» »

Poštnina pri vračilu Amazon.de

Poštnina pri vračilu Amazon.de

eVro ::

Na Amazon.de sem naročil eno napravo ki jo zaradi nedelovanja tudi vračam. Sprožil sem postopek, kjer so mi oni že poslali nazaj zamenjavo, sam pa sem moral vrniti ta pokvarjeno, in to z online sprintano nalepko za na paket, po kateri naj bi že bila plačana poštnina (mislim da je eksplicitno navedeno da velja po EU).

Na Pošti Slovenije (ki mi je dostavila original pošiljko) si s tisto nalepko niso znali pomagati, zato sem plačal 7€ poštnine, na Amazonu pa sem tudi nekje med postopkom (problem je tudi da ne govorim ravno tekoče nemško, zato si pomagam kar z Google Translate) zasledil, da vračajo do 8,4€ poštnine in naj spravim listek če poštnino plačam sam.

To sem tudi storil, sedaj pa v Amazon-ovem vmesniku ne najdem opcije, kjer bi uploadal sken računa ali kaj podobnega. Kje sem se uštel oziroma ima kdo kake izkušnje z vračilom Amazonu? Je komu že uspelo "vnovčiti" tisto nalepko oziroma dobiti stroške poštnine nazaj?


ps: Imam občutek da je odgovor na ta vprašanja že v eni dvomestno stranski temi tule gor, a ne najdem... moderatorjem se že vnaprej opravičujem.

UFOking ::

Kontaktiraj jih tukaj: https://www.amazon.de/gp/help/customer/...
Lahko po mailu, lahko chat, lahko pa po telefonu.
Predlagam chat. Izbereš lahko tudi angleški jezik.

Lp

eVro ::

Sem kontaktiral, kakršnekoli izkušnje pa so še vedno dobrodošle!

mikimisek ::

Sem vrnil na amazon.co.uk in dobil povrnjeno še nekaj evrov več ker je bilo ravno takrat nihanje funta.
Poštnino plačajo vso brez problema. Je pa res da s tistim listkom od amazona si ne moreš pomagat kakor si ugotovil. Meni so povrnili znesek ki so ga predlagali sam sem pa plačal par evrov manj poštnine. Zaenkrat edina vendar dobra izkušnja z vračilom.
Problem s stvarjo je bila da ni bilo nikjer napisano če je kompatibilna in na žalost ni bila.

eVro ::

Odgovorili so mi z dobropisom v vrednosti poštnine.

dc10 ::

Si bom sposodil to temo...:)
Vračam TV box, ki sem ga kupil na amazon.co.uk, ker ne deluje... Naredil sem return po navodilih in dobil nekaj obrazcev za natisniti - črtno kodo, ki jo dam v paket, naslov prejemnika in protor za moje podatke s črtno kodo, ki se nalepi zunaj na paket in še dva obrazca "comrecial invoice" pa me zanima, če moram glede na to, da gre za pošiljanje znotraj EU vseeno en ta obrazec nalepiti na paket in enega izročiti na pošti ali ne ???
S kakšno pošiljko naj pošljem, da bo najceneje in da dobim tracking number ??

lp

konspirator ::

Pošta Slo, priporočeno ?

dc10 ::

mikimisek je izjavil:

Sem vrnil na amazon.co.uk in dobil povrnjeno še nekaj evrov več ker je bilo ravno takrat nihanje funta.
Poštnino plačajo vso brez problema. Je pa res da s tistim listkom od amazona si ne moreš pomagat kakor si ugotovil. Meni so povrnili znesek ki so ga predlagali sam sem pa plačal par evrov manj poštnine. Zaenkrat edina vendar dobra izkušnja z vračilom.
Problem s stvarjo je bila da ni bilo nikjer napisano če je kompatibilna in na žalost ni bila.


Mi lahko poveš, ali si tudi obrazec "comercial invoice" nalepil na paket in ga mogoče izročil na pošti ??
Koliko si plačal poštnino?

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dc10 ()

shadeX ::

S kakšno pošiljko naj pošljem, da bo najceneje in da dobim tracking number ??


