» »

Sprotni stroški avtomobila glede na prihodke

Sprotni stroški avtomobila glede na prihodke

«
1
2 3

Ecoo ::

Zanima me koliko procentov prihodkov je normalno za vzdrževanje vozila, skratka vse razen nakupa in povrnjenih potnih stroškov.

mr_chai ::

50%! 8-)

styrian ::

To je malo čudno vprašanje.

Jaz bi se raje vprašal koliko so letni stroški popravil glede na tržno vrednost vozila.

endelin ::

Jaz sem en cas za avto in vzdrževanje in bencin dajal 60% plače. Tisto je bilo hudo:|

MetalLord ::

Normalno je do 1000EUR na leto za novejši avto kjer menjaš samo olje na 1 leto ter filtre na vsaki 2 leti, do 2000EUR pa za starejši avto. 2x več od tega moraš pa že počasi razmišljat o menjavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

kixs ::

Stroski vzdrzevanja so odvisni od znamke in modela avta, kaj je potrebno menjat in kje to delas.

V osnovno spada menjava olja in filtrov. Odvisno od stila voznje in razdalj, pa tudi menjava zavornih ploscic in diskov, pnevmatik. Potem pa imas se kaksne nepricakovane okvare - senzorji, drugi elektronski deli, kaksna zavorna zajla, koncniki... po veliko prevozenih kilometrih se lezaji, sklopka, vztrajnik, turbina, vzmeti...

Avto ima veliko delov, vsak lahko odpove.

kriptobog ::

Tudi 100% je normalno. Samo da je boljsi avto kot sosedov.

MIHAc27 ::

2000€ na leto za starejši avto... ma za ta denar kupiš 4x avto, ki bo zagotovo vsaj pol leta delal. Pa če ga potem na odpad pelješ, imaš še vedno profit.

Mene je prišlo vzdrževanje in servisi cca 500€ na leto, če sem imel srečo z avtom še manj.

Mato989 ::

Jaz mam 15 let starega megana II in načeloma če odštejem gume, redne servise (olje, filter) imam z njim 0 stroškov zadnjih X let...

Če bi bilo pa več kot 300€(torej več kot 1 servis) bi pa že razmišljal o menjavi... glede na to da je avto vreden 1.500
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

oemdzi ::

MetalLord je izjavil:

Normalno je do 1000EUR na leto za novejši avto kjer menjaš samo olje na 1 leto ter filtre na vsaki 2 leti, do 2000EUR pa za starejši avto. 2x več od tega moraš pa že počasi razmišljat o menjavi.

1000 eur za menjavo olja in filtrov (in še to ne vsako leto) ?!?

2000 za star avto? To ga stran vržeš, ker načeloma je to njegova prodajna vrednost, če vse štima ...

Kaj si morda gorivo zraven štel? :D
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

WizzardOfOZ ::

75€ redni servis na vsakih 15k km (1x letno)
140€ menjava olja v menjalniku na 4 leta (35€ na leto)
360€ registracija vsako leto
540€ gume na 3 leta (180€ na leto)

Torej nekje 650€ na leto. Drugih stroškov ni bilo zadnja 3 leta, odkar imam avto v lastništvu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Likalnik ::

MetalLord je izjavil:

Normalno je do 1000EUR na leto za novejši avto kjer menjaš samo olje na 1 leto ter filtre na vsaki 2 leti, do 2000EUR pa za starejši avto. 2x več od tega moraš pa že počasi razmišljat o menjavi.


ponavadi je ravno obratno...vsi novi avtomobili imajo redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri je, če je vse normalno zelo drag...da ti zamenja (ali pa ne) osnovne stvari, kot so filtri, tekočine, mogoče še kakšna adblue težava...

če imaš pa rabljen avto..recimo 10 let star...pri tem avtomobilu pa delaš letne servise pri lokalnem majstru...kateri ti šraufa cel dan avto za 20€.

ja dokler imaš novi avto v garanciji...plačuješ za servise kot nor...ko garancija poteče...so pa stroški servisa mizerija

Sparkxl ::

Žena je imela servis na novem polotu, ki je sicer vključen v ceno avtomobila, ampak so ji po pomoti dali račun. Redni servis prvih 30k km...400€. Kot da se direkt norca delajo

Webmojster ::

Ja če si na koncu meseca v minusu, potem veš, da preveč plačuješ za avto a ne.

