Forum » Loža » Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?
Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?
KsilaHo2 ::
Podobna tema je bila zbrisna, tako da bom malo bolj lepo napisal, ker se mi zdi tema res vredna razprave v stilu globjega vpliva na družbo in kako kapitalistični sistem vpliva na nekatere izmed nas. :) Ob ogledu posnetka na Youtubu sem se zamislil, posnetek je prilepljen spodaj, za razumevanje ga poglejte kake pol minute (ali pač kolikor časa zdržite, jaz nisem dolgo ...stvar gre nekako tako: Skoraj nikoli ne gledam slovenskih Youtubarjev, ampak nekaj me je imelo da sem kliknil na posnetek Perota Martiča kjer kupi novega Mercedeza. Tipu dogaja, tip kriči, tuli, skače, skratka ni da ni, zgledalo je kot da bi ga ravnokar spustili iz umobolnice, če malo karikiram. Pogledal sem nekako pol posnetka, več tako slabe vsebine niti nisem zdržal. Dal sem na pavzo in se zamislil: Zakaj je ta tip tolk vesel, da bo likar skočil ven iz zaslona?! Zakaj se tolk šopiri, kriči in krili kot da ga bo ravnokar razneslo? Je to zato ker bi bil Mercedes res tako dober avto, da bi bil avto nekako "nebeško dober", 1000x boljši od drugih avtov in se zato toliko šopiri? Nikakor ne! Tudi Volkswagen podobnega razreda je povsem primerljiv avto po specifikacijah.
Tip je vesel ravno zaradi tega, ker mu je marketing na ta način opral možgane, da misli da je nekaj več ker je kupil ta avto. Tipa dobesedno velike firme kot je Mercedez, BMW in podobni avtomobilski proizvajalci vodijo kot lutko, z pretkanim in prefinjenim oglaševanjem umetno dvignejo vrednost svojega produkta dobesedno v višave v glavah nekaterih ljudi ki nasedejo, temu človeku vcepijo prepričanje da je nekaj več od drugih ljudi če bo njihov izdelek kupil. Podobno velja za mnoge lastnike telefonov Apple. Nekateri ljudje so očitno na takšno oglaševanje še posebej dovzetni, dobesedno jim opere možgane! Med gledanjem posnetka prav očitno ven skače dejstvo da ga vodijo kot ovco. Sedaj pa se vprašajmo: komu koristi da nekatera podjetja vcepljajo prepričanje da si nekaj več če kupiš njihov izdelek? Tem podjetjem samim! Torej peščici bogatašev, ki na račun takšnega pranja možganov še bolj bogatijo.
Takšnega obnašanja nisem nikoli opazil pri tistih ki kupijo Volkswagna ali Škodo, pa čeprav lahko stane povsem enako (40.000 EUR). Še več, tip se obnaša tako kot da najbogatejši slovenec, a v resnici je eno navadne stanovanje v Ljubljani vredno skoraj 10x več. Bi še nekako razumel če bi mu avto kdo podaril in bi bil potem vesel, no bahanja pa ne razumem tudi v tem primeru. Kaj takih ljudem dogaja v glavi da to počnejo?
Tip je vesel ravno zaradi tega, ker mu je marketing na ta način opral možgane, da misli da je nekaj več ker je kupil ta avto. Tipa dobesedno velike firme kot je Mercedez, BMW in podobni avtomobilski proizvajalci vodijo kot lutko, z pretkanim in prefinjenim oglaševanjem umetno dvignejo vrednost svojega produkta dobesedno v višave v glavah nekaterih ljudi ki nasedejo, temu človeku vcepijo prepričanje da je nekaj več od drugih ljudi če bo njihov izdelek kupil. Podobno velja za mnoge lastnike telefonov Apple. Nekateri ljudje so očitno na takšno oglaševanje še posebej dovzetni, dobesedno jim opere možgane! Med gledanjem posnetka prav očitno ven skače dejstvo da ga vodijo kot ovco. Sedaj pa se vprašajmo: komu koristi da nekatera podjetja vcepljajo prepričanje da si nekaj več če kupiš njihov izdelek? Tem podjetjem samim! Torej peščici bogatašev, ki na račun takšnega pranja možganov še bolj bogatijo.
Takšnega obnašanja nisem nikoli opazil pri tistih ki kupijo Volkswagna ali Škodo, pa čeprav lahko stane povsem enako (40.000 EUR). Še več, tip se obnaša tako kot da najbogatejši slovenec, a v resnici je eno navadne stanovanje v Ljubljani vredno skoraj 10x več. Bi še nekako razumel če bi mu avto kdo podaril in bi bil potem vesel, no bahanja pa ne razumem tudi v tem primeru. Kaj takih ljudem dogaja v glavi da to počnejo?
- zaklenil: bluefish ()
Bolibri ::
Značilno za ljudi, ki kupijo nekaj, za kar ne vedo, da sploh ne potrebujejo.
Low IQ, pa so take posledice.
Low IQ, pa so take posledice.
Scaramouche3 ::
Tebe bolj moti,da je nekdo uspel, sploh, ki ne deluje da je zelo sposoben, pač introverte moti,da nekdo lahko z gobcem dobi keš, ki ga nekdo z fakulteto ne more, poleg tega, da ni avtohton.
Sprijazni se!
Sprijazni se!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sirotka ()
KsilaHo2 ::
Ta avto je bil samo 40.000 EUR. Zakaj nekoga ki ima drobiž 40.000 EUR smatraš kot da je "uspel"? Prav nič ni uspel. Mene nič ne moti, kot pravim, vsaka bajta v Ljubljani je cirka 8 do 10x več vredna in nekateri nimajo samo ene! V Ljubljani imaš ljudi ki imajo preko 100 nepremičnin. En človek jih ima toliko. No, ta pa je res bogat, ne pa nekdo ki komaj napraska tistih 40k, kar ni noben posebno velik denar. Z ceno enega takega avta ne moreš dobit niti najslabše možne bajte v Ljubljani, daleč od tega. Tudi največje podrtije ne moreš kupit z tem denarjem ki ga je ta važič dal za precenjen čist navaden avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
profii ::
Zmaga ta komentar:
"Najbolj čefurski video ever"
Agree. Res nevem zakaj mu tako prihaja ob tej "premiji".
