Forum » Loža » Boj za motorje z notranjim zgorevanjem ACEA proti prepovedi
Boj za motorje z notranjim zgorevanjem ACEA proti prepovedi
redtech ::
Spet en odposlanec vidim. Si se kdaj peljal po mestu in pod bloki pogledal neurejeno parkirane avtomobile, ker enostavno prostora ni.
Bloki po večini niti nimajo urejeno lastništvo za okolico bloka in s tem ne morejo "rezervirati" parkirišča.
Bo ta folk čakal na polnilnicah drug drugega, samo tu je cikel 30 min ne 3 minute. Infrastruktura se bo zgradila, podobno kot 3 os, nikoli...
Neki so floskule politike s "strokovnjaki" - lobiji, drugo je realnost na terenu.
Bloki po večini niti nimajo urejeno lastništvo za okolico bloka in s tem ne morejo "rezervirati" parkirišča.
Bo ta folk čakal na polnilnicah drug drugega, samo tu je cikel 30 min ne 3 minute. Infrastruktura se bo zgradila, podobno kot 3 os, nikoli...
Neki so floskule politike s "strokovnjaki" - lobiji, drugo je realnost na terenu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
Utk ::
Spet en odposlanec vidim. Si se kdaj peljal po mestu in pod bloki pogledal neurejeno parkirane avtomobile, ker enostavno prostora ni.
Bloki po večini niti nimajo urejeno lastništvo za okolico bloka in s tem ne morejo "rezervirati" parkirišča.
Bo ta folk čakal na polnilnicah drug drugega, samo tu je cikel 30 min ne 3 minute. Infrastruktura se bo zgradila, podobno kot 3 os, nikoli...
Neki so floskule politike s "strokovnjaki" - lobiji, drugo je realnost na terenu.
Blokarji bojo to morali rešit z EV ali brez njih. Dolgoročno pač ne moreš zastonj parkirat na tuji zemlji, tudi če je ta javna. Če vsi drugi plačujemo parking povsod, davke za ceste, komunalni prispevek itd, da ne govorimo drage parcele, ne morejo niti blokarji vsak dan parkirat na "tujem".
redtech ::
Od vseh km prevoženih v 2021 je bilo električnih 1%.
Pa sem v bloku, filam na "tuji" zemlji 16A 10KWH, ker drugega na 35A varovalki ne moreš nafilat, zato vozim poleg še bencinski motor.
Kupna moč ostalih sostanovalcev za avto v povprečju pod 4-5k.
Bomo videl kako bo, sem prepričan, da ne po prvotnih zamislih, dvomim.
Pa sem v bloku, filam na "tuji" zemlji 16A 10KWH, ker drugega na 35A varovalki ne moreš nafilat, zato vozim poleg še bencinski motor.
Kupna moč ostalih sostanovalcev za avto v povprečju pod 4-5k.
Bomo videl kako bo, sem prepričan, da ne po prvotnih zamislih, dvomim.
starfotr ::
BTW kako kaj gume pri elektriki, po nekih poročilih onesnažujejo bolj kot dizli.
Laž. Imam hibrida in leafa, oba približno enako težka, dobra tona pa pol, kar je več kot nek podoben bencinar, ampak razlike v obrabi gum ne opazim. Zimske zdržijo glih tolk zim kot prej. Letne pa tudi.
Samo zamolčal si, da rabiš za EV gume za EV in ne klasične, kot je to za normalne avte.
Utk ::
BTW kako kaj gume pri elektriki, po nekih poročilih onesnažujejo bolj kot dizli.
Laž. Imam hibrida in leafa, oba približno enako težka, dobra tona pa pol, kar je več kot nek podoben bencinar, ampak razlike v obrabi gum ne opazim. Zimske zdržijo glih tolk zim kot prej. Letne pa tudi.
Samo zamolčal si, da rabiš za EV gume za EV in ne klasične, kot je to za normalne avte.
Res je. Za leafa rabim gume 205 55 R16 (res zelo ekstremno specialno posebna mera), z razredom teže 88 kar je manj kot drugi kompakti, in teh gum sploh ni za dobit, zato imam gor dizelske, razred 90 ali 91. Hitrostni razred je pa itak najmanjši možen iz očitnih razlogov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Slopek ::
Dobro jutro. Preden se usedem na traktor...
