Forum » Na cesti » H7 led dovoljeno
H7 led dovoljeno
nekoman ::
energetik ::
Fino za tiste, ki so na seznamu, nažalost se še vedno forsira 6000K svetlobo. Zraven pa lažejo, da se zmanjšuje bleščanje. 6000K svetloba se precej bolj sipa v zraku in v megli kot bolj rumena svetloba, to je fizikalno dejstvo.
In pri ledicah ni nobenega razloga, da se proizvaja prav 6000K, saj se z enakimi stroški naredi lahko 2700K ledico. Za nočni promet bi bila lahko komot še bolj rumena, 1600-2000K.
In pri ledicah ni nobenega razloga, da se proizvaja prav 6000K, saj se z enakimi stroški naredi lahko 2700K ledico. Za nočni promet bi bila lahko komot še bolj rumena, 1600-2000K.
vires in numeris
mailer ::
Z obojim se strinjam. Citroen ima 100+ modelov podprta pa samo 2. Mene moti zeleno-modra-vijolična svetloba iz zmeraj več serijskih žarometov, bele svetlobe pa skoraj ni.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
energetik ::
Na moji novi Toyoti so ledice serijsko, in so bele, po mojem nekih 5000K, nič vijoličnih odtenkov. Za moj okus še vedno preveč bele, če bi lahko izbiral bi vzel nekih 2500K. Oziroma to bi morali urejati predpisi, 3000K max.
vires in numeris
LeQuack ::
Kdaj bodo proizvajalci naredil da boš lahko LED žarnico menjal kot je tale Osram, za ~100EUR? Aja nikoli? Ker trenutno moraš pri vseh teh LED žarometih menjati cel žaromet ranga 800EUR+. In EU namesto da bi se zbunila glede tega, jim je pomembneje da ima iPhone usb-c konektor, kjer je strošek par evrov, kot pa v tem primeru ko bo folk vozil brez luči ker ne bo dal noben slabega tisočaka na rabljenem avtu za menjavo LED žarometa.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
joze67 ::
Kdaj bodo proizvajalci naredil da boš lahko LED žarnico menjal kot je tale Osram, za ~100EUR? Aja nikoli? Ker trenutno moraš pri vseh teh LED žarometih menjati cel žaromet ranga 800EUR+. In EU namesto da bi se zbunila glede tega, jim je pomembneje da ima iPhone usb-c konektor, kjer je strošek par evrov, kot pa v tem primeru ko bo folk vozil brez luči ker ne bo dal noben slabega tisočaka na rabljenem avtu za menjavo LED žarometa.
Elektronika se proizvaja na Kitajskem za ameriške naročnike (in evropske kupce), žarometi pa v EU za EU tovarne (in od menjavanja polovice avta, ko crkne potrošni material, živijo cele EU regije).
kriptobog ::
Kdaj bodo proizvajalci naredil da boš lahko LED žarnico menjal kot je tale Osram, za ~100EUR? Aja nikoli? Ker trenutno moraš pri vseh teh LED žarometih menjati cel žaromet ranga 800EUR+. In EU namesto da bi se zbunila glede tega, jim je pomembneje da ima iPhone usb-c konektor, kjer je strošek par evrov, kot pa v tem primeru ko bo folk vozil brez luči ker ne bo dal noben slabega tisočaka na rabljenem avtu za menjavo LED žarometa.
Zavarujes luci in ce crkne jo pac zbijes. Ali pa kupis, avto, ki nima led luci, pa menjaj zarnice, ce ti je prevelik strosek ob morebitni okvari.Verjetno se dobi tudi kake kitajske kopije ali pa obnovljene, kot turbine.
darkolord ::
In pri ledicah ni nobenega razloga, da se proizvaja prav 6000K, saj se z enakimi stroški naredi lahko 2700K ledicoNe, to ni res. Avtomobilske ledice oddajajo čisto modro svetlobo (cca. 450 nm), potem so čez fosforni premazi (ali fosforni kristali), ki del svetlobe pretvorijo v višjo valovno dolžino oz. širši spekter. Za 2700K je to občutno manj učinkovito kot za 6000K.
