» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
7 / 22
»»

WallSreet ::

kow je izjavil:

billy, Tesla bo imela letos cirka 12 milijard dolarjev profita. So tudi brez dolga - od kod vam nekaterim ideja, da bodo kar "propadli" ali da jih bo nekdo "kupil" - kapitalizacija je visja kot pri Toyoti. V resnici propada Renault - lani so imeli samo milijardo profita. Za perspektivo.


Zgleda da ta "propad" baziral na ceni delnice. Tesla medtem gradi nove giga tovarne kot je recimo tista v Mehiki ki naj bi bila celo večja od tiste v Texsasu. Povejte mi koliko novih tovarn gradijo pri BMW-ju oziroma Volkswagenu? Prav ste ugotovili natanko nič. Seveda lahko rečete da imajo že vso infrastrukturo postavljeno in da "samo preklopijo" na električna avtomobila in je s Teslo konec (kar seveda ni res). Ne pozabite vedno ko Tesla zgradi novo tovarno to pomeni da se njihova proizvodnja kapaciteta poveča. Cilj je da bi do leta 2030 proizvedli 20 milijonov vozil na leto. Ali je to izvedljivo ali ne do leta 2030 ne vem, je pa dejstvo da bodo še naprej postavljali nove tovarne medtem ko ostale znamke tega ne morejo ker imajo že tako vse zapolnjeno.

Tesla pa niso samo električni avtomobili ampak tudi baterije, Gigapacki, AI (tu vodijo močno pred vso konkurenco) in še en kup drugih stvari. Tesla ima ogromno potenciala in bi upal staviti da bo v roku 5 let prehitel Appla po Market Capu. Lahko si shranite ta komentar. Jaz menim da bo Tesla prvo podjetje s 4 trilijonskim market capom.

WallSreet ::

TheBlueOne je izjavil:

Konkurenca gre pravtako bolj kot ne po nacrtih. Zakaj je Tesla v prednosti? Kolikor gledam so razlike v ucinkovitosti celotnih avtov minimalne, pa imas recimo HB oblike itn. Karoserije delajo boljse konkurenti, baterijski bottlenecki izginjajo.

Jaz si mislim, da je Tesla kot celota nekoliko zadaj, ker kar imajo konkurencnih prednosti izginja, kakor izginja hype. Jim je pa uspelo turboboostat EVje, kar je bil osnovni namen.


Tesla je v prednosti zato ker podjetje ni usmerjeno samo v EV vozila ampak so tu še druga področja od baterij, solar panelov, AI, Optimus itd. BMW in ostali "oldtimerji" bodo pač samo avtomobile štancali vendar menim da je v tem času to pogubljivo in da jih bo Tesla povozil na vseh področjih saj gre tudi za "stil" in "marketing". Zakaj misliš da je namen Giga Texas tudi ta da naj bi bil to neke vrste park kjer bi se ljudje lahko družili itd. Tesla je daleč pred konkurenco imo.

WallSreet ::

billy je izjavil:

Kaj pa tole?



Jep. S Teslinim prihodom na Evropski trg gredo stara Evropska jajca na odpad in hvala bogu da je temu tako.

PrihajaNodi ::

In kdo bo kupoval ta jajca po 50k dalje? Stara teslina jajca pa ne mors prodat ker je baterija ze zjebana al je na isposojo in ti dajo novo...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Utk ::

Kako se ti uspe v tako kratkem stavku tolikokrat zlagat?

pegasus ::

111111111111 je izjavil:

Kaj bolj konkretnega za nas nepoznavalce, ki čakamo samo nov avto?
Izvoli, ena naključna lepljenka:

Boobiz ::



Kaj pa menite o tem mnenju?
I'm drunk, what's your excuse?

kow ::

A mislis, da bomo gledali 20m video? Povej kaj je teza.

pegasus ::

Boobiz je izjavil:

Kaj pa menite o tem mnenju?
Poba uporablja metrike, kot da bi bil star 80+ let. Še Munro razume, da je danes treba razvijati izdelke za današnje šolarje, ki bodo čez 5-10 let že kupovali te izdelke zase ... in skozi tako lečo je treba gledati Teslo (in tudi Aptero, pa še koga). Legacy automakers kar naj naprej delajo izdelke po meri dedkov in babic, bodo z njimi tudi pokopani.

