» »

Sprotni stroški avtomobila glede na prihodke

Sprotni stroški avtomobila glede na prihodke

1 2
3
»

matic492 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Če bi si vsaj prvi post prebrali, bi bilo odlično:

Ecoo je izjavil:

Zanima me koliko procentov prihodkov je normalno za vzdrževanje vozila, skratka vse razen nakupa in povrnjenih potnih stroškov.


Ja, ampak že prvi post nima smisla, o čemer je bila tudi debata, ker če kar tako odpišeš nakupno ceno nima več nobena primerjava in debata smisla.

Sem kupil Teslo Model S Plaid za 150k, 2 leti pa sem plačal 0EUR na mesec za vzdrževanje (ker ne rabiš niti olja menjat). Kak smisel ima to, nekdo je kupil Cliota za 500EUR, pa da 50EUR na mesec za vzdrževanje, kar je XY % njegovega dohodka, jaz pa služim 10 jurjev (ker drugače ne bi imel za S Plaid), in je vzdrževanje 0%. Torej rabiš še kontekst, za normalno debato, kar je pa amortizacija nakupne cen.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Ghost7 ::

matic492 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Če bi si vsaj prvi post prebrali, bi bilo odlično:

Ecoo je izjavil:

Zanima me koliko procentov prihodkov je normalno za vzdrževanje vozila, skratka vse razen nakupa in povrnjenih potnih stroškov.


Ja, ampak že prvi post nima smisla, o čemer je bila tudi debata, ker če kar tako odpišeš nakupno ceno nima več nobena primerjava in debata smisla.

Sem kupil Teslo Model S Plaid za 150k, 2 leti pa sem plačal 0EUR na mesec za vzdrževanje (ker ne rabiš niti olja menjat). Kak smisel ima to, nekdo je kupil Cliota za 500EUR, pa da 50EUR na mesec za vzdrževanje, kar je XY % njegovega dohodka, jaz pa služim 10 jurjev (ker drugače ne bi imel za S Plaid), in je vzdrževanje 0%. Torej rabiš še kontekst, za normalno debato, kar je pa amortizacija nakupne cen.


A registrira ti jo pa Pahor? Pa elektriko časti Romski? Pa za gume se tudi postaviš v vrsto za reševalci, PGDji... pri GoodYearu?

Sprotni strošek avtomobila, je tudi izguba vrednosti vozila. In prav tako zavarovanje. Pri 600EUR zavarovanje + registracija + cestnina je to slab 1.5EUR na dan.

Če se pa zapičimo samo v sprotne (če trmarimo), ja potem pa takole, danes 100 kilometrov, pokuri 6 litrov, torej 6x trenutnacenalitrabenza = sprotni strošek.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Ecoo ::

Entuziast avtomobilizma bo dal malo več za avtomobil, avtomobil je lahko podarjen, vzdrževanje avtomobila z nično oz nizko vrednostjo, pri kolikšnem sprotnem strošku odpisat avtomobil..

matic492 ::

Ghost7 je izjavil:


A registrira ti jo pa Pahor? Pa elektriko časti Romski?

Sprotni strošek avtomobila, je tudi izguba vrednosti vozila. In prav tako zavarovanje. Pri 600EUR zavarovanje + registracija + cestnina je to slab 1.5EUR na dan.

Če se pa zapičimo samo v sprotne (če trmarimo), ja potem pa takole, danes 100 kilometrov, pokuri 6 litrov, torej 6x trenutnacenabenza = sprotni strošek.


Seveda, imaš prav, sem hitel z objavo :D

Ecoo je izjavil:

Entuziast avtomobilizma bo dal malo več za avtomobil, avtomobil je lahko podarjen, vzdrževanje avtomobila z nično oz nizko vrednostjo, pri kolikšnem sprotnem strošku odpisat avtomobil..



Odvisno od finančnih sposobnosti osebe.. če avto rabi in si ne more privoščit niti 2000EUR za novega boljšega, potem je mogoče boljše da začasno ostane na shitboxu, tudi če mora konstantno plačevat servis, ker denarja za novega preprosto nima. Drugače bi pa rekel da če govorimo o nekih shitboxih, da preprosto takrat, ko je servis presegel (ali je zelo blizu) vrednost avta ob prodaji, če bi bil vsaj mehansko zrihtan.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Valvoline ::

Najboljsa investicija je vedno 10 let rabljen preverjeno vzdrzljiv ter iskan modeal avta, menjas na 2-3 leta, izguba vrednosti prakticno 0. Vcasih je nakup novega se najslabsa mogoca varijanta sploh za nek nov model na trgu, si poskusni zajcek za ugotavljanje tovarniskih failov.

