» »

Nasvet za novi avto?

Nasvet za novi avto?

««
9 / 13
»»

Goran's Blog ::

brett je izjavil:

Likalnik je izjavil:

brett je izjavil:

2dark je izjavil:

brett je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.


Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way8-)


Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.


Subaru, Nissan, Mazda, Peugeot. Letniki vozil med 2015-2022.


tole so pa res fail avtomatiki....v življenju ne bi kupil teh znamk avtomobilov z avtomatskim menjalnikom....


Kateri pa so odlični avt.? Pa ne mi sedaj z BMW, Audi itd.... Napisal sem znamke in modele. + kot sem napisal...ročni menjalnik!


VW,Audi so odlični avtomatiki, pika-konec.

hojnikb ::

DSG z suho sklopko enters the chat..
#brezpodpisa

Veron ::



    Predlog S se uporablja pred soglasniki - c, č, f, h, k, p, s, š, t
    Predlog Z se uporablja pred soglasniki - b, d, g, j, l, m, n, r, v, z, ž

hojnikb ::

tole more bit pomoje tvoj highlight dneva, kneda?:))
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Jejsaz maria no, do sihta saltate kolkokrat 10x vseskup pa se to vec kot polovico tega tik pred ciljem :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

2dark ::

brett je izjavil:

2dark je izjavil:

brett je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.


Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way8-)


Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.


Subaru, Nissan, Mazda, Peugeot. Letniki vozil med 2015-2022.


Potem je logično, da še nisi vozil dobrega avtomatskega menjalnika, če si vozil šrot.

m0LN4r je izjavil:

Jejsaz maria no, do sihta saltate kolkokrat 10x vseskup pa se to vec kot polovico tega tik pred ciljem :)


Zakaj bi počel nekaj, kar je neupotrebno.

Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hojnikb ::

Zakaj bi počel nekaj, kar je neupotrebno.


čudno, da potem postas tle :))
#brezpodpisa

LeQuack ::

2dark je izjavil:



Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.


Pa ravno Aisin so izmed najboljših, ekvivalent tistim v BMW-jih in podobno. Vgrajujejo jih v Stellantisova vozila, ampak bodo tudi šli na DCT/DSG variante, tako da se bodo veselje končalo.
Poleg tega pa še Toyotini hibridi, ki so že po dizajnu avtomatik, in seveda zelo dobri za peljat, skoraj enak občutek električnemu pogonu.

Najbolje se pa itak pelje električni, ni ga čez konstantni navor in ni prestavljanja.
Quack !

brett ::

m0LN4r je izjavil:

Jejsaz maria no, do sihta saltate kolkokrat 10x vseskup pa se to vec kot polovico tega tik pred ciljem :)


Niti toliko ne, ker oba z ženo hodiva peš v službo, ker imava oba službe razdalji 1 oz. 2,5km.:)

Najbolj se sicer nagibam k Mazdi CX-5, le da bi moral dodati še njihov Co-Co paket v vrednosti 2.2k€. Kar pa jo na žalost podraži preko budgeta.
Bo pa seveda prej treba na testne vožnje. Ampak je fajn prej kak info, da se sploh ne trudim z obiskom salona...

hojnikb ::

LeQuack je izjavil:

2dark je izjavil:



Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.


Pa ravno Aisin so izmed najboljših, ekvivalent tistim v BMW-jih in podobno. Vgrajujejo jih v Stellantisova vozila, ampak bodo tudi šli na DCT/DSG variante, tako da se bodo veselje končalo.
Poleg tega pa še Toyotini hibridi, ki so že po dizajnu avtomatik, in seveda zelo dobri za peljat, skoraj enak občutek električnemu pogonu.

Najbolje se pa itak pelje električni, ni ga čez konstantni navor in ni prestavljanja.

aisin se niti slučajno ne primerja z rwd izvedbo ZF-a...
#brezpodpisa

nejc_nejc ::

AvtoR je izjavil:

Audi A6 stane 10k iz fabrike in 60k v salonu


500% marža?
Tole si verjetno iz riti potegnil?

