» »

Sportni avto - Letni stroski

Sportni avto - Letni stroski

«
1
2

Kayzon ::

Tisti ki se bolje spoznate na avtomobile,kako je s stroski,ce si lastis recimo audi rs3,golf R ali pa recimo Bmw M2?

hojnikb ::

Če mors vprasat, potem verjetno nimas dovolj na racunu za letne stroske ;)
#brezpodpisa

Kayzon ::

Sprasujem ker sem gledal vceraj video kako lastnik bmw m2 govori kaksne stroske je mel v dveh letih lastnistva,in mi je dalo misliti. Tako da sprasujem zgolj iz firbca.

hojnikb ::

ce kupis novga, potem tezav nebos mel. Rabljen bo pac veselica, ker takih avtov noben ne cijazla.
#brezpodpisa

Raptor F16 ::

hojnikb je izjavil:

ce kupis novga, potem tezav nebos mel. Rabljen bo pac veselica, ker takih avtov noben ne cijazla.

THIS


Karkoli vzameš samo ne vzemi rabljenega. Ker razni GTI-ji so od rabljenih VSI brez izjeme sfukani do bola.

Mark my words. Glede na mesečne stroške tu sploh ni dileme NOV/RABLJEN
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Problem pri teh rabljenih avtih ni to, kaj so prejsnji lastniki poceli z njimi, ampak koliko stanejo rezervni deli za njih. Za kaksne dele mogoce se ne dobi kopije originala itd.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Raptor F16 ::

Blinder je izjavil:

Problem pri teh rabljenih avtih ni to, kaj so prejsnji lastniki poceli z njimi, ampak koliko stanejo rezervni deli za njih. Za kaksne dele mogoce se ne dobi kopije originala itd.


Ahhahahahah če že zdaj gledaš kopije in ponaredke si raje omisli vikend karto za GoKart
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

endelin ::

Take avte se kupi od prvega lastnika.
Ali nove seveda:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Wrop ::

Že en entry level športni avto z 200 KM, pri 20k km letno 1500+ bencin, 1000 zavarovanje, 500 gume. Servisi so na začetku poceni. S cca 300 €, si ok. Da o izgubi vrednosti prvih pet let niti ne govorimo. Je pa hitro lahko 3000 € na leto v povprečju v 5 letih. Se pravi si na 6000 € letnih stroškov v petih letih. Po petih letih se izguba vrednosti ne pozna tako veliko, je pa treba dati več za servise.
Golf R, Audi RS3 je pa še precej več.

Kvinta ::

Največji strošek je bencin sploh če pije avto 20 + litrov 8-) ostalo je vse tu nekje isto kot pri navadnih kripah al pa mogoče za odtenek dražje ,ker moreš pač malo boljše olje kupit ,malo boljše gume met in tako naprej sem mel pred leti Toyota Supra 3.0 Turbo :D
A.C.A.B

profii ::

Kvinta je izjavil:

Največji strošek je bencin sploh če pije avto 20 + litrov 8-) ostalo je vse tu nekje isto kot pri navadnih kripah al pa mogoče za odtenek dražje ,ker moreš pač malo boljše olje kupit ,malo boljše gume met in tako naprej sem mel pred leti Toyota Supra 3.0 Turbo :D


Mhm, mal boljši avto ima gume ki stanejo večkratnik 15 colk iz golfa/kliota, olje je zanemarljiv storšek.
(Piše se vejica, potem presledek in ne obratno.)

OP, računaj na 5-10 k€ letno, odvisno od števila km ki jih narediš.
-1k€ komplet gum, (če menjaš še zimske dodaj 1k€, dodaj še 1k€ če kupuješ platišča)
-2k€ zavarovanje,
-1k€ izredna / redna popravila,
-3k€ bencin / 20kkm.

mr_chai ::

Raptor F16 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Problem pri teh rabljenih avtih ni to, kaj so prejsnji lastniki poceli z njimi, ampak koliko stanejo rezervni deli za njih. Za kaksne dele mogoce se ne dobi kopije originala itd.