energetik ::
Ne samo avtomobilske, vse bele ledice za razsvetljavo so dejansko modre s fosfornimi premazi. Ampak za hišno razsvetljavo se rutinsko izdelujejo tako 2700, kot 4000 in 6000K premazi, ne razumem zakaj za avto ledice ne.In pri ledicah ni nobenega razloga, da se proizvaja prav 6000K, saj se z enakimi stroški naredi lahko 2700K ledicoNe, to ni res. Avtomobilske ledice oddajajo čisto modro svetlobo (cca. 450 nm), potem so čez fosforni premazi (ali fosforni kristali), ki del svetlobe pretvorijo v višjo valovno dolžino oz. širši spekter. Za 2700K je to občutno manj učinkovito kot za 6000K.
Izkoristek pri 2700K ni veliko nižji, morda 15% manjši. Ni to razlog, da se ne bi 2700K vgrajevalo v avto.
Kdaj bodo proizvajalci naredil da boš lahko LED žarnico menjal kot je tale Osram, za ~100EUR? Aja nikoli? Ker trenutno moraš pri vseh teh LED žarometih menjati cel žaromet ranga 800EUR+. In EU namesto da bi se zbunila glede tega, jim je pomembneje da ima iPhone usb-c konektor, kjer je strošek par evrov, kot pa v tem primeru ko bo folk vozil brez luči ker ne bo dal noben slabega tisočaka na rabljenem avtu za menjavo LED žarometa.ZAkaj bi menjal cel žaromet? PCB s SMD led je lepo vtaknjen v konektor, ne verjamem, da bi moral menjati komplet, ampak samo PCB. Denimo v mojem žarometu so 2 PCB za kratke luči, 1x po za dolge, nato še 3 ledice za dnevne, pa še led trak za parkirne. Po tvojem bi kdo šel menjat komplet žaromet samo zaradi odpovedi npr. enega PCB za kratko luč? Ma jim zapeljem avto pred salon in ga zakurim rajši.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
LeQuack ::
ZAkaj bi menjal cel žaromet? PCB s SMD led je lepo vtaknjen v konektor, ne verjamem, da bi moral menjati komplet, ampak samo PCB. Denimo v mojem žarometu so 2 PCB za kratke luči, 1x po za dolge, nato še 3 ledice za dnevne, pa še led trak za parkirne. Po tvojem bi kdo šel menjat komplet žaromet samo zaradi odpovedi npr. enega PCB za kratko luč? Ma jim zapeljem avto pred salon in ga zakurim rajši.
Jaz samo povem kako to delajo na servisih, lahko greš pa sam vprašati pa boš videl da je res tako, da menjajo cel žaromet. Pa nima veze ali crkne samo daytime LED ali pa full LED. Rekli ti bodo da je žaromet "sealed unit" in to je to. VW, Kia, nima veze.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
DamijanD ::
darkolord ::
Izkoristek pri 2700K ni veliko nižji, morda 15% manjši. Ni to razlog, da se ne bi 2700K vgrajevalo v avto.15% je ogromno - več kot je v megli razlike zaradi sipanja modrejše svetlobe.
Pri hišni razsvetljavi lahko naštancaš poljubno ledic, pri teh "žarnicah" pa morajo simulirati točkast izvor žarilne nitke in morajo biti ledice zelo majhne in učinkovite. Že tako imajo vsi aktivno hlajenje, kitajskim morajo zaradi pregrevanja še zniževati moč (in svetilnost).
Komplet. Navadno Osramovo H7 dobiš že za manj kot tri evre. Skratka, nesmiselno.Halogenska H7 proti temu izgleda kot sveča. Npr:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
LeQuack ::
Samo je dejstvo da ljudje z xenon/LED lučmi tudi vozijo bolj divje in prehitro, tako da ti ta boljša vidljivost ne pomaga.
Quack !