PrihajaNodi ::

Itak si te drage elektrike noben ne bo mogu prvosct. Razen Dacije spring. Pozabljas pa da majo dedki in babice dnar. Mularija pa ne. Bmw x3 al tesla ki ze oblika spominja na avtomobile iz filma waley... itak x3:)
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

WallSreet ::

PrihajaNodi je izjavil:

In kdo bo kupoval ta jajca po 50k dalje? Stara teslina jajca pa ne mors prodat ker je baterija ze zjebana al je na isposojo in ti dajo novo...


Zakaj folk kupuje Applove telefone kljub temu da so dragi kot svina in zakaj ne Motorole ki so bistveno cenejše? Očitno ne razumeš zakaj je podjetje Tesla uspešnejši od konkurence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

Gregor P ::

Kdo kupuje une težke velike cegle od enih in drugih tudi sam ne vem:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WallSreet ::



Kako lahko folk sploh primerja Teslo s raznimi starimi tradicionalnimi jajci? To je tako kot če bi primerjal geparda (Tesla) in mrtvega konja (BMW, volkswagenove smeti ter SEATove škatle). Skratka razlika je ogromna kot da bi primerjal 19 stoletje in 20 stoletje.

wcpapir ::

Mimogrede tesla y je bila najbolj prodajan avto meseca marca ;)

Utk ::

wcpapir je izjavil:

Mimogrede tesla y je bila najbolj prodajan avto meseca marca ;)

Kje (vse)? Vem da marsikje, ampak tako...mislim da so jih celo v Sloveniji tolk prodali, da bi lahk bla.

WallSreet ::

wcpapir je izjavil:

Mimogrede tesla y je bila najbolj prodajan avto meseca marca ;)


Razlika se bo zgolj še povečala. Tesla nima nobene konkurence so edino podjetje ki dejansko gradi nove tovarne poleg Kitajskih znamk, Evropske smeti nikoli ne bodo Tesli niti do kolen. Mimogrede ali pri starih jajcih kot je Volkswagen sploh delajo na umetni inteligenci in avtonomiji? Verjetno še baterij niso sposobni proizvest LOL in potem folk govori čez Teslo ki je dobesedno celo desetletje pred Evropo in razlika bo samo še večja. Ampak ja delnica je padla malce navzdol kljub temu da je vrednost podjetja večja kot vse ostale Evropske znamke avtomobilov skupaj lol.

Lowink ::

Old school kolobarjenje, ena tesla se polni druga je v uporabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Lowink ()

Utk ::

Lowink je izjavil:

Old school kolobarjenje, ena tesla se polni druga je v uporabi.

Se pravi isti sistem kot pri mercedesu...

Lowink ::

Utk je izjavil:

Lowink je izjavil:

Old school kolobarjenje, ena tesla se polni druga je v uporabi.

Se pravi isti sistem kot pri mercedesu...


Zanke twikanja nimajo meja.

pegasus ::

Ste že preštudirali?
https://cleantechnica.com/2023/04/06/te...
https://www.tesla.com/ns_videos/Tesla-M...

Moramo odpreti novo temo "Tesla - konec začetka"? ;)

kow ::

19. aprila bodo poslovni rezultati za Q1, pa bomo videli dejansko stanje. Stevilke ne bodo lagale.

feryz ::

Edino, kar je fajn pri Tesli je to, da jo dobiš takoj in to po znižani ceni. Če je to dober znak, nimam pojma.
Bavarske smeti so se opazno podražile in še dobavljive niso.

sejalecx ::

Pa se dodatno znizanje cen v ZDA ta teden. Očitno bo Tesla kmalu no-brainer, če do tega pride tudi v EU.

Edino konkurenco, ki bi uresničila naslov teme, bodo v EU in ZDA politično preprečili.