PacificBlue ::

A ste racunali visje cene rabljenih avtomobilov tudi v to izgubo vrednosti vozila?
Recimo, da sem placal za avto dve leti nazaj 10k euro, zdaj je pa vreden isti letnik 11.5k eurov?

Men se to ravno ne zdi izguba.

Vse je odvisno od okoliscin.

robo125 ::

Če se gre ravno v detajle, je kdo že omenil oportunitetne stroške zaradi nakupa avtomobila?

matic492 ::

Nekako vprašanje oz. tema nima smisla brez specifičnih podatkov in ogleda avta, ker se verjetno pogovarjamo o takšnih avtih, da je vsak evro pomemben, tako da itak ne vem kaj OP pričakuješ da ti naj rečemo? Če hočeš specifičen nasvet boš moral veliko več detajlov napisat, recimo da si naredil izpit in ti hoče nekdo podarit avto, pa se sprašuješ če ima smisel ali kaj takšnega?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Mike_Rotch ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pa sej sem ga že plačal, z enkratnim plačilom, ne bom sedaj delil tega na več let, če sem denar že zapravil.

Pol lahko tudi rečem, da me je žvečilni v trgovini prišel zastonj, ker sem ga 25 let nazaj nalimal na fotrov ponk in je še kar tam.


Tvoja logika drži. Ob menjavi denarja za dobrine vrednost načeloma ostane.

Tvoj žvečilni sicer nima več nobene vrednosti, ker si ga že prečikal in zalepil na ponk. Če bi bil originalno zapakiran pa bi ohranil vsaj del vrednosti novega.

Pri avtih je pa enako, le, da je izguba vrednosti počasnejša kot pri uporabljenih žvečilnih.

Načeloma imajo otroci že v osnovni šoli sposobnost abstraktnega mišljenja in si lahko predstavljajo kako se giba vrednost rabljenega avtomobila.

PacificBlue je izjavil:

A ste racunali visje cene rabljenih avtomobilov tudi v to izgubo vrednosti vozila?
Recimo, da sem placal za avto dve leti nazaj 10k euro, zdaj je pa vreden isti letnik 11.5k eurov?

Men se to ravno ne zdi izguba.

Vse je odvisno od okoliscin.


Saj izgubo lahko natančno izračunaš šele, ko avto dejansko prodaš. Vse ostalo so predvidevanja.

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

PacificBlue je izjavil:

A ste racunali visje cene rabljenih avtomobilov tudi v to izgubo vrednosti vozila?
Recimo, da sem placal za avto dve leti nazaj 10k euro, zdaj je pa vreden isti letnik 11.5k eurov?

Men se to ravno ne zdi izguba.

Vse je odvisno od okoliscin.


Brezvezen komentar (razen da se hvališ, kar se lahko vsi, moja Octavia je enako vredna kot pred dvemi leti - pa to ni naložba), namreč trenutno stanje, ni realno stanje. Če ne bi bilo razmer na svetovnem trgu kot so, bi tvoj avto izgubljal na vrednosti.

Sicer pa v plusu boš izključno in samo, če boš avto prodal in ne kupil novejšega, ker, če ga boš je tudi novejšemu zrasla cena (še malo bolj). Novim pa sploh.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

kriptobog ::

Valvoline je izjavil:

Najboljsa investicija je vedno 10 let rabljen preverjeno vzdrzljiv ter iskan modeal avta, menjas na 2-3 leta, izguba vrednosti prakticno 0. Vcasih je nakup novega se najslabsa mogoca varijanta sploh za nek nov model na trgu, si poskusni zajcek za ugotavljanje tovarniskih failov.


Odvisno koliko se voziš. Tako sem delal ko si nisem mogel kupiti kaj več in mi je dopizdilo večkratno šravfanje. Zdaj kupim nov avto in ga zvozim do konca. Zdaj imam tretjič nov avto, drugega sem dal ženi in ima trenutno 130k km. Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal. Menjati na 2-3 leta se mi ne da

matic492 ::

kriptobog je izjavil:


Odvisno koliko se voziš. Tako sem delal ko si nisem mogel kupiti kaj več in mi je dopizdilo večkratno šravfanje. Zdaj kupim nov avto in ga zvozim do konca. Zdaj imam tretjič nov avto, drugega sem dal ženi in ima trenutno 130k km. Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal. Menjati na 2-3 leta se mi ne da


To je vse super in prav, za tebe, ampak ne moreš priporočat 18-letniku naj si gre kupit novo Octavio, zato da ne bo mel mesečnih stroškov z avtom, ker imaš mesečne stroške, samo si jih vnaprej plačal.

Tako kot da boš vzel sobo v hotelu na booking.com, plačal danes, na dopust greš čez 14 dni in kar naenkrat te soba pride 0€ na dan zato ker si jo 14 dni nazaj plačal wtf?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Mike_Rotch ::

Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal.