Nikonja ::
Ne vozijo hitreje zaradi luči ampak ker so idioti, in so to večinoma tisti plešasti brezvratu biznismeni z KP BeMWeji... vsi pozname tiste debile, in je vsem jasno s čem se ukvarjajo razen izgleda Policiji...
tonttu ::
Se pravi to, kar ima danes vecina avtov, tudi nizjega razreda, je nekaj kar te definira kot plesastega brezvratnega biznismena s KP BMWjem? Ne vem ce je kdo opazil, ampak danes dobis vse od Cliota naprej z LED zarometi. In glede na to kako ti delajo, mi ni jasno kdo gre v letu 2022 kupiti avto s halogenkami.
@Energetik mogoce tebi bolj pase 2700K svetloba, dejstvo pa je, da se v tej svetlobi vidi precej slabse kot v bolj hladni/nevtralni. Pa konec koncev, svetloba, katere so ljudje najbolj navajeni je tam okoli 5500K. Svece in njihovih 2000K so zgolj posledica nezmoznosti izdelave svetilk s primerno temperaturo.
@Energetik mogoce tebi bolj pase 2700K svetloba, dejstvo pa je, da se v tej svetlobi vidi precej slabse kot v bolj hladni/nevtralni. Pa konec koncev, svetloba, katere so ljudje najbolj navajeni je tam okoli 5500K. Svece in njihovih 2000K so zgolj posledica nezmoznosti izdelave svetilk s primerno temperaturo.
energetik ::
@Energetik mogoce tebi bolj pase 2700K svetloba, dejstvo pa je, da se v tej svetlobi vidi precej slabse kot v bolj hladni/nevtralni. Pa konec koncev, svetloba, katere so ljudje najbolj navajeni je tam okoli 5500K. Svece in njihovih 2000K so zgolj posledica nezmoznosti izdelave svetilk s primerno temperaturo.Ne gre za to, kaj paše, ampak kaj daje boljšo osvetlitev ponoči v slabih pogojih (dež, megla). In dejstvo je, da se bolj hladno modra svetloba bolj sipa v zraku, kar pomeni bleščanje in slabšo vidljivost. Ne primerjat zdaj halogenk in LED, primerjati bi moral oboje LED, 2700 vs 6000K z enakimi lumni. Ampak tega za avto ni na voljo.
Imam pa tudi jaz v bajti 4000-6500K ledice, ampak samo dopoldne in čez dan, zvečer preklopim na 2700K.
Samo doma ni megle in luž po tleh, da bi bili kakšni odbleski, pa svetloba na tistih 2m razdalje se ne bo kaj dosti sipala tako kot pri avtih na 100m+ razdalje.
vires in numeris
fujtajksel ::
@Energetik mogoce tebi bolj pase 2700K svetloba, dejstvo pa je, da se v tej svetlobi vidi precej slabse kot v bolj hladni/nevtralni. Pa konec koncev, svetloba, katere so ljudje najbolj navajeni je tam okoli 5500K. Svece in njihovih 2000K so zgolj posledica nezmoznosti izdelave svetilk s primerno temperaturo.
Se ne strinjam s tem "dejstvom". Naravna svetloba zvečer je "toplejša" in mislim da je človeški vid prilagojen da čimveč razpozna v naravnem mraku. Tudi na cesti mi 2700K ali 3000K bolj ustreza. Je pa dnevna svetloba res bolj proti modrikasti in kombinacija z 2700K žarnicami čez dan ni posrečena.
Dejstvo pa je da je učinkovitost LED nekaj višja pri modrikasti svetlobi in da je kljub nižji grelni moči problem s pregrevanjem, ker učinkovitost s temperaturo upada, slednje je toliko večji problem pri LED ki se vgrajujejo v žaromete ki niso originalno narejeni za LED in nimajo ustreznega odvajanja toplote.