Res kdo verjame, v kakršen koli prihranek, ko bomo enkrat mogoče res vsi na EV? Pobrali bodo najmanj enako količino denarja, če ne večje. Tako mora biti.
Druga skrajnost so 15minutna mesta, kjer si bo avtomobile lastila peščica, med katerimi ne bo nihče izmed nas, saj bomo vsi obsojeni na javni prevoz. In ne, to niso izmišljotine naftnega lobija, ampak tako danes govori vsa vodilna elita. Ravno tako niso omenjena 15minutna mesta nikakršna teorija zarote, saj "eksperiment" že poteka, le piše se ne o tem.
Res kdo verjame, v kakršen koli prihranek, ko bomo enkrat mogoče res vsi na EV? Pobrali bodo najmanj enako količino denarja, če ne večje. Tako mora biti.
Druga skrajnost so 15minutna mesta, kjer si bo avtomobile lastila peščica, med katerimi ne bo nihče izmed nas, saj bomo vsi obsojeni na javni prevoz. In ne, to niso izmišljotine naftnega lobija, ampak tako danes govori vsa vodilna elita. Ravno tako niso omenjena 15minutna mesta nikakršna teorija zarote, saj "eksperiment" že poteka, le piše se ne o tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Mato989 ::
1. TUDI ČE bi pobrali enako količino denarja na prevožen kilometer kot sedaj pri dizlu in bencinu, še vedno bi bil električni avto MNOGO cenejši za vožnjo zaradi tako nizke porabe! Električni avto ima ekvivalentno porabo energije 1 do 2 litra dizla na 100 km. Dizelski avto okrog 6 do 6,5 litra v letnem povprečju.
Ne pobrali bodo enako količino denarja + inflacijo + vladne fore da kradejo denar vsako leto dodatne... ne na prevožen kilometer, pobrali bodo suma sumarum enako količino in ker se bo folk vozil manj bodo pobrali na kilometer dooosti dooosti več.
2. Naftni avto vsako leto povzroči za 12.000 EUR stroškov zdravljenja zaradi izpuha. Električni avto tega ne dela, tako da bi bilo smiselno pobrat manj, ker stroškov ni. Vsak naftni avto glede na študije povzroči vsako leto 12.000 EUR stroška, na trošarinah in DDVju na gorivo pa da v blagajno nazaj samo cca 600 EUR. Torej iz proračuna VZAME 20 krat več kot pa porabi!! Zgooglaj "car society cost", sej boš našel, kar veselo na delo! Klik:
Povej če je tu tudi vračunana škoda oz. minus ko bi zaradi manj zdravljenj in smrti zaradi izpuhov več folka živelo dalj in jemalo penzijo dalj časa... je to v študiji vračunano ali prilično izpuščeno?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Slopek ::
Za 1x je večji mit 100% prehod na EV. Kar jaz pišem se že dogaja. Ravno tako, kot se dogaja EV na Norveškem.
Točno tako, kot pravi Mato.
Denarju, ki je zdaj v obtoku, se ne bodo odpovedali zato, da se boš ti poceni fjakal na okoli. Pobrali bodo celo več.
Točno tako, kot pravi Mato.
Denarju, ki je zdaj v obtoku, se ne bodo odpovedali zato, da se boš ti poceni fjakal na okoli. Pobrali bodo celo več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
starfotr ::
Tako je, elektrika ni VSA zelena. V nasprotju z nafto, ki je VSA usrana.
Kot, da koga kaj briga za okolje. Vse je samo biznis in green washing.
Kot, da tebe briga, če se ti EV napolni z usrano elektriko. Tebi je važno, da se napolni in da se pelješ. Tako, kot mene ne zanima koga od teroristov financiram z nafto. Saj se naši še 5x bolj omastijo na tem.
Utk ::
Tako je, elektrika ni VSA zelena. V nasprotju z nafto, ki je VSA usrana.
Kot, da koga kaj briga za okolje. Vse je samo biznis in green washing.
Kot, da tebe briga, če se ti EV napolni z usrano elektriko. Tebi je važno, da se napolni in da se pelješ. Tako, kot mene ne zanima koga od teroristov financiram z nafto. Saj se naši še 5x bolj omastijo na tem.
