Forum » Na cesti » Clio 2, trokira poročilo
Clio 2, trokira poročilo
Valvoline ::
Simptomaticno je to da ne delata 2 ter 3 skupaj, ce bi bil samo eden bi mogoce bila tezava pri ventilih.Pa spet dvomim da so lahko ventili tolk rastelani da motor ne bo laufal, pac tolkli bodo mehanski drocniki, tko kot na tvojem videu. Ti si mel na plin to pa je 100x bolj obcutljivo na vsako malenkost, na benz pa ne. Meni je ex lanos z slabo tuljav trokiral zgolj na plin, na benz pa nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
alese ::
čedalje bolj se mi zdi da nisem prepričan čist v nič več in se mi dozdeva da pr tem avtu gre za nek senzor ali pa elktriko. ne najdem nobene logike zakaj bi bila glava prebita če ne pije olja ne antifriza in avto je imel isto napako februarja le da takrat ni delal tretji cilinder, no saj lahko pa tudi drugi ne, pa tega sploh nisem ugorovil, pa sem zamenjal cin špulo pa je delalo. nimam več pojma kaj nardit. če bom šel k mehaniku našel nič ne bo računal bo pa, al bo pa filozofiral da je treba mašino razdret.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alese ()
alese ::
Sprobaj odklopit ecu, pospricaj z kontakt sprejem konektorje na ecuju ter instalaciji. Ce je kak pincek zarustal ga bos verjetno takoj opazil, bo zelenkast ali bel. Pol pa parkrat konektorje daj noter pa ven. Ce ni tuljava/kabli, ne delajo 2 ter 3 (istocasno dobijo strom za vzig), je zagotovo nek prekin med ecujem ter cinspulo (2/3 dovod) ali v samem ecuju. Druga ne more bit.kje se nahaja ecu v cliotu
Je pa nacelo tako ce je popravilo drazje k sam avto pozabis, prodas celega za dele pa isces drugega.
Valvoline ::
Ce se prav spomnim bi moral bit nekje na skatli za akumulator.
https://ibb.co/xSvN3vS
Nisem pa 100% ziher
https://ibb.co/xSvN3vS
https://ibb.co/xSvN3vS
Nisem pa 100% ziher
https://ibb.co/xSvN3vS
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
zobnik ::
Simptomaticno je to da ne delata 2 ter 3 skupaj, ce bi bil samo eden bi mogoce bila tezava pri ventilih.Pa spet dvomim da so lahko ventili tolk rastelani da motor ne bo laufal, pac tolkli bodo mehanski drocniki, tko kot na tvojem videu. Ti si mel na plin to pa je 100x bolj obcutljivo na vsako malenkost, na benz pa ne. Meni je ex lanos z slabo tuljav trokiral zgolj na plin, na benz pa nic.
Nema veze plin, ker je isto delal na bencin.
In ja razštelani ventili so bli, vsaj trije totalno brez zračnosti. To se je tolk skupaj tišal, da je že vrh ventila poševno zrablo, sam še mim bi vsekal....ker je že vse našponal....sicer sem pol čez par mesecev avto prodal, ker sem dobil druzga cliota
To je računalnik ja kar si označil, ampak zakaj bi tam karkoli brskal. Ventile naj da pregledat pol pa kompresijo še zmer. Boljš dat 100 gor, kot druzga kupovat za 500 evrov
To je računalnik ja kar si označil, ampak zakaj bi tam karkoli brskal. Ventile naj da pregledat pol pa kompresijo še zmer. Boljš dat 100 gor, kot druzga kupovat za 500 evrov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Valvoline ::
Plin pobira/razjeda ventile ter sedala na glavi, zato na tvojem predelanem kliotu je bilo potrebno nastavit zazor. Avti/motorji brez samonastavljivimi hidravlicni drocniki niso najbolj primerni za predelavo na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
zobnik ::
To se nastvalja ventile pri vseh teh cliotih 1.2 in 1.4, sam da na plin jih prej kot brez.
alese ::
Eno vprašanje, naštejte mi vse senzorje, ki jih ta avto ima, ki so povezani z elektriko. Hvala
alese ::
mogoče še eno vprašanje, a to kaj pomeni, ke rmi lljub temu da gre recmo sam po dveh batih, kar velik bencina pije, se mi zdi več k prej.
hojnikb ::
seveda ti vec pije, v cilindre k ne delajo se vedn sprica bencin, v tiste k ne delajo, jih pa zdej 2x bolj matras in je dost slabsi izkoristek = vecja poraba.