A nisi zgodaj pridigal, da avto zvoziš do konca in ni vreden nič, ko ga menjaš.

Povprečen avto tudi po 10 letih in 270k km še vedno ohrani kakšnih 20-25% vrednosti.

Blinder ::

Lahko bi tudi kar ignoriral, kar napisejo kriptobog, wizzard in njim podobni. Oni ali zivijo v nekem svojem svetu ali so se napacno izrazili, zdej pa se obesajo po ogledalih, da bi uspeli oznacit svoje bivse izjave kot pametne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Valvoline ::

kriptobog je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Najboljsa investicija je vedno 10 let rabljen preverjeno vzdrzljiv ter iskan modeal avta, menjas na 2-3 leta, izguba vrednosti prakticno 0. Vcasih je nakup novega se najslabsa mogoca varijanta sploh za nek nov model na trgu, si poskusni zajcek za ugotavljanje tovarniskih failov.


Odvisno koliko se voziš. Tako sem delal ko si nisem mogel kupiti kaj več in mi je dopizdilo večkratno šravfanje. Zdaj kupim nov avto in ga zvozim do konca. Zdaj imam tretjič nov avto, drugega sem dal ženi in ima trenutno 130k km. Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal. Menjati na 2-3 leta se mi ne da

Nov avto odvisno pac kolk in kje se vozi po 4-5 let ni vec nov, ce ni vse servisirano je lahko slabsi kot 10 let star komplet servisiran. Avto se menja na max 5 let, vseeno nov ali rabljen. Smisel novega je to da je nov, torej da ga cez 3 leta spet zamenjas za novega.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal.


A nisi zgodaj pridigal, da avto zvoziš do konca in ni vreden nič, ko ga menjaš.

Povprečen avto tudi po 10 letih in 270k km še vedno ohrani kakšnih 20-25% vrednosti.


Ko se začnejo večji izredni storški je zame zvožen. Se mi ne da ukvarjati s temi problemi. In ni ohrnail 20-25% vrednosti, ampak je šel za 10% nakupne cene pa še to komaj. Toliko o vaših fantazijah o ohranjanju vrednosti.

kriptobog ::

Valvoline je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Najboljsa investicija je vedno 10 let rabljen preverjeno vzdrzljiv ter iskan modeal avta, menjas na 2-3 leta, izguba vrednosti prakticno 0. Vcasih je nakup novega se najslabsa mogoca varijanta sploh za nek nov model na trgu, si poskusni zajcek za ugotavljanje tovarniskih failov.


Odvisno koliko se voziš. Tako sem delal ko si nisem mogel kupiti kaj več in mi je dopizdilo večkratno šravfanje. Zdaj kupim nov avto in ga zvozim do konca. Zdaj imam tretjič nov avto, drugega sem dal ženi in ima trenutno 130k km. Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal. Menjati na 2-3 leta se mi ne da

Nov avto odvisno pac kolk in kje se vozi po 4-5 let ni vec nov, ce ni vse servisirano je lahko slabsi kot 10 let star komplet servisiran. Avto se menja na max 5 let, vseeno nov ali rabljen. Smisel novega je to da je nov, torej da ga cez 3 leta spet zamenjas za novega.


4-5 let je pri mojem še znotraj garancije in je redno servisirano. Ko gre izven garancije prestavim redni servis na 15k km. Problem pri 10 let starih je dobiti dobrega in preverjenega. Sploh zdaj. Smisel novega, kot opisuješ ti je za službena vozila.

matic492 ::

kriptobog je izjavil:


Ko se začnejo večji izredni storški je zame zvožen. Se mi ne da ukvarjati s temi problemi. In ni ohrnail 20-25% vrednosti, ampak je šel za 10% nakupne cene pa še to komaj. Toliko o vaših fantazijah o ohranjanju vrednosti.


10% ni zanemraljiva vrednost.

Drugače pa človek, ki je od tebe kupil za 10% tvoje nakupne vrednosti avto, bo izgubil v naslednjih 3 letih procentualno veliko manj kot si ti.

Jaz recimo bom zaradi te inflacije vrednosti vsega avto letosprodal po skoraj istem znesku, kot sem za rabljenega dal leta 2016.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Mike_Rotch ::

kriptobog je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal.


A nisi zgodaj pridigal, da avto zvoziš do konca in ni vreden nič, ko ga menjaš.

Povprečen avto tudi po 10 letih in 270k km še vedno ohrani kakšnih 20-25% vrednosti.


Ko se začnejo večji izredni storški je zame zvožen. Se mi ne da ukvarjati s temi problemi. In ni ohrnail 20-25% vrednosti, ampak je šel za 10% nakupne cene pa še to komaj. Toliko o vaših fantazijah o ohranjanju vrednosti.