"Najbolj čefurski video ever"
Agree. Res nevem zakaj mu tako prihaja ob tej "premiji".
Scaramouche3 ::
Ta avto je bil samo 40.000 EUR. Zakaj nekoga ki ima drobiž 40.000 EUR smatraš kot da je "uspel"? Prav nič ni uspel. Mene nič ne moti, kot pravim, vsaka bajta v Ljubljani je cirka 8 do 10x več vredna in nekateri nimajo samo ene! V Ljubljani imaš ljudi ki imajo preko 100 nepremičnin. En človek jih ima toliko. No, ta pa je res bogat, ne pa nekdo ki komaj napraska tistih 40k, kar ni noben posebno velik denar.
Jah lej za našo Slovenijo je to neke vrste uspeh, če imaš stanovanje in potem kupiš avto si direkt nad povprečjem!
Večina fura rabljene!
Seveda ni Dončić, ampak je za določene ljudi to več kot povprečje!
profii ::
Sedaj sem šel na mute prescrollat ta video. Res zgleda, da si ga ne more privoščiti, glede na to, da še vsem sosedom kaže tisto streho kako gre naprej pa nazaj.
KsilaHo2 ::
"Nad povprečjem". Lol. Torej če je tip nekje blizu povprečja, zakaj se potem ostalih polovica slovencev ne važi na takle način? En navaden Golf dizel z polno opremo in največjo močjo ravno toliko stane, pa golf je zelo pogost avto. Ta avto nikakor ni drag. Je precenjen, ampak drag pa definitivno ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
KsilaHo2 ::
Sedaj sem šel na mute prescrollat ta video. Res zgleda, da si ga ne more privoščiti, glede na to, da še vsem sosedom kaže tisto streho kako gre naprej pa nazaj.
Ja točno to! Tip je šel obiskat vse sosede in prijatelje, jim trkat na vrata in jim kazat svoj avto in se važit lol. Se mi kar smilijo taki ljudje, brez heca.
po 10 sekundah zapru kaj to ljudem dogaja
No jst sem zdržal ene pol videa, ampak imam zlo močan želodec za te zadeve. Pa pol po večerji sem še do konca pogledal, ampak sem se mogel prav silit da sem zdržal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
Scaramouche3 ::
"Nad povprečjem". Lol. Torej če je tip nekje blizu povprečja, zakaj se potem ostalih polovica slovencev ne važi na takle način? En navaden Golf dizel z polno opremo in največjo močjo ravno toliko stane, pa golf je zelo pogost avto. Ta avto nikakor ni drag. Je precenjen, ampak drag pa definitivno ni.
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
V letu 2021 smo v Slovenijo tako uvozili 37.325 avtomobilov, leto pred tem pa 29.835 oziroma kar 7.490 avtomobilov manj. Če primerjamo prodajo rabljenih avtomobilov z novimi, lahko ugotovimo, da je bilo razmerje med rabljenimi in novimi vozili v letu 2021 2:1 v korist rabljenih.
In tudi če ljudje kupujejo nove, večina ni v rangu nad 40000!
Torej je nad povprečjem!
Ti bi hotel tako veselje če kupiš nov Ferrari.
KsilaHo2 ::
Lol. Daj razmišljaj malo. Zakaj bi bil nekdo ki si kupi precenjen avto nad povprečjem? Več kot pol slovencev bi si tak avto lahko kupilo če bi ga res želelo. Pa si ga ne, ker niso neumni. Ravno to tvoje smatranje nekoga ki si kupi en precenjen avto, ki mu je vrednost umetno dvignjena z pranjem možganov s pomočjo oglaševanja je DEL PROBLEMA! To tvoje razmišljanje in dojemanje je del problema današnje družbe.
132932 ::
@OP, pravzaprav je se veliko huje.
Reklamna industrija (ko gres naslednjic mimo jumbo plakata, pomisli na to), ne prodaja vec izdelkov ampak kako naj bi se ljudje pocutili po tem, ko kupijo izdelek.
Ce dobro pogledas vse reklame, se sploh ne osredotocajo na to, cesa je recimo, avto, sposoben, ampak kako se bos sam pocutil, ce ga imas.
To ustvarja neskoncno zalogo nekriticnih idiotov, ne samo pri mercedesu in bmw, ampak pri vseh znamkah, ki brez mozganov kupujejo sranje, ki ga ne rabijo, samo, da bi se v svojih malih bednih zivljenjih pocutili bolje.
Proteini, sportne ure, telefoni, ukrajina, zda, skladi, kriptovalute,... in kolicina idiotov, ki temu naseda, narasca.
Vsak, "ta zadnji bebec" isce nacin, da ni samo povprecen bebec ampak nekaj posebnega in ker tega ne more udejaniti s svojo povprecno naravo, se potesi z instant resitvijo - nakupom tistega, ki mu to obljublja.
Reklamna industrija (ko gres naslednjic mimo jumbo plakata, pomisli na to), ne prodaja vec izdelkov ampak kako naj bi se ljudje pocutili po tem, ko kupijo izdelek.
Ce dobro pogledas vse reklame, se sploh ne osredotocajo na to, cesa je recimo, avto, sposoben, ampak kako se bos sam pocutil, ce ga imas.
To ustvarja neskoncno zalogo nekriticnih idiotov, ne samo pri mercedesu in bmw, ampak pri vseh znamkah, ki brez mozganov kupujejo sranje, ki ga ne rabijo, samo, da bi se v svojih malih bednih zivljenjih pocutili bolje.
Proteini, sportne ure, telefoni, ukrajina, zda, skladi, kriptovalute,... in kolicina idiotov, ki temu naseda, narasca.