Ahhahahahah če že zdaj gledaš kopije in ponaredke si raje omisli vikend karto za GoKart


Ni čist tko. Nekateri deli so identični, ampak samo ker gor piše npr. Alpine namesto Renault, boš dal n-krat več.

Športni avto se ti splača imeti, če znaš veliko tudi sam pošraufat. Če pa ne znaš nič in misliš vse pri mehaniku delati, potem pa te bo denarnica manj žulila ;)

RedDrake ::

Kot so ti že drugi napisali, če znaš sam, potem bo znosno tudi za povprečneža. Drugače pa rabiš nadpovprečne dohodke, vsaj če ga voziš kot je narejen za vozit.
Gume držijo sezono ali dve in ponavadi stanejo po 1k EUR komplet, poraba je itak 10+, raje 15.
Če je avto nov, sicer izrednih stroškov najbrž ni veliko, ampak je izguba vrednosti solidna. Če pa je rabljen, je pa veselica.
Realno je letni strošek/izguba vrednosti rabljenega hot hatcha/kvazi športnika (modeli ki si jih naštel) verjetno nekje med 3k do 5k letno.
Če pa govorimo o pravih športnih vozilih (Porsche, kak lambo, ferrari, ipd ...) potem pa je strošek hitro 5-10k letno.
Verjetno je najbolje kupiti kako rabljeno Teslo M3P. "Športni rezultati" z nizkimi stroški tako zavarovanja kot goriva. Gume sicer grejo, ampak to je itak given.

Raptor F16 ::

Ma dejte filozofirat kako si bo clovek sam avto rihtal. Nimaš jame, nimaš dvigala in si v pizdi.

Polovica slotechovcev se na avte tok spozna da bi na servis šli še dišečo jelko zamenjat.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

smacker ::

Že normalen avto ima TCO 3-5k/leto. Pri M2 in podobnih se TCO vrti okrog 10k/leto. Pri novem malo več, pri 5+ let starem malo manj.

Raptor F16 ::

smacker je izjavil:

Že normalen avto ima TCO 3-5k/leto. Pri M2 in podobnih se TCO vrti okrog 10k/leto. Pri novem malo več, pri 5+ let starem malo manj.


Prej okoli 5-6 jurjev če se pogovarjamo o teh mali prdalicah. Večje kubikaže so pa tam okoli 8 jurjev
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

smacker ::

feryz ::

A nič ne bereš?
Za 50 kkm "športne" vožnje, plačam, z amortizacijo na sedem let, 35 tisoč evrov letno. Dizel. Če bi bil bencinar, še kakih pet jurjev več.
Če ti pa v garaži stoji, je bistveno manj.

endelin ::

Na vse sklope vozila so večje obremenitve če ma avto veliko konjev in navora. Športne verzije imajo tudi boljše/dražje zavore tako da je cena hitro dosti višja ko je treba kaj menjat. Potem še kakšne drage 19' gume in voila. Verjamem da je tudi olje tisto najdražje za navite bencince. Ni ravno za vsakega. Jaz si hot hatchbacka brez garancije ne bi upal kupiti, če ne bi poznal avta kako je bil vožen

Raptor F16 ::

endelin je izjavil:

Na vse sklope vozila so večje obremenitve če ma avto veliko konjev in navora. Športne verzije imajo tudi boljše/dražje zavore tako da je cena hitro dosti višja ko je treba kaj menjat. Potem še kakšne drage 19' gume in voila. Verjamem da je tudi olje tisto najdražje za navite bencince. Ni ravno za vsakega. Jaz si hot hatchbacka brez garancije ne bi upal kupiti, če ne bi poznal avta kako je bil vožen


19" ? :))

Počakaj da prideš do 22" tam se šele veselica začne.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Blinder ::

RedDrake je izjavil:

Kot so ti že drugi napisali, če znaš sam, potem bo znosno tudi za povprečneža.


A ste kompletno dumb? Delo stane isto za popravljat special avto ali ljudski. Razlika nastane v ceni rezervnih delov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Gume niti niso drage, vse drugo je. Bremze najbolj.

mr_chai ::

Blinder je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Kot so ti že drugi napisali, če znaš sam, potem bo znosno tudi za povprečneža.