Škoda pa da so še vedno tako bogi pri avtonomni vožnji in so dali ven še radarske senzorje. Zdaj vidimo, da tudi zaposleni v podjetju dvomijo v to odločitev

Utk ::

Samo vprašanje časa je kdaj bo tesla najbolj prodajan avto leta, v USA, Evropi, morda celo Sloveniji.
In to model, ki je star 3,4 leta, s še par let starejšo tehniko iz M3.
Kdaj bo naslednji proizvajalec sposoben naredit in prodat 1,5 mio nekega električnega modela? Bo do konca desetletja?

kow ::

sejalecx je izjavil:


Škoda pa da so še vedno tako bogi pri avtonomni vožnji in so dali ven še radarske senzorje. Zdaj vidimo, da tudi zaposleni v podjetju dvomijo v to odločitev


Lonsarg ::

Tehnološke spremembe, kot je prehod na EV so lepa priložnost za katalputiranje novega proizvajalca avtomobilov. Ampak tu gre za enkratni katapult, nato postaneš zgolj eden izmed velikih.

Eksponentne rasti je potem konec, začnejo se potem razne cenovne vojne z konkurenco itd. Marketinške vojne itd. Vse za nekaj % deleža gor/dol.

Utk ::

Ja, samo za velike je to problem. Ker so 50 let lepo družno pluli brez nekih šokov. Zdaj morajo pa delat, investirat, menjat tovarne, itd., še kje kakšen bo pa tudi propadel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Poleg tega mainstream mediji se vedno ne stekajo, da gre za 2 vzporedni revoluciji. Baterijsko in programsko.

feryz ::

Utk je izjavil:

Ja, samo za velike je to problem. Ker so 50 let lepo družno pluli brez nekih šokov. Zdaj morajo pa delat, investirat, menjat tovarne, itd., še kje kakšen bo pa tudi propadel.
Ojoj, pri rekordnih dobičkih ob manjši prodaji?
Ja, res jim je hudo.

Utk ::

Ja dobro to s korono jim je prav prišlo.

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

feryz ::

Kaj piše? Da Tesla proizvaja več, kot je sposobna prodati?
Kar bi bilo tudi logično, glede na nižanje cen in dobavni roke.

Tesla bi bila fajn, če ne bi imela Muska. Ima dobre cifre, ki pa zbledijo, ko jih primerjaš z napovedmi preroka.

pegasus ::

Cifre so objavljenje, veselo prežvekovanje ;)

feryz ::

Zakaj? A bo imel kdo kaj od tega?
Če pride trojka do 30 jurjev, bom eno mulcu kupil. Da bo lahko pičko iz Šiške v BTC na šoping peljal. Več ni vredna.

deco16 ::

Da se neboš navleku pol še ti eko fašizma al kaj pravite da je že to.

tomaz- ::

feryz je izjavil:

Zakaj? A bo imel kdo kaj od tega?
Če pride trojka do 30 jurjev, bom eno mulcu kupil. Da bo lahko pičko iz Šiške v BTC na šoping peljal. Več ni vredna.


Kdo ni več vreden? trojka al pička? :D

kow ::

feryz je izjavil:

Kaj piše? Da Tesla proizvaja več, kot je sposobna prodati?
Kar bi bilo tudi logično, glede na nižanje cen in dobavni roke.

Tesla bi bila fajn, če ne bi imela Muska. Ima dobre cifre, ki pa zbledijo, ko jih primerjaš z napovedmi preroka.


Rekordna prodaja avtomobilov. Revenue pa je padel glede na Q4. 2.5 milijarde profita v Q1.
Cash flow pozitiven. V banki imajo 22.5 milijard dolarjev. Ne vidim konca, pomoje lahko zapremo temo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ja, to je vse normalno, avtov prodajo več, profita je manj, ker so spustili cene, cene so pa spustili zato, da bojo zapolnili kapacitete Berlina in Kitajske. Če bojo vse tovarne delale na polno, bo pa spet tudi več profita. Tudi če manj na avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Itak, da je normalno.
Vsak navaden zemljan rajši proda avto za 40 jurjev, kot za 50 jurjev.
Kaj šele kapitalisti, ti gredo sploh radi s cenami proti nuli.
To je pa ja vsakomur jasno.

Utk ::

Če ima kapacitet za x2, potem da, raje proda x2 za 40 jurjev kot x za 50.
In kot smo rekli, Muskov cilj ni zaslužit še par mio več, že itak je najbogatejši človek na svetu, cilj je world domination. Ki ga ne moreš dosečt, če prodajaš malo in drago.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če ima kapacitet za x2, potem da, raje proda x2 za 40 jurjev kot x za 50.
In kot smo rekli, Muskov cilj ni zaslužit še par mio več, že itak je najbogatejši človek na svetu, cilj je world domination. Ki ga ne moreš dosečt, če prodajaš malo in drago.