Vsak, "ta zadnji bebec" isce nacin, da ni samo povprecen bebec ampak nekaj posebnega in ker tega ne more udejaniti s svojo povprecno naravo, se potesi z instant resitvijo - nakupom tistega, ki mu to obljublja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
Scaramouche3 ::
Lol. Daj razmišljaj malo. Zakaj bi bil nekdo ki si kupi precenjen avto nad povprečjem? Več kot pol slovencev bi si tak avto lahko kupilo če bi ga res želelo. Pa si ga ne, ker niso neumni. Ravno to tvoje smatranje nekoga ki si kupi en precenjen avto, ki mu je vrednost umetno dvignjena z pranjem možganov s pomočjo oglaševanja je DEL PROBLEMA! To tvoje razmišljanje in dojemanje je del problema današnje družbe.
Saj se strinjam s tabo glede kulture,jaz govorim o tem da je monetarno nad povprečjem.
Jaz bi raje vzel teh 40k in vložil v nek tuj sklad ali pa vzel kredo in kupil flat ali pa bajti izven mesta!
KsilaHo2 ::
TO je približno tako kot ona zgodba ki jo opisuje Mazzini v sobotni prilogi. Tip si je kupil nov avto na kredit in nato v Lidlu kolebal ali bi vzel klobaso za pse za 3 EUR ker več ni imel za hrano. Nato je prišel ven iz Lidla in v svojem novem avtu pasjo klobaso tudi pojedel! MIslim nisem preveč čustven, ampak se ti kar solze naberejo v očeh! Preberi si tukaj:
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...
Skopirano iz alter.si, original članek na: http://friends.s5.ne...nadom/dom43.htm
Objavljeno v Sobotni prilogi, 3. maja 2008
Slovenska posebnost
Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...
... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.
Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.
Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?
Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.
Ne vem, če je kupil salamo ali ne.
Slovenski avti
Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!
V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic, varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste, očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!
Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.
Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo, kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).
Slovenska nevroza
Po psihiatru in nevrologu Erwinu Ringlu, ki je raziskoval lastnosti narodov nekdanje avstroogrske, sta koroška in slovenska duša nevrotična. Pritrdil mu je tudi dr. Trstenjak, ki govori o strašnem občutku krivde, ki je za Slovence značilen.
Kaj, če ta dva učenjaka malce posodobimo? Občutek krivde in nevroza, če sta nezdravljena, morata najti svoje opredmetenje. Predrag avto je idealna oblika! Če bi si privoščili vozilo, ki ga kupijo brez težke vesti, in ki ga lahko zamenjajo z drugim brez joka, če ga razbijejo, kje bi bil potem prostor za nevrozo in krivdo? Predrag avto je sodobna rešitev za podaljševanje prislovičnega nevrotizma - en sam nakup omogoči, da nadaljujete tradicijo svojih prednikov.
In ste, kot je zapisal Ringl: občutljivi, zamerljivi in prepirljivi, tako "polni zavisti, da bi drug drugemu izpraskali oči".
Slovenec ne nabavi predragega avta zaradi užitka, marveč zaradi trpljenja, ki ga povzroča sebi in drugim.
In njene posledice
Kolikim pasjim radostim se je moral odreči človek, ki je zbil punčko na prehodu za pešce, izstopil, videl majhno poškodbo na odbijaču svojega avta, šel do na tleh ležečega telesca in ga obrcal? Resničen slovenski primer. Ali pa, in tole sem videl na lastne oči, avto zadane srno, potniki tečejo ven in gledajo odbijač, nihče pa še pogleda ne za živaljo, ki se opoteka v gozd.
Ekstremni primeri?
Kot med ljudstvom, tudi na estradi: Kaj pa slovenski pevec, ki v prvem intervjuju po prvi (in edini) uspešnici prostodušno izjavi, da je dobil prvi denar in z njim napolnil hladilnik lačne družine. V drugem intervjuju pa že pove, da je na kredit kupil drag avto.
Da o dobrodelnosti ne govorimo: časopisna nabiralna akcija za reveže, ki so živeli ob kruhu in vodi, nezaposleni, nakar je oče dobil službo! Da! Za prvo plačo so vplačali kredit za avto, očeta je kap, druge plače ni več bilo. Prosijo za pomoč za hrano, da preživijo ob avtu.
Nazadnje
Ne vidim nobene realne možnosti za hitro spremembo slovenske avtomobilske nevrotičnosti: prodaja avtomobilov je cvetoča veja gospodarstva in moram reči, da sem v tem primeru nasprotnik kakršnegakoli omejevanja s strani oblasti - če nekdo hoče svoj denar zapraviti za avto namesto za hrano, pa naj. Problem je le v tem, da je avto lahko tudi (samo)morilsko orožje. Ker gre za nevrotično željo, nakup seveda ne razreši ničesar; bistvo je kredit, trpljenje in odrekanje, krivda, ki ga prinaša. In tako od avta do avta, od kredita do kredita, nakar telo, razjedeno od pritiskov, naveličano začaranega nevrotičnega kroga, naglo obrne volan. V kroniki lahko preberemo, da je nenadoma zavil na sosednji vozni pas, ubil sebe in še koga.
Vzrok neznan.
https://www.bmwslo.com/topic/39968-m-ma...
Skopirano iz alter.si, original članek na: http://friends.s5.ne...nadom/dom43.htm
Objavljeno v Sobotni prilogi, 3. maja 2008
Slovenska posebnost
Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...
... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.
Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.
Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?
Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.
Ne vem, če je kupil salamo ali ne.
Slovenski avti
Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!
V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic, varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste, očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!
Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.
Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo, kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).
Slovenska nevroza
Po psihiatru in nevrologu Erwinu Ringlu, ki je raziskoval lastnosti narodov nekdanje avstroogrske, sta koroška in slovenska duša nevrotična. Pritrdil mu je tudi dr. Trstenjak, ki govori o strašnem občutku krivde, ki je za Slovence značilen.
Kaj, če ta dva učenjaka malce posodobimo? Občutek krivde in nevroza, če sta nezdravljena, morata najti svoje opredmetenje. Predrag avto je idealna oblika! Če bi si privoščili vozilo, ki ga kupijo brez težke vesti, in ki ga lahko zamenjajo z drugim brez joka, če ga razbijejo, kje bi bil potem prostor za nevrozo in krivdo? Predrag avto je sodobna rešitev za podaljševanje prislovičnega nevrotizma - en sam nakup omogoči, da nadaljujete tradicijo svojih prednikov.