WizzardOfOZ ::

Webmojster je izjavil:

Ja če si na koncu meseca v minusu, potem veš, da preveč plačuješ za avto a ne.

Nekateri niti avtomobilov nimajo, pa so vseeno na koncu meseca v minusu. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

Webmojster je izjavil:

Ja če si na koncu meseca v minusu, potem veš, da preveč plačuješ za avto a ne.


Če se na cesti ozrem okoli sebe in videno primerjam s povprečno plačo, katere vsaj 50% ljudi ne dosega, bi rekel da je tega minusa kar dosti

donvito ::

Likalnik je izjavil:

MetalLord je izjavil:

Normalno je do 1000EUR na leto za novejši avto kjer menjaš samo olje na 1 leto ter filtre na vsaki 2 leti, do 2000EUR pa za starejši avto. 2x več od tega moraš pa že počasi razmišljat o menjavi.


ponavadi je ravno obratno...vsi novi avtomobili imajo redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri je, če je vse normalno zelo drag...da ti zamenja (ali pa ne) osnovne stvari, kot so filtri, tekočine, mogoče še kakšna adblue težava...

če imaš pa rabljen avto..recimo 10 let star...pri tem avtomobilu pa delaš letne servise pri lokalnem majstru...kateri ti šraufa cel dan avto za 20€.

ja dokler imaš novi avto v garanciji...plačuješ za servise kot nor...ko garancija poteče...so pa stroški servisa mizerija

Lokalni majo uro tam nekje od 15 do 20€ na uro, ne pa, da ti bo cel dan delal za toliko, kje ti živiš.

Likalnik ::

donvito je izjavil:

Likalnik je izjavil:

MetalLord je izjavil:

Normalno je do 1000EUR na leto za novejši avto kjer menjaš samo olje na 1 leto ter filtre na vsaki 2 leti, do 2000EUR pa za starejši avto. 2x več od tega moraš pa že počasi razmišljat o menjavi.


ponavadi je ravno obratno...vsi novi avtomobili imajo redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri je, če je vse normalno zelo drag...da ti zamenja (ali pa ne) osnovne stvari, kot so filtri, tekočine, mogoče še kakšna adblue težava...

če imaš pa rabljen avto..recimo 10 let star...pri tem avtomobilu pa delaš letne servise pri lokalnem majstru...kateri ti šraufa cel dan avto za 20€.

ja dokler imaš novi avto v garanciji...plačuješ za servise kot nor...ko garancija poteče...so pa stroški servisa mizerija

Lokalni majo uro tam nekje od 15 do 20€ na uro, ne pa, da ti bo cel dan delal za toliko, kje ti živiš.


naš Matjažek to dela....:)

WizzardOfOZ ::

Sparkxl je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Ja če si na koncu meseca v minusu, potem veš, da preveč plačuješ za avto a ne.


Če se na cesti ozrem okoli sebe in videno primerjam s povprečno plačo, katere vsaj 50% ljudi ne dosega, bi rekel da je tega minusa kar dosti


Ja, ker je to edina stvar, ki jo povprečneži lahko pokažejo in dajejo preveč za pleh.
Meni je pole ene plače letno za avto dat veliko, nekateri pa na leto zmečejo po 6 celih plač v pleh, s preostalimi pa živijo, samo da imajo nekaj za pokazat. V bistvu garanje za pleh.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

AndrejS ::

Manjka zelo pomembem podatek - koliko kilometrov na leto delaš. Jaz ko delam samo 5k, so stroški zelo nizki

WizzardOfOZ ::

