» »

Nasvet za novi avto?

Nasvet za novi avto?

««
10 / 13
»»

edi45 ::

Buggy je izjavil:

Kaj pa sploh je definicija dobrega avtomata in zakaj je govora samo o firmi ne pa konkretnem modelu? Za DSG dq200 je brati vec tezav kot pa dq500, pa sta oba s pod iste strehe.
V Insigni B 170ps sem vozil Aisin-a (ne vem kater) zdej se vozim z DSG DQ500, pa ne vem ce zaznam kake razlike.
Na kaj je potrebno biti pozoren, da ves ali imas limono ali kewl avtomat? Resno sprasujem.


Prestavljanje prestav. Da je hitro in gladko. Da menjalnik ve kaj hočeš, ko narediš kickdown. Da takoj spusti 3 prestave in začne vlečti. Da ne prestavi prvo dve prestavi nižje in potem še naknadno eno. Da ni nič cukanja. Ter verjetno najbolj pomembno, da je zanesljiv! Kar pa DSG ni. DCT menjalniki imajo največ okvar. Tudi pregrevajo se radi. Tega pri navadnem torque converterju oz pretvorniku navora ni.

m0LN4r ::

denabiker je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jejsaz maria no, do sihta saltate kolkokrat 10x vseskup pa se to vec kot polovico tega tik pred ciljem :)


ljudje se niti ne zavedajo, kolikokrat pritisnejo sklopko in prestavljajo, to že tak delajo podzavestno. Ko pa voziš avtomatika, to je pa res komfort. Prvo sem desetletja nazaj to doživel preko luže, ko sem bil gor, branil sem se z vsemi štirimi in sem hotel ročnega, ampak večinoma so bili avtomatiki. In sem se ga navadil, potem pa tule smo imeli V70 D5 avtomatik, se razvadiš tak, da se potem sprašuješ zakaj sem tako silil skos ročnega. Pri hiši imamo tudi na enih avtih ročni menjalnik, pa od AC do centra prestavljam več kot 100 x.
In, ko pridejo kolegi iz ZDA k nam, pa se sprašujejo zakaj imamo mi toliko ročnih menjalnikov v navadnih osebnih avtih, a ni to brezveze? Pa kolega reče, OK razumem za športne avte, da si želiš manual ampak v navadnih avtih, eh...

Seveda obstajajo primeri, ko prestavljas nevem kolko, ampak misljeno je ali je nonstop ali pa obcasno. Verjetno se vozis veliko cez mestni vrvez.

Jaz pridem cez 500 metrov na glavno cesto, dam v 4. in ko pridem ven iz naselja dam v 5. in se peljem 20 minut tako.
Vmes sta dva krozna, ok prestavis enkrat v vsakem.
V mestu se zelo predvidljivo in brez vsiljevanja lagano v 3. oz. 2. kotalim pred semaforjem in to je to, ampak to je vseskup 5 minut.
Torej cez mesto nevem, ce je vseskup 2 kilometra in ko jaz grem, guzve ni.

Recimo danes sem vozil 6. prestav Tiguana z 150KM in to je v primerjavi z nasim polotom res, veliko menjavanja, ker so prestave veliko krajse in elasticnost je tudi nekam cudna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

njyngs ::

Tiguan je pretežek za 1.5 tsi mašino, to je bolj problem. In da potem nekaj z avta ven dobiš moraš delat z menjalnikom non stop. Folk bo požrl vse, samo da kupi Tiguana - tudi nesmiselno kombinacijo tega 1.5tsi in ročnega menjalnika... In pazi to - ta motor se na veliko rine tudi v Passata, Superba, Kodiaka lol... ko se greš peljat s temi velikimi kravami in s tem malim mlinčkom je isto ko da greš delat za tekoči trak - non stop moraš drkat tisti hebl :)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

edi45 ::

njyngs je izjavil:

