure so tam pri glavi motorja?
WizzardOfOZ ::
Glava je vedno deformirana, ker jo toplota skrivi in jo je vedno, ko jo daš dol, treba poravnati.
edit: vidim, da me je scorpy84 prehitel.
edit: vidim, da me je scorpy84 prehitel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
zobnik ::
To je tako tako, če delaš to za hobij razdreš in ....lahko bo sam tesnilo glave maš pa potem lahko problem še v teflonih, sedeži ventilov, celo obročki in lahko tud ojnični, bati.
Vem da je en glavo rihtal pa so pol vidli da je problem še v obročkih.
Vem da je en glavo rihtal pa so pol vidli da je problem še v obročkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
fikus_ ::
Ponavadi vozniki prepozno ugotovijo, da jim voda pušča in zaradi tega se najprej pregreva glava motorja. Če je ukrivljena v velikostnem razredu ~0,1 mm, to pokrije tesnilo. Če več, je pa že vprašanje, kaj je s celotnim motorjem (oljni obročki,...).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
zobnik ::
Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu. To je men 1x mehanik povedal. Za popr je bolj zanesljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Ales ::
Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu. To je men 1x mehanik povedal. Za popr je bolj zanesljiv.
Najboljša je vegeta, maš že pripravljeno mešanico v pravem razmerju.
No, za dizle je potrebno dodati še zrna kumine, pri bencinarjih pa ni nujno. Ena jušna žlica na vrečko vegete gre, pa fajne zmiksaš pol pred uporabo.
zobnik ::
Ampak moraš zasmetit temo z vegeto, popr v prahu bo lahko marsikomu rešil problem, vsaj začasno.
fikus_ ::
"Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu."
To deluje, če kje drugje pušča voda, ne na glavi. Dobiš pa tudi namenske tesnilne mase, ki jih vliješ v hladilno vodo. Ampak s tem se zapaca tudi hladilnik.
To deluje, če kje drugje pušča voda, ne na glavi. Dobiš pa tudi namenske tesnilne mase, ki jih vliješ v hladilno vodo. Ampak s tem se zapaca tudi hladilnik.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Ales ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Clio 2, trokira poročilo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7373 (5405) | tony1 |
» | problem z avtomOddelek: Na cesti | 1622 (1303) | TheBlueOne |
» | Poknjena glava motorja?Oddelek: Na cesti | 2481 (1928) | val46 |
» | Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18076 (16154) | krneki0001 |
» | Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46879 (43063) | Telbanc |