Tako ja. Če treba rečt, da proizvodnja baterij in elektrike ni čisto čista, je to zelo pomembno, ko se reče, da je nafta še veliko bolj usrana, je pa to naenkrat nepomembno.
dexterboy ::
Ko že po nekaj prebranih postih ugotoviš, da je to čista troll tema, zrela za zaklep;
"" UsjCVA; prve prijave 11.03.2023 ""
"" UsjCVA; prve prijave 11.03.2023 ""
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
WizzardOfOZ ::
V jugi ni vsak imel avta, tako kot je to danes.
Ne, ni imel vsak samo enega, mel smo po dva in en z liho, drugi s sodo cifro, ker so bili boni za gorivo par-nepar, da si se lahko vozil naokoli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
N75 ::
@UsjCVA: no pa dajva:
- zelo zabavno kako sodiš, kaj ima nekdo doma in koliko je prevozil. Žal ne moreš...
-> ja pogosto naredimo 400km+ v kosu, tudi nekajkrat sem šel na sever nemčije in sem čez 800km+ v kosu, brez postanka (Nemčija, 160. Roadtrip po ameriki nekajkrat krepko čez 500 km. Torej je razlika - če jih ti še nisi, ne pomeni, da drugi nismo.
-> imamo vrtino, toplotno črpalko ter talno gretje po celotnem domu. Ampak v glavnem prostoru je tudi kamin in dimnik - ker mi je prvič kamin zakurit všeč in drugič, če prinesem drva z gozda (dovolj suha - pač pride kriza), mene nebo zeblo.
-> kuhanje: žal spet narobe, uporabljamo indukcijo s pultno napo. Ima pa dom in kuhinja vso inštalacijo, da lahko kuham na plin - samo ustrezno ploščo se vgradi če bi bila kriza. Če obstranim del kuhinjskega elementa, lahko tja tudi plinsko bombo postavim, če bi bila res kriza.
-> eno stvar imaš pa prav: sončne elektrarne pa še nimamo. Ta investicija pa je v planu za prihodnost, če bo potrebna - ko je naprimer posiljevanje s sranjem od električnega avta.
Aja še o plačah: inženirske plače se začnejo pri 6.000 EUR bruto. Najema pa se seveda samo preverjen kader z nekaj leti izkušenj.
800 km lahko v enem kosu prevoziš, samo če:
1. Se voziš sam
2. Si mlad
3. Mal poseben karakter
Sedaj ko se govori o letu 2035, že tretjina Slovencev razmišlja o elektriki, samo cene še niso OK, dober EV Tesla Y, id.4, ... so nad 50k€, predrago za nas Slovence.
hojnikb ::
Dodatnih dveh elektrarn, ki bi zagotovili elektriko, pa tudi nimamo.
v resnic rabmo samo se eno elektrarno tipa NEK in lahko _celoten_ (beri CELOTEN) osebni vozni park vrzemo na EV in nebo zmanjkal elektrike.
Sansa da v naslednjih desetletjih zamenjamo CELOTEN vozni park je precej manjsa kot da se zgradi nov blok nuklearke...
Kar se pa tiče omrezja, pa tudi ni problema, če implementiras pametne polnilce. Breme na omrezje je v večernih in nočnih urah ze zdaj več kot pol manjse kot čez dan, kar pomeni da BP filas celotn vozni park ne da bi se dotikal omrezja.
Tudi elektrika ne bo stalno poceni. Sedaj je še, počakaj, da bo polovico avtomobilov na elektriko, ko bodo začeli navijat cene. Nekje morajo dobiti trošarine in davke notri, ki jih bodo izgubili ice gorivih. Pa pozimi ti SE nič ne pomaga. Ne nabereš v celem dnevu da bi se z avtom zapeljal 30km.
zato pa danes preddimenzioniras SE in ker imas letni obračun, se ti kratkomalo fučka za izplen pozimi.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
dexterboy ::
Ti si že trolal v eni drugi temi, isto na temo EV, ni tako? Vidi se, da si še mladič. Prvo srednja šola, pa vojska, pol pa lahko stopiš na prste, če boš želel kaj povedati....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dexterboy ::
Zaradi mene ga imaš lahko do kolen pa 3 doktorate. Troll je troll, prej, ko se sprijazniš, kot prvo, bolje bo za tebe, nato pa še za občo skupnost. Če bi ti imel faks tehnične smeri, ne bi visel na forumu pa zapravljal ure za nebuloze... jest sem štromar, kaj pa zdej? Omrežje NE zdrži navala EV vozil. Imaš pač dobro tarifo na TRR da tkole nabijaš v prazno...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
starfotr ::
Tako je, elektrika ni VSA zelena. V nasprotju z nafto, ki je VSA usrana.
