» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
21 / 22
»»

BlaY0 ::

Drugače pa brez nafte nam itak živeti ni, tako da kjer je le mogoče jo je treba skenslat pa jo bomo še vedno ponucali precej preveč.

billy ::

Buggy je izjavil:

2020 Tesla S long range z okoli 80Kkm ze za cca 40K€ iz DE, kdaj je to tako padlo?


V letošnjem letu, cene dol za cca 30% glede na lansko leto isti čas.

feryz ::

BigWhale je izjavil:

dronyx je izjavil:

Potem pa imaš kot kupec precej dražje ICE avtomobile, hkrati pa kot davkoplačevalec moraš financirati še vse možne subvencije za EV. To področje je praktično čisto plansko gospodarstvo oz. sodobni komunizem, ko partija nekaj reče in tako potem mora biti.

Za nafto je slo tolk subvencij, da jih EV industrija se kakih sto let ne bo dobila. Saj to ves, a ne?
To je tvoje videnje. Eni to vidimo bistveno drugače.
Sploh pa je norost primerjati nekaj, brez česar svet ne more obstajati in modno muho.

BigWhale ::

feryz je izjavil:

To je tvoje videnje. Eni to vidimo bistveno drugače.
Sploh pa je norost primerjati nekaj, brez česar svet ne more obstajati in modno muho.


Ne, to je kruto dejstvo. Svet in civilizacja sta obstajala ze bistveno dalj casa pred nafto in ne dvomim da ne bosta obstajala tudi ce nafta izgine.

Modne muhe izginejo po nekaj letih. Avtomobilska industrija, ki temelji na elektricnem pogonu pa se razvija ze vec kot desetletje in ze davno ni vec samo modna muha. It is here to stay.

S Teslo ali pa brez nje. Se bomo pogovarjali leta 2050. :D

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:


Subvencije za EV pa je direktno metanje denarja v smeti. 0 dodane vrednosti, 0 multiplikativnih učinkov, izgubljene priložnosti, ki bi kje drugje ustvarile donos. Ali kaj misliš zakaj se režejo vsepovprek?


Kje se pa rezejo? Opazis samo to, kar zelis videti. In kot sem ze veckrat rekel, problem subvencij za EVe je zgolj to, da jo dobi sosed, ki ima potem nov avto na dvoriscu. To je tisto kar gre ljudem v nos pri tem.

Hkrati pa jim ne gre vec v nos dizel, ki jim je sel, ko je sosed grel svojega dizla pod nihovim oknom, to je pa tisto kar ljudje pozabijo.

dronyx ::

Problem subvencij za EV je to, da alternative fosilnim gorivom omejijo samo na eno možno rešitev. Mogoče bodo v prihodnosti znali sintetizirati gorivo za razumno ceno, ki bo poganjalo obstoječe ICE in ne bo proizvajalo škodljivih emisij. Lahko kakšna druga rešitev. Toyota je največji proizvajalec avtov na svetu in na to ves čas opozarja ter kakor vem delajo tudi na alternativah.

Sparkxl ::

BigWhale je izjavil:



In kot sem ze veckrat rekel, problem subvencij za EVe je zgolj to, da jo dobi sosed, ki ima potem nov avto na dvoriscu. To je tisto kar gre ljudem v nos pri tem.


Wtf ded o čem ti nakladaš? A večkrat si že to rekel? Ti misliš da če večkrat rečeš da je bolj res? 2% EVjev na cesti. Koliko ljudi ima soseda z EV? Praktično noben. Dobi pa lahko čisto vsak subvencijo. Zakaj je potem noben ne vzame? Sam imam nekaj 100 sosedov, niti en nima te igrače.

feryz ::

BigWhale je izjavil:

feryz je izjavil:

To je tvoje videnje. Eni to vidimo bistveno drugače.
Sploh pa je norost primerjati nekaj, brez česar svet ne more obstajati in modno muho.


Ne, to je kruto dejstvo. Svet in civilizacja sta obstajala ze bistveno dalj casa pred nafto in ne dvomim da ne bosta obstajala tudi ce nafta izgine.

Modne muhe izginejo po nekaj letih. Avtomobilska industrija, ki temelji na elektricnem pogonu pa se razvija ze vec kot desetletje in ze davno ni vec samo modna muha. It is here to stay.

S Teslo ali pa brez nje. Se bomo pogovarjali leta 2050. :D
Vi se boste, jaz se ne bom.

