Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Lonsarg ::
Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Dolgoročno najbrž govorimo celo o izključno plugin hibridih in ne več navadnih hibridih.
Dolgoročno najbrž govorimo celo o izključno plugin hibridih in ne več navadnih hibridih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
Mato989 ::
1. Moraš gledat ceno električnega avta glede na bencinskega, ne pa absolutne cene. TOrej gledat moraš RELATIVNE CENE, ne pa absolutnih. Danes so bencinski avti res dražji kot so bili pred 10 leti, ampak cena električnega avta ZA NAKUP se pa vedno bolj bliža ceni bencinarja.
Bullshit, mene ne zanima RELATIVNA cena... mene zanima koliko bom plačal napram par let pred tem... če je to dražje je to slabše ZAME kot potrošnika... tole tvoje relativiziranje
A je tebi važno ali je mleko danes 1,5EUR napram 1EUR pred 1 letom, ali ti je važno da je cena mleka in coca cole danes enaka... kaj je bistveno za tvojo denarnico?
Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Dolgoročno najbrž govorimo celo o izključno plugin hibridih in ne več navadnih hibridih.
Kar je to zelo slabo... Plugin hibrid je sicer bolje kot tisto drugo sranje. Ampak hibrid plugin je brezveze če baterija ne zdrži vsaj 100km + REALNE kilometrine, ne tiste kvazi testirane...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Lonsarg ::
Tehnologija gre dalje in slabih hibridov počasi več ne bo. Pa tudi trenutno številka niti slučajno več ni 90%, Mild hibridi (MHEV) so recimo že praktično izumrli, čeprav so še 5 let nazaj skoraj vsi hibridi bili MHEV.Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Ja, samo treba vedet, da je 90% hibridov slabih in problematičnih. Dobre delajo toyota, honda, tudi ford še kar, nissan, hyundai že malo slabše, drugo pa skoraj več ni za kupit.
Mato989 ::
Tehnologija gre dalje in slabih hibridov počasi več ne bo. Pa tudi trenutno številka niti slučajno več ni 90%, Mild hibridi (MHEV) so recimo že praktično izumrli, čeprav so še 5 let nazaj skoraj vsi hibridi bili MHEV.Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Ja, samo treba vedet, da je 90% hibridov slabih in problematičnih. Dobre delajo toyota, honda, tudi ford še kar, nissan, hyundai že malo slabše, drugo pa skoraj več ni za kupit.
Kako veš da ne bo več slabih hibridov? Upaš to obljubit in finančno odgovarjat za take trditve? Jaz namreč ne.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Tehnologija gre dalje in slabih hibridov počasi več ne bo. Pa tudi trenutno številka niti slučajno več ni 90%, Mild hibridi (MHEV) so recimo že praktično izumrli, čeprav so še 5 let nazaj skoraj vsi hibridi bili MHEV.Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Ja, samo treba vedet, da je 90% hibridov slabih in problematičnih. Dobre delajo toyota, honda, tudi ford še kar, nissan, hyundai že malo slabše, drugo pa skoraj več ni za kupit.
A misliš, da bojo zdaj nemci in ostali vlagali milijarde v hibride? Bojo vraga. Delali bojo to sranje še naprej, potem pa šli na elektriko. Ker v resnici ni problem v sami vožnji, tudi vw hibridi se vozijo dobro, problem je v malenkostih. Toyota, honda, itd, so vse prilagodili temu, da se motor lahko vžge in ugasne 10x v minuti. Drugi so ubirali bližnjice, ampak tega ne bo nihče opazil prvih 5-7-9 let, odvisno koliko se vozi. Slej ko prej pa bo to udarilo nekje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Comandante je izjavil:
Pretiravat pa res ni treba. Samo 1 mejni 400kV DV je dovolj, da uvozimo ves manjko, 2 taka DV pa za celotno porabo brez vse proizvodnje.
Torej 17 % več
Malenkost, bomo uvozili ane. Kaj je to za nas. Jebes samooskrbnost.