Koliko, pa mislite, da neto kosta firmo

bemfa ::

ginekk ::

2dark je izjavil:



Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.


Lol no. Men je AISINova sedemstopenjska avtomatika, klasična na torque converter, delovala 300k km potem sem pa avto prodal in novi lastnik se še vedno veselo vozi dalje, tri leta od takrat. Pa je imel avto 2.3 tone in štirikolesni pogon (RWD biased). Brez najmanjše napake.

hojnikb ::

to da se vozi brez najmanjse napake, se ne pomen da se vozi dobr...
#brezpodpisa

swift ::

hojnikb je izjavil:

to da se vozi brez najmanjse napake, se ne pomen da se vozi dobr...


sicer nevem kaj si s tem hotel povedat, samo se bere kot vsak Das Auto fan- če ni nemc je smeč.

Aisinovi menjalniki so zadnjih 15(20?) let eni najboljših (vzdržljivih) sploh AWTF-80 SC verzija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: swift ()

Blinder ::

bemfa je izjavil:

https://www.llctlc.com/post/how-much-do...

brezvezen clanek
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Matheus ::

hojnikb je izjavil:

DSG z suho sklopko enters the chat..


.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

hojnikb ::

swift je izjavil:

hojnikb je izjavil:

to da se vozi brez najmanjse napake, se ne pomen da se vozi dobr...


sicer nevem kaj si s tem hotel povedat, samo se bere kot vsak Das Auto fan- če ni nemc je smeč.

Aisinovi menjalniki so zadnjih 15(20?) let eni najboljših (vzdržljivih) sploh AWTF-80 SC verzija.


vzdrzljivost=/=smooth voznja

Sploh aisinovi fwd menjalniki so dost počasni in jerky z slabim softwareom, ker enostavno ni dost placa za vse planetarne zobnike.

In to se lepo vidi, k stopis iz bmw 1ke v 3ko. Ker slednja ima ZF in se salta bistveno lepse in hitrejse, če to hočes.
#brezpodpisa

Ahim ::

2dark je izjavil:

Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.

Aisin bi se pogovoril s tabo ... sploh ko nekateri omenjajo VW polizdelek od DSGja 8-O

Blinder ::

eh DSG polizdelek, če ne bi VW bil dal na trg DSG pred 15 leti, bi še danes se vozili z oldschool 4-stopenjskimi automatiki.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mikhaair ::

Kaj montira Mazda v trojko. Aisin?
A imajo v teh manjših avtomobilih avtomati v pretvorniku navora možnost zaklepa oz. sklopko, kot večji bratje?

IL_DIAVOLO ::

Blinder je izjavil:

eh DSG polizdelek, če ne bi VW bil dal na trg DSG pred 15 leti, bi še danes se vozili z oldschool 4-stopenjskimi automatiki.


Ce bi ostali na manual 6-stopenjskih menjalnikih, ne bilo nobene skode, glede na to da se vedno ne znajo narediti bulletproof avtomatskega menjalnika, na katerem uporabnik ne bankrotira. Z izjemo toyote in elektrike.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

hojnikb je izjavil:

aisin se niti slučajno ne primerja z rwd izvedbo ZF-a...
Ni ti treba preveč onanirati na ta zf menjalnik. Se že leta vozim z njim, pa ne vidim, da bi bil kaj posebnega. Ok, menja hitreje kot ti misliš, to je pa tudi vse.

Ok, lahko daš v rikverc pri 40 km/h, ali naprej ko greš 40 km/h v rikverc, ampak to ni glih neka dodana vrednost. Bremzaš lahko tudi z bremzami, nikjer ne piše da moraš z menjalnikom, ki se kontra vrti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

hojnikb ::

pol verjetno nisi nikol fural aisin drekcov..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

stara mama ::

2dark je izjavil:

brett je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.


Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way8-)


Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.

Mogoč boljše za tiste, ki so preleni prestavljat in vedno vozijo v idealnih pogojih (bognedaj pozimi)
Ravno včeraj sem imel en primer (drugače se v teme o avtomatikih ne spuščam več).
Zagreznil v blatu (ja, po lastni neumnosti, bil je zelo moker dan)
Ampak glej ga zlomka, z izklopom protizdrsnega sistema in s hitrim menjavanjem prestav (naprej-nazaj) se mi je uspelo skopat ven iz skoraj nemogoče situacije.
Z avtomatikom bi že iskal kakega traktorista pa bil deležen ogromno posmeha.
Pa tud DSGja sem že prejšnjo zimo rinil, ker mu je zmanjkalo ravno tisto malo zaleta, ko se lahko zaziblješ. Za njim sem pa zapeljal še sam, brez rinjenja.

Kličte me primitivc, ampak ob teh izkušnjah ga ni dnarja, da grem na avtomatika!!
S temi protizdrsnimi sistemi in avtomatiko si dobesedno invalid.

Zgodovina sprememb…

benx ::

ima kdo kaj izkušenj z meganom, bencin, 2017 letnik?

IL_DIAVOLO ::

1.33 tce so zaceli vgrajevati 2017, tako da glej kaj mlajsega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ahim ::

Blinder je izjavil:

eh DSG polizdelek, če ne bi VW bil dal na trg DSG pred 15 leti, bi še danes se vozili z oldschool 4-stopenjskimi automatiki.

Kaj pa vem,v druzini je v 2006 letniku A6 3.0 TDI avtomatik s 6 prestavami (ZF, mislim da tale). Se vedno dela brezhibno, ni pa primerjave v gladkosti delovanja z novejsimi z vec prestavami (npr. ze omenjeni Aisin z 8 prestavami).

PINki ::

ZF so zanesljivi, DSG pač ni. Je oče na Tiguanu 2018 letnik že menjal mehatroniko. Strošek 1700€. Pa je prvi lastnik. Avto niti 100kkm nima.

Ko se vozim s kolegom v njegovem bmw 2015 z ZF menjalnikom, deluje bolj udobna vožnja kot z dsg.

LeQuack ::

Decembra so mi ponujali Kia Ceed, Champion oprema, za 21k al nekaj takega, z veliko prepričevanja bi spustili na 20,5k ampak kaj več pa ne. Takrat se mi je to zdelo predrago tako da itak nisem vzel. Zdaj pa vidim da par mesec kasneje že sami ponujajo za 18k isti model. Tolk o tem da ne morejo dat več popusta.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Quack !

miha98 ::

To ti je škart roba pomojem. Kupi bmw.

LeQuack ::

Seveda BMW, s borimi 2 leti garancije, potem pa vsako leto eno plačo za servis.
Quack !

miha98 ::

Vsaj veš kaj imaš... pa kupi 2 leti starega, če te motijo servisi pri pooblaščencu.

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa imas? Zjeban avto z neskoncnimi popravili pleha, ki pac izgleda dobro. Ampak ko hoces avto zazgati ker non stop jebe, ti to en kurc pomaga.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

miha98 ::

Po 2 letih ne more biti tako zjeban... pa če so delali nevem kaj...

hojnikb ::

Kupis novega in nimas tezav... Pa tudi novodobni B motorji so kr precej zanesljivi z dokaj malo znanimi tezavami...

Če pa mislis da bodo operativni stroski enga BMWja isti kot pri Kii, pa bolje da naprej vozis trolo.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

miha98 je izjavil:

Po 2 letih ne more biti tako zjeban... pa če so delali nevem kaj...


Saj vecina nima kesa za novega bmw-ja lol

Ce kdo ne verjame, najcenejsi proper bmw, brez fancy opreme:

https://avto.net/Ads/details.asp?id=175...