Seveda svet obstaja že 4 milijarde let, ampak samo nafta omogoča, da lahko bigwhale pametuje na forumu. Pred tem slo tech ni laufal, čeprav je bilo nebroj drugih komunikacijskih možnosti.
Ali, če smo še bolj precizni, samo nafta omogoča, da Tesla lahko EV-je dela in izdela.
Brez nje ne bi bilo ene tesle na cesti.

matobeli ::

Ni je pa treba vlivat v premične gašprčke.

iso2000 ::

Zanimivo, v naši ulici, naselje 8 hiš, imamo 3je električne avtomobile, eni celo 2, pa vem da tudi drugi že razmišljajo o nakupu, imajo zmontirano polnilnico še preden je avto pred hišo. Torej interes je. Ni pa EV primeren za vse in vsakogar. Mi imamo še vedno enega diesla pri hiši in ga ne bi menjali za EV. Za dnevno fijakanje v službo, dnevne izlete ipd je EV super. Za daljše razdalje pa je diesel z lažjim tankanjem in manj komplikacij s polnjenjem boljša izbira za bolj brezskrbne poti.

Machete ::

Če je ok za 95% Norvežanov, je ok za vse v razvitem svetu. Vse ostalo je sentiš palamudenje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

dronyx ::

V naši vasi z nekje 5000 prebivalci nisem prepričan, če ima kdo EV. Morda je kje kakšen. V moji ulici nihče. Imamo 10 polnilnic za EV na parkirišču železniške postaje in več kot enega EV, ki se polni, nisem še videl, pa se vozim vsak dna z vlakom. Potem sta pa še dve polnilnici za EV ob trgovini. Ti dve sta dostikrat zasedeni. Včasih vidim tudi avte s tujimi registrskimi tablicami, ki polnijo EV. Očitno jim te polnilnice najde iskalnik, ker sicer v te kraje ne bi zašli.

Te polnilnice EV jaz razumem kot županovo naložbo v prihodnost, ki nekega dne pride, ali pa tudi ne. Tudi če EV ne uspe, bodo ostala parkirišča. Samo električne kable se odmontira. To ni tak strošek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

feryz ::

Zapelji se gor, za kakšen teden, mesec ..., pa ti bo vse jasno, zakaj so za njih primerni.
Ni to naše fijakanje sem ter tja, oni se ne premaknejo iz svojega kroga.
Tisti ki se, pa še vedno ice kupujejo.

J.McLane ::

V našem naselju kakšnih 150 hiš in vidim 3 EVje. Ampak ne vem kakšno vezo ima to, raje pogledaš bolj širšo statistiko in trend, ki je še vedno v vzponu, pa če s Teslo ali brez nje.

https://www.reuters.com/business/autos-...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

V naši vasi z nekje 5000 prebivalci nisem prepričan, če ima kdo EV.


več kot enega EV, ki se polni, nisem še videl,


Ti dve sta dostikrat zasedeni.


Mislim, dobesedno vidiš jih vsak dan, pa praviš, da nisi prepričan, da ga kdo ima. Kolk je še takih, ki jih ne vidiš? Pa bi ti sploh ločil neko električno kono od bencinske? Ali pa električnega golfa od navadnega? Po čem razen po napisu?

dronyx ::

feryz je izjavil:

Zapelji se gor, za kakšen teden, mesec ..., pa ti bo vse jasno, zakaj so za njih primerni.

Primerni so zaradi raznih davčnih olajšav oz. oprostitve davka. Saj tudi če bi liter bencina stal pri nas 5€ bi bilo bistveno več EV na cestah. Ljudje pač kalkulirajo, kaj se jim izplača. Raznih techno navdušencev, ki se radi igrajo z LCD zasloni v avtu, ni prav veliko in vsi ti že vozijo Tesle.

feryz ::

Saj bo tudi EV Norvežanov kmalu zmanjkalo.
Pravzaprav jih že. Zato pa taka debata tukaj.

J.McLane ::

Tale graf lepo kaže kako se je v Q1 prodaja znižala, oh wait saj je vsak Q1 bila nižja

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dronyx ::

Utk je izjavil:

Mislim, dobesedno vidiš jih vsak dan, pa praviš, da nisi prepričan, da ga kdo ima. Kolk je še takih, ki jih ne vidiš? Pa bi ti sploh ločil neko električno kono od bencinske? Ali pa električnega golfa od navadnega? Po čem razen po napisu?