A ste kompletno dumb? Delo stane isto za popravljat special avto ali ljudski. Razlika nastane v ceni rezervnih delov.


Ne vem kdo je tle dumb, ampak glavnina računa je delo in ne rezervni deli. In ni res, da je isto popravljat nek ljudski avto ali pa športnika, še manj egzotiko, kjer lahko že sama menjava olja traja 4x dlje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

endelin ::

mr_chai je izjavil:

Blinder je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Kot so ti že drugi napisali, če znaš sam, potem bo znosno tudi za povprečneža.


A ste kompletno dumb? Delo stane isto za popravljat special avto ali ljudski. Razlika nastane v ceni rezervnih delov.


Ne vem kdo je tle dumb, ampak glavnina računa je delo in ne rezervni deli.

Ti misliš da deli za M3 stanejo isto kot za obični trojko?

feryz ::

Pri takih avtih ne. Nimaš čineze ponaredkov. Če pa že so, bi moral biti nor, da bi se igral s takim.
Športni avti in ponaredki je no go. Življenje je preveč dragoceno.

mr_chai ::

endelin je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Blinder je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Kot so ti že drugi napisali, če znaš sam, potem bo znosno tudi za povprečneža.


A ste kompletno dumb? Delo stane isto za popravljat special avto ali ljudski. Razlika nastane v ceni rezervnih delov.


Ne vem kdo je tle dumb, ampak glavnina računa je delo in ne rezervni deli.

Ti misliš da deli za M3 stanejo isto kot za obični trojko?


E ?

feryz ::

Kaj e?
Servis bremz je jurja, če so samo ploščice in 2800 evrov, če so tudi diski.
In to vsakih 10 do 15 tisoč kilometrov.

kamiKaZaA ::

Jaz sem pred leti iskal koliko je strošek Porsche 911 (navadni, ne turbo), pa me je na rit vrglo, ko je en napisal, da ga je stalo 45k v 5 ali 6 letih, kjer je kot dokaz predložil vse račune (od zavarovanja, tankanja, prevoženih kilometrov do žafransko dragih servisov). In kot vam je že @feryz povedal, da bremze predstavljajo lep procent stroškov...

P.S. sam trenutno nimam financ niti za novega Polota GTi, kaj šele kaj močnejšega.

solatko ::

Kayzon - Če se misliš vozit vsakodnevno, kot z navadnim avtom, je vzdrževanje skoraj podobno ostalim, razen kar je mehanik veliko dražji in malo jih te zadeve šraufa, olje in rezervni deli so pa veliko dražji, če voziš normalno, tudi veliko dlje zdržijo. Če ne boš velikokrat kršil omejitve, tudi policaji ne boeo veliko zaslužili na tebi, če pa kupuješ za dirkat, pa računaj stroški normalnega avta x10. Če ne misliš dirkat, potem ne vidim smisla v nakupu takega avtomobila, saj niso niti udobni, niti prijetni za vozit, pri nizkoprofilnih gumah, čutiš vsak kamenček, ki ga povoziš, hrup je neznosen, saj se teža niža na račun izolacije,....
Za stroške, ki bi jih imel s kakšnim športakom, komot kupiš dober voz višjega cenovnega razreda, v katerem boš lahko užival.

Blinder - Športni mehaniki imajo ure x2-x3 napram ljudskim, rezervni deli (novi, original, dodaš 0 na ceno ljudskih,.....)
Delo krepa človeka

feryz ::

Čak, 45k v petih letih!? To je drobiž.
Če pa vsako leto, potem je realna cifra.

Ok, zgolj na brzino, 50 kkm.
Amortizacija (kredit, leasing, varčevanje, whatever, 100 k na 7 let), zaokrožimo na 12 jurjev.
Registracija od 2 do 5 jurjev, odvisno od bonusa.
Gorivo 10 jurjev, dizel.
Dva servisa 1500 evrov.
Bremze 5 jurjev.
Gume 2 jurja.
To so osnove.
Potem so pa še vinjete, adblue, razna čistila za šajbe ... Tudi provide niso zanemarljiva zadeva pri športnih avtih, je treba vzeti v zakup.