Tiguan je pretežek za 1.5 tsi mašino, to je bolj problem. In da potem nekaj z avta ven dobiš moraš delat z menjalnikom non stop. Folk bo požrl vse, samo da kupi Tiguana - tudi nesmiselno kombinacijo tega 1.5tsi in ročnega menjalnika... In pazi to - ta motor se na veliko rine tudi v Passata, Superba, Kodiaka lol... ko se greš peljat s temi velikimi kravami in s tem malim mlinčkom je isto ko da greš delat za tekoči trak - non stop moraš drkat tisti hebl :)


Možno da je 2.0 tdi 150hp

njyngs ::

Tudi, tisto je druga zgodba. Ampak pri tistem ni potrebnega toliko menjavanja.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

denabiker ::

pa neke 3 cilindre turbo 1.0 motor tiščijo v limuzine, karavane,... pa 6 prestav in potem folk šalta in tišči, kot zmešan da kam pride....da ne omenim situacije, če so potniki + prtljaga...enkrat je en razlagal, je vozil novo Škodo Octavio 1.0 motor, pa nekaj potnikov, da je bilo za znoret, pa enih hribih, nikamor ni šlo, samo tiščanje in šaltavanje...

edi45 ::

denabiker je izjavil:

pa neke 3 cilindre turbo 1.0 motor tiščijo v limuzine, karavane,... pa 6 prestav in potem folk šalta in tišči, kot zmešan da kam pride....da ne omenim situacije, če so potniki + prtljaga...enkrat je en razlagal, je vozil novo Škodo Octavio 1.0 motor, pa nekaj potnikov, da je bilo za znoret, pa enih hribih, nikamor ni šlo, samo tiščanje in šaltavanje...


To se strinjam, da je čista bedarija takšne 3 cilinder mlinčke tiščati v karavane in SUV-e. Za kakšno jajčko ala Twingo ali kak Dacia Sandero ne rečem. Octavia karavan pa že ima neko težo, ali pa kakšen golf, leon, ali pa PSA koncern C5 aircross, C5X itd.. ne vem kdo pri zdravi pameti kupi to.

WaterBoy ::

Saj skoraj drugega nimaš za normalno ceno. Karkoli več od 1.0 mašine so cene veliko višje

njyngs ::

Mja, saj tako prodajalci mamijo ljudi. Oni rabijo zakonsko povprečne izpuste/prodan avto za celo znamko zadržat pod neko smešno mejo (hvala EU lol). In potem rinejo v avte premajhne motorje, kljub temu za precej denarja - če hočeš kaj več te pa opalijo ko cigani (ampak maš vsaj primerno močan avto, če ful preplačaš).

Mark my words, iskali bomo 2.0+ mašine čez 5+ let kot da je apokalipsa. Tisto je vzdržljivo, se da popravit, bolje načrtovano in zasnovano. Ta majhna jajca se pa delajo samo zato, da se ustreže EU zakonom o izpustih. Kar je ironično - ker ta nesnaga se kvari, meče vstran in na koncu dela še večjo ekološko škodo kot da bi vozili večje zanesljivejše in zmogljivejše mašine.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

IL_DIAVOLO ::

Zato pa kupujemo stare dizle, ker so dejansko narejeni da delajo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Stare dizle kupuješ zato ker si cashless, ne zato ker so "narejeni dobro"...
#brezpodpisa

Utk ::

hojnikb je izjavil:

Stare dizle kupuješ zato ker si cashless, ne zato ker so "narejeni dobro"...

:))

Naj se človek malo tolaži no...

hojnikb ::

pazi k bojo ti boomerji enkrat kupl EV... Bo to najboljša stvar po namazanem kruhu. Sam smo od tega še vsaj kakih 10 let stran...
#brezpodpisa

BCSman ::

Jasno da je dizel nepremagljiv, problem bodo edino strožji tehnični pregledi. Drugače pač daš ven egr, dpf in maš stroj s traktorskim navorom s 4.8l/100km porabe, ne pa ta elektro drek ki ga zelena mafija forsira.

hojnikb ::

nepremagljiv v čem? Mogoče v dosegu, to je pa tudi čist vse, kar je bolši...