Evo, malo fantazije:

11 let star golf s 300.000+ km v okvari. cca. 20% vrednosti novega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še en golf letnik 2011 s 300kkm+. Cena takšnega je bila koliko, 15-17k torej se prodaja za 30-35% cene novega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ampak mogoče pa Golfi držijo vrednost nenormalno dobro. Kakšni francozi so po 10 letih in 300.000 kilometrih samo še za na odpad, ne?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tale ga je očitno tudi zvozil do konca, 475.000km. To lahko samo še šenkaš ne, sigurno ne more biti vredno cca. 25% cene novega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

nejc_nejc ::

Mike_Rotch je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Moj prvi, ki sem ga kupil novega je delal do 270k km brez težav, potem so se pa začeli pojavljati tudi izredni stroški in takrat sem ga menjal.


A nisi zgodaj pridigal, da avto zvoziš do konca in ni vreden nič, ko ga menjaš.

Povprečen avto tudi po 10 letih in 270k km še vedno ohrani kakšnih 20-25% vrednosti.


Ko se začnejo večji izredni storški je zame zvožen. Se mi ne da ukvarjati s temi problemi. In ni ohrnail 20-25% vrednosti, ampak je šel za 10% nakupne cene pa še to komaj. Toliko o vaših fantazijah o ohranjanju vrednosti.


Evo, malo fantazije:

11 let star golf s 300.000+ km v okvari. cca. 20% vrednosti novega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še en golf letnik 2011 s 300kkm+. Cena takšnega je bila koliko, 15-17k torej se prodaja za 30-35% cene novega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ampak mogoče pa Golfi držijo vrednost nenormalno dobro. Kakšni francozi so po 10 letih in 300.000 kilometrih samo še za na odpad, ne?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tale ga je očitno tudi zvozil do konca, 475.000km. To lahko samo še šenkaš ne, sigurno ne more biti vredno cca. 25% cene novega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Če v nadaljevanju kupiš golfa je zadeva brezveze_enako pakiranje. Vmesna vrednost je iz takega očišča brezpredmetna.

.................................................
Odkeširaš naenkrat in potem vrednost ni v ni stroških??
Samo "kešflov" je drugačen ali pa če hočeš, trenutna likvidnost je drugačna. Če pa vzporedno šparaš za spet novega si pa na istem.


Skratka, potrošna roba, pa če je 1000x v celofan zavita.:))

matic492 ::

nejc_nejc je izjavil:


Samo "kešflov" je drugačen ali pa če hočeš, trenutna likvidnost je drugačna.Če pa vzporedno šparaš za spet novega si pa na istem.


Skratka, potrošna roba, pa če je 1000x v celofan zavita.:))




No evo, mogoče jim bo tako jasno :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

kriptobog ::

matic492 je izjavil:

kriptobog je izjavil:


Ko se začnejo večji izredni storški je zame zvožen. Se mi ne da ukvarjati s temi problemi. In ni ohrnail 20-25% vrednosti, ampak je šel za 10% nakupne cene pa še to komaj. Toliko o vaših fantazijah o ohranjanju vrednosti.


10% ni zanemraljiva vrednost.

Drugače pa človek, ki je od tebe kupil za 10% tvoje nakupne vrednosti avto, bo izgubil v naslednjih 3 letih procentualno veliko manj kot si ti.

Jaz recimo bom zaradi te inflacije vrednosti vsega avto letosprodal po skoraj istem znesku, kot sem za rabljenega dal leta 2016.


Jaz sem izgubil toli kot sem dal za avto. Če to ne bibil pripravljen sprejeti, ne bi kupil avta za tak denar.

Mike_Rotch ::

Seveda. Ker si finančno nepismen. Ampak ni pa treba svojega zmotnega prepričanja pridigat po forumu.

matic492 ::

Očitno mu odštevanje ne gre, naj ti pomagam:

Dal si za avto 25 000€
prodal si ga za 10% (2500€)

25 000 - 2500€ = 22 500€, to je bil strošek avta za čas tvojega lastništva (+ seveda vse ostalo)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Seveda. Ker si finančno nepismen. Ampak ni pa treba svojega zmotnega prepričanja pridigat po forumu.


Nope. Ti si. Amortizacija je pomembna pri službenih avtih, ker vse to mečejo v stroške, da nižajo davčno osnovo. Če je moj avto po 5 letih vreden 2k več, kot nek drug istega razreda jaz ne bom nič na obljšem zaradi tega. Vozil se bom isto kot če ima vrednost 100k ali samo še 10k. Vi pa kar drkajte na to koliko je vaš avto vreden.

matic492 je izjavil:

Očitno mu odštevanje ne gre, naj ti pomagam:

Dal si za avto 25 000€
prodal si ga za 10% (2500€)

25 000 - 2500€ = 22 500€, to je bil strošek avta za čas tvojega lastništva (+ seveda vse ostalo)


Dal sem za avto 25k. Moj storšek je bil 25k. Avto kupim za vozit, ne za ohranjanje vrednosti in da ga bom čim bolje prodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

matic492 ::

kriptobog je izjavil:

Dal sem za avto 25k. Moj storšek je bil 25k. Avto kupim za vozit, ne za ohranjanje vrednosti in da ga bom čim bolje prodal.