Brez da kaj zjebeš na avtu.

RedDrake ::

Tip je spraševal o raznih "športnih" golfih in Audijih 3. Ne o Avtomobilih za 100-300k EUR.
Če delaš sam ne plačaš idiotskih marž uradnih servisov, to je mišljeno.
Opcija A, kupiš OEM part na uradnem, stane en disk 250 EUR. Naročiš isti part# prek spleta stane 150 EUR. Menja uradni servis, še par stotk zraven za delo.
Menjaš sam, tvoj čas, nič EUR. Se nabere, če menjaš bremze enkrat ali dvakrat letno, pa amortizerje vsakih par let, pa olje v vseh mogočih zadevah parkrat letno, pa ...
Pa ne rabiš ne lifta, ne jame, za servisirat osnovne stvari. Če gre pa mašina je ponavadi itak že skoraj totalka pri takih tipih vozil, kjer je polovico vrednosti v pogonskem sklopu in podvozju, tako da za servis tistega si ali bogat (in itak vse delaš na uradnem) ali pa si itak v riti.

blackbfm ::

Na vse sklope vozila so večje obremenitve če ma avto veliko konjev in navora


Za normalno vožnjo verjetno ne, ce ga vozis kot idiot pa ziher ja

mr_chai ::

feryz je izjavil:

Kaj e?
Servis bremz je jurja, če so samo ploščice in 2800 evrov, če so tudi diski.
In to vsakih 10 do 15 tisoč kilometrov.


Ploščice jurja??? Ahahahhaa... Dj ne seri. Pol bi jst mogu obubožat k mam Lotus Exige 350, pa dam za ploščice cca 300 eur, za une res hude za na stezo, ker sem tam pogosto. Za cesto, so pa občutno cenej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

mr_chai ::

RedDrake je izjavil:

Tip je spraševal o raznih "športnih" golfih in Audijih 3. Ne o Avtomobilih za 100-300k EUR.
Če delaš sam ne plačaš idiotskih marž uradnih servisov, to je mišljeno.
Opcija A, kupiš OEM part na uradnem, stane en disk 250 EUR. Naročiš isti part# prek spleta stane 150 EUR. Menja uradni servis, še par stotk zraven za delo.
Menjaš sam, tvoj čas, nič EUR. Se nabere, če menjaš bremze enkrat ali dvakrat letno, pa amortizerje vsakih par let, pa olje v vseh mogočih zadevah parkrat letno, pa ...
Pa ne rabiš ne lifta, ne jame, za servisirat osnovne stvari. Če gre pa mašina je ponavadi itak že skoraj totalka pri takih tipih vozil, kjer je polovico vrednosti v pogonskem sklopu in podvozju, tako da za servis tistega si ali bogat (in itak vse delaš na uradnem) ali pa si itak v riti.


Se podpišem.

korenje3 ::

slo-tech folk na sociali neki glumi o športnih avtih :)

men so že 3x zaklenl temo, ko sem začel z mercedesi in bmwji. kje je ta Utk.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

MDev ::

BMW...khm če je izven garancije, računaj na kar nekaj stroškov in popravil. Raje si umisli kakšno drugo znamko. Mogoče je BMW včasih bil neka kvaliteta, zdaj je poden od podna (višji cenovni razred - M torej). S temi BMWji smo imeli toliko težav in komplikacij, da ne omenjam, da ti prodajo novo M4-ko in so vrata na eni strani že tovarniško malenkost upognjena, torej nov avto in izgleda kot poškodovan. A misliš, da so ponudili menjavo? Vraga! Nič, tak pač je... BMW "kvaliteta".

Audi npr. je veliko bolj zanesljiv in kvaliteten. Imel in vozil razne audije višjega cenovnega razreda. Najbolj me je impresionirala RS6-ka, predvsem z zelo udobnim, "lebdečim" občutkom, menjalnik fenomenalen, napram BMW recimo, kjer ne glede na nastavitev, vseeno čutiš kick, da je prestavil. Če želim kick, potem se raje vsedem v Aventadorja in nastavim na Corsa način, sicer pa za udobno vožjo, daj mi za vraga prestavi lepo nežno, da ne čutim, če avto stane 100k+.