Ko bi se tebi, strokovnjak, sanjalo na kaksnem limitu furamo meddrzavne povezave... ze dolgo ne izpolnjujemo evropskih zahtev po redundanci transportnih kapacitet. Ce se na napacen dan podre EN daljnovod na meji z Italijo ali Madzarsko, bomo v temi in na mrzlem. Ce zgori ena RTP postaja, smo v temi in na mrzlem.
Cudez je, da smo letosnjo (milo) zimo preziveli brez blackouta, ti pa bi se 17% stisnil iz omrezja. Genialno!
Ampak to ni bistvo, tudi če imamo dovolj povezav, če ti v EU noben nima za prodat, ti nobena povezava ne koristi, razsuli se ne bi, bi pa konkretno plačali odstopanje...
vires in numeris
Lonsarg ::
Nemci so zelo fokusirani v pure EV in so zadaj pri klasičnih hibridih ja. Ampak EV avto se da zelo na izi predelat v EV + range extender hibrida, tako da zmanjšaš ševilo baterij in dodaš bencinski agregat/motor ki polne baterijo (tako deluje Nissan e-power).Tehnologija gre dalje in slabih hibridov počasi več ne bo. Pa tudi trenutno številka niti slučajno več ni 90%, Mild hibridi (MHEV) so recimo že praktično izumrli, čeprav so še 5 let nazaj skoraj vsi hibridi bili MHEV.Vsi ICE avtomobili bodo sicer v kratkem hibridi.
Ja, samo treba vedet, da je 90% hibridov slabih in problematičnih. Dobre delajo toyota, honda, tudi ford še kar, nissan, hyundai že malo slabše, drugo pa skoraj več ni za kupit.
A misliš, da bojo zdaj nemci in ostali vlagali milijarde v hibride? Bojo vraga. Delali bojo to sranje še naprej, potem pa šli na elektriko.
Tak da ne, tudi nemci ne bodo delali več šrot hibridov ampak bodo delali EV + EV z range extenderji dolgoročno.
Utk ::
Tak da ne, tudi nemci ne bodo delali več šrot hibridov ampak bodo delali EV + EV z range extenderji dolgoročno.
Ampak to deluje samo v teoriji, v praksi ne. V praksi ima nissan večjo porabo od toyotinega klasičnega hibrida. Pri majhni bateriji je vseeno dobro, da včasih motor direktno poganja kolesa. Če takemu hibridu dodaš veliko baterijo, postane težak čez vse meje, ogromno prostora gre v nič in poraba elektrike gre spet gor. Če ima neko srednjo veliko baterijo, kot PHEV, je to spet drago, še zmeraj gre veliko prostora v nič, poraba je pa nizka samo dokler ga redno polneš doma, ko zmanjka baterije, gre poraba bencina gor, rabiš še zmeraj vse filtre, katalizatorje, auspuh, itd.
Range extender bi bil morda smiseln, če bi vgradili zelo majhen ice motorček moči nekih 20-30-40 kw, ampak to bi bilo pa premalo za dolgo vožnjo po avtocesti. Še posebej po autobahnu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Baterije bodo dovolj poceni da bo razlika med baterijo za 2km (klasicni hibrid) ter za 50km+(plugin) zanemarljiva. In zato bodo scasoma vsi hibridi plugin hibridi.
No in tudi vsi ICE bodo zgolj plugin hibridi, kar jih se bo.
No in tudi vsi ICE bodo zgolj plugin hibridi, kar jih se bo.
Utk ::
Če bo tako majhna baterija tako "poceni", potem bo tudi velika baterija "poceni", in takrat jaz nočem plugina niti če mi ga daš "zastonj" (brez doplačila proti navadnemu hibridu ali EV). Ker z EV s tako poceni in veliko baterijo grem lahko povsod, če pa že res nočem EV, ker se 2x tedensko vozim v Hamburg na kofe, bi pa vzel več prostora, nižjo težo in nižjo porabo na daljših poteh, ker tu ti PHEV spet nič ne pomaga, ampak ti samo dviguje porabo - sploh če je narejen po nemško, navaden turbo ice in baterija zraven.