Daj potem ko boš naslednjič menjal avto povej, pa ga meni daj, ker ti je itak vseeno, ker si že dal 25k, mi ga lahko podariš. Se priporočam.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

kriptobog ::

matic492 je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Dal sem za avto 25k. Moj storšek je bil 25k. Avto kupim za vozit, ne za ohranjanje vrednosti in da ga bom čim bolje prodal.


Daj potem ko boš naslednjič menjal avto povej, pa ga meni daj, ker ti je itak vseeno, ker si že dal 25k, mi ga lahko podariš. Se priporočam.


Ga dam raje v prešo kot socialkarjem. Itak si pa ne moreš privoščiti vzdrževanja za tak avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Mike_Rotch ::

Seveda, ker si finančno nepismen :)

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Seveda, ker si finančno nepismen :)


Potem mi pa prosim objasni kaj imam od tega, če kupim golfa namesto forda, ker golf drži bolje vrednost' Če bom oba vozil do konca? Razen tega, da bi za golfa dal nekaj k€ več.

matic492 ::

kriptobog je izjavil:


Ga dam raje v prešo kot socialkarjem. Itak si pa ne moreš privoščiti vzdrževanja za tak avto.


V bistvu bi prišel ceneje skozi, ker moj trenutni BMW je bil nov dražji od 25k, tako da se vseeno priporočam.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Mike_Rotch ::

Potem mi pa prosim objasni kaj imam od tega, če kupim golfa namesto forda, ker golf drži bolje vrednost' Če bom oba vozil do konca? Razen tega, da bi za golfa dal nekaj k€ več.


Očitno nisi samo finančno nepismen.

Kdo govori o fordih in golfih? Skupni strošek se pri vseh avtomobilih izračuna enako, ne glede na znamko.

To tvojo lajnanje "zvozi do konca" smo pa tudi že obdelali, pa se je izkazalo, da pišeš nesmisle. Avto, ki je po tvojem "zvožen do konca" je vreden še vedno 20-30% cene novega.

kriptobog ::

matic492 je izjavil:

kriptobog je izjavil:


Ga dam raje v prešo kot socialkarjem. Itak si pa ne moreš privoščiti vzdrževanja za tak avto.


V bistvu bi prišel ceneje skozi, ker moj trenutni BMW je bil nov dražji od 25k, tako da se vseeno priporočam.


Moj Audi tudi. Točno 50k več.

Mike_Rotch je izjavil:

Potem mi pa prosim objasni kaj imam od tega, če kupim golfa namesto forda, ker golf drži bolje vrednost' Če bom oba vozil do konca? Razen tega, da bi za golfa dal nekaj kEUR več.


Očitno nisi samo finančno nepismen.

Kdo govori o fordih in golfih? Skupni strošek se pri vseh avtomobilih izračuna enako, ne glede na znamko.

To tvojo lajnanje "zvozi do konca" smo pa tudi že obdelali, pa se je izkazalo, da pišeš nesmisle. Avto, ki je po tvojem "zvožen do konca" je vreden še vedno 20-30% cene novega.


Ne ni vreden 20-30%. Sem ti dal točen primer. Samo 10% je bilo. Za storšek je pa jasno. Če dam za avto 25k in ga ne prodajam, je bil storšek 25k in nič manj ali več. Vi ko jemlete na leasinge in kredite je pa druga pesem, ker vsak mesec gledate koliko vas stane. Jaz se ne pbremenjujem koliko je avto stal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Mike_Rotch ::

Ne ni vreden 20-30%. Sem ti dal točen primer. Samo 10% je bilo.


Seveda je. Sem ti dal linke gor, ki jasno kažejo, da je 10-11 let star avto s cca. 300.000km še vedno vreden okrog 20-30% novega.

Če dam za avto 25k in ga ne prodajam, je bil storšek 25k in nič manj ali več.


Ampak, če si ga prodal za 10% cene. Torej je v tem primeru strošek 22.500.

Jaz se ne pbremenjujem koliko je avto stal.


Dobro zate, a ne. Imam občutek, da to sicer ni zaradi viška denarja ampak zato, ker ti računanje ne leži najbolj.