In ste, kot je zapisal Ringl: občutljivi, zamerljivi in prepirljivi, tako "polni zavisti, da bi drug drugemu izpraskali oči".
Slovenec ne nabavi predragega avta zaradi užitka, marveč zaradi trpljenja, ki ga povzroča sebi in drugim.
In njene posledice
Kolikim pasjim radostim se je moral odreči človek, ki je zbil punčko na prehodu za pešce, izstopil, videl majhno poškodbo na odbijaču svojega avta, šel do na tleh ležečega telesca in ga obrcal? Resničen slovenski primer. Ali pa, in tole sem videl na lastne oči, avto zadane srno, potniki tečejo ven in gledajo odbijač, nihče pa še pogleda ne za živaljo, ki se opoteka v gozd.
Ekstremni primeri?
Kot med ljudstvom, tudi na estradi: Kaj pa slovenski pevec, ki v prvem intervjuju po prvi (in edini) uspešnici prostodušno izjavi, da je dobil prvi denar in z njim napolnil hladilnik lačne družine. V drugem intervjuju pa že pove, da je na kredit kupil drag avto.
Da o dobrodelnosti ne govorimo: časopisna nabiralna akcija za reveže, ki so živeli ob kruhu in vodi, nezaposleni, nakar je oče dobil službo! Da! Za prvo plačo so vplačali kredit za avto, očeta je kap, druge plače ni več bilo. Prosijo za pomoč za hrano, da preživijo ob avtu.
Nazadnje
Ne vidim nobene realne možnosti za hitro spremembo slovenske avtomobilske nevrotičnosti: prodaja avtomobilov je cvetoča veja gospodarstva in moram reči, da sem v tem primeru nasprotnik kakršnegakoli omejevanja s strani oblasti - če nekdo hoče svoj denar zapraviti za avto namesto za hrano, pa naj. Problem je le v tem, da je avto lahko tudi (samo)morilsko orožje. Ker gre za nevrotično željo, nakup seveda ne razreši ničesar; bistvo je kredit, trpljenje in odrekanje, krivda, ki ga prinaša. In tako od avta do avta, od kredita do kredita, nakar telo, razjedeno od pritiskov, naveličano začaranega nevrotičnega kroga, naglo obrne volan. V kroniki lahko preberemo, da je nenadoma zavil na sosednji vozni pas, ubil sebe in še koga.
Vzrok neznan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Podobna tema je bila zbrisna, tako da bom malo bolj lepo napisal, ker se mi zdi tema res vredna razprave v stilu globjega vpliva na družbo in kako kapitalistični sistem vpliva na nekatere izmed nas. :) Ob ogledu posnetka na Youtubu sem se zamislil, posnetek je prilepljen spodaj, za razumevanje ga poglejte kake pol minute (ali pač kolikor časa zdržite, jaz nisem dolgo ...stvar gre nekako tako: Skoraj nikoli ne gledam slovenskih Youtubarjev, ampak nekaj me je imelo da sem kliknil na posnetek Perota Martiča kjer kupi novega Mercedeza. Tipu dogaja, tip kriči, tuli, skače, skratka ni da ni, zgledalo je kot da bi ga ravnokar spustili iz umobolnice, če malo karikiram. Pogledal sem nekako pol posnetka, več tako slabe vsebine niti nisem zdržal. Dal sem na pavzo in se zamislil: Zakaj je ta tip tolk vesel, da bo likar skočil ven iz zaslona?! Zakaj se tolk šopiri, kriči in krili kot da ga bo ravnokar razneslo? Je to zato ker bi bil Mercedes res tako dober avto, da bi bil avto nekako "nebeško dober", 1000x boljši od drugih avtov in se zato toliko šopiri? Nikakor ne! Tudi Volkswagen podobnega razreda je povsem primerljiv avto po specifikacijah.
Tip je vesel ravno zaradi tega, ker mu je marketing na ta način opral možgane, da misli da je nekaj več ker je kupil ta avto. Tipa dobesedno velike firme kot je Mercedez, BMW in podobni avtomobilski proizvajalci vodijo kot lutko, z pretkanim in prefinjenim oglaševanjem umetno dvignejo vrednost svojega produkta dobesedno v višave v glavah nekaterih ljudi ki nasedejo, temu človeku vcepijo prepričanje da je nekaj več od drugih ljudi če bo njihov izdelek kupil. Podobno velja za mnoge lastnike telefonov Apple. Nekateri ljudje so očitno na takšno oglaševanje še posebej dovzetni, dobesedno jim opere možgane! Med gledanjem posnetka prav očitno ven skače dejstvo da ga vodijo kot ovco. Sedaj pa se vprašajmo: komu koristi da nekatera podjetja vcepljajo prepričanje da si nekaj več če kupiš njihov izdelek? Tem podjetjem samim! Torej peščici bogatašev, ki na račun takšnega pranja možganov še bolj bogatijo.
Takšnega obnašanja nisem nikoli opazil pri tistih ki kupijo Volkswagna ali Škodo, pa čeprav lahko stane povsem enako (40.000 EUR). Še več, tip se obnaša tako kot da najbogatejši slovenec, a v resnici je eno navadne stanovanje v Ljubljani vredno skoraj 10x več. Bi še nekako razumel če bi mu avto kdo podaril in bi bil potem vedel, no bahanja pa ne razumem tudi v tem primeru. Kaj takih ljudem dogaja v glavi da to počnejo?
Ti res ne zastopis kako clickbait deluje a?
Naredil je posnetek, kot so ga pred njim ze drugi, da dvigne gledanost na kanalu dolocene ciljne publike.
Resno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Je še kdo dobil cmok v grlu ko je tole bral! Pa kako resnično! Na žalost še kako resnično! Zakaj torej ljudje ki si ne morejo privoščit takega avta dobesedno ostale SILIJO da si ga tudi kupijo da bodo še oni v taki bedi?
m0LN4r ::
Jaz se vedno ne vem kaj je tvoj dejanski problem. Gre se za klisejski youtube video youtuberja, taksnih videojev je se pa jos, pac je skopiral idejo drugega youtuberja.