#brezpodpisa
tony1 ::
In večja obraba motorja. Foter je bil tak junak, da se je cela leta vozil z renojevim 1.6 16v motorjem, ki so mu malo delali cinšpule in malo ne... no, enkrat je vendarle motor šel v franže.
OP, takole je: tale problem tebe žal presega. Avto žal niso lego kocke, in da se človek nauči zamenjat kaj več kot 2 šravfa rabi nekaj izkušenj (ki si jih pridobi počasi, npr. tako da najprej menja mikrofilter, potem gume, potem... če to delaš za hobi na svojih 2 avtih, tako hitro mine 10 let preden kaj res znaš), znanja (ki ga sicer lahko brez težav nabira na internetu, ampak spet: trajalo bo več let) in orodja (tako mehaničnega kot kakšen tester - vsaj OBD2 ali pa piratski renojev softver).
Tudi za enostavne reči kot so nastavitev ventilov (rabiš orodje) in meritev kompresije (rabiš orodje in znanje, kako se sploh svečke odšravfa in prišravfa brez da boš uničil alu glavo motorja) imaš še premalo znanja. Čeprav bi šlo hitreje, če ti kdo kaj pokaže smo vendarle na internetu, poglej si kak YT video o teh dveh posegih.
V tej temi se vrtimo v krogu, in ni smiselno čakati, da bo nekdo potegnil iz zraka čarobno rešitev v slogu "en šravf je treba bolje zategniti", ker so za to šanse (zelo) minimalne.
Pelji avto k drugemu mehaniku oz. lahko tudi začneš z vidika, da gre za problem z avtoelektriko in pelješ k štromarju. Dober strokovnjak bo menjal dele, za katere bo lahko potrdil, da so zanič (žal so taki redki). Že precej nadpovprečen bo šel menjati dele tako, da bo vsaj začel menjati najcenejšega. Kakšen je slab mehanik pa tako že veš (tj. tak ki bo menjal pol avta, da bi prišel do rešitve).
Dejstvo pa je, da nihče ne bo delal zastonj in nihče za dele ne bo računal cen iz interneta. Takle mamo.
OP, takole je: tale problem tebe žal presega. Avto žal niso lego kocke, in da se človek nauči zamenjat kaj več kot 2 šravfa rabi nekaj izkušenj (ki si jih pridobi počasi, npr. tako da najprej menja mikrofilter, potem gume, potem... če to delaš za hobi na svojih 2 avtih, tako hitro mine 10 let preden kaj res znaš), znanja (ki ga sicer lahko brez težav nabira na internetu, ampak spet: trajalo bo več let) in orodja (tako mehaničnega kot kakšen tester - vsaj OBD2 ali pa piratski renojev softver).
Tudi za enostavne reči kot so nastavitev ventilov (rabiš orodje) in meritev kompresije (rabiš orodje in znanje, kako se sploh svečke odšravfa in prišravfa brez da boš uničil alu glavo motorja) imaš še premalo znanja. Čeprav bi šlo hitreje, če ti kdo kaj pokaže smo vendarle na internetu, poglej si kak YT video o teh dveh posegih.
V tej temi se vrtimo v krogu, in ni smiselno čakati, da bo nekdo potegnil iz zraka čarobno rešitev v slogu "en šravf je treba bolje zategniti", ker so za to šanse (zelo) minimalne.
Pelji avto k drugemu mehaniku oz. lahko tudi začneš z vidika, da gre za problem z avtoelektriko in pelješ k štromarju. Dober strokovnjak bo menjal dele, za katere bo lahko potrdil, da so zanič (žal so taki redki). Že precej nadpovprečen bo šel menjati dele tako, da bo vsaj začel menjati najcenejšega. Kakšen je slab mehanik pa tako že veš (tj. tak ki bo menjal pol avta, da bi prišel do rešitve).
Dejstvo pa je, da nihče ne bo delal zastonj in nihče za dele ne bo računal cen iz interneta. Takle mamo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanikaOddelek: Na cesti | 10666 (10042) | hocevar91 |
» | Audi a6 30 tdi quattro let 2004Oddelek: Na cesti | 3147 (2844) | SkIDiver |
» | Motor z notranjim izgorevanjem, sila na batOddelek: Znanost in tehnologija | 3844 (3154) | Brane22 |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49198 (46531) | Pyr0Beast |
» | DIY-Avtomehanika...Oddelek: Na cesti | 3010 (2812) | Brane2 |