V bistvu niso nizki, ker avta niti ne izrabljaš in avto samo stoji, gume moraš pa vseeno zamenjat, jermene tudi na vsakih 5 do 7 let, servis je tudi dobro delat enkrat na leto, čeprav ne narediš določenega števila kilometrov,....
Moje mnenje je, da se za 5k na leto že skoraj ne splača več imeti lastnega avta, ampak vzameš car sharing, kadar ga rabiš in za na dopust rentacar. Je verjetno ceneje. Vprašanje je pa kakšne so možnosti tega. Vsi takih možnosti nimajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Točno to kar pravi čarovnik iz oza :)

Ghost7 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu niso nizki, ker avta niti ne izrabljaš in avto samo stoji, gume moraš pa vseeno zamenjat, jermene tudi na vsakih 5 do 7 let, servis je tudi dobro delat enkrat na leto, čeprav ne narediš določenega števila kilometrov,....
Moje mnenje je, da se za 5k na leto že skoraj ne splača več imeti lastnega avta, ampak vzameš car sharing, kadar ga rabiš in za na dopust rentacar. Je verjetno ceneje. Vprašanje je pa kakšne so možnosti tega. Vsi takih možnosti nimajo.



Hm odvisno, če si na podeželju vse te opcije odpadejo. Rentacar in carsharing. Recimo za medmestno pot ti avant2go računa dodatnih 7€ v eno smer. Pa še ponj moram nekako prit do mesta (do Kranja imam 5km).

Za 5k kilometrov na leto ne rabi biti novi Golf, najdeš nekaj solidnega za 3 do 5k€. Šraufaš pa pri lokalcu za 15€ na uro. Redni servis je nekje 50€ (sam najdeš dele).
Zavarovanje, če maš kaj bonusov, ne bi smelo bit drago (mene z registracijo pride 250€), vinjeta 100€. Pa seveda gorivo.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

oemdzi ::

Pa kje vi najdete lokalce za 15 eur na uro, pa da si jim upate dati za menjati kaj več kot olje in filtre, kar zna skor vsak sam narediti ...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

IL_DIAVOLO ::

Tankaj in vozi, 1x na leto pred tehničnim ga za silo popravi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Ghost7 je izjavil:

Za 5k kilometrov na leto ne rabi biti novi Golf, najdeš nekaj solidnega za 3 do 5k€. Šraufaš pa pri lokalcu za 15€ na uro. Redni servis je nekje 50€ (sam najdeš dele).


Na žalost nas tako premalo, ki tako razmišljamo. V sloveniji je ravno to problem: "Mora biti novi golf". Pa četudi samo za 3000 km na leto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

PacificBlue ::

Mene stane polni kasko zavarovanje 600eur, tehnicni in cestnina 150eur, servis 130eur, gume 300eur na vsake dve leti+ gorivo pri povprecni porabi 7-7.5l na 9000km letno. Torej 2000 eur letno cca. Kar je okoli 10% letne place.

matic492 ::

manj kot 10% na mesec, ampak imam avto manj vreden kot je moj mesečni dohodek trenutno.

Meni je všeč pravilo da naj bi bil avto vreden max 40% letnega neto dohodka. Torej na povprečni plači 1500EUR neto avto za 7kEUR max. Tako da nisi suženj avtu.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Steinkauz ::

Pozabljate še izgubo vrednosti avtomobila.
Sam sem na golf iv, 11 let lastništva izgubil samo 5k (iz 6k na 1k). Dražji kot je avto, več boš zgubil na leto.
Gorivo 900eur na leto za 15k na leto.
Zavarovanja, vinjete, gume, servisi etc 1100eur na leto v povprečju.

Torej 2 jurja je takoj na leto, z izgubo vrednosti pa bolj 3.

kriptobog ::

Ma kaka izguba vrednosti jao. A kupiš avto, da ga boš prodal naprej? Če ga ne prodajaš ne izgubiš nič, saj ga voziš! To je tudi namen avta. Ne pa ohranjanje vrednosti lol

LeQuack ::

A je kakšna cenovna alternativa lastnemu avtu za delanje 10k km po mestu. Npr. te razni najemi?
Quack !

janezvalva ::

Ecoo je izjavil:

Zanima me koliko procentov prihodkov je normalno za vzdrževanje vozila, skratka vse razen nakupa in povrnjenih potnih stroškov.