Če iščeš zanesljiv in super dober poceni športni avto, in če si lahko privoščiš, bi priporočal Audi R8 (letnik 2014 naprej, ki ima V10 5.2L). Mislim, da se jih da dobit za kar krepko pod 100k (rabljen seveda). Poglej kaj dobiš: podvozje, motor, menjalnik isti kot pri Lambo Huracan, Audi kvaliteta (bistveno boljša kot BMW), nasplošno so tile R8/Huracani V10 5.2L motorji zelo zanesljivi, se malo kvarijo in zdžijo veliko KM. Po lastnih izkušnjah (cca 40k km na raznih Huracanih) nikoli nobene težave z motorjem in nasploh kvaliteta (sicer ne morm govorit za R8, lahko pa za Lambo) na zelo visokem nivoju v smislu samo redni servis + tankaj - samo enkrat imel eno bolj resno težavo (in to ni bila povezana z motorjem ampak elektroniko).

Torej, če gledaš ali novi BMW M serije ali rabljeni Audi R8, vsekakor rabljeni Audi R8 (še posebej, če ima garancijo in lahko le to podaljšaš). Potem lahko računaš bolj kot ne na redni servis + gume + tankanje kot strošek. Sicer pa je tako, kot so drugi rekli. Če imaš težave s stroški avtomobila, potem imaš očitno avtomobil previsokega cenovnega razreda glede na dohodek. Najbolj hecni so tisti, ki postavijo prvo vprašanje lastniku Lambota: "ja koliko pa te to pije?" Resnično, to je ta zadnja stvar, s katero se človek obremenjuje, če vozi Lambota. Za primerjavo; v šipo mi je na Huracanu prletu velik kamen, tako da jo je bilo potrebno menjat - strošek 5k EUR. Strošek bencina je torej nepomemben faktor, še najbolj moteče je to, ker izgubiš cajt s tem, ko moraš na pumpo.

mr_chai ::

Pa še nekaj, imaš tudi nekaj poceni športnih avtov, ki ti prav tako ponujajo veliko surovih užitkov v vožnji. Ne rabiš gledat razne eksotike ali prestižne znamke. Za cca 5k dobiš že zelo dobro ohranjeno Toyoto MR-2 spyder in narediš swap na 3S-GTE ali 2ZZGE (ta motor je bil tudi v Lotusu) ali kakšen Nissan 350z, Mazda Mx-5 (miata). Eno so užitki v vožnji, drugo je pa prestiž. Prestiž ti ne bo vedno dal užitkov, ki jih rabiš, še posebej, če se gre bolj za udobje.

TilenS ::

Golf 7R DSG. Največja razlika proti "klasičnem" golfu je pač malo večja poraba, priporočljivo je tankat 100-tko ter nekoliko dražje zavarovanje. Drugače pa delam redne servise in to je to.

Sem se pa preden sem šel v nakup res pozanimal kako in kaj. Avto je močnejši določene komponente znajo bolj trpeti in to je pač treba vzeti v zakup. Ampak z neko normalno vožnjo dejansko ni ravno straha. Redni servisi in to bo to.

Največja razlika je pa seveda v vožnji :) To mi daaaleč odtehta vse ostale stroške. Načeloma tudi ne delam veliko kilometrov tako, da ni variante da si kupim kakšnega dizla ali pa neko 1.0 tricilindraško zadevo, mora bit nekaj za uživancijo.

Utk ::

korenje3 je izjavil:


men so že 3x zaklenl temo, ko sem začel z mercedesi in bmwji. kje je ta Utk.

Kot se je izkazalo, sem imel prav.

m0LN4r ::

Kayzon je izjavil:

Tisti ki se bolje spoznate na avtomobile,kako je s stroski,ce si lastis recimo audi rs3,golf R ali pa recimo Bmw M2?
Ce ga imas v garazi malo.
Ce ga vozis 6 mescev oz. samo sezona malo.