Še dobro, da je Musk 100% lastnik Tesle, ker sicer bi človek pomislil, da pa ostali delničarji morda niso nujno najbogatejši na svetu in je njihov cilj še nekaj zaslužiti.

Utk ::

Če je kdo kupil delnice tesle, da bi zaslužil, in ni vedel kdo, kaj in kakšen je Musk, potem jih najbrž ne bi smel kupit. In ne, ne more vsak ki kupi eno delnico odločat o dolgoročni strategiji podjetja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

kow je izjavil:

pomoje lahko zapremo temo.
Kot sem rekel, konec začetka ;⁠-⁠)

kow ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ima kapacitet za x2, potem da, raje proda x2 za 40 jurjev kot x za 50.
In kot smo rekli, Muskov cilj ni zaslužit še par mio več, že itak je najbogatejši človek na svetu, cilj je world domination. Ki ga ne moreš dosečt, če prodajaš malo in drago.

Še dobro, da je Musk 100% lastnik Tesle, ker sicer bi človek pomislil, da pa ostali delničarji morda niso nujno najbogatejši na svetu in je njihov cilj še nekaj zaslužiti.


Predlagam ti, da preberes premiso teme, torej OP. Delnicarji so ze zasluzili ogromno in jim nihce ne preprecuje, da prodajo delnice.
Noben drugi CEO ne bo dvignil ceno delnice, razen ce bo imel podobno strategijo kot jo ima Musk -> FSD.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

-puhek- ::

kow je izjavil:

Predlagam ti, da preberes premiso teme, torej OP. Delnicarji so ze zasluzili ogromno in jim nihce ne preprecuje, da prodajo delnice.
Noben drugi CEO ne bo dvignil ceno delnice, razen ce bo imel podobno strategijo kot jo ima Musk -> FSD.


Ja, pač goljuf. To ni strategija, je pokvarjenost. Delničarje, ki niso del podjetja (kateregakoli za katerega imajo delnice), bi bilo pa tudi potrebno prepovedati, ker skodujejo podjetju in njihovim strankam.

Oz. ne prepovedati, ampak poloviti in zmetati v ocean, bando pohlepno, pa malo naprej od kriptovalutašev, da se slučajno ne bi rešili tako, da bi hodili po truplih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()

-puhek- ::

Se tega cepca sem hotel oglodati (in ostale enake), pa sem pozabil:

WallSreet je izjavil:

Jep. S Teslinim prihodom na Evropski trg gredo stara Evropska jajca na odpad in hvala bogu da je temu tako.


Naj ti nekaj razložim, ker očitno ne razumeš. Slovenija ni eksteritorialna zvezdica v ameriski zastavi, ampak je del EU in ne US (samo slucajno, ce si tako neumen, da že dolgo nisi pogledal na zemljevid).

To, da navijas (zaradi nizke samozavesti in posledično lepljenja svojega ega na znamko) za amerisko podjetje in hkrati zaničujes evropska, je pribljižno, kot bi se samemu sebi posral na glavo. Ker američani tega ne počnejo. Niti oni, kot eden najbolj nerazgledanega kolaža držav in ljudi, ki nimajo ničesar skupnega, tega ne počnejo. Ne znajo najti ZDA na zemljevidu, ampak tako neumni, da bi pa samemu sebi srali po glavi pa pač niso.

Manj bo EU podjetij, manj bo davkov v davčnih blagajnah, manj bo denarja za EU in manj bo denarja, ki bo od evropskih sredstev prišel v Slovenijo. Pa boš imel kakšno subvencijo manj, pa kakšen objekt manj, pa kakšno tržno pogodbo manj in na koncu boš namesto EU industrije to plačal ti v obliki davkov ali pa živel mnogo manj razvajeno življenje.

Če EU avtomobilska podjetja ugasnejo, gre 1/4 (mogoče raje 1/3) Slovenskega BDP direktno v zrak, izpari, ga ni več. In tudi davkov, ki ti verjetno plačujejo socialno pomoč, ki bo precej manjša, ker si jo boš moral deliti z bivšimi zaposlenimi podjetij, ki so 100% odvisna od EU (v večini Nemškega) avtomobilskega trga in teh je v Sloveniji, ulalala.

