Forum » Loža » Amazon business refund po tridesetih dnevnih.
Amazon business refund po tridesetih dnevnih.
pero50 ::
Pozdrav.
Na amazonu sem naročil nekaj robe na podjetje in trenutno I'm losing my mind.
Naročal sem prvič, večinoma sem vedno prebral pozitive komentarje od amazona in njihove garancije, sedaj pa se mi je stvar malo zakomplicirala.
Na kratko, naročil sem "nekaj" (350 kosov obešalnikov) v skupni vrednosti čez 200€, že ob prihodu so bili zanič kvalitete in so razpadali in sem jih vseeno moral zmontirat, ker sem jih moral dobaviti čez nekaj dni. v roku 14ih dni jih je 30% razpadlo, nekaj med vijačenjem, nekaj med sestavo elementov, drugi pa med uporabo pri stranki, ta čas sem naročil druge, bolj kvalitetne in sedaj ko sem jih dobil in jih tudi zamenjal, sem hotel odpreti dispute za te, ki so zanič.
In potem vidim rok vračila 30 dni. bil sem 100% siguren, da sem večkrat prebral da so vračali defektno robo do enega leta po nakupu in amazon ni popolnoma nič kompliciral.
Hočem kontaktirati prodajalca, ne najdem kontakta.
Chat ne da nobenega uporabne informacije oziroma sploh ni na voljo pri temu produktu, pri drugih produktih pa sploh ne morem vnesti +386 številke (amazon.de)
Google pravi da mora biti nekje med "orders" contact seller gumb ampak ga ni.
Pri določenih ostalih izdelkih iz naročila piše get product support, pri temu ga ni.
Torej kako za vraga kontaktiram sedaj nekoga in se zmenim, da mi vrnejo denar?
Na amazonu sem naročil nekaj robe na podjetje in trenutno I'm losing my mind.
Naročal sem prvič, večinoma sem vedno prebral pozitive komentarje od amazona in njihove garancije, sedaj pa se mi je stvar malo zakomplicirala.
Na kratko, naročil sem "nekaj" (350 kosov obešalnikov) v skupni vrednosti čez 200€, že ob prihodu so bili zanič kvalitete in so razpadali in sem jih vseeno moral zmontirat, ker sem jih moral dobaviti čez nekaj dni. v roku 14ih dni jih je 30% razpadlo, nekaj med vijačenjem, nekaj med sestavo elementov, drugi pa med uporabo pri stranki, ta čas sem naročil druge, bolj kvalitetne in sedaj ko sem jih dobil in jih tudi zamenjal, sem hotel odpreti dispute za te, ki so zanič.
In potem vidim rok vračila 30 dni. bil sem 100% siguren, da sem večkrat prebral da so vračali defektno robo do enega leta po nakupu in amazon ni popolnoma nič kompliciral.
Hočem kontaktirati prodajalca, ne najdem kontakta.
Chat ne da nobenega uporabne informacije oziroma sploh ni na voljo pri temu produktu, pri drugih produktih pa sploh ne morem vnesti +386 številke (amazon.de)
Google pravi da mora biti nekje med "orders" contact seller gumb ampak ga ni.
Pri določenih ostalih izdelkih iz naročila piše get product support, pri temu ga ni.
Torej kako za vraga kontaktiram sedaj nekoga in se zmenim, da mi vrnejo denar?
- spremenilo: pero50 ()
TheBlueOne ::
Odpri splosni chat in se tam pogovori. Tam potem poves za kateri artikel se gre.
https://www.amazon.de/hz/contact-us/for...
Klik na "Hilfe bei einem anderen Problem"
Kli na "Sonstiges"
Potem pa ali anglescina ali pa nemscina.
https://www.amazon.de/hz/contact-us/for...
Klik na "Hilfe bei einem anderen Problem"
Kli na "Sonstiges"
Potem pa ali anglescina ali pa nemscina.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 907838 (2367) | tomlin |
» | Poštnina pri vračilu Amazon.deOddelek: Omrežja in internet | 8980 (1538) | tikitoki |
» | Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12270 (7562) | Gregex |
» | amazon nategancija - kaj nareditiOddelek: Kaj kupiti | 5069 (2692) | radmannsdorf |