Forum » Zvok in slika » Težava s TV (mrtev piksel)
Težava s TV (mrtev piksel)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alexxloow3 ::
Živijo!
Ima mogoče kdo izkušnje z vračanjem televizije zaradi mrtvega piksla. TV je bil kupljen v petek in je bil v uporabi 3 dni. Danes sem opazil na vrhu ekrana mrtev piksel. Kupil sem pa Samsung QN90B 43" in sem ga mislil uporabljati kot monitor. Zdaj ne vem, če je to slučajnost, da se mi je tako hitro pojavil ta mrtev piksel ali je ta problem bolj razširjen? Sem že pisal v trgovino, da bi zamenjal, ampak so rekli, da moram kao nesti na servis. Sem napisal, da če menjava ni možna, da TV vračam. Od nakupa ni niti 7 dni minilo (kupljen je pa bil preko spleta). Verjetno lahko zadevo vrnem kljub tej napaki? Do zdaj vse kar sem vračal, je pač normalno delalo, samo ustrezalo mi ni :D nisem še nikoli vračal zadeve, ki bi imela napako
Ima mogoče kdo izkušnje z vračanjem televizije zaradi mrtvega piksla. TV je bil kupljen v petek in je bil v uporabi 3 dni. Danes sem opazil na vrhu ekrana mrtev piksel. Kupil sem pa Samsung QN90B 43" in sem ga mislil uporabljati kot monitor. Zdaj ne vem, če je to slučajnost, da se mi je tako hitro pojavil ta mrtev piksel ali je ta problem bolj razširjen? Sem že pisal v trgovino, da bi zamenjal, ampak so rekli, da moram kao nesti na servis. Sem napisal, da če menjava ni možna, da TV vračam. Od nakupa ni niti 7 dni minilo (kupljen je pa bil preko spleta). Verjetno lahko zadevo vrnem kljub tej napaki? Do zdaj vse kar sem vračal, je pač normalno delalo, samo ustrezalo mi ni :D nisem še nikoli vračal zadeve, ki bi imela napako
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Likalnik ::
če kupiš preko spleta imaš 14 dni časa, da ga vrneš in to brez razlage.
Tako, da ja vrni ga...ne rabiš razlagati, da je napaka...ga zapakiraš pa vrneš.
Tako, da ja vrni ga...ne rabiš razlagati, da je napaka...ga zapakiraš pa vrneš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Točno to. Kaki servis neki. Prvo kot prvo imaš kot pravi Likalnik možnost vrnitve izdelka brez navedbe zakaj. Uporabi kar to možnost, ker bo zate najhitrejša + najmanj problematična. Če pa slučajno želiš obdržat oz imeti isti model iz iste trgovine še naprej, pa uveljavljaj stvarno napako in napiši, da zahtevaš zamenjavo izdelka z enakim. Ampak, kot sm prvo napisal...na tvojem mestu, bi naredil tisto prvo in pokasiral denar nazaj, nato pa kupil drugje oz drug model. Razen, če je točno ta model bil v kaki akciji oz precej ugoden, da ga nikjer drugje ne moreš dobiti za isti denar. V tem primeru, bi pa zahteval menjavo na podlagi stvarne napake.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DePalmo ::
Zasloni, vsaj računalniški, imajo predvideno št. mrtvih pikslov za katere ne priznajo garancije oz. reklamacije. Sklepam da je pri TVjih podobna fora, zato se v tem primeru nebi posluževal uveljavljanja stvarne napake oz. garancije. Če je nakup bil opravljen preko interneta, zadevo vrneš in je to to.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alexxloow3 ::
Ja sej bom vrnil...Samo mi je žal, ker sem vse lepo namestil in pripravil :D Je bila cena sprva samo v tej trgovini najbolj ugodna, zdaj je pa že razširjena in je tudi v Mimovrste itd.. Tako da bom vrnil in z manjšim doplačilom v Mimovrste vzel 50" :D za ta model se odločam izključno in samo zato, ker je trenutno promocija za 5 let garancije + zdaj kar sem ga uporabljal za delo in igre, me je kr prepričal :D samo ta mrtev piskel me je razočaral.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
LeQuack ::
Zna bit da bo na novem še več mrtvih pikslov. Pri 4K je že toliko veliko pikslov da je verjetnost da je kak mrtev že kar velika. Včasih so imeli Mimovrste in nekatere trgovine neko storitev, da so na monitorju pregledali če so mrtvi piksli, in zaračunali par evrov za to. Tako si malo več plačal, ampak si vedel da ne bo mrtvih pikslov.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alexxloow3 ::
Tega mrtvega piksla na začetku ni bilo. To se je tretji dan uporabe prikazal. Bi ga že prej opazil, ker je ravno na območje, kjer je veliko "beline"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Pa ne čakat preveč in se z nami dogovarjat, kaj bi bilo smiselno narediti, da ne zamudiš tega 14dnevnega roka za vrnitev izdelka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Tidule ::
Predvsem se cim manj hvali, da ga vracas, ker so se pojavili mrtvi piksli, ker izdelk moras vrnit tako kot si ga dobil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DePalmo ::
Tega se sploh ne omenja, vrneš v 14 dneh in je to to. Če te vprašajo zakaj, si si pač premislil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | bela pikica na novem monitrju?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1985 (1403) | Mare2 |
» | Asus prenosnik N551JM - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3743 (2592) | xxpolhecxx |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12778 (10881) | coffeetime12 |
» | Comtron ne da reklamacije na en mrtvi pikselOddelek: Loža | 4418 (2892) | kuglvinkl |
» | LCD z zakasnitvijo 8 msOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 3577 (3577) | ender |