Tako, da mogoče, bi se moral pa zamisliti kam spadaš in za kaj navijaš, treznega razmišljanja v tvojih besedah pač ni.

Mogoče pa rabiš malo izobrazbe, da boš videl za kakšen cm naprej od svojega nosu, namesto, da bereš ZDA sranje in se indentificiraš z njim.

Mogoče bo prišlo kot presenečenje, ampak NISI američan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()

kow ::

EU podjetjem nihce ne prepoveduje, da naredijo konkurencne EV. Deset let in vec so evropejcem prali mozgane (CEOti evropskih znamk) ter podkupovali birokrate itd. Pac kriminalci, ki so s svojimi dejanji pobili nekaj 100k ljudi po nepotrebnem. In raje prodajali potrosnikom "ledvicke", "fancy" zaromete ipd.

Tesla je v tej zgodbi pac "junak". To je ocitno vsakemu, razen slepemu.

-puhek- ::

Aja, pa da ne bi slucajno WallSreet mislil, da je osamljen, takih kretenov je kolikor hočeš. Mogoče je čas, da se zamislijo.

kow je izjavil:

EU podjetjem nihce ne prepoveduje, da naredijo konkurencne EV. Deset let in vec so evropejcem prali mozgane (CEOti evropskih znamk) ter podkupovali birokrate itd. Pac kriminalci, ki so s svojimi dejanji pobili nekaj 100k ljudi po nepotrebnem. In raje prodajali potrosnikom "ledvicke", "fancy" zaromete ipd.

Tesla je v tej zgodbi pac "junak". To je ocitno vsakemu, razen slepemu.


Tole ni zgodba o junaku, ampak o kretenih, ki samemu sebi znižujejo kvaliteto življenja, hkrati pa jo dvigajo američanom. Ni pomembno ne katero podjetje je, ne katera država je, ne kateri izdelek je, ne katera panoga je, dejstvo je, da ste tako zabiti, da serjete sebi na glavo s flikanjem osebnostnih primanjkljajev v obliki primitvnega navijaštva, ki vam primarno škodi.

In take zahojene idiote, ki jim ni nič jasno, je bilo včasih težko srečati, danes se pa množite kot kuga.

Z enakim učinkom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()

kow ::

Sem urbani kolesar. Najbolj mi bo kvaliteto zivljenja dvignilo vec EV na cesti. Nisem jaz kriv, da je evropski potrosnik padel na foro "clean dizel".
Jaz ga nisem kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

-puhek- ::

kow je izjavil:

Sem urbani kolesar. Najbolj mi bo kvaliteto zivljenja dvignilo vec EV na cesti. Nisem jaz kriv, da je evropski potrosnik padel na foro "clean dizel".
Jaz ga nisem kupil.


Tudi jaz sem urbani kolesar, verjetno iz časov še preden si se rodil.. Ampak vidim malo dlje od nosa (mogoče sem zato urbani kolesar že 30+ let, ko to še ni fashion statement, kjer so te vsi gledali kot maksimalnega kretena, ker se s "traktorjem" ne voziš v center prestolnice) in za razliko od tebe razumem kaj je država in kaj je EU.

In kaj ni država in kaj ni EU.

Ti (in kopica ostalih kratkovidnih kretenov) imaš očitno probleme, mislim, da sem dovolj dobro napisal, da se lahko zamisliš za koga in kaj navijaš.

In kaj ti škodi in kaj ti še bolj škodi, recimo narediti EU odvisno od kitajskih fotopanelov... se ravnokar spopadamo z eno krizo zaradi odvisnosti od ruskega plina, ki je šele začetek, nadaljevalo se bo z rudami, ki jih je na svojem ozemlju EU prakticno izčrpala skozi tisočletja ipd.

Bo treba postati malo manj v svoj "fashion statement" zaverovan debil, da boš razumel obseg tega kar pridigaš. Velja seveda tudi za vse ostale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()
««
7 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829974 (25196) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221901 (17070) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10637972 (30300) lufthammer

Več podobnih tem