Kot, da koga kaj briga za okolje. Vse je samo biznis in green washing.
Kot, da tebe briga, če se ti EV napolni z usrano elektriko. Tebi je važno, da se napolni in da se pelješ. Tako, kot mene ne zanima koga od teroristov financiram z nafto. Saj se naši še 5x bolj omastijo na tem.
Tako ja. Če treba rečt, da proizvodnja baterij in elektrike ni čisto čista, je to zelo pomembno, ko se reče, da je nafta še veliko bolj usrana, je pa to naenkrat nepomembno.
Kot, da tebe birga, katero okolje so uničili zaradi tvojega avta. Važno, da si dobil naročen avto in da se pelješ. Lahko ti meni govoriš marsikaj, vendar vsi z nadvlado (zahodnjaki) izkoriščamo okolje in ljudi v tujih deželah. In nas boli za okolje tam. Tako, da vsi enaki. Samo, da moji izpusti so iz Rusije in Savdske arabije, tvoji so pa iz južne Amerike.
Sprijazni se, da delaš škodo s svojim obstojem. In živel boš bolj mirno.
Jaz tudi jem meso. Ne gledam pa rad, kako delajo z živalmi in jih koljejo. Ampak jem še vedno. Pač, uživajmo dokler lahko, ali planet uničimo mi ali pa 3 generacije kasneje - nima nobene veze. Uničen bo v vsakem primeru. Zakaj bi se jaz nekaj odpovedoval, če se mi ni treba? Zaradi zanamcev? Briga me za njih. Tako, kot me briga za vse, ki danes umirajo zaradi zahoda. Mi smo v raju, ne ostali.
132932 ::
Dejansko je tale celotna blebetarija in neko "zapovedovanje" s strani EU komisije nepotrebno.
Z avtomobili, ki onesnazujejo ne bos vec mogel priti v mesto in zelo verjetno tudi z nobenim drugacnim ne, ker je zaradi cest prevec povrsin neizkoriscenih in so vec vredne kot stavbna zemljisca (kjer bo tudi kapital pritisnil). Ce se ga uporablja za medmestni prevoz, naj se pac ga, dejstvo pa je, da boste tak avtomobil hitro zamenjali z vodikovega / elektricnega / karkoli.
Z avtomobili, ki onesnazujejo ne bos vec mogel priti v mesto in zelo verjetno tudi z nobenim drugacnim ne, ker je zaradi cest prevec povrsin neizkoriscenih in so vec vredne kot stavbna zemljisca (kjer bo tudi kapital pritisnil). Ce se ga uporablja za medmestni prevoz, naj se pac ga, dejstvo pa je, da boste tak avtomobil hitro zamenjali z vodikovega / elektricnega / karkoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
Glugy ::
ma naj se prepove sej prehodi so vedno težki ne glede na to al do njih pride direkt zarad potreb al pa direkt zarad zakonov. bomo stisnil zobe za 5 let pa se bodo stvari poštimale. v bistvu se bo to dobro obrestoval na dolgi rok tak da škode ni. edino to je da se nemčija boji da ne bo uspela bit dost konkurenčna pri električnih in pol zavlačuje.
hojnikb ::
Nek 2 ne rabimo, da vseh 1,2 milijona avtomobilov furamo samo na elektriko rabimo letno samo 2700 GWh več, kar je samo 17 % več kot danes porabimo.
12.500 povprečnih kilometrov
1.200.000 vozil
12500*1200000=15.000.000.000 kilometrov
15.000.000.000*0,2kWh(poraba na kilometer)=3.000.000.000kWh ali 3TWh elektrike letno. Za občutek, NEK proizvede letno 5,7TWh elektrike.
Math checks out.