2-3€ dnevno. oz 5-7% mesečnega proračuna


mr_chai je izjavil:

50%! 8-)

facepalm ;((
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

kixs ::

kriptobog je izjavil:

Ma kaka izguba vrednosti jao. A kupiš avto, da ga boš prodal naprej? Če ga ne prodajaš ne izgubiš nič, saj ga voziš! To je tudi namen avta. Ne pa ohranjanje vrednosti lol


Ima cisto prav. Izgubo vrednosti moras upostevati.

PacificBlue ::

Lol, moj avto je se vec vreden kot je bil pred covid krizo ko sem ga kupil:)

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

kixs je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Ma kaka izguba vrednosti jao. A kupiš avto, da ga boš prodal naprej? Če ga ne prodajaš ne izgubiš nič, saj ga voziš! To je tudi namen avta. Ne pa ohranjanje vrednosti lol


Ima cisto prav. Izgubo vrednosti moras upostevati.


Mja itak. Avto kupiuš za vozit, ne zato da bo ohranjal vrednost.

SmolWhale ::

kdaj moram na servis, je lučka,?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SmolWhale ()

oemdzi ::

SmolWhale je izjavil:

kdaj moram na servis, je lučka,?

Ko avto več ne dela brum brum brum ...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

asdf_jklc ::

Likalnik je izjavil:

ponavadi je ravno obratno...vsi novi avtomobili imajo redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri je, če je vse normalno zelo drag...da ti zamenja (ali pa ne) osnovne stvari, kot so filtri, tekočine, mogoče še kakšna adblue težava...

Js kupim ponavadi avto tik preden gre model iz prometa, ko so napake odpravljene. Potem pa prvi servis je na pooblaščcu, vsi nadaljni pa pri popoldancu. Oba avta sta mlajša od 3 let, pa sta videla samo prvi servis na pooblaščencu, ker so zlatarji. Ko pa kaj crkne, pa tako "ni v garanciji". Dosedaj še vedno brez večjih stroškov.

MetalLord ::

oemdzi je izjavil:

1000 eur za menjavo olja in filtrov (in še to ne vsako leto) ?!?

2000 za star avto? To ga stran vržeš, ker načeloma je to njegova prodajna vrednost, če vse štima ...

Kaj si morda gorivo zraven štel? :D

Ne, goriva ne štejem, ampak vse ostalo pa.
Za svoj sedaj 5 let star avto sem dal lansko leto 1000EUR. Pa ni bilo nič posebnega, samo zadnje ploščice in vse filtre sem menjal. Zavarovanje je bilo že osnovno pri Generali za 206EUR, če se zaletiš je itak game over, ne vem zakaj bi nekomu plačeval vsako leto za to. Nisem niti štel gum katere imam še oboje prve. Resda uradni servis, letos neuradni in samo olje bo precej ceneje, zaenkrat me je material prišel 68EUR. Olje v enaA, ceneje ne gre.
Prvo leto pa 1340EUR (dražje zavarovanje, ker sem bil šele drugo leto na 200KM, zimska platišča), drugo leto 960EUR (olje na uradnem servisu za 100EUR), tretje leto 1630EUR (675EUR samo za prekršek), četrto leto 1310EUR (500EUR samo za prekršek, zavarovanje še vedno kasko 520EUR.

Tako da ja, meni je 2000EUR normalno za star avto. Moj najslabši avto, Punto 2 me je v 2,5 letih koštal 5700EUR, če ne upoštevam nenujnih predelav, se pravi 2300EUR na leto. Moj najboljši avto pred trenutnim novim pa 7800EUR v 3 letih in 9 mesecih, se pravi 2100EUR na leto. Ampak ta bi šel še vsaj 5 let in bi se strošek na leto zmanjšal proti 1500EUR na leto.