Ko se da danes z malo truda uvozit vozno električno dačo za 5 jurjov, je argument, kako je dizl pocen za kupit precej bedn. Sploh ker bo TCO dače vsaj 5x nizji...
Dizlco mogoče poceni kupiš (govorim o avtih za reda par jurjov) ampak drago plačuješ.

K bojo enkrat avtomobili razreda golf (id3, mg4 itd) v rabljenem trgu pod 10 jurjov, bodo tut shitboxerji drgač razmišlal...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

njyngs ::

ko bodo ti avti pod 10 jurjev bodo baterije že toliko degradirane, da boš rabil še 20k za novo baterijo
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

Stare dizle kupuješ zato ker si cashless, ne zato ker so "narejeni dobro"...


Ti pa kupujes bmw-ja, ker zelis biti cashless. Precej podobna zadeva.

Le da meni je vseeno, kaj vozim, samo da dela in gre.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Stare dizle kupuješ zato ker si cashless, ne zato ker so "narejeni dobro"...


Ti pa kupujes bmw-ja, ker zelis biti cashless. Precej podobna zadeva.

Le da meni je vseeno, kaj vozim, samo da dela in gre.


Ne vozim (več) BMWja..
To kar vozim za dailya, se ne pretvajam da je dobr, ker je star in pregovorno oh in sploh (1.9TDI).
Je pa (zaenkrat) se dovolj pocen, da se ga splača met na cesti. K nebo, gre pač v preso. Zguba nebo velika, ker je bla tut nakupna cena blizu nule.

Vikendas je pa itk cela poezija v tem segmentu. Tega pa nikol nebi hotu na elektriko. In čisto nasprotje dailya.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

BCSman ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
446.000km!
To so zmagovalni avti. Koliko je stal leta 2004 v evrih, manj kot 10k? Pije manj kot 5 litrov povprečno, vem iz prve roke. Ne vzamem zastonj električnega, če mi dajo takega novega.

hojnikb ::

nihce ti pa ne pove kolk vzdrzevanja je dal skos da je prsu do teh kilometrov ;)
#brezpodpisa

Utk ::

Prvič, ni stal 10 jurjev, bolj 15.
Drugič, s tako opremo kot je ima, tudi danes dobiš za 22, kar je danes bistveno manj denarja kot 20 let nazaj 15 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tu celo piše, da je stal 19 jurjev, ne glih z najnižjo opremo, ampak danes je to zelo osnovna oprema:
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BCSman ::

Tisti combo je za gledat polno ceno 27.600, ne pa te judovske fore "s financiranjem", kjer z obrestmi prideš do 28k. Pa N1 je dražje zavarovanje in še kaki dodatni problemi.
Ja picasso je bil 3.800.000sit. A eden najbolj uporabnih avtov vseh časov. 2.0hdi neuničljiv.

Utk ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tu imaš istega, za 25, osebni. Tudi 25 danes je bistveno manj kot 15 takrat. Danes je minimalc 800 evrov, takrat je bil 400, danes je povprečna plača 1600, takrat je bila 700.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BCSman ::

Sem ravno hotel pripeti link, da je Citroen vrnil Berlingo dizla nazaj:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

2020 retardi ga ukinili, mislili da bodo povpraševalci kar posegli po električnem za 30k+ phahaha.
Edino da je sedaj 7k dražji kot leta 2020.
Tale 25k je spet "s financiranjem", treba dodat še kake 2 jurja. Takrat 2020 ga je bila prilika vzet in bi bil potem za 20 let mir se ukvarjat z vprašanjem "kateri novi avto kupiti".

denabiker ::

Utk je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tu imaš istega, za 25, osebni. Tudi 25 danes je bistveno manj kot 15 takrat. Danes je minimalc 800 evrov, takrat je bil 400, danes je povprečna plača 1600, takrat je bila 700.