Mas tut posnetke tipa, kupil sem ajfon, adidaske, kaj jaz vem, pa sploh se ne gre o tem.
Gre se o tem da ima posnegek 35k+ ogledov v treh dnevih.
Ti verjetno tudi mislis, da je Angry German Kid resnicna stvar.
Mas tut posnetke tipa, kupil sem ajfon, adidaske, kaj jaz vem, pa sploh se ne gre o tem.
Gre se o tem da ima posnegek 35k+ ogledov v treh dnevih.
Ti verjetno tudi mislis, da je Angry German Kid resnicna stvar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Sploh ni govora o tem Molnar. Vzemi si 10 minut in malo razmišljaj, sem prepričan da boš po tem razumel poanto.
132932 ::
Jaz se vedno ne vem kaj je tvoj dejanski problem.
Nima on problema. Ti ga imas. On je samo normalen in opazuje okrog sebe svet idiotov.
Sploh ni govora o tem Molnar. Vzemi si 10 minut in malo razmišljaj, sem prepričan da boš po tem razumel poanto.
Ne, ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
@OP, pravzaprav je se veliko huje.
Reklamna industrija (ko gres naslednjic mimo jumbo plakata, pomisli na to), ne prodaja vec izdelkov ampak kako naj bi se ljudje pocutili po tem, ko kupijo izdelek.
Ce dobro pogledas vse reklame, se sploh ne osredotocajo na to, cesa je recimo, avto, sposoben, ampak kako se bos sam pocutil, ce ga imas.
To ustvarja neskoncno zalogo nekriticnih idiotov, ne samo pri mercedesu in bmw, ampak pri vseh znamkah, ki brez mozganov kupujejo sranje, ki ga ne rabijo, samo, da bi se v svojih malih bednih zivljenjih pocutili bolje.
Proteini, sportne ure, telefoni, ukrajina, zda, skladi, kriptovalute,... in kolicina idiotov, ki temu naseda, narasca.
Vsak, "ta zadnji bebec" isce nacin, da ni samo povprecen bebec ampak nekaj posebnega in ker tega ne more udejaniti s svojo povprecno naravo, se potesi z instant resitvijo - nakupom tistega, ki mu to obljublja.
Se povsem strinjam! Za takim oglaševanjem je prvi začel proizvajalec cigaret Winston, nato pa se je razširilo po celotni industriji marketinga. Ljudem ne prodajajo specifikacij, ljudem prodajajo "feeling". Umetno sugeriran feeling ki je samo voda na njihov mlin.
Voda na mlin proizvajacev v škodo 99 % ljudi..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Kak ni govora o tem, saj o posnetku govoris, ki te je trigeriral, kljub temu, da se iz helikopterja vidi, da je zaigrano, pa se troll za tablice.
Mislim... jesus, s cim se ukvarjas.
Iz marketinškega vidika pa ja, a si zdaj izumil toplo vodo?
Nekoc v casopisu, reviji, danes na tubi. Danes so pac sponzoruse bolj moderne od klasicnega topshopa izpred 30 let.
Ampak fora je ista, ni to nic novega.
Poglej si kaksne 50 let stare reklame, so se bolj debilne.
Jaz se samo cudim, cemu se cudis, marketing to pocne ze desetletja.
Samo medij in teatralnost sta se prilagodila casu.
Mislim... jesus, s cim se ukvarjas.
Iz marketinškega vidika pa ja, a si zdaj izumil toplo vodo?
Nekoc v casopisu, reviji, danes na tubi. Danes so pac sponzoruse bolj moderne od klasicnega topshopa izpred 30 let.
Ampak fora je ista, ni to nic novega.
Poglej si kaksne 50 let stare reklame, so se bolj debilne.
Jaz se samo cudim, cemu se cudis, marketing to pocne ze desetletja.
Samo medij in teatralnost sta se prilagodila casu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Molnar išči globji pomen. Morda boš potreboval več časa da boš dojel bistvo, ampak prepričan sem da po pol ure razmišljanja pa boš dojel poanto. Gre se za pranje možganov malim ljudem, v škodo večino populacije. Tak človek komaj napraska za ta avto in nato je "žgance, repo, zelje in pasjo radost", le da napraska za tisti obrok lizinga mesečno. Ker je takšnih ljudi precej s tem druge dobesedno SILIJO da še oni kupijo ta avto in da so tudi oni v taki bedi kot so oni sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
On je samo normalen in opazuje okrog sebe svet idiotov.V bistvu je izumil toplo vodo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Dobesedno gre za ropanje malega človeka z strani velikih koorporacij, le da se tega še zavedajo ne, orodje za to ropanje pa je pranje možganov preko marketinga in ustvarjanje nekega fake statusnega simbola. Kar je voda na mlin, you guessed it, PROIZVAJALCEM in peščici najbogatejših.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Molnar išči globji pomen. Gre se za pranje možganov malim ljudem, v škodo večino populacije. Tak človek komaj napraska za ta avto in nato je "žgance, repo, zelje in pasjo radost", le da napraska za tisti obrok lizinga mesečno. Ker je takšnih ljudi precej s tem druge dobesedno SILIJO da še oni kupijo ta avto in da so tudi oni v taki bedi kot so oni sami.
A se moram ponovit? Tako deluje marketing, ze od pamtiveka.
V skodo samo tistega, ki kupuje, tisti ki pa s prodajo sluzi pa ni na slabsem, tudi tisti v fabriki konec koncev.
Tudi industrijska revolucija nebi prisla prakticno nikamor brez potrošništva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Tako deluje marketing, ze od pamtiveka.
Ne, to pa niti približno ni res. Taka vrsta marketinga se je pojavila šele v drugi polovici 20 stoletja, prvi pa je s tem začel proizvajalec cigaret Winston. Išči tudi širši pomen tega v celotni družbi. Če nisi vajen takšenga razmišljanja verjamem da je zate to težka ali morda celo nerazumljiva tema.