Vsak paket, ki ni pismo ima tracking številko. Tako da je verjetno popolnoma vseeno kako pošlješ.

dc10 ::

Res nihče ne ve kaj s tem obrazcem "comercial invoice", če ga je res potrebno prilepit na škatlo in en izvod predati pošti???

lp

m3k ::

List of EU countries not requiring a commercial invoice (Goldstar International Express, London UK), piše, da znotraj EU ne rabiš.
Mirko tipka na radirko ////

dc10 ::

ok, hvala za info.
lp

dc10 ::

No sem danes na pošti oddal paket, sem moral izpolniti obrazec za priporočeno pošiljko, da sem dobil številko za slednje, na eni zunanji strani paketa pa sem nalepil še tisti obrazec "commercial invoice" za vsak slučaj...

Cena pošiljanja je 9,77 EUR za paket od 500 do 1000 g... od amazona dobim še vrnjeno nekaj čez 8 funtov za ptt, tako da bo strošek pokrit.

lp

dc10 ::

Nadaljevanje.... torej v ponedeljek poslal po pošti, danes (četrtek) so na amazon.co.uk dobili moj paket in so v statusu tudi že potrdili, da dobim denar nakazan nazaj...
:D
lp

predi ::

Ker v oni drugi temi ni kaj ekstra zapisano glede vračil na Amazon.de, bom svojo izkušnjo opisal tukaj. Long story short, zelo zadovoljen - obvezno kontaktirajte support, če naveden znesek poštnine za vračilo ne zadostuje za dejansko poštnino.

Oktobra sem naročil spajkalnik, za katerega je bilo napisano, da ni na zalogi. Ker je bila cena privlačna, sem vseeno oddal naročilo in bil pripravljen čakati dlje časa. Hkrati sem naročil dve spajkalni konici zanj. Slednji so mi poslali takoj, samo napravo pa bi naj kasneje (računali so pol poštnine). Mesec in pol kasneje, so preostanek naročila preklicali. Torej glavnega izdelka nisem nikoli dobil, imel pa sem neke iteme zanj, ki jih sedaj nisem več potreboval (30 dnevni rok vračila pa je potekel).

Ker sem imel konice, sem si pogledal en drug spajkalnik, s katerim so bile konice kompatibilne. Oddal sem novo naročilo za to drugo, dražjo napravo, hkrati pa naročil še dva nastavka za konici.

Tokrat so dostavili celotno naročilo takoj, a se je zataknilo. Naprava namreč ni delovala pravilno. Sprožil sem postopek vračila, najprej preko android appa. Ugotovil, da tega ni pametno tam delat, ker želi na vsak način naredit posamična vračila za posamezen tip izdelka, čeprav so iz istega naročila. Na webappu sem zato preklical ti dve vračili in postopek začel znova, s tem, da mi je bilo tam omogočeno združevanje itemov, kot bi pričakoval že v android appu.

Ampak. Ko sem imel ločeni vračili je pisalo, da bom dobil vrnjeno 2,5€ za eno pošiljko, 8€ pa za drugo. Za združeno vračilo pa mi je javilo, da dobim samo 2,5€. Ker je šlo za očitno napako, sem kontaktiral support preko android appa, jim pojasnil, da kaže premalo in tudi nasploh, da je poštnina dražja, kot pa to kar navajajo na strani (paket EU 2-5kg pride 20,48€). Paket sem vseeno oddal na Pošti, še preden je support odpisal. Nalepil gor obrazec z naslovom, drugi obrazec s carinsko deklaracijo in notri vložil slip s črtno kodo, točno po navodilih (razen druge kopije carinske deklaracije nisem dal Pošti).

Ker sem bil take volje, sem še isti dan kontaktiral support preko appa in jih povprašal, če bi se dalo vrnit tudi konice iz prejšnjega naročila (nerabljene, original embalaža), s tem da sem opisal celotno situacijo, kot tukaj. Support mi je najprej odgovoril na to povpraševanje. Brez kompliciranja, celo z izraženim obžalovanjem, so mi odprli postopek vračila za obe konici hkrati (to drugače ni bilo več možno, ne preko appa, niti preko webappa), ter navedli, da naj odgovorim na njihov mail s scanom računa za poštnino (4€, v samem mailu za vračilo je pisalo, da bom dobil manj).

Potem so odgovorili še na drugo povpraševanje. Opravičili so se, ker sem imel težave zaradi nedelujoče naprave, ter da naj na njihovo sporočilo odgovorim s scanom računa za prvo pošiljko. Kar sem tudi storil.

Naslednji dan sem poslal še drugo pošiljko in scan računa zanjo. Še isti teden so mi poslali dva mail-a za refund poštnine, kjer je pisalo, da lahko traja več dni, da se zadeva pojavi na računu, kakor je tudi bilo. Torej, še preden so dobili pošiljke so mi povrnili celotno poštnino (~25€).