25 jurjev, pa imaš nek cenen plastik fantastik volan, tista guma navzgražna, ko razpada, čez čas. Pa še tista cenena plastika, kot da bi kupil jugeca. Ne morem razmeti, v roki držiš volan non stop med vožnjo, pa ne morejo dati nek kvaliteten usnjen volan

Utk ::

Vidiš, pa smo začeli s kurčenjem.
Tudi picasso leta 2004 za 15 jurjev je imel precej plastičnega:

denabiker ::

oprosti, ampak to ni kurčenje, to je nek minimum, da v roki držiš nek soliden volan pri 25 jurjih, ne pa neko ceneno plastično gumijasto skropucalo.

miha98 ::

Pa si ga sam zmontiraj, če ga rabiš... Jaz sem tudi dal na moj bmw novi športni volan , ker se je tastari znucal oz. olupil..

IL_DIAVOLO ::

Predvidevam da ima magicnih 150 000 km.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

edi45 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Predvidevam da ima magicnih 150 000 km.


Mja, sem ravno mislil napisat. Sigurno neka stara zjahana jajca, po možnosti iz Nemčije z "magičnimi 150k" :))

hojnikb ::

a je citroen z magičnimi 150kkm z nemčije kaj manjša jajca?
#brezpodpisa

miha98 ::

Pomojem si ti sam en jajc...btw

hojnikb ::

nov dan, nova lučka na armaturi, huh :D
#brezpodpisa

miha98 ::

to se ti z bmw težko zgodi...

edi123 ::

miha98 je izjavil:

to se ti z bmw težko zgodi...

samo ena lučka težko ja...

IL_DIAVOLO ::

:O:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

miha98 je izjavil:

to se ti z bmw težko zgodi...


S taksnim takoj iz trgovine res ne... Taksnim k je mel ze 10 lastnikov, pa če ni lučk, verjetn lučka ne dela več.
#brezpodpisa

Buggy ::

A glede avtomatskih menjalnikov smo ze dorekli zadevo, al se zmeraj govorimo zgolj generalno eni fuj eni kewl, brez da se pove tocno kater tip menjalnika je v igri? Ista for kot pnevmatike, ko imas tipov gum od ene firme od ECO do Super Sport pa je firma zaradi ene ali blazena ali pa jo vlecejo po zobih, gum v prodajnem repertoarju, namenjenih razlicnim situacijam pa nebroj...
Tukaj vsi tripajo "Kup Mišelinke, tanarbulse so" pol pa kupijo Energy, ki so ze iz stacune plasticne ...ni to Pilot sport 5s, ceprav je tud Michelin :))

Utk ::

Najboljši menjalnik ne menja prestav. There, i said it. Vse drugo je passe...

Buggy ::

Utk je izjavil:

Najboljši menjalnik ne menja prestav. There, i said it. Vse drugo je passe...


/ je zasepatal UTK v uho vozniku Porsche GT3
...in caka na feedback

Se jaz na DQ500, popravljam glede na razpolozenje s pad-shifterjem ob volanu, ker ce imas menjalnik v D ali S je ze razlika kako se bo obnasal, najbolje je pa ce mu jaz pomagam pri prehitevanjih, takrat ko hocem nekaj vec od normi Toyota vozne ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Jaz ko hočem prehitet dam gas. Zakaj zaboga bi plačeval avtomatika in sam prestavljal? Če bo šlo na tesno dam pač več gasa in motor bo praktično instantno na 5k.

Še bolje je pa pri električnem. Tam pa itak škoda govorit.

Gt3? Ja, če mi daš katrco zdaj, ki je nisem vozil zdaj že kakih 20 let, se bom tudi zabaval. Z veseljem bi šel z njo na nek roadtrip. Ampak za vsak dan, celo leto in leta, ne hvala.