Torej proizvajalec preko pretkanega marketinga ustvari nek fake "statusni simbol", ljudem opere možgane in isti izdelek prodaja za dvojno ali še večjo ceno. Ljudje pa nasedajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Dobesedno gre za ropanje malega človeka z strani velikih koorporacij, le da se tega še zavedajo ne, orodje za to ropanje pa je pranje možganov preko marketinga in ustvarjanje nekega fake statusnega simbola. Kar je voda na mlin, you guessed it, PROIZVAJALCEM in peščici najbogatejših.
Po drugi strani pa te velike korporacije imajo zaposlenih vecino ljudi.
Jutri zaprejo amazon, ves kok ljudi bo na cesti? Pa ne mislim samo na neposredno zaposlene.
Kaj naj dela folk, ki za kaj vec kot tekoci trak ni...
Jebiga si reci
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Bral sem en prispevek glede tega o črnih biserih. Včasih so bili črni biseri ničvredni, nihče jih ni hotel kupit, kupovali so samo bele bisere. Dva človeka X in Y (pozabil zdele imena z glave) sta našla veliko nahajališče črnih biserov in sta želela z tem obogateti. S pomočjo marketinga zadevo tako spromovirala da so še danes črni biseri dosti dražji in cenjeni od belih! Neverjetno kako se da ljudem dobro oprati možgane, ustvariti neko "potrebo" ki v resnici to ni in ljudem prodati sranje ki ga sploh ne rabijo, vse z namenom da dajo še zadnje denarce multinacionalkam in za vedno ostanejo reveži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
nejc_nejc ::
Tip je izkoristil gužvo in gasa. 35k ogledov v treh dneh.
Reklame, že od začetka, pihajo na dušo bebcev.
To je brezveze vse skupaj,
problem je v tem, da je folku normalno, da forsirajo ukinitev gotovine, pa da jim ustvarjajo minutna mesta in podobne bedarije. Da ne govorim o zeleni agendi.
Reklame, že od začetka, pihajo na dušo bebcev.
To je brezveze vse skupaj,
problem je v tem, da je folku normalno, da forsirajo ukinitev gotovine, pa da jim ustvarjajo minutna mesta in podobne bedarije. Da ne govorim o zeleni agendi.
m0LN4r ::
Tako deluje marketing, ze od pamtiveka.
Ne, to pa niti približno ni res. Taka vrsta marketinga se je pojavila šele v drugi polovici 20 stoletja, prvi pa je s tem začel proizvajalec cigaret Winston. Išči tudi širši pomen tega v celotni družbi. Če nisi vajen takšenga razmišljanja verjamem da je zate to težka ali morda celo nerazumljiva tema.
Torej proizvajalec preko pretkanega marketinga ustvari nek fake "statusni simbol", ljudem opere možgane in isti izdelek prodaja za dvojno ali še večjo ceno. Ljudje pa nasedajo.
Ti ocitno si ne ves predstavljat kako je bilo nekoc na trznicah, ki so prodajali suho robo.
Seveda se marketing skozi cas spreminja, prilagaja, izboljsuje, ampak v bistvu je isto.
Mesetarji, ki ti prodajajo na trznici cudezne noze, metle, verizice, kaj jaz vem.
Je en kup taksnih kitajskih posnetkov.
Ampak folk ima pretezno veliko vec denarja, da ga mece skozi okno, ce ga mece.
Hujse kot to, so druzbeni pritiski. Sej v soli te tudi niso glih ucili, da v lajfu ne rabis pun kurac denarja in ne rabis materialnih stvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Torej ravno z marketingom so nekomu oprali možgane da je plačal lep kup denarja za avto ki ga v resnici sploh ne rabi, še več, možgane so mu oprali celo tako da se ob tem počuti več od drugih.
Naredimo en miselni preizkus. Predstavljate si Ferrarija ki mu dol vzamemo značko in človeku rečemo da to ni Ferrari, ampak je Renault. Recimo da hipotetično tak človek se ne spozna na avte in res verjame da je to Renault. Gre zs ISTI avto z ISTIMI specifikacijami, le da nima značke Ferrarija, ampak ima značko Renaulta. Bo tak človek še vedno pripravljen plačat 2 milijona evrov če pa ve da gre za Renaulta, pa čeprav ima avto ISTE SPECIFIKACIJE, gre dobesedno za isti avto?
Torej človek ne kupuje racionalno "dobrega avtomobila zaradi dobrih specifikacij", ampak kupuje značko. Ne bo pripravljen plačat 2 milijona za Renaulta pa čeprav gre za identičen avto! Verjetno bi za identičen avto brez značke bil pripravljen plačat ene 20 krat nižjo ceno. A edina razlika je značka, kar je multikapitalist ustvaril z pranjem možganov preko marketinga.
Naredimo en miselni preizkus. Predstavljate si Ferrarija ki mu dol vzamemo značko in človeku rečemo da to ni Ferrari, ampak je Renault. Recimo da hipotetično tak človek se ne spozna na avte in res verjame da je to Renault. Gre zs ISTI avto z ISTIMI specifikacijami, le da nima značke Ferrarija, ampak ima značko Renaulta. Bo tak človek še vedno pripravljen plačat 2 milijona evrov če pa ve da gre za Renaulta, pa čeprav ima avto ISTE SPECIFIKACIJE, gre dobesedno za isti avto?
Torej človek ne kupuje racionalno "dobrega avtomobila zaradi dobrih specifikacij", ampak kupuje značko. Ne bo pripravljen plačat 2 milijona za Renaulta pa čeprav gre za identičen avto! Verjetno bi za identičen avto brez značke bil pripravljen plačat ene 20 krat nižjo ceno. A edina razlika je značka, kar je multikapitalist ustvaril z pranjem možganov preko marketinga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Bral sem en prispevek glede tega o črnih biserih. Včasih so bili črni biseri ničvredni, nihče jih ni hotel kupit, kupovali so samo bele bisere. Dva človeka X in Y (pozabil zdele imena z glave) sta našla veliko nahajališče črnih biserov in sta želela z tem obogateti. S pomočjo marketinga zadevo tako spromovirala da so še danes črni biseri dosti dražji in cenjeni od belih! Neverjetno kako se da ljudem dobro oprati možgane, ustvariti neko "potrebo" ki v resnici to ni in ljudem prodati sranje ki ga sploh ne rabijo, vse z namenom da dajo še zadnje denarce multinacionalkam in za vedno ostanejo reveži.