Ko so dobili pošiljke, sem dobil še dva maila, s podobnim obvestilom, za vračilo kupnine.

Povrnili so mi čisto vse stroške. V bistvu sem zaradi nekakšne napake za eno pošiljko dobil celo orenk preveč vrnjeno. Še razmišljam, če jim bom povedal.

Skratka. Splača se vam kontaktirat support. Jaz sem že mislil, da bom 15€ na zgubi, pa je bil čisti dumb luck, da mi je webapp narobe kazal znesek. Ker drugače bi zadevo mirno požrl...

delfinus ::

Tudi sam imam dobre izkusnje z Amazonom in vracilom. Ampak v mojem primeru z britanskim. Z izdelkom nisem bil zadovoljen, saj ni bil kompatibilen z mojo napravo. Poslal nazaj in dobil povrnjeno vse. Polna cena artikla, postnina + postnina posiljanja nazaj.
lp, d.

Ribicija ::

Tudi sam imam dobre izkušnje z vračilom. S tem, da sem jaz vse naredil po navodil in paket odnesel na pošto v Avstrijo, kjer so ga prevzeli, izdali potrdilo o prevzemu in nisem plačal niti centa. Vsi stroški v breme naslovnika.
Nov artikel so mi poslali isti dan kot sem vnesel reklamacijo, z obrazložitvijo, da ga bodo računali, če ne dobijo vrnjenega artikla v roku 30 dni (mogoče 14 dni se ne spomnim več natančno).

Skyman ::

Zdravo!

Imam vprasanje namen imam vracati zadevo nazaj na amazon.In sicer prejsni teden sem dobil zadevo domov gre za racunalnisko misko,sedaj zadevo mislim vrniti ker gre za stvarno napako.V glavnem grem na svoj profil ter pod return/replacement item? ali moram še kaj prej storiti.Sedaj ne vem ko sem to prebiral eni pravite da se se plača postnina eni pač pravite da ne.Vem da pred nekaj casa ko sem zadevo nazadnje posiljaj v nemcijo,sem dobil na mail PDF ter to preprosto nalepil na paket in zadeva je šla v nemcijo brez stroškov.

lp

Ribicija ::

Pod profil izpolniš vse kar je potrebno za vračilo. Kot prej boš tudi tokrat dobil pdf, ki ga sprintaš in nalepiš na paket. V SLO pač ne bo šlo brez poštnine, ker kao naši nimajo pogodbe.....Jaz sem kot sem napisal zgoraj nesel čez mejo, ker mi je blizu.

Skyman ::

Vredu.Kot berem zgoraj dobis povrjeno postnino?(posljes jim skeniran racun da si placal postnino)Bom kar danes poslal zahtevek za vracilo oz menjavo izdelka.da do jutri dobim PDF da zadevo samo oddam.Potem pa samo upam da pride kmalu po novem letu odg

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

morosito ::

jaz ko vračam pošiljko na amazon.it dobim pacco reverse ker uporabljajo italjansko pošto...grem čez mejo v trstu in oddam paket brez da bi kaj plačeval. ko una na pošti skenira kodo za vračilo avtomatsko v 3 min dobim vračilo kupnine na mojo kreditno ki sem jo uporabil pri plačilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: morosito ()

Skyman ::

To je super potem.. meni pise na posti da je bila posiljka vrocena(poslal 27 dobili so 30.12),cakam potrditveni mail.So mi pa danes poslali novo zadevo tako da upam da bo več srece kot s prejsno robo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

predi ::

Tokrat sem brez problema vrnil že uporabljen trdi disk (HDD), sicer znotraj 30-dnevnega roka za vračilo. Razlog je bila zgolj njegova glasnost, drugače brezhiben. In spet mi bo vrnjeno več kot je bilo prvotno omenjeno, tokrat brez mojega posredovanja - sklepam, da preverjajo nalepko na paketu, kjer je poleg tracking številke tudi cena poštnine (če pošlješ preko Pošte).

Robert ::

predi je izjavil:

Tokrat sem brez problema vrnil že uporabljen trdi disk (HDD), sicer znotraj 30-dnevnega roka za vračilo. Razlog je bila zgolj njegova glasnost, drugače brezhiben. In spet mi bo vrnjeno več kot je bilo prvotno omenjeno, tokrat brez mojega posredovanja - sklepam, da preverjajo nalepko na paketu, kjer je poleg tracking številke tudi cena poštnine (če pošlješ preko Pošte).