Ja, vseh ne ločim. Za Kone sem dolgo časa mislil, da so samo električni avti, pa so tudi v bencinski izvedbi. Ko si dolgo časa v neki vasi pač poznaš, kakšen avto kdo ima, ker jih večkrat srečaš. Po moje hodijo polnit na naše polnilnice avti v tranzitu. To jih predvidevam navigacija vodi. Tu pri nas bodo zanesljivo našli prosto mesto. :)

Utk ::

Pa menda vidiš, če so stalno isti avti ali so drugi. In v tranzitu se ne polne na počasnih polnilnicah, to ti garantiram.

dronyx ::

Utk je izjavil:

Pa menda vidiš, če so stalno isti avti ali so drugi. In v tranzitu se ne polne na počasnih polnilnicah, to ti garantiram.

Imamo dva prenočišča za te nesrečnike, ki morajo polnit EV na počasni polnilnici.

Machete ::

dronyx je izjavil:

feryz je izjavil:

Zapelji se gor, za kakšen teden, mesec ..., pa ti bo vse jasno, zakaj so za njih primerni.

Primerni so zaradi raznih davčnih olajšav oz. oprostitve davka. Saj tudi če bi liter bencina stal pri nas 5€ bi bilo bistveno več EV na cestah. Ljudje pač kalkulirajo, kaj se jim izplača. Raznih techno navdušencev, ki se radi igrajo z LCD zasloni v avtu, ni prav veliko in vsi ti že vozijo Tesle.


Ker živiš v vasi pod kamnom. Bmjevi novi električarji so krasni in notri enaki kot bencinarji. Osebno semi lani še ni dalo ukvarjati s kabli, ko sem nabavljal, pa še tankam skoraj za džabe, naslednjega pa skoraj gotovo vzamem na škrate elektrone.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

dronyx je izjavil:

Utk je izjavil:

Pa menda vidiš, če so stalno isti avti ali so drugi. In v tranzitu se ne polne na počasnih polnilnicah, to ti garantiram.

Imamo dva prenočišča za te nesrečnike, ki morajo polnit EV na počasni polnilnici.

Jao no, a živiš sred Sibirije, da se morajo ljudje prav ustavljat čez noč, da lahko prečkajo to strašno ogromno pokrajino...

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

BigWhale je izjavil:



In kot sem ze veckrat rekel, problem subvencij za EVe je zgolj to, da jo dobi sosed, ki ima potem nov avto na dvoriscu. To je tisto kar gre ljudem v nos pri tem.


Wtf ded o čem ti nakladaš? A večkrat si že to rekel? Ti misliš da če večkrat rečeš da je bolj res? 2% EVjev na cesti. Koliko ljudi ima soseda z EV? Praktično noben. Dobi pa lahko čisto vsak subvencijo. Zakaj je potem noben ne vzame? Sam imam nekaj 100 sosedov, niti en nima te igrače.


Daj no, a res ne mores besede sosed razumeti bolj splosno, kot prispodobo?

Problem je, da ljudje slisijo za te subvencije in ker imajo obcutek, da od njih nicesar nimajo, jim gredo v nos in po forumih pizdakajo zaradi tega. Nihce pa ne pizdaka zaradi stotin milijard subvencij, ki se jih je zmetalo za nafto in od katerih imajo najvec podjetja. Koncni kupci pa bore malo.

Machete ::

En kup srčnih zastojev in raka, ampak to ni kriva nafta, ali ohola potrošnja, to nas z avioni špricajo, pa nato preletava. Dumb as fuck.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Sparkxl ::

Dumb as fuck je vsak posameznik, ki ne razume, kako smo v 100 letih prišli iz konjskih vpreg do EVjev. Konjske vprege pa smo imeli pred tem tisočletja. Le s pomočjo česa se je ta nenaden preskok v razvoju civilizacije zgodil?

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Finančno poročilo tesle je dostopen vsem.

Neugoden preobrat pri Tesli
V prvem trimesečju letos so četrtletni prihodki upadli prvič po letu 2020.

Ce trollas, se ni za cuditi da pri dobicku 9 null , potrjujes Sparkxl da vsi delajo z izgubami. Se na kitajskem, kjer je 200 proizvajalcev EV avtomobilov jamrajo da bo dobicek pafel na 5%.
Zahoni kapitalist pa res ne bo delal z manj kot 50% , no zato pa rabi azijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

dronyx ::

Machete je izjavil:

En kup srčnih zastojev in raka, ampak to ni kriva nafta, ali ohola potrošnja, to nas z avioni špricajo, pa nato preletava. Dumb as fuck.