+ financiranje in si na 45k. Ce za tak denar ne vzames vsaj hibrida, ce ze ne elektrike, moras pa biti res neumen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tony1 ::

hojnikb je izjavil:

LeQuack je izjavil:

2dark je izjavil:



Japonci nimajo dobrih avtomatskih menjalnikov.


Pa ravno Aisin so izmed najboljših, ekvivalent tistim v BMW-jih in podobno. Vgrajujejo jih v Stellantisova vozila, ampak bodo tudi šli na DCT/DSG variante, tako da se bodo veselje končalo.
Poleg tega pa še Toyotini hibridi, ki so že po dizajnu avtomatik, in seveda zelo dobri za peljat, skoraj enak občutek električnemu pogonu.

Najbolje se pa itak pelje električni, ni ga čez konstantni navor in ni prestavljanja.

aisin se niti slučajno ne primerja z rwd izvedbo ZF-a...


Ne drži, zdi se, da jih še nisi videl drugače kot po internetihTM.

10 let sem vozil steptronic in 5 let vozim Aisinov klasični avtomat, ne eden ne drugi me ni še niti enkrat razpizdil (na testu eCVTja v yarisu, recimo, sem preklinjal po dveh minutah).

Skratka, Aisinov avtomat je popolnoma enakovreden ZFjevemu steptronicu, le crknil bo kasneje.

hojnikb je izjavil:

pol verjetno nisi nikol fural aisin drekcov..


Pojma nimaš. Na koncu se boš izgovoril na boreliozo, in da si zamešal Jatco in Aisin :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

hojnikb ::

Sem mel sanso kr precej vozit aisin v X2 pa ZF v raznoraznih F serijah... Ker verjames ali ne, zf8 se precej razlikujejo tudi po softwareu, ki je namescen gor (audi ma svojga, bmw v klasičnih modelih ma svojga, M modeli so spet prierejeni). Avtomatik ki je optimiziran za dolzino (kar more bit, če je fwd) pač nemore bit tako dobr by design kot longitudno postavljen (kar je zf8).

Pa kdaj se poskusi xHP flash na ZF8, pa se ti bodo vsi ostali menjalniki zagabl, z izjemo seveda pure elektirke...
Očitno ma S-Tronic v audijo suboptimal SW, kar me za VAG grupo nebi presenetl. Al je pa tvojo dojemanje menjalnikov pač.. precej potrosnisko. Dok dela i ide, je prfekten.


Uglavnem, ZF8 je putr z primernim SW, bar none. Z razlogom je to najbolj pogosto uporabljen menjalnik v RWD...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tony1 ::

Seveda ima vsak proizvajalec avtov svojo predstavo kakšen naj bi avtomatik bil, in naštima svoj softver na ZFjev hardver. Amapk, glej čudež, popolnoma enako velja tudi za Aisina v BMWju: softver zanj je pripravil BMW.

Ideja o boljšem ali slabšem prečno ali vzdolžno postavljenem menjalniku se sicer zdi zanima, ni pa nujno realna. Aisin je že pred 15-20imi leti predstavli 6-stopenjski avtomat, ki je bil razvit z glavno predpostavko, da gre v fizične okvire 6-stopenjskega ročnega menjalnika - in ta menjalnik je bil zelo dober, odličen, ker ni nič zaostajal za takratnim steptronicom (ki je bil seveda špica). Eni levi japončki so ujeli špico ZFjevega razvoja, kere bruke. Seveda je bil narejen za prečno postavitev, ker pač japončki delajo v glavnem FWD avte.

Sploh prvič slišim argument, da je nek avtomatik nujno grozljivo slabši, ker je postavljen prečno, in o tem ne poznam niti pisanja novinarjev.

Kaj za vraga je "xHP flash na ZF8"?