Ecoo ::

matic492 je izjavil:

Nekako vprašanje oz. tema nima smisla brez specifičnih podatkov in ogleda avta, ker se verjetno pogovarjamo o takšnih avtih, da je vsak evro pomemben, tako da itak ne vem kaj OP pričakuješ da ti naj rečemo? Če hočeš specifičen nasvet boš moral veliko več detajlov napisat, recimo da si naredil izpit in ti hoče nekdo podarit avto, pa se sprašuješ če ima smisel ali kaj takšnega?


Konkretno: dobil sem limuzino, ima vse kar imajo up to date avtomobili razen big sreena, pri 110 kmh crash testu je kabina nedotaknjena, problem je, ker ne rabim avtomobila, zato me zanima budget za imet tak luksus. Tudi nasplošno me zanima koliko je narod pripravljen vložiti v prevozno sredstvo, lahko tudi alternativo avtomobilu.

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ne ni vreden 20-30%. Sem ti dal točen primer. Samo 10% je bilo.


Seveda je. Sem ti dal linke gor, ki jasno kažejo, da je 10-11 let star avto s cca. 300.000km še vedno vreden okrog 20-30% novega.

Če dam za avto 25k in ga ne prodajam, je bil storšek 25k in nič manj ali več.


Ampak, če si ga prodal za 10% cene. Torej je v tem primeru strošek 22.500.

Jaz se ne pbremenjujem koliko je avto stal.


Dobro zate, a ne. Imam občutek, da to sicer ni zaradi viška denarja ampak zato, ker ti računanje ne leži najbolj.



Sem ti jaz dal primer, da je bil 10% pa še to se je komaj prodal. Ne zaradi viška denarja, ampak ker kupim avto primeren dohodkom in se ne rabim kreditira in jemati leasinga. Ko potrebujem nov avto grem pač po novega, skeširam in to je ves strošek, ki ga imam z nakupom novega vozila. Ne kupim ga da bi ohrnajal vrednost in ne vem kaj še. Tudi amortizacija me ne zanima, ker ni na leasing in ker ni osnovno sredstvo firme, da bi me to moralo zanimati. Slovenčki se preveč obremenjujete s tem plehom. Samo faking pleh je. Trenutek neprevidnosti pa so vaša jajca vredna manj kot sosedova. potem pa jok in na drevo, ker je avto izgubil na vrednosti, čeprav se po popraivlu normalno pelje? :))

Mike_Rotch ::

Izračunaj si zavarovanje in cestnino, imaš na netu zavarovalnice, ki ti pljunejo ven znesek. Npr. na wiz.si

Poglej na spritmonitor.de kakšna je poraba in pomnoži to s številom kilometrov, ki jih misliš narediti.

Računaj cca. 150 eur na leto za redni servis, 400 eur za gume vsakih 20.000 do 30.000km, 100 eur za vinjeto.

Prilagodi številke glede na to za kakšno limuzino gre (so gume 16" ali 20"?), če avto ni več najnovejši dodaj kakšnih 200 eur na leto za popravila pa imaš približen znesek.

Kakšen % tvojega dohodka to predstavlja si lahko izračunaš.

IMHO je vse kar je več kot 10% mesečnega dohodka za avto preveč (z nakupom in gorivom vred), če imaš kolikor toliko solidne dohodke. Druga stvar je, če si blizu minimalca in rabiš avto z prevoz v službo, v tem primeru pač ne nimaš veliko izbire.

matic492 ::

Ecoo je izjavil:

matic492 je izjavil:

Nekako vprašanje oz. tema nima smisla brez specifičnih podatkov in ogleda avta, ker se verjetno pogovarjamo o takšnih avtih, da je vsak evro pomemben, tako da itak ne vem kaj OP pričakuješ da ti naj rečemo? Če hočeš specifičen nasvet boš moral veliko več detajlov napisat, recimo da si naredil izpit in ti hoče nekdo podarit avto, pa se sprašuješ če ima smisel ali kaj takšnega?


Konkretno: dobil sem limuzino, ima vse kar imajo up to date avtomobili razen big sreena, pri 110 kmh crash testu je kabina nedotaknjena, problem je, ker ne rabim avtomobila, zato me zanima budget za imet tak luksus. Tudi nasplošno me zanima koliko je narod pripravljen vložiti v prevozno sredstvo, lahko tudi alternativo avtomobilu.


Najdi si dobrega mehanika "popoldanca" (ker če ni nov avto nima smisla plačevat uradnih serviserjev). Jaz svojega vozim k istemu mehaniku že 4 leta, tako da itak on ve več o mojem avtu kot jaz.

Če ga ne rabiš pomeni da ga ne boš vozil in je tudi vzdrževanje cenejše. Če je malo starejši avto in rabiš menjati kaj večjega, se lahko angažiraš in sam najdeš rabljen del, ter plačaš mehaniku samo za delo.