Tak ful na grobo, racunaj od 20eur na 100km naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

profii ::

Na kratko, če imaš delavsko plačo in bi rad imel GTIja pred bajto, gre čez, če ti mami fila hladilnik in živiš v sobici. Ampak bo konec leta 0,00€ na TRRju
Otherwise, moraš imeti kar debelo denarnico, če se greš ta šport. Če to sprašuješ, očitno nisi še tam.

Sam, če bi bil 25 let še 1x, bi raje tisti denar dal za polog garsonjerce, pa bi bila 10 let za tem odplačana. :)

20k za GTIja + 7k na leto za stroške ali 20k za polog in 7k za obroke kredita... Do your own math.

m0LN4r ::

Moj breakdown, 5k letno:
1. Gorivo 2000 (shell v racing z smart deal)
2. Meli servis 1x letno 250, pa enkrat menjam sam 50 = 300
3. Zavarovanje polni kasko 700 (pac z leti in kombi popusti)
4. Cestnina oz. steuer 250
5. Velik servis 200, je pa na ca. 3 leta.
6. Zavora letno 550 (Pri zavorah, spredaj na 2 leti komplet v akciji 450 + na tri leta zadaj nexd performance aftermarket 300.) Sem ravnokar narocil en komplet v akciji, pa ga bom rabil sele cez 2 leti, nevem zakaj nam placal 699 za komplet, ce je ravnokar znizan na 450. Pac malo je treba vnaprej studirat.
7. Gume letne 500, pac kupis ko so cene nizke, ne pa obratno. Zdrzijo 2 leti, ce nisi bumbar.
Za dirkat si nabavi cenejso dimenzijo in posebej set za na progo. Za radirat po progi, so dostikrat tudi rabljene kul, ki jih drugi skoraj zastonj talajo na nemskem ebayu. Lightweigt felga + guma nankank semi dobis komplete od 900 naprej, pol pa menjas samo gume, dobijo se od 120 naprej, ce isces in ne kupujes v zadnjem momentu
Zimskih pa nimam, ker je sekundarni avto in se v zimi v snegu ne vozi.

Pa se nekaj tipsov, poraba je debata. Predlagam VW 2.0 in kak GTI CS ali Golf R. Preverjeno porabijo vsi manj pri daily commutingu, kot konkurenca bmw, merc, hyundai... in to nisem verjel, dokler se nisem sam preprical. Ko jih teras trosijo isto, ampak ko pa vozis normalno je VW pac naredil nekaj dobro. Tako da za kake daljse relacije po AC z normalnim tempom obvezno glej VW.
GTIja ali R, bos z normalno voznjo in tempomatom, brez problema spravil na 7L, ostale konkurente pa sanjaj. Konkretno, mi je GTI na AC pri 130 trosil 6,9L i30n pa 8,5. To je omembe vredno. Delno je kriva za to vecja teza, slabsa aerodinamika, ampak je kar je.

Olje za menjat, sem kupil orginal predpisan od proizvajalca, ker je bilo v akciji, sem narocil 30 Litrov itn.

Se splaca?
Ko sedim v avtu, ja. Ko sedim v primarnem avtu, ki je za sparat, me vedno vlece, da se rajsi peljem z drugim, celo pa ko je lepo vreme in vroc asfalt.

Dirkanja po javni cesti v blizini naselij ne izvajam.

Zdaj ce si bumbar, kot jih ene par poznam, da ni niti gum ne znajo napumpati in jih zradirajo zaradi tega, so si pac sami krivi. Ce zapecejo zavore, sam kriv itn.
Pac ce si bumbar in recimo 1x na mesec na dirkaliscu, racunaj na mojo ceno za ca. 200-300 konjski avto, x2 oz. x3.

Ampak v Sloveniji je to drugac, dirkalisc ni, ceste so za kurac, cest, kjer lahko vso moc izkoristis ni veliko.
Recimo, ce si pa doma iz Nizozemske, Frankfurta, Düsseldorfa in imas tak avto, bos vsak teden vsaj enkrat na Nordschleifi, ker je glih za vogalom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

profii je izjavil:

Na kratko, če imaš delavsko plačo in bi rad imel GTIja pred bajto, gre čez, če ti mami fila hladilnik in živiš v sobici. Ampak bo konec leta 0,00€ na TRRju
Otherwise, moraš imeti kar debelo denarnico, če se greš ta šport. Če to sprašuješ, očitno nisi še tam.