Buggy ::

Ne rabis saltat sam ce si lejmer, lahko pa ce imas moznost iz lezernega udobja prestopiti v malo bolj agro style na prazni cesti. Priznam da sem prej bil izklucno na manulalcu, a z DSG DQ500, ko kombiniram obvolnaske rocice mi tudi uzitek rocnega menjalnika ne manjka tudi ce ga pustim v S ali celo D. Sej ce se vozim na kewl ni nobenega problema...sam tisto uro do sihta si bom pa po ovinkasti regionalki, raje naredil zanimivo kot ne :D

BTW: prehiteva se varno tako, da si cimprej mimo. Na AC je to brezveze, na regionalki pa imas sve in svasta.

_Sajmon_ ::

Da prebudim temo. Z ženo kupujeva novega karavana, bencinarja, avtomatika. Do okrog +-30k€, na gotovino. V ožji izbor je prišla najprej Škoda Octavia, pred dnevi pa sva vozila Toyoto Corollo TS Hybrid 1.8 in sva se skorajda že navdušila zanjo, pa sem si rekel, da za štos pogledam še Golfa Variant, ki se je pred kratkim začel prodajat rahlo prenovljen. No, če bi me Octavia s 150KM motorjem (žal tistega z 115 še ni) prišla kar dobro opremljena >31k€, so mi za Toyoto dali ceno slabih 30k€ (SOL oprema, torej ena boljša kot osnovna, z biserno barvo), za Golfa 1.5 eTSI 115KM z vstopno opremo, belo barvo in nekaj dodatki pa sem dobil ceno nekaj čez 27k€, kar me je priznam kar malce presenetilo v pozitivnem smislu. Je pa tudi res, da je 150KM varianta motorja več kot 2000€ dražja (če primerjam z Octavio).

Težko je primerjat opreme vseh treh navedenih avtov, do neke meje vsebujejo to kar rabim, se pa odločam med Toyoto in Golfom. In 3000€ manjša cena je kar mamljiva priznam (+4 zimske gume do 400€). Dobavni rok je podoben (ker moje barve ni pri toyoti traja dobava dlje časa). Pri Toyoti me pritegne zanesljivost, nizka poraba, 10 let garancije (če servisiraš pri njih, servis na 15km/1leto), dobro se vozi, solidna zvočna zatesnitev, klasični gumbi za klimo; motijo pa me brisalci brez senzorja za dež in nerodna ročica avtom. menjalnika. Golfov motor je sicer preizkušen, relativno varčen, vzvod avt. menjalnika prikladnejši, notranjost na nivoju; žal se klima še vedno na touch screenu ureja, a so vsaj neke touch gumbe osvetlili, pa neke shorcute dali na zaslon, da je za silo boljše kot pred restylingom. Pa servis je na 2leti/30km, če je to sploh kaka prednost.

Ma vprašal bi, ali je res tako padla kvaliteta VW, kot nekateri pišete? Kaj bi se vi odločili? Pri Golfu me mal vznemirja da mi bo piskal pri prekoračitvah hitrosti (nov zakon z julijem). Prodajalec je rekel, da se da to izklopit, a sklepam, da moraš to naredit vsakič po vžigu (?!). Pa kako deluje tisti zaslon se še ne da sprobat, kar avtov še ni v slo.

Hvala za mnenja.

Utk ::

Kako da nima senzorja za dež? V to pa malo dvomim.

tony1 ::

"Pri Golfu me mal vznemirja da mi bo piskal pri prekoračitvah hitrosti (nov zakon z julijem). Prodajalec je rekel, da se da to izklopit, a sklepam, da moraš to naredit vsakič po vžigu (?!)."