Nek super duper nov ZFjev menjalnik je lahko npr. hitrejši pri prestavljanju ali pa manj opazen pri prestavljanju. Prav. Ampak to sploh ni najbolj pomembna lastnost avtomatika: najbolj pomembno je, da ta prestavlja tako, da ne gre vozniku na kurac.

Tj., da dela tako, da ustreza temu, kar hoče od njega voznik: če vozi počasi naj prestavlja zgodaj, če pohodi gas naj naredi kick-down čimprej in za več prestav dol če je treba, če tišči gas ko butelj, naj drži motor v obratih in prestavlja pozno... 80% teh lastnosti se naredi s ustreznim softverom, kje je pogon in dimenzije menjalnika so drugotnega pomena. Možno je, da je v bemflih z Aisinom to kaj slabše, ampak to je zaje6al BMW, ki ni naredil softvera, kot bi bilo treba. Ništa novog na zapadu, saj so zajebali že kaj večjega.

tony1 ::

Aja, ker imamo na forumu (e)cvt kliko dodajam še najbomemnejše: dober avtomatik ne sme masirati ušeš.

hojnikb ::

mapk, glej čudež, popolnoma enako velja tudi za Aisina v BMWju: softver zanj je pripravil BMW.


Ja, ampak čudeza nemors nardit, če je underlying HW suboptimaln.

Sploh prvič slišim argument, da je nek avtomatik nujno grozljivo slabši, ker je postavljen prečno, in o tem ne poznam niti pisanja novinarjev.


Novinarji dalj od whitepaperjov proizvajalca tako ne znajo prebrat. Če pa kdaj taksen avtomatik razdres, ali vidis posnetek ljudi, ki to razdirajo in analizirajo profesionalno, pa vidis, da je zarad omejenga prostora tudi nekaj kompromisov pri dizajnu le tega. Ker 8 stopenjski avtomat se da nardit na več kot en način. In če mas na razpolago pol manj prostora oz. dolzine, bo pač kaksn kompromis. Katerega seveda micka in joza nebo nikol zaznala. Ker je good enough.

Kaj za vraga je "xHP flash na ZF8"?


3rd party modificiran software za ZF6/8...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tony1 ::

" Ja, ampak čudeza nemors nardit, če je underlying HW suboptimaln."

Oprosti, lahko verjamem avtoriteti enega internetnega bojevnika, da se ta in ta avto slabše pelje od tega in tega, si pa vzamem pravico ne verjeti da je ta in ta avtomatik sranje, drekec pekec in kaj vse si še naložil... zaradi prečno postavljenega motorja. Na koncu bomo pa s stisnjenimi zobmi pogruntali, da je sicer drekec pekec Aisinov slabši od ZFja (z doma nalo
enim firmwarom!)... ampak boljši od 95% avtomatikov na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

tony1 ::

Sploh je nerelevantno omenjanje homebrew softvera, ker, guess what, kaj pa če gre nekdo hekati še Aisinovega?

Ta debata je brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

hojnikb ::

Ja res je brezveze, ker tisti ki hočejo res odličn avtomatik, so ze zdavnaj ugotovil, da je treba kupit EV...

Eni pač mate copium, ker ste kupl aisina in morte zdej vsem povedat kako dobr je...
#brezpodpisa

tony1 ::

" Eni pač mate copium, ker ste kupl aisina in morte zdej vsem povedat kako dobr je... "

Fanboyestvo ti je dela težave z branjem. Ti si si vzel pravico razlagati, da Aisin ni za kupit, ker je drekec pekec. Niti slučajno nisi repliciral na moj veganski sindrom.

Tvoje pisanje je bilo fan boyevsko nalaganje, FUD o Aisinu, ki nima podlage. Aisinov klasični avtomat je v vseh* parametrih boljši od 95% avtomatikov na trgu.