Pokvaril se mi je CI modul Technisat Conax, ki je še v garanciji pa ga moram vrniti preko Amazona.de, kjer sem ga kupil. Zanima me postopek kako naredim to vračilo preko interneta, kam moram iti...... Na Technisatu (Nemčija) vztrajajo, da moram vrniti modul preko prodajalca, ker nimajo poslovalnice v SI. Garancija je 2 leti, kupil pa sem ga 18.07.2017.

morosito ::

Na amazon.it imam jaz ko kupujem stvari, kot njihov logisticni partner dpd...ko mi iz dpd skenira kodo jo sprejme. Probaj tudi ti ce deluje za amazon.de

tin01 ::

Če si doma blizu avstrijske meje : sprintaš nalepko in brezplačno pošlješ iz vsake pošte v Avstriji.

T

Robert ::

morosito je izjavil:

Na amazon.it imam jaz ko kupujem stvari, kot njihov logisticni partner dpd...ko mi iz dpd skenira kodo jo sprejme. Probaj tudi ti ce deluje za amazon.de


Vse urejeno, bodo vrnili celoten znesek in poštnino za vračilo blaga, zanima pa me kam oni nakažejo denar (baje na kartico) in kako se to vidi.

tt2 ::

Si bom izposodil kar temo. Imam namen kupiti tale monitor
https://www.amazon.de/Acer-XF270HUA-Dis...
Pa me zanima, a je že kdo pošiljal nazaj monitor zaradi mrtvih pixlov ali prevelikega backlight bleeda? Kako je v takih primerih, a kaj komplicirajo, ali ti pošljejo novega brez problema?

Thunder wave ::

V 30 dneh lahko na Amazon (če je prodajalec Amazon) vrneš karkoli iz kakršnegakoli razloga. Po tem času, pa se stvari po navadi rešijo preko garancije.
Jaz imam z vračili pri njih samo dobre izkušnje.

Likalnik ::

Živjo, mene pa zanima...če ima kdo izkušnje glede vračila kupnine z Amazon.fr....naročil sem izdelek (kuharski) kateri mi pač ni vredu in sem podal zahtevo za vrnitev (to sem naredil v roku dveh dneh od prejetja artikla)....ker sem pač sam kriv, da se zmišljujem...sem tudi izdelek vrnil na svoje stroške...sedaj pa čakam vračilo kupnine....gre pa za to, da je pošiljatelj ena trgovina iz Francije in ne direkt Amazon...zgleda, da so na Amazonu samo oglaševali...kako je sedaj glede vračila kupnine....se dogovarjam direktno s trgovino ali lahko preko Amazona.....moram povedati, da sem bil v kontaktu s trgovino po emailu in jim razložil kako pa kaj je na stvari...in so mi rekli, da naj pošljem nazaj...če bo vse vredu z izdelkom bodo vrnili tudi kupnino.....izdelek je prispel do njih...sedaj ko jim pišem kaj se dogaja glede vračila pa ne dobim odgovora....Amazon mi pa na email pošilja (avtomatsko narejeno), če sem se z prodajalcam že dogovoril oziroma če je zadeva rešena...seveda sem označil, da ni rešena in tudi podal razlog...

Zanima me ali mi Amazon lahko kaj pomaga pri tem oziroma....kaj trgovini težim po emailu, kaj se dogaja z mojem vračilom?

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

bastadu ::

Si bom drznil izposoditi temo: na UK Amazonu sem naročil eno elektronsko napravo v protivrednosti ca. 40€ s poštnino vred. Naprava ne deluje (se je pokadilo iz nje že ob prvem vklopu), zato sem preko njihove strani sprožil postopek vračila in zamenjavo za novo, novo pošljejo vnaprej, za vračilo okvarjene pa imam 30 dni časa ... Ampak v postopku piše, da mi bodo vrnili do 8,04 GBP za poštnino za vračilo okvarjene, kar ne bo niti približno dovolj, kolikor sem gledal bo poštnina stala nekje med 15-20€ ... Ima kdo kakšne izkušnje, kako priti do preostanka poštnine? Bo kontakt na Amazon support tukaj pomagal?

tikitoki ::

Kontaktiraj support. FFS.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124538 (4112) carlosk1966
»

Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7412248 (7540) Gregex
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376857 (3141) mtosev
»

amazon nategancija - kaj narediti

Oddelek: Kaj kupiti
345067 (2690) radmannsdorf

Več podobnih tem