Tako da pri novem avtu recimo da ena povprečna mesečna plača na leto, pri rabljenem pa do dve plači. Čeprav če imaš nekih 60KM in ne ravno Fiata, je vse skupaj precej ceneje in hitro prideš na ceno novega avta.
Vidim da je povedal že Likalnik, da rabljen avto zna priti ceneje. Edino če imaš tak avto, rabiš še enega na rezervo, da se lahko enako kot z novim pripelješ vsak dan na šiht. Seveda če upoštevaš, da se ti prvi avto pokvari na začetku in ne na sredini ali koncu poti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

MetalLord ::

Nisem pa v vseh teh izračunih upošteval nabavne cene ter goriva. Kot so rekli že drugi, za izgubo vrednosti mene bk, za rabljene nikoli nisem dobil kaj omembe vrednega, 2kEUR še za tisti avto za katerega sem rekel da bi šel še vsaj 5 let. Nov 20kEUR avto pa tudi ne bom prodajal preden ne pride do vsaj 2kEUR vrednosti. Kar je pa 1,2,3, sem ga ravno kupil in je že 5 let, po 10 let pa zna že doseči 2kEUR. Računanje izgube vrednosti je za presrane Ljubljančane v svojih X5, ki jih menjajo na 5 let, drugače nima pomena računati.

No če na hitro še za svoj nov avto vključim nabavno ceno in gorivo, pridem na 24kEUR na 20 let = 1200EUR. Gorivo pa 1700EUR na leto. Ostali stroški so bili do sedaj povprečno 1250EUR, verjetno bo tako tudi ostalo, ker bo kakšen servis več, ampak imam zdaj cenejše zavarovanje.
Se pravi 4200EUR na leto. Nekdo je rekel da je max 40% letnega dohodka. Jaz dobim trenutno ravno povprečno SLO plačo 1240EUR in je to okroglih 5kEUR na leto. Ampak dobim še za prevoz povprečno 200EUR na mesec, tako da 17kEUR. To je pa 25%, tako da sem dober kar se tega tiče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

matic492 ::

MetalLord je izjavil:

Nisem pa v vseh teh izračunih upošteval nabavne cene ter goriva. Kot so rekli že drugi, za izgubo vrednosti mene bk, za rabljene nikoli nisem dobil kaj omembe vrednega, 2kEUR še za tisti avto za katerega sem rekel da bi šel še vsaj 5 let. Nov 20kEUR avto pa tudi ne bom prodajal preden ne pride do vsaj 2kEUR vrednosti.


Tebe boli kurac, izračun pa nima smisla finančo ali kot nasvet. Če je nekdo dal 20k za skoraj nov ali nov avto, potem pa napiše "ja veš jaz sem dal samo 300EUR na leto za vzdrževanje zadnjih 5 let", potem to nima smisla, ker je lahko nekdo kupil cliota za 500EUR, pa dal vsako leto 1000EUR za vzdrževanje pa ceneje skozi pride čez 5 let, ker je porabil samo 5500EUR, oni drug pa 21500EUR
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

brbr21 ::

Vse kar je več kot 10% mesečnih/letnih prihodkov je za mobilnost preveč! 10% pomeni celoten TCO avtomobila, torej poleg goriva in osn. vzdrževanja tudi zavarovanje, parkirnine, cestnine, gume.... in predvsem amortizacija in opcijsko (če je) strošek financiranja!!! Jeba pa je, ker večina niti v sanjah ne ve koliko je dejanski TCO njegovega preljubega pleha.

Torej če te zanima brez nabave, odštej amortizacijo od TCOja in imaš znesek. Mora biti precej nižji od 10% tvojih prihodkov. Če je več si pač tipičen slovenceljski buhtl, ki ob kekec pašteti glanca pleh.

endelin ::

Z 10% bi bilo v Slo glih ene 500k avtov:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

tony1 ::

brbr21 je izjavil:

Vse kar je več kot 10% mesečnih/letnih prihodkov je za mobilnost preveč! 10% pomeni celoten TCO avtomobila, torej poleg goriva in osn. vzdrževanja tudi zavarovanje, parkirnine, cestnine, gume.... in predvsem amortizacija in opcijsko (če je) strošek financiranja!!! Jeba pa je, ker večina niti v sanjah ne ve koliko je dejanski TCO njegovega preljubega pleha.

Torej če te zanima brez nabave, odštej amortizacijo od TCOja in imaš znesek. Mora biti precej nižji od 10% tvojih prihodkov. Če je več si pač tipičen slovenceljski buhtl, ki ob kekec pašteti glanca pleh.