Če gremo pa gledat breme na omrezje; da hkrati v večernih urah priklopimo _vseh_ 1.2m vozil na omrezje, bi v povprečju za vsakega ostalo (kolikor je omrezje manj obremenjejo sedaj kot čez dan) cirka 0,8-0,9kW moči polnjenja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
dexterboy ::
#brezpodpisa
Aha, že dva trolla. Kje boš pa dobil štrom za Talum in ostalo težko industrijo? Iz Kitajske? Đizs, res povprečni IQ upada...
Aha, že dva trolla. Kje boš pa dobil štrom za Talum in ostalo težko industrijo? Iz Kitajske? Đizs, res povprečni IQ upada...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
hojnikb ::
#brezpodpisa
Aha, že dva trolla. Kje boš pa dobil štrom za Talum in ostalo težko industrijo? Iz Kitajske? Đizs, res povprečni IQ upada...
kje jih bos dobil? Z novim blokom NEKa, kakopak. Izračun, koliko elektrike rabimo za ta spas imas zgoraj, dovolj je da zgradimo enak NEK in tudi če delez kot sedaj senkamo hrvatom (kar nebomo) se vedno ostane dovolj elektrike za _celoten_ vozni park.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Kot, da tebe birga, katero okolje so uničili zaradi tvojega avta. Važno, da si dobil naročen avto in da se pelješ. Lahko ti meni govoriš marsikaj, vendar vsi z nadvlado (zahodnjaki) izkoriščamo okolje in ljudi v tujih deželah. In nas boli za okolje tam. Tako, da vsi enaki. Samo, da moji izpusti so iz Rusije in Savdske arabije, tvoji so pa iz južne Amerike.
Sprijazni se, da delaš škodo s svojim obstojem. In živel boš bolj mirno.
Jaz tudi jem meso. Ne gledam pa rad, kako delajo z živalmi in jih koljejo. Ampak jem še vedno. Pač, uživajmo dokler lahko, ali planet uničimo mi ali pa 3 generacije kasneje - nima nobene veze. Uničen bo v vsakem primeru. Zakaj bi se jaz nekaj odpovedoval, če se mi ni treba? Zaradi zanamcev? Briga me za njih. Tako, kot me briga za vse, ki danes umirajo zaradi zahoda. Mi smo v raju, ne ostali.
Ampak ti si napisal, da ni vsa elektrika čista. Kar ni nihče niti reku.
celje ::
faak. do sedaj smo cisto narobe ziveli.
@usjcva: povej nam vse, kar smo in se vedno delamo/zivimo narobe.
@usjcva: povej nam vse, kar smo in se vedno delamo/zivimo narobe.
starfotr ::
Vsi bi radi novo nuklearno elektrarno.
Pa v vseh teh letih nismo uspeli uredit skladišča odpadkov.
https://www.nas-stik.si/novice/podrobno...
Ne za nas, ne za Hrvaško. A jih pošljemo v Dubrovnik vse skupaj ali kaj bodo naredili? To je pač neresno. In če bodo take srali, se bodo razni ekologi zapičili v to in NEK2 bo postal zgodovina.
Od leta 1964 do danes niso uspeli tega naredit. In sedaj naj bi jim verjeli, da bodo to uredili? Nikoli ne bodo. Če jim je teh manj kot 200 M€ problem in razpisi zaradi tega padajo.
Pa v vseh teh letih nismo uspeli uredit skladišča odpadkov.
https://www.nas-stik.si/novice/podrobno...
Ne za nas, ne za Hrvaško. A jih pošljemo v Dubrovnik vse skupaj ali kaj bodo naredili? To je pač neresno. In če bodo take srali, se bodo razni ekologi zapičili v to in NEK2 bo postal zgodovina.
Od leta 1964 do danes niso uspeli tega naredit. In sedaj naj bi jim verjeli, da bodo to uredili? Nikoli ne bodo. Če jim je teh manj kot 200 M€ problem in razpisi zaradi tega padajo.
hojnikb ::
Vodik za avte seveda ni smiseln, je pa smiseln za nekatere druge stvari.
bolj malo je stvari, kjer bi vodik mel kaksn smisel. Volumetricna gostota vodika je precej zanič in slej k prej bojo baterije ze v tej metriki dosegale vodik. In tle ni improvementa, vodik je taksen kakrns pač je. Za občutek; best case gostota za vodik v plinasti obliki je 1.5kWh/L. Najbolse litijske baterije danes dozegajo ze skoraj 0.7kWh/L.