Definiraj potrebo, stoposto ima vsak svojo definicijo.
Lahko gres tudi off the grid v dzunglo zivet. Eh niti utice ne rabis, lahko si v jami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Lahko gres tudi off the grid v dzunglo zivet. Eh niti utice ne rabis, lahko si v jami.
Tole je čisti strawman (logical fallacy). Razmišljanje ti gre težko "od rok" vidim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Torej ravno z marketingom so nekomu oprali možgane da je plačal lep kup denarja za avto ki ga v resnici sploh ne rabi, še več, možgane so mu oprali celo tako da se ob tem počuti več
Naredimo en miselni preizkus. Predstavljate si Ferrarija ki mu dol vzamemo značko in človeku rečemo da to ni Ferrari, ampak je Renault. Recimo da hipotetično tak človek se ne spozna na avte in res verjame da je to Renault. Gre zs ISTI avto z ISTIMI specifikacijami, le da nima značke Ferrarija, ampak ima značko Renaulta. Bo tak človek še vedno pripravljen plačat 2 milijona evrov če pa ve da gre za Renaulta, pa čeprav ima avto ISTE SPECIFIKACIJE, gre dobesedno za isti avto?
Torej človek ne kupuje racionalno "dobrega avtomobila zaradi dobrih specifikacij", ampak kupuje značko. Ne bo pripravljen plačat 2 milijona za Renaulta pa čeprav gre za identičen avto. A edina razlika je značka, kar je multikapitalist ustvaril z pranjem možganov preko marketinga.
Mesas vzrok in posledico v svoji primerjavi. Ako bi renault imel specse ferrarije, bi bil renault 2 miljona in ja bi folk kupil tudi renaulta.
Ferrari si je ustvaril ime zaradi specsov, renault si ga ni. Hruske in jabolka much.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Ako bi renault imel specse ferrarije, bi bil renault 2 miljona in ja bi folk kupil tudi renaulta.
Ferrari si je ustvaril ime zaradi specsov, renault si ga ni. Hruske in jabolka much.
Nikakor to ne drži. Identičen Renault po specifikacijah se niti približno ne bi prodal za 2 milijona, morda za 100 jurjev, še to ne vem če. Ferrari si ni ustvaril statusnega simbola z specifikacijami, ampak v glavnem z marketingom (specifikacije so samo manjši del zgodbe).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Lahko gres tudi off the grid v dzunglo zivet. Eh niti utice ne rabis, lahko si v jami.
Tole je čisti strawman (logical fallacy). Razmišljanje ti gre težko "od rok" vidim.
Nisi definiral potrebe.
Se vedno vidim, da si spet imenil avto in se zapicil v avto. Lahko bi se zapicil v nevem Apple Macbook ali Kraski prsut, saj je lidlov uvozeni prsut isto dober, samo za znacko se gre.
Ali vino ali ali ali
Ako bi renault imel specse ferrarije, bi bil renault 2 miljona in ja bi folk kupil tudi renaulta.
Ferrari si je ustvaril ime zaradi specsov, renault si ga ni. Hruske in jabolka much.
Nikakor to ne drži. Identičen Renault po specifikacijah se niti približno ne bi prodal za 2 milijona, morda za 100 jurjev, še to ne vem če.
Kje imas identicnega renaulta?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
KsilaHo2 ::
Kje imas identicnega renaulta?
Nimaš. Gre za miselni preizkus. Poanta je da je folk za značko in "statustni simbol" pripravljen plačat mnogo več, pa čeprav gre za isti izdelek. Isto je pri kavbojkah za 500 EUR. To značko in ta statusni simbol pa je ustvari multikapitalist in ljudem preko marketinga tako opral možgane, da so za enak izdele pripravljeni plačat tudi 10 krat več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Torej bluzis, po principu kaj pa ce... ampak ga ni ane, zato tudi ne more biti 2 mio.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Torej bluzis, po principu kaj pa ce... ampak ga ni ane, zato tudi ne more biti 2 mio.
Ne, prav nič ne bluzim. Si prebral kaj sem napisal zgoraj? Zgleda ne. Poanta je da je folk za značko in "statustni simbol" pripravljen plačat mnogo več, pa čeprav gre za isti izdelek. Isto je pri kavbojkah za 500 EUR. To značko in ta statusni simbol pa je ustvaril multikapitalist in ljudem preko marketinga tako opral možgane, da so za enak izdele pripravljeni plačat tudi 10 krat več.
Vse z namenom molzenja malega človeka, da reveži postajajo še večji reveži, peščica najbogatejših pa še krepko bogatejša!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Kje imas identicnega renaulta?
Nimaš. Gre za miselni preizkus. Poanta je da je folk za značko in "statustni simbol" pripravljen plačat mnogo več, pa čeprav gre za isti izdelek. Isto je pri kavbojkah za 500 EUR. To značko in ta statusni simbol pa je ustvari multikapitalist in ljudem preko marketinga tako opral možgane, da so za enak izdele pripravljeni plačat tudi 10 krat več.
To ves, da zelo draga oblacila si mali clovek ne kupuje.
Kupuje si kavbojke za 19-39 evrov.
Pa ne mi zdaj omenjat adidaske pa apple watch, to je poceni. Zares drago se zacne tam, kjer se reklame koncajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
To ves, da zelo draga oblacila si mali clovek ne kupuje.
Kupuje si kavbojke za 19-39 evrov.