Sam, če bi bil 25 let še 1x, bi raje tisti denar dal za polog garsonjerce, pa bi bila 10 let za tem odplačana. :)

20k za GTIja + 7k na leto za stroške ali 20k za polog in 7k za obroke kredita... Do your own math.
Odvisno ni tako hudo, ce ima Nemsko delavsko placo pri nemski firmi, to ni noben problem.
Lahko zacne najprej z Polotom ali kakim manjsim "GTI" jem in se nauci, kje se da sparat in kako. Ni avtomaticno, da ce si kupis hitrejsi avto, da moras bit fastandfurius idiot na javni cesti.
Za Polo GTI v 2 letih in 50.000km sem imel tocno 3,5k stroska.

Nekaj za nekaj. Moj kolega potrosi 3-4k za trendi life, mesecno novi cevlji, obleke, frizura, ure, telefon, izlet, pa vsak vikend "zapije" vsaj 50eur.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

profii ::

m0LN4r je izjavil:

profii je izjavil:

Na kratko, če imaš delavsko plačo in bi rad imel GTIja pred bajto, gre čez, če ti mami fila hladilnik in živiš v sobici. Ampak bo konec leta 0,00€ na TRRju
Otherwise, moraš imeti kar debelo denarnico, če se greš ta šport. Če to sprašuješ, očitno nisi še tam.

Sam, če bi bil 25 let še 1x, bi raje tisti denar dal za polog garsonjerce, pa bi bila 10 let za tem odplačana. :)

20k za GTIja + 7k na leto za stroške ali 20k za polog in 7k za obroke kredita... Do your own math.
Odvisno ni tako hudo, ce ima Nemsko delavsko placo pri nemski firmi, to ni noben problem.
Lahko zacne najprej z Polotom ali kakim manjsim "GTI" jem in se nauci, kje se da sparat in kako. Ni avtomaticno, da ce si kupis hitrejsi avto, da moras bit fastandfurius idiot na javni cesti.
Za Polo GTI v 2 letih in 50.000km sem imel tocno 3,5k stroska.

Nekaj za nekaj. Moj kolega potrosi 3-4k za trendi life, mesecno novi cevlji, obleke, frizura, ure, telefon, izlet, pa vsak vikend "zapije" vsaj 50eur.


Se 100% strinjam. Relativno majhen delež Slovencev ima Nemško plačo. Če mu je to lajfstile je to čisto ok. Se da tudi z malim vložkom čez priti. Če pač želi da je pred bajto GTI/335i/RS, samo zato da se lahko hvali in misli, da bo zaradi tega kaj več fukal, potem je pa to druga pesem. Več jih bo položil, če bo na svojem z Cliotom, kakor pa pri mamici z GTIjem.

m0LN4r ::

Druga stvar, ce bi jaz kupoval rabljen GTI, bi kupil v Sloveniji. Vecina soferjev nima za gorivo in kazni za radarje in se najdejo dosti manj zgonjeni, kot v Nemciji.
Uvozeni, vas opozarjam, so lizing avti, ki svoja prva 3 leta zivljenja prezivijo na dirkaliscih in se voznikom jebe za stanje avta, ko ga bo moral vrnit avtohisi.

Tako da se da, kaka Corsa OPC, Clio RS z malo pameti je izvedljivo z 250eur na mesec + nabavna cena.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

damyan33 ::

Ko sem bil še mlajši, sem razmišljal o nakupu 5 let starega M3. Znanec mehanik mi je takrat rekel, da če nimam odvečnih 1k€/mesec, da se raje naj ne spuščam v to zgodbo. Sem ga upošteval.

hojnikb ::

ce bi to bil e46 m3, bi danes verjetno bil v profitu.
#brezpodpisa

GR2 ::

Wrop je izjavil:

Že en entry level športni avto z 200 KM, pri 20k km letno 1500+ bencin, 1000 zavarovanje, 500 gume. Servisi so na začetku poceni. S cca 300 EUR, si ok. Da o izgubi vrednosti prvih pet let niti ne govorimo. Je pa hitro lahko 3000 EUR na leto v povprečju v 5 letih. Se pravi si na 6000 EUR letnih stroškov v petih letih. Po petih letih se izguba vrednosti ne pozna tako veliko, je pa treba dati več za servise.
Golf R, Audi RS3 je pa še precej več.