Pa seveda mimo produksije in sistemskega izkoristka tut nemors. Da nardis vodik z elektrolizo (kar ima edino smisel) zgubis ze v startu 2/3 energije. Da pretvoris vodik nazaj v elektriko z gorivno celico tudi zgubis 30-50%. Useless uglavnem za prakticno karkoli.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Velikega potniškega letala ki potuje iz Evrope v Ameriko se pač ne da narest na baterije, razen če bi imel vmes ene 6 postankov, kar pa je nerealno. Da pa se narest na vodik.
V resnic nemores, ker je v letalu premalo volumna, da bi lahko shranu ta vodik tja. Remember, volumetricna gostota vodika je 6x nizja kot od nafte/kerozina. Torej potrebujes (all things equal) 6x več volumna da to shranes za isto pot. V praksi imas se dodatn pribitek, ker mors met precej močne tanke za to.
Vodik tle nikakor ni viable.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Ker? To sploh ni res. TI imaš viške sončne in veterne energije. Valda je bolje da jih shraniš, četudi z 30 % izkoristkom kot pa da gredo v nič.
viskov v praksi praktično nikol nimas, ker so te produkcje itk bolj ali manj podnevi, kjer je poraba ogromna oz. precej vecja kot ponoč.
Grid storage rabis da flikas spice, kar jih pa z vodikom itk nemors viably. Z razlogom ima recimo Mirai se eno baterijo zram :)
#brezpodpisa
hojnikb ::
sintetično gorivo je enako usrano kot običajno (kar se tiče emisij) samo CO2 porabljas pri njegovi proizvodnji, zato je carbon neutral, kar se slisi ful fajn, ampak v resnic ni.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Imas sploh občutek koliko energije potrebujes za en tak let in koliko so ze sedaj veliki rezervoarji za kerozin? Če bi, nebi pisal taksnih neumnosti.
Če bi vodik bil viable opcija, bi taveliki ze na veliko raziskoval v to smer. Ampak ni.
Če bi vodik bil viable opcija, bi taveliki ze na veliko raziskoval v to smer. Ampak ni.
#brezpodpisa
starfotr ::
Pač eni sanjajo. Saj se bodo prebudili, ko bodo redukcije in ogrome cene vršne energije. Bo model plačal za elektriko za gledanje TV zvečer toliko, kot če bi polnil električen avto ob bolj ugodnih urah.
Takrat se bodo vsi te kekci prebudili. In protestirali. Ampak bo prepozno.
Takrat se bodo vsi te kekci prebudili. In protestirali. Ampak bo prepozno.
starfotr ::
Saj danes lahko vidiš graf od Elesa. In niti približno ni pasoven.
Tako, da v pravljici je lahko unikorn zelen ali moder. V realnem življenju pa ne obstaja.
Tako, da v pravljici je lahko unikorn zelen ali moder. V realnem življenju pa ne obstaja.
hojnikb ::
AMpak predstavjaj si zdaj prihodnost kjer bo recimo 70 % vse električne generacije bilo s sončnimi celicami.
taksne prihodnosti nebo, ker nebo viable. Bos prej videl fuzijske elektrarne kot pa 3/4 svetovne elektrike iz solarnih panelov...
Pa zakaj se zaletavas v vodik kot edino mozno shrambo energije, če pa je ta skoraj najslabsa? Cel kup enih drugih moznosti obstaja, pa so vse bolse od vodika. Od precrpalnih jezov, do odsluzenih baterijskih paketov. Pa ce se samo baterij dotaknemo; imas cel kup kemij, ki niso viable za avtomobile, so pa cisto dobre za grid storage. Potem imas se EVje same, ki so lahko del grid storage-a (V2L). In to so samo najbolj očitne opcije.
Manj očitna je recimo pametno upravljanje z klimo/ogrevanjem. Ko je visek, ogrevas/hladis ekscesno (da ne meces energije v nič) in ko je manjko zmanjsas. Tako kr naenkrat vsaka bajta rata velika baterija ze zaradi izolacije same. Pa se cel kup drugih, bolsih opcij je kot vodik.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Za plinast vodik pa je res 6x večji, vendar tudi to je tehnično možno narediti.
pokazi studijo in primer izračuna, kako je to tehnično mozno na recimo enem povprečnem airlinerju...