Tele legalizirane LED najbrž tudi svetijo nekaj manj kot "ta prave" in stare Xe. Kolikor vem je za ta boljše zakonski pogoj avtomatsko uravnavanje višine snopa in pranje žarometov in da manj svetijo tudi vgrajene LED v malih avtekih ki tega nimajo - še vedno pa bolj kot halogenke.
tonttu ::
Sicer smo ljudje razlicni, ampak je kdo od vaju ze sel recimo ponoci laufat v gozd z lucjo ki ima temperaturo okoli 3000K in taksno ki ima temperaturo okoli 5000-6000K? Jaz velikokrat in sploh ob "standardnih zimskih pogojih" (beri: oblacno, mokro, megleno), se neprimerno boljse vidi pri bolj hladni svetlobi, pa ceprav je moc luci podobna (no vsaj naj bi bila, kaksne so pa v resnici specifikacije na papirju pa vsi vemo).
energetik ::
Sicer smo ljudje razlicni, ampak je kdo od vaju ze sel recimo ponoci laufat v gozd z lucjo ki ima temperaturo okoli 3000K in taksno ki ima temperaturo okoli 5000-6000K? Jaz velikokrat in sploh ob "standardnih zimskih pogojih" (beri: oblacno, mokro, megleno), se neprimerno boljse vidi pri bolj hladni svetlobi, pa ceprav je moc luci podobna (no vsaj naj bi bila, kaksne so pa v resnici specifikacije na papirju pa vsi vemo).Nisem, ker tudi čelko praktično ne dobiš manj kot 4000K. Bom pa naredil kak poskus z GU10 reflektorčkom, te imam v 2700 in 6500K verziji.
vires in numeris
tonttu ::
@wcpapir si probal? Predvidevam da nisi, jaz pa sem in sem napisal kar sem zase opazil.
Kot sem napisal, verjamem da smo razlicni in verjamem da nekaterim pasejo luci z 2000K, meni osebno pac ne... ne za doma, ne za ven in v avtu jaz neprimerno boljse vidim s trenutnimi ledicami kot pa prej. Je napacna svetloba? Mogoce, generalno je pa stvar vseeno precej boljsa kot prej xenon in 15 let nazaj halogenke.
Kot sem napisal, verjamem da smo razlicni in verjamem da nekaterim pasejo luci z 2000K, meni osebno pac ne... ne za doma, ne za ven in v avtu jaz neprimerno boljse vidim s trenutnimi ledicami kot pa prej. Je napacna svetloba? Mogoce, generalno je pa stvar vseeno precej boljsa kot prej xenon in 15 let nazaj halogenke.
mailer ::
Glede na sliko je 5000K idealno kar se tiče opisa bele svetlobe. Bi bilo pa zanimivo parkirat avtomobile z podobnimi barvami žarometov in primerjati v različnih vremenskih pogojih.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
tonttu ::
"Idealno" za belo svetlobo je 5500-6000K, toliko je namrec temperatura soncne svetlobe (pustimo sedaj soncne zahode/vzhode itd., pa se tam je okoli 5000K ne manj). Konec koncev tudi vse digitalne stvari od printa do monitorjev so praviloma kalibrirane v tem rangu in ker je tudi clovesko oko navajeno na to, je bela zares "bela" samo pod taksno lucjo/svetlobo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tonttu ()
DamijanD ::
Če pa gledam nasproti vozeče avte, pa so mi led bistveno bolj moteči od navadnih žarnic. Ko pa voziš, je pa ravno kontra...
šernk ::
imam že pol leta H7 led od osrama...v trenutku ko je bilo homologirano za moj žaromet, še pred uradno homologacijo v SLO. na amazonu se jih dobi sedaj za 95eur...
ne grem več na halogenke.
ne grem več na halogenke.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Furbo ::
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
Kje je seznam za vozila?
Je po novem res dovoljeno?
A članka nisi bral?
Vendar pozor! Splošna homologacija velja le v Nemčiji, v primeru sijalke Osrama pa tudi v Avstriji. Verificirana vozila lahko v skladu z evropskimi pravili sicer prosto prehajajo meje. Za vozila, registrirana v Sloveniji, pa omenjena homologacija iz Nemčije ali Avstrije še ne velja in bi bilo treba po menjavi žarnice s H7 sijalko izvesti postopek preverjanja za vsako vozilo posebej.