Najbolje ti je nek tak kot moj, ki v bistvu ni športen, motor ima pa že skoraj tak kot športni. Astra K 1.6T 200. V 4 letih sem do sedaj menjal samo zadnje ploščice za 70EUR, še to če bi vedel bi jih kupil sam za 30EUR.
Ta avto je glede delov praktično enak kot navaden 1.4T, kaj pa ima drugače, samo zadnji lonec z dvema izpuhoma, vzmetenje je enako, zavore razen večjega premera diskov 300mm, tudi. Recimo sem pripeljal 8 let starega Clia RS zamenjat pregibno cev izpuha h Gantarju. Je rekel da to rabi 2 dni da razkoplje podvozje, pri navadnem Cliu je pa za uro dela ter vsak se spozna na njih. To so pa pravi športni avti, ki se jih je treba izogibat.
Bencin ti itak časti firma. Meni dajo za 29km v eno smer skoraj 200EUR na mesec, porabim pa 3 tanke za 50EUR.
Gume sem zlizal samo na regionalki, prve 3 prestave pač veliko bolj ližejo gume kot zadnji 2, ki jih rabiš na AC. Pa ta avto ima standardne 16" in 17". Enako je z zavorami. Zdaj po vožnji do šihta po AC to ne bo omembe vreden strošek. Res pa da takega avta ne bi iz prve kupil samo za vožnjo po AC, čeprav konji tudi pridejo prav pri hitrejši vožnji.
Zavarovanje je bilo prva 4 leta kasko 500EUR in ne 1000EUR, polovico ti časti avtohiša. Zdaj bom vzel neko osnovno za 200EUR, kot sem že pri Cliu RS.
Izguba vrednosti nima veze, ker moraš 20+kEUR avto itak vozit do vrednosti 2kEUR. Prodajat že po 4 letih za polovico vrednosti je bedarija, to si potem kupil avto zato da bo nekdo drug dal polovico manj kot bi drugače.
Golf R in RS3 pa itak kupujejo tisti, ki jim ti stroški ne pomenijo veliko, plača 2000EUR+ ali kaj jaz vem, čeprav razni vodje in direktorji se pa tudi ne vozijo v Golfih. Verjetno ne bomo nikoli ugotovili kje dobi folk denar za take avte, ampak jaz bi rekel da so v 90% vmes nelegalni posli, s poštenim delom to pač ne moreš financirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Kvinta ::

profii je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Največji strošek je bencin sploh če pije avto 20 + litrov 8-) ostalo je vse tu nekje isto kot pri navadnih kripah al pa mogoče za odtenek dražje ,ker moreš pač malo boljše olje kupit ,malo boljše gume met in tako naprej sem mel pred leti Toyota Supra 3.0 Turbo :D


Mhm, mal boljši avto ima gume ki stanejo večkratnik 15 colk iz golfa/kliota, olje je zanemarljiv storšek.
(Piše se vejica, potem presledek in ne obratno.)

OP, računaj na 5-10 k€ letno, odvisno od števila km ki jih narediš.
-1k€ komplet gum, (če menjaš še zimske dodaj 1k€, dodaj še 1k€ če kupuješ platišča)
-2k€ zavarovanje,
-1k€ izredna / redna popravila,
-3k€ bencin / 20kkm.


Spet en pametn ko v življenju ni mel športnega avta razn v kakih cajtngih si mogoče bral kaj ja in kaj ne ;((
A.C.A.B

korenje3 ::

"couch professorji" :)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8216623 (13205) starfotr
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221770 (17558) facepalm
»

Avto 2.0 vs 3.0 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7013536 (11302) Stipex

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955461 (48564) Mavrik

Več podobnih tem