*Edina izjema so bulšit bruseljski CO2 grami. Razumen človek se nanje ne ozira.

hojnikb ::

Nekoga, k vozi privat izkjučno ročne menjalnike, tezko označis za fanboya... Če bi si zelel avtomatike za sebe, bi kupo EV. Ampak od odvozenih avtomobilov, ki sn jih naredu izven svoje flote, pa se vedno najbolj prepriča ZF8 v BMWju...

Sem pa mel sanso en kratek tur vozit tudi aisinovo longitudno avtomatiko v miati... In če to kupis namest ročnega, si zrel za resen pregled glave. Tko da ima tudi aisin včas kake konkretne kakce.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

denabiker ::

m0LN4r je izjavil:

Jejsaz maria no, do sihta saltate kolkokrat 10x vseskup pa se to vec kot polovico tega tik pred ciljem :)


ljudje se niti ne zavedajo, kolikokrat pritisnejo sklopko in prestavljajo, to že tak delajo podzavestno. Ko pa voziš avtomatika, to je pa res komfort. Prvo sem desetletja nazaj to doživel preko luže, ko sem bil gor, branil sem se z vsemi štirimi in sem hotel ročnega, ampak večinoma so bili avtomatiki. In sem se ga navadil, potem pa tule smo imeli V70 D5 avtomatik, se razvadiš tak, da se potem sprašuješ zakaj sem tako silil skos ročnega. Pri hiši imamo tudi na enih avtih ročni menjalnik, pa od AC do centra prestavljam več kot 100 x.
In, ko pridejo kolegi iz ZDA k nam, pa se sprašujejo zakaj imamo mi toliko ročnih menjalnikov v navadnih osebnih avtih, a ni to brezveze? Pa kolega reče, OK razumem za športne avte, da si želiš manual ampak v navadnih avtih, eh...

tony1 ::

hojnikb je izjavil:

Nekoga, k vozi privat izkjučno ročne menjalnike, tezko označis za fanboya... Če bi si zelel avtomatike za sebe, bi kupo EV. Ampak od odvozenih avtomobilov, ki sn jih naredu izven svoje flote, pa se vedno najbolj prepriča ZF8 v BMWju...

Sem pa mel sanso en kratek tur vozit tudi aisinovo longitudno avtomatiko v miati... In če to kupis namest ročnega, si zrel za resen pregled glave. Tko da ima tudi aisin včas kake konkretne kakce.


Fanboy je nekdo, ki tako kot vegan, uleti v temo in pove, da on je pa vegan. V temo si uletel, da je Aisin drekec pekec.

Sedaj omenjaš miato. Zgoraj si si pa vzel pravico me z "morda ne boš verjel" učiti, da vsak proizvajalec avtov sam naprogramira softver za avtomatik, torej je to problem tako Mazde kot Aisina. In prej si celo omenjal, da je nek rwd BMW z ZFjem najboljši šele s homebrew firmwarom.

A ne vidiš, da vpeljevanje teze o pomembnosti softvera škodi tvoji poziciji, ki pravi, da je Aisin drekec pekec, ker da ima strašne hardverske omejitve, menda zaradi prečne vgradnje?

Pa če grem nazaj na temo, za vse, ki ne kupujejo BMWjev: če kupujete avto, si dajte seveda kupiti avtomati. Če bo to klasični avtomat iz Aisinovega hleva ste naredili dober biznis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Buggy ::

Kaj pa sploh je definicija dobrega avtomata in zakaj je govora samo o firmi ne pa konkretnem modelu? Za DSG dq200 je brati vec tezav kot pa dq500, pa sta oba s pod iste strehe.
V Insigni B 170ps sem vozil Aisin-a (ne vem kater) zdej se vozim z DSG DQ500, pa ne vem ce zaznam kake razlike.
Na kaj je potrebno biti pozoren, da ves ali imas limono ali kewl avtomat? Resno sprasujem.
««
9 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1116465 (2990) a_borlak
»

Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068804 (5663) mr_chai
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25751520 (34179) GR2

Več podobnih tem