» »

Tesnilo glave motorja

Tesnilo glave motorja

omnimint ::

Pozdravljeni.

Je že kdo reševal bel dim iz auspuha, izginjanje hladilne tekočine(olje in pokrovček olja izgledata ok) s pomočjo dodatkov ala K-seal gasket sealer, BlueDevil... in seveda kakšni so bili rezultati. Gre za star diesel, ki ni vreden šraufanja profesionalca: komplet obnova pride cca. 1k€, zamenjava celotnega motorja podobno.

zobnik ::

Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.

mr_chai ::

zobnik je izjavil:

Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.


dokler ti ne bo glavo tok skrivil, da boš obtičal v avtocestnem tunelu po tistem ko si ga celotno zadimil:))

Govorim iz izkušenj


OP. Mogoče pa se loti sam popravila. Imaš YT, "how to change head gasket on ....."

Ja pa predno se lotiš šraufanja, probaj kakšen sealant uporabit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

Gagatronix ::

Star gasket ven, pol pa liquid gasket daj gor.

hojnikb ::

tudi če boš lahko te zadeve kje pr nas sourcal, nekih hudih dolgoročnih rezultatov nebo. Sploh pri starih dizlih, ki imajo precej več kompresije kot bencinarji, so v cilindrih še toliko večji tlaki in posledično toliko raje ven kaj udari.

Če že, se loti sam menjave. Pri starem dizlu to nebo neka huda reč.
#brezpodpisa

zobnik ::

Kaj pa mast na merici za olje in mehurčki v posodi za dolivanje hladilne. Tud to je treba preverit sicer pa večina prav odvisno kje je tesnilo nacet.

wcpapir ::

Za kateri avto pa gre.

Utk ::

Raje jim daj lokacijo najbližjega dinosa.

kriptobog ::

Zamenjaj ali pa pelji na odpad in pojdi z avtobusom.

zobnik ::

mr_chai je izjavil:

zobnik je izjavil:

Tud men po mal vode zmanjkuje, in včasih bel kadi zjutraj, se največ mi požre olja in pokadi plav, ampak to vem tefloni, tesnilo, logično saj je okol 300.000km avto kljub temu dela perfektno, se sam vozi dalje.


dokler ti ne bo glavo tok skrivil, da boš obtičal v avtocestnem tunelu po tistem ko si ga celotno zadimil:))

Govorim iz izkušenj


OP. Mogoče pa se loti sam popravila. Imaš YT, "how to change head gasket on ....."

Ja pa predno se lotiš šraufanja, probaj kakšen sealant uporabit.



Avtor teme nisem, pred 15 leti .....men je na golf 2 dizl popil vso vodo pa sem normalno še prišel do doma več kot 50km. Tud kasneje ko dolil vodo je avto še zmeraj po 10 sekundah vžgal in peljal, Ne vrjamem da tesnilo tolk uniči da pa avto dokončno crkne...nekaj se sigurno začne slabšat, ampak bi moral še normalno se vozt do servisa, doma.
Večji problem je če hladilnik spusti tam bo pa avto hitr zakuhal.

link_up ::

kaj ni vredno? ce je tvoj in, ce ga imas rad...potem je jurja poceni.
In and Out

WizzardOfOZ ::

omnimint je izjavil:

Pozdravljeni.

Je že kdo reševal bel dim iz auspuha, izginjanje hladilne tekočine(olje in pokrovček olja izgledata ok) s pomočjo dodatkov ala K-seal gasket sealer, BlueDevil... in seveda kakšni so bili rezultati. Gre za star diesel, ki ni vreden šraufanja profesionalca: komplet obnova pride cca. 1k€, zamenjava celotnega motorja podobno.


Menjava dihtunge na starem dizlu bo par sto evrov, nikakor pa ne 1000.
Dihtunge so verjetno do 150€, odšraufa se glava, se jo da poravnat (spet 100€) in potem novo dihtungo gor, pa glavo nazaj in sestavit.
Ni to nek bavbav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

Tesnilo glave motorja za nekega starega golfa

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/te...

Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena, potem 20-30€ za tesnilo in en podkozolčni mehanik za nekaj 100€.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Scorpy84 ::

fikus_ je izjavil:

Tesnilo glave motorja za nekega starega golfa

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/te...

Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena, potem 20-30€ za tesnilo in en podkozolčni mehanik za nekaj 100€.


Glavo je treba vedno brusiti, če ne brezveze razdirati in menjati, ker bo spet puščalo.

fikus_ ::

Saj sem napisal: "Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena..."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Scorpy84 ::

fikus_ je izjavil:

Saj sem napisal: "Če glava ni deformirana zaradi pregretja, ali počena..."


Nima veze, vedno se brusi, tudi če samo preventivno menjaš. Do deformacije glave pride, že ob normalnem delovanju, ko jo daš dol, se zvije, ker jo vijaki ne držijo več skupaj. Sej ti je najbrž jasno, katere temperaure so tam pri glavi motorja?

WizzardOfOZ ::

Glava je vedno deformirana, ker jo toplota skrivi in jo je vedno, ko jo daš dol, treba poravnati.
edit: vidim, da me je scorpy84 prehitel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

To je tako tako, če delaš to za hobij razdreš in ....lahko bo sam tesnilo glave maš pa potem lahko problem še v teflonih, sedeži ventilov, celo obročki in lahko tud ojnični, bati.
Vem da je en glavo rihtal pa so pol vidli da je problem še v obročkih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

fikus_ ::

Ponavadi vozniki prepozno ugotovijo, da jim voda pušča in zaradi tega se najprej pregreva glava motorja. Če je ukrivljena v velikostnem razredu ~0,1 mm, to pokrije tesnilo. Če več, je pa že vprašanje, kaj je s celotnim motorjem (oljni obročki,...).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

zobnik ::

Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu. To je men 1x mehanik povedal. Za popr je bolj zanesljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Ales ::

zobnik je izjavil:

Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu. To je men 1x mehanik povedal. Za popr je bolj zanesljiv.

Najboljša je vegeta, maš že pripravljeno mešanico v pravem razmerju.

No, za dizle je potrebno dodati še zrna kumine, pri bencinarjih pa ni nujno. Ena jušna žlica na vrečko vegete gre, pa fajne zmiksaš pol pred uporabo.

zobnik ::

Ampak moraš zasmetit temo z vegeto, popr v prahu bo lahko marsikomu rešil problem, vsaj začasno.

fikus_ ::

"Če kje izven tesnila pušča se lahko tud popr doda v hladilni al pa papriko v prahu."

To deluje, če kje drugje pušča voda, ne na glavi. Dobiš pa tudi namenske tesnilne mase, ki jih vliješ v hladilno vodo. Ampak s tem se zapaca tudi hladilnik.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Ales ::

zobnik je izjavil:

Ampak moraš zasmetit temo z vegeto, popr v prahu bo lahko marsikomu rešil problem, vsaj začasno.

A si ga na zobnik tudi vsul, zato zdaj tako škrta? Ccc, moral bi ti prej povedati za vegeto.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio 2, trokira poročilo (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
607373 (5405) tony1
»

problem z avtom

Oddelek: Na cesti
111622 (1303) TheBlueOne
»

Poknjena glava motorja?

Oddelek: Na cesti
102481 (1928) val46
»

Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5418076 (16154) krneki0001
»

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10146879 (43063) Telbanc

Več podobnih tem