Da ne bo na koncu nafta kriva za vsako drugo smrt. Brez nafte in vsega tega tehnološkega razvoja zadnjih 100 let bi bila povprečna starost ob smrti še vedno 50 let, ne pa današnjih skoraj 80 let.

codeMonkey ::

Sparkxl je izjavil:

Dumb as fuck je vsak posameznik, ki ne razume, kako smo v 100 letih prišli iz konjskih vpreg do EVjev. Konjske vprege pa smo imeli pred tem tisočletja. Le s pomočjo česa se je ta nenaden preskok v razvoju civilizacije zgodil?


To je precej jasno (kakor vem je samo Inzenir tule trolalal, da je nafta upocasnila razvoj BEV in da bi jih brez nafte imeli prej). Ni pa jasno zakaj bi moralo tako ostati za naprej. Vsaj s takim delezem. Da je bilo prej nekaj v rabi tisocletja in zdaj 100 let, pa se gre naprej, je tudi normalna stvar, ko razvoj ni linearen.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Odnos Ljubljančanov do EV. V času industrijske revolucije se je temu reklo ludizem ali nekaj takega. :))

J.McLane ::

Misliš odnos enega Ljubljančana?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

Misliš odnos enega Ljubljančana?

Enega so posneli, vprašanje koliko je še takih. Menda če voziš cybertruck v ZDA te vsi snemajo in hočejo delati selfije, če pa pri nas polniš EV, se ti pa lahko še zgodi, da te kdo namlati. Na tripadviseru bo za Ljubljano opomba, da ni primerna za voznike z EV, ker je lahko nevarno.

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Dumb as fuck je vsak posameznik, ki ne razume, kako smo v 100 letih prišli iz konjskih vpreg do EVjev. Konjske vprege pa smo imeli pred tem tisočletja. Le s pomočjo česa se je ta nenaden preskok v razvoju civilizacije zgodil?


Kje pa je kdo, ki tega ne razume? Mogoce bi bilo bolje, ce ne bi kar predvideval tko mal povprek. Se bolje bi pa bilo, ce ne bi zalil kar sogovornikov.

Torej, ker smo 100 let metali denar v precej umazano nafto, bomo to poceli se naprej dokler si okolice ne zasvinjamo toliko, da bomo vsi skupaj pocrkali in tud slucajno ne bomo delali in razmisljali o alternativah? Ki so po vrhu vsega se cistejse, tisje, in bolj ucinkovite. Taksno razmisljanje je kar nazadnjasko.

Saj ves, da so prvi bencinski avtomobili imeli dometa nekaj deset km in so se kvarili veckrat med potjo, pa bencin si lahko kupil samo v lekarnah?

Machete ::

dronyx je izjavil:

Machete je izjavil:

En kup srčnih zastojev in raka, ampak to ni kriva nafta, ali ohola potrošnja, to nas z avioni špricajo, pa nato preletava. Dumb as fuck.

Da ne bo na koncu nafta kriva za vsako drugo smrt. Brez nafte in vsega tega tehnološkega razvoja zadnjih 100 let bi bila povprečna starost ob smrti še vedno 50 let, ne pa današnjih skoraj 80 let.


No, sicer, kar nekaj na splošno zaključuješ, Če je neka stvar v zgodovini koristna za človeštvo, dokler se ne zave stranskih učinkov in nima alternative, ne pomeni, da se tehnologija ne sme menjati ali spreminjati. Špricaj si zelenjavo potem z vsemi dokazano rakotvornimi snovmi, saj se gre le zato, da imaš več in lepšo soalto ane? Pa lahko iz 'svinčeno' barvanih krožnikov ješ, je bolj obstojna barva.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Machete je izjavil:

Če je ok za 95% Norvežanov, je ok za vse v razvitem svetu. Vse ostalo je sentiš palamudenje.


Norvežani prodajajo nafto celemu svetu in subvencionirajo (če še, ne vem) EV, ICE so pa tudi nabili dajatve, tako da niso drzava za referenco.

J.McLane je izjavil:

Tale graf lepo kaže kako se je v Q1 prodaja znižala, oh wait saj je vsak Q1 bila nižja



Zato ker so se ob Q1 znižale subvencije.

Gledat moraš cel gozd, ne samo posamezna drevesa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Machete ::

fikus_ je izjavil:

Machete je izjavil:

Če je ok za 95% Norvežanov, je ok za vse v razvitem svetu. Vse ostalo je sentiš palamudenje.