Spet je odvisno od avta, ker nisi napisal letnika in znamke. Pri višjih kalsah BMW/Audi itd. je ponavadi stvar taka, da starejši motorji (preden so imeli kup EKO DPF in podobnih navlak), držijo miljon kilometrov, avto pa vmes zgnije od rje in pocrka vse od elektronike, ampak mehansko bo še vedno vozen.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Ecoo ::

matic492 je izjavil:

Ecoo je izjavil:

matic492 je izjavil:

Nekako vprašanje oz. tema nima smisla brez specifičnih podatkov in ogleda avta, ker se verjetno pogovarjamo o takšnih avtih, da je vsak evro pomemben, tako da itak ne vem kaj OP pričakuješ da ti naj rečemo? Če hočeš specifičen nasvet boš moral veliko več detajlov napisat, recimo da si naredil izpit in ti hoče nekdo podarit avto, pa se sprašuješ če ima smisel ali kaj takšnega?


Konkretno: dobil sem limuzino, ima vse kar imajo up to date avtomobili razen big sreena, pri 110 kmh crash testu je kabina nedotaknjena, problem je, ker ne rabim avtomobila, zato me zanima budget za imet tak luksus. Tudi nasplošno me zanima koliko je narod pripravljen vložiti v prevozno sredstvo, lahko tudi alternativo avtomobilu.


Najdi si dobrega mehanika popoldanca (ker če ni nov avto nima smisla plačevat uradnih serviserjev). Jaz svojega vozim k istemu mehaniku že 4 leta, tako da itak on ve več o mojem avtu kot jaz.

Če ga ne rabiš pomeni da ga ne boš vozil in je tudi vzdrževanje cenejše. Če je malo starejši avto in rabiš menjati kaj večjega, se lahko angažiraš in sam najdeš rabljen del, ter plačaš mehaniku samo za delo.

Spet je odvisno od avta, ker nisi napisal letnika in znamke. Pri višjih kalsah BMW/Audi itd. je ponavadi stvar taka, da starejši motorji (preden EKO navlak), držijo miljon kilometrov, avto pa vmes zgnije od rje in pocrka vse od elektronike, ampak mehansko bo še vedno vozen.

Tako nekako računam, 1 stvar je odpovedala v mojih rokah, kar je od prej ostalo je pa tudi poštimano, je šlo legit skoz tehničnega. Če skupaj seštejem je utopija na prevožene kilometre, ni mi všeč gemblanje v smislu če se bo pojavila serija okvar in bom vstrajal do konca in na konc obupan prodal poštiman avtomobil.

matic492 ::

Ecoo je izjavil:


Tako nekako računam, 1 stvar je odpovedala v mojih rokah, kar je od prej ostalo je pa tudi poštimano, je šlo legit skoz tehničnega. Če skupaj seštejem je utopija na prevožene kilometre, ni mi všeč gemblanje v smislu če se bo pojavila serija okvar in bom vstrajal do konca in na konc obupan prodal poštiman avtomobil.


Ja to je spet odvisno od specifičnega avta. Redni servisi res delajo čudeže. Pri starejših rabljenih recimo ljudje več ne vejo kaj menjat in kdaj. Recimo meni so delale problem vžigalne tuljave, ampak ker nisem vedel kaj je prejnšji lastnik delal, sem pač menjal vse, pa še preventivno vse svečke, ker tudi nisem vedel kdaj je svečke menjal.

Če veš da je bil avto prej vsaj redno na oljnih menjavah, svečke, diski itd. pač potrošni material, potem načeloma kaj crkovat nima. Pri mehaniku, ki se spozna na tip avta še pa povprašaj za ostale dele npr. vodne pumpe, olje v menjalniku (če sploh) itd. na koliko kilometrov gre to in potem lahko rpibližno veš kaj te še čaka od redne preventivne menjave.

Prištet je treba tudi še diske in dele v podvozju (amortizerjo bojo večji strošek), recimo jaz sem vilice spredaj že 2x menjal na svojem v 6 letih, ker živim skoraj v centru MB in kamorkoli grem imam ležeče policaje, tako da je vse na podvozju vedno "pod stresom".
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

Izračunaj si zavarovanje in cestnino, imaš na netu zavarovalnice, ki ti pljunejo ven znesek. Npr. na wiz.si

Poglej na spritmonitor.de kakšna je poraba in pomnoži to s številom kilometrov, ki jih misliš narediti.

Računaj cca. 150 eur na leto za redni servis, 400 eur za gume vsakih 20.000 do 30.000km, 100 eur za vinjeto.

Prilagodi številke glede na to za kakšno limuzino gre (so gume 16" ali 20"?), če avto ni več najnovejši dodaj kakšnih 200 eur na leto za popravila pa imaš približen znesek.