PHEV so compliance avti, v teoriji imajo ful nižjo porabo, v realnosti pa ne. Dokler so davčni popusti na njih, bo folk še kupoval, predvsem firme, ko bojo normalno obdavčeni, pa ne bo več nobenga razloga za njih. Cel poslovni model, oz. pol njega, gradit na compliance avtih...meni se ne zdi pametno.
PHEV so compliance avti, v teoriji imajo ful nižjo porabo, v realnosti pa ne. Dokler so davčni popusti na njih, bo folk še kupoval, predvsem firme, ko bojo normalno obdavčeni, pa ne bo več nobenga razloga za njih. Cel poslovni model, oz. pol njega, gradit na compliance avtih...meni se ne zdi pametno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
No saj se strinjam, v praksi bodo hibrida izbral tisti ki ne bodo imel doma za polnit, ne ker bi bil boljša izbira (pri plugin hibridu je čisto ok če ga ne polneš doma, večja baterija ima veliko prednosti ki niso vezane na polnjenje).
Ker hibridi cenejši od EV dolgoročno ne bodo, manjša baterija bo nekako offsetala dodatni motor tak da vsaj proizvodnji stroški bodo podobni. Drugačna pa je situacija trenutno, ko so hibridi še cenejši od EV. Zato so pomoje hibridi ta trenutek dobra izbira, pa še za vsaj 5-10 let, da se EV infrastruktura izboljša.
Ker hibridi cenejši od EV dolgoročno ne bodo, manjša baterija bo nekako offsetala dodatni motor tak da vsaj proizvodnji stroški bodo podobni. Drugačna pa je situacija trenutno, ko so hibridi še cenejši od EV. Zato so pomoje hibridi ta trenutek dobra izbira, pa še za vsaj 5-10 let, da se EV infrastruktura izboljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
brett ::
Toliko o tem kako raste priljubljenost električnih vozil in kaj ljudje menijo o "čistosti" teh vozil (in to kljub vsakodnevnemu pumpanju s strani odločevalcev).... https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
energetik ::
Če bo tako majhna baterija tako "poceni", potem bo tudi velika baterija "poceni", in takrat jaz nočem plugina niti če mi ga daš "zastonj" (brez doplačila proti navadnemu hibridu ali EV). Ker z EV s tako poceni in veliko baterijo grem lahko povsod, če pa že res nočem EV, ker se 2x tedensko vozim v Hamburg na kofe, bi pa vzel več prostora, nižjo težo in nižjo porabo na daljših poteh, ker tu ti PHEV spet nič ne pomaga, ampak ti samo dviguje porabo - sploh če je narejen po nemško, navaden turbo ice in baterija zraven.S tem se strinjam, če je baterija poceni, zakaj bi potem zraven tlačil še ICE...
PHEV so compliance avti, v teoriji imajo ful nižjo porabo, v realnosti pa ne. Dokler so davčni popusti na njih, bo folk še kupoval, predvsem firme, ko bojo normalno obdavčeni, pa ne bo več nobenga razloga za njih. Cel poslovni model, oz. pol njega, gradit na compliance avtih...meni se ne zdi pametno.
PS: očitno so inženirčka poslali v banovce, kakšen mir.
Ugibamo lahko njegov naslednji username.
vires in numeris
Utk ::
Toliko o tem kako raste priljubljenost električnih vozil in kaj ljudje menijo o "čistosti" teh vozil (in to kljub vsakodnevnemu pumpanju s strani odločevalcev).... https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Tobačna industrija se tudi ni kar tako predala. So vsaj 30 let direkt lagali preden so jih začeli omejevat, in še dolgo potem je velik del ljudi verjel, da cigarete v resnici niso nič škodljive. Pa to zato še ni bilo res.
AtaŠtumf ::
Vse te debate tukaj so že 100x predebatirane, pa se še vedno eno in isto ponavlja ves čas.
Kot prvo brez NEK2 Slovenija tega prehoda ni sposobna narediti.