Norvežani prodajajo nafto celemu svetu in subvencionirajo (če še, ne vem) EV, ICE so pa tudi nabili dajatve, tako da niso drzava za referenco.



In kdo je tukaj 'budala'? Oni ali mi?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

dronyx ::

Tule na BI zanimiv članek, kjer avtorica meni, da bi moral Elon Musk oditi iz mesta CEO Tesle.

There was never a moment for Musk to rest on his laurels, but after 2020 Tesla started to look less like a place where Musk pushed constant automotive innovation and more like a place where Musk sourced cash to do whatever else he wanted with his life. Maybe he got bored, or maybe he got distracted -- either way, Musk stopped pushing the envelope at Tesla way too early.

Gregor P ::

Zdaj bo šele foušije, ko bodo začeli talati subvencije za električna kolesa:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Da si fauš avto, moraš bit precej beden, za bicikl, je pa že res žalostno.

That being said, subvenijce za bicikle so brez veze. Nihče se ne bo odpovedal avto na bencin, če dobi bicikl 200 evrov ceneje. To so si izglasovali levaki, ampak ok, če bi bil to njihov strošek, pa kaj ko ni.

Gregor P ::


:))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja povej realno zakaj. Če kupiš ev namesto bencinarja, boš skuril 6 litrov nafte manj na 100 km. Alternativa čemu je električni bicikl?

Gregor P ::

Morda ne kupiš drugega avta?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Elektricni bicikli so za upokojence :D

Najvecji problem elektricnih biciklov je to, da ti ne resi voznje otrok v vrtec in solo. Na koncu jih bos se vedno vozil z avtom, ker je pac bolj udobno, varneje, hitreje itd. Za v trgovino tudi niso prakticni.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Kaj pa vem ...



The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Morda ne kupiš drugega avta?

Ja, glih 200 evrov bo pri tem prevagalo. Al kolk že mislijo delit, sej ne vem.

codeMonkey je izjavil:

Elektricni bicikli so za upokojence :D

Najvecji problem elektricnih biciklov je to, da ti ne resi voznje otrok v vrtec in solo. Na koncu jih bos se vedno vozil z avtom, ker je pac bolj udobno, varneje, hitreje itd. Za v trgovino tudi niso prakticni.

Normalno, boš jih pa še več videl na Vršiču...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

redtech ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem ...





Saj veš, da to samo čudaki vozijo naokrog, teh pa je zelo malo..

Utk ::

Stavim, da se en oglasi v 3, 2, 1...

BlaY0 ::

dronyx je izjavil:

V naši vasi z nekje 5000 prebivalci nisem prepričan, če ima kdo EV. Morda je kje kakšen. V moji ulici nihče. Imamo 10 polnilnic za EV na parkirišču železniške postaje in več kot enega EV, ki se polni, nisem še videl...

Ja, zanimivo... če ni infrastrukture je: "Ja kdo bo pa EV kupoval, kje naj ga pa polnim?!?", če pa infrastruktura je potem pa obrnete ploščo in: "Komu služijo te polnilnice, saj nihče nima EV da bi ga polnil?!?"

redtech je izjavil:


Saj veš, da to samo čudaki vozijo naokrog, teh pa je zelo malo..

Čudaki se na delo vozijo z ICE 100 km v eno smer in jamrajo kako z EV to ni mogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

codeMonkey ::

redtech je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem ...





Saj veš, da to samo čudaki vozijo naokrog, teh pa je zelo malo..


Ene trije taki na Dunaju tezijo pred solo od mulcev vsako jutro, ko se jih nekaj deset izkipa iz razlicnih avtomobilov. Mislijo, da bodo ozavestili vse tiste, ki so v zadnjih letih sli v bajte na obrobje, ko se je kupovalo nepremicnine, pa normalno niso prepisali otrok za zadnje leto, leto in pol. Da ne govorim o sportnikih, ali glasbenikih, ko vlacijo se tono opreme s seboj.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Škoda ker sem že doma... ti bom jutri poslikal naš parkirplac za e-kolesa. Definitivno pa je še vedno 50x več tistih z avti kar pa ne igra nobene vloge. Upam da te kdo slučajno ne vidi hodit peš, da ne boš izpadel čudak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
21 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830237 (25459) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8222049 (17218) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10638146 (30474) lufthammer

Več podobnih tem