Kakšen % tvojega dohodka to predstavlja si lahko izračunaš.

IMHO je vse kar je več kot 10% mesečnega dohodka za avto preveč (z nakupom in gorivom vred), če imaš kolikor toliko solidne dohodke. Druga stvar je, če si blizu minimalca in rabiš avto z prevoz v službo, v tem primeru pač ne nimaš veliko izbire.


Zavarovanje - 1300€ letno
Registracija - 300€ letno
Vinjeta SLO - 110€
Vinjeta AT - 94€
Redni servis - 250€ 2x letno
Gume - 800€ letne, 600€ zimske - menjam po dveh sezonah

Eto, da ne bomo toliko off topic. Do 10% je ok, goriva ne bi štev v to, saj imaš to pokrito iz potnih, če si zaposlen. Če nisi pač šteješ notri.

Mike_Rotch ::

saj imaš to pokrito iz potnih, če si zaposlen


Saj veš, socialkarji nismo zaposleni :)

kriptobog ::

Mike_Rotch je izjavil:

saj imaš to pokrito iz potnih, če si zaposlen


Saj veš, socialkarji nismo zaposleni :)


Potem tudi avta ne rabiš.

matobeli ::

A pol se kriptoborgi vozite naokol bolj kot ne da se mal kažete?

Oziroma glede na to da se trogate okol v nekih dizlskih karavanih, predvsem da smrdite.

WizzardOfOZ ::

Sej dizle bi že lahko prepovedal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kriptobog ::

matobeli je izjavil:

A pol se kriptoborgi vozite naokol bolj kot ne da se mal kažete?

Oziroma glede na to da se trogate okol v nekih dizlskih karavanih, predvsem da smrdite.


Za to imam mustanga. Pa za šravbati. Mam še nekaj posla v drugih sferah. Ni pametno imeti vseh jajc v eni košari, ampak to maodebili ne zastopite.

PacificBlue ::

Na faksu ko sem se kadil mi je profesor očital, da bi denar za cigarete raje namenil za nakup avta. Danes če nekdo pokadi 4 skatle cigaretov na teden je to cca 20 eur. Torej 80eur na mesec in imaš pokrit vsaj lizing za nek nov avto nižjega razreda. Seveda, so se ostali stroski vzdrzevanja itd, ampak zanimivo kako slabo znamo razporejat denar. Vsaj večina.

matobeli ::

kriptobog je izjavil:

Ni pametno imeti vseh jajc v eni košari, ampak to maodebili ne zastopite.


A si spet vadil? Nekam bolje ti gre, al si ga sam nehal žlajfat med tem ko pišeš po ST?

WizzardOfOZ ::

PacificBlue je izjavil:

Na faksu ko sem se kadil mi je profesor očital, da bi denar za cigarete raje namenil za nakup avta. Danes če nekdo pokadi 4 skatle cigaretov na teden je to cca 20 eur. Torej 80eur na mesec in imaš pokrit vsaj lizing za nek nov avto nižjega razreda. Seveda, so se ostali stroski vzdrzevanja itd, ampak zanimivo kako slabo znamo razporejat denar. Vsaj večina.


107 evrov (na 7 let) je bil obrok kredita za dacia sandero stepway Black & white edition. Garancija je bila pa 5 let in če si redno naredil vse servise na uradnem servisu (kar si itak jih, ker so bili vključeni v ceno), so ti podaljšali garancijo za 2 leti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kriptobog ::

matobeli je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Ni pametno imeti vseh jajc v eni košari, ampak to maodebili ne zastopite.


A si spet vadil? Nekam bolje ti gre, al si ga sam nehal žlajfat med tem ko pišeš po ST?


Samo bolj pametno razmisljam, kot vecina tu. Saj nisem edini, ki je vabil na kavo, da se prepricate.

Ghost7 ::

PacificBlue je izjavil:

Na faksu ko sem se kadil mi je profesor očital, da bi denar za cigarete raje namenil za nakup avta. Danes če nekdo pokadi 4 skatle cigaretov na teden je to cca 20 eur. Torej 80eur na mesec in imaš pokrit vsaj lizing za nek nov avto nižjega razreda. Seveda, so se ostali stroski vzdrzevanja itd, ampak zanimivo kako slabo znamo razporejat denar. Vsaj večina.

Nihče ne pokadi 4 škatle na teden, prej škatlo na dan, če se gre na kavico, se še eno extra ob kavici :D
Torej kavica + čiki :D = obrok za kar dober avto.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sportni avto - Letni stroski (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
698636 (6532) Utk
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37538015 (28495) hojnikb
»

Koliko ste dali za avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112811 (9848) Dosan
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526437 (23510) GamerBoy

Več podobnih tem