Se strinjam, tudi s tem, da TCOja večina niti noče realno oceniti, ker bi jih še infarkt.

MetalLord ::

Na 10% z našo povprečno plačo ne moreš priti, ali nov avto za 20 let ali 10 let star avto menjaš na vsakih par let. Edino če imaš šiht 2km preč, da greš lahko peš. Ali pa vlak, to bi tudi šlo. Avtobus je pa hitro na 15% (enih 2500EUR letno za 25km v eno smer). Se pa strinjam da pleh ni vreden več kot 10%, ampak kaj ko se ne strinjajo delodajalci, da bi dali temu primerne plače.
20% je že precej dobro za naše plače, če nimaš druge opcije kot lastni avto ali taksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

feryz ::

Khmmm, bom raje tiho.
Kupite si avto, tak tapravi, in boste videli hudiča.
Zraven naj vam prodajo še štrik ali zvonik. Da ne boste kasneje tega iskali.

Novembra sem ga nazaj registriral, po pol leta.
- zavarovanje 1900 evrov
- cestnina, bla bla 380 evrov
- servis 2890 evrov (servis plus bremze)
- menjava navigacije 2650 evrov
- menjava crknjene polosovine plus plus 6450 evrov
- gume 980 evrov
- dizel 2200 evrov
- leasing oz. amortizacija 6 mesecev 7200 evrov
Skupaj v šestih mesecih, 24.650 evrov.
Upam, da bo drugih 6 mesecev bolj mirnih. Čeprav se mi zdi, da vse skupaj bolj čudno ropoče. Zna biti, da bo naslednja stvar, ki bo popustila, menjalnik. Strošek menjave tega in vsega kar sledi, zna biti podoben zgornji skupni številki.

tony1 ::

Čestitam, ker ne lažeš. Kapo dol.

Sam lahko povem, da me je malo boljši rabljen avto slabih pet metrov dolžine v 10ih letih stal 14 jurjev mehankarije.

matic492 ::

feryz je izjavil:

Khmmm, bom raje tiho.
Kupite si avto, tak tapravi, in boste videli hudiča.
Zraven naj vam prodajo še štrik ali zvonik. Da ne boste kasneje tega iskali.

Novembra sem ga nazaj registriral, po pol leta.
- zavarovanje 1900 evrov
- cestnina, bla bla 380 evrov
- servis 2890 evrov (servis plus bremze)
- menjava navigacije 2650 evrov
- menjava crknjene polosovine plus plus 6450 evrov
- gume 980 evrov
- dizel 2200 evrov
- leasing oz. amortizacija 6 mesecev 7200 evrov
Skupaj v šestih mesecih, 24.650 evrov.
Upam, da bo drugih 6 mesecev bolj mirnih. Čeprav se mi zdi, da vse skupaj bolj čudno ropoče. Zna biti, da bo naslednja stvar, ki bo popustila, menjalnik. Strošek menjave tega in vsega kar sledi, zna biti podoben zgornji skupni številki.


Jesus kaj ti delaš s to sedmico (al A8, nekaj od tega?), poznam ljudi z M avti, ki dajo več kot pol manj za vzdrževanje. Verjetno vse uradni servis?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

oemdzi ::

To mu popoldanc šraufa za 10 eur na uro, sam se vse sproti preko Youtuba uči, pa traja zelooo dolgooo .....
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

*
*
*
*
- menjava crknjene polosovine plus plus 6450 evrov
*
*
*

Dobr so te nategnil. Povprečna polosovina za osebni avto je med 320 in 750€, skupaj z mnejavo. Če jo sam naročiš na kaki internetni strani, še mnogo ceneje prideš skozi. 6000€ je cena recimo za obe polosovini, kardan in še diferencial za povprečen avto. Okol 7000€ so novi celi menjalniki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sportni avto - Letni stroski (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
698633 (6529) Utk
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37538006 (28486) hojnikb
»

Koliko ste dali za avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112811 (9848) Dosan
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526436 (23509) GamerBoy

Več podobnih tem