Kdo pa garantira, da bodo to res lahko in hoteli narediti?

mikhaair ::

Primerjaj se asistence golf vs corolla. Olje ne glede kaj pišejo bi osebno menjal letno.
Osebno bi raje Corollo hibrid, zaradi pogonskega sklopa. Verjetno je pa Golf noter boljši.

mugen999 ::

Za 30k dobis pižoja 308 gt oprema karavan 1.5 hdi dizel 130 konjev z avt menjalnikom. WV z 1.5 tsi se ne more primerjat s pežojevim dizlskim pogonom, mu ne seže do kolen.

miha98 ::

Jaz pravim, da kar ni BMW ni avto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

m0LN4r ::

_Sajmon_ je izjavil:

Da prebudim temo. Z ženo kupujeva novega karavana, bencinarja, avtomatika. Do okrog +-30k€, na gotovino. V ožji izbor je prišla najprej Škoda Octavia, pred dnevi pa sva vozila Toyoto Corollo TS Hybrid 1.8 in sva se skorajda že navdušila zanjo, pa sem si rekel, da za štos pogledam še Golfa Variant, ki se je pred kratkim začel prodajat rahlo prenovljen. No, če bi me Octavia s 150KM motorjem (žal tistega z 115 še ni) prišla kar dobro opremljena >31k€, so mi za Toyoto dali ceno slabih 30k€ (SOL oprema, torej ena boljša kot osnovna, z biserno barvo), za Golfa 1.5 eTSI 115KM z vstopno opremo, belo barvo in nekaj dodatki pa sem dobil ceno nekaj čez 27k€, kar me je priznam kar malce presenetilo v pozitivnem smislu. Je pa tudi res, da je 150KM varianta motorja več kot 2000€ dražja (če primerjam z Octavio).

Težko je primerjat opreme vseh treh navedenih avtov, do neke meje vsebujejo to kar rabim, se pa odločam med Toyoto in Golfom. In 3000€ manjša cena je kar mamljiva priznam (+4 zimske gume do 400€). Dobavni rok je podoben (ker moje barve ni pri toyoti traja dobava dlje časa). Pri Toyoti me pritegne zanesljivost, nizka poraba, 10 let garancije (če servisiraš pri njih, servis na 15km/1leto), dobro se vozi, solidna zvočna zatesnitev, klasični gumbi za klimo; motijo pa me brisalci brez senzorja za dež in nerodna ročica avtom. menjalnika. Golfov motor je sicer preizkušen, relativno varčen, vzvod avt. menjalnika prikladnejši, notranjost na nivoju; žal se klima še vedno na touch screenu ureja, a so vsaj neke touch gumbe osvetlili, pa neke shorcute dali na zaslon, da je za silo boljše kot pred restylingom. Pa servis je na 2leti/30km, če je to sploh kaka prednost.

Ma vprašal bi, ali je res tako padla kvaliteta VW, kot nekateri pišete? Kaj bi se vi odločili? Pri Golfu me mal vznemirja da mi bo piskal pri prekoračitvah hitrosti (nov zakon z julijem). Prodajalec je rekel, da se da to izklopit, a sklepam, da moraš to naredit vsakič po vžigu (?!). Pa kako deluje tisti zaslon se še ne da sprobat, kar avtov še ni v slo.

Hvala za mnenja.

Jaz bi gledal, da je prtljaznik cimbolj skatlaste oblike. Vse ostalo je larifari.
Prejsnji teden sem naredil 1200km, vsak dan ca. 4 ure.
Klimo sem nastavil v ponedeljek pa je nisem vec dregal, realno kolkokrat pa to clovek drega, nevem.
1.5 TSI, men se zdi, da se 2.0 TDI veliko lepse pelje.

Problem novega golfa je software. To je dejstvo. Za octavio nevem, ampak predvidevam, da ima isti software.

Na koncu se se najbolj nagibamo k touranu, ki ga prej sploh nisem imel na vidiku, ampak prtljaznik je res prakticen, pa je se "starejsi" glede notranjosti.
Pa ko sedis v njem spredaj ali zadaj, deluje dejansko bolj prostorno od teh karavanov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

_Sajmon_ ::

Utk je izjavil:

Kako da nima senzorja za dež? V to pa malo dvomim.


V Sol in Luna ga ni, dražji opremi imata kot dodatek navedeno (Gretje brisalcev s senzorjem za dež). Hm, sem morda kaj spregledal?
««
10 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1116102 (2627) a_borlak
»

Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068514 (5373) mr_chai
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25750302 (32961) GR2

Več podobnih tem