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto... - www.zurnal24.si
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
šernk ::
Vendar pozor! Splošna homologacija velja le v Nemčiji, v primeru sijalke Osrama pa tudi v Avstriji. Verificirana vozila lahko v skladu z evropskimi pravili sicer prosto prehajajo meje. Za vozila, registrirana v Sloveniji, pa omenjena homologacija iz Nemčije ali Avstrije še ne velja in bi bilo treba po menjavi žarnice s H7 sijalko izvesti postopek preverjanja za vsako vozilo posebej.
star članek, od osrama homologacija velja tudi v SLO zadnje cca 2 meseca + sem se zanimal pred cca pol leta za homologacijo, brez ECE homologacije od žarnice LED ni bilo mogoče homologirat v SLO. ECE nima pa nobena trenutno kar vem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
SebyDiamant ::
ZAkaj bi menjal cel žaromet? PCB s SMD led je lepo vtaknjen v konektor, ne verjamem, da bi moral menjati komplet, ampak samo PCB. Denimo v mojem žarometu so 2 PCB za kratke luči, 1x po za dolge, nato še 3 ledice za dnevne, pa še led trak za parkirne. Po tvojem bi kdo šel menjat komplet žaromet samo zaradi odpovedi npr. enega PCB za kratko luč? Ma jim zapeljem avto pred salon in ga zakurim rajši.
Jaz samo povem kako to delajo na servisih, lahko greš pa sam vprašati pa boš videl da je res tako, da menjajo cel žaromet. Pa nima veze ali crkne samo daytime LED ali pa full LED. Rekli ti bodo da je žaromet "sealed unit" in to je to. VW, Kia, nima veze.
Tudi na Toyoti je tako, vendar je na LED garancija 10 let oz. 200.000km trenutno :)
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
APPluk ::
In v čem je fora pri teh Osram H7, da so pri nekaterih avtih primerne oz. homologirane samo za kratke luči?
Npr. Megane 3 piše, da je primerno samo za kratke. Za Megane 3 RS pa za kratke in dolge ker ima lečo. Samo bi prej pričakoval, da je problem pri kratkih in ne pri homologaciji za dolge luči.
Obstajajo kakšne homologirane LED meglenke (morejo tudi biti homologirane ali ne?), pa da svetijo tam 2500 K oz. 3000K?
PS: Pa pri Osramu H7 rabiš za homologacijo vgradnjo na pooblaščenih servisih, tako da se pomoje cene poviša na vsaj kakih 150EUR.
Npr. Megane 3 piše, da je primerno samo za kratke. Za Megane 3 RS pa za kratke in dolge ker ima lečo. Samo bi prej pričakoval, da je problem pri kratkih in ne pri homologaciji za dolge luči.
Obstajajo kakšne homologirane LED meglenke (morejo tudi biti homologirane ali ne?), pa da svetijo tam 2500 K oz. 3000K?
PS: Pa pri Osramu H7 rabiš za homologacijo vgradnjo na pooblaščenih servisih, tako da se pomoje cene poviša na vsaj kakih 150EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: APPluk ()
Vuli ::
imajo oznako ECE, ampak rabiš homologirat.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
darkolord ::
Če je tvoj avto imel to opcijo ob nakupu, potem se načeloma da, sicer pa moraš kupiti nov avto.
aborko ::
Led je že fajn zadeva, ampak ne v vsaki obliki. Nekako imam v glavi da so tele LED drop in zamenjave fejst zabremzane, npr tale osram na 16W (moja žepna lučka, vsaj prvo minuto žre več od tega). Problemov je več, od tega da mora biti čim bolj skoncentrirana svetloba v točki oz. mora posnemati halogen žarnico za pravilen vzorec snopa, kar ni optimalno za učinkovitost LED, tudi ne za hlajenje led. Tudi če rešijo hlajenje, mislim da so morali za uspešno homologacijo omejeti svetlobni tok, ker je (no vsaj včasih bila) neka meja svetilnosti, ki jo lahko imaš brez pranja žarometov. Končni rezultat je, da so tele LED žarnice niso taka revolucija, kot bi lahko bila, če bi bili če ne bi bilo teh omejitev.
flameir ::
Jaz sem glih gledal, kaj nardit, ker mi tak slab luči svetijo. Zdej mojga cliota 2016 ni na temle seznamčiču, a ma kdo kak drug predlog, kako lahko izboljšam luči? Not os neke osramove za 3 EURe.
bemfa ::
Vsak večer preklinjam idiote, ki me slepijo s temi kikiriki lučkami. Komaj čakam da policija naredi neko akcijo, pa odredi par izrednih tehničnih pa da vas vidim.