#brezpodpisa
hojnikb ::
Zakaj ne bi bila viable? Je že viable, v Južni avstraliji so ŽE LANI kar 70 % vse elektrike proizvedli samo iz sonca in vetra. To SE JE ŽE ZGODILO!
seveda, ko je J. avstralija poleg kaksne sahare najbolsa opcija za year round solariko...
#brezpodpisa
hojnikb ::
sj se bos kmal ujel v en očitn problem solarike, če nisi sred j. avstralije ali sahare... :)
#brezpodpisa
Bolibri ::
Skratka, če potegneš črto, električarji so še vedno dragi, dražji od ice. Za nakup moraš izvesti operacijo, koliko boš prihranil v n-letih in takoj odkartati nemajhen znesek, za katerega bi že dobil ICE in se vozil z njim.
Glede na to, da se že itak vse kupuje na kredit, je to precej logično za vse kupce, ne samo za nekatere, za ostale pa ostanejo rabljeni avti, ki bi sicer sodili na odpad.
Mensa, pa vejic ne znaš pisati.
Glede na to, da se že itak vse kupuje na kredit, je to precej logično za vse kupce, ne samo za nekatere, za ostale pa ostanejo rabljeni avti, ki bi sicer sodili na odpad.
Mensa, pa vejic ne znaš pisati.
hojnikb ::
Skratka, če potegneš črto, električarji so še vedno dragi, dražji od ice. Za nakup moraš izvesti operacijo, koliko boš prihranil v n-letih in takoj odkartati nemajhen znesek, za katerega bi že dobil ICE in se vozil z njim.
Glede na to, da se že itak vse kupuje na kredit, je to precej logično za vse kupce, ne samo za nekatere, za ostale pa ostanejo rabljeni avti, ki bi sicer sodili na odpad.
Mensa, pa vejic ne znaš pisati.
Nov golf pri nas... 30 jurjov... Nov MG4 na drugi strani meje 29.5. Odstej se naso subvencijo in je električar podoben golfu kr naenkrat cenejsi. Kdo pri zdravi pameti bi kupo golfa? Če se vozis ogromno itk ne kupis taksen avto at all ampak gres rang visje.
#brezpodpisa
Bolibri ::
Skratka, drag električni avto, pred tem pa rabimo še eno nuklearko, oziroma panele na strehi, ki čez zimo proizvajajo malo.
hojnikb ::
Noben si zaradi nuklearke ne želi imet 5x dražje elektrike. To JE MOŽNO narediti BREZ nuklearke in to je finančno smiselno!
zato pa imas solariko samo kot kompliment ostalim virom in mas lahko elektriko zastonj. Dokler obstajajo nuklearje, lahko imas brez tezav letne obračune. Ti pa se vedno koristis vse benefite solarike, kot da bi cel svet bil 100% na njih.
#brezpodpisa
hojnikb ::
EV je ze danes cenejsi, če gledas popularen golfov segment... Thanks to China...
#brezpodpisa
hojnikb ::
In si spet tam, kam s to energijo, ko jo je viska, in kako do nje k je nimas. Z vodikom smo ze ugotovil, da zgubis 3/4, torej je treba konkretno predimenzionirat panele da gre to skos... Pa seveda, si se kdaj vprasal kaj je v gorivni celici not? :)
#brezpodpisa
Bolibri ::
Praktično pa zgleda takole, ko bo električar praktično uporaben kot je ICE, se bo zgodila masovna uporaba. To, da visi na kablu celo noč, to še ni in da ima doseg ICE z eno ogromno baterijo, zaradi stroškov nabave tudi še ni to.
hojnikb ::
Izpostavljas nemčijo, ki je najbolj debilna drzava kar se tiče energijo. Bar none. Ti kekci bi se vlake na vodik predelal, čeprav smo ze 200 let nazaj ugotovil, da je najbolj energijsko učinkovito vrzit kr kabl nad njega.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj vodikovi avtomobili nikoli ne bodo prihodnost_ovržena tipična zavajanja zagovor (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6136 (1484) | Grinmir3 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128934 (88999) | D3m |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24426 (22463) | bluefish |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58889 (53215) | Jackass |
» | V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 48547 (41166) | NSA Agent |