Ohoho to pa si 100 let za cajtom. Seveda si jih, ravno mali človek ima potrebo da se ven meče, resnični bogataš svoj bogastvo skriva in ga ne kaže. V osnovni šoli od mulca ima tri četrt razreda cunje od znamk. Se mi je neumno zdelo za ene kavbojke fuknit 200 EUR, ampak sošolci so začeli socialno izključevat tiste ki niso imeli hlače od znamk. Zato sem mu jih kupil, pa čeprav se mi je neumno zdelo dat 200 EUR. IN RAVNO O TEM TI GOVORIM! Da tista večina ovc sili vse ostale da tudi oni kupujejo precenjene stvari ki jih ne potrebujejo, drugače jih pa socialno izključujo, zafrkavajo, jih maltretirajo in tako naprej. Sploh ne veš kaj se dogaja dandanes po osnovnih šolah, mi je sin vse povedal..In kumot si privoščim 200 EUR za kavbojke, denar tu ni problem in sem mu jih tudi kupil, gre za to da se mi je neumno zdelo dajat tak denar, če pa enako dobre dobiš za 50 EUR. Večina opranih ovc ostale dobesedno SILI da še oni kupujejo bedarije in precenjene izdelke, povsod je tako, od cunj do avtov in dalje.
Pa ne mi zdaj omenjat adidaske pa apple watch, to je poceni.
Ravno to je odličen primer izdelkov ki so 3x dražji samo zato ker je nekdo folku opral možgane da si "nekaj več" če jih boš kupil. Kar je še eno orodje za lupljenje malega človeka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
KsilaHo2 ::
Štromar je vsaj racionalen nakup v večini primerov če dobro preračunaš in ga imaš možnost polnit doma, ampak pustimo to. Večina opranih ovc ostale dobesedno SILI da še oni kupujejo bedarije in precenjene izdelke, povsod je tako, od cunj do avtov in dalje. Problem je POMANJKANJE RACIONALNOSTI v današnji družbi!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
m0LN4r ::
Ti imas res komplekse. Jaz sploh ne vem kje prodajajo kavbojke otrokom za 500€
V H&M ziher ne, v C&A tudi ne, v Bershki tudi ne, v Pull&Bear tudi ne, v New Yorkerju tudi ne.
Zdaj pa ce bos rekel, da to niso trgovine kamor hodi mali clovek, si na glavo padel.
V Sparu so imel kavbojke za 25 evrov, so ble razprodane.
Kdo jih pa po tvojem kupuje, ce pravis, da vsi kupujejo kavbojske za 500€
Zdaj ze bluzis
V H&M ziher ne, v C&A tudi ne, v Bershki tudi ne, v Pull&Bear tudi ne, v New Yorkerju tudi ne.
Zdaj pa ce bos rekel, da to niso trgovine kamor hodi mali clovek, si na glavo padel.
V Sparu so imel kavbojke za 25 evrov, so ble razprodane.
Kdo jih pa po tvojem kupuje, ce pravis, da vsi kupujejo kavbojske za 500€
Zdaj ze bluzis
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KsilaHo2 ::
Nimam nobenih kompleksov, le pravim da je 200 EUR mala cena za plačat da sina oblečem tako kot je večina ostalih da ga ne bodo socialno izključili!
Ne, ne bluzim. Ne pravim da nihče ne kupuje poceni kavbojk, seveda jih. Ta fenomen je samo v nekaterih osnovnih šolah, v srednjih šolah in faksih in nasplošno v življenju že ne več. Je pa ta fenomen prisoten pri avtih, nasplošno v življenju.
Zdaj pa ce bos rekel, da to niso trgovine kamor hodi mali clovek, si na glavo padel.
V Sparu so imel kavbojke za 25 evrov, so ble razprodane.
Kdo jih pa po tvojem kupuje, ce pravis, da vsi kupujejo kavbojske za 500EUR
Zdaj ze bluzis
Ne, ne bluzim. Ne pravim da nihče ne kupuje poceni kavbojk, seveda jih. Ta fenomen je samo v nekaterih osnovnih šolah, v srednjih šolah in faksih in nasplošno v življenju že ne več. Je pa ta fenomen prisoten pri avtih, nasplošno v življenju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
nejc_nejc ::
To ves, da zelo draga oblacila si mali clovek ne kupuje.
Kupuje si kavbojke za 19-39 evrov.
Ohoho to pa si 100 let za cajtom. Seveda si jih, ravno mali človek ima potrebo da se ven meče, resnični bogataš svoj bogastvo skriva in ga ne kaže. V osnovni šoli od mulca ima tri četrt razreda cunje od znamk. Se mi je neumno zdelo za ene kavbojke fuknit 200 EUR, ampak sošolci so začeli socialno izključevat tiste ki niso imeli hlače od znamk. Zato sem mu jih kupil, pa čeprav se mi je neumno zdelo dat 200 EUR. IN RAVNO O TEM TI GOVORIM! Da tista večina ovc sili vse ostale da tudi oni kupujejo precenjene stvari ki jih ne potrebujejo, drugače jih pa socialno izključujo, zafrkavajo, jih maltretirajo in tako naprej. Sploh ne veš kaj se dogaja dandanes po osnovnih šolah, mi je sin vse povedal..In kumot si privoščim 200 EUR za kavbojke, denar tu ni problem in sem mu jih tudi kupil, gre za to da se mi je neumno zdelo dajat tak denar, če pa enako dobre dobiš za 50 EUR. Večina opranih ovc ostale dobesedno SILI da še oni kupujejo bedarije in precenjene izdelke, povsod je tako, od cunj do avtov in dalje.
Pa ne mi zdaj omenjat adidaske pa apple watch, to je poceni.
Ravno to je odličen primer izdelkov ki so 3x dražji samo zato ker je nekdo folku opral možgane da si "nekaj več" če jih boš kupil. Kar je še eno orodje za lupljenje malega človeka.
tole zgoraj z mulcem, pogojno še razumem, ne mi pa sedaj z avtomobili iste primerjave delat, ta je pa debilna.
KsilaHo2 ::
Objavljeno v Sobotni prilogi, 3. maja 2008
Slovenska posebnost
Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...
... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.
Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.
Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?
Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.
Ne vem, če je kupil salamo ali ne.
Slovenska posebnost
Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...
... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.
Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.
Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?
Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.
Ne vem, če je kupil salamo ali ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 71891 (4326) | m0LN4r |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 108484 (41777) | Boštjan_Q |
» | Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 200346 (136978) | Mato989 |