Furbo ::
Jaz se občasno zjutraj furam proti Nemčiji zjutraj, ko se vsi avstrijski obrtniki sedejo v avte in se zaženejo proti Salzburgu.. vsi imajo neki pohekane luči v kombijih, sveti vsepovsod. Katastrofa.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
mikhaair ::
Kdaj bodo proizvajalci naredil da boš lahko LED žarnico menjal kot je tale Osram, za ~100EUR? Aja nikoli? Ker trenutno moraš pri vseh teh LED žarometih menjati cel žaromet ranga 800EUR+. In EU namesto da bi se zbunila glede tega, jim je pomembneje da ima iPhone usb-c konektor, kjer je strošek par evrov, kot pa v tem primeru ko bo folk vozil brez luči ker ne bo dal noben slabega tisočaka na rabljenem avtu za menjavo LED žarometa.
Zavarujes luci in ce crkne jo pac zbijes. Ali pa kupis, avto, ki nima led luci, pa menjaj zarnice, ce ti je prevelik strosek ob morebitni okvari.Verjetno se dobi tudi kake kitajske kopije ali pa obnovljene, kot turbine.
Prej pa moraš preveriti, kako na servisu naročajo kose. Baje je luč marsikje sestavljena iz ohišja, svetil, elektronike. Ločene šifre. In ko razbiješ, bo zavarovalnica plačala le steklo, ne pa notranjih delov luči.
Egii ::
Kaj slučajno keri ve zakaj noben novi družinski avto nima led luči za nočno vožnjo pa naj bo to citroen berlingo ali peugeot rifter ali toyota proace city ali opel combo. Rad bi kupil ta novejši model berlingoja pa nevem če lahko dam v njega led h7 žarnico.
Hvala
Hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Egii ()
Furbo ::
Ti govoriš o delavskih avtomobilih, v te namečejo samo zastarelo sranje, ker delavec ni vreden nič očitno.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
PersonaRuda ::
Če pa gledam nasproti vozeče avte, pa so mi led bistveno bolj moteči od navadnih žarnic. Ko pa voziš, je pa ravno kontra...
Mene najbolj motijo tiste avtomatske dolge luči, če se tako vozilo vozi za mano, ker ko malo zavije v levo, mi tak nabije luč v stransko ogledalo, da me celega zaslepi pri odboju.
Jaz bi zakonsko prepovedal te "avtomatske dolge luči", ker so moteče za druge in še nevarne. To bi si sam vključil le takrat, ko ne bi bilo vozil pred teboj...
hojnikb ::
Ti govoriš o delavskih avtomobilih, v te namečejo samo zastarelo sranje, ker delavec ni vreden nič očitno.
Proizvajalci delajo tocno to kar trg zahteva :)
#brezpodpisa
Egii ::
Ti govoriš o delavskih avtomobilih, v te namečejo samo zastarelo sranje, ker delavec ni vreden nič očitno.
Ja skoraj ne morem verjeti v tem času novi avto ranga cirka 25-35jurjev pa ma navadne halogenke, mislim če bi vsaj lahko te osramove ledike not vtakno?? ali bom v prekršku če me ustavijo ta plavi. Ja mislim samo kratke luči dolgih sploh ne uporabljam
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Egii ()
hojnikb ::
pa kupi kaksno drugo kanto, razn če mas 10 člansko familijo. 5 ljudi se pa tut spodobno pelja v kateremkol karavanu
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali lahko nadomestim glavne prednje žarnice avta z led (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16909 (4869) | simnov |
» | Slepljenje LED svetil v prometu (AMZS) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11879 (8872) | blackbfm |
» | Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 117018 (52990) | polkar |
» | H7 z izgledom LEDOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 16142 (14736) | Scorpy84 |