Plus:
SE imajo 2 glavna problema in še par manjših:
- odvisnost od sonca (posledično nepredvidljive)
- rabiš baterijo ponoči
- manjši problem izdelave (iz katere demokratične države, ki podpira človeške pravice boš dobil surovine in kdo ti jih bo naredil v dovolj velikem obsegu)
- koliko je življenska doba in kaj boš z odpadkom
EV imajo pa naslednja bistvene probleme:
- kje ga boš polnil doma (ne senjati, da bo sedaj nek star blok dobil električne polnilnice razlogi že 100x predebitarani)
- kje ga boš polnil, ko boš šel na daljšo pot (če bodo vsi šli v istem času na pot, primer poleti na morje in pozimi na smučanje)
- povečana poraba električne energije na omrežju (že danes uvažamo elektriko, bo jutri sploh dovolj energije v EU za uvoz?)
In dokler se teh problemov ne bo rešilo, je sam ideja prehoda brezvezna in je samo mokra sanja bedkov iz Bruslja!
Kot prvo brez NEK2 Slovenija tega prehoda ni sposobna narediti.
Plus:
SE imajo 2 glavna problema in še par manjših:
- odvisnost od sonca (posledično nepredvidljive)
- rabiš baterijo ponoči
- manjši problem izdelave (iz katere demokratične države, ki podpira človeške pravice boš dobil surovine in kdo ti jih bo naredil v dovolj velikem obsegu)
- koliko je življenska doba in kaj boš z odpadkom
EV imajo pa naslednja bistvene probleme:
- kje ga boš polnil doma (ne senjati, da bo sedaj nek star blok dobil električne polnilnice razlogi že 100x predebitarani)
- kje ga boš polnil, ko boš šel na daljšo pot (če bodo vsi šli v istem času na pot, primer poleti na morje in pozimi na smučanje)
- povečana poraba električne energije na omrežju (že danes uvažamo elektriko, bo jutri sploh dovolj energije v EU za uvoz?)
In dokler se teh problemov ne bo rešilo, je sam ideja prehoda brezvezna in je samo mokra sanja bedkov iz Bruslja!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
Utk ::
Lahko za prevoz, jaz se bi raje vprašal na kaj se bomo greli leta 44 brez JEK2.
Vse drugo je rešljivo. Ni lahko rešljivo, je pa rešljivo.
Vse drugo je rešljivo. Ni lahko rešljivo, je pa rešljivo.
Comandante ::
Lahko za prevoz, jaz se bi raje vprašal na kaj se bomo greli leta 44 brez JEK2.
Vse drugo je rešljivo. Ni lahko rešljivo, je pa rešljivo.
Ko bo zmanjkalo stroma, ga bo za vse. Sej tudi bencinska pumpa ne dela brez stroma, pa moja plinska pec tudi ne
Meni je misterij, zakaj se sploh debatira, ali potrebujemo NEK2 ali ne. Ce bi bili zdrave pameti, bi zdaj ze vlivali posodo za reaktor, pri trenutnem tempu je se 30 let ne bomo imeli.
Kvecjemu lahko debatiramo, ce potrebujemo NEK3 zdaj ali cez 20 let.
Utk ::
Ja, in avti nimajo nič s tem. Z nek2 bo dovolj elektrike tudi za avte, brez nek2 je ne bo dovolj niti za črpalke na pečeh za drva, kaj šele toplotne črpalke. Brez veze debatirat o tem.
Comandante ::
Toplotne crpalke na mrzel dan me bolj skrbijo kot avti. Bodo tudi avti malo otezili situacijo. Ampak vse skupaj ni nic taksnega, kar se s primernimi ukrepi izvedenimi danes ne bi dalo resiti v prihodnosti.
Recimo povecanje kapacitet proizvodnje in prenosa elektricne energije.
Recimo povecanje kapacitet proizvodnje in prenosa elektricne energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 111745 (45038) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20742 (16961) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131143 (91208) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 66346 (46186) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24681 (22718) | bluefish |